[NVIDIA GeForce RTX 50XX] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 74 75 Laatste
Acties:

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01:59
https://www.alternate.nl/...aTpzcAfuptXBoCKSEQAvD_BwE

ASUS 5080 bij het Nederlandse Alternate, 1400 euro

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:11
MetalSonic schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 18:46:
[...]

Het is een marktconforme prijs op dit moment sinds de prijzen van geheugen zo gestegen zijn. Ik ben zelf een grote fan van MSI Gaming en daarom had ik deze opgezocht. Het is sowieso stukken goedkoper dan de veel duurdere 5090 broer en hij is te koop bij een betrouwbare Nederlandse winkel (ook wat waard).

Edit: Nav post hieronder, laten we hier nou geen discussie topic van maken wie welk merk adoreert en het houden bij het delen van prijzen van interessante modellen.
Plaats dan zelf ook geen random verkoopadvertentie. De pricewatch staat vol met goede kaarten aangeboden door goede webshops. En een 5060 kaart is uiteraard nog goedkoper dan een 5080.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01:59
Stijnd schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:42:
[...]

Plaats dan zelf ook geen random verkoopadvertentie. De pricewatch staat vol met goede kaarten aangeboden door goede webshops. En een 5060 kaart is uiteraard nog goedkoper dan een 5080.
Jezus blijf je zeuren, ik zag een goede kaart voor een leuke prijs (uit het hogere segment daarom de 5080, ik deel geen 5070 oid) bij een betrouwbare winkel en die heb ik gedeeld. Als je de kaart niks vind negeer je het toch gewoon? Ik koop al jaren MSI kaarten en dan van voor mij bekende winkels zoals Alternate/ Megekko/ Azerty ja dat deel ik voor wie dat interessant vind.

En een 3060 is goedkoper dan een 5080, lekker man zo'n open deur :X

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 14-02-2026 01:30 ]

Pagina: 1 ... 74 75 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
  • Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 50XX] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord