Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Jeffrey87 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 09:27:
[...]

PostNL is zo onvoorspelbaar:

[Afbeelding]

[...]

Exact dit dus! Gelukkig is dat bij mij dus het geval!
Haha ja je kan er niks over zeggen, maar meestal komt hij dan ook niet, gelukkig voor jou wel. Ik ben ook in afwachting van Dhl die aanbelt, kan ieder moment komen. Besteld bij mobiel.nl ultra 1gb black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Geduld wordt beloond. Koerier is onderweg. :) :9

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Mijne Samsung Ultra is zojuist door PostNL bezorgd! 🎉🎉
Samsung Ultra 512GB blauw besteld afgelopen dinsdag bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 17:10
Mijn ultra zou al bezorgd moeten zijn volgens Dynalogic track & trace. De kaart geeft echter een plaats aan die min. 45 min verder is, wel vertraagd, dat wel. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:03
Meer mensen naast hun "juiste" bestelling ook hun geannuleerde bestelling gekregen? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:38
Resinman schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:47:
Meer mensen naast hun "juiste" bestelling ook hun geannuleerde bestelling gekregen? :F
Gratis phone? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:03
Mijn bankrekening zegt nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 20:15
d0s schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:46:
[...]

Kan ik ook bevestigen. Dat is ook reden dat ik mijn launchday order heb geannuleerd en vrijdag een nieuwe bestelling heb gedaan. Wordt vandaag gelukkig geleverd.
Kon je dan ook alle gebruikte kortingscodes (1MH + 10S + NCR) opnieuw gebruiken na annulering...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkev
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 19:57
elaho schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:07:
Mijne Samsung Ultra is zojuist door PostNL bezorgd! 🎉🎉
Samsung Ultra 512GB blauw besteld afgelopen dinsdag bij Vodafone.
Fotooo!

Heb zelf de S25 Ultra Silverblue besteld maar twijfel nog over de kleur. Dus foto's meer dan welkom!😄

[ Voor 17% gewijzigd door mikkev op 01-02-2025 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 08:58
Jeffrey87 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 09:27:
[...]

PostNL is zo onvoorspelbaar:

[Afbeelding]

[...]

Exact dit dus! Gelukkig is dat bij mij dus het geval!
Ah, mooi dat de telefoon toch nog vandaag aangekomen is, veel plezier ermee! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-06 12:56
mikkev schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:04:
[...]

Fotooo!

Heb zelf de S25 Ultra Silverblue besteld maar twijfel nog over de kleur. Dus foto's meer dan welkom!😄
Welke kleur zou je dan willen? Ik heb de witte besteld maar ik twijfelde beetje tussen wit en blauw haha

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 20:23
Havoc-NL schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 09:22:
[...]

Helemaal met je eens. Eigenlijk van de zotte dat andere webshops wel gewoon vandaag leveren, wanneer je gisteravond voor 23:59 had besteld. Ben benieuwd wat ze je antwoorden.

Voor de rest die hem wel binnen krijgen vandaag, veel plezier met jullie nieuwe toestel! :)
Zo ik ga even het gevecht aan, want Samsung probeert zich er weer makkelijk vanaf te maken.... FYI, ik hekel bedrijven die afspraken niet nakomen of daar niet eerlijk over communiceren, dus dat is voor mij altijd een drive om er juist wel op te springen ipv "laat maar".

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

I'll keep you posted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ram-G-maN schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 21:36:
Heb om 19:51 toch de mededeling gekregen dat mijn S25 Ultra 1TB Jetblack op dinsdag 4 februari geleverd zal worden...

Zal wel weer met dramatisch slechte toko DynaLogic bezorgd moeten worden. Gelukkig heb ik met aankoop bescherming gekocht.
Ja hoor, ik heb mail van DynaLogic dat ze maandag 1 feb langskomen tussen 8:00 - 22:00 waarbij ik een heuse tijdvak kan aangeven!

...je kan dan kiezen uit tijdvak 8:00-22:00 en verder niks. Ze snappen daar natuurlijk niet het concept van ochtend/middag/'s avonds. De weekenden zijn ook niet beschikbaar.

Je kan niet je afleveradres aanpassen naar bijvoorbeeld je kantoor in tegenstelling tot AMP die dat wel biedt.

Ik wens de "bezorger" van DynaLogic veel plezier met mijn aankoop. Mocht deze weer na "herhaaldelijke pogingen" weer "retour" zijn naar Samsung. :+

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:23

d0s

sssst

tploumen schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:55:
[...]

Kon je dan ook alle gebruikte kortingscodes (1MH + 10S + NCR) opnieuw gebruiken na annulering...?
Weetniet, had eerst via ing besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mimiix
  • Laatst online: 13-09 17:23

Mimiix

Professioneel Prutser

Dit bericht schrijf ik met de s25u.

Hier al helemaal up en running. Tot in het andere topic!

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Flight777 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:19:
[...]

Zo ik ga even het gevecht aan, want Samsung probeert zich er weer makkelijk vanaf te maken....

***members only***

I'll keep you posted ;)
Valt me nog mee dat ze je nog niet afscheept met een 10% kortingscode die iedereen kreeg haha. Ik snap je frustratie maar heeft gewoon weinig zin. Hopelijk heeft het je goed gedaan om te luchten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Flight777
DannyHrmnns schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:26:
[...]

Valt me nog mee dat ze je nog niet afscheept met een 10% kortingscode die iedereen kreeg haha. Ik snap je frustratie maar heeft gewoon weinig zin. Hopelijk heeft het je goed gedaan om te luchten.
Haha je weet niet welke codes ik al wel heb gebruikt ;) Maar goed, ik ben ook realistisch... als ik nu een miljoenmiljard ga vragen denken ze ook laat maar zitten.

Echter ben ik het nooit helemaal eens met het "heeft gewoon weinig zin". Ik heb dit soort dingen vaker met bedrijven gehad en uiteindelijk wel dingen voor elkaar gekregen. Ik vind het gewoon onfatsoenlijk hoe gemakzuchtig sommige bedrijven met hun "geliefde" klanten omgaan en daar mag best wel eens een geluid tegenover staan. Hoe meer mensen denken, laat maar zitten, hoe makkelijker ze er elke keer mee wegkomen en het nog erger maken.

Ja I know, ik heb niets beters te doen ;) maar iemand moet het doen...

[ Voor 3% gewijzigd door Flight777 op 01-02-2025 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Flight777 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:33:
[...]

Haha je weet niet welke codes ik al wel heb gebruikt ;) Maar goed, ik ben ook realistisch... als ik nu een miljoenmiljard ga vragen denken ze ook laat maar zitten.

Echter ben ik het nooit helemaal eens met heeft gewoon weinig zin. Ik heb dit soort dingen vaker met bedrijven gehad en uiteindelijk wel dingen voor elkaar gekregen. Ik vind het gewoon onfatsoenlijk hoe gemakzuchtig sommige bedrijven met hun "geliefde" klanten omgaan en daar mag best wel eens een geluid tegenover staan. Hoe meer mensen denken, laat maar zitten, hoe makkelijker ze er elke keer mee wegkomen en het nog erger maken.

Ik ben het met je eens maar met vertraging compenseren ze nooit volgens mij. Ik heb toen ook maandenlang moeten bellen voor mijn factuur en pas na een half jaar gekregen. Ook nooit een compensatie voor gekregen voor alle uren die ik heb besteed aan de klantenservice. Mij hoor je niet klagen maar het is een voorbeeld. Het zou ze sieren als ze soms iets persoonlijker omgaan met hun klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
DannyHrmnns schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:45:
[...]

Ik ben het met je eens maar met vertraging compenseren ze nooit volgens mij. Ik heb toen ook maandenlang moeten bellen voor mijn factuur en pas na een half jaar gekregen. Ook nooit een compensatie voor gekregen voor alle uren die ik heb besteed aan de klantenservice. Mij hoor je niet klagen maar het is een voorbeeld. Het zou ze sieren als ze soms iets persoonlijker omgaan met hun klanten.
Hahaha dan doe je toch iets fout, ze komen nu al langzaam overstag namelijk ;)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik ga nog even doordrammen want ik weet niet of ik in de toekomst nog iets wil bestellen op deze manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:00
Belsimpel is ook weer lachen:

Levering stond op vandaag gepland. Maar dat kon helemaal niet omdat Odido moeilijk deed met de verlenging (registratie zakelijke naam op oude abo, privénaam op verlenging omdat Belsimpel die mogelijkheid niet had in formulier. Namen,adressen, bankrekening, legitimatie en telefoonnummer zijn natuurlijk allemaal gelijk).

Gevraagde aanvullende informatie gistermiddag verzonden naar Belsimpel. Natuurlijk nooit meer reactie op gehad (behalve autoresponder). Nu vandaag staat hij op levering 2-2 ....en nog steeds op Odido verwerkt je aanvraag. In de Odido app staat nog steeds 'Verleng nu" mogelijkheid.

Ja daaaaag. Ik kan me niet voorstellen dat Odido hier dus iets mee doet op zaterdag. Laat staan dat Belsimpel hem nog vandaag gaat versturen.

Het zal wel weer een lange klucht worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Mijn datum is afgelopen nacht ook veranderd van 1 feb naar 3 feb.
En vanmorgen heb ik ook een mail/bevestiging van Samsung/dynalogic gekregen dat het inderdaad maandag 3 feb komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Flight777 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:47:
[...]

***members only***

Ik ga nog even doordrammen want ik weet niet of ik in de toekomst nog iets wil bestellen op deze manier :P
Daar is de 10% kortingscode haha. Nee het lukt me vaak genoeg wel maar ik vind een 10% kortingscode nu niet heel interessant. Ik bedoel meer dat ze dan echt compenseren met iets wat nuttig is. Begrijp me niet verkeerd 10% korting is fijn maar als je hem nu niet echt nodig hebt dan is het "nutteloos". Tenzij je iets gaat kopen wat je normaal niet zo snel gaat kopen en dan is het nog een win win voor hun haha. En ik ga nu nog niet klagen want ze moeten nog mijn inruiltoestel accepteren😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
[...]

***members only***

Ik snap je volkomen, terwijl ik me ook realiseer dat er grotere problemen bestaan in de wereld.

Zo heeft KPN me ooit (10 jaar geleden?) gedacht in de maling te nemen door een koptelefoon niet te leveren bij een nieuwe Sony telefoon, wat er in resulteerde dat na 6 maanden ze een kostenpost hadden van een paar honderd € die ze netto uitbetaalden en een klant die weg ging en tot vandaag niet meer terug kwam. Gewoon omdat ze 6 maanden toezeggingen niet nakwamen en dachten af te sluiten met 'dikke pech' en onwaarheden te verkondigen.

Ik denk dat klanten wat principiëler moeten zijn als ze niet serieus genomen worden. Werkelijke overmacht en zo natuurlijk daargelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skwzR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 16:10
Hoe werkt dat inruilen? Krijg je een doos thuisgestuurd? Ik heb mijn s25 binnen maar niks gekregen voor inruil.
Ik heb geen mail gehad met retourinfo

[ Voor 14% gewijzigd door skwzR op 01-02-2025 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 23:07

H.Boss

Hugo Boss

skwzR schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:57:
Hoe werkt dat inruilen? Krijg je een doos thuisgestuurd? Ik heb mijn s25 binnen maar niks gekregen voor inruil.
Je krijgt hier later nog een mail over, ik heb dat een keer gedaan. En moet je zelf inpakken en was toen naar een adres in Belgie. Gewoon afwachten.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:23

d0s

sssst

Zojuist de S25+ netjes afgeleverd gekregen door Dynalogic. Wat is die Navy Blue kleur mooi zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 12-09 23:36
Aggressor schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:52:
Mijn datum is afgelopen nacht ook veranderd van 1 feb naar 3 feb.
En vanmorgen heb ik ook een mail/bevestiging van Samsung/dynalogic gekregen dat het inderdaad maandag 3 feb komt.
Had je bij het bestellen 1 februari aangegeven?

Ik had zelf 3 februari aangegeven, dit werd een aantal dagen geleden 1 februari en gisteren weer 3 februari. Verder nog niks gehoord. Ik voel het aan m'n water dat dit nog wel eens 5 februari kan gaan worden. Nog steeds 'Voorbereiding van de verzending'.

(25 januari, rond 20:20u besteld)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Ik heb nu ook een mailtje gehad van Samsung en Dynalogic dus maandag komen ze echt haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Hier ook binnen (ultra), belsimpel 27ste besteld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nylow
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01-02 17:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ex8ORlsTY_u47-VR3XjFGFhhgl8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oMpmNSId7AYMMZbJdzWSq3lp.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist door Dynalogic geleverd! Wel allebei apart ingepakt. (Dat verklaart de twee t&t codes..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
RobinNL schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:21:
[...]

Had je bij het bestellen 1 februari aangegeven?

Ik had zelf 3 februari aangegeven, dit werd een aantal dagen geleden 1 februari en gisteren weer 3 februari. Verder nog niks gehoord. Ik voel het aan m'n water dat dit nog wel eens 5 februari kan gaan worden. Nog steeds 'Voorbereiding van de verzending'.

(25 januari, rond 20:20u besteld)
Ja ik had 1 februari aangegeven.
Bij mij stond hij afgelopen dagen ook op voorbereiding van verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
Flight777 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:33:
[...]

Echter ben ik het nooit helemaal eens met het "heeft gewoon weinig zin". Ik heb dit soort dingen vaker met bedrijven gehad en uiteindelijk wel dingen voor elkaar gekregen. Ik vind het gewoon onfatsoenlijk hoe gemakzuchtig sommige bedrijven met hun "geliefde" klanten omgaan en daar mag best wel eens een geluid tegenover staan. Hoe meer mensen denken, laat maar zitten, hoe makkelijker ze er elke keer mee wegkomen en het nog erger maken.

Sommige bedrijven zijn heel goed in het afschuiven van hun verantwoordelijkheid, post.nl is er ook heel goed in. Het is irritant en wanneer je een melding maakt krijg je vaak een algemene reactie i.p.v. een echt inhoudelijke reactie.

Hopelijk komt Samsung je nog met iets tegemoet. 😉

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13:45
Ik heb de S25 Ultra 1TB icm Odido net ontvangen via Mobiel.nl

Mijn probleem is helaas dat het Odido abbo nog niet werkt, SMSen lukt wel ermee, maar internet werkt nog niet. Sim activeren via Odido lukt niet omdat Odido klantenservice nog niet eens kan zien dat het nummer geregistreerd staat op mijn adres.

Hebben andere ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeriousG
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 21:56
[...]

***members only***

Ik ben toevallig ook wezen klagen op WhatsApp i.v.m. dit proces. Heb bewust 1 feb gekozen zodat ik thuis ben en zelf het toestel kan aannemen. 3 feb ben ik buiten de deur. Als ik van te voren wist dat 1 feb niet mogelijk was dan had ik een andere datum gekozen.

Heb zelf aangegeven dat ik nu dus niks aan die kortingscode heb omdat ik alles (S25U, draadloze oplader, watch) al heb (of eigenlijk nog moet krijgen) wat ik wilde hebben. Heb verder geen reactie meer gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-05 13:47
SeriousG schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:08:
[...]

Ik ben toevallig ook wezen klagen op WhatsApp i.v.m. dit proces. Heb bewust 1 feb gekozen zodat ik thuis ben en zelf het toestel kan aannemen. 3 feb ben ik buiten de deur. Als ik van te voren wist dat 1 feb niet mogelijk was dan had ik een andere datum gekozen.

Heb zelf aangegeven dat ik nu dus niks aan die kortingscode heb omdat ik alles (S25U, draadloze oplader, watch) al heb (of eigenlijk nog moet krijgen) wat ik wilde hebben. Heb verder geen reactie meer gekregen.
Slighty offtopic:

Mijn ervaring na flink geklaagd te hebben bij Samsung (destijds over de Fold 2) is dat zij je een code geven voor het kortingsportaal, waar alles net iets goedkoper is. Helaas is het vaak elders nog goedkoper en verloopt de toegangscode na een week. Wel bood de medewerker mij aan dat ik hem altijd kon mailen als ik weer toegang wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Pakket staat hier op bezorgt en is er dus niet ...
Post nl bij Belsimpel besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
reinierkramer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:28:
Geen zorgen (Post.nl had immers 'bezorgd' geschreven)

Mocht Post.nl het wel zelf en goed hebben geschreven, dan is er misschien een buur heel blij met jouw telefoon of een bezorger die het ook best een mooi ding vond.

Succes met de afhandeling maar weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
robbvdb schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:32:
[...]

Geen zorgen (Post.nl had immers 'bezorgd' geschreven)

Mocht Post.nl het wel zelf en goed hebben geschreven, dan is er misschien een buur heel blij met jouw telefoon of een bezorger die het ook best een mooi ding vond.

Succes met de afhandeling maar weer |:(
Ja hoop dat het goed komt maar ik heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
reinierkramer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:28:
PostNL heeft storing in track en trace systeem vandaag. Dat hoorde ik van mijn vaste bezorger rond het middaguur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reinierkramer
elaho schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:53:
[...]

PostNL heeft storing in track en trace systeem vandaag. Dat hoorde ik van mijn vaste bezorger rond het middaguur.
Hij is net gekomen gelukkig maar handtekening stond er al alles van de bezorger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkev
Iemand al een S25 Ultra Silverblue ontvangen wil een foto van de kleur delen?!😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Noooooo.....

De bestuurder was hier hemelsbreed 150m in de buurt en heeft nu gezegd dat hij mij heeft gemist, maar er is helemaal nooit aangebeld ;( Nu gaan ze het pas maandag weer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 00:08
Patriot schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:27:
Noooooo.....

De bestuurder was hier hemelsbreed 150m in de buurt en heeft nu gezegd dat hij mij heeft gemist, maar er is helemaal nooit aangebeld ;( Nu gaan ze het pas maandag weer proberen...
In de auto springen op jacht naar een pakketbezorgerbusje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

XethaX schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:30:
[...]

In de auto springen op jacht naar een pakketbezorgerbusje :Y)
Mja, dat is ook alweer 10 minuten geleden, die kan overal zijn.. Het is wel ultiem frustrerend dit, wat schiet zo'n bezorger er in hemelsnaam mee op om dit zo te doen :-(

EDIT: In de track en trace informatie "Opdracht niet uitgevoerd: Niemand aanwezig" :') Hatelijk gevoel blijft dit, die frustratie en onmacht :+ Ik denk eigenlijk dat hij het misschien niet heeft kunnen vinden omdat je even om het hoekje moet lopen voor de hoofdingang van het complex, wel een sukkel dan want al zijn collega's hebben het wel gered.

EDIT2: Had er ook meteen een appje aan gewaagd bij Samsung, met de ijdele hoop dat ze misschien nog even contact konden zoeken met de bezorger (alsof ze dat gaan doen :+), maar Samsung reageert nog steeds niet op whatsapp-berichten van mij (behalve de automatische reacties) :')

[ Voor 49% gewijzigd door Patriot op 01-02-2025 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Hier staat de Samsung order al een paar dagen op "voorbereiden van de verzending" en "levering op 1 februari".
Nog geen verzendbevestiging dus ik ben heel benieuwd.
Gaat om de normale S25 256GB Blueblack via de NL shop, besteld op de 23e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 00:08
LukeS schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:36:
Hier staat de Samsung order al een paar dagen op "voorbereiden van de verzending" en "levering op 1 februari".
Nog geen verzendbevestiging dus ik ben heel benieuwd.
Gaat om de normale S25 256GB Blueblack via de NL shop, besteld op de 23e.
Dat stond er bij mij zelfs nog terwijl ik al een track and trace had gekregen, dat veranderde pas toen dynalogic het daadwerkelijk had ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 05:43
Heb een sms +email gekregen van samsung dat ie 3 februari komt via dynalogic. Lekker weer zonder tijdsslot, hopelijk komt ie 's avonds.. anders staat ie voor niks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nylow
mikkev schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:17:
Iemand al een S25 Ultra Silverblue ontvangen wil een foto van de kleur delen?!😆
Hij is heel mooi!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TqSqkAJjAkE1sRQtgV770yC39ao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tfSd0kPFvvOmB28YXMsVt6LS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGQ2nLJ-sFHHyJlWZ31EnAmt73s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U3rTNgmLXM60zLBb8INy9Loo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Draconian schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:47:
[...]

Nu ligt het weer aan Odido. Om moe van te worden al deze vertragingen. Odido bewust aan het rekken? 22 januari al besteld.

We hebben geprobeerd je Odido-abonnementsaanvraag met ordernummer xxxxxxxxxxxx te verwerken. De provider heeft hier echter iets meer tijd voor nodig om zeker te weten dat alles goed komt. Dit duurt in de meeste gevallen 1 à 2 werkdagen.

Gebeld met Odido net. Ligt aan Belsimpel. Hun kunnen gewoon channelsupport bellen voor goedkeuring en opgelost. Vertraging is dus weer aan de kant van Belsimpel.
mijn abbo van odido was meteen goedgekeurd door odido, heb je een toestelkrediet erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mijn blauwe S25+ komt maandag, net bevestiging gehad. ben erg benieuwd naar de kleur! ik had er een mintgroen hoesje bij besteld maar twijfel nu of ik niet toch een doorzichtige moet kopen, maar dat gaan we maandag zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkev
Wauw! Ziet er mooi uit. Goede keuze geweest dus.
Zat te twijfelen. Zwart of grijs is ook maar zo standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 12-09 23:36
Zo te zien heb ik ook een goede keus gemaakt, ziet er echt netjes uit!

@mikkev Ik zat net als jou ook te twijfelen tussen de kleuren. Zwart vond ik ook maar zo gewoontjes. Wit zou misschien te wit zijn. Grijs zou een bruine gloed hebben soms. Dus werd het voor mij uiteindelijk ook de Silverblue.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylow
mikkev schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 16:31:
[...]

Wauw! Ziet er mooi uit. Goede keuze geweest dus.
Zat te twijfelen. Zwart of grijs is ook maar zo standaard.
RobinNL schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 16:38:
[...]

Zo te zien heb ik ook een goede keus gemaakt, ziet er echt netjes uit!

@mikkev Ik zat net als jou ook te twijfelen tussen de kleuren. Zwart vond ik ook maar zo gewoontjes. Wit zou misschien te wit zijn. Grijs zou een bruine gloed hebben soms. Dus werd het voor mij uiteindelijk ook de Silverblue.
Zeer tevreden over de kleur. Lijkt op het oog silver/grijs, maar met licht lijkt het blauw. Moeilijk om dit op foto vast te leggen, maar zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:00
Hier ook de S25 Silver Shadow binnen, mooi kleurtje hoor, blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Mijn S25 ultra blauw 512GB is een dagje uitgesteld, ik heb bij Belsimpel de boel laten versturen naar een PostNL ophaalpunt, maar die vestiging is zaterdags beperkt open. Is wel goed, ik haal hem maandag wel op.

Vandaag op de markt in Lelystad bij een Turks kraampje voor €18 een nieuwe blauwe booklet gescoord voor de S25 van puur leer. Bij de Vodaphone, Odido en KPN niks aan S25 hoesjes te koop :N

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 23:22
Peunage schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:58:
Ik heb een paar dagen geleden de S25 256Gb Zilver besteld bij Odido en gekozen voor ophalen bij een lokale vestiging. Leverdatum is 1 februari.

Gisteren ben ik even langs geweest om te kijken of ze meer weten en wat ze zelf verwachten. Medewerker gaf aan dat het een beetje raar is dat Odido dit zo gepland heeft, want ze ontvangen de vracht op zaterdag pas aan het einde van de dag. Een uur voor sluitingstijd. Dan zijn ze nog niet ingescand/verwerkt. Dus ik ga ervan uit dat het zaterdag niet gaat lukken.
Uiteindelijk toch gelukt. Om 13:00 in de lokale Odido winkel opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
Inmiddels update gehad dat de telefoon maandag komt, volgens planning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-09 15:33
Ik zou eigenlijk vandaag 1 van de 2 S25 ultras moeten ontvangen van KPN Zakelijk maar die kl**tzakken van AMP logistics hebben niet aangebeld en mij gewoon als niet thuis geregistreerd terwijl ik netjes zat te wachten. Wat ongelooflijk k*t weer... :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megapaul
Ik heb de dynalogic bezorger "opgewacht" aangezien mijn toegangsdeur aan de andere zijde van het appartementencomplex zit en er nu een dixi tijdelijk voor het bord met de huisnummers staat bij de andere ingang aan de straatkant, zonder dixi voor het bord gaat het vaak goed maar ook niet altijd en ik wilde geen risico nemen. Superblij met mijn S25+ Blueblack 512GB en watch 7. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9NApa0RMkuQfOWh6eVBysCFk_s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HDlWe5fyeS5xVZb3ZtmsnoVF.jpg?f=fotoalbum_large

p.s in de doos zat ook een voucher voor 10% korting op de volgende aankoop in de Samsung Shop. Er is een NL code en een BE code.
Indien een Belgische 🇧🇪 Tweaker de BE code wil hebben stuur maar een DM. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
  • Laatst online: 15-08 23:48
Hmm.. S25 ultra Grijs 512gb vanmiddag ontvangen van Belsimpel. Wil ik de Galaxy Watch 7 promotie claimen, zegt de site dat het EAN nummer van mijn toestel niet meedoet aan de actie. Dit terwijl ik 100% zeker voldoe aan de actievoorwaarden, wat ook blijkt uit de mails van Belsimpel. Samsung al bericht gestuurd, die zegt dat je niet mee kan doen zonder EAN nummer uit de lijst.

Meer mensen die dit hebben? Mooi balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:23:
Hmm.. S25 ultra Grijs 512gb vanmiddag ontvangen van Belsimpel. Wil ik de Galaxy Watch 7 promotie claimen, zegt de site dat het EAN nummer van mijn toestel niet meedoet aan de actie. Dit terwijl ik 100% zeker voldoe aan de actievoorwaarden, wat ook blijkt uit de mails van Belsimpel. Samsung al bericht gestuurd, die zegt dat je niet mee kan doen zonder EAN nummer uit de lijst.

Dan even contact opnemen met Belsimpel.
Het komt vaker voor dat deze partij grijze import toestellen levert die uitgesloten zijn van dit soort promoties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
Megapaul schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:27:
[...]

Dan even contact opnemen met Belsimpel.
Het komt vaker voor dat deze partij grijze import toestellen levert die uitgesloten zijn van dit soort promoties.
Oké doe ik dat. Je hebt het wel eens eerder gehoord dus? En toen ook tot een oplossing gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:31:
[...]

Oké doe ik dat. Je hebt het wel eens eerder gehoord dus? En toen ook tot een oplossing gekomen?
Ik heb zelf geen ervaring met belsimpel. Dus ik kan daar geen inhoudelijk antwoord op geven.
Wat ik al zei; neem even contact met ze op.
Hopelijk komt het goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trexpaxs
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 13:43
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:23:

is er een promo voor de watch 7 via belsimpel? deze heb ik gemist, hoe meot ik die claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
Trexpaxs schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:48:
[...]

is er een promo voor de watch 7 via belsimpel? deze heb ik gemist, hoe meot ik die claimen?
Was tussen 22 en 26 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14:27
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:49:
[...]

Was tussen 22 en 26 januari.
huh hoe dan? Zou ook graag meer informatie willen als je dat hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
Techkeizer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:50:
[...]
huh hoe dan? Zou ook graag meer informatie willen als je dat hebt!
Bepaalde winkels (waaronder Samsung zelf) hadden een actie: als je tussen 22 en 26 januari een deelnemend S25 toestel koopt, kreeg je er een galaxy watch 7 bij. Bij andere webshops dan Samsung, kan je later je deelname via Samsung bevestigen. Dat werkt voor mij dus nj niet, omdat het EAN nummer van mijn toestel niet op de lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bimbel
  • Laatst online: 12:03
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:55:
[...]

Bepaalde winkels (waaronder Samsung zelf) hadden een actie: als je tussen 22 en 26 januari een deelnemend S25 toestel koopt, kreeg je er een galaxy watch 7 bij. Bij andere webshops dan Samsung, kan je later je deelname via Samsung bevestigen. Dat werkt voor mij dus nj niet, omdat het EAN nummer van mijn toestel niet op de lijst staat.
Ja, Belsimpel deed volgens mij helemaal niet mee met die watch 7. Staat ook nergens te vinden op de Samsung site. Belsimpel gaf een code uit die je kon opvragen voor 100 euro korting bij een S25-toestel en Samsung zelf had t/m 26 januari dat je een een watch 7 geleverd kreeg bij aankoop van een S25-toestel. Ben bang dat je je vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trexpaxs
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:55:
[...]

heb je een link om die deelname te bevestigen? ik kan het zelf niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Belsimpel had geen actie met gratis Watch 7. Alleen de Samsung shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
Bimbel schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:58:
[...]

Ja, Belsimpel deed volgens mij helemaal niet mee met die watch 7. Staat ook nergens te vinden op de Samsung site. Belsimpel gaf een code uit die je kon opvragen voor 100 euro korting bij een S25-toestel en Samsung zelf had t/m 26 januari dat je een een watch 7 geleverd kreeg bij aankoop van een S25-toestel. Ben bang dat je je vergist.
Ik vergis mij zeker niet. Heb er zelfs mails over gehad van belsimpel, en door een medewerker is bevestigd dat ik aan de actie meedoe. Samsung heeft de actievoorwaarden naar mij gestuurd, waar Belsimpel als deelnemende partij bij staat.
Zie hieronder de mail met actie van Belsimpel: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IettI91HG1qjEgdKsVprH39D1n0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7WRVdwofLuhNWzy17A8BMH2G.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Lametje06 op 01-02-2025 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Ik heb die actie ook voorbij zien komen van Belsimpel. Het gold echter alleen voor losse toestellen en niet i.c.m. een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bimbel
  • Laatst online: 12:03
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:01:
[...]

Ik vergis mij zeker niet. Heb er zelfs mails over gehad van belsimpel, en door een medewerker is bevestigd dat ik aan de actie meedoe. Samsung heeft de actievoorwaarden naar mij gestuurd, waar Belsimpel als deelnemende partij bij staat.
Als je email hebt van Belsimpel waarin ze dat zeggen hoef je je niet druk te maken en moet je even bellen of opnieuw mailen. Ik heb die actie niet gezien. Komt goed dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
LukeS schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:02:
Ik heb die actie ook voorbij zien komen van Belsimpel. Het gold echter alleen voor losse toestellen en niet i.c.m. een abonnement.
Oh dat zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trexpaxs
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:01:
[...]

Zie hieronder de mail met actie van Belsimpel: [Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoPaq1d0Jm2tblI7mYmj7eGl6cc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/riATgkqh62QPZ7cQtBZ1aWA3.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
Dan heb jij een andere actie ontvangen dan ik en wat anderen met mij (zie eerdere berichten op dit topic) 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trexpaxs
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:08:
[...]

Dan heb jij een andere actie ontvangen dan ik en wat anderen met mij (zie eerdere berichten op dit topic) 😉
maar je laat niks zien, ik wil ook graag proberen mee te doen met het claimen van een gratis horloge...
lijkt net alsof je dat probeert te gatekeepen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
Trexpaxs schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:11:
[...]

maar je laat niks zien, ik wil ook graag proberen mee te doen met het claimen van een gratis horloge...
lijkt net alsof je dat probeert te gatekeepen ofzo
Als je mijn reactie hebt gelezen, zie je dat ik aangeef dat het alleen kon als je voor 26 januari je toestel hebt gekocht. En vermoedelijk de code hebt gebruikt die aan deze actie verbonden is.

Maar probeer maar te claimen. Ik stuur je de promo link in DM, want weet niet of ik hier linkjes mag plaatsen

[ Voor 10% gewijzigd door Lametje06 op 01-02-2025 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
En op naar de S26U :+

Belsimpel maakte er een puinhoop van waardoor ik de bestelling 'opnieuw' mocht doen, alleen dan zonder de kortingen.

We wachten maar weer een jaartje, dat is ook niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
robbvdb schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:20:
En op naar de S26U :+

Belsimpel maakte er een puinhoop van waardoor ik de bestelling 'opnieuw' mocht doen, alleen dan zonder de kortingen.

We wachten maar weer een jaartje, dat is ook niet zo erg.
Hmm. Wat ging er mis?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Bij de mail met de aanbieding bij Belsimpel voor verlengen gekozen. Dat bracht me naar de 'normale verlenging'. Zakelijk was niet zomaar te kiezen en.... Alles stond daar op 'groen'. Nummer (Odido) kon verlengd worden (na invoeren nummer + geboortedatum en ik zag dat ook in de Odidi-App).

24 Januari besteld, alles goed tm dat er in status werd vermeld dat 1-2 geleverd zou worden.

Toen kwam pas op 31-1 een mailtje met 'je gegevens komen niet overeen' . Mail teruggestuurd dat het Abo op zaak liep (zelfde adres, naam , geboortedatum, ID, bankrek. etc) .

Toen radiostilte, tot een mail op 1.2 : "Er is een wijziging in je bestelling nodig". Die wilde dat ik zakelijk ging verlengen, wat ik probeerde. Het toestel was alleen opeens €75,- duurder, en het Abo bijna € 200,- duurder.

Kortingen was ik kwijt.

Ik snap dat T-mobile Odido gewoon meer centen wil voor hetzelfde (zonder ook maar iets meer te leveren) van een bedrijf dan van particulier. Daar kan Belsimpel niets aan doen.

Belsimpel had gewoon dit eerder kunnen communiceren (25-1) , dan had ik wat kunnen aanpassen en de kortingen alsnog kunnen gebruiken of elders bestellen.

Nu maar eens kijken hoe snel ze zijn met de terugbetaling :+

Had op zich wel zin gehad in de S25U. Altijd wel leuk ook met de kortingen stoeien om de beste deal te krijgen. Nu voelt het alleen maar als verloren tijd met een vervelende afloop.

Hoesje nog even terugsturen voordat die gaat schimmelen omdat €20,- weggooien ook jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Laatst online: 13:22
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:12:
[...]

Als je mijn reactie hebt gelezen, zie je dat ik aangeef dat het alleen kon als je voor 26 januari je toestel hebt gekocht. En vermoedelijk de code hebt gebruikt die aan deze actie verbonden is.

Maar probeer maar te claimen. Ik stuur je de promo link in DM, want weet niet of ik hier linkjes mag plaatsen
Maar heb je hem los gekocht of met abonnement? Die watch krijg je alleen zonder abonnement zoals ook in jouw foto van je mail te zien was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
En hebben de meeste Belsimpel bestellers het toestel binnen gekregen?

Ik dus niet door dat K bedrijf dat PostNL heet. Ze zouden vandaag tussen 12.30 en 14.30 langs komen.

NIET DUS :( :( :(

Nu staat in de App:
We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry.

Ja daar kan ik dus niets mee.

Wanneer ze wel komen? Onbekend :(

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mijn bestelling van belsimpel is zelfs een half uur te vroeg bezorgd vanochtend.

Soms gaat het nu eenmaal fout, niks aan te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 01-02-2025 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
daveytje schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:46:
[...]

Maar heb je hem los gekocht of met abonnement? Die watch krijg je alleen zonder abonnement zoals ook in jouw foto van je mail te zien was.
Heb hem los gekocht. Maar heb gewoon een buitenlands toestel toegestuurd gekregen door Belsimpel, i.p.v. een NL toestel. Samsung adviseert toestel terug te sturen. Maar na een halve dag besteed te hebben aan het instellen weiger ik dat te doen. Ik heb geen invloed op welk EAN toestel ik krijg. Hopen dat Belsimpel het oplost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Laatst online: 13:22
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:58:
[...]

Heb hem los gekocht. Maar heb gewoon een buitenlands toestel toegestuurd gekregen door Belsimpel, i.p.v. een NL toestel. Samsung adviseert toestel terug te sturen. Maar na een halve dag besteed te hebben aan het instellen weiger ik dat te doen. Ik heb geen invloed op welk EAN toestel ik krijg. Hopen dat Belsimpel het oplost!
Dat is irritant inderdaad. Staan ze wel bekend om volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:01
Als ze u een S25 serie toestel leveren met landcode EUX zoals hier in België werkt de samsung wallet ook niet heb ik gemerkt.

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
@Lametje06 , Weet je welk land?

Ben wel benieuwd waar ze hun toestellen vandaan haalden ......

(je kan het vaak bij de CSC zien onder instellingen > info telefoon> software gegevens> softwareversie serviceprovider )

[ Voor 38% gewijzigd door robbvdb op 01-02-2025 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
robbvdb schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:26:
@Lametje06 , Weet je welk land?

Ben wel benieuwd waar ze hun toestellen vandaan haalden ......

(je kan het vaak bij de CSC zien onder instellingen > info telefoon> software gegevens> softwareversie serviceprovider )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3bDcqPZhwHki1mnVHyajwYaRnk8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4wcUJ448uSk2Wx5smAH8IXD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
Samsung levert deze ook in België met deze landcode.

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 15:10
Heb t zelfde probleem met Belsimpel. EAN nummer van mn telefoon was bedoelt voor België en kan dus de Watch7 niet claimen. Omdat Belsimpel geen partner voor de promotie is in BE, alleen NL.

Even afwachten wat BelSimpel zegt. Vind de telefoon terugsturen sws een beetje onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lametje06
sgt frankieboy schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:30:
Heb t zelfde probleem met Belsimpel. EAN nummer van mn telefoon was bedoelt voor België en kan dus de Watch7 niet claimen. Omdat Belsimpel geen partner voor de promotie is in BE, alleen NL.

Even afwachten wat BelSimpel zegt. Vind de telefoon terugsturen sws een beetje onzin.
Ah ben dus niet de enige.. nouja, ergens biedt dat mij dan wat hoop. Laten we elkaar even op de hoogte houden! Ik ontvang binnen 3 werkdagen als het goed is een antwoord per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
Lametje06 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:58:
[...]

Huh? Hoe kwam je daar achter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
Techkeizer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:34:
[...]

Kan je via de info van je telefoon terugvinden. Zie wat berichten eerder. En de EAN werkte niet, dus dat vertelde mij al iets dat het niet aan de Nederlandse actievoorwaarden voldoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 15:10
Techkeizer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:34:
[...]

In mij geval heb ik dit antwoord van Samsung Support gekregen:

Bedankt voor de informatie! Als ik de lijst met de deelnemende modellen erbij pak, zie ik dat dit model niet voorkomt op de lijst. Hier is de lijst: https://bit.ly/3WAeKbX. We merken dat meerdere klanten van Belsimpel dit probleem hebben. Je kunt het beste contact opnemen met Belsimpel en hen ook de lijst laten zien. Er zijn twee lijsten, één voor België en één voor Nederland. Ik zie dat jouw model wel voorkomt op de lijst voor België, alleen is Belsimpel niet opgenomen in de Belgische promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
Volgens Sammobile is de EUX firmware versie gewoon de Europese versie. Dus mag overal gewoon verdeeld worden.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPiFH9CS0RclCOTh1YpE4_VAdxQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y1tadDVEKTmhvfnpy0sCysbJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
Ik begrijp het, ik had toch met abonnement gekocht en was dus niet geschikt voor de actie. Maar wel apart dat ze geen Nederlandse versies verkopen. Maarja aangezien het Europese modellen zijn, moet het geen groot probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:12
robbvdb schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:39:
[...].
Belsimpel had gewoon dit eerder kunnen communiceren (25-1) , dan had ik wat kunnen aanpassen en de kortingen alsnog kunnen gebruiken of elders bestellen.

Nu maar eens kijken hoe snel ze zijn met de terugbetaling :+

Had op zich wel zin gehad in de S25U. Altijd wel leuk ook met de kortingen stoeien om de beste deal te krijgen. Nu voelt het alleen maar als verloren tijd met een vervelende afloop.

Hoesje nog even terugsturen voordat die gaat schimmelen omdat €20,- weggooien ook jammer is.
Ik denk dat Belsimpel hier niet veel anders had kunnen doen. Ze kunnen pas de contractsaanvraag indienen bij Odido op moment dat ze een toestel voor je klaar hebben liggen en dat was 31 januari op zijn vroegst. Eventuele afwijzingen/afwijkingen of andere problemen met de abonnementsaanvraag loop je pas tegenaan op moment dat ze de bestelling kunnen verwerken. Het is immers een pre-order

Heb een soortgelijke situatie meegemaakt en het is best logisch eigenlijk. Maakt het niet minder zuur natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
mrhp schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:43:
[...]

Ze kunnen pas de contractsaanvraag indienen bij Odido op moment dat ze een toestel voor je klaar hebben liggen en dat was 31 januari op zijn vroegst.
Ik denk dat ze wel degelijk de contracts-aanvraag eerder konden doen. Dat gebeurde vroeger ook wel. Ze wisten immers dat ze de toestellen zouden krijgen.

Ik denk ook dat ze bij de verificatie of je contract te verlengen is (06-nr + geboortedatum), de gegevens van Odido krijgen. Ze weten immers dat je kan verlengen.

Als iemand zou weten dat laatst genoemde anders werkt, dan hoor ik het graag.

Niet meer de korting kunnen gebruiken blijft natuurlijk flauw. Puur voor het gevoel ga ik niet na deze toestand hetzelfde nog eens bestellen voor een hogere prijs. Nou ja, het is een luxe probleem natuurlijk, een jaar doorworstelen met de S24 Ultra lukt ook wel weer. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sw333t
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-08 21:55
Ik kon mijn S25 Ultra ophalen bij het PostNL servicepunt. Wat een fijn toestel zeg.

Alleen ook hier een EAN nummer (8806095815664) dat niet op de lijst voorkomt. Samsung chat geeft aan dat ik contact moet opnemen met BelSimpel.

Morgen eens informeren.
Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste

Let op:
Vragen om codes is niet de bedoeling.