Inmiddels 40 uur onderweg, en dat in twee weken tijd. Lang, lang geleden dat ik zo werd opgezogen door een game. Nog een paar side quests en dan wordt het tijd om naar de wedding te gaan. Inmiddels gaat door alle ervaringen het vechten ook een stuk gemakkelijker, zeker als Mutt een handje helpt. Houndmaster levelt wel erg snel omhoog, zit daar al op level 20.
Het meest bijzondere is dat ik me in die 40 uur nog geen minuut verveeld heb. Werkelijk alles is (tot nu toe) leuk om te doen

Wel een vervelende bug (?) te pakken: eind van de middag wilde ik een quest afronden in Semine, om vervolgens opgepakt te worden voor moord. Geen idee waar dat gebeurt moet zijn... Ik besloot de straf aan te gaan maar dat bleek brandmerken te zijn, dus toch maar een save geladen. Uur terug in de tijd, en ik vrees dat het 2K aftikken wordt bij de wachter. Of heeft iemand een andere tip?
Het bovenste screenshot is genomen bij de tanner. Dit soort details laten KCD met kop en schouders boven andere games uitsteken. De watergeul die ook daadwerkelijk doorloopt tot in de naastgelegen rivier. Zo simpel, zo logisch, en zo zelden vertoond. Genieten.