hehe zo is het ook. Realiseerde me net dat mn portfolio nog 25% hoger is dan iets meer dan een maand geleden.
Ik heb nog steeds een hoop in cash staan (gelocked in kort lopende deposito) zodat ik die gains lekker veilig heb.DarkShadow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:33:
hehe zo is het ook. Realiseerde me net dat mn portfolio nog 25% hoger is dan iets meer dan een maand geleden.
Boven de 94,2k blijven is gewoon een higher low en niks aan de hand. Eronder trouwens ook nog niet gelijk..
REKTEKETTET.
Dit keer beloof ik het en doe ik het echt, als ik mijn geld terug heb koop ik alleen nog maar btc. Ik zal niet meer zo gierig zijn.
Dit keer beloof ik het en doe ik het echt, als ik mijn geld terug heb koop ik alleen nog maar btc. Ik zal niet meer zo gierig zijn.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Dit was allemaal voorzien, het is immers donderdag dipdag. Blij dat ik gisteren alles weer trouw heb verkocht.
Afgelopen week voelde het anders elke dag als donderdagHet Fantoom schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:37:
Dit was allemaal voorzien, het is immers donderdag dipdag. Blij dat ik gisteren alles weer trouw heb verkocht.
Die pump, en daarna dump heb ik live van minuut tot minuut gevolgd. Zeker in % ging het gigantisch hard. Echt 4x harder dan nu. ff ter vergelijk, in 4 dagen van 19.2 naar 11k..... Nu in 3 dagen van 108 naar 97. zoek de verschillen, of gaan we vannacht nog naar 60k?tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:31:
[...]
Nouja, gepruttel. Het gaat wel met een redelijke snelheid, maar het is altijd zo mooi in dit topic. Knalt die raket omhoog is iedereen euforisch, gaan we met dezelfde snelheid een backtest doen dan is het paniek.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb alvast een paar orders klaargezet rond de 70k voor vannacht
Je hebt gelijk, bedoel alleen dat je niet te laconiek moet doen over 10% in krap 24 uur is all.anti elppa schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:41:
[...]
Die pump, en daarna dump heb ik live van minuut tot minuut gevolgd. Zeker in % ging het gigantisch hard. Echt 4x harder dan nu. ff ter vergelijk, in 4 dagen van 19.2 naar 11k..... Nu in 3 dagen van 108 naar 97. zoek de verschillen, of gaan we vannacht nog naar 60k?
ik maar wachten op een xrp flush, komt ie niet....
Wat is dom? Dat ben ik al door niet eerder wat te hebben verkocht. Maar what's new. Ik verdien wel de crypto kneus 2024 award als die zou bestaan.
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:45:
Ik verdien wel de crypto kneus 2024 award als die zou bestaan.

Ja idd, ongelofelijk dat we allemaal € hebbenGipsy King schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:44:
Nu zie je wel mooi wat echte drek is.
[Afbeelding]

The only easy day is yesterday.
nou dat weet ik nog net zo niet hoor, ik kan er anders ook wat vanbsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:45:
[...]
Wat is dom? Dat ben ik al door niet eerder wat te hebben verkocht. Maar what's new. Ik verdien wel de crypto kneus 2024 award als die zou bestaan.
Krijg hem niet omgezet in usd , dus neem het voorlief.Mathias9956 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:47:
[...]
Ja idd, ongelofelijk dat we allemaal € hebben
Nevermind fixxed.
:strip_exif()/f/image/CGjS2eYzaPAKH9fSgC4sfgEq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Gipsy King op 19-12-2024 19:51 ]
Panic sell bijvoorbeeldbsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:45:
[...]
Ik had nog een DCA bedrag op Kraken staan van maanden terug. Die heb ik er op 97,7 in gedrukt.DarkShadow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:23:
[...]
Ok niemand dan, ik net poging gedaan, mooie buy op 97,5, maar wel bloederige handen.
LFG
Hier van mijn Solana-netwerk mandje:Gipsy King schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:44:
Nu zie je wel mooi wat echte drek is.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/e2LRrFGTTOWvJ8O6rSKi2F9E.jpg?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 19-12-2024 19:53 ]
Zat einde middag eigenlijk al onder mijn zelfgekozen verkoop target, maar mocht niet verkopen van mijn vrouw. Inmiddels 25% er af in 2 weken. Ach ik verdien het ook niet.
Niet te hard zijn voor jezelf, dat doen de anderen hier wel voor jebsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:45:
[...]
Ach mijn cardano berg staat ook lekker in de hens joh.Kol Nedra schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:52:
[...]
Hier van mijn Solana-netwerk mandje:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fVtScOs7Og6bddmtCL49hRu5.jpg?f=user_large)
Ach leren crypto traden is net als leren fietsen en schaatsen. Gaat met vallen en opstaan.bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:52:
[...]
Zat einde middag eigenlijk al onder mijn zelfgekozen verkoop target, maar mocht niet verkopen van mijn vrouw. Inmiddels 25% er af in 2 weken. Ach ik verdien het ook niet.
Alleen blijf je met crypto wel regelmatig ongenadig hard op je muil gaan, dat dan weer wel.
Gipsy King schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:53:
[...]
Ach mijn cardano berg staat ook lekker in de hens joh.
[Afbeelding]
/f/image/gJqDEbO1aBhp9ZaVz43k5E65.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vcnH6nlhE7uHESx8X8SWapiQ.png?f=fotoalbum_large)
Dude, komop he. Dit is voor niemand leuk maar je moet er ff doorheen, wordt je echt een betere investeerder van. En je wordt hier wel een beetje op de hak genomen maar we've all been there man.bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:52:
[...]

En met crypto is het, om bij het schaatsen te blijven, vallen, meerdere botten breken, door het ijs zakken, je opensnijden aan stukken afgebroken ijs, proberen uit het wak te krabbelen nadat je eerst bijna verdronken bent, het wak blijft afbrokkelen dus je komt er niet uit en met een beetje pech zit er ook nog één of ander monster dat onder het ijs leeft.DaWayne schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:54:
[...]
Ach leren crypto traden is net als leren fietsen en schaatsen. Gaat met vallen en opstaan.
Alleen blijf je met crypto wel regelmatig ongenadig hard op je muil gaan, dat dan weer wel.
Haal je de kant en weet je jezelf op te warmen met een kop snert, dan ben je er. Kort daarna komt er een gouden stier aan slenteren, die bestijg je en vervolgens rijd je op dat ding naar de maan.
Met andere woorden, easy as fuck, kind kan de was doen, can't go tits up.
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:45:
[...]
/f/image/oA5iqpALowdh5r1j1NTdU6WV.png?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd waarop die nu even stabiel gaat zijn ivm kerst 🎄.
Jij wenst een stabiele prijs zodat je weet welke houding je tijdens het kerstdiner met familie moet aannemen? Geen onzekerheid of oom Corneel je aan de tand gaat voelen vanwege je slechte investering of dat tante Truus je de winsten misgunt met 'nou je heb wel mooi geluk gehad met die grote gok van je'.Cougar schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:01:
Ben benieuwd waarop die nu even stabiel gaat zijn ivm kerst 🎄.
Ja het is beter om te wachten tot shitcoins -90% zijn gegaan en dan te verkopen
Een sell is prima, een panic sell nietThe Redman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:04:
[...]
Ja het is beter om te wachten tot shitcoins -90% zijn gegaan en dan te verkopen
Ik ga idd prima kerst in. 🎅Guere schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:03:
[...]
Jij wenst een stabiele prijs zodat je weet welke houding je tijdens het kerstdiner met familie moet aannemen?Geen onzekerheid of oom Corneel je aan de tand gaat voelen vanwege je slechte investering of dat tante Truus je de winsten misgunt met 'nou je heb wel mooi geluk gehad met die grote gok van je'.
Ok ik had een deel van mijn ADA en DOT op redelijke mooie prijzen verkocht... maar nu toch weer wat teruggekocht voor veel minder. Ook weer wat ETH en BTC.
Pump.sadKol Nedra schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:52:
[...]
Hier van mijn Solana-netwerk mandje:
[Afbeelding]
En dan vergeet je dus af te stappen op tijd, want na Safemoon komt Safemars, en dan flikker je van die Gouden Stier af en kom je in het donkere en bruine hol van de beer terecht. Eindig je dus een stukje meer gepokt en gemazeld aan de start van je volgende schaatspartij. (Succes met de lange adem BSMpower, it is worth it, over 4 jaar lach je erom (tenzij je een langzame leerling bent, dan pas over een jaar ofYES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:57:
[...]
...lang en zwaar verhaal..... Kort daarna komt er een gouden stier aan slenteren, die bestijg je en vervolgens rijd je op dat ding naar de maan.
Ben ik de enige die dit soort posts een beetje beu begin te raken? Iedereen heeft zo zijn eigen verhaal, genoeg tweakers die ook rekt zijn gegaan.bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:52:
[...]
Een beetje zelfkastijding en zelfspot wordt wel gewaardeerd in dit topic, maar begint wel een beetje gevaarlijk te worden.
Kom op man. Je doet alsof we weer op 15K staan en alles hebben verloren. Zou er serieus eens over gaan nadenken of dit wel wat voor je is en wellicht beter om alleen BTC aan te houden.bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:52:
[...]
En zoek professionele hulp.
[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 19-12-2024 20:16 ]
Ik ben in 1 dag virtueel een paar maandsalarissen kwijt. Je went er aan. het zijn maar magische internet muntjes.
[ Voor 5% gewijzigd door ytr81 op 19-12-2024 20:18 ]
Jij vertelt in ieder geval gewoon waar alle slowchat OG's en zure Maxi's hier (en ik) ook doorheen zijn gegaan. En dat vaak meerdere keren!bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:52:
[...]
Goed bezig, hou vol en hou je ogen en oren open want je wordt hier alleen maar wijzer van!
(en met n beetje mazzel ook rijker, het is je gegund)
Chapeau!
Ik lul ook zomaar wat
Het is pas verlies op het moment dat je verkooptytr81 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:17:
Ik ben in 1 dag virtueel een paar maandsalarissen kwijt. Je went er aan. het zijn maar magische internet muntjes.![]()
![]()
Voor alle nieuwe users hier, geen stress dit hoort erbij. Rustig aan, komt (hoogst waarschijnlijk) gewoon goed! 
In een week of een maand ziet het er weer compleet anders uit. Bullish is nog steeds het hoofd scenario!
Dus doe geen rare overhaaste verkopen.
In een week of een maand ziet het er weer compleet anders uit. Bullish is nog steeds het hoofd scenario!
Dus doe geen rare overhaaste verkopen.
PS5
Famous last words!reshi schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:19:
[...]
Het is pas verlies op het moment dat je verkoopt
:strip_exif()/f/image/3OuPeGFSkV07Mz7u1gNXwe7a.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
De een zijn panic sell is de ander zijn fomo buy toch?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4WzQj5ZKfpYLOcUw0XBdvPsK.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
HODL TOT HET VRIESPUNT!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
paul-s83 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:14:
[...]
Een beetje zelfkastijding wordt wel gewaardeerd in dit topic
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uqa0IPlrZZ6W7pO0R6gmn6hj.gif?f=user_large)
Heuy, onder de 100k alweer. Laat dan even rekt gaa tot 85k ofzo. Als dat nodig is om naar boven te knallen.
Eindejaarskorting, verkoop je inboedel en koop wat bij. Wil je rijk worden of niet?
Wanneer kan ik weer instappen met wat fiat?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Wanneer jij fiat hebt.troje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:32:
Nu nog niet, koop pas de dip van de dip van de dip van de dip. Morgen?
Altijd. Bij Strike automatisch elk uur.troje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:32:
riemen vast we gaan de 90k eventjes opzoeken!
Tussen een uur geleden en komende 5 uurtjes.troje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:32:
Maar nu even goed opletten. Kan zo de bodem zijn of het was toch een valse vloer
LFGBerry powel schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:36:
riemen vast we gaan de 90k eventjes opzoeken!

Had je al kunnen doentroje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:32:
Eigenlijk moet je nu memecoins kopen. -30% op de daily. Die bouncen morgen de moeder.
Tenzij we echt de <90K opzoeken dan wordt die moeder nog even opgehouden door een groep hongerige milfhunters.
Tenzij we echt de <90K opzoeken dan wordt die moeder nog even opgehouden door een groep hongerige milfhunters.
Morgen gewoon weer 100kStovirpi schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:43:
[...]
“Maar morgen krijg ik meer sats voor mijn fiat”
In kleine plukjes kopen. Rustig je risico spreiden. Je zal nooit de bodem kopen en top verkopen.troje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:32:
Ik hoor hier ene zure maxi schreeuwen gewoonDon Guacamole schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:44:
Eigenlijk moet je nu memecoins kopen. -30% op de daily. Die bouncen morgen de moeder.
Stempel plz @anti elppaByteMe_ schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:47:
[...]
Ik hoor hier ene zure maxi schreeuwen gewoon
@Pelox die er extra lang over doet om de kinderen naar bed te brengen.Don Guacamole schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:44:
Ik dacht, ik ga eens kijken waar de bull market support band momenteel hangt. Gek genoeg hebben we het daar in deze cycle nauwelijks meer over: wonder why? Al was 'ie vorige cycle natuurlijk wel erg gehyped door Benjamin Cowen.
In any case: momenteel is de band $74k - $79.5k. Tsja... wat kunnen we zeggen. Er zijn nog genoeg significante levels daarboven.
Ik ga lekker kappen voor vanavond. Zie morgen wel waar we staan! Nu lekker film kijken met vrouwlief
In any case: momenteel is de band $74k - $79.5k. Tsja... wat kunnen we zeggen. Er zijn nog genoeg significante levels daarboven.
Ik ga lekker kappen voor vanavond. Zie morgen wel waar we staan! Nu lekker film kijken met vrouwlief
Joh, same here.. Ik _had_ ook winst moeten nemen.. Ik _had_ ook stukjes moeten verkopen op weg naar een top.. had had had..bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:45:
[...]
Nu zit ik er in, blijf rustig zitten omdat we nog midden in de bullrun zitten.
Niks doen is ook iets doen.
Begin. Niet midden.Lentehoofdje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:52:
[...]
Joh, same here.. Ik _had_ ook winst moeten nemen.. Ik _had_ ook stukjes moeten verkopen op weg naar een top.. had had had..
Nu zit ik er in, blijf rustig zitten omdat we nog midden in de bullrun zitten.
Niks doen is ook iets doen.
Zet hem even op de maand, valt allemaal reuze mee ;-)
:strip_exif()/f/image/oeiUK594G5aDaGKFYUW5tyFH.png?f=user_large)
Wel een vieze candle hoor hahaBeyondThunder schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:56:
[Afbeelding]
Gokje, bounce rond 95k
Papa was op stap... dus ik heb ze niet naar bed kunnen brengen..Darrell schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:47:
[...]
@Pelox die er extra lang over doet om de kinderen naar bed te brengen.
My bad.. sorry.
Morgen 120k om het goed te maken.
Zero.
Kan niet genoeg op m'n eigen piemel zuigen, al m'n alts buiten gedaan praktisch op de piek.
Enkel dom genoeg geweest om de helft van m'n DOGE aan te houden.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik ben het onderhand spuugzat. Na een hele zomer vol bearish prijsactie nu weer hetzelfde gezeik.
En iedereen maar roepen dat we in een bullmarkt zitten terwijl het grotendeels bearish prijsactie is.
En iedereen maar roepen dat we in een bullmarkt zitten terwijl het grotendeels bearish prijsactie is.
[ Voor 35% gewijzigd door SvMp op 19-12-2024 21:03 ]
VWAP'je? Of ligt die hoger?tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:00:
Gokje, bounce rond 95k
(Ik heb echt geen idee...)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Total market cap UNSEEN SINCE 9 DAYS AGO.SvMp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:01:
Ik ben het onderhand spuugzat. Na een hele zomer vol bearish prijsactie nu weer hetzelfde gezeik.
Brb snel naar de bouwmarkt om een meter koord en een trapladdertje
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Gaat vanzelf weer omhoog. Althans, dat is wel de hoopTh1x4nG schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:01:
Kan niet genoeg op m'n eigen piemel zuigen, al m'n alts buiten gedaan praktisch op de piek.
Die ligt veeeel hogerNeoflexNL schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:02:
[...]
VWAP'je? Of ligt die hoger?
(Ik heb echt geen idee...)
Dit is echt een hele lelijke wick hoor, kan er niet echt iets positiefs in zienBeyondThunder schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:56:
[Afbeelding]

Ik ook. Maar ja had stijging verwacht n.av. rentebesluit. Maar je bent gern kneus want geen enkele ‘deskundige’ zag het aankomen.bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:45:
[...]
Zit je te diep met je ballen in alts?SvMp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:01:
Lees de berichten van onze Anti Elppa rustig terug en neem een kalmeerpilletje. Met dat gepaniek heb je alleen jezelf mee.En iedereen maar roepen dat we in een bullmarkt zitten terwijl het grotendeels bearish prijsactie is.
Ik heb een boel berichten gemist.
Klopt mijn aanname dat…
- TomTom deze koersval al met grafieken heeft onderbouwt;
- Iemand aan TomTom heeft gevraagd hoe diep ‘ie denkt dat wij nog gaan;
- Jaapio deze koersval al heeft geplaatst in het perspectief van een derde wereld oorlog;
- Anti Elppa het een gezonde, te verwachten correctie noemde;
- Kol al verzucht heeft dat ‘ie voortaan alleen Bitcoin moet kopen;
- BDSMpower vindt dat ‘ie naar zijn gevoel had moeten luisteren;
- Guere een relativerend grapje geplaatst heeft;
- Laurens overal een duimpje op gaf;
Want dan bespaar ik me de moeite van het teruglezen.
Klopt mijn aanname dat…
- TomTom deze koersval al met grafieken heeft onderbouwt;
- Iemand aan TomTom heeft gevraagd hoe diep ‘ie denkt dat wij nog gaan;
- Jaapio deze koersval al heeft geplaatst in het perspectief van een derde wereld oorlog;
- Anti Elppa het een gezonde, te verwachten correctie noemde;
- Kol al verzucht heeft dat ‘ie voortaan alleen Bitcoin moet kopen;
- BDSMpower vindt dat ‘ie naar zijn gevoel had moeten luisteren;
- Guere een relativerend grapje geplaatst heeft;
- Laurens overal een duimpje op gaf;
Want dan bespaar ik me de moeite van het teruglezen.
[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 19-12-2024 21:07 ]
Maktub
Bearish prijsactie? leg uitSvMp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:01:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!