Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-04 18:53
Gisteren uiteindelijk pakketje ontvangen van Belsimpel. 5 feb geworden ipv 1 feb. Na sorteerfout en overmacht van DHL. Waar ik al klein beetje bang voor werd doordat dit langere tijd bij DHL heeft gelegen bleek waar te zijn.
Mijn pakket was al helemaal open toen ik deze kreeg, dus hier heeft iemand alvast even ingekeken of iets mee gedaan lijkt me.. Wel zit er nog steeds een samsung doosje in met de s25 die verzegeld was. Hier in zit ook de telefoon. Maar hoe kan ik nu zeker weten dat dit allemaal klopt? Zat er mogelijk meer in de doos die verstuurd waa? Ik verwacht het niet, had geloof ik niet de watch7 actie. Heb ik de juiste telefoon gekregen die verstuurd is? Is er een kans dat ik nu mogelijk een imitatie model heb?

Mogelijk overdenk ik het wat. Maar dat zo'n dure bestelling aankomt in een open doos zit me niet lekker

[ Voor 5% gewijzigd door Mik0s op 06-02-2025 07:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 15:18
Bij de Samsung order staat het IMEI-nummer op de factuur. Mogelijk ook bij Belsimpel of misschien kunnen ze die aanleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasknobbel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-04 08:17
Brutalsranan schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 02:55:
[...]

Op welk bedrag kom je uit? Heb je ook een kapotte telefoon die je kan inleveren?
Ik lever een kapotte A32 in en kom nu met de MO, NCR en S25NL2025 code gecombineerd op €1036

Zou een MH code dan nog voordeliger uitpakken dan een MO code, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 21:22
kaasknobbel schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:00:
[...]

Ik lever een kapotte A32 in en kom nu met de MO, NCR en S25NL2025 code gecombineerd op €1036
Zie jij nog wel € 150,- extra inruilkorting als je een kapotte smartphone invoert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeky
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-04 10:55
Weten jullie of je de afstandsverklaring ook digitaal kan insturen? Heb hier geen (werkende) printer staan. Heb wel al een formulier ingestuurd om na te gaan of dit kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:05
Broeky schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:24:
Weten jullie of je de afstandsverklaring ook digitaal kan insturen? Heb hier geen (werkende) printer staan. Heb wel al een formulier ingestuurd om na te gaan of dit kan :)
Ik heb ook geen printer, voor die enkele keer dat is wat moet uitprinten betaal ik wel €0,20 bij de bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:32
kaasknobbel schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:00:
[...]

Zou een MH code dan nog voordeliger uitpakken dan een MO code, weet iemand dat?
Ik denk dat je er wel zit. Heb je ook die 5% appkorting?
Ik zat zelf op €1023.

Er was iets met de MH en MO code. Bij de 1 moest je combineren met de pt code. Later is dat gelijk getrokken.

[ Voor 12% gewijzigd door Brutalsranan op 06-02-2025 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
Cafun schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:05:
[...]

Zie jij nog wel € 150,- extra inruilkorting als je een kapotte smartphone invoert?
Welke codes gebruik je nu dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:01

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Broeky schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:24:
Ja, mail het naar support@l8p.zendesk.com en zet je order id in de mail. Je krijgt dan vanzelf een mail terug van ze dat ze de afstandsverklaring hebben toegevoegd aan je dossier. Dat is bij mij vorig jaar en dit jaar precies zo gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Patriot op 06-02-2025 14:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cafun
Brutalsranan schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:10:
[...]

Welke codes gebruik je nu dan?
Zojuist besteld :-)
S25NL2025 en de 5% app code. Daarnaast nog een code gekregen via de klantenservice van Samsung (NCR code).

Ik kwam uit op 1083 euro (Ultra 512GB).
Dit is overigens zonder inruil. Daar ging bij mij geen extra 150 euro vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
Cafun schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:47:
[...]

Zojuist besteld :-)
S25NL2025 en de 5% app code. Daarnaast nog een code gekregen via de klantenservice van Samsung (NCR code).

Ik kwam uit op 1083 euro (Ultra 512GB).
Dit is overigens zonder inruil. Daar ging bij mij geen extra 150 euro vanaf.
Jammer van die inruil. Maar zonder inruil een heel mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wieltje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:26
tploumen schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:45:
[...]

Heb ik al nagevraagd: dan krijg je een rekening van € 150,-. Die € 150,- is namelijk ook inruilwaarde (extra).
Heb je dit nagevraagd bij l8p of bij samsung? En wie gaat dan de factuur voor die 150 euro sturen? l8p noemt in zijn mail slechts de netto inruilwaarde (zonder de 150 eztra korting).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-04 16:55
Wieltje schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:40:
[...]
Heb je dit nagevraagd bij l8p of bij samsung? En wie gaat dan de factuur voor die 150 euro sturen? l8p noemt in zijn mail slechts de netto inruilwaarde (zonder de 150 eztra korting).
Samsung. Ik zou het dus niet riskeren. Bovendien als iedereen dat doet is het snel afgelopen met deze leuke inruil deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Gisteren mijn S7 naar L8p gestuurd. Vandaag om 12:17 uur bezorgd volgens PostNL. Vervolgens kreeg ik vandaag om 16:09 uur een mail van L8p met het onderwerp: "Nieuwe inruilorder ontvangen" met opnieuw de verzendinstructies.

Is er iemand van jullie dit ook deze mail ontvangen heeft nadat zijn inruiltoestel al bezorgd was bij L8p...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigTasty
  • Laatst online: 08:20
tploumen schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 21:07:
Gisteren mijn S7 naar L8p gestuurd. Vandaag om 12:17 uur bezorgd volgens PostNL. Vervolgens kreeg ik vandaag om 16:09 uur een mail van L8p met het onderwerp: "Nieuwe inruilorder ontvangen" met opnieuw de verzendinstructies.

Is er iemand van jullie dit ook deze mail ontvangen heeft nadat zijn inruiltoestel al bezorgd was bij L8p...?
Gaat regelmatig zo, gewoon negeren en even wachten totdat de retour verwerkt is, kan een paar dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wieltje
tploumen schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 21:03:
[...]

Samsung. Ik zou het dus niet riskeren. Bovendien als iedereen dat doet is het snel afgelopen met deze leuke inruil deals.
Mijn inruiltoestel blijkt toch een barst achterop te hebben wat de waarde bij l8p onevenredig zal laten dalen.

Dan maar omzetten naar een ander oud toestel dat ik nog heb liggen. Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wieltje
S_Chief schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 22:15:
[...]

Mocht iemand dezelfde vraag hebben: dit is mogelijk. Ze bekijken dan het toestel dat je hebt opgestuurd en sturen evt. een factuur voor het verschil.
Dus je kan gewoon een willekeurig ander toestel opsturen zonder enig contact vooraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wieltje schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 21:22:
[...]
Dus je kan gewoon een willekeurig ander toestel opsturen zonder enig contact vooraf?
Zou wel even contact opnemen uiteraard. Heb ik ook gedaan en de mails geprint en in de doos gestopt om gedoe achteraf te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cafun
Brutalsranan schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:52:
[...]

Jammer van die inruil. Maar zonder inruil een heel mooie prijs!
Ja vond ik ook, dus maar op die bestel knop gedrukt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offtrack
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 12:34

Offtrack

Ondertitel

Weet niet zeker of ik dit hier mag plaatsen maar ik ben benieuwd naar ervaringen met de inruil.
Ik had ook de situatie dat ik mail kreeg over nieuwe inruilorder terwijl ik de informatie uit een eerdere mail al had gebruikt. Dat lijkt me niet zo'n probleem

Ik zit vooral met het volgende; retourpakket van mijn S22 (inruil 196EUR) bij pakketautomaat van PostNL ingeleverd op 3 feb rond 16.00. Sindsdien geen enkele status update gekregen.
PostNL zegt, label is van zakelijke klant, zij moeten verzoek indienen.
L8P zegt eerst "track&trace code doet het prima, kijk maar." en daarna "Het is hier ontzettend druk, misschien hebben we hem wel al".

Ik krijg langzaam het gevoel dat ik door een fout ergens bij PostNL/pakketautomaat nu 196 euro ga mislopen en niemand die zich er druk om maakt.

Zijn er mensen die zonder statusupdates van PostNL, wel bevestiging van ontvangst van L8P hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roylee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 07:10
Zijn er hier meer die moeite hebben om de promotie informatie los te peuteren bij Belsimpel? Een collega van mij heeft de s25 Ultra binnen de periode besteld waarin je de Watch 7 gratis zou krijgen. Echter heeft hij 1 feb geen mail gehad van Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Roylee schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:04:
Zijn er hier meer die moeite hebben om de promotie informatie los te peuteren bij Belsimpel? Een collega van mij heeft de s25 Ultra binnen de periode besteld waarin je de Watch 7 gratis zou krijgen. Echter heeft hij 1 feb geen mail gehad van Belsimpel.
wacht.. je krijgt een watch 7 als je een ultra bij belsimpel hebt besteld?

Zie niets staan: https://promotions.my-samsung.com/nl/buy/4

Dat was toch alleen als je het bij Samsung zelf kocht?

Je moet in dit topic even zoeken op ''belsimpel watch 7''. Dan kan je deze vraag al meerdere keren gesteld en beantwoord zien worden.

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 07-02-2025 13:22 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:01:
[...]

Ik vergis mij zeker niet. Heb er zelfs mails over gehad van belsimpel, en door een medewerker is bevestigd dat ik aan de actie meedoe. Samsung heeft de actievoorwaarden naar mij gestuurd, waar Belsimpel als deelnemende partij bij staat.
Zie hieronder de mail met actie van Belsimpel: [Afbeelding]
Ah wacht. gevonden :)

Ik heb het met abbo besteld. Dus geen watch helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 07-02-2025 13:18 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-04 12:15
Roylee schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:04:
Gewoon zodra de telefoon binnen is de registratie doen op de site van Samsung NL. Deze werkte rond vorig weekend niet voor klanten van Belsimpel (zie ook eerdere berichten in dit topic), maar ik heb dinsdag kunnen registreren voor een S25 die ik 1 februari binnen had van Belsimpel.

PV Output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
en als je echt heel graag zo'n Watch 7 wil hebben, er staan er al zo'n 40 te koop (nav de pre order actie) hier op V&A en MP staat er compleet vol mee.

Wacht nog even en je kan zo'n Watch 7 redelijk makkelijk voor zo'n €75 op de kop tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:52
Bezig om accessoires retour te sturen naar Samsung, OMG wat een lijdensweg. Combinatie van AI en echte medewerker. Volgens mij kan ik beter klantenservice in Suriname of India gaan bellen.🤯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:15
Zojuist ongevraagd nog weer een betere code ontvangen van samsung per mail...ze willen toch erg graag verkopen??

Kom ik op 599,00 euro voor s25 ultra 1 tb met inruil van mijn s24 ultra 512gb.

Denk er nog eens over na...

Nog wat meer kortingcodes ingevoerd... 471,38 euro voor s25 ultra 512gb inclusief samsung screenprotector.

Binnenkort gratis lijkt het welhaast...

[ Voor 25% gewijzigd door destro9704 op 07-02-2025 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
destro9704 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:27:
Zojuist ongevraagd nog weer een betere code ontvangen van samsung per mail...ze willen toch erg graag verkopen??

Kom ik op 599,00 euro voor s25 ultra 1 tb met inruil van mijn s24 ultra 512gb.

Denk er nog eens over na...
Wat voor code is dit? Ik kreeg net voor de 10e keer dezelfde mail met dezelfde 1MH code, geen betere code helaas.

Met S24U inruil vind ik een slechte deal overigens, je krijgt er te weinig voor.

[ Voor 10% gewijzigd door stin00 op 07-02-2025 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:15
stin00 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:35:
[...]

Wat voor code is dit? Ik kreeg net voor de 10e keer dezelfde mail met dezelfde 1MH code, geen betere code helaas.

Met S24U inruil vind ik een slechte deal overigens, je krijgt er te weinig voor.
Ga het ook niet doen...al eerder besloten te wachten op s26 ultra of pas s27 ultra als er een substantiële upgrade is.

S25 ultra is min of meer een opgevoerde s24 ultra. Voor surfen op internet en wat apps draaien voldoet mijn s24 ultra nog prima....

Er staan op de samsung site nog 2 extra codes die je kunt invoeren tesamen met die 1MH waar nu alle overige 3 codes zitten. Dus in totaal kun je 5 codes benutten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Offtrack schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:05:
Weet niet zeker of ik dit hier mag plaatsen maar ik ben benieuwd naar ervaringen met de inruil.
Ik had ook de situatie dat ik mail kreeg over nieuwe inruilorder terwijl ik de informatie uit een eerdere mail al had gebruikt. Dat lijkt me niet zo'n probleem

Ik zit vooral met het volgende; retourpakket van mijn S22 (inruil 196EUR) bij pakketautomaat van PostNL ingeleverd op 3 feb rond 16.00. Sindsdien geen enkele status update gekregen.
PostNL zegt, label is van zakelijke klant, zij moeten verzoek indienen.
L8P zegt eerst "track&trace code doet het prima, kijk maar." en daarna "Het is hier ontzettend druk, misschien hebben we hem wel al".

Ik krijg langzaam het gevoel dat ik door een fout ergens bij PostNL/pakketautomaat nu 196 euro ga mislopen en niemand die zich er druk om maakt.

Zijn er mensen die zonder statusupdates van PostNL, wel bevestiging van ontvangst van L8P hebben gehad?
Met het originele nummer kon ik inderdaad niks vinden bij postnl track&trace, maar ik heb wel 3x automatisch een track&trace aan me gekoppeld gekregen, die allemaal staan op dat het pakket nog niet ontvangen is door PostNL.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vlQ8_pP7BuTjjFYiOoFzprHURR0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Mj3FuIxHiNiWDmgiClbulD6.jpg?f=fotoalbum_large

Wel heb ik van L8P nu een mailtje dat hij op stap 2 staat "we hebben je pakketje goed ontvangen" 🤔 Nog even geduld denk ik dus!

[ Voor 11% gewijzigd door Sanny1987 op 07-02-2025 15:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sw333t
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-04 15:48
spartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:18:
Ik heb het met abbo besteld. Dus geen watch helaas.
Ik had ook met abonnement en heb het nagevraagd bij Samsung (via Whatsapp). Die zeiden gewoon formulier invullen. Zolang je maar een factuur hebt.

Ik heb dat gedaan en het is goedgekeurd.
Ondanks abonnement en via Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offtrack
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 12:34

Offtrack

Ondertitel

Sanny1987 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:56:
[...]

Met het originele nummer kon ik inderdaad niks vinden bij postnl track&trace, maar ik heb wel 3x automatisch een track&trace aan me gekoppeld gekregen, die allemaal staan op dat het pakket nog niet ontvangen is door PostNL.
[Afbeelding]

Wel heb ik van L8P nu een mailtje dat hij op stap 2 staat "we hebben je pakketje goed ontvangen" 🤔 Nog even geduld denk ik dus!
Top, dat geeft de burger moed. PostNL heeft ondertussen wel een onderzoek gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:08
destro9704 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:44:
[...]

Ga het ook niet doen...al eerder besloten te wachten op s26 ultra of pas s27 ultra als er een substantiële upgrade is.

S25 ultra is min of meer een opgevoerde s24 ultra. Voor surfen op internet en wat apps draaien voldoet mijn s24 ultra nog prima....

Er staan op de samsung site nog 2 extra codes die je kunt invoeren tesamen met die 1MH waar nu alle overige 3 codes zitten. Dus in totaal kun je 5 codes benutten.
5 codes? Hier maar 3, 1MH,NCR, en S25NL2025

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Amaze86 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:09:
[...]

5 codes? Hier maar 3, 1MH,NCR, en S25NL2025
Wat is de NCR code als ik het mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sw333t schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:
[...]

Ik had ook met abonnement en heb het nagevraagd bij Samsung (via Whatsapp). Die zeiden gewoon formulier invullen. Zolang je maar een factuur hebt.

Ik heb dat gedaan en het is goedgekeurd.
Ondanks abonnement en via Belsimpel.
Linkje naar het formulier in kwestie?? samsung promoties website geeft niks weer

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 07-02-2025 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-03 14:47
destro9704 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:44:
[...]

Ik zie niks op de site? Wil je meer details geven? 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-04 23:40
[...]

[Afbeelding]

Je hebt dan meerdere keren op de link in de mail gedrukt, als je de "verzending" opent in de post.nl app dan zie je ook dat elke zending een ander track & trace nummer heeft.
Je stuurt maar 1 pakket dus de anderen blijven op niet ontvangen staan. ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
zing schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Wat is de NCR code als ik het mag vragen?
10% kortingscode, via de chat krijg je die.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-04 02:57
Ik weet niet of ik het hier mag neerzetten maar ik heb nog een €100 voucher code voor bij Belsimpel te gebruiken als je een s25 aanschaft. Mocht iemanf interesse hebben stuur mij dan even een prive berichtje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 22:51
Vandaag een berichtje gekregen dat mijn S25 base navy 512gb morgen geleverd gaat worden. *O*

Zou eerst 14 februari zijn, dus is aardig vervroegd! Ben benieuwd! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:21
LogiZ5500 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 19:25:
Vandaag een berichtje gekregen dat mijn S25 base navy 512gb morgen geleverd gaat worden. *O*

Zou eerst 14 februari zijn, dus is aardig vervroegd! Ben benieuwd! :+
Het is een top ding. Ja niet echt wezenlijk beter dan de s23, maar wel vertrouwd solide goed weer. En hier in ice blue mooi kleurtje en 512gb is mooi toekomst veilig :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sw333t
spartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:56:
[...]

Linkje naar het formulier in kwestie?? samsung promoties website geeft niks weer
https://bit.ly/42wPA1A

Er staat weliswaar bij dat het enkel zonder abonnement zou zijn, maar op advies van de Samsung WhatsApp gewoon ingevuld en de gevraagde gegevens opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
Je Belsimpel-vouchercode van €100,- is:
zbv5kSfkXwsq86K

Enkel geldig bij aanschaf van een Samsung Galaxy S25 bij Belsimpel.

Reeds gebruikt, dan was iemand anders je voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Sw333t op 07-02-2025 23:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trexpaxs
  • Laatst online: 18-04 15:29
spartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:14:
[...]

wacht.. je krijgt een watch 7 als je een ultra bij belsimpel hebt besteld?

Zie niets staan: https://promotions.my-samsung.com/nl/buy/4

Dat was toch alleen als je het bij Samsung zelf kocht?

Je moet in dit topic even zoeken op ''belsimpel watch 7''. Dan kan je deze vraag al meerdere keren gesteld en beantwoord zien worden.
Ik zou als ik jou was gewoon alles invullen, mij hebben ze goedgekeurd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kom nu op de samsung site op 1092 euro, met de S25NL code en de extra inruilkorting voor mijn (defecte) S23U. Ik probeer onder de 1000 te komen, maar dat blijkt toch uitdagend.

5% Members voordeel is toegepast.
€100 extra voordeel is toegepast
€150 extra inruilwaarde is toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Trexpaxs schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 23:51:
[...]

Haha mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHE
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-04 10:35

GHE

Ik ben zo te zien te laat voor de pre-order kortingen op de S25 256 GB.
Het lijkt er op dat de 1HR kortingcode nog wel werkt (50 euro korting) en S25NL2025 werkt ook (nog eens 50 euro korting).

Een NCR korting zou ik via de chat kunnen regelen, maar hoe kom ik aan een 1MH code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Trexpaxs schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 23:51:
[...]

Op de factuur is duidelijk te zien dat je een abbonement hebt afgesloten.. hoe keuren ze zoiets goed dan? :P

De aanvraag net gedaan. We gaan het zien :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mLhcYJTPLOFLA9CWRg1yw19bX_Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/StDi1L01gXTNZhbZvrIzwM3s.png?f=user_large

En hier staat bij jullie ook echt dat het is goedgekeurd? Zo ja, hoe lang doen ze er over om dit goed te keuren?

[ Voor 35% gewijzigd door spartacusNLD op 08-02-2025 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

Bij mij stonden er 4 in de PostNL app, waarvan eentje klopte en ik kon volgen.

Tussen stap 2 en 3 zat bij mij 12 minuten. Maar misschien doen ze makkelijker met een ouder toestel (Samsung Galaxy S10+ hier).

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-04 17:37
Ik heb nog een belsimpel kortingscode: Xz7m9QvLbT3kPwR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-04 23:12
tennis schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:00:
Ik heb nog een belsimpel kortingscode: Xz7m9QvLbT3kPwR
Die waren voor iedereen dezelfde ;) .

Ik heb dezelfde ook voor iedereen aangezien ik mijn bestelling nu geannuleerd heb. Als ze met een week mijn zakelijke abonnement nog niet kunnen verlengen (terwijl iedere zelfde shop het in een uur lukt) dan is het op een gegeven moment wel klaar na 2 weken te proberen het ding te bestellen.

Op naar de S26 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Ik heb toch echt een andere code.
Kreeg een mailtje van belsimpel omdat ik eerder een code hebt gebruikt dat ik nog een verassing kreeg zodat iemand anders deze code kan gebruiken.

Dus mocht iemand hem willen gebruiken.
Ga je gang:

zbv5WdvWJfDfd7h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoLdAsSauLt87
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-02 00:19
Heeft iemand zicht op welke promoties er in België nog werken momenteel?
Extra inruilwaarde? Early bird korting?
Heeft nog iemand een code op overschot toevallig?

Ik wou graag de Watch Ultra (titanium) meebestellen; balen dat die uit voorraad is. Hopelijk wijzigt dat terug snel...

[ Voor 26% gewijzigd door CoLdAsSauLt87 op 08-02-2025 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lindenberger
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:19
CoLdAsSauLt87 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:01:
Heeft iemand zicht op welke promoties er in België nog werken momenteel?
Extra inruilwaarde? Early bird korting?
Heeft nog iemand een code op overschot toevallig?

Ik wou graag de Watch Ultra (titanium) meebestellen; balen dat die uit voorraad is. Hopelijk wijzigt dat terug snel...
Met de code die op hun website staat ; S25BE2025. Er kan nog een 10 % (tijdens een chat met de klantendienst te bevragen en 5 % (als nieuwe klant) ook zelfs bij waarschijnlijk ...
Dus ja!

[ Voor 15% gewijzigd door Lindenberger op 08-02-2025 22:13 . Reden: Het gaat hier over de S25+ ipv Ultra (mijn excuses). ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Zat er bij jullie een flyer in de doos met AON code 10% korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
  • Laatst online: 08:20
Amaze86 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 08:37:
Yes, voor nld én belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovaDova
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 12:51
Yes bij mij ook. Goed dat je het vraagt want ik heb het bijna weggegooid.. Niet op de achterkant gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
NovaDova schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:06:
[...]

Yes bij mij ook. Goed dat je het vraagt want ik heb het bijna weggegooid.. Niet op de achterkant gekeken.
Ik heb het weggegooid. Wat kan je ermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Brutalsranan schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:31:
[...]

Ik heb het weggegooid. Wat kan je ermee?
10% extra korting op de Samsung e-store. Geldig t/m 31 augustus 2025. En je kan een QR code scannen dat je een review kan plaatsen. Daarmee maak je kans op een Galaxy Watch 7.

[ Voor 18% gewijzigd door RobinNL op 09-02-2025 12:51 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Hebben jullie het over een bestelling bij Samsung zelf.

Bij mijn S25 Ultra 1 TB Gray besteld bij Samsung zelf en geleverd op 3 februari zat geen flyer voor zover ik weet.

Daar ik toch niet meer voor 31 augustus 2025 van plan was iets te bestellen zal ik er ook wel niet veel aan gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:49

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mocht iemand nog een 100 euro kortingscode willen voor Belsimpel:

zbvpJCvzG3CvhKg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocker069
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 10-02 18:10
Is er iemand die een exclusieve kleur besteld heeft en ook al in huis heeft? Ik wil graag de S25 in Blue black bestellen, er staat bij levering vanaf 14 februari. Alleen komt het mij slecht uit als ik hem vrijdag of zaterdag binnenkrijg.

Was dus ff benieuwd of iemand al 1 van de exclusieve kleuren binnen heeft gekregen terwijl Samsung zegt komt pas de 14e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:46
rocker069 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 02:46:
Is er iemand die een exclusieve kleur besteld heeft en ook al in huis heeft? Ik wil graag de S25 in Blue black bestellen, er staat bij levering vanaf 14 februari. Alleen komt het mij slecht uit als ik hem vrijdag of zaterdag binnenkrijg.

Was dus ff benieuwd of iemand al 1 van de exclusieve kleuren binnen heeft gekregen terwijl Samsung zegt komt pas de 14e.
Ik heb de galaxy S25 plus besteld in blue Black, heb deze op 1 februari ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocker069
Stond deze levertijd er toen ook al bij?
14 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_B
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-03 14:39
Iemand misschien nog een 1MH code beschikbaar? De mijne kan ik niet meer gebruiken ivm retourzending. (Graag in PB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan

De Jetblack. Kwam er binnen 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

je kan zelf een datum na de 14e kiezen voor bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:46
rocker069 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:59:
Stond deze levertijd er toen ook al bij?
14 februari
De eerste levering was 1 februari.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

spartacusNLD schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Op de factuur is duidelijk te zien dat je een abbonement hebt afgesloten.. hoe keuren ze zoiets goed dan? :P

De aanvraag net gedaan. We gaan het zien :9

[Afbeelding]

En hier staat bij jullie ook echt dat het is goedgekeurd? Zo ja, hoe lang doen ze er over om dit goed te keuren?
Voor alle mensen die een S25U bij belsimpel gekocht hebben met abbo.. je kan dus gewoon een gratis watch 7 claimen _/-\o_ -> https://bit.ly/42wPA1A

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZWl5i6OmyVPUJmUeYR924c_viJ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EH4E9BIdpvZmwQYEYpJfEp9m.png?f=fotoalbum_large

Zou volgens de voorwaarden helemaal niet kunnen als je het met een abbo hebt besteld :D Het staat zelfs in de naam.. volgens mij hebben ze gewoon veel te veel van die watch 7 nog liggen oid? :X

Met dank aan @Sw333t & @Trexpaxs _O-

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 10-02-2025 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
spartacusNLD schreef op maandag 10 februari 2025 @ 15:47:
[...]

Voor alle mensen die een S25U bij belsimpel gekocht hebben met abbo.. je kan dus gewoon een gratis watch 7 claimen _/-\o_ -> https://bit.ly/42wPA1A

[Afbeelding]

Zou volgens de voorwaarden helemaal niet kunnen als je het met een abbo hebt besteld :D
Ah mooi zo, straks even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocker069
Heb net de S25 blue black exlusieve kleur gekocht. ik heb nog een belsimpel code € 100 korting. mocht iemand intresse hebben dan zet ik hem hier neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_01
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-03 19:39
rocker069 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:58:
Heb net de S25 blue black exlusieve kleur gekocht. ik heb nog een belsimpel code € 100 korting. mocht iemand intresse hebben dan zet ik hem hier neer
Hoeveel heb je betaald er vanuit gaande dat je geen inruil gedaan hebt? Welke combi kortingscodes heb je gebruikt en woon je in BE of NL wat blijkbaar niet dezelfde soort codes zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door mark_01 op 10-02-2025 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Direct bij Samsung besteld, staat 14 Februari als leverdatum maar kan nergens op klikken of meer informatie zien.

Beetje ouderwets en jammer dit, meer dan 'Verzending aangevraagd ' zie ik niet in het overzicht of de ene email die Samsung stuurde.

Simpele order trouwens, S25 Navy Blue 256GB.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_01
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-03 19:39
Pietert schreef op maandag 10 februari 2025 @ 20:51:
Direct bij Samsung besteld, staat 14 Februari als leverdatum maar kan nergens op klikken of meer informatie zien.

Beetje ouderwets en jammer dit, meer dan 'Verzending aangevraagd ' zie ik niet in het overzicht of de ene email die Samsung stuurde.

Simpele order trouwens, S25 Navy Blue 256GB.
Hoeveel korting heb je kunnen bekomen want de "gewone" uitvoeringen zijn elders vaak goedkoper dan bij samsung zelf, ook afhankelijk van inruil en of je in Belgie of NL woont.

Best dat iedereen dat er bij vermeldt want promo's zijn niet hetzelfde in BE en NL blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

mark_01 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:23:
[...]

Hoeveel korting heb je kunnen bekomen want de "gewone" uitvoeringen zijn elders vaak goedkoper dan bij samsung zelf, ook afhankelijk van inruil en of je in Belgie of NL woont.

Best dat iedereen dat er bij vermeldt want promo's zijn niet hetzelfde in BE en NL blijkbaar.
Korting schmorting, het is de levertijd en de onduidelijkheid erover die mij stoort. Herkent iemand dit?

Qua korting had ik gratis upgrade naar 256, 20% op de aanschaf en 50% op accessoires etc. Dag na de lancering besteld.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10:08
[...]

[Afbeelding]

Zou volgens de voorwaarden helemaal niet kunnen als je het met een abbo hebt besteld :D Het staat zelfs in de naam.. volgens mij hebben ze gewoon veel te veel van die watch 7 nog liggen oid? :X

JIJ bent echt een fkng legend als dit lukt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10:08
Ps: twee exclusieve kleuren besteld bij Samsung, maar nu vertraagd. Iemand die meer weet over vertraging bij de exclusieve toestellen?

Belsimpel code voor wie nog zocht:
zbvyCTLDDG8vyBm

[ Voor 30% gewijzigd door Techkeizer op 11-02-2025 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Laatst online: 23-04 22:09
ipje schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:09:
Bezig om accessoires retour te sturen naar Samsung, OMG wat een lijdensweg. Combinatie van AI en echte medewerker. Volgens mij kan ik beter klantenservice in Suriname of India gaan bellen.🤯
Ben jij hier toevallig al verder mee gekomen? Wat een drama zeg. Had 2 S25's besteld waar je gratis watch7 bij kreeg en wat verschillende hoesjes om te kijken welke het mooiste was. Wil ik die hoesjes retour doen, zeggen ze dat de complete bestelling retour moet omdat er een promotie in zit (de watch7). Dat is toch raar? En mag dat wettelijk gezien uberhaupt wel op deze manier? Of zou je daar goedkeuring voor gegeven hebben ergens in de algemene voorwaarden tijdens het bestellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
Overigens voor wie klant is bij ING, check je rentepunten. Krijg je standaard de watch7 meegeleverd + 15% korting + 50 euro extra korting. Toestel kost dan los nog 750 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

[...]

[Afbeelding]

Wat heb je als factuur toegevoegd? Screenshot van email wordt iig niet geaccepteerd:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
SYQ schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:12:
[...]

Wat heb je als factuur toegevoegd? Screenshot van email wordt iig niet geaccepteerd:)
Ik weet niet of je een account op belsimpel hebt maar daar kan je je bestelling terugvinden en daar kun je ook je factuur terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:50

DON PAPA

Tweaker-fan

[...]

Ik heb gewoon een screenshot van de factuur.pdf gestuurd. Ik had alleen eerst een foto van de streepjes code op de doos gestuurd voor het imei nummer, maar dat was niet goed. Ze willen een screenshot van het telefoonscherm: instellingen > info telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
DON PAPA schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:18:
[...]

Ik heb gewoon een screenshot van de factuur.pdf gestuurd. Ik had alleen eerst een foto van de streepjes code op de doos gestuurd voor het imei nummer, maar dat was niet goed. Ze willen een screenshot van het telefoonscherm: instellingen > info telefoon
Hehe, ik had al een tweede keer een foto van het doosje gestuurd en kreeg die weer terug. Daarna maar even goed gelezen en je hebt inderdaad een screenshot nodig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]

De factuur die je van belsimpel gekregen hebt. Zit in een van de bijlages in je mail. Zal vast ook wel ergens op je ''mijn belsimpel'' te vinden zijn. Dat bestand heet letterlijk ''factuur.pdf''.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TMYkPOGbdJCNm0JydHCyebZdtyE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ByvxcOLCRwnlR8QMMrPGXWMt.png?f=fotoalbum_large

Al met al wel echt een goede deal zo.. 888,95 euro betaald voor de telefoon. Ik kan zo'n 93 euro nog krijgen voor de watch7 bij rebuy en nog 581 euro gekregen voor mijn S23U bij rebuy... Dus ''maar'' ~215 euro hoeven bijleggen voor de S25U.. Oh en dan natuurlijk de simyo abbo. Die ik direct weer heb kunnen annuleren op de een of andere manier. Dus daar maar 2 maanden voor betaald :9 (14 euro totaal). Dus eigenlijk zo'n 230 euro betaald.

Toen ik mijn S21U voor de S23U ingeruild heb bij samsung heb ik meer moeten bijleggen. Ook al was de inruil deal toen beter bij samsung.

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 11-02-2025 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honderdgulden
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-04 19:13
Mijn s25 ultra gekocht bij Belsimpel met abonnement. Gisteren een claim voor de watch 7 ingediend bij Samsung. Ik kreeg net antwoord dat de claim is afgekeurd. Als reden: "Het deelnemende model is niet aangekocht bij een deelnemende winkel."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

honderdgulden schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:06:
Mijn s25 ultra gekocht bij Belsimpel met abonnement. Gisteren een claim voor de watch 7 ingediend bij Samsung. Ik kreeg net antwoord dat de claim is afgekeurd. Als reden: "Het deelnemende model is niet aangekocht bij een deelnemende winkel."
Volgens mij is er iemand anders die hetzelfde had.. iets met een verkeerde EAN ofzo? Moet je even terugzoeken in het topic. Die van mij is gisteren om 15:35 wel goed gekeurd.

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 11-02-2025 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
spartacusNLD schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:07:
[...]

Volgens mij is er iemand anders die hetzelfde had.. iets met een verkeerde EAN ofzo? Moet je even terugzoeken in het topic. Die van mij is gisteren om 15:35 wel goed gekeurd.
Heb jij overigens ook gewoon een factuur ingestuurd waar op stond dat je hem icm een abbonement hebt gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

airwolf83 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:57:
[...]

Heb jij overigens ook gewoon een factuur ingestuurd waar op stond dat je hem icm een abbonement hebt gekocht?
Ja.. dat is het vreemde. Ze keuren het gewoon goed. Iets wat ik niet hard verwacht. En wat ook niet kan volgens de voorwaarden. Dus als ze het afkeuren vanaf nu is het gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:52
avdwerf schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 08:52:
[...]

Ben jij hier toevallig al verder mee gekomen? Wat een drama zeg. Had 2 S25's besteld waar je gratis watch7 bij kreeg en wat verschillende hoesjes om te kijken welke het mooiste was. Wil ik die hoesjes retour doen, zeggen ze dat de complete bestelling retour moet omdat er een promotie in zit (de watch7). Dat is toch raar? En mag dat wettelijk gezien uberhaupt wel op deze manier? Of zou je daar goedkeuring voor gegeven hebben ergens in de algemene voorwaarden tijdens het bestellen :'(
Ja, ik ben verder gekomen. Ik had drie bestellingen ontvangen. Hoesje, screenprotector en een bestelling met drie producten (Ultra, hoesje en watch). Heb het via X (Twitter) gedaan, eerst openbaar de vraag gesteld hoe je dit moet doen. Kon ik via DM de ordernummers doorgegeven en omschrijving van het product.
Het verhaaltje wat ze tegen jou hebben opgehangen is onzin.
Daarna krijg je de retourlabels via de mail. Ik hoefde dus niet alles terug te sturen alleen datgene wat ik niet wilde hebben.
Via DM kreeg ik in eerste instantie een AI assistent. Daar heb ik via een openbaar bericht op X over geklaagd. Daarna werd de DM overgenomen door een medewerker.
Want met de AI kom je er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
ipje schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:25:
[...]

Ja, ik ben verder gekomen. Ik had drie bestellingen ontvangen. Hoesje, screenprotector en een bestelling met drie producten (Ultra, hoesje en watch). Heb het via X (Twitter) gedaan, eerst openbaar de vraag gesteld hoe je dit moet doen. Kon ik via DM de ordernummers doorgegeven en omschrijving van het product.
Het verhaaltje wat ze tegen jou hebben opgehangen is onzin.
Daarna krijg je de retourlabels via de mail. Ik hoefde dus niet alles terug te sturen alleen datgene wat ik niet wilde hebben.
Via DM kreeg ik in eerste instantie een AI assistent. Daar heb ik via een openbaar bericht op X over geklaagd. Daarna werd de DM overgenomen door een medewerker.
Want met de AI kom je er echt niet uit.
Gelukkig! Heb je een linkje naar de X post? Dan gebruik ik die als referentie in mijn DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-03 14:47
Voor mobiel.nl kon je alleen maar kortingscode krijgen als je voor een pre order inschreef toch? Of zijn die er nog? Ik twijfel nog tussen mobiel.nl en belsimpel. Maar bij belsimpel heb je wel kortingscodes nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• {Rudolf}
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 18-03 10:58
Helaas mijn aanvraag voor de gratis Galaxy Watch 7 via Belsimpel afgekeurd.
Buiten de actieperiode en icm abonnement gekocht. (Poging waard…)

Maar zie net dat je hem via Samsung kunt kopen op het ogenblik met de welbekende GTI (Guaranteed Trade In) van 100,- euro.

Dus setje oortjes van de Action voor 100,- inruilen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:13
spartacusNLD schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 08:01:
[...]
Laat even weten of dat bij jou ook gelukt is.. ben benieuwd. Zou eigenlijk niet kunnen omdat het een jaarabonnement is.
Nou ik heb eindelijk de simkaart ontvangen.....
Niet normaal hoe PostNL tegenwoordig met brievenbus post omgaat.

Anyway, ik heb het abonnement geactiveerd en meteen willen beëindigen, maar dan krijg ik deze mededeling:

Je abonnement wordt over 30 dagen beëindigd. Vanaf 13 maart ben je niet meer bereikbaar op 06xxxxxxxx.
Omdat je contract nog niet is afgelopen, betaal je een afkoopsom van € 79,50. Dit zijn alle resterende maanden in één keer. Dit bedrag komt op je laatste factuur te staan.
Na enkele maanden komt 06xxxxxxxx weer vrij voor providers om te geven aan iemand anders.

Maw, ik kan het afkopen, maar dan kost het me net zoveel als dat ik het houd.
Dus dan hou ik het maar en gebruik de SIM in mijn oude telefoon.

Wel vreemd dat jij het wel hebt kunnen stoppen zonder afkoopbedrag. Lucky You!

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-04 19:11

Zygivt

Evenaren en overtreffen

avdwerf schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 08:56:
Overigens voor wie klant is bij ING, check je rentepunten. Krijg je standaard de watch7 meegeleverd + 15% korting + 50 euro extra korting. Toestel kost dan los nog 750 euro.
Deze actie is al enige tijd verlopen. Het was watch7 + 10% korting + 50 euro kassakorting. Nu is het 15% korting en 50 euro kassakorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:00

Kiswum

Gadget reviewer

[...]

[Afbeelding]

Het is goed mogelijk dat je aanvraag alsnog wordt geannuleerd, maar ik hoop voor je dat het lukt en wellicht vraag ik er zelf ook 1 aan. Wie niet waagt, wie niet wint.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

spartacusNLD schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:05:
[...]

De factuur die je van belsimpel gekregen hebt. Zit in een van de bijlages in je mail. Zal vast ook wel ergens op je ''mijn belsimpel'' te vinden zijn. Dat bestand heet letterlijk ''factuur.pdf''.

[Afbeelding]

Al met al wel echt een goede deal zo.. 888,95 euro betaald voor de telefoon. Ik kan zo'n 93 euro nog krijgen voor de watch7 bij rebuy en nog 581 euro gekregen voor mijn S23U bij rebuy... Dus ''maar'' ~215 euro hoeven bijleggen voor de S25U.. Oh en dan natuurlijk de simyo abbo. Die ik direct weer heb kunnen annuleren op de een of andere manier. Dus daar maar 2 maanden voor betaald :9 (14 euro totaal). Dus eigenlijk zo'n 230 euro betaald.

Toen ik mijn S21U voor de S23U ingeruild heb bij samsung heb ik meer moeten bijleggen. Ook al was de inruil deal toen beter bij samsung.
gelukt, vandaag een bevestiging ontvangen terwijl ik de ultra icm abo heb afgesloten. Dus zeker proberen waard!

_/-\o_

(En simyo abo ook kunnen beëindigen 😀)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Die van mij, met abonnement, is ook goedgekeurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Belsimpel 100 euro code: hgIC2UFUoSErGc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Laatst online: 20-04 21:22
Voor de liefhebber heb ik nog een Belsimpel code: hgIC2UFUoSErGc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:19
Hier in Finland zijn ze inmiddels ook met de grote S24 opruiming begonnen. De S24 Ultra 256gb los voor 699 euro, dat zijn toch wel heel sterke deals ivm de concurrentie
Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Let op:
Vragen om codes is niet de bedoeling.