G_Dragon schreef op zondag 7 december 2025 @ 12:27:
Ik kom maar niet verder in dit spel, al meer dan 20 pogingen gedaan maar zit gewoon vast en weet ook niet hoe verder te komen.
Het gaat om de missie "For Whom the Bells Tolls" waar je die "Fever Tonicum potion" moet maken, ik ben helemaal naar het punt gesneaked waar je hem kan maken maar heb de ingredienten niet en voor het kistje in de kamer heb ik een lockpick nodig die ik ook niet heb. Maar als ik rond ga zoeken word ik elke keer gepakt..
spoiler:
Bij de stable boy kan je lock picks kopen of krijgen. Krijgen als je een rosary van de priest steelt of kopen voor rond de 18 groschen.
Hiermee kan je verder. In het kistje zitten alle benodigde ingrediënten. In de kamer er tegenover zit ook al een voorbereid drankje in een van de twee kisten.
Net nog even gekeken. In de kamer van de scribe zit ook al een potion die klaar is.
Hiermee kan je verder. In het kistje zitten alle benodigde ingrediënten. In de kamer er tegenover zit ook al een voorbereid drankje in een van de twee kisten.
Net nog even gekeken. In de kamer van de scribe zit ook al een potion die klaar is.
[ Voor 4% gewijzigd door ToBe op 07-12-2025 16:59 . Reden: Spoiler ]
:strip_exif()/f/image/LjxFzj15JKA1Y3KhJspdUFr8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/foJXe3ahBOpSLARPItZFbrRZ.jpg?f=fotoalbum_large)