Hoewel ik dit niet zeker weet en het voornamelijk een theorie is omdat ik er verder niet in ben gedoken, heb ik wel vaker gezien hoe een gemiddeld programmeer/taalmodel met toegang tot webpagina's omgaat en met een beetje pech is het zelfs zeer dom te noemen 
Zie die repo op HF:
Kan zijn dat ik hier totale nonsens praat, maar het zou me weinig verbazen na wat ik in de praktijk al verschillende keren gezien heb. Het automatisch aansturen van webpagina's is jammer genoeg nog niet zo goed. Ook al staat er letterlijk ergens "druk op deze knop", dan is er alsnog een kans dat er minstens 120 pogingen nodig zijn. Of helemaal faalt. En vanaf dat moment gaat het gemiddelde taalmodel helemaal los op alle "dichtstbijzijnde" mogelijkheden die naar hetzelfde doel kunnen leiden.
Ik heb het geprobeerd omdat ik nieuwsgierig was na alle indrukwekkende demo's met happy flow. Het viel erg tegen
Als dat het was dan is dit een redelijk creatief stukje marketing in de variant "zelfs een drol is mooi met een strik eromheen".
Maar goed, dit is dus 100% theoretisch
Zie die repo op HF:
Als het is wat ik eerder heb gezien, dan zou het wel eens kunnen zijn dat het systeem domweg verschillende mogelijke oplossingen heeft geprobeerd om bij die data te komen en andere wegen nodig had om voorbij die muur te komen.You need to agree to share your contact information to access this dataset
This repository is publicly accessible, but you have to accept the conditions to access its files and content.
Kan zijn dat ik hier totale nonsens praat, maar het zou me weinig verbazen na wat ik in de praktijk al verschillende keren gezien heb. Het automatisch aansturen van webpagina's is jammer genoeg nog niet zo goed. Ook al staat er letterlijk ergens "druk op deze knop", dan is er alsnog een kans dat er minstens 120 pogingen nodig zijn. Of helemaal faalt. En vanaf dat moment gaat het gemiddelde taalmodel helemaal los op alle "dichtstbijzijnde" mogelijkheden die naar hetzelfde doel kunnen leiden.
Ik heb het geprobeerd omdat ik nieuwsgierig was na alle indrukwekkende demo's met happy flow. Het viel erg tegen
Als dat het was dan is dit een redelijk creatief stukje marketing in de variant "zelfs een drol is mooi met een strik eromheen".
Maar goed, dit is dus 100% theoretisch
Dat zit wel Schnorr.
/f/image/02ftmRbt0ipiXPiu9v6ejdJJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wQY0byHrVss0lRN8t4JjS6Ln.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/T6TEJMqZwMcSAYoVNAUUWZDv.png?f=fotoalbum_large)