[NVIDIA GeForce RTX 50XX] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 75 76 Laatste
Acties:

• joppe99999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:33
Ik had hem besteld, maar het is geannuleerd.. Meteen teruggemailed omdat ze claimde dat het product niet meer leverbaar was, terwijl het gewoon weer op de website stond voor 1200+. Maar volgens CAPS;

''De koopovereenkomst is aangegaan voor het product met SKU: GV-N5080WF3OC deze is helaas end of life, oftewel deze gaan wij niet meer verkrijgen, Het product van jouw link is SKU: GV-N5080WF3OC-16GD en betreft dus een ander product.''

Ik kan bij Gigabyte er niks over vinden dat dit een ander product zou zijn, maarja. Ze zijn ook niet aangesloten op de geschillencommisie dus je kan er niks mee, maar jammer dat ze het niet netjes hebben opgelost, had dat wel kunnen waarderen. Hopelijk op primeday een actie bij Amazon.

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:02
joppe99999 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 10:52:
[...]

Ik had hem besteld, maar het is geannuleerd.. Meteen teruggemailed omdat ze claimde dat het product niet meer leverbaar was, terwijl het gewoon weer op de website stond voor 1200+. Maar volgens CAPS;

''De koopovereenkomst is aangegaan voor het product met SKU: GV-N5080WF3OC deze is helaas end of life, oftewel deze gaan wij niet meer verkrijgen, Het product van jouw link is SKU: GV-N5080WF3OC-16GD en betreft dus een ander product.''

Ik kan bij Gigabyte er niks over vinden dat dit een ander product zou zijn, maarja. Ze zijn ook niet aangesloten op de geschillencommisie dus je kan er niks mee, maar jammer dat ze het niet netjes hebben opgelost, had dat wel kunnen waarderen. Hopelijk op primeday een actie bij Amazon.
is niet de eerste keer dat ze dat doen, ze honoreren hun orders niet, in een rechtszaak zouden ze dik verliezen.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:52
Misschien dat @GIGABYTENL uitsluitsel kan geven, maar in de systemen waar ik toegang tot heb zie ik die verschillende Sku's niet voor de Windforce 5080 OC GV-N5080WF3OC en GV-N5080WF3OC-16GD lijkt te herleiden naar hetzelfde product, namelijk de https://www.gigabyte.com/nl/Graphics-Card/GV-N5080WF3OC-16GD

Er is wel een kaart (ook op de website) met een bijna gelijke naam en andere sku, maar dat is de https://www.gigabyte.com/nl/Graphics-Card/GV-N5080WF3-16GD en dus de non OC variant.
Pagina: 1 ... 75 76 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
  • Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 50XX] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord