Dan ben je denk ik net te laat geweest. Ik kon hem zonder problemen afrekenen.sjon8 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:03:
[...]
Ik kon 'm niet afrekenen, zal wel een foutje zijn geweest
Als ik de link nu open, kom je op de overzichtspagina.
-
Dan ben je denk ik net te laat geweest. Ik kon hem zonder problemen afrekenen.sjon8 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:03:
[...]
Ik kon 'm niet afrekenen, zal wel een foutje zijn geweest
-
Helaas! Ik wil je graag de hand schudden om je te feliciteren, waar woon je?Edd schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:08:
[...]
Dan ben je denk ik net te laat geweest. Ik kon hem zonder problemen afrekenen.
Als ik de link nu open, kom je op de overzichtspagina.
Er stond toen ik keek op voorraad voor 16:00 besteld morgen binnen met een som kaarten op vooraadGerton schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:47:
[...]
Max ICT en "op voorraad bij leverancier", bereid je voor om weken te wachten op je bestelling.
[ Voor 3% gewijzigd door tweaknerd op 14-03-2025 00:21 ]
Ik zelf heb net conformatie gekregen van de bestelling, heb zelf ook maar de knoop doorgehakt en gewoon 1 aangeschaft aangezien het rond de 800 is... hoopte natuurlijk eerder op een prijsje van 750 maar dat zie ik niet snel gebeuren:tweaknerd schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 00:15:
[...]
Er stond toen ik keek op voorraad voor 16:00 besteld morgen binnen met een som kaarten op vooraad
Vandaar dat ik hem poste
Ik heb wel een aantal keer wat bij hun besteld (Nederlandse en Duitse website) en alles verliep prima. Je besteld alleen bij een Duitse toko dus dat gaat soms wat minder vlot in verwerking dan we als Nederlander gewend zijnnishyy88 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:24:
Wat is jullie ervaring bij NBB? Ik heb daar gisteren een kaart gekocht maar nog geen bevestiging op de mail gekregen. Wel een reservering eraf en erbij van mijn creditcard.
Gaat dit pas allemaal lopen wanneer de kaart wordt verstuurd of moet ik even contacten?
Volgens mij zitten onze kaarten in dezelfde lading, die van mij is daar nu ookDannyXP1600 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 05:42:
Ondertussen is de videokaart in Corbeil-Essonnes, Frankrijk. Dan hebben ze toch behoorlijk wat kilometers gereden op een dag, poah.
Ik kon hem gisteravond bestellen. Ik heb maar met de cc betaald. Hij leek echt op voorraad en niet zoals andere producten van hen bij de leverancier.tweaknerd schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:22:
https://maxict.nl/sapphir...m=cpc&utm_source=tweakers - 814,- sapphire 9070xt pulse
Net na middernacht in Parijs, dit gaat vandaag naar een Nederlands distributiecentrum maar niet meer voor bezorging helaas.DannyXP1600 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 05:42:
Ondertussen is de videokaart in Corbeil-Essonnes, Frankrijk. Dan hebben ze toch behoorlijk wat kilometers gereden op een dag, poah.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
NBB altijd prima ervaringen mee, pas mijn 9070XT Nitro+ ontvangen.nishyy88 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:24:
Wat is jullie ervaring bij NBB? Ik heb daar gisteren een kaart gekocht maar nog geen bevestiging op de mail gekregen. Wel een reservering eraf en erbij van mijn creditcard.
Gaat dit pas allemaal lopen wanneer de kaart wordt verstuurd of moet ik even contacten?
Heb er gisteren de hellhound besteld, betaald met PayPal, is gisteren verstuurd en zal vandaag bezorgd worden door ups. Is nu al in Apeldoorn, dus lijkt te lukken. Vind het wel heel snel.nishyy88 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:24:
Klik mee voor GoT!........
@nishyy88RadYeon schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:34:
[...]
NBB altijd prima ervaringen mee, pas mijn 9070XT Nitro+ ontvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door Lord_Dain op 14-03-2025 08:54 ]
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Ik ook een goeie eerste ervaring gehad met NBB DE.nishyy88 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:24:
Prime weer op voorraad. Wel voor EUR 849 helaas.MaZo schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 16:04:
Asus Prime nog op voorraad bij Amazon: https://www.amazon.de/-/en/dp/B0DSG52H7D
Ik denk toch echt dat 800 / 850 de nieuwe vaste prijs gaat worden.MaZo schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:58:
[...]
Prime weer op voorraad. Wel voor EUR 849 helaas.
Na rose e cient spin
Of het zijn de laatste stuiptrekkingen voordat de rest in prijs gaat zakken omdat er mega veel aankomt. Nobody knows!Nessuno schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:12:
[...]
Ik denk toch echt dat 800 / 850 de nieuwe vaste prijs gaat worden.
Zie ze daar meer en meer voor te voorschijn komen.
Gewoon geduld hebben man. Amd moet en zal uiteindelijk MSRP compensatie gaan geven. 800-850 voor een 690 product is absurd. Het is uiteindelijk een midrange kaart, maar wordt nu voor highrange verkocht.Nessuno schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:12:
[...]
Ik denk toch echt dat 800 / 850 de nieuwe vaste prijs gaat worden.
Zie ze daar meer en meer voor te voorschijn komen.
Lees het stukje van de frontpage, waarsch was de MSRP te laag ingeschat en gaat het niet meer goed komen met die prijs.Techkeizer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:32:
[...]
Gewoon geduld hebben man. Amd moet en zal uiteindelijk MSRP compensatie gaan geven. 800-850 voor een 690 product is absurd. Het is uiteindelijk een midrange kaart, maar wordt nu voor highrange verkocht.
[ Voor 26% gewijzigd door Nessuno op 14-03-2025 10:44 ]
Na rose e cient spin
In dat geval kopen mensen gewoon een andere kaart en verliest AMD (weer)Nessuno schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:44:
[...]
Lees het stukje van de frontpage, waarsch was de MSRP te laag ingeschat en gaat het niet meer goed komen met die prijs.
Mijn t&t werkte niet maar de klantenservice van BPM-Power reageerde bijzonder snel op mijn mail en stuurde me een werkende link, als ik de UPS tracking mag geloven wordt het vandaag bezorgd!GN!T!ON schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:07:
De Asrock Steel Legend die ik heb gekocht bij BPM-Power is gisteravond ook verstuurd met UPS, inmiddels ook werkende T&T.
[ Voor 3% gewijzigd door m-buurman op 14-03-2025 10:51 ]
[ Voor 92% gewijzigd door br00ky op 14-03-2025 11:23 ]
Mooi man en een goede prijs!maniace schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:12:
Mijn bestelling is binnen van NF Info.
Duurde even met versturen maar vanmorgen toch geleverd.
Via amazon.fr besteld de xfx quicksilver 9070xt voor 794,-.
[Afbeelding]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik vraag me dat af want voor zeg 850 euro heb je nog steeds een kaart die tussen de 5070 en 5080 in zit en die doen nog steeds zeg maar 1000 euro of meer dus best competitief op dat vlak zowel kwa geld als kwa performance.rashindame schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:48:
[...]
In dat geval kopen mensen gewoon een andere kaart en verliest AMD (weer)
Na rose e cient spin
[ Voor 22% gewijzigd door King Dingeling op 14-03-2025 11:03 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Intussen in Nederland aangekomen. Mijn bestelling zal morgen geleverd wordenDannyXP1600 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 05:42:
Dus dan zou de kaart vandaag ergens in Nederland aan kunnen komen en dan maandag worden bezorgd, terwijl er niemand thuis is. En dat My Choice van UPS werkt niet... Misschien dat ik een briefje op de deur plak met de vraag het bij een access point te droppen, ofzo. Ik heb liever niet de kaart bij de buren...
De pricewatch deed mij vermoeden dat het een betrouwbare website was. Ik heb verder geen ervaring met het bedrijf.Momenteel heeft je bestelling een onbekende levertijd, dit houdt dus in dat we geen indicatie kunnen geven wanneer we jouw bestelling kunnen uitleveren. Ik stel dus voor dat we of naar een alternatief kijken of de bestelling annuleren, want we willen zsm aan onze klanten uitleveren.
ik snap niet zo goed dat mensen aan die msrp blijven hangen waarvan Amd zelf zegt :Tomino schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:03:
Zullen we afspreken met elkaar dat we enkel buitenlandse deals posten die lager liggen dan de prijs in Nederlandse webshops? De Xfx van hierboven is dan wel een OC kaart, maar het blijft een 9070 en die staat ook voor ca. 725 in de Pricewatch.
Na rose e cient spin
Paar dagen geleden stond de XFX Mercury RX 9070 XT voor 800€ op amazon.King Dingeling schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:57:
FX AMD Radeon RX 9070 OC Gaming Edition grafische kaart met 16 GB GDDR6 3xDP
724,-
https://www.amazon.nl/XFX...X-97QICKBBA/dp/B0DW4H2R4D
709,- via Duitsland mocht je daar nog prime hebben.
https://www.amazon.de/dp/B0DW4H2R4D
Steffie94 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:25:
[...]
Paar dagen geleden stond de XFX Mercury RX 9070 XT voor 800€ op amazon.
Dan lees je op Reddit & Techpowerup.
XFX RX 9070 XT atrocious fan noise
Dan hoeft het ook weer niet.
[ Voor 26% gewijzigd door HugoBoss1985 op 14-03-2025 11:38 ]
Ik zit in een stille ruimte dus wil het risico niet lopen.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:29:
[...]
Omdat hij van de meeste kaarten de hoogste fan speed heeft met +/-1500 rpm, denk ik.
Wat nog steeds heel netjes is.
Maar de fan curve kun je natuurlijk tunen.
Deze kaart heeft wel een vapor chamber en vaak ook betere (de beste) temperaturen.
Die reaper is echt super klein en stil!Steffie94 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:39:
[...]
Ik zit in een stille ruimte dus wil het risico niet lopen.
Als we de weinige reviews mogen geloven doet de Asus het trouwens een stuk ook een stuk beter tegen -6db op 1500rpm.
https://www.techpowerup.c...y-oc-magnetic-air/39.html
https://www.reddit.com/r/...0_xt_atrocious_fan_noise/
Na rose e cient spin
Steffie94 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:39:
[...]
Als we de weinige reviews mogen geloven doet de Asus het trouwens een stuk beter tegen -6db op 1500rpm.
[ Voor 4% gewijzigd door HugoBoss1985 op 14-03-2025 11:44 ]
Afstand zegt vaak niet zoveel, EMS verzendingen uit Japan ook binnen 2 werkdagen meestal. Laatst ook iets uit Zwitserland besteld via dpd, ook nog geen 2 dagen. Modeltrein met Ups uit Duitsland binnen een dag zou die bezorgd worden alleen toen ging het tijdens het bezorgen naar mijn huis verkeerd.. Pakketje ging 5 dagen lang geen en weer tussen het depot en m'n huisIkke! schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:44:
[...]
Heb er gisteren de hellhound besteld, betaald met PayPal, is gisteren verstuurd en zal vandaag bezorgd worden door ups. Is nu al in Apeldoorn, dus lijkt te lukken. Vind het wel heel snel.
Red devil bij bpm power in Italië is bij mij ook geannuleerd.
[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 14-03-2025 11:48 ]
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Kheb em (XT Nitro+) eindelijk voor 830 van amazon.it!DamianW schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:04:
[...]
Deze 829, wordt in Duitsland al 850 bij het afrekenen. waarschijnlijk btw-changes en verzendkosten. en zoals ik al eerder aangaf verzenddatum ligt in mei. dan weet je dat vast
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Xrss7i04wzpxyw170HmWG8Oe.jpg?f=user_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Pana op 14-03-2025 13:30 ]
Ik moet er zelf nog achter komen wacht nog op mijn nieuwe power supply maar lijkt me dat dit gewoon weg niet goed is gezet in de settings.Steffie94 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:39:
[...]
Als we de weinige reviews mogen geloven doet de Asus het trouwens een stuk beter tegen -6db op 1500rpm.
[ Voor 3% gewijzigd door maniace op 14-03-2025 12:57 ]
Helemaal verbaasd, er werd net aangebeld en daar stond een lieflijke UPS mevrouw met mijn GPU. In 2 dagen van Milaan naar bezorgd. Ik had ook volgende week maandag of dinsdag verwacht.Oldy schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:37:
[...]
Ook mijn bestelling is aan DHL overhandigd. Wordt maandag verwacht. Hopelijk lukt het.
Inderdaad 1 van de betere. Ze moeten wel. De 5070 begint heel dicht bij msrp te komen in duitsland, en die blijven ook op de plank liggen. Dan is de non-xt variant echt niet interessant als die boven de 700 uitkomt.!mark schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:00:
https://www.caps.nl/xfx-s...6-gb-gddr6-id-999131.html
Net geen 700 voor een non XT, nog steeds geen topdeal maar wel een van de betere die de afgelopen dagen voorbij is gekomen in Nederland
Dat is vreemd. Mijn bestelling in duitsland staat al een 3 dagen geloof ik voor die 850 euro...ik kan alleen echt die levertijd in mei niet plaatsen, ze liggen overal nog op de planken? Lijkt me vreemd dat amazon deze online gooit en dan pas over 2 maanden kan leveren??Pana schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:29:
[...]
Kheb em (XT Nitro+) eindelijk voor 830 van amazon.it!
Levertijd natuurlijk ook einde mei, maar dus tijd genoeg om te cancellen als de prijzen intussen zakken of er voor de zelfde prijs iets sneller beschikbaar komt.
edit: om 1 of andere reden is mijn amazon account nu wel gelocked...
[Afbeelding]
![]()
![]()
de RTX 5070 is al op MSRPDamianW schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:13:
[...]
Inderdaad 1 van de betere. Ze moeten wel. De 5070 begint heel dicht bij msrp te komen in duitsland, en die blijven ook op de plank liggen. Dan is de non-xt variant echt niet interessant als die boven de 700 uitkomt.
Ik heb toch wel hoop dat er 9070 xt premium kaarten onder de 800 gaan komen.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Op zich mooi natuurlijk, maar met slechts 12GB VRAM door een smallere geheugenbus en wel AI transforming als grootste pluspunt boven de vorige generatie is dat allemaal net niet lekker. Hopen dat de relatief veel betere 5070 TI met 16GB VRAM en bredere geheugenbus ook snel beter voorradig wordt en tegen lagere prijs. Want de 5070 zonder TI is zelfs nog lastig aan te bevelen boven de 9070 non XT die wel 16GB VRAM heeft. Tweakers was er ook al weinig positief over:
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Tja maar nu hebben we (gelukkig) wel tegenstrijd. Want als jij zegt 16GB VRAM (en terecht), dan zeg ik DLSS, GDDR7 (hierdoor krijg je even veel bandwith met minder geheugenbus) en €50 extra in je zak.OruBLMsFrl schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:33:
[...]
Op zich mooi natuurlijk, maar met slechts 12GB VRAM door een smallere geheugenbus en wel AI transforming als grootste pluspunt boven de vorige generatie is dat allemaal net niet lekker. Hopen dat de relatief veel betere 5070 TI met 16GB VRAM en bredere geheugenbus ook snel beter voorradig wordt en tegen lagere prijs. Want de 5070 zonder TI is zelfs nog lastig aan te bevelen boven de 9070 non XT die wel 16GB VRAM heeft. Tweakers was er ook al weinig positief over:
review: Nvidia GeForce RTX 5070 - Deze kaart was in 2023 leuk geweest
En nu uitverkocht. Edit: en weer beschikbaarOzzi schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:56:
[...]
Gezien dat op moment van dit schrijven, er blijkbaar nog steeds voorraad is bij NBB, denk ik dat de vraag momenteel al wel wat later is dan eind vorige week. Ik verwacht dat het de komende tijd nog wel wat verder zal zakken.
[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 14-03-2025 14:38 ]
Niet bepaald een goede deal tho, 839.00 € voor de Sapphire Pulse of 849.00 € voor de ASRock steel legend of duurdere modellen
[ Voor 8% gewijzigd door Dynabi op 14-03-2025 15:07 ]
De reaper was er net weer eventjes voor 799, maar die is inmiddels weer weg. Ik zie er momenteel 6 modellen staan. NBB laat elke dag wel hier en daar een paar modellen met een tientje of meer zakken, maar het gaat wel heel langzaam. Het lijkt er wel op dat NBB een vrij stabiele stroom aan nieuwe kaarten binnen krijgt, maar dat ze ook voor deze bedragen toch redelijk veel gekocht worden.Dynabi schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 14:54:
[...]
Niet bepaald een goede deal tho, 839.00 € voor de Sapphire Pulse of 849.00 € voor de ASRock steel legend.
Dat zijn ook de enige modellen die bij NBB te vinden zijn
Huh, die van mij zat in dezelfde lading, maar heeft pas om 14:00 Corbeil-Essonnes verlaten. Ik moet toch echt nog wachten.DKoppelaar schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:10:
[...]
Intussen in Nederland aangekomen. Mijn bestelling zal morgen geleverd worden
Dit komt denk ik omdat meer mensen het idee en het verhaal van de frontpage geloven met dat de msrp niet meer onder de 700 euro gaat komen, net een heel verhaal op youtube gekeken over dat de msrp eigenlijk 50 euro te laag is. en dat er vandaar een rebate via Amd was.flubby schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 14:59:
[...]
De reaper was er net weer eventjes voor 799, maar die is inmiddels weer weg. Ik zie er momenteel 6 modellen staan. NBB laat elke dag wel hier en daar een paar modellen met een tientje of meer zakken, maar het gaat wel heel langzaam. Het lijkt er wel op dat NBB een vrij stabiele stroom aan nieuwe kaarten binnen krijgt, maar dat ze ook voor deze bedragen toch redelijk veel gekocht worden.
Na rose e cient spin
Hellhound is bezorgd door ups, ging mooi snel. Geld van bpm power is ook weer terug.Ikke! schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:44:
[...]
Heb er gisteren de hellhound besteld, betaald met PayPal, is gisteren verstuurd en zal vandaag bezorgd worden door ups. Is nu al in Apeldoorn, dus lijkt te lukken. Vind het wel heel snel.
Red devil bij bpm power in Italië is bij mij ook geannuleerd.
Klik mee voor GoT!........
Damn.. zoveel gefrustreerde reacties.Nessuno schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:07:
[...]
Dit komt denk ik omdat meer mensen het idee en het verhaal van de frontpage geloven met dat de msrp niet meer onder de 700 euro gaat komen, net een heel verhaal op youtube gekeken over dat de msrp eigenlijk 50 euro te laag is. en dat er vandaar een rebate via Amd was.
maar die is dus niet oneindig.
Voor de gene die het interrsant vinden YouTube: What you’re not being told about AMD’s 9070s
Artikel van tweakers zelf
review: Wat ging er mis bij de AMD RX 9070 (XT)-release?
Dacht even een heel goede deal te pakken te hebben (€66 onder MSRP voor de non-XT)!mark schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:00:
https://www.caps.nl/xfx-s...6-gb-gddr6-id-999131.html
Net geen 700 voor een non XT, nog steeds geen topdeal maar wel een van de betere die de afgelopen dagen voorbij is gekomen in Nederland
/f/image/16jo79TzdrNWSkt1ItUpVzCX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S6TB1BKoBbFSlOBTXLdRhzgx.png?f=user_large)
Niemand wilt die kaart hebbenTalhanl3 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:58:
Ondertussen zijn er nu gewoon RTX 5070 te koop voor €650 in Duitsland.
Het lijkt erop dat je zonder BTW kijkt, want dat bedrag x 1.21 is precies de prijs in je winkelmand.gamefreakin schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:42:
[...]
Dacht even een heel goede deal te pakken te hebben (€66 onder MSRP voor de non-XT)
[Afbeelding]
Maar bij de laatste pagina van het afrekenen helaas toch weer wat boven MSRP.
[Afbeelding]
Volgende keer beter
Als eerste ik ben het totaal niet eens met de giga prijs ophoging tijdens de launch, maar vond zelf de msrp wel een beetje sketchy op zijn minst! beetje to good to be true.Techkeizer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:41:
[...]
Damn.. zoveel gefrustreerde reacties.
Dit is wel 1 van de grootste schandalen in de videokaart-geschiedenis. Uiteindelijk zijn we hier blij als we een 9070 xt voor 800 vinden. Best sad eigenlijk dit allemaal.
Na rose e cient spin
Thanks voor de tip! Morgen ben ik jarig, dus ik heb deze ook genomen om in stijl te vierenBumSzakalaka25 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:45:
https://www.bol.com/nl/nl...Vg.2_17.18.ProductPageUrl
Ik was het zat om te jagen op koopjes onder de 800 euroIk heb deze asus gekocht, gratis verzending en ik heb hem morgen in ieder geval al in huis
Tja misschien omdat ze allemaal boven de €800 waren?ArcticWolf schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:52:
[...]
Niemand wilt die kaart hebben
https://videocardz.com/ne...mong-computerbase-readers (rechtsonderin)
[Afbeelding]
Maar nog steeds 12GB Vram, dan blijft de RX9070 een betere deal.Talhanl3 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:56:
[...]
Tja misschien omdat ze allemaal boven de €800 waren?
Nu zijn ze inmiddels goedkoper dan RX 9070
Technisch gezien levert UPS (sinds een half jaar) wel op zaterdag maar daar zijn weer voorwaarden aan verbonden.Harbinger schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:00:
[...]
Huh, die van mij zat in dezelfde lading, maar heeft pas om 14:00 Corbeil-Essonnes verlaten. Ik moet toch echt nog wachten.
Overigens schijnt UPS niet te leveren in het weekend, maar dat weet ik niet zeker.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Wat jij eerst zag is precies de prijs ex BTWgamefreakin schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:42:
[...]
Dacht even een heel goede deal te pakken te hebben (€66 onder MSRP voor de non-XT)
..
Maar bij de laatste pagina van het afrekenen helaas toch weer wat boven MSRP.
..
Volgende keer beter
Je mist een deel van het verhaal denk ik, AMD heeft in de laatste 2 weken voor de launch aan enkele reviewers gevraagd wat hun mening over wat de MSRP zou moeten zijn. Ik heb het idee dat ze daar last minute op hebben gereageerd.Nessuno schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:54:
[...]
Als eerste ik ben het totaal niet eens met de giga prijs ophoging tijdens de launch, maar vond zelf de msrp wel een beetje sketchy op zijn minst! beetje to good to be true.
Maar hoezo sad?
Amd heeft hun mrsp niet op orde duwt deze op het laatste moment met 50$ rebate naar beneden vanwegen een Nvidia gerucht.
Een deel kaarten kon al niet eens ingekocht worden Tegen die msrp inkoop prijs.
Die msrp had gewoon op 700$ moeten staan dat was dan rond de 750 / 800€ geweest
Dat was nog steeds een prima prijs geweest voor een kaart die zich tussen de 5070 en 5080 bevind.
En wat een hoop mensen ook vergeten is de tijd die ze investeren om een kaart te bemachtigen.
Scripjes laten schrijven door ai het testen etc etc.
Ja ik heb zelf een kaart voor 800 gekocht van iemand die zelf 699 betaald heeft.
Maar na een x aantal dagen en uren was ik er klaar mee.
Tijd is voor sommige mensen ook gewoon geld en 100 euro is voor mij nog niet 3 uurtjes werken zeg maar.
De tijd die ik nu over gehouden heb, heb ik besteed aan een pc bouwen en verkopen die dat verschil wel weer goed gemaakt heeft, en lekker gegamed op / met mijn nieuwe kaart
Dus het is maar net wat je er zelf voor over hebt.
Daarbij denk dat er gewoon een te grote groep zich blind gestaard heeft op de msrp prijs.
Ik kom nu die UPS app niet eens in. Hij blijft gewoon hangen op app loading... Grote kans dus dat mn kaart straks ergens een week ligt en retour gaat. Nou ja, de XFX Mercury had toch niet echt mijn voorkeur. Wil liever een Hellhound voor max 750 of een Red Devil voor 800, enige jammere is dat mijn 7800XT over een uur met de post gaatMax|Burn schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:14:
[...]
Mijn ervaring is dat dat vaak voor geen meter werkt. Heb met meerdere partijen gehad dat het ondanks aangepaste adres of leveringsdatum gewoon naar het originele adres danwel dag/tijd gebracht werd. Weet niet of dat ook bij UPS was maar volgens mij wel.
Bij postnl kan iemand anders je pakket ophalen..met legitimatie, je volledige adres en niet thuis briefje. (Een huissleutel uitlenen is dan wel handig..) voor UPS moet je dat even uitzoeken.
Even in de link door klikken voor de 9070 voor €639,-nkabs schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:54:
[...]
Thanks voor de tip! Morgen ben ik jarig, dus ik heb deze ook genomen om in stijl te vieren
[ Voor 28% gewijzigd door Pjotter87 op 14-03-2025 16:25 ]
Maakt ASUS tegenwoordig nog goeie kaarten en is hun service een beetje te doen, of ben ik de sjaak als de kaart bijvoorbeeld terug moet voor garantie?Pjotter87 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:25:
[...]
Even in de link door klikken voor de 9070 voor €639,-
https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle
[ Voor 18% gewijzigd door Nikeo op 14-03-2025 16:39 ]
Verkoop is via bol.rashindame schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:33:
[...]
Maakt ASUS tegenwoordig nog goeie kaarten en is hun service een beetje te doen, of ben ik de sjaak als de kaart bijvoorbeeld terug moet voor garantie?
Toch de knoop maar doorgehakt.BumSzakalaka25 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:45:
https://www.bol.com/nl/nl...Vg.2_17.18.ProductPageUrl
Ik was het zat om te jagen op koopjes onder de 800 euroIk heb deze asus gekocht, gratis verzending en ik heb hem morgen in ieder geval al in huis
Thanks, ik was aan het afwachten wat eerder op zou duiken, een XT voor 690 of een non-XT voor onder de 650. Dit is hem dus gewordenPjotter87 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:25:
[...]
Even in de link door klikken voor de 9070 voor €639,-
https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle
DVDL schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:52:
[...]
Het lijkt erop dat je zonder BTW kijkt, want dat bedrag x 1.21 is precies de prijs in je winkelmand.
Daar lijkt het op inderdaad. Misschien tijdelijke glitch want ik sta ingeschreven/ingelogd als particulier.!mark schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:05:
[...]
Wat jij eerst zag is precies de prijs ex BTW![]()
Niet toevallig ergens aangegeven op die site dat je een zakelijke klant bent en daarbij ex BTW prijzen te zien krijgt oid?
Zal hetzelfde onzin verhaal zijn als de overige webshops. Deel kunnen ze maar voor MSRP verkopen en daarna volgen weer scalp-prijzen.rashindame schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:56:
Had ik nou maar niet 10 minuten gewacht, dan had ik morgen wellicht een leuk kaartje voor een redelijke prijs gehad![]()
Ik vraag me dan toch deels wel af hoe de prijzen zo snel aangepast (verhoogd) worden
Snel gegaan inderdaad, zag hem hier gemeld worden met de intentie te kopen en alweer verhoogtrashindame schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:46:
Ennn nu is de RX 9070 van Asus 120 euro duurder bij bol![]()
Ik heb hem in mijn winkelmandje liggen voor 839 (België)rashindame schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:56:
Had ik nou maar niet 10 minuten gewacht, dan had ik morgen wellicht een leuk kaartje voor een redelijke prijs gehad![]()
Ik vraag me dan toch deels wel af hoe de prijzen zo snel aangepast (verhoogd) worden
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Het is moeilijk om de keuze te maken he, ik zit ook te dubben tussen de Asus Prime of de XFX swift. Te weinig reviews en info om precies te zien wat het verschil tussen alle modellen is.C00P schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:12:
[...]
Ik heb heb in mijn winkelmandje liggen voor 839 (België)
Maar kan verdorie geen reviews vinden.
Ja precies, en we zijn Tweakers, wij zoeken normaal gezien alles uit tot het extreme, zeker zo een dure aankoop.Dynabi schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:14:
[...]
Het is moeilijk om de keuze te maken he, ik zit ook te dubben tussen de Asus Prime of de XFX swift. Te weinig reviews en info om precies te zien wat het verschil tussen alle modellen is.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
/f/image/zaSDh1Bn1rMR77aEtET3lSd9.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door arcan op 14-03-2025 17:26 ]
Reviews?C00P schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:12:
[...]
Ik heb hem in mijn winkelmandje liggen voor 839 (België)
[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 14-03-2025 17:29 ]
in 2sec gegoogledC00P schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:12:
[...]
Ik heb hem in mijn winkelmandje liggen voor 839 (België)
[ Voor 12% gewijzigd door arcan op 14-03-2025 17:29 ]
Ik heb dan weer geen bottom intake dus de GPU is de intakeC00P schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:21:
[...]
Ja precies, en we zijn Tweakers, wij zoeken normaal gezien alles uit tot het extreme, zeker zo een dure aankoop.
Die xfx swift heeft 3 blazers die naar binnen blazen, dat heeft persoonlijk mijn voorkeur, omdat ik onder in mijn case 2 160mm ventilators heb staan, als de middelste naar onder blaast (gpu) gaat die mijn flow in de kast verstoren heb ik de indruk.
bol maakt er ook een beetje een bende van.rashindame schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:36:
De asus prime 9070 staat er weer op voor 639euro, gek genoeg blijft de winkelwagen de hogere prijs van 759 weergeven.
Gaat het wel goed met die webshops?![]()
https://www.bol.com/nl/nl...ort-2-1a/9300000222838939
639 in mijn winkelwagenrashindame schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:36:
De asus prime 9070 staat er weer op voor 639euro, gek genoeg blijft de winkelwagen de hogere prijs van 759 weergeven.
Misschien de browser cache? Ik heb het net geprobeert en krijg wel 639,-. Verder niet besteld.rashindame schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:36:
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq