Is persoonlijk. Als je echt dat gevoel wil krijgen van "ik wil blijven leven" moet je niet de Q&S gebruiken denk ik. Speel dan de game zoals het bedoeld is. Maar als je lekker casual wil gamen, zonder te veel risico of als je zoals ik niet zo heel veel gametijd hebt kun je zo vaak als je wil Q&S gebruiken. Zeker bij een encounter b.v. Want gevechten heb ik nog echt heel veel moeite mee. Gezien mijn beperkte tijd heb ik er een hekel aan dingen 2 of 3x opnieuw te moeten doen. Dan geniet ik heel snel niet echt meer. Zou het wel willen hoor maar kies er dan voor lekker verder te komen in het verhaal ipv elke avond hetzelfde te doen. Ok, Wukong was een uitzondering, daar ben ik 1 week bezig geweest met die tijgerbaas in die bloedpoel.Jack_Mojo schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:32:
[...]
Ja dat wel, maar als ik bijvoorbeeld te voet opzoek naar vriendelijk mensen ga en ik val 3 meter naar beneden dan kan het zomaar zijn dat ik een uur terug ga ik in de tijd. Maar als je dus een tijd niet een auto save hebt gehad dan moet je de game verlaten en opnieuw laden om zo op te kunnen slaan? Waarom wordt daar dan niet een knop voor gemaakt? Of zie ik het verkeerd?

Dat is het mooie, speel het zoals jij zelf wil.