Buffalo_magic schreef op maandag 7 juli 2025 @ 07:05:
[...]
Is het dan gelukt deze te bestellen?
Ik kreeg steeds een foutmelding bij de betaling (verzending naar België is mogelijk) en ook een kennis van mij uit Frankrijk kon de bestelling niet afronden voor mij.
Oei je liet me toch ff zweten, vandaag gebeurde er heel lang bijzonder weinig nadat het pakketje gistermiddag al direct op "klaar om te verzenden" stond. Maar gelukkig zojuist bevestiging dat het de deur uit is daar.
Het is mij gelukt om vanaf hier gewoon te bestellen, maar je moet er wel wat voor doen, eerst op nvidia.com:
- regio op France zetten
- taal gaat dan naar Frans
- onder je profiel ("Profil et intérêts"

) bij Localisation France zetten.
Staat dit niet goed, dan krijg je idd foutmelding bij het in je mandje proberen te doen.
Daarná kun je dan op nvidia naar de Marketplace gaan. Vergeet niet dat je dan eigenlijk naar een aparte pagina van de webshop van de distributiepartner van nvidia in frankrijk gaat: computerwinkel LDLC.
Ik zie op de website dat de RTX 5090 nog steeds te bestellen is. Het lukt mij ook nu nog steeds hem in het mandje te doen. Vervolgens moet je je adres en nogmaals het land invoeren (in Frankrijk of België), dat is dus omdat je dan eigenlijk stiekem niet meer in je nvidia account zit maar op de LDLC website. Ik heb betaald met VISA, en had eerst ook wat gezeur omdat mijn bestedingslimiet *kuch* iets omhoog moest.
Wel een kleine waarschuwing voor wie het frans niet goed beheerst en de vertaling even niet aanzet, er staat in oranje letters heel groot boven dat je slechts 1x deze kaart mag bestellen, "elke poging dit te omzeilen resulteert in het annuleren van al uw bestellingen"
[
Voor 11% gewijzigd door
DeNachtwacht op 07-07-2025 21:10
]