windforce 5080 voor 1069
https://www.caps.nl/gigabyte-geforce-rtx-5080-windforce-oc-sff-16g-id-1000509.html
https://www.caps.nl/gigabyte-geforce-rtx-5080-windforce-oc-sff-16g-id-1000509.html
Ik had hem besteld, maar het is geannuleerd.. Meteen teruggemailed omdat ze claimde dat het product niet meer leverbaar was, terwijl het gewoon weer op de website stond voor 1200+. Maar volgens CAPS;
is niet de eerste keer dat ze dat doen, ze honoreren hun orders niet, in een rechtszaak zouden ze dik verliezen.joppe99999 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 10:52:
[...]
Ik had hem besteld, maar het is geannuleerd.. Meteen teruggemailed omdat ze claimde dat het product niet meer leverbaar was, terwijl het gewoon weer op de website stond voor 1200+. Maar volgens CAPS;
''De koopovereenkomst is aangegaan voor het product met SKU: GV-N5080WF3OC deze is helaas end of life, oftewel deze gaan wij niet meer verkrijgen, Het product van jouw link is SKU: GV-N5080WF3OC-16GD en betreft dus een ander product.''
Ik kan bij Gigabyte er niks over vinden dat dit een ander product zou zijn, maarja. Ze zijn ook niet aangesloten op de geschillencommisie dus je kan er niks mee, maar jammer dat ze het niet netjes hebben opgelost, had dat wel kunnen waarderen. Hopelijk op primeday een actie bij Amazon.
[ Voor 66% gewijzigd door Angelol op 15-06-2026 14:11 ]
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |