Na rose e cient spin
Overkwam mij gisteravond in de 1e instantie met de enkele Prime welke vrij kwam, met de Reaper een paar mins later wel geluk gehad.
Helaas..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik wil best helpen er eentje in de winkelwagen te krijgen... en dan via een DM de afhandeling doen.. hoef ik niets voor te krijgen..Nessuno schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:09:
Helaas telaat... leg in winkel wagen... en te laat...
Er staat nu is momenteel uitverkocht!SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:10:
[...]
Ik wil best helpen er eentje in de winkelwagen te krijgen... en dan via een DM de afhandeling doen.. hoef ik niets voor te krijgen..
Dus zal zo wel van de site verdwijnen.
Maar mocht je er 1 bemachtingen dan hou ik me aanbevolen
Na rose e cient spin
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1935817
Stond er gisteren ook, blijkbaar kwam er daarna toch weer voorraad vrijDumbres schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:12:
Staat nu ook uitverkocht ipv gereserveerd
Alternate NL dan toch, want BE ligt er blijkbaar allemaal niet echt wakker van.Crklein schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:48:
Kunnen we ook wat loof uiten voor Alternate, die een anti-scalpen systeem heeft geimplimenteert door de kaart in tranches te verkopen.
Ik heb er zelf geen kunnen krijgen (nog), maar het geeft wel hoop
Net weer 2 beschikbaar en gelijk in 4sec wegDumbres schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:12:
weer op gereserverrd!Dumbres schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:12:
Na rose e cient spin
Was gister ook en was ook verdwenen van de site om 00:30Nessuno schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:11:
[...]
Er staat nu is momenteel uitverkocht!
Dus zal zo wel van de site verdwijnen.
Maar mocht je er 1 bemachtingen dan hou ik me aanbevolen
Vanochtend dus weer terug gekomen.
Blijven proberen...het lijkt om de 3 uur een webshop/winkelwagen reset te zijn.
Gister leek het net iets over het uur te zijn, 21:10 en 00:10.
Probeer dus te F5'en na elk heel uur voor 15 min of zo
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
YouTube: RX 9070XT vs RX 7900 XTX: The Ultimate Comparison!!! (Early Access w...colvano schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:44:
Morgen kan ik de PowerColor Hellhound Radeon RX 9070 XT ophalen in een winkel. Heb nu de XFX Radeon RX 7900 XTX Black Gaming SPEEDSTER MERC310 in doos liggen die retour kan. De 7900 XTX is €110 duurder. Wat is wijsheid…. Heb het idee dat ik met de 9070XT een kaart heb die langer meegaat voor 1440P gaming.
Zou dan persoonlijk toch voor de 9070 XT gaan. Verwaarloosbaar verschil met raster en daar krijg je FSR 4 en betere RT performance (als dat je iets boeit) voor terug. Tenzij je echt 24 gig aan geheugen nodig hebt natuurlijk.
Gewoon manueel gerefresht op mijn gsm
Zie bij de meeste maar 3 shops of zo. Normaal zal je daar zo`n lange lijst verwachten. Of zal dit de komende tijd zo blijven dat er per kaart ongeveer 3 shops maar kunnen leveren.
Zal de prijs dan misschien ook 100 euro lager worden, als ik de populariteit in acht neem.
Snap uiteraard dat de MSRP prijzen lastig gaat worden. En uiteraard toch duurder in de webshops worden aangeboden.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Je ziet toch gewoon wie de afzender is? Lijkt me niet heel lastig.SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:15:
Ik heb er dus één via ALternate gekocht, en nu staat in de DHL T&T dat ik een bezorgcode moet hebben, die wordt dan gemaild.. enige wat ik heb is een mail van DHL dat ze vandaag komen, en dan met de T&T code er bij.. is dat dan de bezorgcode? heb dat nog nooit meegemaakt
Signature
Hoe ging het dan bij hem? Kan het niet meteen terugvinden.forgottenG schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:15:
Omg; ik denk dat ik hem misschien heb. Ben tot aan de stap gekomen om de offerte te vragen voor belgie! hopelijk werkt het zoals bij de andere belg in deze thread!
Gewoon manueel gerefresht op mijn gsm
Ik denk dat ik ook naar jouw kant neig.Aldaon schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:15:
[...]
YouTube: RX 9070XT vs RX 7900 XTX: The Ultimate Comparison!!! (Early Access w...
Zou dan persoonlijk toch voor de 9070 XT gaan. Verwaarloosbaar verschil met raster en daar krijg je FSR 4 en betere RT performance (als dat je iets boeit) voor terug. Tenzij je echt 24 gig aan geheugen nodig hebt natuurlijk.
Alternatief beschikbaar zijn voor mij:
ASUS Prime 9070 XT OC €720 netto
Sapphire nitro+ €764 netto
Red devil OC €785 netto
Edit: Hellhound voor €709 netto.
hoe bedoel je? er wordt verwezen naar een bezorgcode.. maar geen idee wat de bezorgcode is.. en die schijn ik wel te moeten laten zien.mouzetc schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:17:
[...]
Je ziet toch gewoon wie de afzender is? Lijkt me niet heel lastig.
Alternate en Megekko zijn in Nederland de enige twee officiële AMD partners, een aantal modellen waren ook wel bij Azerty en wat andere zaken te krijgen, maar wel een stuk minder keuze/voorraad.Robin4 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:17:
Hoe lang gaat het ongeveer duren totdat er meer aanbieders komen per kaart in de pricewatch?
Zie bij de meeste maar 3 shops of zo. Normaal zal je daar zo`n lange lijst verwachten. Of zal dit de komende tijd zo blijven dat er per kaart ongeveer 3 shops maar kunnen leveren.
Zal de prijs dan misschien ook 100 euro lager worden, als ik de populariteit in acht neem.
Snap uiteraard dat de MSRP prijzen lastig gaat worden. En uiteraard toch duurder in de webshops worden aangeboden.
Het gaat met de huidige markt (in beide kampen) nog wel ff duren voordat de boel breed beschikbaar is, de prijzen zie ik de komende maand(en) iig nog niet substantieel zakken.
Gaat dat ding naar een pakketkluis? Zo ja krijg je daar de code van zodra dat ding in het kluisje ligt. Anders heb ik ook geen idee waar die bezorgcode naar refereert, nog nooit gehad bij DHL of andere postboeren.SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:19:
[...]
hoe bedoel je? er wordt verwezen naar een bezorgcode.. maar geen idee wat de bezorgcode is.. en die schijn ik wel te moeten laten zien.
[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 07-03-2025 10:20 ]
SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:19:
[...]
hoe bedoel je? er wordt verwezen naar een bezorgcode.. maar geen idee wat de bezorgcode is.. en die schijn ik wel te moeten laten zien.
:strip_exif()/f/image/D8JMeMTjMnye8HPhw9S4xw1G.png?f=user_large)
Staat in dezelfde of vorige mail. Zie evt ook spam.
[ Voor 9% gewijzigd door mouzetc op 07-03-2025 10:22 ]
Signature
Dat is een 4 nummerige code die je aan de bezorger moet geven als verificatie. Als je daar geen email van hebt gekregen kun je ook de app van DHL installeren, daar wordt de code ook in weergegeven.SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:19:
[...]
Ik heb gister rond 00:21 geluk gehad en een kunnen bestellen maar kreeg geen optie tot betalen, kreeg enkel een mail dat ze een offerte gingen sturen (dus nog geen koopovereenkomst).Pana schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:18:
[...]
Hoe ging het dan bij hem? Kan het niet meteen terugvinden.
Deze ochtend rond 9h30 kreeg ik dan de offerte met betaal link, dus ze houden de kaart effectief gereserveerd voor buitenlandse bestellingen.
3747mouzetc schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:21:
[...]
[Afbeelding]
Staat in dezelfde of vorige mail. Zie evt ook spam.
Het makkelijkste is om de dhl app te hebben. Als de zending er in staat, staat de bezorgcode er automatisch bij met barcode wat ze kunnen scannen.SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:15:
Ik heb er dus één via ALternate gekocht, en nu staat in de DHL T&T dat ik een bezorgcode moet hebben, die wordt dan gemaild.. enige wat ik heb is een mail van DHL dat ze vandaag komen, en dan met de T&T code er bij.. is dat dan de bezorgcode? heb dat nog nooit meegemaakt
Helaas heb ik de drop gisteren moeten missen, en de prijzen nu slaan nergens op. Ik heb zelf een Asus 7900XTX op de kop weten te tikken voor €888. De XTX loopt rondjes om de 9070XT met rasterperformance. Raytracing is natuurlijk een ander verhaal.colvano schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:44:
Morgen kan ik de PowerColor Hellhound Radeon RX 9070 XT ophalen in een winkel. Heb nu de XFX Radeon RX 7900 XTX Black Gaming SPEEDSTER MERC310 in doos liggen die retour kan. De 7900 XTX is €110 duurder. Wat is wijsheid…. Heb het idee dat ik met de 9070XT een kaart heb die langer meegaat voor 1440P gaming.
Ik heb er persoonlijk voor gekozen om m'n 7900XTX te houden en gebruiken in deze gekke tijden.
Ik kan echter niet voor jou beslissen, dus je moet een afweging maken...
Als ik momenteel een nitro+ voor €764 zou kunnen krijgen zou ik het wel wetencolvano schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:19:
[...]
Ik denk dat ik ook naar jouw kant neig.
Alternatief beschikbaar zijn voor mij:
ASUS Prime 9070 XT OC €720 netto
Sapphire nitro+ €764 netto
Red devil OC €785 netto
Edit: Hellhound voor €709 netto.
Ik. Gisteren.VervelendeMan schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:02:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen in de haast de verkeerde gekocht hebben.
En ik post omdat ik anderen voor die fout wil behoeden. De Sapphire Pure is dus zowel de XT en de niet XT versie. Oeps.
Ook niet heel vreemd.. Ik werd gisteravond ook al een paar keer vrij enthousiast toen ik (weer) Pulse's en Pure's voor ~€750 zag verschijnen.Tomino schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:29:
[...]
Ik. Gisteren.
En ik post omdat ik anderen voor die fout wil behoeden. De Sapphire Pure is dus zowel de XT en de niet XT versie. Oeps.
De non-XT variant.
Heb je hotmail? De bezorgcode komt vaak pas als de bezorger onderweg is. Echter met hotmail wordt hij er vooraf vaak al uit gefiltert. Een oplossing is de DHL app downloaden en de track en trace daarop openen. Een andere oplossing is de klantenservice van Alternate bellen zodra de bezorger onderweg is en dan regelen hun via DHL dat je code naar een gmail adres wordt gestuurd welke hem niet meteen er uit filtert (voor de spam box al).SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:15:
Beetje offtopic dit hele verhaalsven1506 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:31:
[...]
Heb je hotmail? De bezorgcode komt vaak pas als de bezorger onderweg is. Echter met hotmail wordt hij er vooraf vaak al uit gefiltert. Een oplossing is de DHL app downloaden en de track en trace daarop openen. Een andere oplossing is de klantenservice van Alternate bellen zodra de bezorger onderweg is en dan regelen hun via DHL dat je code naar een gmail adres wordt gestuurd welke hem niet meteen er uit filtert (voor de spam box al).
Ik probeer zoals mensen hier eerder ook, hem gewoon even te helpen. Jeetje heb je azijn op vannochtend?
Dat is natuurlijk hartstikke aardig maar als er echt persoonlijk hoe-ontvang-ik-mijn-pakket-advies nodig is, is er ook een DM-functie. En jij was nou eenmaal de laatste die hier wat over zei, daarom reageerde ik daarop.sven1506 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:35:
[...]
Ik probeer zoals mensen hier eerder ook, hem gewoon even te helpen. Jeetje heb je azijn op vannochtend?
tnx hoorsven1506 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:35:
[...]
Mja ik snap de shops ook niet. Had lekker een mooie actiepagina gemaakt waar je vooraf meld dat daar alle linkjes staan naar productpagina's en vervolgens update je die om 15u en kan iedereen los.Yariva schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:40:
Ik ben ook wakker geworden van mijn negatieve ervaring gisteren.
Om 14:58 klaar voor de laptop. Klokslag 15:00 uur op de megekko site kwamen producten vrij maar met een prijs van 9999 euro. 2 minuten later ging de site volledig plat met 500 / 502 error codes etc.
Helaas niet goed bij Alternate gekeken. Zoektocht "9070 xt reaper" leverde niks op. Ik had even moeten doorklikken op de advertentie pagina, linkje wat verder onderaan. Deels slechte voorbereiding aan mijn kant maar tegelijkertijd zoveel onduidelijkheid last-minute. Echt een pure drama om aan een kaart te komen. Afijn ik wacht nog even tot de voorraden hopelijk stabiliseren / ergens een reaper voor MSRP weer opduikt.
Of eigenlijk is een tijdelijke shop die beter met dit soort situaties om kan, handiger dan de hele tijd je hele webshop onder gigantische stress zetten omdat mensen niet meer snappen dat het gewoon even duurt voordat je zoveel mensen verwerkt hebt.
Ik ben benieuwd of AMD e.d. wellicht hebben opgelegd dat je ook niet een reservering mag plaatsen of iets dergelijks, maar bij concerten zie je nu al bepaalde manieren om het wat makkelijker te beheren. Het blijft debiel dat je alleen met f5en nog op tijd bent en maakt het alleen maar interessanter om bots te gebruiken. Zeker als je die niet gaat verweren.
Je hebt met dat soort dingen wel het risico dat de website je op den duur blokkeert. Ik zou dat namelijk doen als admin...Leeghoofd21 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:03:
[...]
Of gewoon Distill Extension gebruiken en de polling rate op 0.1sec zetten.
Ik vind een "heb je hotmail want dan kan het wel eens fout gaan" bericht ook wel interessant voor anderen om te zien eigenlijk. Hij zal niet de enige zijn in dit topic (al is het voor mij persoonlijk niet relevant)Henkieschmenkie schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:36:
[...]
Dat is natuurlijk hartstikke aardig maar als er echt persoonlijk hoe-ontvang-ik-mijn-pakket-advies nodig is, is er ook een DM-functie. En jij was nou eenmaal de laatste die hier wat over zei, daarom reageerde ik daarop.
Zou niet zeggen dat de 7900 XTX rondjes om de 9070 XT loopt. Ergste geval is de xtx ~10% sneller, maar er zijn ook games waar de 9070 XT een kleine voorsprong in raster heeft, meeste gevallen is het verschil 5% of minder.Dutchy007 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:27:
De XTX loopt rondjes om de 9070XT met rasterperformance. Raytracing is natuurlijk een ander verhaal.
2-3 werkdagen.Kazu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:46:
[...]
Waar stond de verzendtijd op bij CAPS? Want ik heb gisteren dezelfde besteld, en toen stond hij op 2-3 werkdagen, dus ben benieuwd waar hij bij jou vandaag op stond.
Dit! Ik wist het niet van die bezorgcode en had ook geen email. Via de app wel te zien.Martinspire schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:39:
[...]
Ik vind een "heb je hotmail want dan kan het wel eens fout gaan" bericht ook wel interessant voor anderen om te zien eigenlijk. Hij zal niet de enige zijn in dit topic (al is het voor mij persoonlijk niet relevant)
Goed dat het hier gemeld wordt.
Een performance uplift van 5% en 8GB VRAM zou ik niet voor €110,- meer houden als je ervanuit gaat dat deze kaart dus minder futureproof is vanwege minder goeie AI upscaling hardware en het verplicht worden van raytracing in bepaalde games.Jumpman schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:50:
[...]
Niet te zeggen. Als je de RX 9070 XT voor €695,00 hebt en de RX 7900 XTX voor €805,00, dan zou ik die laatste houden.
Ik zou de XTX dus terugbrengen.
Er staat ergens in dit topic een scriptje dat je kan gebruiken om de Reaper bij Alternate te snipen.Henkieschmenkie schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:45:
De Reaper staat bij Alternate sinds de laatste positieve berichten iets na tienen nou al wel een tijdje op Uitverkocht. Hopelijk verandert dat nog.
Laten we hopen dat ze ergens nog een pallet te voorschijn trekken!Henkieschmenkie schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:45:
De Reaper staat bij Alternate sinds de laatste positieve berichten iets na tienen nou al wel een tijdje op Uitverkocht. Hopelijk verandert dat nog.
Na rose e cient spin
10x 9070XT varianten goedkoopste is de pulse 872 euro.
Alles op order Geen voorraad!
https://www.informatique.nl/zoeken/?q=9070+xt
Na openen even bij zoeken op vergoot glas klikken.
Site stamt uit 1995 en is nog niet geupdate bij huidige GPU artikelen.
*Voor de rest prima/fijne winkel.
Die draait iddSatan_cat schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:46:
[...]
Er staat ergens in dit topic een scriptje dat je kan gebruiken om de Reaper bij Alternate te snipen.
Ik heb nu het beeld voor me dat daar een medewerker in het magazijn struikelt over een pallet, en dan helemaal enthousiast wordt omdat ze 100 kaarten extra hebben gevondenNessuno schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:46:
[...]
Laten we hopen dat ze ergens nog een pallet te voorschijn trekken!
PS5 PSN: UnrealKazu
Zag net een 9070xt steel legend voor 770 euro, in winkelmand. in winkelmand ook die prijs. ik ga naar afrekenen binnen 1 seconde ineens 822 euro, maar snel weg geklikt.
https://www.ldlc.com/fr-b...ml?offerId=AR202412200115
Hij is gelukkig gister ook al meerdere keren op uitverkocht gegaan dus verwacht dat dat nu ook wel het geval is. Ik geloof dat het artikel zelfs even helemaal inclusief product pagina van de website is gegaan vannacht, ik heb er gister namelijk een besteld en toen ik de status ging checken en op de pdp klikte was er geen pagina meer voor (laat gisteravond).Henkieschmenkie schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:47:
[...]
Die draait iddMaar nog geen geluk mee gehad. En als ze helemaal niet meer van Uitverkocht af komen wordt het lastig.
Denk dat het artikelen gereserveerd bericht blijft staan op het moment dat mensen hun aankoop nog niet hebben afgerond, en dat hij op Uitverkocht staat als de batch er uit is.
Haha, kan me toch moeilijk voorstellen dat ze een pallet van dit gewilde spul over het hoofd hebben gezien. Maar hoop doet leven, en hij heeft eerder op Uitverkocht gestaan om er toch weer van af te komen. Ze hebben de productpagina in ieder geval niet verwijderd zoals NBB wel deed.Kazu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:48:
[...]
Ik heb nu het beeld voor me dat daar een medewerker in het magazijn struikelt over een pallet, en dan helemaal enthousiast wordt omdat ze 100 kaarten extra hebben gevonden
Dat zou inderdaad kunnenSatan_cat schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:50:
Denk dat het artikelen gereserveerd bericht blijft staan op het moment dat mensen hun aankoop nog niet hebben afgerond, en dat hij op Uitverkocht staat als de batch er uit is.
Gehele dag / avond komen leveringen binnen.Henkieschmenkie schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:52:
[...]
Haha, kan me toch moeilijk voorstellen dat ze een pallet van dit gewilde spul over het hoofd hebben gezien. Maar hoop doet leven, en hij heeft eerder op Uitverkocht gestaan om er toch weer van af te komen. Ze hebben de productpagina in ieder geval niet verwijderd zoals NBB wel deed.
Doe denken aan losse pakketten & pallets.
Aldus gemixt en andere werkzaamheden gaan ook door.
Meer dan 10jaar geleden ook leveringen verzorgd voor filialen met hardware ect.
Bv. Informatique kwam ik ook meerdere keren per dag aan de deur met pallets en alles was gemixt.
Denk dat het nu de dag ook nog zo is.
Klopt maar voor als nog staat hij nu nog wel op de site, wel es waar op uitverkocht maar hij staat er wel nog.Satan_cat schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:50:
[...]
Hij is gelukkig gister ook al meerdere keren op uitverkocht gegaan dus verwacht dat dat nu ook wel het geval is. Ik geloof dat het artikel zelfs even helemaal inclusief product pagina van de website is gegaan vannacht, ik heb er gister namelijk een besteld en toen ik de status ging checken en op de pdp klikte was er geen pagina meer voor (laat gisteravond).
Na rose e cient spin
Hoop niet dat ze megekko achterna gaan kwa prijs ...EXCalibur_EeK schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:02:
De Steel Legend is weer beschikbaar bij Alternate alleen is de prijs nu niet 695 maar 899.
Na rose e cient spin
Ondertussen ook al 899PatRamon schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:47:
Informatique heeft hun pagina ook uitgebreid.
10x 9070XT varianten goedkoopste is de pulse 872 euro.
Alles op order Geen voorraad!
https://www.informatique.nl/zoeken/?q=9070+xt
Na openen even bij zoeken op vergoot glas klikken.
Site stamt uit 1995 en is nog niet geupdate bij huidige GPU artikelen.
*Voor de rest prima/fijne winkel.

https://www.ldlc.com/fr-b...ml?offerId=AR202412200118
[ Voor 36% gewijzigd door Mosterdpot op 07-03-2025 11:07 ]
Mensen kijken waarschijnlijk naar de laagste 5070 ti en hebben zoiets van oh dat is 300 euro goedkoper dat is een goeie deal.
Uurtje terug rond 10 uur waren er reapersSuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:11:
tis nu wel weer tijdje "stil" bij Alternate, wanneer was de laatste reaper beschikbaar? alweer paar uur geleden inmiddels?
Uurtje geleden waren de winkelwagens gereset en dus een paar weer beschikbaar.SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:11:
tis nu wel weer tijdje "stil" bij Alternate, wanneer was de laatste reaper beschikbaar? alweer paar uur geleden inmiddels?
Het is nu weer wachten tot ze droppen.
Ik ga in ieder geval een 2e proberen te kopen om door te verkopen voor hetzelfde prijs aan iemand hier op het forum die nog niet eentje heeft kunnen kopen.
Ja ben ik ook van plan als die Asus Prime nog een keer terug komt voor 695, maar die heb ik sinds gisterenmiddag niet meer gezien bij Alternate dus ik denk dat het gewoon de Pure blijft hier.Joao schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:12:
[...]
Uurtje geleden waren de winkelwagens gereset en dus een paar weer beschikbaar.
Ik ga in ieder geval een 2e proberen te kopen om door te verkopen voor hetzelfde prijs aan iemand hier op het forum die nog niet eentje heeft kunnen kopen.
Moest het lukken zou ik graag die overnemen. Ik ben wel ook op zoek naar de Asus Prime (die vind ik net wat mooierJoao schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:12:
[...]
ja ik ook! heb er zelf ook al 1, maar het voelt soort leuk om er eentje in je winkelwagen te kunnen krijgen. Maakt toch beetje dopamine aan ofzowJoao schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:12:
[...]
hahaha jij niet alleen, mij boeit het verder niet elke 9070Xt is prima voor die 695€magatsu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:15:
[...]
Moest het lukken zou ik graag die overnemen. Ik ben wel ook op zoek naar de Asus Prime (die vind ik net wat mooier).
Na rose e cient spin
Zou het ook werken bij LDLC?SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:22:
mn script maakt ook een PING geluidje als het gelukt is om er 1 te bemachtigen
geen idee.. ga hem niet ombouwen numagatsu schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:25:
[...]
Zou het ook werken bij LDLC?Dan kan ik het eventueel lokaal draaien
Zojuist een reactie van Alternate gekregen: ze waren gisteren zelf ook al achter de fout gekomen en stellen mijn eerlijkheid op prijs. Ze hebben voorgesteld om óf het verschil bij te betalen (€284), óf dat ik hem om kan ruilen voor de Reaper + een cadeaubon; ze hebben er namelijk een achtergehouden. Ik ga hem denk ik gewoon omruilen, dat was namelijk de kaart waar ik voor ging en waar ik voor heb betaald. €284 extra is voor mij het niet waard voor die paar procent extra performance.Treganz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:22:
[...]
Volgens mij kunnen ze niet zomaar eisen dat ik bijbetaal. Zij hebben een fout gemaakt. Ik zei gisteren al wel tegen mijn vrouw dat als ze contact op zouden nemen en zouden willen ruilen voor de Reaper, dat ik daar helemaal geen probleem van zou maken. Garantie is op deze manier wel een dingetje inderdaad, maar dat nemen we dan maar voor lief. Wellicht dat ik vandaag zelf even contact opneem, want het voelt ergens wel slecht.
Zijn jullie ook weer up-to-date
scriptje stop er ook gelijk 1 in je winkelmandje? Damn geen wonder dat ik volledig kansloos ben om er 1 te krijgen.SuperCrisz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:22:
mn script maakt ook een PING geluidje als het gelukt is om er 1 te bemachtigen
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Mijn gok: de oude prijs stond nog in de cache van je browser van die pagina, maar de nieuwe prijs kwam dus pas in de winkelwagenNibbor schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:49:
CAPS is ook lekker dubieus bezig.
Zag net een 9070xt steel legend voor 770 euro, in winkelmand. in winkelmand ook die prijs. ik ga naar afrekenen binnen 1 seconde ineens 822 euro, maar snel weg geklikt.
Klopt!Joenino schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:33:
[...]
scriptje stop er ook gelijk 1 in je winkelmandje? Damn geen wonder dat ik volledig kansloos ben om er 1 te krijgen.
Goed geregeld zo! Goed ook dat Alternate goeie opties biedt en eerlijkheid vanuit jou kant!Treganz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:33:
[...]
Zojuist een reactie van Alternate gekregen: ze waren gisteren zelf ook al achter de fout gekomen en stellen mijn eerlijkheid op prijs. Ze hebben voorgesteld om óf het verschil bij te betalen (€284), óf dat ik hem om kan ruilen voor de Reaper + een cadeaubon; ze hebben er namelijk een achtergehouden. Ik ga hem denk ik gewoon omruilen, dat was namelijk de kaart waar ik voor ging en waar ik voor heb betaald. €284 extra is voor mij het niet waard voor die paar procent extra performance.
Zo lekker dure premium 284 extra is absurd zou inderdaad ook gewoon omruilen voor de reaperTreganz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:33:
[...]
Zojuist een reactie van Alternate gekregen: ze waren gisteren zelf ook al achter de fout gekomen en stellen mijn eerlijkheid op prijs. Ze hebben voorgesteld om óf het verschil bij te betalen (€284), óf dat ik hem om kan ruilen voor de Reaper + een cadeaubon; ze hebben er namelijk een achtergehouden. Ik ga hem denk ik gewoon omruilen, dat was namelijk de kaart waar ik voor ging en waar ik voor heb betaald. €284 extra is voor mij het niet waard voor die paar procent extra performance.
Ik denk dat je echt enorme karma opgebouwd hebt hierdoor. Komende 7 jaar alleen maar geluk!Treganz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:33:
[...]
Lijkt mee een hele mooie oplossing voor beide partijen. En je hebt weer een pallet met karmapunten binnenTreganz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:33:
[...]
HANDTEKENING!!!
Misschien dat ze die Reaper van mijn bestelling gisteravond hebben gehouden, ik had de offerte ontvangen en betaald, maar nu zie ik dat de bestelling niet meer zichtbaar is in mijn account dus ik vrees dat ze die geannuleerd hebben.Treganz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:33:
[...]
Je kan m sowieso aan mij kwijtgiantgiantus schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:38:
Ik heb een reaper voor 695, ik twijfel of ik niet liever de non-xt wil ivm warmte. Vraag me dan echter weer af of het verschil met 7700xt wel groot genoeg gaat zijn. Lastig allemaal dat je niet rustig kan denken maar snel moet besluiten….
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
of aan mijgiantgiantus schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:38:
Ik heb een reaper voor 695, ik twijfel of ik niet liever de non-xt wil ivm warmte. Vraag me dan echter weer af of het verschil met 7700xt wel groot genoeg gaat zijn. Lastig allemaal dat je niet rustig kan denken maar snel moet besluiten….
Na rose e cient spin
Je kan hem ook zelf undervolten / downclocken heb je altijd nog wat performance achter de handgiantgiantus schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:38:
Je hebt tijd zat om na te denken nu. Als je toch die Reaper niet wilt, is ie zo weg voor hetzelfde prijs met open doos.giantgiantus schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:38:
Lekker op -30% power limit zetten en houdengiantgiantus schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:38:
Gewoon undervolten, scheelt een hoop warmte en verbruik in wattage.giantgiantus schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:38:
Dit is best makkelijk te doen in adrenaline software.
Om nu je kaart terug te sturen voor een normale 9070, zou ik echt niet doen.
zit helaas op werk dus kan geen scripjes gebruikenJoenino schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:33:
[...]
scriptje stop er ook gelijk 1 in je winkelmandje? Damn geen wonder dat ik volledig kansloos ben om er 1 te krijgen.
Na rose e cient spin
Dat is wel een heel goed idee inderdaad!Nibbor schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:40:
[...]
Gewoon undervolten, scheelt een hoop warmte en verbruik in wattage.
Dit is best makkelijk te doen in adrenaline software.
Om nu je kaart terug te sturen voor een normale 9070, zou ik echt niet doen.

Vroeger was alles beterbobbbio schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:42:
Aah het nieuwe online shoppen waar je scripts/bots moet gebruiken om een artikel te bemachtigen
//oftopic
stond je in de rij bij de sigarenboer om een een concertkaart of een ticket voor champions league wedstrijd te bemachtigen.. dat gaat nu ook allemaal online binnen 1 minuut
//en weer terug ontopic
Is beter dan 2 nachten in een tentje en dan nog niks krijgenbobbbio schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:42:
Aah het nieuwe online shoppen waar je scripts/bots moet gebruiken om een artikel te bemachtigen
Als je bereid bent om instellingen te veranderen, hij is goed te undervolten als ik youtube reviews mag geloven:giantgiantus schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:38:
Super Cow in "CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussietopic - Deel 144"
Mooie prijs?
[ Voor 3% gewijzigd door Lord_Dain op 07-03-2025 11:46 ]
50 euro boven msrp is te doen zou ik zeggenLord_Dain schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:45:
Zag net een Sapphire Pulse 9070 XT op amazon.it voor 749€. Was best lang beschikbaar ook.
Mooie prijs?
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.
Voor achtergrondinformatie over de prijzen bij release en de mechanismen daarachter, check review: Wat ging er mis bij de AMD RX 9070 (XT)-release?.
Let bij het reageren op het volgende:
- Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Ranten is niet toegestaan.
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
- Scalping bespreken is niet toegestaan.
- Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
- Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |