Mik0s schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:20:
DHL zou er zaterdag zijn. Door overmacht niet gehaald. Zou nu vandaag worden. Nu door een sorteerfout gaat het weer niet door 🧐🥴
:strip_exif()/f/image/qrQ01DD6lcq37UGKbeciejM7.jpg?f=fotoalbum_large)
Return sender. bij mobiel.nl besteld
Mik0s schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:20:
DHL zou er zaterdag zijn. Door overmacht niet gehaald. Zou nu vandaag worden. Nu door een sorteerfout gaat het weer niet door 🧐🥴
Bij mij exact dezelfde situatie. 🤞 voor welke datum het nu gaat worden. Blijft het nog steeds vreemd vinden dat ze zelf aangeven dat alles op voorraad is, maar dat de leverdatum vast is gezet op 10 februari.mercje schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:06:
Ik herken veel van de verhalen hier. 25 januari per-order rechtstreeks bij Samsung, gekozen voor bezorging op 3 februari. Op 1 februari mail over vertraging. Via Samsung WhatsApp gehoord dat het 10 februari gaat worden. Via mail bericht dat het 7 februari gaat worden. Ben benieuwd wat het wordt. Qua thuiswerken komt 7 februari best uit, maar 5 februari was fijner geweest.🤞
je krijgt ws later vandaag of anders morgen een email met instructiesRe-Elu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:11:
Mijn S25 Ultra 512GB pinkgold (besteld 25/1) is vandaag binnengekomen (incl. lader, anti-reflective film, en gratis Watch). Aflevermoment was eerst tussen 11:00 en 12:00 en versprong daarna naar tussen 13:00 en 14:00. Op de kaart zag ik dat de koerier een rare route nam, maar goed, hij kwam rond 13:15.
Ik had tegelijkertijd de Buds3 Pro besteld, die komen nog op 7/2 (vrijdag).
Nog geen bericht gehad mbt het terugsturen van mijn inruiltoestel. Hoe zit dat bij jullie?
Hier ook de sorteerfout bericht gekregen vanochtend en sindsdien nog geen update ontvangen.Radec schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:43:
Voor degene met de sorteerfout, hebben jullie al een nieuwe update gekregen?
Vandaag ook allen gekregen behalve de case...
Vergeet niet dat als je een andere screenprotector gebruikt dat de anti reflectie niet meer werkt. Alleen de originele samsung anti reflectie screenprotector werkt anti reflecterend alleen niet zo goed als zonder een screenprotector.mikkev schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:30:
[...]
Vandaag ook allen gekregen behalve de case...
Is het nog wat die screenprotectors? Ik ben normaal nogal fan van Spigen glas.
Bij mij werken deze codes op papier niet die erbij zaten. Met samsung via WhatsApp en toch nog een 10% code gekregen.1nevitable schreef op maandag 3 februari 2025 @ 17:06:
Helaas mijn S25 Ultra ook vertraagd.
Wel hoesje ontvangen via persoonlijke koerier van Dynalogic... lijkt mij weinig kosteneffectief.
In ieder geval, wederom een code voor 10% korting bij Samsung. Onduidelijk of deze te combineren valt met andere codes:
***members only***
Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn
De bezorger is vanmiddag rond 16:00u langs geweest met m'n Galaxy S25 UltraRobinNL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 23:58:toon volledige bericht
Hier mijn tijdlijn zover.
25 januari
20:20u: Bestelling geplaatst via Samsung.com en voor 3 februari gekozen als leverdatum (eerst mogelijke dag om te kiezen via de website).
30 januari
17:00u: Voorbereiding van de verzending. Leverdatum is versprongen naar 1 februari.
31 januari
17:30u: Leverdatum weer terug naar 3 februari.
2 februari
17:08u: E-mail en SMS bevestiging bezorging op 3 februari.
23:43u: Status veranderd naar 'Verzonden'.
3 februari
04:47u: Tijdvak bijgewerkt. Wij verwachten vandaag tussen 13:55 en 15:55 uur bij u langs te komen.
09:00u: Onze medewerker is begonnen aan de route. Wij verwachten vandaag tussen 13:55 en 16:15 uur bij u langs te komen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Haha net als bij de S24 waar de coating bij sommige al na 8 maand eraf was??DannyHrmnns schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:38:
[...]
Vergeet niet dat als je een andere screenprotector gebruikt dat de anti reflectie niet meer werkt. Alleen de originele samsung anti reflectie screenprotector werkt anti reflecterend alleen niet zo goed als zonder een screenprotector.
Hier ook niet spontaan, maar ik ben de klantenservice gaan appen. Kwamen eerst met een smoesje over kwaliteitscontrole. Standvastig op een nette manier blijven klagen en ze zouden navraag gaan doen. Dacht al dat het weer wachten-wachten-wachten zou worden. Maar nee, rond 19 uur Dynalogic aan de lijn voor een afspraak en om 21.30 werd de telefoon bezorgd. Kortom toch netjes opgelost.ovd1995 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:03:
[...]
Hier ook de sorteerfout bericht gekregen vanochtend en sindsdien nog geen update ontvangen.
Nog niks voorbij zien komen helaas. Op de dynalogic pagina van mijn bezorging staat wel al sinds de sorteerfout dat ze morgen langs zouden komen. Kreeg rond 13:00 wel bericht van Samsung dat ze idd contact zouden opnemen voor een bezorgdag.Radec schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:23:
Let even op jullie e-mail. Zonet een nieuwe mail ontvangen voor het maken van een bezorgafspraak.
Deze moest ik zelf ingeven. Nieuwe levering gepland voor morgen!
[ Voor 3% gewijzigd door robbvdb op 03-02-2025 22:38 ]
Volgens mij bewijst die klantenservice zich vooral (of juist niet) als het eens mis gaat. En ik meen juist te lezen dat het dan bij Samsung niet zo goed gaat (net als bij veel andere bedrijven, omdat ze bijvoorbeeld dit outsourcen naar Suriname).tploumen schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:27:
Samsung begint behoorlijk te professionaliseren qua klantenservice merk ik.
Het hele proces loopt soepel. Alles is goed te monitoren.robbvdb schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:33:
[...]
Volgens mij bewijst die klantenservice zich vooral (of juist niet) als het eens mis gaat. En ik meen juist te lezen dat het dan bij Samsung niet zo goed gaat (net als bij veel andere bedrijven, omdat ze bijvoorbeeld dit outsourcen naar Suriname).
Oprecht benieuwd waaraan jij merkt dat het zo professionaliseert
[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 04-02-2025 06:45 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Begrijp ik nu dat je zegt dat het zonder die protector beter anti-reflecterend werkt ?DannyHrmnns schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:38:
[...]
Vergeet niet dat als je een andere screenprotector gebruikt dat de anti reflectie niet meer werkt. Alleen de originele samsung anti reflectie screenprotector werkt anti reflecterend alleen niet zo goed als zonder een screenprotector.
Bij mij was het zo dat de S25 afgelopen zaterdag bezorgd zou worden door Samsung, helaas vertraagd. Dus had afgelopen vrijdag door alle berichtgeving hier op tweakers ook bij Belsimpel besteld en die kwam dus wel afgelopen zaterdag binnen.robbvdb schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:33:
[...]
Volgens mij bewijst die klantenservice zich vooral (of juist niet) als het eens mis gaat. En ik meen juist te lezen dat het dan bij Samsung niet zo goed gaat (net als bij veel andere bedrijven, omdat ze bijvoorbeeld dit outsourcen naar Suriname).
Oprecht benieuwd waaraan jij merkt dat het zo professionaliseert
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hier nog iemand met hetzelfde probleem, die nu pas dit topic tegenkomt. Heb zaterdag het formuliet van de klantenservice op de site van Belsimpel ingevuld en nog niets gehoord. Denk dat ik er vandaag maar over ga bellen.Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:32:
[...]
Ah ben dus niet de enige.. nouja, ergens biedt dat mij dan wat hoop. Laten we elkaar even op de hoogte houden! Ik ontvang binnen 3 werkdagen als het goed is een antwoord per mail.
Welkom bij de club. Ik zou je adviseren om even te bellen, en te vragen of ze het contact per mail willen bevestigen.Quincy5 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:29:
[...]
Hier nog iemand met hetzelfde probleem, die nu pas dit topic tegenkomt. Heb zaterdag het formuliet van de klantenservice op de site van Belsimpel ingevuld en nog niets gehoord. Denk dat ik er vandaag maar over ga bellen.
Mijn standaard S25 heeft een modelcode met als achtervoegsel /DS. Iemand die mij kan vertellen of dit een Belgische versie of grijze import of nog wat anders betreft?
DS staat voor dual simLametje06 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:39:
[...]
Welkom bij de club. Ik zou je adviseren om even te bellen, en te vragen of ze het contact per mail willen bevestigen.
Door naar de software gegevens te gaan, en dan softwareversie serviceprovider, kan je achterhalen waar het toestel vandaan komt.
Ik ga het vanavond ook weer proberen (ben nu aan het werk) en laat weten of het gelukt is. Zo niet, dan ga ik morgen alsnog bellen.sgt frankieboy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 13:12:
Ik denk dat het probleem met Belsimpel en de Watch7 promo is opgelost. Heb net een succesvolle aanvraag kunnen maken zonder de invalid EAN error.
Ze komen er maar niet vanaf hè, die Watch 7masauri schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:03:
Men S25U is vandaag geleverd, zit er zo'n leuk flyertje bij, schrijf een review en win een galaxy watch 7...
Ryzen 5 7600x | RX 9070 XT Red Devil | Lian Li O11 Vision
Mail komt later op de dag.doebbalapoent11 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:16:
hoe zit dat eigenlijk met inruil? ik heb mijn nieuwe s25 ontvangen (of naja, hij is bij mijn oma geleverd, ik ben nog aan het werk), maar heb nog niks op de mail voor inruil. Ik had op de site gezien dat je bij verzending een mail zou krijgen waarna je binnen 7 dagen terug moest sturen? of heb ik het hier verkeerd.
Ik denk het ook. Ik heb net ook de Watch7 kunnen claimen. Wel jammer dat je de kleur niet kunt kiezen. Dus het wordt een groene (een gegeven paard niet in de bek kijken).sgt frankieboy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 13:12:
Ik denk dat het probleem met Belsimpel en de Watch7 promo is opgelost. Heb net een succesvolle aanvraag kunnen maken zonder de invalid EAN error.
[ Voor 9% gewijzigd door Sw333t op 04-02-2025 14:49 ]
Dank voor je update! Zojuist ook geprobeerd: aanvraag is ingestuurd dus het is gelukt. En het EAN nummer van mijn toestel stond nu wel in de lijst, dus hebben ze vast toegevoegd. Nu wachten op goedkeuring.sgt frankieboy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 13:12:
Toch al opgezegd.. en gek genoeg stopt mijn abbonement bij Simyo per 3 maart. Ik zie een factuur staan van februari en maart en daarna is mijn abbonement klaar.. ik ben benieuwd of ik via een workaround er weer vanaf ben? Mijn sim was nog niet actief, maar ik kon wel al opzeggen via hun portaal. Dus maar meteen gedaan. In de veronderstelling dat het dan na 12 maanden zou stoppen. Nu staat er einddatum van 3 maart dus.Joop_Klepzeiker schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:22:
[...]
Ik heb ook dat Simyo abbo wat ik niet ga gebruiken. Hoe kun je dat afkopen dan?
[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 04-02-2025 16:23 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
[ Voor 13% gewijzigd door BoomSmurf op 04-02-2025 16:27 ]
Dat was bij mijn s23u ook al niet doorzichtig.BoomSmurf schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:26:
De mijne is gearriveerd, helaas mijn screen protector nog niet, en de bescherming die op de telefoon zit is anders dan een aantal jaar geleden niet doorzichtig 😂 Wachten dus nog even. De clear case zat er niet bij, heeft vertraging.
Over de kleur van die watch zou ik me niet drukmaken. Ik dacht ook, jammer, groen! Maar het is alleen het bandje dat groen is. Ik ben misschien licht kleurendoof (wie weet) maar het horloge zelf is gewoon antraciet, dus als je er een andere bandje op doet is er geen groen te zien.
Ik heb mijn S25 op 22 januari na de launch bij Samsung zelf besteld, ik toen echter niks gezien of gelezen van die gratis Watch 7 bij aankoop van een S25 actie, en hij is niet aan automatisch aan mijn winkelwagen toegevoegd zoals volgens Samsung zegt. Ben benieuwd wat de klantenservice zegt...Sw333t schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:45:toon volledige bericht
[...]
Ik denk het ook. Ik heb net ook de Watch7 kunnen claimen. Wel jammer dat je de kleur niet kunt kiezen. Dus het wordt een groene (een gegeven paard niet in de bek kijken).
Het proces uitgelegd in de mail:@masauri
- We gaan je ingestuurde gegevens zo snel mogelijk controleren. Daarna laten we je weten of je aan alle actievoorwaarden voldoet.
- Ontbreekt er informatie? Of klopt er iets nog niet helemaal? Dan laten wij je dat binnen twee weken weten. Je kunt je gegevens dan alsnog aanpassen.
- Is je registratie goedgekeurd? Dan streven we ernaar om binnen zeven weken jouw Galaxy Watch7 (Bluetooth, 40mm) (Green) te versturen naar het opgegeven bezorgadres.
Je kan je toestel nog steeds registreren toch voor de actie? Mits je deze tussen 22 en 26 januari besteld hebt.
Wellicht nog even kijken of het registreren lukt: https://bit.ly/42wPA1A
Op de website had je een pre registratie code nodig waarna hij werd toegevoegd. Achteraf via die link werkt niet als ik de voorwaarden zo lees.gokart124 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:53:
[...]
Ik heb mijn S25 op 22 januari na de launch bij Samsung zelf besteld, ik toen echter niks gezien of gelezen van die gratis Watch 7 bij aankoop van een S25 actie, en hij is niet aan automatisch aan mijn winkelwagen toegevoegd zoals volgens Samsung zegt. Ben benieuwd wat de klantenservice zegt...
Maar had je er wel een code voor dan? Het is niet alsof je volautomatisch altijd een Watch7 kreeg bij iedere bestelling van een S25-toestel.gokart124 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:53:
[...]
Ik heb mijn S25 op 22 januari na de launch bij Samsung zelf besteld, ik toen echter niks gezien of gelezen van die gratis Watch 7 bij aankoop van een S25 actie, en hij is niet aan automatisch aan mijn winkelwagen toegevoegd zoals volgens Samsung zegt. Ben benieuwd wat de klantenservice zegt...
Nou spelen ze daar bij Samsung wel een klein beetje vals, want eigenlijk is het hele stukje dat het "aan de bezorgdienst is overhandigd" bij de combinatie Samsung/Dynalogic gespeeld. Dynalogic verzorgt de hele logistieke keten voor Samsung. Dat pakketje is dus eigenlijk het pand waar het is opgeslagen en ingepakt helemaal nog niet uit als je dat krijgt. Dat is voor hun dus wel echt veel makkelijker dan bijv. een willekeurige webshop die dan naar een depot van PostNL zou moeten rijden om het te regelen.H.Boss schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 06:50:
[...]
*knip*
Dat vind ik wel goed geregeld, want zover ik weet is er geen bedrijf die na overhandiging aan het bezorgbedrijf nog je bestelling kan annuleren. Hier mogen meer bedrijven een voorbeeld aan nemen, dan als klant zelf het pakket weigeren of retour moeten sturen.
[ Voor 44% gewijzigd door Patriot op 04-02-2025 17:04 ]
heb je de early bird code gebruikt? daar zat de Watch bij in!gokart124 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:53:
[...]
Ja die code heb ik gebruikt, heb alleen geen Watch erbij gekregenFrieda schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:00:
[...]
heb je de early bird code gebruikt? daar zat de Watch bij in!
oh wat raar, bij mij kwam de Watch direct in het winkelmandje na invoering van de code, zeker even navragen dan!gokart124 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:03:
[...]
Ja die code heb ik gebruikt, heb alleen geen Watch erbij gekregen
Ik heb hem niet in een exclusieve kleur besteld, dus dat is nog vreemderdanda schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:06:
Ik heb hem er ook niet bijgekregen met de earlybird code... volgens mij ligt het eraan dat de exclusive kleurtjes niet aan de EAN voorwaarden voldoen.... lekker bezig zijn ze daar bij Samsung
Ik heb een exclusief kleurtje en de watch, dus daar ligt het niet aan (JetBlack 1TB)danda schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:06:
Ik heb hem er ook niet bijgekregen met de earlybird code... volgens mij ligt het eraan dat de exclusive kleurtjes niet aan de EAN voorwaarden voldoen.... lekker bezig zijn ze daar bij Samsung
Bij mij stond de watch 7 eerst wel in de bestelorder, maar ik zat te twijfelen over de kleur en wisselde van silverwhite naar jetblack en toen is de watch waarschijnlijk uit die order verdwenen want hij stond niet meer in de orderbevestiging, de prijs was wel met de 50 euro earlybird korting hetzelfde gebleven. Als je nu ook kijkt naar registratiepagina blijkt (achteraf) de EAN van jetblack 1TB er ook niet tussen te staan als deelnemend model, dus zeer zeker EXCLUSIEF 😁😁BoomSmurf schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:16:
[...]
Ik heb een exclusief kleurtje en de watch, dus daar ligt het niet aan
Ik heb de s25u jetblack 512gb met watch gekregen. Dus exclusief, nee, eerder een fout in het systeem. Dat ze in de voorwaarden niet tussen staan kan, die voorwaarden die in dit topic genoemd zijn is voor degene die hem niet bij samsung gekocht hebben en hem dus achteraf moeten claimen. Gezien je daar de exclusieve kleuren niet kunt kopen staan ze lijkt mij ook niet op die lijst.danda schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:23:
[...]
Bij mij stond de watch 7 eerst wel in de bestelorder, maar ik zat te twijfelen over de kleur en wisselde van silverwhite naar jetblack en toen is de watch waarschijnlijk uit die order verdwenen want hij stond niet meer in de orderbevestiging, de prijs was wel met de 50 euro earlybird korting hetzelfde gebleven. Als je nu ook kijkt naar registratiepagina blijkt (achteraf) de EAN van jetblack 1TB er ook niet tussen te staan als deelnemend model, dus zeer zeker EXCLUSIEF 😁😁
Bij mij is het ook gelukt om hem aan te vragen. Nu inderdaad afwachten.Lametje06 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:27:
[...]
Dank voor je update! Zojuist ook geprobeerd: aanvraag is ingestuurd dus het is gelukt. En het EAN nummer van mijn toestel stond nu wel in de lijst, dus hebben ze vast toegevoegd. Nu wachten op goedkeuring.
Hier van de 3de naar de 7de en nu de 14de februari gegaan. Nou ja, mooi Valentijnskadoedith77 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:28:
Zojuist een mail ontvangen van Samsung. De levering is wederom vertraagd en staat nu gepland voor de 21e!!!
En de compensatie is om te janken. Als de telefoon geleverd is krijg ik een voucher voor 50 euro korting bij een minimum bestelwaarde van 60 euro. Dus ik moet nog geld toeleggen. En ik heb al een hoesje bijbesteld en oortjes. Natuurlijk top dat ze een korting geven, maar dan wel iets waar ik je wat aan hebt...
Bij mij ook van de 7e naar de 14e. Volgens de website nog steeds op voorraad. Kan me niet voorstellen dat ze 14 dagen nodig hebben voor om een bestelling te versturen die op voorraad is.harrytasker schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:42:
[...]
Hier van de 3de naar de 7de en nu de 14de februari gegaan. Nou ja, mooi Valentijnskado
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Lijkt me niet, want ik heb alleen deS25 BlueBlack 256GB besteld. Volgens mij is die gewoon niet op voorraad, wat de website zegt lijkt me niet te kloppen, dat deze op voorraad zou zijn.harriekie schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:17:
Helaas, bij mij is ook de levertijd van 3 februari naar uiterlijk 14 februari gegaan. De S25 BlueBlack 256GB lijkt op voorraad. De siliconen case niet. Zal het dan daar op stuk lopen? Haha
[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 04-02-2025 22:07 ]
Mooi, dan ga ik dat ook doen. Thanx voor je berichtje.spartacusNLD schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:21:
[...]
Toch al opgezegd.. en gek genoeg stopt mijn abbonement bij Simyo per 3 maart. Ik zie een factuur staan van februari en maart en daarna is mijn abbonement klaar.. ik ben benieuwd of ik via een workaround er weer vanaf ben? Mijn sim was nog niet actief, maar ik kon wel al opzeggen via hun portaal. Dus maar meteen gedaan. In de veronderstelling dat het dan na 12 maanden zou stoppen. Nu staat er einddatum van 3 maart dus.
Snap er niets van.. hoop dat het werkt. Scheelt me 10 keer 7 euro voor niets (anders dan dat het me heel veel korting bij belsimpel heeft opgeleverd).
Arriving Somewhere but not here....
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik heb tijdens unpacked besteld en heb alleen een mail van vertraging gehad. Door contact met Samsung weet ik dat mijn order (Ultra, Jet Black, screen protector, verzekering en watch) pas de 15e geleverd wordt. Zou liggen aan de verzekering die ik heb mee besteld, zoals ik elk jaar doe. Heel vaag verhaal.edith77 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 07:12:
Hier hetzelfde. S25 256GB pinkgold besteld een uur na de launch. Nu vertraagd tot 21 februari. En dan inderdaad als compensatie krijg je, na aflevering, een code voor 50 euro korting bij aankoop van 60 euro. Ik heb de galaxy buds 3 pro en een hoesje meebesteld. Ik heb niet meer nodig. Echt waardeloos dit.
Laat even weten of dat bij jou ook gelukt is.. ben benieuwd. Zou eigenlijk niet kunnen omdat het een jaarabonnement is.Joop_Klepzeiker schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 00:01:
[...]
Mooi, dan ga ik dat ook doen. Thanx voor je berichtje.
[ Voor 39% gewijzigd door spartacusNLD op 05-02-2025 08:04 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ik heb de case niet erbij. Alleen S25 Blueblack 256GB met de Watch7. Beide zijn gewoon op voorraad volgens website en medewerker. Alleen ook vertraagd naar 14 feb.harriekie schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:17:
Helaas, bij mij is ook de levertijd van 3 februari naar uiterlijk 14 februari gegaan. De S25 BlueBlack 256GB lijkt op voorraad. De siliconen case niet. Zal het dan daar op stuk lopen? Haha
Wellicht aantrekkelijk voor de mensen die nog opzoek zijnProfiteer alléén op vrijdag 7, zaterdag 8 en zondag 9 februari van super veel voordeel op de nieuwe Samsung Galaxy S25 series. Het voordeel bestaat uit tot € 633 upgradevoordeel + € 312 korting op het toestel. Dit is nog niet alles, tijdens deze 3 dagen profiteer je ook van € 2,50 extra korting op jouw Red Unlimited abonnement. En dat is bovenop de €2,50 korting die je al krijgt, omdat het Volop Voordeel Weken zijn bij Vodafone.
Let op: alleen in de aangegeven winkels en OP = OP.
[ Voor 5% gewijzigd door CyberJohn op 05-02-2025 11:24 ]
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
kijk! de Vodafone aanbieding waarvan je vrijwel zeker was dat ie nog zou komen.CyberJohn schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:04:
Zag zojuist deze voorbij komen:
https://www.vodafone.nl/aanbieding/s25
Heb de promotie zelf niet doorgerekend, maar de rekenvoorbeelden op de site geven weer dat de toestellen nog 360 / 360 / 408 euro kosten.
Volgensmij is dat vergelijkbaar met de voorgaande launches waarbij er een op = op actie was bij verschillende Vodafone winkels, zie er nu 14 in de lijst staan.
[...]
Wellicht aantrekkelijk voor de mensen die nog opzoek zijn
[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 05-02-2025 12:39 ]
Deze aanbieding had iets voordeliger kunnen zijn, dan had ik mijn abo kunnen aanpassen met Vodafone next en dan 20 euro per maand voor het abo ipv nu 23,50 van mijn huidige abo.CyberJohn schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:04:
Heb de promotie zelf niet doorgerekend, maar de rekenvoorbeelden op de site geven weer dat de toestellen nog 360 / 360 / 408 euro kosten.
Volgensmij is dat vergelijkbaar met de voorgaande launches waarbij er een op = op actie was bij verschillende Vodafone winkels, zie er nu 14 in de lijst staan.
[...]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Dm me maar voor een codeThoraxx schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:50:
Wat is nu de beste aanbieding voor de S25 base?
Ik heb voor mijzelf bij Samsung bestelt met de 1MH - NCR en 5% app voordeel.
Maar mijn vriendin wilt er nu ook 1 🤣
Alleen heb ik dus geen 1MH code meer helaas.
Iemand nog tips?
Het verschil is de cashback van Samsung die er nu niet meer is. Of kan er nog een cashback van Samsung komen?_Bailey_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:38:
[...]
kijk! de Vodafone aanbieding waarvan je vrijwel zeker was dat ie nog zou komen.
Weliswaar iets minder gunstig dan de S24 Ultra Vodafone actie van afgelopen jaar, maar toch een zeer mooie aanbieding.
Toen had je een S24 Ultra/512Gb voor totaal onder de streep minus alle kortingen voor zo'n €506, nu met een S25 Ultra/512Gb een dikke €200 meer, namelijk €720
Vooral voor huidige Vodafone/Ziggo klanten. Vergeet niet, je kan gebruik maken van Vodafone Next om al vroegtijdig je abbo open te breken en te verlengen voor 2 jaar icm met een nieuw toestel, de S25 dus in deze.
Vorig jaar kon ik ook de S24 Ultra met 1 jaar verlengen (volgens mij was de advertentie/aanbieding toen ook 2 jarig, maar het lukte bij mij met 1 jaar ook prima dus) , itt nu in de beschrijving staat 2 jaar.
nee, dit jaar geen inruil en cashback. Actie vind ik dit keer nog steeds aantrekkelijk, maar je bent dit keer beduidend duurder uit itt afgelopen jaar (helaasSamSid schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:16:
[...]
Het verschil is de cashback van Samsung die er nu niet meer is. Of kan er nog een cashback van Samsung komen?
Welke ga je halen een Ultra of gewoon de s25? Ik zit te denken om gewoon de s25 256 te halen. Omdat dat de goedkoopste elite telefoon is. Of maak ik nu een denkfout?_Bailey_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:23:
[...]
nee, dit jaar geen inruil en cashback. Actie vind ik dit keer nog steeds aantrekkelijk, maar je bent dit keer beduidend duurder uit itt afgelopen jaar (helaas)
ja, zit inderdaad wel een behoorlijk verschil S25 vs S25 Ultra, zo'n €300 (uitgaande van 512Gb opslag)SamSid schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:40:
[...]
Welke ga je halen een Ultra of gewoon de s25? Ik zit te denken om gewoon de s25 256 te halen. Omdat dat de goedkoopste elite telefoon is. Of maak ik nu een denkfout?
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 05-02-2025 14:55 ]
Don't dream your life, live your dreams!
€0Joes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:07:
Heeft er iemand ervaring met wat er gebeurd als je niets opstuurt terwijl ik wel aangegeven had iets in te ruilen met waarde € 0? In de mail staat daarover onderstaande. Maar wat gaan ze factureren? € 0 of € 0 plus die € 150 extra korting die ik bij inruil kreeg?
Ik wil mijn aanvraag annuleren en stuur geen toestel op
Als je jouw aanvraag wenst te annuleren en het inruiltoestel wil behouden, moeten wij jouw dossier bij ons afsluiten. Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je onder de noemer "Ik wil mijn inruil annuleren".
Wij zullen je dan een betalingsverzoek sturen om de inruilwaarde van het toestel, die je als korting hebt verkregen bij aankoop van het nieuwe toestel, terug te betalen. Eenmaal je betaling bij ons is ontvangen, zal je dossier afgesloten worden.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik zit met exact dezelfde vraag 😜, ik krijg ook 0 euro terug. maar vroeg mij af of ik die 150 extra inruil dan alsnog moet betalen als ik de inruil annuleer.Joes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:07:
Heeft er iemand ervaring met wat er gebeurd als je niets opstuurt terwijl ik wel aangegeven had iets in te ruilen met waarde € 0? In de mail staat daarover onderstaande. Maar wat gaan ze factureren? € 0 of € 0 plus die € 150 extra korting die ik bij inruil kreeg?
Ik wil mijn aanvraag annuleren en stuur geen toestel op
Als je jouw aanvraag wenst te annuleren en het inruiltoestel wil behouden, moeten wij jouw dossier bij ons afsluiten. Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je onder de noemer "Ik wil mijn inruil annuleren".
Wij zullen je dan een betalingsverzoek sturen om de inruilwaarde van het toestel, die je als korting hebt verkregen bij aankoop van het nieuwe toestel, terug te betalen. Eenmaal je betaling bij ons is ontvangen, zal je dossier afgesloten worden.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Als je in de buurt van 1 van de genoemde winkels woont is het een leuke aanbieding. Anders is de aanbieding van Belsimpel of Mobiel mss nog interessant. ongeveer 730 (met kortingscode twv 100) voor S25U 512 met 22,50/mnd abo, bij de VF actie 720 + 20/mnd abo.CyberJohn schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:04:
[...]
Bij mij precies hetzelfde, is snel afgerond.Megapaul schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:09:
Het inruilproces zelf ging soepel en snel.
Mijn toestel leverde 85 inruil op (en de extra 150)
Zaterdagavond kreeg ik de mail met instructies.
Maandag verzonden, dinsdag ontvangstbevestiging en woensdag een mail dat alles in orde was.
Ja erg jammer dat het maar bij een beperkt aantal winkels is. En ik heb ook niet de Unlimited abbo maar de red together met de familie..TR1969 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:11:
[...]
Als je in de buurt van 1 van de genoemde winkels woont is het een leuke aanbieding. Anders is de aanbieding van Belsimpel of Mobiel mss nog interessant. ongeveer 730 (met kortingscode twv 100) voor S25U 512 met 22,50/mnd abo, bij de VF actie 720 + 20/mnd abo.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
[ Voor 12% gewijzigd door Kraay op 06-02-2025 19:35 ]
Ik ook wel benieuwd, want zelfde "probleempje"Havoc-NL schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:05:
[...]
Ik zit met exact dezelfde vraag 😜, ik krijg ook 0 euro terug. maar vroeg mij af of ik die 150 extra inruil dan alsnog moet betalen als ik de inruil annuleer.
Heb ik al nagevraagd: dan krijg je een rekening van € 150,-. Die € 150,- is namelijk ook inruilwaarde (extra).Havoc-NL schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:05:
[...]
Ik zit met exact dezelfde vraag 😜, ik krijg ook 0 euro terug. maar vroeg mij af of ik die 150 extra inruil dan alsnog moet betalen als ik de inruil annuleer.
Top, bedankt voor je reactie! Dan gaat ie mooi die kant optploumen schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:45:
[...]
Heb ik al nagevraagd: dan krijg je een rekening van € 150,-. Die € 150,- is namelijk ook inruilwaarde (extra).
Mocht iemand dezelfde vraag hebben: dit is mogelijk. Ze bekijken dan het toestel dat je hebt opgestuurd en sturen evt. een factuur voor het verschil.S_Chief schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 01:14:
Hier iemand die ervaring heeft met het inruilen bij Samsung? Kwam toevallig nog een ander toestel in de lade tegen die ik liever zou inruilen dan het toestel dat ik bij de bestelling heb opgegeven..Zal sowieso contact opnemen met de klantenservice maar wellicht heeft iemand hetzelfde meegemaakt.
[ Voor 3% gewijzigd door kaasknobbel op 06-02-2025 02:03 ]
Op welk bedrag kom je uit? Heb je ook een kapotte telefoon die je kan inleveren?kaasknobbel schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 01:53:
Na zo'n beetje alle MH codes uit dit topic tevergeefs te hebben geprobeerd toch maar de vraag;
Ik wil zo voordelig mogelijk een S25 Ultra 1TB toestel zonder abbo bestellen....(volgens mij kom ik dan uiteindelijk bij de samsung app terecht als goedkoopste optie, toch?)
Nou heb ik via mail van sammi zelf een MO code ontvangen, maar zou graag een MH en NCR code combineren met de S25NL2025 code omdat ik hier begreep dat die combi de meeste korting geeft.
Hebben jullie enig idee hoe ik zo'n MH code kan ontvangen van Samsung? Of is een MO hetzelfde als een MH in de praktijk qua korting?
Thanks alvast voor de reactie!
Ik heb een toestel als inruil toegevoegd, maar er gaat geen extra € 150,- inruil meer vanaf helaas.Brutalsranan schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 02:55:
[...]
Op welk bedrag kom je uit? Heb je ook een kapotte telefoon die je kan inleveren?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq