Fucking hell. Net 3 uur gespeeld, en niks maar dan ook niks opgeschoten. Maar ondanks wat frustratie toch weer genoten van de omgeving

.
(Ff in spoilers gezet want het bevat zo ongeveer de eerste missie in het spel)
spoiler:De missie waarin je Pavlena moet gaan zoeken. Na het doorlopen van verschillende punten uitgekomen bij de moordenaar Straw. Deze wil met je vechten uiteindelijk. Prima. 3x verloren.
Besloten dit anders aan te gaan pakken. Ik ga eerst naar Tomcat voor de basis vaardigheden van het vechten. Omdat ik nog niks fout wil doen zo vroeg heb ik besloten er een wandeling van te maken. Dit duurt natuurlijk even, zeker als ik onderweg ook nog eens denk van "Hee, wat is dat voor plantje" en daarna zonder dat ik het doorheb plantjes aan het ontdekken en plukken ben.
Oke, verder wandelen maar weer. Eenmaal in het bos kom ik 2 figuren tegen die ik verkeerd aankijk, waarna ze boos worden en ik dus aan reepjes gehakt wordt omdat ik even goed kan vechten als een astmatische pony.
Reload. Ik begin weer in het dorpje. Eerst maar eens slapen omdat ik best wel moe ben, en nu besloten heb in de vroege morgen toch maar een paard te stelen. Om 5 uur is het tijd om op te staan, naar de wei te lopen, en een paard te stelen. Dit blijkt een stuk sneller te gaan. Onderweg ontdek ik een vogelnest en ben benieuwd of ik deze ook met een steen uit de boom kan gooien omdat ik nog geen boog heb. Dus ik stap vol goede moed van het paard, gooi dat nest uit de boom, en ben blij met 2 nieuwe eieren. Deze wilde ik meteen aan m'n vers gestolen paard laten zien, maar helaas had deze besloten dat het mooi geweest was en de wijde wereld in te trekken. Niet zo vreemd natuurlijk achteraf bij een gejat paard.
Dan maar weer te voet verder. Na 20 "Hee, wat is dat?" momenten en erheen gelopen te zijn en bekeken te hebben ben ik eindelijk vlakbij Tomcat. Mooi, toch nog gehaald. Totdat ik ineens iets zie lopen tussen de struiken en gelijk denk dat het m'n vermiste hond moet zijn, het is immers vlakbij de locatie waar ik hem kwijt geraakt ben. En het was inderdaad een hond, 5 zelfs, maar dan ook nog wild. Ook deze dieren waren niet blij me te zien, oftewel na 20 seconden stond ik weer op mijn beginpunt in het dorpje. Zucht.
Maar goed, wel weer ff gespeeld en ik vond het op een paar keer zuchten na nog leuk ook

.