[NVIDIA GeForce RTX 50XX] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 71 72 Laatste
Acties:

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 14:03
MetalSonic schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:20:
[...]

Wellicht doorgeven aan de Tweakers mods? Zodat hier een officiële waarschuwing voor kan worden gemaakt voor andere mogelijke kopers?
Als je zoveel rode vlaggen negeert dan heeft ook een "waarschuwing" van Tweakers echt nul zin.

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:15
Arjant2 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:28:
[...]

Als je zoveel rode vlaggen negeert dan heeft ook een "waarschuwing" van Tweakers echt nul zin.
Ik denk dat veel mensen verwachten dat grote partijen als Bol.com dit soort zaken zelf checken/op orde hebben. Ik in ieder geval wel, maar dat heb ik inderdaad wel afgeleerd nu.

anathema

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Dus de 5090 FE is regelmatig te bestellen weer? Geen uitverkocht binnen 5 minuten?
Ik ben al een tijdje niet aan het jagen want bezig met andere dingen, maar dat is goed om te horen.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:01
Schway schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:08:
Dus de 5090 FE is regelmatig te bestellen weer? Geen uitverkocht binnen 5 minuten?
Ik ben al een tijdje niet aan het jagen want bezig met andere dingen, maar dat is goed om te horen.
Je kan hem nu in je mandje gooien als je wil ;)

https://marketplace.nvidi.../consumer/graphics-cards/

En ja, deze zijn al langere tijd goed te verkrijgen. De laatste keer dat ik het controleerde, ergens eind september tot medio oktober was de 5090 FE zelfs meerdere weken verkrijgbaar bij Proshop. De 5080FE was ook langere tijd in voorraad. Maar is nu al weer even uitverkocht. Goede kans dat dit komt omdat de Super versie's in aantocht zijn en de 5080 FE waarschijnlijk een uitlopend model is daardoor.

Let wel dat dit regio afhankelijk lijkt te zijn, in bijv. de US zou de beschikbaarheid vele malen slechter zijn dan hier in Europa.
Pagina: 1 ... 71 72 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
  • Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 50XX] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord