Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
klaaas schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:56:
Net ook de S25FE 256GB besteld bij Belsimpel. Gebruik gemaakt van een kortingscode van €150 en de inruilactie met €150 bonus. Ik kwam met een goedkoop Hollandse Nieuwe abonnementje uit op ruim €200. Prima prijs voor dit toestel dus.

Alleen krijg ik nergens instructies over de inruil. Komt dat later of is het gewoon een extra kortingscode?
Op de bestelpagina staat wel een link naar de voorwaarden Zo staat erbij dat het inruiltoestel een hogere waarde dan € 0 moet hebben om in aanmerking te komen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:45

Ryan1981

Je ne sais pas

Kwam via Pepper op deze aanbieding link

150 euro korting
5% via samsung shop app
10% kun je via watsapp krijgen als je lief vraagt

Je krijgt dan gratis

watch 7, screenprotector, otter case, lader

Je kan nog meer korting stapelen als je de nieuwsbrief code van 10% hebt (beginnend met cnc) en een voucher die samsung soms meegeeft bij nieuwe aankopen van 10% (beginnend met aon). Helaas heb ik die 2 laatste niet :p

Iemand daar op pepper claimt dat hij 25x het 256GB model voor 576 euro per stuk heeft gekocht:

Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/comments/raw/2qVZ6/4831272_1/fs/1090x545/qt/80/4831272_1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Ryan1981 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 23:14:
Kwam via Pepper op deze aanbieding link

150 euro korting
5% via samsung shop app
10% kun je via watsapp krijgen als je lief vraagt

Je krijgt dan gratis

watch 7, screenprotector, otter case, lader

Je kan nog meer korting stapelen als je de nieuwsbrief code van 10% hebt (beginnend met cnc) en een voucher die samsung soms meegeeft bij nieuwe aankopen van 10% (beginnend met aon). Helaas heb ik die 2 laatste niet :p

Iemand daar op pepper claimt dat hij 25x het 256GB model voor 576 euro per stuk heeft gekocht:

[Afbeelding]
Iedereen claimt daar .. xx voor marktplaats gekocht. Korreltje zout ;)

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Hmmm, ivm vallen van miijn S23 ultra (barst in scherm nu, 2.5j oud en zou dan 300 euro kosten om te repareren en 380 als ik de batterij meteen laat vervangen) zit ik te kijken naar een S25 ultra maar dat is wel weer heel veel extra...

Krijg geen kortingscode via de chat ook, is daar een truc voor? (Krijg te horen "sorry, kan niet... worden alleen via whatsapp aangeboden als een service niet goed is geleverd")

Of andere codes/mogelijkheden om zo veel mogelijk korting te krijgen? Heb zelf geen codes verder namelijk...

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:35

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Helaas is mijn telefoon onverwachts gaan hemelen en moet ik op zoek naar een ander. Ik begrijp dat er een wirwar aan voucher zijn o.a. een kortingcode die Samsung naar members zou hebben gestuurd e.d. maar ik heb niks kunnen vinden? Zijn er nog andere opties?

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 01:33
Een code is zo geregeld via Samsung support inderdaad. Ik heb onlangs nog een 10% code gekregen via de WhatsApp chat. Wel met een mooi verhaaltje bijvoorbeeld:

"Ik heb zelf al een S25 heb en we hebben thuis meerdere Samsung S9 FE tablets. Mijn vrouw heeft een oude S21 en die wil ik dan misschien wel upgraden naar een S25, maar ik twijfel heel erg tussen dat model en een Pixel 10 Pro."

Werkt gegarandeerd. Je moet voor de code nog wel je naam, telefoonnummer en e-mail adres doorgeven. De code wordt dan gemaild. Ik moet nog wel zeggen dat op dat e-mail adres wel wat bestellingen te zien zijn van de genoemde producten bij Samsung.

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:59

NetAmp

"for indoor use only"

Onderstaande code ontving ik zojuist in een Samsung marketing e-mail, getiteld: "Klaar voor een update? De NIEUWE Galaxy S25 FE wacht op je".
Gebruik je code om je voordeel te claimen op samsung.com, Samsung Experience Store & in de Shop App.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
  • Tot €416 inruilvoordeel1 Bestaande uit regulier inruilvoordeel + €150 extra inruilvoordeel
  • 6 maanden Google Al Pro2 (ter waarde van €131,94)
  • 50% voordeel op Galaxy S25 FE Accessoires3
  • 256GB voor de prijs van 128GB: €60 opslagvoordeel met je code4

1 Actieperiode: 04-09-2025 t/m 05-10-2025. Waardes boven de €50 verschillen per model en staat van je oude toestel. Actievoorwaarden van toepassing.
2 Geldig t/m 20 juli 2026. Actievoorwaarden van toepassing.
3 Actieperiode: 04-09-2025 t/m 05-10-2025. Voordeel t.o.v. de door Samsung geadviseerde verkoopprijs. [sup]Actievoorwaarden van toepassing.
4 Actieperiode: 04/09/2025 t/m 05/10/2025. Opslagvoordeel vergeleken met de door Samsung geadviseerde verkoopprijzen. Algemene voorwaarden van toepassing.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Vragen om codes is niet de bedoeling.