Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
[ Voor 255% gewijzigd door mikkev op 02-02-2025 13:46 ]
Hier hetzelfde met een ander hoesje. De status van de telefoon zelf staat nu op 'voorbereiding verzending' terwijl het hoesje niet van status is verandert. Ik verwacht dus morgen alsnog gewoon de telefoon en screen protector en watch 7 te ontvangen.mikkev schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:28:
Hopelijk komt de rest wel morgen 🤣
[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 02-02-2025 13:47 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Blindeer even je ordernummer of haal de foto weg, anders kunnen mensen alsnog je persoonlijke gegevens opzoeken.mikkev schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:28:
Hopelijk komt de rest wel morgen 🤣
[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 02-02-2025 13:47 ]
Ookal dus. Hou je ons op de hoogte van je contact met Belsimpel?Sw333t schreef op zondag 2 februari 2025 @ 01:44:
Ik kon mijn S25 Ultra ophalen bij het PostNL servicepunt. Wat een fijn toestel zeg.
Alleen ook hier een EAN nummer (8806095815664) dat niet op de lijst voorkomt. Samsung chat geeft aan dat ik contact moet opnemen met BelSimpel.
Morgen eens informeren.
Is toch bekend dat belsimpel import toestelen verkoopt, al sinds ze bestaan.sgt frankieboy schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:30:
Heb t zelfde probleem met Belsimpel. EAN nummer van mn telefoon was bedoelt voor België en kan dus de Watch7 niet claimen. Omdat Belsimpel geen partner voor de promotie is in BE, alleen NL.
Even afwachten wat BelSimpel zegt. Vind de telefoon terugsturen sws een beetje onzin.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Maar ze adverteerden wel dat je een Watch 7 kon krijgen bij de aanschaf van een los toestel.Amaze86 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:06:
[...]
Is toch bekend dat belsimpel import toestelen verkoopt, al sinds ze bestaan.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
En dus de bal heel hard richting belsimpel gooien. Aan hun om dit op te lossen.RobinNL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:15:
[...]
Maar ze adverteerden wel dat je een Watch 7 kon krijgen bij de aanschaf van een los toestel.
Niet eens aan gedacht. Dank je wel😆juliette.la schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:43:
[...]
Blindeer even je ordernummer of haal de foto weg, anders kunnen mensen alsnog je persoonlijke gegevens opzoeken.
Nee komt over onbekende tijd voor 31 Februari. Beetje shit systeem dat als 1 ding vertraagd is alles meteen vertraagd.
Dus een Belsimpel probleem, niet een klantprobleem.RobinNL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:15:
[...]
Maar ze adverteerden wel dat je een Watch 7 kon krijgen bij de aanschaf van een los toestel.
Ik zou het wel weten als ik het toestel bij Belsimpel zou hebben besteld. Gewoon zeggen dat ze het moeten regelen, want ze adverteerden ermee of het verschil (€319) laten compenseren. Maar goed... Ik heb 'm daar niet besteld.DeGroteMuis schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:41:
[...]
Dus een Belsimpel probleem, niet een klantprobleem.Zij adverteren, zij mogen regelen dat je die ook ontvangt dan. Hoe, is hun probleem. Zou Belsimpel last minute nog een partij Belgische toestellen hebben geregeld waardoor ze toch gisteren uit konden leveren? Mijn S25 Ultra met abo via Belsimpel was trouwens wel gewoon voorzien van de EAN die Tweakers ook vermeldt in de specs, zou denken dat dat een Nederlandse is?
Ik wacht hier nog op een update vanuit Samsung. M'n bestelling zou morgen geleverd moeten worden, maar de status staat al dagen op 'Voorbereiding van de verzending'.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Je hebt contact gehad met onze klantenservice over het claimen van je Watch7 bij het bestellen van een Samsung Galaxy S25 Ultra. Je gaf aan dat het claimen niet gelukt is, omdat het EAN-nummer niet geldig zou zijn. Onze excuses voor het ongemak, we gaan meteen met je meekijken!
We nemen contact op met Samsung om dit probleem zo snel mogelijk voor je te verhelpen. We nemen met 1-3 werkdagen contact met je op voor een update!
Wat staat er bij jullie?
Bij mij staat er "Uw zending is bij ons aangemeld" nog niet ontvangen door dynalogic...
Bij jullie hetzelfde of?
Voorbereiding van verzending bij mij. Staat ie overigens al een aantal dagen op.Aggressor schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:38:
Voor degene die morgen de levering hebben.
Wat staat er bij jullie?
Bij mij staat er "Uw zending is bij ons aangemeld" nog niet ontvangen door dynalogic...
Bij jullie hetzelfde of?
Status staat nog op "Verzending aangevraagd". Dus nog geen link van dynalogic
Ja dat zal morgen wel weer veranderen naar een nieuwe datum.Havoc-NL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:41:
[...]
Voorbereiding van verzending bij mij. Staat ie overigens al een aantal dagen op.
Ik heb een mail Samsung/dynalogic gekregen...
Ik ben benieuwd wat er bij anderen staat.
Hier 0 communicatie terwijl de datum op morgen staat. "Voorbereiding van de verzending"Aggressor schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:42:
[...]
Ja dat zal morgen wel weer veranderen naar een nieuwe datum.
Ik heb een mail Samsung/dynalogic gekregen...
Ik ben benieuwd wat er bij anderen staat.
Ik werk expres thuis zodat ik de telefoon kan aannemen. Zou een beetje lullig zijn als ik hier voor niks zou zitten.
Die van mij stond eerst op 1 februari...RobinNL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:52:
[...]
Hier 0 communicatie terwijl de datum op morgen staat. "Voorbereiding van de verzending"
Ik werk expres thuis zodat ik de telefoon kan aannemen. Zou een beetje lullig zijn als ik hier voor niks zou zitten.
1 februari in de ochtend kreeg ik pas een mail dat het vertraagd is.
Paar uur later kreeg ik weer een mail van Samsung met bevestiging bezorg dag. (3 februari)
Vannacht mail gehad dat de levering, ivm niet leverbaar blauw Silicon hoesje (S25 Ultra) niet op 3 Februari komt.
Op WhatsApp om uitleg gevraagd, en daar blijkt dat t idd door t hoesje komt, maar de rest is op voorraad, maar dan alsnog komt de rest (S25 Ultra, Watch7 en Watch Ultra) pas op 10 Februari.....
Op de vraag hoe dat dan kan, word r gezegd dat dat door leveringsomstandigheden komt, terwijl ze zegt dat t op voorraad is !
O ja en wil je annuleren, wat een kansloze vraag ook 🤐
Wegens de recente lancering zijn we ook vaak onderbezet word r daarna gezegd.
Echt zwaar teleurgesteld in dit hele traject, na vele jaren Pixel......
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Voor de liefhebbers:S_Chief schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 00:01:
Mijne is inmiddels naar 3 februari verschoven.
S25 Ultra, besteld bij Samsung op 24 januari. Stond een uurtje geleden nog op 1 februari, maar nu dus opeens verschoven naar de derde.
Zaterdag 1-2:
05:07: mail dat de bestelling is vertraagd
08:50: mail dat ze druk bezig zijn en mij niet zijn vergeten (stel je toch voor)
12:42: mail+sms van Dynalogic dat ze 3-2 langskomen
Huidige status is nog steeds voorbereiden, dus ik ben benieuwd of ze het waarmaken.
Status is hier ook nog voorbereiden. Een kwartier geleden heb ik de mail + SMS ontvangen dat ze morgen langskomen.S_Chief schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:14:
[...]
Voor de liefhebbers:
Zaterdag 1-2:
08:50: mail dat ze druk bezig zijn en mij niet zijn vergeten (stel je toch voor)
12:42: mail van Dynalogic dat ze 3-2 langskomen
Huidige status is nog steeds voorbereiden, dus ik ben benieuwd of ze het waarmaken.
Ik heb enkele uren na de launch besteld met datum 1 februari, dus ze verwerken de orders duidelijk niet FIFO. Heel bijzonder allemaal.
Levering zou morgen moeten plaatsvinden, maar nog geen enkele mail of sms gekregen.
Nu is het lastig omdat ik een toestel inruil, en in de voorwaarden staat dat je toestel binnen 7 dagen moet ontvangen worden.
Alleen ik ben voor het werk vanaf woensdag voor meerdere weken in het buitenland, mocht de telefoon dan nog niet binnen zijn dan wordt het lastig om mijn oude toestel binnen 7 dagen terug te sturen.
Oei dan hoop ik echt dat je hem voor woensdag binnenkrijgt! Als je namelijk je oude telefoon niet binnen 7 dagen inlevert, dan kan Samsung je nieuwe telefoon tijdelijk blokkeren...Radec schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:27:
Bij mij staat de bestelling ook al meerdere dagen op “voorbereiding van de verzending”.
Levering zou morgen moeten plaatsvidnen, maar nog geen enkele mail of sms gekregen.
Nou is het lastig omdat ik een toestel inruil, en in de voorwaarden staat dat je je toestel binnen 7 dagen moet ontvangen worden.
Alleen ik ben voor het werk vanaf woensdag voor meerdere weken in het buitenland, mocht de telefoon dan nig niet binnen zijn dan wordt het lastig om mijn oude toestel binnen 7 dagen terug te sturen.
Zodra je bericht krijgt dat de zending is aangemeld bij Dynalogic kun je de leverdatum aanpassen.Radec schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:27:
Bij mij staat de bestelling ook al meerdere dagen op “voorbereiding van de verzending”.
Levering zou morgen moeten plaatsvinden, maar nog geen enkele mail of sms gekregen.
Nu is het lastig omdat ik een toestel inruil, en in de voorwaarden staat dat je toestel binnen 7 dagen moet ontvangen worden.
Alleen ik ben voor het werk vanaf woensdag voor meerdere weken in het buitenland, mocht de telefoon dan nog niet binnen zijn dan wordt het lastig om mijn oude toestel binnen 7 dagen terug te sturen.
Nope doen ze niet, je moet alleen de waarde betalen stel je inruiltoestel was €2 waard dan betaal je maar €2, bij €0 niks.juliette.la schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:30:
[...]
Oei dan hoop ik echt dat je hem voor woensdag binnenkrijgt! Als je namelijk je oude telefoon niet binnen 7 dagen inlevert, dan kan Samsung je nieuwe telefoon tijdelijk blokkeren...
Ook volgende stel je wilt s25 terugsturen omdat die niet bevalt, dan krijg je geld terug maar je inruiltoestel niet.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoe werkt dit met een toestel met kapot scherm? Ik kreeg 0 euro + 150 extra inruil, kan ik hem dan gewoon houden?Amaze86 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:35:
[...]
Nope doen ze niet, je moet alleen de waarde betalen stel je inruiltoestel was €2 waard dan betaal je maar €2, bij €0 niks.
Ook volgende stel je wilt s25 terugsturen omdat die niet bevalt, dan krijg je geld terug maar je inruiltoestel niet.
Maar waarom zou je hem niet opsturen, je scherm is kapot.Havoc-NL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:38:
[...]
Hoe werkt dit met een toestel met kapot scherm? Ik kreeg 0 euro + 150 extra inruil, kan ik hem dan gewoon houden?
Nu is wachten jammer, maar het stelt me gerust dat ik de leverdatum kan aanpassen, omdat ik me het meest druk maak over het opsturen van mijn oud toestel.
Dan kan ik de volgende keer hetzelfde trucje uithalen😂Amaze86 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:39:
[...]
Maar waarom zou je hem niet opsturen, je scherm is kapot.
3 jaar geleden niks opgestuurd.. daarom heb ik nu nog een mooie kapotte oneplus 3 liggen om dit keer op te sturen (als ze het dit keer willen). Mijn huidige s22 gaat naar mijn neefje.Amaze86 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:39:
[...]
Maar waarom zou je hem niet opsturen, je scherm is kapot.
Oh oké? Vreemd, dit (het blokkeren) is namelijk wat een Samsung medewerker mij vertelde toen ik er specifiek naar vroeg.Amaze86 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:35:
[...]
Nope doen ze niet, je moet alleen de waarde betalen stel je inruiltoestel was €2 waard dan betaal je maar €2, bij €0 niks.
Als je toestel €0 waard is deden ze niet moeilijk, mischien dat het dit jaar anders isjuliette.la schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:20:
[...]
Oh oké? Vreemd, dit (het blokkeren) is namelijk wat een Samsung medewerker mij vertelde toen ik er specifiek naar vroeg.
Binnen 7 dagen opsturen, rond de 17e dag kan je nieuwe toestel geblokkeerd worden. Voor die tijd krijg de mogelijkheid om het inruil bedrag te betalen via een factuur ipv opsturen inruil toestel. Maar volgens mij betaal je dan de inruilwaarde van het toestel en de inruil korting die je hebt gekregen. Want je hebt immers uiteindelijk niks ingeruild. Je krijgt sowieso eerst bericht van l8p met gegevens voor opsturen inruil toestel.juliette.la schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:20:
[...]
Oh oké? Vreemd, dit (het blokkeren) is namelijk wat een Samsung medewerker mij vertelde toen ik er specifiek naar vroeg.
Maar dit is van toepassing als je afziet van inruil of bewust geen toestel opstuurt. Ik zie af van de inruil omdat ik inmiddels een andere bestemming heb gevonden voor mijn s23 ultra (betere inruilwaarde bij lichte schade).
[ Voor 19% gewijzigd door ipje op 02-02-2025 18:36 ]
Maar je moet eerst wachten op een mail toch om hem in te kunnen ruilen? Want ik zou nu nog niet weten waar ik hem naar toe moet sturen.ipje schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:28:
[...]
Binnen 7 dagen opsturen, rond de 17e dag kan je nieuwe toestel geblokkeerd worden. Voor die tijd krijg de mogelijkheid om het inruil bedrag te betalen via een factuur ipv opsturen inruil toestel. Maar volgens mij betaal je dan de inruilwaarde van het toestel en de inruil korting die je hebt gekregen. Want je hebt immers uiteindelijk niks ingeruild. Je krijgt sowieso eerst bericht van l8p met gegevens voor opsturen inruil toestel.
Maar dit is van toepassing als je afziet van inruil of bewust geen toestel opstuurt. Ik zie af van de inruil omdat ik inmiddels een andere bestemming heb gevonden voor mijn s23 ultra (betere inruilwaarde bij lichte schade).
Ik zit in hetzelfde schuitje... Levering voor 3 februari, maar nog geen enkele bevestiging ontvangen van Samsung en dagenlang op status "Voorbereiding van de verzending".RobinNL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:52:
[...]
Hier 0 communicatie terwijl de datum op morgen staat. "Voorbereiding van de verzending"
Speciaal thuis werken morgen hiervoor.
Wel samsung België, dus normaal via bpost.
Enkel watch en s25u zodat een andere accessoire niet voor vertraging zou zorgen.
404 Signature not found
sms van samsung bedoel je met info over dynalogic?S_Chief schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:14:
[...]
Voor de liefhebbers:
Zaterdag 1-2:
Wat staat er bij jou?
Zending aangemeld of ontvangen door dynalogic?
Samsung is met mijn voeten aan het spelen. 5 min nadat ik deze post heb geschreven, krijg ik via de bpost app melding dat mijn toestel morgen geleverd wordt. Geen wijziging van de status op de Samsung website.Oulad.Amir schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:49:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje... Levering voor 3 februari, maar nog geen enkele bevestiging ontvangen van Samsung en dagenlang op status "Voorbereiding van de verzending".
Speciaal thuis werken morgen hiervoor.
Wel samsung België, dus normaal via bpost.
Enkel watch en s25u zodat een andere accessoire niet voor vertraging zou zorgen.
Er is dus nog hoop voor sommigen hier.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Maar nog geen reacties van Dynalogic heb klantenservice van samsung via WhatsApp gevraagd over mijn order-status maar kunnen het niet inzien wanneer mijn s25 ultra langs komt dat gaat via Dynalogic die maken avonds een planning
maar samsung kan geen informatie gegeven dat gaat via dynalogic daar moet ik nu op op wachten of een email hoe laat ze morgen langs komen nu hopen dat ik vandaag nog een verzenden email krijg heb morgen de hele dag vrij dan moet weer 4 dag hele dag werken
Ja, wachten op mail met de benodigde gegevens om inruil op te sturen. Check ook af en toe je spambox.edgarf28 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:38:
[...]
Maar je moet eerst wachten op een mail toch om hem in te kunnen ruilen? Want ik zou nu nog niet weten waar ik hem naar toe moet sturen.
Idd.Aggressor schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:07:
[...]
sms van samsung bedoel je met info over dynalogic?
Wat staat er bij jou?
Zending aangemeld of ontvangen door dynalogic?
"Beste X, wij hebben je bestelling ontvangen en zullen deze maandag 3 februari 2025 bij je aanbieden. Groet, Samsung"
Klagen bij Samsung over dit hele proces heeft niets geholpen in compensatie of iets dergelijks. Men vond het heel jammer, maar kon niks voor me betekenen.
Wanneer kregen jullie op de dag zelf het bezorgvenster binnen?
[ Voor 18% gewijzigd door SeriousG op 02-02-2025 22:41 ]
Ook SMS en mail gehad voor levering morgen 😁mikkev schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:28:
Hopelijk komt de rest wel morgen ..[

En de status is nu gewijzigd naar verzonden.. Ook een mail gehad met de factuur. Zo te zien krijgen ze het toch voor elkaar om morgen te leveren.S_Chief schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:14:
[...]
Voor de liefhebbers:
Zaterdag 1-2:
Vanmorgen SMS dat morgen word geleverd. Nu ineens SMS dat 4 feb word geleverd.
Weet iemand of het mogelijk is om met dynalogic een bepaald bezorgmoment af te spreken als avondbezorging?
Ja, hier ook.Nyokki schreef op zondag 2 februari 2025 @ 23:48:
Pff zooitje bij Samsung.
Vanmorgen SMS dat morgen word geleverd. Nu ineens SMS dat 4 feb word geleverd.
Was steeds 3 feb. En nu opeens een melding dat de zending bij dynalogic is en dinsdag aangeboden wordt.
Erg jammer dit.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
25 januari
20:20u: Bestelling geplaatst via Samsung.com en voor 3 februari gekozen als leverdatum (eerst mogelijke dag om te kiezen via de website).
30 januari
17:00u: Voorbereiding van de verzending. Leverdatum is versprongen naar 1 februari.
31 januari
17:30u: Leverdatum weer terug naar 3 februari.
2 februari
17:08u: E-mail en SMS bevestiging bezorging op 3 februari.
23:43u: Status veranderd naar 'Verzonden'.
3 februari
04:47u: Tijdvak bijgewerkt. Wij verwachten vandaag tussen 13:55 en 15:55 uur bij u langs te komen.
09:00u: Onze medewerker is begonnen aan de route. Wij verwachten vandaag tussen 13:55 en 16:15 uur bij u langs te komen.
[ Voor 20% gewijzigd door RobinNL op 03-02-2025 09:09 ]
Van mij wordt morgen tussen 08:00 - 22:00 bezorgd. Andere dagen staat zelfde tijdvak, dus nee.kak schreef op zondag 2 februari 2025 @ 23:53:
Hi
Weet iemand of het mogelijk is om met dynalogic een bepaald bezorgmoment af te spreken als avondbezorging?
Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. We nemen binnen 3 werkdagen contact met je op voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.
Mocht je hier meer over willen weten of andere vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
Edit: Vanwege een fout in de sortering kunnen we de gemaakte afspraak niet nakomen. We houden u op de hoogte van de actuele status van uw zending.
[ Voor 13% gewijzigd door Radec op 03-02-2025 07:58 ]
Ook hier deze mail ontvangen, veel beloven weinig doen. Zou afgelopen zaterdag bezorgd worden, 5 uur ‘‘s ochtends mailtje uitgesteld naar maandag. Nu maandag om 7.47 dus weer afgezegd. Blijkbaar klopt er weinig van het logistieke proces.Radec schreef op maandag 3 februari 2025 @ 07:55:
Tot onze grote spijt is er iets misgegaan waardoor wij jouw bestelling met ordernummer niet op tijd kunnen leveren. De geplande Samsung-bezorgafspraak kan vandaag niet plaatsvinden.
Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. We nemen binnen 3 werkdagen contact met je op voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.
Mocht je hier meer over willen weten of andere vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
Edit: Vanwege een fout in de sortering kunnen we de gemaakte afspraak niet nakomen. We houden u op de hoogte van de actuele status van uw zending.
[ Voor 7% gewijzigd door badjakker op 03-02-2025 08:11 ]
Hier ook. Het begint nu beetje belachelijk te worden.Radec schreef op maandag 3 februari 2025 @ 07:55:
Tot onze grote spijt is er iets misgegaan waardoor wij jouw bestelling met ordernummer niet op tijd kunnen leveren. De geplande Samsung-bezorgafspraak kan vandaag niet plaatsvinden.
[ Voor 13% gewijzigd door harrytasker op 03-02-2025 12:20 ]
26 Januari 's avonds laat besteld voor levering vandaag
Afgelopen vrijdag al netjes bevestiging vd datum middels mail en SMS
Gisteravond mail met factuur en status naar verzonden + track&trace code van Dynalogic
Vanmorgen normaals SMS met het tijdsvak
Koerier vanmiddag op de stoep
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zodra de bestuurder dit keer in de buurt komt ga ik maar buiten posten, in de hoop dat ik hem op die manier kan onderscheppen. Hopelijk sta ik dan aan de goede kantPatriot schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:27:
Noooooo.....
De bestuurder was hier hemelsbreed 150m in de buurt en heeft nu gezegd dat hij mij heeft gemist, maar er is helemaal nooit aangebeldNu gaan ze het pas maandag weer proberen...

Om 0830 stonden ze voor de deur en kon gelukkig iemand anders het voor mij in ontvangst nemen.
Om 0850 kreeg ik een sms met een track en trace waar status nog stond op verwerkt in sorteercentrum.
Om 0930 een sms dat de bezorger er om 0830 zal zijn.
In de app staat nog steeds dat het pakket verzonden is (niet afgeleverd).
Tsja, ben blij dat ik hem binnen heb, maar zou dus niet teveel leunen op de updates van Samsung. Succes iedereen met wachten op jullie bestelling. Ik ga vanavond eens wat unboxen en zie jullie in de andere thread.
waren zeer stip eigenlijk: levering tussen 08:30 em 11:00
S25U 1TB Jetblack
Wordt steeds gekker. Volgens Dynalogic sorteerfout. Samsung klantenservice via Whatsapp is vertraagd omdat ze een “volledige kwaliteitscontrole uitvoeren om ervoor te zorgen dat alle producten aan onze kwaliteitsnormen voldoen” knap dat ze kunnen doen terwijl bij Samsung de bestelling op verzonden staat en Dynalogic melden dat ze het toestel hebben.badjakker schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:04:
[...]
Ook hier deze mail ontvangen, veel beloven weinig doen. Zou afgelopen zaterdag bezorgd worden, 5 uur ‘‘s ochtends mailtje uitgesteld naar maandag. Nu maandag om 7.47 dus weer afgezegd. Blijkbaar klopt er weinig van het logistieke proces.
Familielid heeft eenzelfde toestel besteld, zou medio februari geleverd worden, maar wordt nu opeens vandaag bezorgd.
Kortom bij Samsung/Dynalogic is het verkopen redelijk goed georganiseerd, maar het leveren van het bestelde is een soort kansspel.
Een losse S25 256Gb kost 799 euro, met gratis Galaxy Buds 3 Pro. De Ultra 1349, ook met de buds 3 pro. Die lijkt me wat minder interessant.
Als die prijzen ook naar NL overwaaien, en je verkoopt de Buds (of Watch als dat de toevoeging in NL wordt?) is een nieuwe S25 256Gb voor ~649 toch best een aardige deal.
3 januari en 7 januari 2026?harrytasker schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:29:
26 januari bestelling geplaatst voor levering 3 januari. Gisterenmorgen bericht ontvangen dat bestelling vertraagd is. Gisterenavond bericht dat het 7 januari wordt.
Zo zie je maar dat je Sammie inderdaad niet serieus moet nemen
Nog niet helemaal wakker😅robbvdb schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:40:
[...]
3 januari en 7 januari 2026?
Zo zie je maar dat je Sammie inderdaad niet serieus moet nemen
moet dan ook wel eerlijk bekennen dat ik hem pas zaterdag had besteld, had dus ook niet de verwachting vroeg te krijgen, maarja kreeg wel dinsdag als leverdatum te zien, hoop doet leven zal ik maar zeggen.
met alle codes toch mooi naast inruil maar 349 euro hoeven bij te leggen, zeker tevreden mee
Telefoon zal op z'n vroegst pas volgende week geleverd kunnen worden, maar ook dat is nog niet zeker
[ Voor 4% gewijzigd door LNBL op 03-02-2025 13:13 ]
Bij mij was er geen handtekening of identificatie door een familielid nodig.LNBL schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:25:
Weet iemand of ik persoonlijk moet tekening voor de bezorging door Dynalogic of dat mijn vrouw dit ook zou kunnen doen?
Pff oke top, dat scheelt. Dame van Samsung klantenservice zei hetzelfde, maar twijfel dan altijd nog wel.SeriousG schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:29:
[...]
Bij mij was er geen handtekening of identificatie door een familielid nodig.
Goed om te horen dat het in de praktijk dan niet nodig is.
Gek. Heb precies hetzelfde gedaan. Ging allemaal goed.Kazuma_Kyoshi schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:59:
Bij Belsimpel had ik zo rond 23 januari een S25 Ultra besteld met een Simyo abonnement. Echter blijkt het zo te zijn dat het bij Simyo niet lukt om een abonnement vast te leggen, wat weer betekent dat ik mijn toestel nog niet zal krijgen. Belsimpel gaat nu kijken of dit abonnement nog mogelijk is i.c.m. deze S25 Ultra
Telefoon zal op z'n vroegst pas volgende week geleverd kunnen worden, maar ook dat is nog niet zeker
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
En dan heb ik ook nog niet de EUR 5 / mnd korting voor het geval hier thuis een Odido internet-abonnement zou zijn. Die komt er hopelijjk in de vorm van glasvezel vanaf oktober.
[ Voor 29% gewijzigd door Rvanlaak op 03-02-2025 13:59 . Reden: Thuiskorting ]
Die codes werken random wél en dan weer niet, heb ik het gevoel.Rvanlaak schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:56:
Zojuist bij Belsimpel S25 zakelijk besteld met totaalkosten van EUR 807 over 20GB abbo voor 12 maanden. Goed om daarbij te weten; de Belsimpel-codes voor EUR 100 korting zijn dus ook geldig op de zakelijke abonnementen.
En dan heb ik ook nog niet de EUR 5 / mnd korting voor het geval hier thuis een Odido internet-abonnement zou zijn. Die komt er hopelijjk in de vorm van glasvezel vanaf oktober.
Ik had mijn bestelling geannuleerd, nadat Odido een zakelijk abo niet kon verlengen naar een prive-abo met hetzelfde nummer meenemen.
Bij zakelijk bestellen werkte eerst de code niet, gaf de website letterlijk in rood aan. Uren later toen de pagina van Belsimpel nog open stond was de code alsnog vanzelf geëffectueerd en de korting in werking.
Toen maar toch besteld. De levering verschuift wel steeds een dag. Dat zal wel komen omdat Odido niet vlot is.
Palthe
Om 13.31 uur een sms dat ik hem morgen krijg, en dat ze me zogenaamd "gemist" hebben.
Hele dynalogic is hier echt niet langs geweest, kortom gewoon blaatverhaal en te weinig capaciteit of zo.
Ze zijn ook niet bereikbaar, WhatsApp wordt niet op gereageerd (ik had iets verstuurd in de trant van "stuur maar weer terug, kan nooit ver zijn na 5 minuten") en ze zijn verder niet bereikbaar.
Gaat me niet eens om een dagje uitstel, gaat mij er echt om dat ze er elke keer makkelijk mee wegkomen.
Klacht ingediend bij Samsung en ook WhatsApp maar even flink vol gescholden, heerlijk onvolwassen en compleet zinloos. Mooie 1 ster achtergelaten op Google en nu hier nog even ranten. Zit me blijkbaar hoog... Blegh.
Natuurlijk vergaat de wereld niet en natuurlijk zijn er ergere dingen in de wereld, maar jongens, wat een incompetentie en totale gemakzucht bij dit soort bedrijven.
Zeker als je iets moet plannen om iemand thuis te hebben om de zaken in ontvangst te nemen, baal je ervan als je weer een nieuwe 'misschien datum' van ze krijgt
Misschien verlengen ze nog wel een keer! Gezien het aantal aangeboden exemplaren is niet iedereen even gecharmeerd van die Watch 7. Wordt de goedkoopste 'nieuwe' smartwatch van marktplaats en Tweakers denk ik.Nemm schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:09:
Gisteren in de Samsung Experience Store Leidschendam te horen gekregen dat ze daar nog de actie met de Galaxy Watch 7 voorzetten tot 16 feb!
Dat voordeel wat Sammie beweert van € 317,- valt ook wel mee, want op Bol koop je hem voor €185,- met select -en anders voor een tientje meer bij Belsimpel-.
Ik denk dat de verkoop tegenvalt ...
Hier hetzelfde, op de minuut af een bericht dat ik niet aanwezig zou zijn. Volledig mee rekening gehouden in mijn agenda. Samsung doet er helemaal niet mee, behalve intern noteren en met het devies "morgen even af te wachten", alsof iedere klant zomaar vrij kan nemen. Als je verzoekt om terugkoppeling, kan je het vergeten. Kortom, ze komen er weer mee weg.Palthe schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:57:
Ik zou de S25U vandaag krijgen, om 13.30 uur stipt, keurig mailtje en smsjes.
Om 13.31 uur een sms dat ik hem morgen krijg, en dat ze me zogenaamd "gemist" hebben.
Hele dynalogic is hier echt niet langs geweest, kortom gewoon blaatverhaal en te weinig capaciteit of zo.
Ze zijn ook niet bereikbaar, WhatsApp wordt niet op gereageerd (ik had iets verstuurd in de trant van "stuur maar weer terug, kan nooit ver zijn na 5 minuten") en ze zijn verder niet bereikbaar.
Gaat me niet eens om een dagje uitstel, gaat mij er echt om dat ze er elke keer makkelijk mee wegkomen.
Klacht ingediend bij Samsung en ook WhatsApp maar even flink vol gescholden, heerlijk onvolwassen en compleet zinloos. Mooie 1 ster achtergelaten op Google en nu hier nog even ranten. Zit me blijkbaar hoog... Blegh.
Ik ben met verschillende codes tot een flinke korting gekomen.
Via een tip hier die 10% korting opgevraagd via de chat
Via de https://www.samsung.com/nl/members/ een extra 5% korting geclaimed
En voodeelcode S25NL2025 toegepast.
Je kan tot drie codes in je mandje toepassen, deze codes (twee per mail) gecombineerd leverde mij 770 euro korting op, dat is incl inruil van mijn oude S22Ultra 512GB.
Alles via de Samsung Store App! Dus niet via een member portal of ICS shop.
[ Voor 9% gewijzigd door TheTeek op 03-02-2025 16:02 ]
No one knows what TheTeek is
Wil iedereen hier die een beroerde ervaring met ze heeft zoals Michaeldm & Palthe niet een review schrijven daar? Misschien helpt het een beetje (tegen beter weten in)
Palthe
heb ze al een Google review gegeven van 1 ster. Ik kan dat uiteraard ook wel bij TP doen.robbvdb schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:08:
Ik kan me niet voorstellen dat de reviews (veel 5 *sterren van mensen met 1 review) van Dynalogic op Trustpilot kunnen kloppen.
Wil iedereen hier die een beroerde ervaring met ze heeft zoals Michaeldm & Palthe niet een review schrijven daar? Misschien helpt het een beetje (tegen beter weten in)
Edit: done. Met daarbij de kans dat ze me nog slechter gaan behandelen dan reeds gedaan, maar so be it.
[ Voor 9% gewijzigd door Palthe op 03-02-2025 16:32 ]
Palthe
Nou ja, vast geen uitzondering. Het zijn vaak rotte appels die het voor zo'n bedrijf verpesten. Maar het is natuurlijk wel zo dat Dynalogic er vervolgens weinig mee lijkt te doen zodat het gedrag van enkelingen zich kan blijven voortzetten. Niet heel veel anders bij PostNL of DHL denk ik.Frieda schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:34:
ik ben blijkbaar een uitzondering dan, mijn bestelling werd gewoon geleverd op de vooraf aangegeven dag!
ja dat is ook waar. bij mij is de PostNL bezorger echt top en DHL problematisch. is al jaren zo.Palthe schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:40:
[...]
Nou ja, vast geen uitzondering. Het zijn vaak rotte appels die het voor zo'n bedrijf verpesten. Maar het is natuurlijk wel zo dat Dynalogic er vervolgens weinig mee lijkt te doen zodat het gedrag van enkelingen zich kan blijven voortzetten. Niet heel veel anders bij PostNL of DHL denk ik.
Wel hoesje ontvangen via persoonlijke koerier van Dynalogic... lijkt mij weinig kosteneffectief.
In ieder geval, wederom een code voor 10% korting bij Samsung. Onduidelijk of deze te combineren valt met andere codes:
Pakketjesbezorgdiensten zijn momenteel een drama, zonder betere regulering gaat daar geen verbetering in komen. Als er bij jou eentje is die structureel goed bezorgt, dan mag je in je handjes klappen. Ik werk vanaf huis dus ben er eigenlijk altijd, en ontvang relatief veel pakketjes (ook voor werk dus) en er is geen enkele maatschappij die hier structureel op de beloofde dag aflevert

Vragen om codes is niet de bedoeling.