Ja opsich wel,een goede voorraad gemaakt, vind alchemy ook goed te doen ironisch daar ook nu de meeste punten in, maar saven is wel een must en gebruik heel soms de save and exit optie.
Ricmaniac schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:55:
[...]
Nice! het is inderdaad een hele trage game. Je moet er niet ingaan met het idee dat je hem in een weekendje uit speeld bijv

gewoon lekker in opgaan en dan kan je echt een geweldige experience hebben.
Als je op PC speelt heb je ook de mogelijkheid om een mod te installeren om unlimited te saven zonder die Savior Snapps te moeten hebben. Ook al hou je niet van modden ofzo vind ik dat toch wel een hele fijne.
En hoe bedoel je dat het tegen valt qua reacties? De game is al anderhalf jaar uit dus niet zo heel veel meer die het dit moment spelen denk ik.
Ja speel hem op de base ps5, maar ook performance mode speelt heerlijk.
Ik neem ook gewoon de tijd qua verhaallijn wordt je er mooi ingezogen, ondanks de frustraties soms qua moeilijkheid. Qua uren die ik maak, dan zal ik nog wel een aardige tijd vooruit kunnen.
Ja snap wel dat er nu weinig spelers zijn, maar in zijn totaliteit had ik veel meer reacties van verwacht, aangezien de game het in mijn ogen erg goed doet ook complex is genoeg om veel dingen te bespreken.
Chaoss schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:18:
Dat niet constant kunnen saven voegt imho juist wel wat toe. Ik weet nog dat ik in het begin alle vijanden ging ontwijken. 'S avonds in de wildernis op pad gaan was gewoon spannend omdat ik niet van die struikrovers kon winnen.
En ja dit topic leeft niet meer echt maar zie game is ook alweer een jaar en 4 maanden oud...
Wel mooi om die struggle te lezen, dat nu toe word ik elke keer afgeslacht, maar goed nu ook geen armor en lage skills, dan hoort dit er eerst bij. Vanavond die quest met cuman camp en dan een vuist gevecht met het mannerje. Steeds herladen, maar het is uiteindelijk gelukt, was wel benieuwd of het anders hadden kunnen verlopen qua dialoog, maar elke herladen verliepen alle dialoog opties helaas altijd op dit gevecht.
Ja zie mijn bovenstaande reactie, qua populariteit had ik in het totaal meer reacties verwacht, gezien hoe mooi en uitgebreid de game is.
Tot nu toe een mooi game jaar Silk song en Clair 33 en nu met deze bezig, maar geniet nu al veel meer van deze game.