Dat heb ik ook gehad. Zondag 1 feb zal je de bundel weer kunnen activeren.metalpro2021 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:59:
[...]
Ik was mijn data bundel kwijt. En kan ook niet meer aanmelden...
Dit geld enkel voor een A6?Johnbeer schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:57:
[...]
Je kunt Ambient Light (net als de andere functions on demand) ook eenvoudig via de Duitse site Audi.DE bestellen. Daar kost Ambient Light ca 13,- per maand ipv een eenmalige aanschaf van ruim 1000,-.
Nog steeds ridicuul dat je lampjes en soundverbetering moet bijkopen, maar enfin..
Of is het ook mogelijk om het Ambient Light pakket via FOD te bestellen voor een Q6?
Iemand met een Q6 met de witte led interieur verlichting die dit eens wil checken?
Ik moet nog enkele maanden wachten
Helaas, ik heb witte interieurverlichting in de Q6 en zie dit niet als optie in de Audi storeTazmanian schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:01:
[...]
Dit geld enkel voor een A6?
Of is het ook mogelijk om het Ambient Light pakket via FOD te bestellen voor een Q6?
Iemand met een Q6 met de witte led interieur verlichting die dit eens wil checken?![]()
Ik moet nog enkele maanden wachten
Same hereJTHZZ schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 23:08:
[...]
Helaas, ik heb witte interieurverlichting in de Q6 en zie dit niet als optie in de Audi store