• Wasbeer2006
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 21:15
Toen de google based software in auto's is gekomen is de ellende gekomen. Ik had een V60 met sensus in 4 jaar tijd starte de auto 1x niet na 2 dagen. Stroom er een kwartier af en geen stap meer verkeerd gezet in 90.000K Geen enkele foutmelding of wat dan ook.

Ps.
Als nu onderhand indereen weet dat de digitale key voor heel veel problemen zorgt waarom gaan sommige hem dan (weer) instellen. Daarnaast kan iemand mij 1 reden geven wat het voordeel is van een digitale key?

• pvdveen1
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:06
amontillado schreef op woensdag 3 december 2025 @ 18:33:
[...]

Ik had daar vandaag mijn Q6 ook zullen ophalen, maar helaas… de software update is niet gelukt en de auto staat nog gezellig daar.
Ik klaagde de hele tijd dat mijn Volvo V60 software buggy was, maar het kan dus nog erger 🫣
Staat hij daar ook voor de update naar 3.10? Wat is je bouwjaar en maand?

• Hunted
  • Laatst online: 22:14
Voor iedereen die hoopt dat een update problemen verhelpt: mijn auto is begin november geleverd (a6 avant performance) met software 03.10.00/c

Ik heb nu in 2.450 km ongeveer 7 keer gehad dat de auto een stuk of 10 foutmeldingen gaf bij het aanzetten van de auto. Lane assist, grootlicht assistent, etc.

Bij mijn Q4 had ik dat ook wel eens, maar veel minder vaak en vooral bij bijvoorbeeld mist.
Aan- en uitzetten heeft nooit geholpen. Rit afmaken en tijdje stilstaan verhelpt het.

Iemand nog tips?

• Joost075
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:09
Hunted schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:01:
Voor iedereen die hoopt dat een update problemen verhelpt: mijn auto is begin november geleverd (a6 avant performance) met software 03.10.00/c

Ik heb nu in 2.450 km ongeveer 7 keer gehad dat de auto een stuk of 10 foutmeldingen gaf bij het aanzetten van de auto. Lane assist, grootlicht assistent, etc.

Bij mijn Q4 had ik dat ook wel eens, maar veel minder vaak en vooral bij bijvoorbeeld mist.
Aan- en uitzetten heeft nooit geholpen. Rit afmaken en tijdje stilstaan verhelpt het.

Iemand nog tips?
Heb je een digitale sleutel in gebruik toevallig?

• Hunted
  • Laatst online: 22:14
Joost075 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:09:
[...]

Heb je een digitale sleutel in gebruik toevallig?
Nee, voordat ik de auto had las ik al actief op het forum mee dat dat niet verstandig was.

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:41
pvdveen1 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:37:
[...]

Staat hij daar ook voor de update naar 3.10? Wat is je bouwjaar en maand?
Niet specifiek. Er wordt een trekhaak geplaatst en daarbij hoort een software update. Ik heb daarbij wel gevraagd de meest recente versie te installeren maar niet specifiek 3.10.
Auto is van 11-2024

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

• Happy Man 2013
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:53
Naafets88 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:02:
Gisteren tijdens het filerijden op ACC begon de wagen bij een zeer lage snelheid te "schokken".. Achteraf heb ik hetzelfde nog eens geprobeerd met de pedaal en exact hetzelfde gebeurde.

Iemand dit al gehad? Ik ga dat deze week nog eens proberen simuleren
Ik heb het ook een aantal keer gehad. Gebeurt sporadisch en lijkt niet zelf te simuleren. Bij mij lijkt het te gebeuren als je met ACC langzaam rijdt icm “B-stand”. Alsof ie dan niet goed weet of hij moet remmen of gasgeven en het dan maar tegelijk doet o.i.d.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste