Ik heb de S25+ gekocht tijdens de promotie actie, en gekozen om mijn S22 + in te ruilen. Nu heb ik de S25 netjes ontvangen (3 weken geleden), maar nog geen instructies om het inruilproces te voltooien. Ik dacht ze weten mijn wel te vinden. En dat klopt, maar helaas niet op de manier dat ik zou verwachtte....Kreeg op mijn S25 plots de volgende melding (printscreen genomen)
Geschrokken heb ik gelijk telefoinisch contact gezocht met Samsung, en gevraagd naar instructies. Maar wat blijkt, deze zijn in mijn Spam gekomen, en had deze zelf niet eruit gehaald omdat de afzender niet herkend was (noreply@buyback.be), en onderwerp ook niks van Samsung.
Anyway, dus ik wil het proces gelijk in gang zetten, blijken de linkjes uit de mail niet meer te werken. Daarnaast blijkt bedrijf Buyback / L8P blijkt telefonisch niet bereikbaar. Ondertussen Samsung gesproken, maar die lijken ook heel reactief iets te kunnen betekenen: De melding is doorgezet naar een andere afdeling. Maar na mijn melding niks meer vernomen.
Ik vind het proces met bijzonder. Bedrijven die onbereikbaar zijn, maar wel klaarlblijkelijk technische middelen in kunnen zetten om een nieuw aangeschaft product te kunnen blokkeren. Vraag mij ook af of dit een rechtmatig middel is: een product die voor 90% al is gekocht blokkeren, omdat ze nog wachten op de voltooing van de inruil, terwijl we pas 3 weken verder zijn...