[NVIDIA GeForce RTX 50XX] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 71 72 Laatste
Acties:

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-11 12:30
MetalSonic schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:20:
[...]

Wellicht doorgeven aan de Tweakers mods? Zodat hier een officiële waarschuwing voor kan worden gemaakt voor andere mogelijke kopers?
Als je zoveel rode vlaggen negeert dan heeft ook een "waarschuwing" van Tweakers echt nul zin.

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:03
Arjant2 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:28:
[...]

Als je zoveel rode vlaggen negeert dan heeft ook een "waarschuwing" van Tweakers echt nul zin.
Ik denk dat veel mensen verwachten dat grote partijen als Bol.com dit soort zaken zelf checken/op orde hebben. Ik in ieder geval wel, maar dat heb ik inderdaad wel afgeleerd nu.

anathema

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Dus de 5090 FE is regelmatig te bestellen weer? Geen uitverkocht binnen 5 minuten?
Ik ben al een tijdje niet aan het jagen want bezig met andere dingen, maar dat is goed om te horen.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:42
Schway schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:08:
Dus de 5090 FE is regelmatig te bestellen weer? Geen uitverkocht binnen 5 minuten?
Ik ben al een tijdje niet aan het jagen want bezig met andere dingen, maar dat is goed om te horen.
Je kan hem nu in je mandje gooien als je wil ;)

https://marketplace.nvidi.../consumer/graphics-cards/

En ja, deze zijn al langere tijd goed te verkrijgen. De laatste keer dat ik het controleerde, ergens eind september tot medio oktober was de 5090 FE zelfs meerdere weken verkrijgbaar bij Proshop. De 5080FE was ook langere tijd in voorraad. Maar is nu al weer even uitverkocht. Goede kans dat dit komt omdat de Super versie's in aantocht zijn en de 5080 FE waarschijnlijk een uitlopend model is daardoor.

Let wel dat dit regio afhankelijk lijkt te zijn, in bijv. de US zou de beschikbaarheid vele malen slechter zijn dan hier in Europa.

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:11
Dennism schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:07:
[...]

Goede kans dat dit komt omdat de Super versie's in aantocht zijn en de 5080 FE waarschijnlijk een uitlopend model is daardoor.
Gerucht gaat rond dat de Super revisie toch geschrapt wordt

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-11 17:37
Tjona100 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:20:
[...]

Dus dat betekent dat ze direct met de RTX 6000 van start gaan? Ik ben nog altijd zeer tevreden met mijn RTX 4090 kaart na 2 jaar en 6 maanden (6 mei 2023). Ik wil hiermee lang gaan doen en speel op 4K resolutie met 165Hz QD-OLED paneel. Gezien het feit dat ik voor mijn RTX 4090 €1.869 heb betaald, verwacht ik dat het langer kan doen.

Ik ga bij de volgende generatie de RTX 6090 kijken of ik toe ben aan een nieuwe videokaart

[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 07-11-2025 13:39 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

• Dennism
Tjona100 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:20:
[...]

Mocht dat kloppen vraag ik me wel af wat dat betekent voor de mensen die daar op wachten en nu geen initiële 5000 serie kaart hebben gekocht. De geruchten gaan nu immers ook al dat de 2GB variant van de GDDR7 ook duurder gaan worden en als dat klopt zullen die prijzen ook gaan stijgen. Kan je nog mooi 'bekocht' uitkomen als je niet even op moment gekocht hebt dat de kaarten redelijk goed verkrijgbaar waren voor prijzen tegen MSRP aan.

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:04

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Dennism schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:07:
[...]

Je kan hem nu in je mandje gooien als je wil ;)

En ja, deze zijn al langere tijd goed te verkrijgen. De laatste keer dat ik het controleerde, ergens eind september tot medio oktober was de 5090 FE zelfs meerdere weken verkrijgbaar bij Proshop. De 5080FE was ook langere tijd in voorraad. Maar is nu al weer even uitverkocht. Goede kans dat dit komt omdat de Super versie's in aantocht zijn en de 5080 FE waarschijnlijk een uitlopend model is daardoor.

Let wel dat dit regio afhankelijk lijkt te zijn, in bijv. de US zou de beschikbaarheid vele malen slechter zijn dan hier in Europa.
Nu niet meer ;) Vorige week iig een bestelling geplaatst voor een 5090 FE :) Helaas is deze nog niet binnen gekomen ivm nog wat extra's wat ik mee had besteld.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Dennism
mydogisgone schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 00:40:
[...]

Nu niet meer ;) Vorige week iig een bestelling geplaatst voor een 5090 FE :) Helaas is deze nog niet binnen gekomen ivm nog wat extra's wat ik mee had besteld.
Ik zag het toen straks ja, kan maar zo zijn dat met de berichtgeving qua geruchten vandaag wat mensen even snel de trekker hebben overgehaald.
Pagina: 1 ... 71 72 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
  • Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 50XX] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord