[AMD Radeon RX9000 series] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 17 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Lockon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
griffz schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:45:
Voor mensen die twijfelen over 800+ euro voor een 9070XT... Als je nu gewoon een werkend systeem hebt.. Denk er nog eens goed over na of het nog steeds een knappe prijs/prestatie-verhouding is. FOMO kan je gek maken...
Eens. Van de MSRP modellen bevalt de Pulse mij het meest, en die is helaas hier nog niet zo sterk in voorraad... Maar tegelijkertijd, m'n huidige gpu doet het nog prima. Gewoon stock afwachten, of wellicht nog beter, prijsdaling van de 9070 non-xt O+ Vind de 300w van de XT stiekem wel iets aan de hoge kant, komende van een ~150w gpu (4070 met undervolt). Stel er waren geen voorraadproblemen, dan was het een ander verhaal. Maar om nu te zitten stressen en the f5'en is de moeite niet waard.

[ Voor 9% gewijzigd door Lockon op 06-03-2025 21:56 ]

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Zoddie schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:42:
[...]

Geloof bij Alternate dat als die in jouw winkelmandje zit dan is die al gereserveerd en kun je rustig aan betalen 8)
Nope, had ik dus vanmiddag..
Lag er in en wou betalen om 15:09 en kreeg steeds foutmelding met betaal pagina.
En bleef tot 16:00 in mijn winkelwagen nutteloos liggen helaas.

Mja jammer dan, volgende keer beter :)

**

• BL3ND3D
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-10 21:13
Op alternate staat er nu Uitverkocht bij de Reaper ipv iets met "voorraad gereserveerd". Was dat eerder ook al? Als in, wellicht om 12u proberen, of lijkt de voorraad er nu dan echt doorheen?

• kyrillajax
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-11 00:12
Beakzz schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:22:
[...]

Sorry ik ben te ongeïnformeerd om te bepalen of mijn Pure de 100 euro meer waard is, maar ik kan het nu niet meer laten om een hele witte GPU op een volledig zwart moederbord te plaatsen :P
Neem je tijd hoor! Ik heb liever ook een zwarte of een grijze gpu, maar ik kan opzich ook overweg met een witte, gezien mijn ram sticks ook wit zijn.

• fugalism
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 31-08 18:31
BL3ND3D schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:53:
Op alternate staat er nu Uitverkocht bij de Reaper ipv iets met "voorraad gereserveerd". Was dat eerder ook al? Als in, wellicht om 12u proberen, of lijkt de voorraad er nu dan echt doorheen?
Was eerder ook al zo.

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:06
inloggen op alternate.nl lukt mij niet meer. Is dat iets aan mijn kant?

• MrGeitt
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11-10 21:23
Rond 18:00 volgens mij was de laatste keer dat er voorraad was. Heb er namelijk toen 1 weten te bestellen. daarna is deze niet meer in voorraad gegaan en daarna op uitverkocht komen te staan

• Nibbor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-10 14:00
savale schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:55:
inloggen op alternate.nl lukt mij niet meer. Is dat iets aan mijn kant?
Dat heb ik ook, nu ingelogd via incognito modus en dat werkte dan weer wel :o

• Talhanl3
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-08 20:30
*knip* offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door br00ky op 06-03-2025 22:22 ]

• MrGeitt
Heb nog geen verzendbevesting maar op Alternate is mijn powercolor reaper nu op status verzonden en heb een track en trace voor dhl beschikbaar.

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:16
*knip* offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door br00ky op 06-03-2025 22:22 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:13

D4NG3R

kiwi

:)

Op alternate staat er nu Uitverkocht bij de Reaper ipv iets met "voorraad gereserveerd". Was dat eerder ook al?
Was tussen 15:00 en 18:00 ook zo, en tussen 18:00 en 21:00 ook zo.
Als in, wellicht om 12u proberen, of lijkt de voorraad er nu dan echt doorheen?
Elke drop is de kans wel kleiner geworden.. Om 18:00 waren er vrij veel omdat mensen wss elders een kaart gekocht hebben en 'em bij Alternate nog in de mand hadden staan. Net ging het ontzettend hard, ik heb inclusief mijzelf er bij 4 mensen gespot welke net nog een Reaper te pakken konden krijgen.

En een minuut of 2 daarvoor heb ik 1 Prime beschikbaar zien worden welke 1 seconde nadat deze beschikbaar kwam al niet meer beschikbaar was. :+

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 06-03-2025 22:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:49
*knip* offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door br00ky op 06-03-2025 22:21 ]

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

*knip* offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door br00ky op 06-03-2025 22:22 ]

• Mosterdpot
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-07 01:13
*knip* offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door br00ky op 06-03-2025 22:21 ]

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:16
*knip* offtopic

[ Voor 87% gewijzigd door br00ky op 06-03-2025 22:21 ]

• LennartVork
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 23:42
Lockon schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:47:
[...]

Eens. Van de MSRP modellen bevalt de Pulse mij het meest, en die is helaas hier nog niet zo sterk in voorraad... Maar tegelijkertijd, m'n huidige gpu doet het nog prima. Gewoon stock afwachten, of wellicht nog beter, prijsdaling van de 9070 non-xt O+ Vind de 300w van de XT stiekem wel iets aan de hoge kant, komende van een ~150w gpu (4070 met undervolt). Stel er waren geen voorraadproblemen, dan was het een ander verhaal. Maar om nu te zitten stressen en the f5'en is de moeite niet waard.
De 9070 non-xt heeft weliswaar een betere performance per watt, met een gemiddeld verbruik van 207w, maar de XT scoort toch ook aardig hoog. En ook deze kaarten kun je undervolten. Maar eens, de prijsdaling van de non-xt afwachten is helemaal geen slecht idee.

• Polder1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-11 16:22
Ook ik zat om 15.00 uur licht gespannen klaar om misschien mijn 2080 super te upgraden.
Megekko (reeds 2 keer een upgrade voor ruim €2000) lag eruit, Azerty(reeds 4 keer een upgrade voor ruim €2000) was meteen al te duur en Alternate (reeds 5 keer een upgrade voor ruim €2000) maakte er ook een potje van.
Er stonden bij Alternate meerdere kaarten te koop voor een bedrag dat ik waarschijnlijk wel had willen betalen, maar wanneer je door klikte op de kaart waren de bedragen een stuk hoger.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KpkUP1AKP-jtJZitZuqBE7dXyb8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/a1wCboPsv7nAo5JBlLVtJmN6.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGZX2NAjyByG_Zm5gQ7P0vwWHWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1tZOK262GsOQty4AULxrh3CU.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-UvH-Scn-IDKJ1QkD2zecqrYH7Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qmmADVtRODuQLPighP1Wis76.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wSnTUu1-Sj3GqA6udC6R3FaAr9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bZr6K4UJmpKFNWiVuRxATRMR.jpg?f=fotoalbum_large
Echt schandalig dit, ik wacht waarschijnlijk nog wel weer even een maandje en anders stel ik het een jaar of meer uit.
Voorheen deed ik bijna elke twee jaar een upgrade omdat het een leuke hobby van mij is. Doe dit al vanaf 19 92 met in het begin via mijn werk met PC privé met een matrox kaart en heb er nu ook nog gewoon het geld voor om in het midden of high segment een PC zelf samen te stellen en te kopen. Maar de laatste twee generaties heb ik overgeslagen omdat het gewoon belachelijk is wat ze er voor durven te vragen. De webshops begrijpen dit kennelijk niet want er zijn waarschijnlijk veel mensen met gezond verstand zoals mij die zeggen tot hier en niet verder. Toch zullen er genoeg mensen zijn die wel gewoon blijven kopen voor deze veels te hoge prijzen. Alleen houden de webshops kennelijk geen rekening met wat ze nu dus mislopen, ik had anders waarschijnlijk mijn PC intussen alweer twee keer vernieuwd of een upgrade gegeven en nu dus niet. Dus tel uit je verlies "slimme marketing afdelingen!!!" terwijl ze niet begrijpen dat ze misschien wel tig keer zoveel mislopen!!!

• Zaap
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:14
Net een 9070 nog kunnen kopen bij alternate voor 639

• Thargix
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 05-11 12:29
Helaas is de asrock 9070 xt steel legend nu ook bij Alternate in prijs verhoogd. Was steeds niet voorradig voor 695. Maar nu wel voorradig met prijs van 899 https://www.alternate.be/...aart/html/product/1937719

Zo jammer van de prijzen :(

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:32
Thargix schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:13:
Helaas is de asrock 9070 xt steel legend nu ook bij Alternate in prijs verhoogd. Was steeds niet voorradig voor 695. Maar nu wel voorradig met prijs van 899 https://www.alternate.be/...aart/html/product/1937719

Zo jammer van de prijzen :(
Ik vind dit misschien nog wel erger. Ze hebben dus gewoon voorraad, zetten een klein aantal kaarten online voor de normale prijs. Doen alsof het uitverkocht is terwijl ze gewoon nog op een stapel zitten om er hoger op te zetten.

Doe dan als megekko en start gelijk hoog. Dit frustreert me meer dan ik had verwacht.

• Talhanl3
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-08 20:30
*knip* offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door br00ky op 06-03-2025 22:20 ]

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-10 22:54
Nou, met deze huidige prijzen van 800+ is de fun er ook weer van af. De webshops zullen nu om onze aandacht zullen bedelen, want het vertrouwen is weg. Niemand zou in principe meer dan 750 voor een 9070 xt moeten betalen. Zwaar onnodig ook.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:56
Polder1 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:12:
Ook ik zat om 15.00 uur licht gespannen klaar om misschien mijn 2080 super te upgraden.
Megekko (reeds 2 keer een upgrade voor ruim €2000) lag eruit, Azerty(reeds 4 keer een upgrade voor ruim €2000) was meteen al te duur en Alternate (reeds 5 keer een upgrade voor ruim €2000) maakte er ook een potje van.
Er stonden bij Alternate meerdere kaarten te koop voor een bedrag dat ik waarschijnlijk wel had willen betalen, maar wanneer je door klikte op de kaart waren de bedragen een stuk hoger.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt schandalig dit, ik wacht waarschijnlijk nog wel weer even een maandje en anders stel ik het een jaar of meer uit.
Voorheen deed ik bijna elke twee jaar een upgrade omdat het een leuke hobby van mij is. Doe dit al vanaf 19 92 met in het begin via mijn werk met PC privé met een matrox kaart en heb er nu ook nog gewoon het geld voor om in het midden of high segment een PC zelf samen te stellen en te kopen. Maar de laatste twee generaties heb ik overgeslagen omdat het gewoon belachelijk is wat ze er voor durven te vragen. De webshops begrijpen dit kennelijk niet want er zijn waarschijnlijk veel mensen met gezond verstand zoals mij die zeggen tot hier en niet verder. Toch zullen er genoeg mensen zijn die wel gewoon blijven kopen voor deze veels te hoge prijzen. Alleen houden de webshops kennelijk geen rekening met wat ze nu dus mislopen, ik had anders waarschijnlijk mijn PC intussen alweer twee keer vernieuwd of een upgrade gegeven en nu dus niet. Dus tel uit je verlies "slimme marketing afdelingen!!!" terwijl ze niet begrijpen dat ze misschien wel tig keer zoveel mislopen!!!
Tja ik voel met je mee, maar kennelijk zijn er toch nog teveel mensen die het gewoon kopen voor deze prijzen.. Sinds eind 2020 is de consumenten GPU markt gewoon compleet verkloot door eerst de crypto mining gekte, daarna Covid19 waardoor opeens veel meer mensen een eigen gaming PC voor thuis wilde, en nu weer de AI gekte.. Nvidia kan doen wat ze willen en AMD geeft ook geen 100% meer.. Intel noem ik niet eens.. Het is gewoon diep en diep triest..

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Topicstarter
Modbreak:Ik zie heel veel slowchat voorbij komen. Daar is onze Tweakers Discord voor bedoeld. Richt je hier op drops, prijzen en levertijden zodat je elkaar goed op de hoogte kan houden.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11 23:03
Kunnen er geen links van (betrouwbare) voorraad monitors in de TS of topic warning?

• Super Cow
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:17
MrGeitt schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:59:
Heb nog geen verzendbevesting maar op Alternate is mijn powercolor reaper nu op status verzonden en heb een track en trace voor dhl beschikbaar.
Ik heb rond 15u ook een powercolor reaper gekocht bij alternate, in mijn bestelling staat al eind van de middag/begin avond "Klaar voor verzending"
Dus nog geen T&T.

1800WP Zuid + 2220WP West | MHI SRK35ZS-W Airco

• ZeroRoel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-03 06:23
Super Cow schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:26:
[...]

Ik heb rond 15u ook een powercolor reaper gekocht bij alternate, in mijn bestelling staat al eind van de middag/begin avond "Klaar voor verzending"
Dus nog geen T&T.
Vraag je T&T even aan de bot dan krijg je hem gelijk ;)

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:12
Super Cow schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:26:
[...]

Dus nog geen T&T.
De chatbot van Alternate gaf mij wel de t&t terwijl die ook nog op klaar voor verzending staat.

Inventaris

• MrGeitt
Bij mij heeft ie de status klaar voor verzending overgeslagen en stond na 3 uurtjes direct de status verzonden. En op de specificatie pagina van alternate zelf stond dan een link nr de pakketbezorgingswebsite met t&t

• Polder1
  • Laatst online: 01-11 16:22
Inflatable schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:22:
[...]

Tja ik voel met je mee, maar kennelijk zijn er toch nog teveel mensen die het gewoon kopen voor deze prijzen.. Sinds eind 2020 is de consumenten GPU markt gewoon compleet verkloot door eerst de crypto mining gekte, daarna Covid19 waardoor opeens veel meer mensen een eigen gaming PC voor thuis wilde, en nu weer de AI gekte.. Nvidia kan doen wat ze willen en AMD geeft ook geen 100% meer.. Intel noem ik niet eens.. Het is gewoon diep en diep triest..
Ik kan het me eventueel makkelijk veroorloven maar weiger er in mee te gaan, ik wacht voorlopig nog maar even en zie dan wel verder wat ik wel aanvaardbaar vind. Kan nu nog steeds goed gamen met mijn:
ASUS ROG Crosshair VIII Hero ATX Socket AM4 AMD X570
AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz (4.4GHz) 8 cores 16 threads
Samsung 970 PRO 512GB M.2 SSD 2280 PCI Express 3.0 x4 NVMe
HyperX Predator RGB 32 GB 4 x 8GB 3200 MHz DIMM 288-PIN
Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 SUPER OC 8GB GDDR6 PCIe 3.0 x16
Asus Rog Swift PG348Q 3440x1440p 21:9
Draai daar nog al mijn games naar tevredenheid op, zou best wel weer willen upgraden maar dan wel voor de bedragen waarbij ik mij goed voel en niet genaaid door de graaipartijen.

• Super Cow
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:17
ZeroRoel schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:28:
[...]

Vraag je T&T even aan de bot dan krijg je hem gelijk ;)
nwnc schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:28:
[...]

De chatbot van Alternate gaf mij wel de t&t terwijl die ook nog op klaar voor verzending staat.
Dankje, werkte inderdaad, heb een T&T nu.

1800WP Zuid + 2220WP West | MHI SRK35ZS-W Airco

• griffz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-03 19:19
Zebby schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:19:
[...]

Ik vind dit misschien nog wel erger. Ze hebben dus gewoon voorraad, zetten een klein aantal kaarten online voor de normale prijs. Doen alsof het uitverkocht is terwijl ze gewoon nog op een stapel zitten om er hoger op te zetten.

Doe dan als megekko en start gelijk hoog. Dit frustreert me meer dan ik had verwacht.
Alternate is de enige die nog verkoopt voor 695,- zover ik weet. Megekko begon ook om 15:00 met lage prijzen, lag er een tijdje uit en alles was ineens 200/300 euro duurder.

• ZeroRoel
nwnc schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:28:
[...]

Bij mij ook. Hoop dat ze nog worden overhandigd en ander gebeurd het morgen ;)

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 22:35

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Ik kan straks nog wel even kijken bedacht ik me qua tijd ook al heb ik zelf al een kaart bevestigd gekregen van CAPS, maar volgens zijn mensen of naar bed, of heeft iedereen zo onderhand hier al scriptjes lopen voor de kaart die die zelf wil. Is er nog behoefte aan een link hier in het topic, mocht ik geheel bijkans nog op voorraad stuiten van een of ander rond msrp?
Scalping bespreken en V&A dingen zijn in dit topic geheel begrijpelijk niet toegestaan, dus volgens mij kunnen we elkaar dan hier ook enkel met goede info helpen, tegelijk zal een script normaal altijd sneller zijn dan dat je zelf kijkt, dus dan zet ik er zo voor dit verhaal ook een punt achter als niemand nog links nodig heeft. Want verwachting is dat als er nog ergens voorraad komt, dan enkel bij Alternate nog een drop rond middernacht, correct?

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• Santee
  • Laatst online: 05-11 17:38
Steel legend bij azerty 799 en op voorraad.

Edit nm is de non XT.. pfff

[ Voor 26% gewijzigd door Santee op 06-03-2025 22:40 ]

• Brozef
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-11 11:20
OruBLMsFrl schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:36:
Ik kan straks nog wel even kijken bedacht ik me qua tijd ook al heb ik zelf al een kaart bevestigd gekregen van CAPS, maar volgens zijn mensen of naar bed, of heeft iedereen zo onderhand hier al scriptjes lopen voor de kaart die die zelf wil. Is er nog behoefte aan een link hier in het topic, mocht ik geheel bijkans nog op voorraad stuiten van een of ander rond msrp?
Scalping bespreken en V&A dingen zijn in dit topic geheel begrijpelijk niet toegestaan, dus volgens mij kunnen we elkaar dan hier ook enkel met goede info helpen, tegelijk zal een script normaal altijd sneller zijn dan dat je zelf kijkt, dus dan zet ik er zo voor dit verhaal ook een punt achter als niemand nog links nodig heeft. Want verwachting is dat als er nog ergens voorraad komt, dan enkel bij Alternate nog een drop rond middernacht, correct?
Je mag altijd een linkje droppen als je voorraad tegen komt, Ik denk inderdaad dat er alleen nog bij alternate misschien wat gaat gebeuren. Maar je weet het natuurlijk nooit.

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Santee schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:39:
Steel legend bij azerty 799 en op voorraad.

Edit nm is de non XT.. pfff
ASROCK AMD Radeon RX 9070 XT Steel Legend voor 879, maar dat is wel een heftige prijs voor die kaart, leverancier 150 op voorraad

• Festafa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-11 08:56
Heb inmiddels van Alternate een mail ontvangen dat het product verzonden is. Hopelijk dus ook goed nieuws voor de rest

[ Voor 1% gewijzigd door Festafa op 06-03-2025 23:14 . Reden: Spelfout ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:57
Festafa schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 23:13:
Heb inmiddels van Alternate een mail ontvangen dat het product verzonden is. Hopelijk dus ook goed nieuws voor de rest
Waarom zou het niet verzonden worden? Kaarten waren op voorraad.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 06-03-2025 23:21 ]

• ZeroRoel
Yeah same!

• Aria_NL
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-07 17:21
In Engeland heeft de shop Overclockers zojuist de prijs van de 9070 XT Reaper verhoogd naar ongeveer €750. Hopelijk doen de Nederlandse winkels dat niet, maar het ziet er niet best uit.

• kyrillajax
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-11 00:12
Die van mij is inmiddels ook verzonden

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 13:39
Er is nu weer voorraad bij alternate aan 695 voor de powercolor. Ik heb een besteld vanuit België maar blijkbaar is de procedure anders en moet ik wachten op een offerte... zal dus pas voor morgen zijn dus ik vrees dat het niet doorgaat. Tenzij iemand andere ervaring heeft?

• LO_MLDN
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-11 14:48
Ik heb zojuist inderdaad een PowerColor Reaper 9070XT kunnen bestellen via alternate voor msrp

• Rivalo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-11 02:12
Poah net te laat denk ik. Keihard zitten rennen. Scriptje van hier ging wel af, maar helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door Rivalo op 07-03-2025 00:31 ]

• forgottenG
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10 21:27
SlasZ schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 00:21:
Er is nu weer voorraad bij alternate aan 695 voor de powercolor. Ik heb een besteld vanuit België maar blijkbaar is de procedure anders en moet ik wachten op een offerte... zal dus pas voor morgen zijn dus ik vrees dat het niet doorgaat. Tenzij iemand andere ervaring heeft?
Heb het inderdaad even voor een ander product geprobeerd, en lijkt inderdaad dat wij belgen niet bij alternate.nl meteen kunnen bestellen zonder offerte. Zit ik dus voor niets te wachten blijkbaar :)
Blij dat je het zegt.

Alternate.be is trouwens echt schandalig met hun prijzen, ze waren een uur later online met hun producten, en alle XT versies meteen startrend vanaf 899 (ze hebbe waarschijnlijk eerst de andere sales in het oog gehouden). Vind het een vies boeltje

• Aria_NL
Het lijkt zeker op een soort patroon met Alternate; elke 3 uur, net na het uur. Dus de volgende zou om ongeveer 03:10 moeten zijn. Ik zal wakker blijven en kijken, want ik probeer een kaart te krijgen voor mijn gf :P

Edit: De pagina voor de Reaper is nu helemaal verdwenen. Waarschijnlijk verhogen ze de prijs en zetten ze hem terug

[ Voor 21% gewijzigd door Aria_NL op 07-03-2025 00:38 ]

• p1nkl0bst3r
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-11 21:58
https://www.alternate.de/...te/html/product/100108022 deze net nog kunnen bestellen, lijkt niet een drop iedere 3 uur te zijn.

• MC cv
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 05-11 00:51
p1nkl0bst3r schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 00:44:
https://www.alternate.de/...te/html/product/100108022 deze net nog kunnen bestellen, lijkt niet een drop iedere 3 uur te zijn.
Let wel op dat het geen XT is, verder wel redelijke prijs :*)

• p1nkl0bst3r
MC cv schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 00:48:
[...]

Let wel op dat het geen XT is, verder wel redelijke prijs :*)
Weet ik, maar ik zou het toch op een lage klok instellen en nu betaal ik er tenminste niet 900+ euro voor.

• PizzaFunghi
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-11 02:37
Aria_NL schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 00:36:
Het lijkt zeker op een soort patroon met Alternate; elke 3 uur, net na het uur. Dus de volgende zou om ongeveer 03:10 moeten zijn. Ik zal wakker blijven en kijken, want ik probeer een kaart te krijgen voor mijn gf :P

Edit: De pagina voor de Reaper is nu helemaal verdwenen. Waarschijnlijk verhogen ze de prijs en zetten ze hem terug
Verschil is wel dat de msrp kaarten nu helemaal niet meer op de site zijn terug te vinden. Misschien zijn ze nu echt op..

• p1nkl0bst3r
anders deze nog in het oog houden https://www.alternate.de/...te/html/product/100108015

• p1nkl0bst3r
Ik had ook een userscript gemaakt om automatisch te refreshen en de kaart on het mandje te stoppen.
Misschien heeft iemand er nog wat aan.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
// ==UserScript==
// @name         Alternate Auto Cart
// @namespace    http://tampermonkey.net/
// @version      0.1
// @description  automatically add the product to cart if in stock.
// @author       p1nkl0bst3r
// @match        https://www.alternate.nl/*/*/html/product/*
// @grant        none
// ==/UserScript==

(function() {
    // find one of the buttons to add to cart
    var cart_text = document.getElementsByClassName("add-to-cart details-cart-button btn btn-primary");
    if (cart_text.length !== 0) {
        // tries to add the product to cart if available
        setTimeout(function(){cart_text[0].click()},1500);
    } else {
        // wait 7 seconds and reload the page
        setTimeout(function(){ location.reload(); }, 7*1000);
    };
})();

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Alleen gaat alternate buitenland allemaal met offerte, had al eerder in de avond geprobeerd op alternate.de.
Offerte moet nu nog komen en gok dat deze niet komt.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• p1nkl0bst3r
Derr_Hans schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 01:03:
[...]

Alleen gaat alternate buitenland allemaal met offerte, had al eerder in de avond geprobeerd op alternate.de.
Offerte moet nu nog komen en gok dat deze niet komt.
Ik laat het bezorgen bij een packstation en kon gewoon betalen met debit kaart.

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 23:46

PSN/XBL: DarkTaufu

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:02
Aria_NL schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 23:34:
In Engeland heeft de shop Overclockers zojuist de prijs van de 9070 XT Reaper verhoogd naar ongeveer €750. Hopelijk doen de Nederlandse winkels dat niet, maar het ziet er niet best uit.
De winkels zijn door AMD blijkbaar gedwongen de eerste voorraad voor een maximum prijs te verkopen. Daarna zijn ze vrij om te vragen wat ze willen.

Zie https://videocardz.com/ne...ice-set-to-increase-later.

[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 07-03-2025 01:58 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• NokiaFan
  • Laatst online: 14:00
Er is wat voorraad beschikbaar bij Alternate, maar wel voor circa € 300,- hoger dan de MSRP.

https://www.alternate.nl/Grafische-kaarten/RX-9070-XT

Voor mij in geen 300 jaar, ik houd het nog wel even vol met mijn 6800 XT. :)

• Aria_NL
Er lijken geen extra kaarten te zijn gedropt om 3 uur 's nachts. Ik betwijfel of we de Reaper voor 15:00 uur (op de 7e) weer zullen zien.

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 11:28
griffz schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:33:
[...]

Alternate is de enige die nog verkoopt voor 695,- zover ik weet. Megekko begon ook om 15:00 met lage prijzen, lag er een tijdje uit en alles was ineens 200/300 euro duurder.
Eerlijk, gewoon slechte praktijken van megekko. Dit is wel met opzet zo gedaan om uiteindelijk alleen maar meer geld uit mensen te persen. Beter wachten tot de markt is afgekoeld want dit gaat nergens meer over. Ook volgende keer maar megekko links laten liggen voor mijn nieuwe build.

• WhatsMyUsername
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 05-11 16:12
Ik zit op dit moment in Azie, en zat gisteren klaar om te proberen een bij megekko te bestellen. Refreshen werkten tot exact 15:00 en daarna poef 502 errors. Heel vreemd, want ik ben echt niet de enige die constant heeft zitten f5'en. Maar nu hebben ze wel plots inventaris met een 25% markup.

Had graag een non xt als upgrade van mn goede oude 1080 willen kopen maar ik weiger meer dan 50 boven MSRP uit te geven.

Ik ga nog de lokale computer zaken hier af, maar die lopen vaak wat achter w.b.t. inventaris en ik weet ook niet hoe het zit met garantie.

Dan maar een tijdje wachten.

• sven1506
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-10 15:51
WhatsMyUsername schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 06:24:
Ik zit op dit moment in Azie, en zat gisteren klaar om te proberen een bij megekko te bestellen. Refreshen werkten tot exact 15:00 en daarna poef 502 errors. Heel vreemd, want ik ben echt niet de enige die constant heeft zitten f5'en. Maar nu hebben ze wel plots inventaris met een 25% markup.

Had graag een non xt als upgrade van mn goede oude 1080 willen kopen maar ik weiger meer dan 50 boven MSRP uit te geven.

Ik ga nog de lokale computer zaken hier af, maar die lopen vaak wat achter w.b.t. inventaris en ik weet ook niet hoe het zit met garantie.

Dan maar een tijdje wachten.
Daarom nooit wedden op 1 paard. Ik had zelf 5 webshops open staan en was begonnen met refreshen om 14:30. Heb bij alternate een reaper kunnen bemachtigen voor msrp :)

• Treganz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 20:07
Gisteren zei ik in dit topic nog heel trots dat ik een Reaper had weten te bemachtigen voor €695 en dat mijn vrouw hem meteen was gaan ophalen. Ik was er heilig van overtuigd dat dit ook zo was. Bij het openen kwam ik er echter achter dat ze haar een Red Devil hebben meegegeven! Ik kan het nog steeds niet geloven... Wtf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6nWabJ8FOwQ-ew6fKkSydWB8SoI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0tsrb821ASLygkaF9Q0n0IqE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_iu99lEAZptIqqp2zup7OZbHos=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Os32792dwcsNKyESaoddf9VZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XN66LQWgH2rEEpp_2SShDNrEc-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6mYxPr6rDdn8u2DJLPyakohg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvRJDk4ggJRssZFzSY59sRh5Ouk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wmzLNeeHO9suugZj1ZCAFNUc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BwHTb9XnXZ4dxA5PXs6xe-zFJy0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KzO40exSkwJBxsqq2dG5ZZJs.jpg?f=user_large

• Santee
  • Laatst online: 05-11 17:38
Treganz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:01:
Gisteren zei ik in dit topic nog heel trots dat ik een Reaper had weten te bemachtigen voor €695 en dat mijn vrouw hem meteen was gaan ophalen. Ik was er heilig van overtuigd dat dit ook zo was. Bij het openen kwam ik er echter achter dat ze haar een Red Devil hebben meegegeven! Ik kan het nog steeds niet geloven... Wtf.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dan is deze launch voor jou de meest succesvolle :*) gefeliciteerd!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11 17:07

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi kaartje

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:58

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
I hate to be that guy maar niet handig om dit online te gooien. Alternate kan hier wel eens meelezen en zal je verzoeken bij te betalen of terug te sturen. Daarnaast heb je geen garantie aangezien je niet de kaart kan inleveren die je gekocht hebt volgens de bestelling.

Dus of haal alle info naar je bestelling weg en geniet er van in de hoop dat ze niets doen of sluit maar weer achteraan in de rij aan om een andere te bemachtigen.

HANDTEKENING!!!

• TumTum
*knip* reviews zijn verwijderd omdat ze niet voldoen aan onze voorwaarden. Heb je hier vragen over, neem dan contact op met de admins/mods van de frontpage

Credits naar Alternate dat ze de lancering zo netjes hebben gedaan. Veel mensen hebben daar een kaart kunnen bemachtigen voor de MSRP prijs. Ik heb zelf iets meer betaald bij CAPS, maar dat vind ik prima voor een custom kaart met thermal compound. Azerty & Paradigit ben ik ook niet zo over te spreken. CAPS was acceptabel.
*knip* offtopic

[ Voor 56% gewijzigd door br00ky op 07-03-2025 08:54 ]

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:04

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Haha very nice!
Red Devils zijn wel de bomb, altijd eentje willen hebben, maar die zijn vaak nog wat zeldzamer/duurder dan de Nitro+'s (nouja waar ik woon iig).

Staat de goeie kaart wel op de factuur? Anders wellicht wel kleine issue in de toekomst. Weet niet of ik slapende honden wakker zou maken, maar wellicht wel iets om rekening mee te houden :P

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:50
Zo te zien heeft Alternate de productpagina van de reaper offline gehaald. Jammer, want ze bieden nog maar enkel kaarten van plus 900 euro aan. Benieuwd of die überhaupt nog terug komt voor msrp.

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-11 13:00

Ozzi

??

PhuSioN schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:15:
Zo te zien heeft Alternate de productpagina van de reaper offline gehaald. Jammer, want ze bieden nog maar enkel kaarten van plus 900 euro aan. Benieuwd of die überhaupt nog terug komt voor msrp.
Inderdaad jammer. Ik had gehoopt mijn oude gtx1080 een keer te vervangen en in mn case past niet echt een veel grotere kaart.
Hopelijk binnenkort nieuwe leveringen voor dezelfde prijs (of minder :') )

geen

• Treganz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 20:07
Leeghoofd21 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:10:
[...]

I hate to be that guy maar niet handig om dit online te gooien. Alternate kan hier wel eens meelezen en zal je verzoeken bij te betalen of terug te sturen. Daarnaast heb je geen garantie aangezien je niet de kaart kan inleveren die je gekocht hebt volgens de bestelling.

Dus of haal alle info naar je bestelling weg en geniet er van in de hoop dat ze niets doen of sluit maar weer achteraan in de rij aan om een andere te bemachtigen.
Volgens mij kunnen ze niet zomaar eisen dat ik bijbetaal. Zij hebben een fout gemaakt. Ik zei gisteren al wel tegen mijn vrouw dat als ze contact op zouden nemen en zouden willen ruilen voor de Reaper, dat ik daar helemaal geen probleem van zou maken. Garantie is op deze manier wel een dingetje inderdaad, maar dat nemen we dan maar voor lief. Wellicht dat ik vandaag zelf even contact opneem, want het voelt ergens wel slecht.

• Derr_Hans
  • Niet online
*knip* reviews zijn verwijderd omdat ze niet voldoen aan onze voorwaarden. Heb je hier vragen over, neem dan contact op met de admins/mods van de frontpage

[ Voor 94% gewijzigd door br00ky op 07-03-2025 08:55 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35

Martinspire

Awesomeness

Heeft iemand die via caps.nl besteld heeft, al een verzendbevestiging gekregen. Hier helaas niets ontvangen, dus ik heb het gevoel dat ie niet vandaag gaat komen, tenzij dit normaal is bij die shop?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• TumTum
Derr_Hans schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:24:
[...]

Trustpilot is de mijne gewoon geaccepteerd, hier op tweakers is het verwijderd.
Ga ik ook straks doen. Ik heb daar (gelukkig) niets besteld, maar het is meer een principe kwestie. Mensen hopen zo'n kaart te bemachtigen en dan gaan ze de prijzen op deze manier opdrijven. Jammer dat Tweakers wat betreft moderatie zo bot is.

• Snowdog
Treganz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:22:
[...]

Volgens mij kunnen ze niet zomaar eisen dat ik bijbetaal. Zij hebben een fout gemaakt. Ik zei gisteren al wel tegen mijn vrouw dat als ze contact op zouden nemen en zouden willen ruilen voor de Reaper, dat ik daar helemaal geen probleem van zou maken. Garantie is op deze manier wel een dingetje inderdaad, maar dat nemen we dan maar voor lief. Wellicht dat ik vandaag zelf even contact opneem, want het voelt ergens wel slecht.
Weet vrij zeker dat je daar geen gelijk in hebt. In de VS is het inderdaad wel zo dat ze je niet kunnen vragen om bij te betalen. In Nederland is dat niet zo en zal je moeten bijbetalen, maar goed, denk inderdaad dat contact opnemen het beste is. Hoop voor je dat ze je dit gelukje gunnen, ze moeten met die hoge prijzen dat kleine prijsverschil er al lang uithebben natuurlijk :P

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:17
Treganz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:22:
[...]

Kan slecht voelen maar hebben zij ook niet de prijzen aangepast? Straks mag je de aangepaste prijs betalen.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:11
Martinspire schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:25:
Heeft iemand die via caps.nl besteld heeft, al een verzendbevestiging gekregen. Hier helaas niets ontvangen, dus ik heb het gevoel dat ie niet vandaag gaat komen, tenzij dit normaal is bij die shop?
Nee, ik heb gisteren de pure gekocht maar wel na wat lang twijfelen nog bij de betaal knop 😅 spannend maar in mijn geval stond er geloof ik 2-3 werkdagen bij en klopt het dus dat die nog niet verstuurd is. Is dat bij jou ook het geval?

Bij een vorige bestelling bij hun kreeg ik gewoon een verzendbevestiging.

[ Voor 6% gewijzigd door Hedgy op 07-03-2025 07:31 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 12:14
*knip* offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door br00ky op 07-03-2025 08:55 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Derr_Hans
  • Niet online
TumTum schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:25:
[...]

Ga ik ook straks doen. Ik heb daar (gelukkig) niets besteld, maar het is meer een principe kwestie. Mensen hopen zo'n kaart te bemachtigen en dan gaan ze de prijzen op deze manier opdrijven. Jammer dat Tweakers wat betreft moderatie zo bot is.
Voor mij precies hetzelfde, uit principe bestel ik daar dus nooit meer.

Heb daar mijn 6800xt gehaald en nog wat andere dingetjes over de jaren.

Het is de manier waarop.

Van op voorraad voor 695 in mijn winkelwagen met ingevulde gegevens en alleen nog op de bestellen knop drukken. Na een gereset winkelwagen en geen voorraad meer na 30min meer dan genoeg voorraad voor 300 euro meer.

Ik ga liever 50 meer betalen bij een ander dan ooit daar nog wat halen.

/Rant

Ik ben bang dat de reapers heel zeldzaam gaan zijn komende weken. Wacht tot de hellhound of de pulse zakt zo niet dan ben ik blij dat mijn 6800xt echt zo slecht nog niet is.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hedgy schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:28:
[...]

Nee, ik heb gisteren de pulse gekocht maar wel na wat lang twijfelen nog bij de betaal knop 😅 spannend maar in mijn geval stond er geloof ik 2-3 werkdagen bij en klopt het dus dat die nog niet verstuurd is. Is dat bij jou ook het geval?

Bij een vorige bestelling bij hun kreeg ik gewoon een verzendbevestiging.
Ik meen dat er bij mij gewoon stond dat ie op voorraad is en in de mail staat gewoon "express verzending". Al klinkt dat niet alsof ie via de normale manier wordt verzonden van postnl. Via wat reviews lees ik dat er wel eens wat vanuit Duitsland wordt verzonden met UPS. Want via postnl en dhl zie ik ook al niks in de planning, maar bij UPS staat voorlopig ook niks klaar.

2 tot 3 dagen zou wel weer flauw zijn, al zal het mij niet verbazen. Maar goed, dan zien ze dat ook terug in de review straks.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:59
Ik vind daar overigens ook wel een taak voor Tweakers weggelegd om daar hoor en wederhoor te plegen. Wel bellen van te voren hoe het zit met de voorraden maar als er dan dit soort praktijken achter weg komen het gewoon negeren? :X :?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• TumTum
Martinspire schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:25:
Ligt eraan. Stond het op voorraad - Morgen geleverd of 2 tot 3 dagen?

• TumTum

[ Voor 86% gewijzigd door br00ky op 07-03-2025 09:12 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

TumTum schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:34:
[...]

Ligt eraan. Stond het op voorraad - Morgen geleverd of 2 tot 3 dagen?
Bij mijn weten was ie gewoon op voorraad, anders had ik het ook niet gedaan. Maar nu begin ik wel te twijfelen :P

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 05-11 10:59
Is er enige aanwijzing dat er vandaag terug stock ter beschikking zou komen?

Voorlopig lijkt alles zowat uitverkocht, behalve bij Megekko maarja... We weten allemaal hoe dat komt.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

• TumTum
Martinspire schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:36:
[...]

Bij mijn weten was ie gewoon op voorraad, anders had ik het ook niet gedaan. Maar nu begin ik wel te twijfelen :P
Je moet hier altijd goed op letten bij CAPS. Op voorraad zegt niet heel veel. Er staat meestal bij of het morgen OF over 2-3 dagen wordt geleverd.

• Snowdog
FDMK schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:33:
Ik vind daar overigens ook wel een taak voor Tweakers weggelegd om daar hoor en wederhoor te plegen. Wel bellen van te voren hoe het zit met de voorraden maar als er dan dit soort praktijken achter weg komen het gewoon negeren? :X :?
Ook helemaal mee eens, maar laten we kijken wat Tweakers gaat doen. Ze hebben nog niet echt de kans gehad om hierop te reageren, toch? Althans bij deze launch, maar volgens mij waren er de vorige launches geen telefoontjes.

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:17
Snowdog schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:38:
[...]

Ook helemaal mee eens, maar laten we kijken wat Tweakers gaat doen. Ze hebben nog niet echt de kans gehad om hierop te reageren, toch? Althans bij deze launch, maar volgens mij waren er de vorige launches geen telefoontjes.
Heb tweakers nog niet vaak kunnen betrappen op een werkwijze zoals gamers nexus. Dus ik verwacht dat er niks gebeurd.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:59
Snowdog schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:38:
[...]

Nou een artikel op de FP dat de prijzen minuten/uren na de launch al de hoogte in zijn gaan, dat is mijns inziens iets wat gewoon de realiteit had weerspiegeld.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Theta-1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-11 17:42

[ Voor 84% gewijzigd door br00ky op 07-03-2025 08:56 ]

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

TumTum schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:38:
[...]
Je moet hier altijd goed op letten bij CAPS. Op voorraad zegt niet heel veel. Er staat meestal bij of het morgen OF over 2-3 dagen wordt geleverd.
Ik heb bij CAPS de Pure XT, maar na bestel bevestiging verder nog niets. Kan goed zijn dat er 2-3 dagen stond, zoveel haast heb ik er ook niet mee, als er maar iets aankomt dan is het goed. Heb dit weekend toch net weinig tijd.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

TumTum schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:38:
[...]

Mja ik zeg al, ik had ook wel gekeken en ben er vrij zeker van, maar zie het nergens meer terug in mijn mailtjes. Maar goed, het zal mij niet verbazen als ze gewoon teveel bestellingen binnen hebben laten komen en dat dan maar weer halfbakken oplossen. Want zo'n hoge pet had ik ook niet op van sicomputers destijds. Dus die gaan vandaag gewoon de pallet met kaarten door en in een doos doen ipv dat ze dat gister hadden kunnen doen.

Daarom is die lancering om 15u voor Nederlandse begrippen ook zo prut, want dit soort shops stopt gewoon lekker om 17u met werken. Het is 1 van de webshops waar in ieder geval duidelijk is dat ze niet lang door gaan, dus hopelijk dan wel vandaag de verzendcode, maar we gaan het zien. Ik kan zo in de shopreviews niet terugkijken naar andere lanceringen, maar ga er eigenlijk wel vanuit dat het bij allemaal gewoon ruk was :+ . Dit zijn mijns inziens juist momenten waar je op een korte periode veel positieve reviews kunt scoren door even wat meer werk te verzetten, maar nee, 17u is 17u, dus we gaan naar huis.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 07-03-2025 07:58 ]

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-11 23:16
Ik zie dat NBB in Duitsland weer voorraad heeft, waren gister door alle voorraad heen. Daar betaal je redelijke prijzen, dus zal wel snel gaan weer. Maar betekent dit dat ze al nieuwe stock geleverd hebben gekregen?
https://www.notebooksbill...amdati/amd+radeon+rx+9000

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nicxz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:58:
Ik zie dat NBB in Duitsland weer voorraad heeft, waren gister door alle voorraad heen. Daar betaal je redelijke prijzen, dus zal wel snel gaan weer. Maar betekent dit dat ze al nieuwe stock geleverd hebben gekregen?
https://www.notebooksbill...amdati/amd+radeon+rx+9000
Let op, dat zijn dus de normale 9070, niet de XT versie

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-11 23:16
Martinspire schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:00:
[...]

Let op, dat zijn dus de normale 9070, niet de XT versie
Dank je, het is nog vroeg 8)7

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• VervelendeMan
  • Laatst online: 24-10 18:08
Ik ben benieuwd hoeveel mensen in de haast de verkeerde gekocht hebben.

• Brozef
  • Laatst online: 05-11 11:20
Er komen XT bij nbb maar die zijn wel 850e minimaal helaas

-edit-

Ze lijken allemaal alweer verkocht

[ Voor 29% gewijzigd door Brozef op 07-03-2025 08:10 ]

• aicaramba
  • Laatst online: 05-11 13:52
giantgiantus schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:12:
[...]

Dit snap ik niet. Zelfs met een 6000 serie kan je geweldig spelletjes spelen.
De hele markt is gewoon niet goed geprijsd. Leuk dat je daar nog een geweldig spelletje mee kan spelen.

Maar ik ga geen 800 euro betalen voor een huidige generatie mid-range kaart. En ik ga ook geen 500 euro betalen voor een 4 jaar oude mid-range kaart. Ja het is goedkoper, maar dat betekent niet dat het goed geprijsd is. Als die 4 jaar oude kaarten nou 200-300 waren dan misschien wel.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 07-03-2025 08:13 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 23:02

[ Voor 81% gewijzigd door br00ky op 07-03-2025 08:57 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 39 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Voor achtergrondinformatie over de prijzen bij release en de mechanismen daarachter, check review: Wat ging er mis bij de AMD RX 9070 (XT)-release?.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord