Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:50
klaaas schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:56:
Net ook de S25FE 256GB besteld bij Belsimpel. Gebruik gemaakt van een kortingscode van €150 en de inruilactie met €150 bonus. Ik kwam met een goedkoop Hollandse Nieuwe abonnementje uit op ruim €200. Prima prijs voor dit toestel dus.

Alleen krijg ik nergens instructies over de inruil. Komt dat later of is het gewoon een extra kortingscode?
Op de bestelpagina staat wel een link naar de voorwaarden Zo staat erbij dat het inruiltoestel een hogere waarde dan € 0 moet hebben om in aanmerking te komen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:42

Ryan1981

Je ne sais pas

Kwam via Pepper op deze aanbieding link

150 euro korting
5% via samsung shop app
10% kun je via watsapp krijgen als je lief vraagt

Je krijgt dan gratis

watch 7, screenprotector, otter case, lader

Je kan nog meer korting stapelen als je de nieuwsbrief code van 10% hebt (beginnend met cnc) en een voucher die samsung soms meegeeft bij nieuwe aankopen van 10% (beginnend met aon). Helaas heb ik die 2 laatste niet :p

Iemand daar op pepper claimt dat hij 25x het 256GB model voor 576 euro per stuk heeft gekocht:

Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/comments/raw/2qVZ6/4831272_1/fs/1090x545/qt/80/4831272_1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Ryan1981 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 23:14:
Kwam via Pepper op deze aanbieding link

150 euro korting
5% via samsung shop app
10% kun je via watsapp krijgen als je lief vraagt

Je krijgt dan gratis

watch 7, screenprotector, otter case, lader

Je kan nog meer korting stapelen als je de nieuwsbrief code van 10% hebt (beginnend met cnc) en een voucher die samsung soms meegeeft bij nieuwe aankopen van 10% (beginnend met aon). Helaas heb ik die 2 laatste niet :p

Iemand daar op pepper claimt dat hij 25x het 256GB model voor 576 euro per stuk heeft gekocht:

[Afbeelding]
Iedereen claimt daar .. xx voor marktplaats gekocht. Korreltje zout ;)

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:14
Hmmm, ivm vallen van miijn S23 ultra (barst in scherm nu, 2.5j oud en zou dan 300 euro kosten om te repareren en 380 als ik de batterij meteen laat vervangen) zit ik te kijken naar een S25 ultra maar dat is wel weer heel veel extra...

Krijg geen kortingscode via de chat ook, is daar een truc voor? (Krijg te horen "sorry, kan niet... worden alleen via whatsapp aangeboden als een service niet goed is geleverd")

Of andere codes/mogelijkheden om zo veel mogelijk korting te krijgen? Heb zelf geen codes verder namelijk...

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02:08

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Helaas is mijn telefoon onverwachts gaan hemelen en moet ik op zoek naar een ander. Ik begrijp dat er een wirwar aan voucher zijn o.a. een kortingcode die Samsung naar members zou hebben gestuurd e.d. maar ik heb niks kunnen vinden? Zijn er nog andere opties?

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-09 12:49
Een code is zo geregeld via Samsung support inderdaad. Ik heb onlangs nog een 10% code gekregen via de WhatsApp chat. Wel met een mooi verhaaltje bijvoorbeeld:

"Ik heb zelf al een S25 heb en we hebben thuis meerdere Samsung S9 FE tablets. Mijn vrouw heeft een oude S21 en die wil ik dan misschien wel upgraden naar een S25, maar ik twijfel heel erg tussen dat model en een Pixel 10 Pro."

Werkt gegarandeerd. Je moet voor de code nog wel je naam, telefoonnummer en e-mail adres doorgeven. De code wordt dan gemaild. Ik moet nog wel zeggen dat op dat e-mail adres wel wat bestellingen te zien zijn van de genoemde producten bij Samsung.

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 09:58

NetAmp

"for indoor use only"

Onderstaande code ontving ik zojuist in een Samsung marketing e-mail, getiteld: "Klaar voor een update? De NIEUWE Galaxy S25 FE wacht op je".
Gebruik je code om je voordeel te claimen op samsung.com, Samsung Experience Store & in de Shop App.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
  • Tot €416 inruilvoordeel1 Bestaande uit regulier inruilvoordeel + €150 extra inruilvoordeel
  • 6 maanden Google Al Pro2 (ter waarde van €131,94)
  • 50% voordeel op Galaxy S25 FE Accessoires3
  • 256GB voor de prijs van 128GB: €60 opslagvoordeel met je code4

1 Actieperiode: 04-09-2025 t/m 05-10-2025. Waardes boven de €50 verschillen per model en staat van je oude toestel. Actievoorwaarden van toepassing.
2 Geldig t/m 20 juli 2026. Actievoorwaarden van toepassing.
3 Actieperiode: 04-09-2025 t/m 05-10-2025. Voordeel t.o.v. de door Samsung geadviseerde verkoopprijs. [sup]Actievoorwaarden van toepassing.
4 Actieperiode: 04/09/2025 t/m 05/10/2025. Opslagvoordeel vergeleken met de door Samsung geadviseerde verkoopprijzen. Algemene voorwaarden van toepassing.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:02
My-life schreef op donderdag 4 september 2025 @ 12:15:
Gisteren besloten om voor iemand de S25 te kopen en zojuist wilde ik hem bestellen bij Samsung zelf, maar zie ik het nu goed dat hij vandaag 100 euro duurder is geworden?
De S25 met 256GB staat sinds gisteren voor € 659 op https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s25/buy/, maar als je hem in de winkelwagen zet wordt het € 593,10. Hoe dat zit snap ik niet.
Met een 10% kortingscode van de klantenservice komt het uit op € 527,20. Ik heb er een besteld en die zou vandaag bezorgt moeten worden.
Er zitten ook Galaxy Buds3 Pro oordopjes bij, alleen wel in het zilver.

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:09
My-life schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:57:
[...]

De S25 met 256GB staat sinds gisteren voor € 659 op https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s25/buy/, maar als je hem in de winkelwagen zet wordt het € 593,10. Hoe dat zit snap ik niet.
Met een 10% kortingscode van de klantenservice komt het uit op € 527,20. Ik heb er een besteld en die zou vandaag bezorgt moeten worden.
Ik denk dat je mazzel hebt, want ik zie nu alleen de 'normale' prijs. Ook 1 stap voor het afrekenen.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:02
@HBSVDK Ik zie nog steeds € 593,10 in de winkelwagen, ook in een nieuwe private window van de browser.

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ik las ergens dat diverse mensen onlangs weer kortingscodes toegestuurd hebben gekregen per mail rond 8 september. Ik heb echter niks terug kunnen vinden in de mail :( komt dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 04-10 20:00
Tweakriez schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 13:21:
Ik las ergens dat diverse mensen onlangs weer kortingscodes toegestuurd hebben gekregen per mail rond 8 september. Ik heb echter niks terug kunnen vinden in de mail :( komt dit bekend voor?
Ik heb ze gekregen. Dat komt omdat ik elk jaar registreer op events van Samsung. Jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

SamSid schreef op zondag 21 september 2025 @ 10:37:
[...]

Ik heb ze gekregen. Dat komt omdat ik elk jaar registreer op events van Samsung. Jij ook?
Ah, ok dat heb ik niet gedaan. Bummer. Heb een bestelling geplaatst nu met een korting van Samsung icm een oud defect toestel als retour de actiecode op de site. 526,- voor een S25+ en gratis buds pro 2. Nog steeds geen verkeerde deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastergo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 04-10 10:05
My-life schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:57:
[...]

Idd S25 256gb versie 659 euro, in de winkelmand 593,10. 10% kortingscode aangevraagd via whatsapp ( was binnen 10 min. geregeld ) en nu voor 527,20 euro incl. die Buds3 Pro silver oordoppen.

Vorig jaar de S24 gekocht 128 gb maar irriteer me dat die iedere keer snel vol zit.
Die gaat marktplaats op incl. die Buds3 Pro. Heb ik voor weinig een nieuwe S25 met meer geheugen.
Thanks voor deze tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sem1
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 03-10 15:27
Kan de klantenservice korting van 10% ook opgestapeld worden met studenten korting en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:50
Sem1 schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:59:
Kan de klantenservice korting van 10% ook opgestapeld worden met studenten korting en dergelijke?
De 10% korting (NCR code) werkt alleen in de reguliere shop van Samsung en de Samsung Shop app. Via andere Samsung portals (studenten / members / ICS / benefits) werken deze codes niet. Een NCR/NAO code kan je bijvoorbeeld wel stapelen met een CNC / 1SH / NAD / XGP code en algemene codes die Samsung bekend maakt via livestreams of mailings. Je kan maximaal 3 codes per aankoop invoeren.

p.s Samsung heeft ook nog vaak acties als je meerdere producten koopt, deze promo zie je wanneer je het product in je winkelmandje doet.

Bij de portal shops werken voor zover ik weet sommige algemene codes wel.

Vaak is de basisprijs bij een portal shop wat goedkoper maar door het stapelen codes ben je vaak goedkoper uit via de reguliere shop / app van Samsung.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:08
klaaas schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:56:
Net ook de S25FE 256GB besteld bij Belsimpel. Gebruik gemaakt van een kortingscode van €150 en de inruilactie met €150 bonus. Ik kwam met een goedkoop Hollandse Nieuwe abonnementje uit op ruim €200. Prima prijs voor dit toestel dus.

Alleen krijg ik nergens instructies over de inruil. Komt dat later of is het gewoon een extra kortingscode?
Heb jij inmiddels al wel wat gehoord? Ik heb ook de S25 FE gekocht met een extra inruilcode, maar wil het inruiltoestel nu gaan gebruiken voor een andere aanschaf. Ik heb geen enkele mail van Belsimpel of een andere organisatie gehad over het inleveren van mijn oude inruiltoestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:36
EEE-lover schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:55:
[...]

Heb jij inmiddels al wel wat gehoord? Ik heb ook de S25 FE gekocht met een extra inruilcode, maar wil het inruiltoestel nu gaan gebruiken voor een andere aanschaf. Ik heb geen enkele mail van Belsimpel of een andere organisatie gehad over het inleveren van mijn oude inruiltoestel.
Ik heb helemaal niks gehoord over inruilen, dus ik verwacht ook niet dat dat nog gaat komen. Ik heb ook nergens aan moeten geven wat ik zou willen inruilen dus als ze zich toch zouden melden dan kan ik nog alle kanten op. Maar nogmaals: ik geloof er niks van dat ik nog daadwerkelijk iets in moet ruilen.

Hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:08
klaaas schreef op maandag 22 september 2025 @ 11:03:
[...]

Ik heb helemaal niks gehoord over inruilen, dus ik verwacht ook niet dat dat nog gaat komen. Ik heb ook nergens aan moeten geven wat ik zou willen inruilen dus als ze zich toch zouden melden dan kan ik nog alle kanten op. Maar nogmaals: ik geloof er niks van dat ik nog daadwerkelijk iets in moet ruilen.
Dank! Dat idee heb ik ook, dan ga ik mijn inruiltoestel nog een keer gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peteruitw
  • Registratie: Oktober 2019
  • Niet online
Ik wil de S25 kopen, maar wacht nog op een goede deal. Wanneer is de beste periode waarop meest kans is op hoge korting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Nu online
Blackfriday komt er weer aan, dan zullen ze wel.met goede deals komen. Beste deals met stapelkorting komen uit mijn ervaring vooral bij preorderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:29
peteruitw schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:00:
Ik wil de S25 kopen, maar wacht nog op een goede deal. Wanneer is de beste periode waarop meest kans is op hoge korting?
Als pre-order of net uit is. En anders gewoon in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 04-10 20:00
jongetje schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:42:
[...]

Als pre-order of net uit is. En anders gewoon in de gaten houden.
Ik heb voor de samsung producten nog niet gezien dat latere aanbiedingen de introaanbiedingen overtroffen werden. S25 512gb voor 408 eur bij een abonnement is een prijs die niet geëvenaard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BolleJaap
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 22:26
peteruitw schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:00:
Nu loopt er een goede deal:
- Eerste aankoop via de app 5% korting
- Persoonlijke NCR kortingscode via de servicedesk 10% korting
- En nog een NFL/BFL kortingscode op de kop tikken voor extra 10% kortingscode
- Inruil oud toestel, heb de S6 ingeleverd voor 50 euro korting.

+ Je krijgt nu gratis de Galaxy Buds3 Pro erbij

Hiermee kom je uit op ongeveer 410/420 euro voor de 256gb uitvoering.

[ Voor 4% gewijzigd door BolleJaap op 24-09-2025 18:57 ]

• Sem1
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 03-10 15:27
BolleJaap schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:56:
[...]

Nu loopt er een goede deal:
- Eerste aankoop via de app 5% korting
- Persoonlijke NCR kortingscode via de servicedesk 10% korting
- En nog een NFL/BFL kortingscode op de kop tikken voor extra 10% kortingscode
- Inruil oud toestel, heb de S6 ingeleverd voor 50 euro korting.

+ Je krijgt nu gratis de Galaxy Buds3 Pro erbij

Hiermee kom je uit op ongeveer 410/420 euro voor de 256gb uitvoering.
Hoe krijg je die NFL/BFL code en zijn ze nog geldig?

• BolleJaap
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 22:26
Sem1 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:51:
[...]

Hoe krijg je die NFL/BFL code en zijn ze nog geldig?
Zijn fysieke codes die bij Samsung bestellingen in de doos zitten. Mensen verkopen die codes voor een x bedrag.

Die ik heb is geldig t/m 31/12/2025.

[ Voor 6% gewijzigd door BolleJaap op 24-09-2025 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Het zit me niet mee. S25+ vorige week besteld, eerst uitgesteld voor een week en nu plots geannuleerd. De actie met het extra voordeel is voorbij, toestel prijs is omhoog en ik heb geen NFL code... Zo is het gelijk een paar honderd euro duurder om een alternatief te bestellen met meer opslag nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:40
Kpn heeft de 25u met een horloge erbij. Ik speel met het idee om over te stappen naar android vanaf ios. Kosten 999. Is dat een beetje een goede deal volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Tweakriez schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:08:
Het zit me niet mee. S25+ vorige week besteld, eerst uitgesteld voor een week en nu plots geannuleerd. De actie met het extra voordeel is voorbij, toestel prijs is omhoog en ik heb geen NFL code... Zo is het gelijk een paar honderd euro duurder om een alternatief te bestellen met meer opslag nu :(
Dat is wel heel erg zuur. Samsung heeft sinds maandag ook de website aangepast, je kan nu nog maar 2 kortingscodes gebruiken in plaats van 3. Het super stapelen is dus voorbij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

stin00 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:51:
[...]

Dat is wel heel erg zuur. Samsung heeft sinds maandag ook de website aangepast, je kan nu nog maar 2 kortingscodes gebruiken in plaats van 3. Het super stapelen is dus voorbij ;(
Ja ik ben er echt heel zuur van. Samsung heeft gewoon mijn order geannuleerd en komt met 0,0 uitleg of tegemoetkoming. WhatsApp contact is ook drama. Duurt zeer lang voor je antwoord den krijgt en dan komt men nog niet met oplossingen. Er wordt gezegd een case aan te maken en ondertussen wordt mijn order vrolijk geannuleerd en moet ik maar nog twee a 3 werkdagen wachten op een antwoord voor mijn case...

Vorige week een iPhone 17 gekocht en weer weg gedaan omdat ik iOS te beperkend vond, maar heb er door al deze ellende bijna spijt van.

En dan zie je overal handelaartjes die honderden euro's winst maken door de kortingen te misbruiken, dat kan dan natuurlijk wel bij Samsung, maar gewoon iemand die een enkel toestel wilt hebben niet fatsoenlijk compenseren.

[ Voor 19% gewijzigd door Tweakriez op 03-10-2025 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Sosua schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:30:
Kpn heeft de 25u met een horloge erbij. Ik speel met het idee om over te stappen naar android vanaf ios. Kosten 999. Is dat een beetje een goede deal volgens jullie?
Misschien nu de beste prijs, maar 2 weken geleden was die combinatie voor 644 te koop via Samsung.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Vragen om codes is niet de bedoeling.