Bedankt voor je reactie dat is een hele geruststellingSpanky79 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:52:
[...]
Ik ben 1,95 en stoot zonder panoramadak mijn hoofd niet. Uiteraard kan je altijd je stoel wat meer in ligstand zetten. Maar nee, de auto zit lekker en ruim, stuur kan ook goed ingesteld voor lange mensen.
Voordeel: de auto is stiller zonder panorama. Nadeel: het is heerlijk het zonnetje in de auto te hebben met zo'n dak (vorige auto had dit)
Bedankt voor je reactie btw heb juist heel veel positieve berichten over de normale vering gelezen. Ik had helaas geen keuze omdat mijn auto al in bestelling stond voor kenteken op 2025.Wasbeer2006 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:57:
[...]
Het panorama dak, als je het mooi vind en je hebt het geld, kan je het doen. Goed Peugeot, maar in een 508 van jaren geleden was een glazen plaat gratis en die kon nog dicht ook in de zomer. Dit ding gaan mensen echt op terugkomen.
Ik ben 185, wel lange benen, maar ik houd echt 10 cm over zonder en dat dak is echt niet meer dan 2cm omdat ie niet open kan
Daarnaast zou ik zeggen neem een optie waar je wat aan hebt, bv de luchtvering of de dure stoelen.
Op een lichte kleur staat het dak natuurlijk wel echt supergaaf.
Ps vraag: de mensen die klagen over stabiliteit hebben die schroefveertjes of luchtvering? en welke bandenspanning ga op de aanbevolen zitten of 1 a 2 tiende lager. Ik heb echt zelden zo'n stabiele auto gereden
Dus er komt een disney+ app uit voor in de auto? Alsof mijn kinderen hun tablets niet gewoon meenemen achterin? Ik ga trouwens niet nog meer betalen, dus ze kijken maar lekker netflix.plaatsm schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:32:
Audi en Disney hebben de handen ineengeslagen om het leven op de achterbank een stuk draaglijker te maken. Voor de ouders vooral. Kids kunnen zich nu stilletjes vermaken met Star Wars, Marvel of een flinke portie Pixar. Want jawel: Disney+ is voortaan rechtstreeks in je Audi te gebruiken. Hoera.
Dankzij de nieuwe integratie van de Disney+ app in de Audi Application Store kun je eenvoudig inloggen met je bestaande account en direct beginnen met streamen. De centrale MMI laat je films zien wanneer de auto stilstaat, terwijl de optionele passagiersdisplay het mogelijk maakt om tijdens het rijden door te kijken. En nou niet meer zeuren op de achterbank. Dat ga je natuurlijk wel krijgen: “Mama, ik kan het niet goed zien..”
Audi rolt de functie in één keer uit in 43 markten wereldwijd. Alles van Europa tot de VS, en zelfs Australië en delen van Azië doen mee. Vooralsnog vind je Disney+ in de nieuwste generaties van onder andere de Audi A5, Q5, A6, A6 e-tron en Q6 e-tron. Voorwaarde is wel dat je een myAudi-account hebt en dat de auto
verbonden is met het internet. Anders is het lastig streamen.
[Afbeelding]
Laat vooral deze Disney+ app achterwege en zorg ervoor dat de rest gewoon werkt. Tot nu toe is het echt beschamend. Audi onwaardig.Spanky79 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 16:58:
[...]
Dus er komt een disney+ app uit voor in de auto? Alsof mijn kinderen hun tablets niet gewoon meenemen achterin? Ik ga trouwens niet nog meer betalen, dus ze kijken maar lekker netflix.
@MK_ wanneer verwacht je dat de huidige Q6/A6 eigenaren gaan horen wat er qua software updates wel en niet naar hun auto’s komen?tzzz schreef op donderdag 27 november 2025 @ 15:52:
Interessante post op Reddit: https://www.reddit.com/r/Audi/s/TK4UVhcqi4
Een paar highlights:
- Nieuwe user interface a Q3, full map nav weer terug?
- Auto lane change
- Optionele dashcam
Lijkt vooral voor de 2026 refresh te zijn , laten we hopen dat een aantal zaken ook naar de huidige modellen komen!
De full map in de cockpit en Carplay naar alledrie de schermen (incl passagier) staat hoog op mijn wensenlijst!
[ Voor 9% gewijzigd door Pepehv op 27-11-2025 17:08 ]
Het is maar de vraag of bestaande modellen überhaupt wel nieuwe functies krijgen. Ik vrees voor een scenario waarbij uitsluitend bugfixes worden aangeboden.
Ik ben benieuwd of we veel van de nieuwe opties met een software update gaan krijgen.
Ik heb de full led matrix koplampen, ook hoop ik of die efficiëntie update.
En benieuwd wat die “moodlights” zijn.
Auto is een goede maand te vroeg geleverd
Ik heb de full led matrix koplampen, ook hoop ik of die efficiëntie update.
En benieuwd wat die “moodlights” zijn.
Auto is een goede maand te vroeg geleverd
Het zou echt belachelijk zijn als de 2025 auto’s geen nieuwe functies krijgen. Ik heb met de tesla 4,5 jaar lang nieuwe functies en updates gekregen.
Ze proppen die auto’s vol met software en dan nog geen jaar al stoppen met functies en verbeteringen? Lijkt me sterk.
Ze proppen die auto’s vol met software en dan nog geen jaar al stoppen met functies en verbeteringen? Lijkt me sterk.