Dus wel logisch eigenlijk dat die alsnog afgekeurd is.Phusebox schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:53:
[...]
Met abo. Heb wel net een afleverafspraak van Samsung gekregen, maar zal wel gaan over een hoesje dat ik destijds heb gepre-orderd. Beetje raar dat ze daar ook Dynalogic voor gebruiken.
Ja maar ook onzin om te beginnen die actie, snap het wel van Samsung maar toch. Wie dat ding los koopt zonder abonnement is een dief van eigen portemonnee. Zeker als er acties zijn zoals die er waren.daveytje schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 00:06:
[...]
Dus wel logisch eigenlijk dat die alsnog afgekeurd is.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 27-02-2025 07:44 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb de S25+ gekocht tijdens de promotie actie, en gekozen om mijn S22 + in te ruilen. Nu heb ik de S25 netjes ontvangen (3 weken geleden), maar nog geen instructies om het inruilproces te voltooien. Ik dacht ze weten mijn wel te vinden. En dat klopt, maar helaas niet op de manier dat ik zou verwachtte....Kreeg op mijn S25 plots de volgende melding (printscreen genomen)
:strip_exif()/f/image/akey1emu3ZCZIsAI0qnx5Uq2.jpg?f=fotoalbum_large)
Geschrokken heb ik gelijk telefoinisch contact gezocht met Samsung, en gevraagd naar instructies. Maar wat blijkt, deze zijn in mijn Spam gekomen, en had deze zelf niet eruit gehaald omdat de afzender niet herkend was (noreply@buyback.be), en onderwerp ook niks van Samsung.
Anyway, dus ik wil het proces gelijk in gang zetten, blijken de linkjes uit de mail niet meer te werken. Daarnaast blijkt bedrijf Buyback / L8P blijkt telefonisch niet bereikbaar. Ondertussen Samsung gesproken, maar die lijken ook heel reactief iets te kunnen betekenen: De melding is doorgezet naar een andere afdeling. Maar na mijn melding niks meer vernomen.
Ik vind het proces met bijzonder. Bedrijven die onbereikbaar zijn, maar wel klaarlblijkelijk technische middelen in kunnen zetten om een nieuw aangeschaft product te kunnen blokkeren. Vraag mij ook af of dit een rechtmatig middel is: een product die voor 90% al is gekocht blokkeren, omdat ze nog wachten op de voltooing van de inruil, terwijl we pas 3 weken verder zijn...
:strip_exif()/f/image/akey1emu3ZCZIsAI0qnx5Uq2.jpg?f=fotoalbum_large)
Geschrokken heb ik gelijk telefoinisch contact gezocht met Samsung, en gevraagd naar instructies. Maar wat blijkt, deze zijn in mijn Spam gekomen, en had deze zelf niet eruit gehaald omdat de afzender niet herkend was (noreply@buyback.be), en onderwerp ook niks van Samsung.
Anyway, dus ik wil het proces gelijk in gang zetten, blijken de linkjes uit de mail niet meer te werken. Daarnaast blijkt bedrijf Buyback / L8P blijkt telefonisch niet bereikbaar. Ondertussen Samsung gesproken, maar die lijken ook heel reactief iets te kunnen betekenen: De melding is doorgezet naar een andere afdeling. Maar na mijn melding niks meer vernomen.
Ik vind het proces met bijzonder. Bedrijven die onbereikbaar zijn, maar wel klaarlblijkelijk technische middelen in kunnen zetten om een nieuw aangeschaft product te kunnen blokkeren. Vraag mij ook af of dit een rechtmatig middel is: een product die voor 90% al is gekocht blokkeren, omdat ze nog wachten op de voltooing van de inruil, terwijl we pas 3 weken verder zijn...
Update over de gratis watch 7 bij een S25U met abbo.AndereKoekoek schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:02:
Yes, hier precies hetzelfde. Belsimpel -> Verlenging KPN.
In eerste instantie goedgekeurd en nu alsnog afgekeurd.
Wel jammer !
Die van mij is wel goedgekeurd, en zojuist verzonden. Met abbo dus bij belsimpel de S25U gekocht.

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 27-02-2025 11:53 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Bij mij ook, je moet blijkbaar maar net mazzel hebben.spartacusNLD schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:52:
[...]
Die van mij is wel goedgekeurd, en zojuist verzonden. Met abbo dus bij belsimpel
Amai, is inderdaad wel drastisch. Bij Samsung weten ze veelal van niets, of moeten ze u doorsturen. Veronderstel dat het wel goed zal komen, maar veel tijd is er nu ook weer niet.lucatoni schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:06:
Ik heb de S25+ gekocht tijdens de promotie actie, en gekozen om mijn S22 + in te ruilen. Nu heb ik de S25 netjes ontvangen (3 weken geleden), maar nog geen instructies om het inruilproces te voltooien. Ik dacht ze weten mijn wel te vinden. En dat klopt, maar helaas niet op de manier dat ik zou verwachtte....Kreeg op mijn S25 plots de volgende melding (printscreen genomen)
[Afbeelding]
Wanneer heb je deze mail dan juist ontvangen? Op de dag dat je uw S25 hebt ontvangen, of eerder/later?
Ik heb niets ingeruild dus heb de exacte voorwaarden daarvan ook niet bekeken. Mocht over deze wijze van handelen niets vermeld zijn vooraf door Samsung, dan is het wat mij betreft niet rechtmatig als ze dit uitvoeren.lucatoni schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:06:
[Afbeelding]
Vraag mij ook af of dit een rechtmatig middel is: een product die voor 90% al is gekocht blokkeren, omdat ze nog wachten op de voltooing van de inruil, terwijl we pas 3 weken verder zijn...
Of je daar wat aan hebt is natuurlijk een tweede, als je toestel immers opeens geblokkeerd is.
In feite kan men dit dus ook doen bij een toestel wat je wel volledig al betaald hebt en waar geen sprake is van deze situatie. Wat mij betreft onacceptabel. Het zou haast een reden zijn om een alternatieve firmware te gaan draaien. Al zijn er natuurlijk ook genoeg redenen om dat niet te willen.........
Je bent hier van alle kanten voor gewaarschuwd geworden tijdens het inruilproces. Ook over het controleren van de spambox van je mail.lucatoni schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:06:
[Afbeelding]
Terecht dat Samsung dit doet i.v.m. veelvuldig misbruik.
Ik hoop oprecht voor jou dat het goed komt, maar met de vingers naar Samsung of L8P wijzen lijkt me geheel niet terecht.
@lucatoni Geen telefoonnummer, maar in de mail stond wel een link naar hun contactformulier: https://www.l8p.com/contact
Weet er iemand wanneer je mail voor het inruiltoestel op te sturen krijgt? Hier is de S25 eindelijk vandaag geleverd, maar nog geen mail ontvangen voor de retourzending. Ook niet in de spam ☺️.
Edit: nvmd. Just mail binnen gekregen ☺️.
Edit: nvmd. Just mail binnen gekregen ☺️.
[ Voor 11% gewijzigd door Yargo op 28-02-2025 20:58 ]
Hier was het een dagje na de levering.Yargo schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:07:
Weet er iemand wanneer je mail voor het inruiltoestel op te sturen krijgt? Hier is de S25 eindelijk vandaag geleverd, maar nog geen mail ontvangen voor de retourzending. Ook niet in de spam ☺️.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik heb niets ingeruild dus ik weet het oprecht niet.tploumen schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:03:
[...]
Je bent hier van alle kanten voor gewaarschuwd geworden tijdens het inruilproces.
Maar heeft Samsung serieus gewaarschuwd 'dat ze je telefoon onklaar maken als je je inruiltoestel niet instuurt'?
Ja dat staat in de inruil voorwaarderobbvdb schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:51:
[...]
Maar heeft Samsung serieus gewaarschuwd 'dat ze je telefoon onklaar maken als je je inruiltoestel niet instuurt'?
Uiteindelijk heb ik middels WhatsApp vandaag de €50 voucher ontvangen. Dus wellicht even navragen, het duurde een paar weken maar uiteindelijk komt het wel goed.Yargo schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:53:
[...]
Eigenlijk wel straf, hier ook S25 in pre-order besteld op 25 januari. Ondertussen al 2x uitgesteld, nu zou levering 28 februari moeten zijn. Meermaals mijn ongenoegen geuit over hoe amateuristisch alles daar verloopt, maar naast een overbodige 10% korting (bij ING, ICS,... krijg je standaard die korting) die maar een maand geldig is toch niets als tegemoetkoming gekregen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zojuist een galaxy S25 256GB besteld voor €682,74 voor mijn vrouw. Hiervoor een oude (kapotte) telefoon twv 5 euro aangeboden voor inruil (exta inruilkorting er bovenop), de code S25APP gebruikt, het is een eerste aankoop in de app, en via de chat nog een 10% kortingscode ontvangen. Krijg de telefoon met een galaxy watch 7. Prima deal zo
[ Voor 7% gewijzigd door tsjeck op 05-03-2025 09:06 ]
ik merk al een tijdje dat de S25 Ultra 1GB in jetblack niet leverbaar is, het was eerst maart, nu april... Zal dit te maken hebben met de nieuwe Amerikaanse importheffingen van 25% op de onderdelen van betreffende telefoon?
Poeh 25 januari besteld, vandaag 18 maart eindelijk geleverd. 2x S25 512Gb.
Dat was wel de laatste keer dat ik bij Samsung direct iets bestel, wat een drama met die ongeinformeerde helpdesk en algemeen gebrek aan communicatie.
Hopelijk bevalt het product beter dan de dienstverlening
Dat was wel de laatste keer dat ik bij Samsung direct iets bestel, wat een drama met die ongeinformeerde helpdesk en algemeen gebrek aan communicatie.
Hopelijk bevalt het product beter dan de dienstverlening
Is dat een unieke code of een algemene code die alleen op jouw account werkt? Ik kreeg namelijk een mailtje met een algemene code (50KORTINGNL oid) die 50 euro korting zou moeten geven maar die werkte niet. Ik heb niet de moeite genomen om contact op te nemen.Richh schreef op zondag 2 maart 2025 @ 12:58:
[...]
Uiteindelijk heb ik middels WhatsApp vandaag de €50 voucher ontvangen. Dus wellicht even navragen, het duurde een paar weken maar uiteindelijk komt het wel goed.
Ik heb een unieke code ontvangen.DarKHunteR schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:57:
[...]
Is dat een unieke code of een algemene code die alleen op jouw account werkt? Ik kreeg namelijk een mailtje met een algemene code (50KORTINGNL oid) die 50 euro korting zou moeten geven maar die werkte niet. Ik heb niet de moeite genomen om contact op te nemen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb de prijzen een beetje in de gaten gehouden van de smartwatches van Samsung.
Daar kwam ik een vreemd patroon tegen dat je het beste de items kon kopen in de beginfase. Klopt dit? Ik heb nog best geduld. Dus in principe zou ik voor de beste prijs en specs moeten wachten als de S26 in de pre sale gaat?
Daar kwam ik een vreemd patroon tegen dat je het beste de items kon kopen in de beginfase. Klopt dit? Ik heb nog best geduld. Dus in principe zou ik voor de beste prijs en specs moeten wachten als de S26 in de pre sale gaat?
Bij telefoons geldt dezelfde taktiek. Dat is geen vreemd patroon; de early adopters zijn cruciaal als beste manier van reclame. Twee momenten zijn het beste; pre-sale, en de opruiming een aantal maanden voordat het nieuwe model komt. Altijd middels technieken waardoor de retailprijs niet verlaagd wordt.Taipau666 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 12:10:
Ik heb de prijzen een beetje in de gaten gehouden van de smartwatches van Samsung.
Vooral dat laatste ja, de aanbiedingen worden op een slinkse manier verstopt. Goed Tweakers en Pepper volgen helpt. Afgelopen november/december kon je in de samsung webshop bij aanschaf van een S24 serie telefoon gegarandeerde inruilwaarde van 100 euro op een in te ruilen audioproduct krijgen. En je kon die gegarandeerde inruil via wat vaag heen en weer geklik twee maal aan je winkelmand toevoegen. Dus twee stuks oude waardeloze bedrade oordopjes ingestuurd en 200 euro van de prijs af. Plus een kortingscode voor x % uit de ING puntenwinkel. Plus gratis Watch erbij. Er waren mensen die naar de Action gingen om voor 5 euro oordopjes te halen om in te ruilen. Idioot toch dat het zo werkt..?ntram schreef op donderdag 24 april 2025 @ 19:49:
[...]
Bij telefoons geldt dezelfde taktiek. Dat is geen vreemd patroon; de early adopters zijn cruciaal als beste manier van reclame. Twee momenten zijn het beste; pre-sale, en de opruiming een aantal maanden voordat het nieuwe model komt. Altijd middels technieken waardoor de retailprijs niet verlaagd wordt.
Nee, het is juist een briljant staaltje prijsdiscriminatie. Het trekt alleen de koopjesjagers (die nooit retail hadden betaald), en zorgt ervoor dat andere klanten gewoon de (niet aangetaste) retailprijs betalen. In de laatste categorie vallen het type mensen dat denkt 'zal wel een foutje zijn', 'lijkt niet de bedoeling', of 'wordt toch niet geleverd'.
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/354085
Dit de beste deal op het moment?
Het is een Hong Kong versie maakt dat nog wat uit behalve samsung pay
Geen E-Sim ondersteuning volgens opgaaf.Taipau666 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:59:
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/354085
Mogelijk ook andere banden door een andere firmware! EUX-firmware kan je meestal NIET flashen op Chinese variant.
Werkt verder in de regel prima. Al had ik ooit bij een China-variant dat ik gedoe had met mobile data bij roaming (was bij S21 uit mijn hoofd)
Ik ben eindelijk overstag en ga mijn S23 ultra verruilen voor een S25 ultra 512GB, ik moet alleen nog even goed kijken waar ik hem ga kopen, want ik zie hier posts voorbij komen van mensen die hem voor 700-800 gekocht hebben, maar ik zie alleen prijzen van €1100+ en bij Samsung is ie zelfs nog €1400+

dat komt van de acties bij de productlancering. inschrijven op mails bij Samsung, klein jaartje wachten en dan de S26 ultra kopenmetallicattim schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:53:
Ik ben eindelijk overstag en ga mijn S23 ultra verruilen voor een S25 ultra 512GB, ik moet alleen nog even goed kijken waar ik hem ga kopen, want ik zie hier posts voorbij komen van mensen die hem voor 700-800 gekocht hebben, maar ik zie alleen prijzen van €1100+ en bij Samsung is ie zelfs nog €1400+
Ik wil ook graag de S25 Ultra kopen, en laat ik nou toevallig zondag naar Seoul gaan. Als je tijd en zin hebt om uit te zoeken of het daar goedkoper is en waar ik het kan halen, dan wil ik best een extra exemplaar voor je meenemen.metallicattim schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:53:
Thanks, maar ik wil hem zakelijk kopen, dus een factuur is dan wel handigk7dude schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 17:41:
[...]
Ik wil ook graag de S25 Ultra kopen, en laat ik nou toevallig zondag naar Seoul gaan. Als je tijd en zin hebt om uit te zoeken of het daar goedkoper is en waar ik het kan halen, dan wil ik best een extra exemplaar voor je meenemen.
Heb je dan niet het risico dat dat toestel andere frequentie banden ondersteund dan Europese toestellen?k7dude schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 17:41:
[...]
Ik wil ook graag de S25 Ultra kopen, en laat ik nou toevallig zondag naar Seoul gaan. Als je tijd en zin hebt om uit te zoeken of het daar goedkoper is en waar ik het kan halen, dan wil ik best een extra exemplaar voor je meenemen.
Ik heb kort online vene gekeken...er zijn aardig wat gebruikers die klagen over eSIM/5G/voicemail problemen met een Koreaanse versie in het buitenland. Dank je wel voor je waarschuwing, ik ga het toch maar een internationale (NL) versie kopen.jongetje schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:28:
[...]
Heb je dan niet het risico dat dat toestel andere frequentie banden ondersteund dan Europese toestellen?
Zijn hier meer mensen die bij GSMweb besteld hebben?
Staat op de website dat ze binnen 2 dagen leveren maar ik wacht al meer dan 3 weken. Blijkbaar problemen met hun leverancier, enorm aardig aan de telefoon maar daar heb je nog geen telefoon voor... Ben benieuwd of er mensen nog langer (of korter?) wachten.
Staat op de website dat ze binnen 2 dagen leveren maar ik wacht al meer dan 3 weken. Blijkbaar problemen met hun leverancier, enorm aardig aan de telefoon maar daar heb je nog geen telefoon voor... Ben benieuwd of er mensen nog langer (of korter?) wachten.
Een snelle blik op Google (en Trustpilot), en alle alarmbellen gaan af ;-)jongetje schreef op maandag 19 mei 2025 @ 15:06:
Zijn hier meer mensen die bij GSMweb besteld hebben?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Ik bestel er eigenlijk al jaren en soms 1 a 2 weken wachten, maar nu heb ik na 4 weken nog niets. Anders de boel maar annuleren en ergens anders met zo'n watch bestellen.Steeffoon schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 16:15:
[...]
Een snelle blik op Google (en Trustpilot), en alle alarmbellen gaan af ;-)
Blijkbaar hebben ze de winkel niet helemaal op orde; ik zou persoonlijk annuleren en dan inderdaad met de watch bestellen.jongetje schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 16:38:
[...]
Ik bestel er eigenlijk al jaren en soms 1 a 2 weken wachten, maar nu heb ik na 4 weken nog niets. Anders de boel maar annuleren en ergens anders met zo'n watch bestellen.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Heel vroeger was het een prima shop. Toen ooit een dramatische ervaring met ze gehad en nooit meer iets besteld. Ze hebben me nog jaren gespamd daarna als ex-klant.Steeffoon schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 16:15:
[...]
Een snelle blik op Google (en Trustpilot), en alle alarmbellen gaan af ;-)
Kansloos dus.
Hoi All,
ik wil een nieuwe Smartphone Samsung S25 iemand idee of ik ergens korting kan pakken zodat ik koste kan verlagen, het gaat om een losse toestel
ik wil een nieuwe Smartphone Samsung S25 iemand idee of ik ergens korting kan pakken zodat ik koste kan verlagen, het gaat om een losse toestel
Ik heb Edge Belsimpel kortingscodes maar geen idee of er goede deals zijn.MrOsman schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:17:
Hoi All,
Nee, ik zie het ook niet echt wel jammer.joepiesaus schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:19:
[...]
Ik heb Edge Belsimpel kortingscodes maar geen idee of er goede deals zijn.
Mail van Samsung van vanmorgen :MrOsman schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:17:
Hoi All,
:strip_exif()/f/image/Rgwkv35Kz2uAxIu0aYrb3czF.png?f=user_large)
Indien gewenst : kortingscode is beschikbaar via PM
[ Voor 5% gewijzigd door sandergar op 24-05-2025 17:35 ]
Is dat voor Edge of ook voor de normale?sandergar schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:46:
[...]
Mail van Samsung van vanmorgen :
[Afbeelding]
Indien gewenst : kortingscode is beschikbaar via PM
Edge.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Whaha € 2482??? Die eerste "2" moet vast een "1' zijn.saharoen schreef op maandag 26 mei 2025 @ 17:54:
https://www.mediamarkt.nl...-1-tb-zilver-1877872.html
nettte prijs voor 1 tb
Is goedkoper dan deze refurbished A34 : https://www.mediamarkt.nl...8-gb-zwart-104204922.htmlReceiverNL schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:20:
[...]
Whaha € 2482??? Die eerste "2" moet vast een "1' zijn.
Wat een bedrijf joh..🤣🤣🤣sandergar schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:25:
[...]
Is goedkoper dan deze refurbished A34 : https://www.mediamarkt.nl...8-gb-zwart-104204922.html
Let op:
Vragen om codes is niet de bedoeling.
Vragen om codes is niet de bedoeling.