Na het praten met de hoofdman gaan we drinken. Veel drinken. Na veel praten (en nog meer drinken) en een cutscene ga ik met een ander Cuman naar een meisje in het Nomad camp vlakbij omdat hij daar een oogje op heeft. Ik ga wel vertalen en een goed woordje voor hem doen.
Dat ging dus helemaal mis! Het meisje wil niets van hem weten en de Cuman gaat daarna spontaan met mij op de vuist.
Na een paar slagen heen en weer zie ik op mijn scherm de tekst "Go back to Vavlek" (of hoe die hoofdman ook heet). Dus, al vechtende, rend ik terug naar het Cuman camp. Vavlek zal ons dan wel uit elkaar halen en de boel sussen dacht ik ...
Maar nee, hij en de andere Cumans gaan OOK met mij vechten. Dit kan ik niet winnen dus heb een paar keer de "I surrender" optie gekozen. Ok...gevecht stopt en ineens is Vavlek pislink op mij en moet ik een boete betalen want anders rapporteert hij mij aan de Baliff.
Allright, hier heb je je 75 groschen.
Daarna gaat iederen weer zitten en kan ik gewoon weer met hem praten alsof er niets gebeurd is. Sterker nog, we delen sterke verhalen en gaan samen op zoek naar meer drank. Hij weet blijkbaar een geheime stash. We lopen midden in de nacht stomdronken door het bos (het beeld is dan wazig en gaat wat heen en weer omdat je dronken bent) en we beginnen samen te zingen

Met veel dronkenmansgelul en boeren en scheten valt hij ineens flauw en is er een hond. Een hond met wie ik kan praten. Ik vergeet mijn torch te pakken dus heb de pratende hond niet kunnen zien maar er wel een gesprek mee gevoerd. Hilarisch!
Vervolgens met m'n dronken kop die hidden stash zien te vinden. Moet vlak in de buurt zijn. Maar ik vind het maar niet.
Ineens een cutscene. Ik zie weer een hond. Maar .... dat is MUTT!! We zijn totaal onverwacht herenigd!
Maar ai ... er zijn wolven....en ik stuur Mutt er op af. Wat volgt is een gevecht in het donker (dit keer met torch) en omdat ik zo stomlazerus ben kan ik niet eens zien of ik mijn sword heb getrokken of dat ik met mijn vuisten sta te zwaaien. Hahaha ik lig in een deuk
Affijn, ik ren succesvol weg van de wolven en sta tot mijn grote verbazing weer bij het bewusteloze lichaam van de Cuman hoofdman. Vlakbij de hidden stash. Dit keer vind het wel en keer - encumbered, gewond en dronken - terug naar het Cuman camp.
En WEER gaan we drinken ... ik bluf over van alles en nog wat met me lamme harses en beweer zelfs dat ik kan zwemmen. Een cutscene later sta ik midden in een vijver en verzuip bijna.
Terug in het kamp kots ik nog ff de schoenen van de hoofdman onder en krijg zijn woord dat ze niet meer terug naar de tavern in Troskowitz zullen gaan.
En dan gaan we ein-de-lijk slapen om uiteraard met een kater wakker te worden