Ik heb op 7 februari besteld en op 12 februari is het bedrag van mijn creditcard afgeschreven na eerst gereserveerd te zijn.Pro-Rick schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 10:09:
[...]
Kijk al even mee hier. Maar nog niet gereageerd. Mijn afschrijving (dus geen reservering) was op 9 februari via CC. Dus al veel eerder dan die van jullie. Besteldatum 4 februari. Maar tot op heden geen status-update van Amazon, en ook niets ontvangen. Denk dat het vrij weinig uitmaakt en geen indicatie is dat je het binnenkort ontvangt. Maar wie weet!
Ik heb de indruk dat die mensen van support vaak niet echt een idee hebben hoe het allemaal precies werkt. Het kan natuurlijk zijn dat het zo is, maar na verschillende keren contact te hebben gehad met hun neem ik hun woorden met een korrel zout.jugger naut schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 10:07:
[...]
Ik heb dit aan amazon gevraagd, en volgens support heeft het niets te maken met de levering. Ze schrijven pre-orders na bepaalde tijd af.
Ik hoop wel dat het toch niet helemaal waar is er hij binnenkort wordt verstuurd. Leverdatum staat nog op 19 april
Ik kreeg een pop up op Discord dat de 5080 FE dropt. Geen voorraad echter.
Ik kreeg de melding ook. Bij mij helaas ook geen voorraad
Je kreeg een melding dat de SKU veranderd is, niet dat de 5080 beschikbaar is gekomen.Richard P schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:03:
Ik kreeg een pop up op Discord dat de 5080 FE dropt. Geen voorraad echter.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
SKU change tegen de bots.
Wie weet komt ie in de komende 10 minuten.
En daar was ‘ie, en gelijk uitverkocht.
Verwijderd
Lol idd, wat kansloosLiMbO83 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:04:
SKU change tegen de bots.
Het is mij ook gelukt een 5080 FE eindelijk!
Hier was hij groen en toen werd ik naar niks doorverwezen via de Duitse Nvidia website.bownbreaker schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:12:
5080 FE in de pocket voor MSRP!
Dat is tegen overmatig refreshen. Clear je cookies
dan ben je al te laat.Yellax schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:15:
[...]
Hier was hij groen en toen werd ik naar niks doorverwezen via de Duitse Nvidia website.
ja, helaas nu al te laat...dragongamer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:15:
[...]
Dat is tegen overmatig refreshen. Clear je cookies
jamiewwer1 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:16:
[...]
ja, helaas nu al te laat... En hij lijkt ook op IP te checken...
Ze kunnen beter die directe link weghalen.MaZo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:18:
[...]
Dat krijg je als je de directe Proshop link opent. Je moet via de Nvidia marketplace kopen.
Yeees 5080 FE! Tip voor de anderen, open de Discord-bots op de pc en wanneer de melding verschijnt, spam dan F5. Dit 20 minuten gedaan en het werkte. Wis cookies elke 2 minuten.
ik was er binnen 2 seconden bij, en toch nog te laat! via nvidia de knop ingebrukt, dan checkt ie of ik ' human' ben en bam terug naar het nvidia scherm helaas. Zodra je het pingetje hoort en je klikt is het een loterij! wel spannend
en gefeliciteerd voor diegene die hem heeft. Wel gebruiken he, en niet stiekem weer doorverkopen
Ah helaas. Ben ik er net te laat bij. Ik monitor of de API down gaat. Dat was bij de 5090 blijkbaar een teken dat er voorraad aan kwam. Bij de 5080 is de API niet down gegaan, dus is dit niet meer de manier.
Wat is nu de methode om te weten of er voorraad aan komt?
De API was downgegaan en toen ben ik meteen begonnen met refreshen.Dysi schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:22:
Ah helaas. Ben ik er net te laat bij. Ik monitor of de API down gaat. Dat was bij de 5090 blijkbaar een teken dat er voorraad aan kwam. Bij de 5080 is de API niet down gegaan, dus is dit niet meer de manier.
Tot nu toe zijn alle drops op woensdag geweest, ongeveer net voor de lunch. Stiekem hoopte ik op een 5090FE drop
Hier precies hetzelfde, ook helaas terug naar het nvidia scherm. Volgende keer beter.Croqy schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:21:
ik was er binnen 2 seconden bij, en toch nog te laat! via nvidia de knop ingebrukt, dan checkt ie of ik ' human' ben en bam terug naar het nvidia scherm helaas. Zodra je het pingetje hoort en je klikt is het een loterij! wel spannenden gefeliciteerd voor diegene die hem heeft. Wel gebruiken he, en niet stiekem weer doorverkopen
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Eerst veranderd de SKU, dan komt de SKU beschikbaarDysi schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:22:
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Wacht zelf nog op m'n order van de vorige 'drop'. Nu al een week verder.real-doc schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:23:
Tot nu toe zijn alle drops op woensdag geweest, ongeveer net voor de lunch. Stiekem hoopte ik op een 5090FE drop
Datenheim had een discord alert gestuurd voor een SKU change. Daarna ben ik elke seconde gaan refreshen en kon ik hem kopen met een beetje geluk.Dysi schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:22:
waarom kom ik op de nvidia site via proshop link en dan klik ik op kopen en ga ik weer terug naar de hoofdpagina?
Oh toch wel. Dan heb ik het gewoon gemist.Brozef schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:23:
[...]
De API was downgegaan en toen ben ik meteen begonnen met refreshen.
Waarschijnlijk was je te laat, ik had hetzelfde namelijk.Vegetto schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:24:
waarom kom ik op de nvidia site via proshop link en dan klik ik op kopen en ga ik weer terug naar de hoofdpagina?
Ik kwam niet verder dan Prohop --> verifieren dat je een mens bent
Daarna werd ik doorgestuurd naar nvidia website
Daarna werd ik doorgestuurd naar nvidia website
wat is jouw geheim, dat ie bij refreshen dan niet blokkeert en je een nieuwe browser moet openen?Brozef schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:23:
[...]
De API was downgegaan en toen ben ik meteen begonnen met refreshen.
Zodra die de marketplace niet meer wil laden omdat ik teveel refresh cookies verwijderen van nvidia.Croqy schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:28:
[...]
wat is jouw geheim, dat ie bij refreshen dan niet blokkeert en je een nieuwe browser moet openen?
en dan kan je weer refreshen als een madman
2 tabs, 1 window. Tab 1 = nvidia website and tab 2 = chrome privacy and security window to clear cookies fast. Spam F5, clear cookies every 2 minsCroqy schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:28:
[...]
wat is jouw geheim, dat ie bij refreshen dan niet blokkeert en je een nieuwe browser moet openen?
is er nog een ander medium dan dattenheim telegram ? dan hoor ik dat graag
The discords I used:Vegetto schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:33:
https://discord.gg/BbRbgJgQ
https://discord.gg/datenheim-919280787575156807
https://discord.gg/CJxuY44f
Loud notifications only for specific events. Once you hear the beep, then start spamming and don't flinch
Ik kreeg 10 minuten van te voren hier een melding dat de sku was gewijzigd.Vegetto schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:33:
https://t.me/hwdb_rtx_fe_drops
ah ja thanks, wat ook niet hielp was dat mn cookie filter aanstond. Dan blokkeert ie al na 2 refreshes ofzo. als die uit staat kan ik veel meer spammen inderdaadBrozef schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:30:
[...]
Zodra die de marketplace niet meer wil laden omdat ik teveel refresh cookies verwijderen van nvidia.
en dan kan je weer refreshen als een madman
Ik had een 3080 in mijn winkelwagen op Nvidia FR. Er daarna achter komend dat zij niet naar Nederland versturen
Niet te doen
Ik was er direct bij, maar word meteen teruggestuurd naar de hoofdpagina.
Ignorance Is Bliss
En weer te laatVerwijderd schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:41:
New SKU weer om 11:35
Is er ook al een 5090 FE drop geweest vandaag, of alleen de 5080?
Ik denk dat dit losse kaarten zijn die met de eerdere verkoop van vandaag mis zijn gegaan met betalingen bijv.D3ft0n3 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:42:
Niet te doenIk was er direct bij, maar word meteen teruggestuurd naar de hoofdpagina.
Was er binnen 1 sec bij. Ik word 3x teruggestuurd naar de nvidia hoofdpagina. Komt dit omdat ik te traag ben? Of heeft dit te maken met cookies oid?
5080 only.scandalous schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:42:
11:11 de drop voor Proshop (NL/DE/NO etc)
11:38 de drop voor LDLC (BE/FR/IT/SP)
Redirect terug naar Nvidia website betekent dat de kaarten reeds gereserveerd zijn en je te laat was.BartOM schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:43:
Was er binnen 1 sec bij. Ik word 3x teruggestuurd naar de nvidia hoofdpagina. Komt dit omdat ik te traag ben? Of heeft dit te maken met cookies oid?
[ Voor 42% gewijzigd door Lord_Dain op 19-02-2025 11:44 ]
Hij was groen voor me, maar dan word ik automatisch doorgestuurd naar proshop. Nu niks.. begrijp er niks van.
Redropped.. ik zag de 'koop nu' knop en toen redirect naar Nvidia marketplace. Helaas...
https://x.com/DealBytes/status/1892163439071539525
https://x.com/DealBytes/status/1892163439071539525
Ik was er redelijk snel bij en ging door naar betaling, die ook in orde was maar ik heb geen mail binnen van mijn bestelling. Is het dan mislukt?
Jup, same. Na die 'botcheck' werd ik iig redirected naar Nvidia. Proshop directe link was instant block.Edjah schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:44:
Hij was groen voor me, maar dan word ik automatisch doorgestuurd naar proshop. Nu niks.. begrijp er niks van.
Waarschijnlijk is het je gelukt.Pisdine schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:46:
Ik was er redelijk snel bij en ging door naar betaling, die ook in orde was maar ik heb geen mail binnen van mijn bestelling. Is het dan mislukt?
Hierzo blijft mijn betaling maar draaien.
Email came 5/10 mins later. Paid with IDEAL, money was taken immediately.Pisdine schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:46:
Oehh dan komt er nog misschien een exemplaar weer beschikbaar (die van jou
Ook op tijd kunnen bestellen via de FR marketplace (LDLC). Ik dacht zeker dat het te laat ging zijn want ik moest nog heel mijn adres gegevens invoeren D:
Nu ja, eerst afwachten of het effectief verzonden wordt. Ik wou eigenlijk eerder voor een 5090 gaan, maar zou wel genoegen nemen met een 5080 indien de beschikbaarheid voor een 5090 er niet op betert.
Heb al gelezen dat iemand 2 drops op rij was geslaagd om een 5090 te scoren, maar dat zijn 2de order daarom werd geannuleerd. Kan je wel 1x 5080 kopen en 1x 5090 of is dat ook niet mogelijk?
Nu ja, eerst afwachten of het effectief verzonden wordt. Ik wou eigenlijk eerder voor een 5090 gaan, maar zou wel genoegen nemen met een 5080 indien de beschikbaarheid voor een 5090 er niet op betert.
Heb al gelezen dat iemand 2 drops op rij was geslaagd om een 5090 te scoren, maar dat zijn 2de order daarom werd geannuleerd. Kan je wel 1x 5080 kopen en 1x 5090 of is dat ook niet mogelijk?
Dan vrees ik dat je te laat bent. Had dit ook een paar keer met de 5090FE drops. Heb ze na een 5-tal minuten wel afgesloten.
Moest je er toch doorgeraken hoor ik het graag!
Vol verwachting, bankrekening check, websites nvidia en proshop open check, ingelogged op proshop check.FireBladeX schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:53:
[...]
Oehh dan komt er nog misschien een exemplaar weer beschikbaar (die van jou).
Jammer dat ik net met koffie pauze was om 11,10
Heb je een mail ontvangen? Ik heb ook besteld maar nog niets ontvangenxinergie schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:54:
Ook op tijd kunnen bestellen via de FR marketplace (LDLC). Ik dacht zeker dat het te laat ging zijn want ik moest nog heel mijn adres gegevens invoeren D:
Ja dat kan, het is 1 5080 FE en 1 5090 FE per klant. In principe kun je beide dus kopen.xinergie schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:54:
Denk niet dat iemand het er voor over heeft, maar ik zie de PNY 5080 OC (non RBG) te koop op amazon.nl:
https://amzn.eu/d/5EcwU3N
Wordt niet via amazon.nl zelf verkocht tegen (naar mijn mening) veel te hoge prijs. Maar wellicht dat iemand anders dat anders ziet, dus doe je voordeel ermee.
Wordt niet via amazon.nl zelf verkocht tegen (naar mijn mening) veel te hoge prijs. Maar wellicht dat iemand anders dat anders ziet, dus doe je voordeel ermee.
Yep, mailt ontvangen op m'n gmail. Check ook je junk folder ofzo. Op gmail heb ik daar niet veel last van, maar mijn oude outlook mail is echt een ramp qua spamdetectie.Pisdine schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:58:
[...]
Heb je een mail ontvangen? Ik heb ook besteld maar nog niets ontvangen
De laatste keer dat ik keek stond deze kaart goedkoper op de 2dehands websites te koop van mensen die ze aan 1190-1350 euro konden kopen en verkopen voor 1550-1600 euro.xtreme_lunatic schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:09:
Denk niet dat iemand het er voor over heeft, maar ik zie de PNY 5080 OC (non RBG) te koop op amazon.nl:
Vind het ook bizarre prijzen. Heb 'm zelf ook besteld voor 1190.xinergie schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:21:
[...]
De laatste keer dat ik keek stond deze kaart goedkoper op de 2dehands websites te koop van mensen die ze aan 1190-1350 euro konden kopen en verkopen voor 1550-1600 euro.
iemand vond het een acceptabele prijs, want voor mij staat ie op verkocht!xtreme_lunatic schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:09:
Als ik op "Alle koopopties bekijken" klik zie ik nog opties staan.doebbalapoent11 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:28:
[...]
iemand vond het een acceptabele prijs, want voor mij staat ie op verkocht!
Verwijderd
Ik kan de MSI GeForce RTX 5090 32G GAMING TRIO OC voor 3300 euro kopen. Wat denken jullie van de prijs? Ben benieuwd naar jullie mening.
te duur voor wat je er voor krijgt. maar het is maar wat de gek er voor geeft natuurlijk!Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:50:
Ik kan de MSI GeForce RTX 5090 32G GAMING TRIO OC voor 3300 euro kopen. Wat denken jullie van de prijs? Ben benieuwd naar jullie mening.
Je zult zelf moeten bepalen of dat voor jou de moeite is. Een FE model via nVidia kost 2369€.Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:50:
Bijna 1000 euro voor een betere koeler en RGB. De enige die bepaalt of dat t waard is ben jezelf.Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:50:
Iemand die weet of er buiten bij de launch dagen zijn geweest dat er 5090FE & 5080FE droppen op dezelfde dag?
Enkel 5080 FE. Zelf heb ik nog een openstaande order voor de 5090 FE drop van vorige week.scandalous schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:42:
Mocht ik daar een update van krijgen zal ik die ook hier delen, zou mogelijk een aanwijzing kunnen zijn dat er een 5090 FE drop komt.
Edit: Blijkbaar was er een dubbel check nodig omdat ik mijn PayPal op een ander email adres had staan. Dus voor iedereen die hetzelfde zal hebben. Houd ook de spam folder in de gaten van dat emailadres.
[ Voor 19% gewijzigd door MaRs-Strife op 19-02-2025 13:10 ]
Dit is pas de 2e 5080 FE drop dus kan niks over geconcludeerd wordenVoxwork schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:55:
Iemand die weet of er buiten bij de launch dagen zijn geweest dat er 5090FE & 5080FE droppen op dezelfde dag?
Als je huidige videokaart het nog doet zou ik lekker wachten totdat de prijzen gaan dalen.Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:50:
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Het is in het verleden eigenlijk altijd enorm onvoorspelbaar geweest. Als ik in mijn Telegram-geschiedenis kijk, zie ik dat tijdens de 3000- en 4000-serie er zelfs drops in de weekenden waren, soms dagen uit elkaar, soms tegelijk, alles is mogelijk.Voxwork schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:55:
De enige vuistregel is geloof ik dat ze eigenlijk nooit middenin de nacht droppen, maar meestal ergens tussen 7 uur 's ochtends en 22 uur 's avonds.
Bedankt voor de info!LiMbO83 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:04:
[...]
Het is in het verleden eigenlijk altijd enorm onvoorspelbaar geweest. Als ik in mijn Telegram-geschiedenis kijk, zie ik dat tijdens de 3000- en 4000-serie er zelfs drops in de weekenden waren, soms dagen uit elkaar, soms tegelijk, alles is mogelijk.
De enige vuistregel is geloof ik dat ze eigenlijk nooit middenin de nacht droppen, maar meestal ergens tussen 7 uur 's ochtends en 22 uur 's avonds.
Doen! Goede prijs!Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:50:
Gewoon geduld hebben al je zal een veel mooiere prijs kunnen kopen.Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:50:
Met het uitgespaarde geld kan je andere leuke dingen doen
Tenzij je niet meer kan wachten zou ik het gewoon nog even tijd geven.
Iemand die weet waar dit aan zou kunnen liggen?CyberDonky schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:46:
[...]
Jup, same. Na die 'botcheck' werd ik iig redirected naar Nvidia. Proshop directe link was instant block.
Per drop zijn er x aantal kaarten beschikbaar.BartOM schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:20:
[...]
Iemand die weet waar dit aan zou kunnen liggen?
Proshop laat x aantal sessies/klanten toe (degenen die als snelste door de botcheck heenkomen) en krijgen dan 10 minuten de tijd om de bestelling af te maken. Overige klanten krijgen redirect naar Nvidia vanuit het mandje van Nvidia en een blocked melding via proshop van cloudflare. Dat is dus geen block of ban maar simpele feit dat het aantal kaarten (op voorwaarde van betaling) al vergeven is.
Dit zag je ook terug omdat 10 minuten later er weer even wat kaarten beschikbaar waren.
Denk dat de MSRP 2950-3050 oid is voor dit model?Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:50:
Maar goed, daar doen we inmiddels al lang niet meer aan natuurlijk.
Ligt er een beetje aan hoe lang je wilt wachten denk ik dan. Zie hem wel vaak langskomen op Amazon voor 2950, maar dan ben je altijd te laat.
Niemand die geïnteresseerd is in de 5070 ti?
Is nog niet gereleasedTechkeizer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:59:
Waarom zou je daarin geïntereseerd zijn? Geen FE van en de AIB's zullen boven de 1200€ komen - de MSRP van de 5080 nota bene - en qua performance veel minder.Techkeizer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:59:
Morgen toch?
In principe is de MSRP 899🤡Dhene schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 14:09:
[...]
Waarom zou je daarin geïntereseerd zijn? Geen FE van en de AIB's zullen boven de 1200€ komen - de MSRP van de 5080 nota bene - en qua performance veel minder.
[ Voor 49% gewijzigd door Techkeizer op 19-02-2025 14:14 ]
Misschien wel als een mid-end kaart maar voor mij zal dat nog bevestigt moeten worden door de prijs. Boven 975E, vind ik hem niet interessant.Techkeizer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:59:
Het lijkt er op dat alle AIB's de MSRP hebben opgehoogd naar $899, dus €1099,- in euro's.Techkeizer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 14:14:
[...]
Morgen toch?
[...]
In principe is de MSRP 899🤡
Dat is dan voor de allergoedkoopste AIB variant, waar, zoals elk jaar maar 5% van de productie (ofzo) heen gaat. De andere AIB modellen komen rond de $999 - $1099 (€1200-€1350).
Veel tech reviewers hoorde je al dat ze erg teleurgesteld zijn dat er van ze verwacht wordt in hun reviews op te nemen dat het om een $749 kaart gaat, terwijl alle prijzen (op dezelfde SKU's ook) opgehoogd zijn naar $899.
De 5070TI is daarmee dus hoe dan ook de minst interessante kaart van de hele line-up. Terwijl er initieel verwacht was dat dit de bang for buck kaart zou gaan zijn. +-4080 performance voor een prijs die de 5080 in principe al niet eens waard is.
Deze pre build op proshop valt nog mee met een 5080 voor 2.729,90 https://www.proshop.nl/DU...-GB-DDR5-6000-MHz/8058329
Zij hebben zelfs een prebuild met 5070TI voor 2399. Dezelfde config alleen de GPU.Shifra schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 14:51:
Deze pre build op proshop valt nog mee met een 5080 voor 2.729,90 https://www.proshop.nl/DU...-GB-DDR5-6000-MHz/8058329
Prijsverschil is 330E tussen de twee builds. Geen goedteken dit. Als de goedkoopste 5080 voor 1500 werd verkocht dan zal dat 1170 zijn voor een 5070TI. Maar dit zal nog van hun margen afhangen.
https://www.proshop.nl/DU...9800X3D-32-GB-RAM/8058328
Dan moet ik je teleurstellen, dit zijn de prijzen van de 5070 Ti bij Caseking:nadh schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 14:15:
[...]
Misschien wel als een mid-end kaart maar voor mij zal dat nog bevestigt moeten worden door de prijs. Boven 975E, vind ik hem niet interessant.
Haha inderdaadMaTr1x schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 15:04:
[...]
Dan moet ik je teleurstellen, dit zijn de prijzen van de 5070 Ti bij Caseking:
[Afbeelding]
Dus mijn recente reactie klopt meer met wat je deelt. Goedkoopste rond de 1150.
Wij zijn trouwens allemaal teleurgesteld.
wel echt fkng schandalig hoor deze prijzen allemaal. Krijg er spontaan haatneigingen van, sorry.Valandin schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 14:19:
[...]
Het lijkt er op dat alle AIB's de MSRP hebben opgehoogd naar $899, dus €1099,- in euro's.
Dat is dan voor de allergoedkoopste AIB variant, waar, zoals elk jaar maar 5% van de productie (ofzo) heen gaat. De andere AIB modellen komen rond de $999 - $1099 (€1200-€1350).
Veel tech reviewers hoorde je al dat ze erg teleurgesteld zijn dat er van ze verwacht wordt in hun reviews op te nemen dat het om een $749 kaart gaat, terwijl alle prijzen (op dezelfde SKU's ook) opgehoogd zijn naar $899.
De 5070TI is daarmee dus hoe dan ook de minst interessante kaart van de hele line-up. Terwijl er initieel verwacht was dat dit de bang for buck kaart zou gaan zijn. +-4080 performance voor een prijs die de 5080 in principe al niet eens waard is.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.
Let bij het reageren op het volgende:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.
Let bij het reageren op het volgende:
- Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Ranten is niet toegestaan.
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
- Scalping bespreken is niet toegestaan.
- Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
- Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
- Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 50XX] Ervaringen & Discussie
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/xarIWwE0CqsvTyrUaGLrHkGH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pzcahGWZQ6OjjCqhPm2fpovf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/aGdjTRMcU5gSbkiY1hB0EZWy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/AMaNlbKIPDaSPQyTLrUycbvV.png?f=fotoalbum_large)