[NVIDIA GeForce RTX 50XX] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 71 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Vergeet ook niet dat nvidia een beursgenoteerd bedrijf is. Dat betekent dat ze bij wet verplicht zijn om de belangen van de aandeelhouders voorop te stellen. Dat betekend dan weer dat ze een mm² wafer niet zomaar voor een veel lagere prijs aan consumenten kunnen verkopen als ze diezelfde mm² ook voor meer als AI processor kunnen verkopen.
Als ze dat serieus zouden doen kunnen ze flinke rechtzaken verwachten van aandeelhouders.
Ik vind dit persoonlijk een slecht systeem. Maar dit is wel hoe het nu werkt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tasminos schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:18:
Uiteindelijk ligt de oorzaak echt bij de Beslissers bij Nvidia. Zij kiezen er doelbewust voor om hun middelen zoveel mogelijk in te zetten voor de enterprise-markt, gedreven door de hype rondom AI. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het is de realiteit. Dit zal hoe dan ook impact hebben op de consumentenproducten. Consumenten, retailers en de rest ondervinden daar nu de gevolgen van: weinig middelen om te leveren, dus weinig voorraad.

Weinig voorraad betekent extreme prijzen, maar ook producten die niet aan de verwachtingen voldoen. Kijk maar naar de verschillen tussen de 30- en 40-serie in vergelijking met de huidige generatie: een aanzienlijk hoger stroomverbruik met nauwelijks prestatiewinst. Kortom, consumentenkaarten krijgen niet meer de aandacht die ze verdienen bij Nvidia.

Ik zie maar twee oplossingen. De eerste is dat consumenten Nvidia afstraffen door een boycot of langdurig negatieve publiciteit. Dat zie ik echter niet snel gebeuren, omdat er simpelweg geen volwaardig alternatief is. De tweede oplossing is dat andere bedrijven opstaan en alternatieven bieden.

Het klinkt misschien gek, maar ik ben blij met de klappen die Nvidia afgelopen week heeft gekregen, met een daling van bijna een kwart van hun aandelen. Wat mij betreft is dit een gezonde correctie in een ongezonde situatie.

Zo, dat moest ik even van me af tikken. Niet te zwaar aan tillen, het is maar mijn mening. 😉
Inderdaad, maar waarom zouden ze ook? Ze kunnen de prijzen gewoon verhogen, een "70" klasse product als 5080 verpakken, de prijs omhoog gooien. En wat doet de markt? Keihard uitverkopen voor release bij Nvidia zelf, en de lulligste versies voor DUBBEL de FE MRSP uitverkopen binnen een uur.
Nu pakken ze op deze manier goede omzet, waarom zou je dan meer waivers aan consumenten materiaal verspillen en deze tekorten die goed zijn voor marge opheffen?
De zakelijke markt is ook een zwart gat waar eindeloos product wordt opgekocht, waar veel meer rek in zit.

Volgende generatie kunnen ze dit makkelijk herhalen, zeker als het aantal kaarten zo magertjes blijft dat niet eens iedereen van z'n een paar generaties terug kan upgraden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DemanNL
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:32
Ik heb een hele build klaar staan bij azerty.nl. Wil graag mijn oude 1080ti build vervangen voor een 5080/5090 build. Gisteren half uur bij Azerty zitten refreshen, daarna maar opgegeven.

Probeer het over een maand ofzo wel weer een keer, beetje jammer dat het zo moet :(

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-09 22:42
rajackar schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:14:
[...]

Je analyse klopt. Ik denk alleen niet dat dat per se een probleem hoeft te zijn.
In bijna iedere markt voor niet essentiële producten komt dit voor. Denk aan auto's, huizen, tv's, audio etc.
Ik heb nu ook ene 4090 en zou graag een 5090 kopen. Liefste nog een liquid versie.
Wat mij meer een probleem lijkt is dat de meer "mainstream" varianten te hoog geprijsd zijn en nauwelijks vooruitgang per euro laten zien.
Niet akkoord. Dat er schaarste is in veel markten dat klopt, maar je gaat toch ook niet jaarlijks het nieuwste mercedesmodel kopen omdat er wat nieuwigheden inzitten? Of om de paar jaar een nieuw huis omdat er enkele modernere materialen inzitten? Of ieder jaar een nieuwe race-fiets omdat het nieuwe model toch weer 200gr lichter is?

Dat je ondanks je al een 4090 hebt, toch nog een 5090 wil, kan ik nog begrijpen (maar ik vraag mij dan af in welke usecases je huidige kaart niet voldoet en een 5090 dat zal oplossen).
Ik begrijp niet dat mensen er zomaar duizenden euro's extra tegenaansmijten op een product dat sowieso al erg overpriced is, gewoon om het nieuwste speelgoedje te kunnen hebben.

Wat mij betreft doet iedereen met zijn geld wat hij wil/kan natuurlijk, daar gaat het mij helemaal niet om.
Het is gewoon vervelend om dit topic constant vol te zien staan met geklaag, terwijl de meeste klagers gewoon een deel zijn van het probleem. Vermoeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:11

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

djunicron schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:17:
Er zijn daarnaast gewoon best veel mensen die er vanuit gingen, zoals ik zelf ook eigelijk, dat deze kleine sprong in generaties tot veel minder vraag zou leiden. Maar helaas blijkt het aanbod ook gewoon heel minimaal.

Wellicht is deze prijs hype met 1-2 maanden weer voorbij. Maar ondertussen zijn ook in alle NL webshops de 4080 Supers van hogere kwaliteit of lagere prijs klasse compleet uitverkocht lijkt het.
Dit is deels gewoon de marketing/doel van nvidia, grote kans dat ze kleine voorraden hebben geleverd omdat schaarste creëren een goede manier is om hype te maken. Ik had ook niet gedacht dat het afgelopen dagen zo extreem zou zijn, maar vermoed wel dat het vanwege die marginale performancewinst ook weer sneller gaat normaliseren, bij de 30xx reeks was er 6 maanden na dato nog steeds niks te krijgen. Ik denk dat over een maand of 2 de prijzen voor de 40xx en 50xx aardig genormaliseerd zijn. Omdat er volgens mij niet echt schaarste is maar vooral FOMO.

Dit omdat ook de prijzen van de vorige generatie bizar omhoog zijn geschoten, dat was bij 30xx launch echt niet. Krap 2 weken geleden heb ik nog een deal voorbij zien komen van een nieuwe 4080 Super voor €989, dat was misschien extreme pricedrop maar het geeft aan wat voor een rare oververhitting er nu in de markt is.
sandpatt schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:24:
Wat mij betreft doet iedereen met zijn geld wat hij wil/kan natuurlijk, daar gaat het mij helemaal niet om.
Het is gewoon vervelend om dit topic constant vol te zien staan met geklaag, terwijl de meeste klagers gewoon een deel zijn van het probleem. Vermoeiend.
Helemaal eens, en in aanvulling daarop: al die youtube filmpjes zijn influencers, het hele doel van nvidia is zoveel mogelijk fomo creëeren op forums zoals deze.

[ Voor 18% gewijzigd door DeNachtwacht op 31-01-2025 14:38 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
DemanNL schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:23:
Ik heb een hele build klaar staan bij azerty.nl. Wil graag mijn oude 1080ti build vervangen voor een 5080/5090 build. Gisteren half uur bij Azerty zitten refreshen, daarna maar opgegeven.

Probeer het over een maand ofzo wel weer een keer, beetje jammer dat het zo moet :(
Azerty heeft wel complete 5080 systemen op hun site staan met 2-3 werkdagen levertijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 12:26
Nieuwe build met 9800x3d en heb alleen een 1080 om aan te sluiten. Ik wil een 5090 maar helaas.😢

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:01
@sandpatt De ene vind het vermoeiend, de ander vind het heerlijk vermakelijk ;)
Om ook mee te zeuren (ik ben geen deel van het probleem omdat ik geen Nvidia koop) vind ik de prijzen ook wel de verkeerde kant op gaan.

@Thugnificent Want een 1080 is een kaart waarmee je niets meer kan (alle games draaien daar nog op)?

[ Voor 26% gewijzigd door HugoBoss1985 op 31-01-2025 14:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
sandpatt schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:24:
[...]

................

Helemaal mee eens. Beetje balen dat je niet van je 4090 een 5090 kan maken is niet erg.-) Maar klagen heeft echt geen zin. Tip van de week: Blijf er niet te lang in hangen en geef aandacht aan andere dingen die je familie of je zelf gelukkig(er) kunnen maken.-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 12:26
HugoBoss1985 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:34:
@sandpatt De ene vind het vermoeiend, de ander vind het heerlijk vermakelijk ;)
Om ook mee te zeuren (ik ben geen deel van het probleem omdat ik geen Nvidia koop) vind ik de prijzen ook wel de verkeerde kant op gaan.

@Thugnificent Want een 1080 is een kaart waarmee je niets meer kan (alle games draaien daar nog op)?
Met een 4k oled scherm? Nee de games draaien niet nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
De AI hypo zorgt ook voor een vraag bij prosumers die niet gamen, maar lokaal AI modellen willen draaien. Ik denk ook dat er wel bedrijven zijn die consumenten kaarten kopen voor AI dat is allemaal al extra vraag nog los van het dilemma van nvidia hoeveel rtx-en ze verschepen V.S. Enterprise.

In China had een hedge fund second grade kaarten opgekocht en R1 gelanceerd. Geen idee of dat RTX-en waren maar het zet waarschijnlijk ook meer van dat soort initiatieven aan het denken.

Zie wel langdurig schaarste voor de 50X serie. Ik dacht ik kijk ook even bij vraag en aanbod voor een 4090, het staat vol met mensen die er 1 vragen en nauwelijks aanbod.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:09
Het zou goed zijn als Nvidia net als met de 40XX launch met van die vouchers zou werken die random werd uitgedeeld via de Geforce Experience app. Zou een leuke loterij zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 20:12
De 5070 Ti en 5070 hebben nu ook prijzen op de website van Nvidia;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a7S2IR4ulU6_iezA8P0ukezEHi8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zr8W9RTuOCHGeR31UCgbcwR1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:15
Geen FE Drop vandaag?... had gehoopt op een 15:00 drop :) Ik ben niet de enige... de site is beduidend langzamer...

[ Voor 33% gewijzigd door n00bCoder op 31-01-2025 15:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Big-Boss schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 13:48:
Zoals ik eerder ook al heb genoemd in mijn post een paar pagina’s terug. Steve van Gamers Nexus bevestigt mijn gevoelens, een echte Paper launch!

YouTube: Paper Launch

Dit krijg je dus als Je geen concurrenten hebt en gehele GPU markt onder controle hebt. Maximaal uitmelken en kunstmatig de voorraden laag houden, en als de vraag steeds minder wordt dan met de prijs zakken zodat ze net zo lang kunnen rekken tot de volgende generatie GPU’s komt. zodat ze die weer voor absurt hoge prijzen iedereen weer het maximale laten betalen.
Nee, dit krijg je als de PC gaming markt je weinig meer boeit en je focus bijna compleet ligt op het voorzien van de enorme vraag uit de datacenter wereld ivm AI, die bereid zijn vele malen meer voor je producten te betalen dan PC gamers.. Ik zou er niet van opkijken als de productie van de 50-serie videokaarten minimaal blijft de gehele duur van de generatie.. Zwart scenario, maar zou mij dus niet verbazen..

Het is een kans voor open doel voor vooral AMD om eindelijk weer eens wat meer marketaandeel te pakken, als Nvidia amper leverbaar en duur blijft.. We gaan zien hoe ze met deze kans omgaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er waren slechts 250 stuks 5090 FE kaarten voor Micro Center in de gehele US. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

https://www.pcgameshardwa...em-Verkaufsstart-1464918/

Nvidia KSB bot heeft lopen eten of niet dan…

Als er voorraad is bijvoorbeeld bij Proshop, dan ga je de directe link naar Proshop via Nvidia Marketplace niet eens zien. Die URL is gevonden en ja, als Proshop al eerder dan 15.00 uur de stock heeft ingeladen ben je sowieso al klaar…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• reprieve
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 19-09 10:24
5090 FE intussen geleverd door LDLC (België).

Heb de bestelling pas echt kunnen afronden rond 15:45, dus het is niet per se zo dat enkel bots de volledige stock hebben kunnen opkopen en voor de officiële lancering. Het is gewoon weer geluk hebben..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
CyberDonky schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:19:

Als er voorraad is bijvoorbeeld bij Proshop, dan ga je de directe link naar Proshop via Nvidia Marketplace niet eens zien. Die URL is gevonden en ja, als Proshop al eerder dan 15.00 uur de stock heeft ingeladen ben je sowieso al klaar…
Wat een flater van Nvidia en proshop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-09 19:47
CyberDonky schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:19:

Ach ja, in de tijd van de echte schaarste (30xx series) heeft NBB er maanden gedaan om iets zinvols proberen te doen... zonder succes. Bots hadden ondanks alle handigheidjes de voorraad opgekocht binnen enkele seconden. Proshop gaat daar niet eens moeite voor doen

Signature

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-09 11:53
Eerlijk gezegd hoop ik dat er nog een staartje komt aan dit hele ProShop verhaal. Feit is dat ProShop door die kaarten voor 15u te verkopen het embargo heeft geschonden, en of dat nu komt omdat ze niet genoeg controles hadden daartegen of dat er ergens een lek is maakt niet uit. Zou me eerlijk gezegd niet verbazen mochten boze klanten die hierdoor geen kaart konden bemachtigen een zaak beginnen hierover.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:14
nzall schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:16:
Eerlijk gezegd hoop ik dat er nog een staartje komt aan dit hele ProShop verhaal. Feit is dat ProShop door die kaarten voor 15u te verkopen het embargo heeft geschonden, en of dat nu komt omdat ze niet genoeg controles hadden daartegen of dat er ergens een lek is maakt niet uit. Zou me eerlijk gezegd niet verbazen mochten boze klanten die hierdoor geen kaart konden bemachtigen een zaak beginnen hierover.
Als ik Proshop was gewoon alle bestellingen van voor 15:00 cancellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:56
Bas81 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:25:
Waarom zou je dat doen als je Proshop was? Kost geld om dat handmatig te gaan doen. Beter sorry zeggen en zorgen dat het de volgende keer beter gaat. Dan gaat het niet ten kosten van je winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:20
[...]

Waarom zouden ze dat doen? Die zitten niet te wachten op een heleboel administratie. "Eerlijkheid" verkoopt geen kaarten. Misschien als nvidia er iets van zegt zullen ze pas actie ondernemen.

Anders is het weer gewoon door naar de volgende batch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:37
[...]

Inside job?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iamrenne
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-07 21:15
TheBrut3 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:27:
[...]

Waarom zou je dat doen als je Proshop was? Kost geld om dat handmatig te gaan doen. Beter sorry zeggen en zorgen dat het de volgende keer beter gaat. Dan gaat het niet ten kosten van je winst.
Waarom niet? Ze staan het gebruik van bots toch niet toe volgens hun eigen policy? Volgens mij maakt bijvoorbeeld een mojo tegenwoordig ook vaker tickets ongeldig om deze reden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaGuus
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19-09 18:34
Denk eerder dat de API van Nvidia de URL al ge-exposed had voor 15:00. Overigens vind ik het sowieso stom dat Nvidia gewoon een API heeft om de store-URL op te halen en de status van een kaart. Dit had ook gewoon server-side gerenderd kunnen worden.

[ Voor 31% gewijzigd door ThaGuus op 31-01-2025 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://estripe.com/shop/...90-32g-suprim-liquid-soc/

MIS Suprim liquid voor MSRP?
Ziet er een beetje verdacht uit, maar de site heeft goede recensies online. Wat zie ik hier over het hoofd?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:35

MazeWing

The plot thickens...

Als men gewoon de manier van verkoop zoals EVGA hanteerde (inschrijven met account-> uitnodiging om binnen x-aantal uur de kaart te kopen, 1 per account) dan zou het allemaal meteen een stuk eerlijker zijn, sluit je bots uit en voorkom je scalpers.

Het kan dus echt allemaal wanneer er een wil zou zijn. Maar die “wil” is in de gehele keten ver te zoeken….

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:48:
https://estripe.com/shop/...90-32g-suprim-liquid-soc/

MIS Suprim liquid voor MSRP?
Ziet er een beetje verdacht uit, maar de site heeft goede recensies online. Wat zie ik hier over het hoofd?
- Amerikaanse shop; invoerrechten, belastingen
- Backorder dus levertijd ook onbekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:50:
[...]

Op de site staat dat het vanuit Nederland wordt verzonden, zou dat niet betekenen dat er geen invoerrechten worden geheven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n00bCoder
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:52:
[...]

Op de site staat dat het vanuit Nederland wordt verzonden, zou dat niet betekenen dat er geen invoerrechten worden geheven?
If its too good to be true...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkeR
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

MazeWing schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:50:
Het kan dus echt allemaal wanneer er een wil zou zijn. Maar die “wil” is in de gehele keten ver te zoeken….
En al helemaal bij de scalper shops hier in NL.
Bestel wel elders in het vervolg.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jody2k
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 13:20
Cartman! schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:50:
[...]

- Link naar scamadviser rechtsonder op hun eigen site (om te bewijzen dat ze zeker geen scammers zijn? :P )
- Shipping date: February 24 - March 2, 2025 (das wel heel ruim)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:52:
[...]

Ik zie het ja maar als ik t op Brazilie zet dan shippen ze die kaart ineens vanuit Brazilie, ik zou t niet vertrouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dResign
  • Laatst online: 20-09 21:25
https://marketplace.nvidi.../consumer/graphics-cards/

5080 "Nu kopen" staat beschikbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erico360
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 19:26

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dResign
and it's gone

Redirect URL was:
https://store.nvidia.com/nl-nl/geforce/store

[ Voor 17% gewijzigd door dResign op 31-01-2025 17:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erico360
Man man man hoe kunnen mensen zo snel zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:13
Erico360 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:19:
Niet, het zijn bots.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kerkdeur
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-02 10:44
Eerlijk, als je het ziet en je hebt nog geld over na deze hele scammernij..
Probeer eentje te kopen voor de andere tweakers, je bent ze binnen de 5min kwijt en je maakt iemand anders heel blij.
Wanneer ik eens binnen zou geraken doe ik dit ook als het lukt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• iamrenne
OMG Ik heb een 5080 kunnen bemachtigen. Nu hopen dat ook alles goed gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jupinator
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-09 15:48
iamrenne schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:24:
OMG Ik heb een 5080 kunnen bemachtigen. Nu hopen dat ook alles goed gaat.
Poah hoe dan. Het lijkt wel onmogelijk.
Hoop voor je mee 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dResign
Erico360 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:19:
iamrenne is ermee gaan lopen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iamrenne
jupinator schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:25:
[...]

Poah hoe dan. Het lijkt wel onmogelijk.
Hoop voor je mee 8)
Thanks! Nou ik zit al de hele dag achter de pc te refreshen en zag ze net online komen. Via Chrome en Edge kwam ik er niet in (werd doorgelinkt naar een marketplace pagina van Nvidia of ik kreeg een error bij Proshop) en ineens via Firefox wel. Ik ben zo excited. Via de trackers kreeg ik trouwens geen melding binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erico360
iamrenne schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:29:
[...]

Thanks! Nou ik zit al de hele dag achter de pc te refreshen en zag ze net online komen. Via Chrome en Edge kwam ik er niet in (werd doorgelinkt naar een marketplace pagina van Nvidia of ik kreeg een error bij Proshop) en ineens via Firefox wel. Ik ben zo excited. Via de trackers kreeg ik trouwens geen melding binnen.
Hoe vaak refresh je zodat je niet gebanned wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n00bCoder
Erico360 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:30:
[...]

Simpel python scriptje maken (met ai 5 minuten werk). Hint gebruik playwright.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iamrenne
Erico360 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:30:
[...]

Bij Proshop was dat vrij snel. Ik probeerde het zo'n 5 keer per browser en toen kreeg ik dus de foutmelding. Ik raad echt aan om zoveel mogelijk browsers open te zetten zodat als je gebanned wordt je niet in paniek je cookies nog moet gaan wissen maar je gewoon door kunt gaan op de andere browser. Dat heeft mij echt gered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zag je de 5090 ook online komen? Aangezien je 'ze' schrijft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iamrenne
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:33:
[...]

Zag je de 5090 ook online komen? Aangezien je 'ze' schrijft.
Oeps sorry dat was een typfoutje 8)7 . Ik ben serieus nog half aan het trillen van opwinding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

iamrenne schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:37:
[...]

Oeps sorry dat was een typfoutje 8)7 . Ik ben serieus nog half aan het trillen van opwinding.
Haha snap ik. Gefeliciteerd d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:05
iamrenne schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:37:
[...]

Heb je ook de links voor ons?

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:01
Zie de prijzen van de 5090 naar de 3000€ gaan.
Ik hoop dat er eind maart genoeg 5090 kaarten zijn want dat is wanneer een kaart wil hebben.

Als ik goed herinner heeft Megekko nog steeds geen prijzen op zijn website.

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tiboa321
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-09 16:26
5090 op vooraad bij nvidia

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:10
Yes! Precies net voor het koken gaan, laat ik even checken. En ja, hoor! Geslaagd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKmork
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Hier niet (meer) helaas. NL?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tiboa321
Was nl ja, zag hem had hem per ongeluk ook in winkelmand maar geanuleerd. Ben aan het wachten voor de 5080

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Erico360
YES YES YES 5090 FE!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
We zijn genaaid door de Duitsers:-(

https://tweakers.net/nieu...as-voor-1500u-al-weg.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaash00
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-09 16:35
Ik klikte op kopen. Ik werd doorverwezen naar en proshop link en ging dan weer terug naar de marketplace van nvidia zonder dat er iets gebeurde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiboa321
Hij gaf aan dat de kaart 10 minuten gereseveerd was. Heb hem wel gelijk uit de winkeland gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic99h
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-04 20:58
Zijn de 5090 drops op nvidia marketplace gepland? Of zijn we allemaal lekker aan het refreshen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit misschien gebruikersafhankelijk is, want ik heb de pagina sinds 17:30 uur regelmatig ververst en er werd helemaal niets weergegeven. Dus het was er zeker niet voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:35

MazeWing

The plot thickens...

Dat zouden ze ook gewoon moeten blocken. Gewoon controle achteraf hoe het bestelproces is gegaan en bij bot gewoon ip ban.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erico360
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HymIF7byV412rWBdrvy0dzrvbQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hBjPrUb2xoFeM0NU5eioKaMN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 02:08
Nog een slachtoffer die erin gestonken is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:09
Iemand een basket link ;) misschien hebben we er wat aan met de 5090 erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
Gefeliciteerd denk ik. Je was sneller waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiboa321
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:49:
[...]

Ik denk dat dit misschien gebruikersafhankelijk is, want ik heb de pagina sinds 17:30 uur regelmatig ververst en er werd helemaal niets weergegeven. Dus het was er zeker niet voor iedereen.
Zal best kunnen ja, ik opende de site op mijn telefoon na het eten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoNickOne
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:09
Net de MSI GeForce RTX 5090 32G SUPRIM SOC weten te bemachtigen op Alternate! :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6vMXYZyjlWKzhstT53YCVKPCvYs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zR7ZFY6wYkzqlOzpMnxVgnOJ.png?f=fotoalbum_large

Is gelukt om te betalen met ByBit, daardoor 10% cashback.

[ Voor 70% gewijzigd door NoNickOne op 31-01-2025 17:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:13
NoNickOne schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:52:
Net de MSI GeForce RTX 5090 32G SUPRIM SOC weten te bemachtigen op Alternate! :-)

[Afbeelding]

Ik zou echt verdrietig zijn als ik dit in mijn mailbox zou aantreffen. Veel plezier met die kaart _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Major
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-08 19:13
Random refresh for the win. Het kan dus toch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ugO5LWU5-3fFGE7uysaDd8bNCM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GCkiag8YDdIrKagx0GgNmjmJ.png?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk via deze pagin: https://marketplace.nvidi.../consumer/graphics-cards/

De knop was opeens groen.

[ Voor 170% gewijzigd door Major op 31-01-2025 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
Major schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:55:
Random refresh for the win. Het kan dus toch.

[Afbeelding]
hoe laat was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
https://marketplace.nvidi.../consumer/graphics-cards/
deze refreshen (maar niet te veel want dan krijg je ban)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragonwith
nice, nette snipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenjekenny
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 14:07
Betekent dit dat Nvidia NL random kleine beetjes voorraad beschikbaar stelt? aangezien zowel erico als major nu een kaart hebben bemachtigd via de nvidia shop?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Oef, de Duitse Discord meldt dat er deze NL drop wederom 10 kaarten zijn verkocht. Samen met de orders hier is het rond de 12-13. Gaat lekker zo, misschien morgen weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10:17
Snap er niks van. Met die random drops speel je juist de bots in de kaart toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyzome
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-05 20:49
Homer-Simpson schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:06:
Snap er niks van. Met die random drops speel je juist de bots in de kaart toch.
Ik weet iig wat mijn weekendprojectje wordt nu... Rap ff Selenium pro worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
[...]

Echt super thanks!!!
Zonder dit bericht was ik niet gaan f5'en

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Gyzome schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:09:
[...]

Ik weet iig wat mijn weekendprojectje wordt nu... Rap ff Selenium pro worden :D
Headless zorgt juist voor een ban. Gebruik gewoon een Chrome snippet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
lcdlc order gecancelled en net paar min telaat voor de FE, gaat lekker haha.

Fingers crossed voor de aankomende dagen/ weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronite
  • Laatst online: 26-08 11:48
Man ik was net te laat met FE. Hopelijk kan ik morgen eentje scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-09 02:31

GTX404

Hi

Nice! Weet iemand om de hoeveel seconden je een request 'mag' sturen voor d inventory check?

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
Iemand toevallig een goeie tip voor stock alerts? Of een telegram groep voor de NVIDIA stock site? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erico360
dragonwith schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:15:
Iemand toevallig een goeie tip voor stock alerts? Of een telegram groep voor de NVIDIA stock site? :D
Ik had van alles aan staan maar helemaal niks was getriggerd bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HilariousGil
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 20-05 13:08
Thank you @NoNickOne , after your shared success
went to this page open --> https://www.alternate.nl/...erie?t=35088&s=price_desc
And was refreshing for the last 30 minutes each product page, because they were still "reserved" and not "out of stock".

[ Voor 25% gewijzigd door HilariousGil op 02-02-2025 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
HilariousGil schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:24:
Just got a 5090 from Alternate now. Thank you @NoNickOne , after your shared success
went to this page open --> https://www.alternate.nl/...erie?t=35088&s=price_desc

And was refreshing for the last 30 minutes each product page, because they were still "reserved" and not "out of stock".

[Afbeelding]
Nog steeds op voorraad zo te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
drakiesoft schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:26:
[...]

Nog steeds op voorraad zo te zien
Als je productpagina opent zie je dat het Uitverkocht of Gereserveerd is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Repsajsov
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 26-02 13:42
Hallo tweakers ik weet niet precies of dit bericht ontopic *knip* offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door br00ky op 31-01-2025 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuTchProzZz
  • Laatst online: 10:16
NoNickOne schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:52:

Slim, thanks voor de tip!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GTX404
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-09 02:31

GTX404

Hi

Even een vraagje: Als je in NL hebt gekocht: waar stuurde Nvidia jou heen? Welke link (als je die nog in je geschiedenis hebt) en winkel? Ik zou wellicht iets voor de tweakers kunnen fixen hier als je mij kunt DMen!

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragonwith
1 op voorraad nu

https://www.alternate.nl/...rt/html/product/100109563

Voor de tweaker met teveel geld

Edit: alweer weg

[ Voor 6% gewijzigd door dragonwith op 31-01-2025 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Die stond toen straks nog op Uitverkocht. Diegene dus toch bedacht?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dragonwith
Rivanov schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:54:
[...]

Die stond toen straks nog op Uitverkocht. Diegene dus toch bedacht?
Inderdaad, iemand kwam even tot de realisatie dat 3500 absoluut bezopen is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erico360
GTX404 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:35:
[...]

Even een vraagje: Als je in NL hebt gekocht: waar stuurde Nvidia jou heen? Welke link (als je die nog in je geschiedenis hebt) en winkel? Ik zou wellicht iets voor de tweakers kunnen fixen hier als je mij kunt DMen!
https://www.proshop.nl/Ba...yLQlsWI9HRkwYa8tXHlAFG4f4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzywuzy
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 12-02 14:46
Heeft het nog enige zin om te blijven refreshen? Na die laatste random nvidia drop weet ik niet meer of er nog meer verassingen komen. :(

[ Voor 3% gewijzigd door suzywuzy op 31-01-2025 19:05 ]

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Jaïr.exe
*knip* dit gaat geheid veel offtopic reacties genereren

[ Voor 101% gewijzigd door br00ky op 31-01-2025 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orthodux
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 10:09
suzywuzy schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:04:
Heeft het nog enige zin om te blijven refreshen? Na die laatste random nvidia launch weet ik niet meer of er nog meer verassingen komen. :(
Ik kijk af en toe even op goed geluk in de hoop dat er net eentje is.. maar schat de kans klein in
Pagina: 1 ... 16 ... 71 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
  • Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 50XX] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord