Zero.
Zijn d'r nog niet he, pas met een higher high (overigens "hoop" ik dat je gelijk hebt
Zou best kunnen, ik zit hier zonder plan, maar ook zonder emoties.bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:07:
[...]
Zou je denken. Ik dacht ik spiegel even terug wat ik aan adviezen krijg hier. Of advies... iedereen doet dit toch al? Ik ben de enige met emoties en zonder plan.
Cashen staat voorlopig toch niet op de planning, ben geen trader maar een hodler. Bitcoin moet je gewoon wat van bezitten.
Actieve traders moet je niet teveel naar luisteren. Die investeren een boel tijd en moeite in luchtfietsen. Worden ze vast niet minder van, maar de meeste traders die lang in deze space actief zijn kunnen lang niet meer hun oorspronkelijke Bitcoin positie terugkopen en zijn met een hoop verspilde tijd gewoon verslagen door de markt.
Maargoed, dit alles is op jou sowieso niet van toepassing want je zit in shitcoins, dus geen idee waarom ik dit neerplemp
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zit nog in positie, wel half uitgestapt. Maar stoploss staat nog en die kan ook wel eens nodig zijn. Zou ook niet staan te kijken van nog een verdere liquidatiepush.tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:11:
[...]
Zijn d'r nog niet he, pas met een higher high (overigens "hoop" ik dat je gelijk hebt)
[ Voor 1% gewijzigd door JPS op 19-12-2024 17:31 . Reden: typo ]
nothing stops this train
Ik heb net een flufje gekochtKol Nedra schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:22:
wat een kortingen, krijg kriebels
Thanks Burgers
:strip_exif()/f/image/T4dnEMiiVigDQfo70236eofK.png?f=user_large)
BTC €94.837,08
koelebobes schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:23:
[...]
Ik heb net een flufje gekocht
Thanks Burgers
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/KvPPLh4UC4Rv7zXI13Obx21N.gif?f=user_large)
Het verschil is dat jij 1 of meerdere cycles achterloopt. Wij (aka de meeste in dit topic) hebben al een cycle gehad waarbij we zonder plan te laat waren en finaal rekt gingen. Zelfs onze huis maxi @anti elppabsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:42:
Vanwaar de paniek, iedereen weet toch dat 20-30% dumps normaal en gezond zijn in een bullrun? We kunnen nog veel lager en dan nog steeds niks aan de hand. En iedereen heeft 25% van zijn FP achter de hand om nu de dips te kopen toch. Want iedereen heeft flufjes verkocht op de weg omhoog dus dat mag geen probleem zijn. Zie je, ik leer wel wat in dit topic
nothing stops this train
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yfVnUxaRCsFuEeTTvvNQMPLV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1nIWOM2cdLU3b42TqqqlbfAe.jpg?f=user_large)
En dan nog ga je denken , volgens plan ben ik er nu bijv 20-30% uit, was dat achteraf gezien te greedy, te voorzichtig etc. Het helpt een hoop vooraf targets te bepalen , het neemt niet compleet alle "had ik maar "weg helaas.tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:33:
[...]
Het verschil is dat jij 1 of meerdere cycles achterloopt. Wij (aka de meeste in dit topic) hebben al een cycle gehad waarbij we zonder plan te laat waren en finaal rekt gingen. Zelfs onze huis maxi @anti elppa
Al geldt voor mij wel telkens als er een sales target afgaat je ook het gevoel hebt dat het ramp scenario van de hele rit meemaken en uiteindelijk toch met redelijk lege handen achterblijven kleiner en kleiner wordt. Dat voelt toch ook altijd wel goed
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik hoop het ook, aardig beroerd dagje qua pnl, maar de bodem is hopelijk nu wel bereikttomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:11:
[...]
Zijn d'r nog niet he, pas met een higher high (overigens "hoop" ik dat je gelijk hebt)
En daarna lekker zuur dit topic binnen komen wandelen.Moiety schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:38:
Je moet eerst dit doorstaan hebben
[Afbeelding] voordat je kunt zegevieren!
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UhdlxsAfuokk7fxdQjSs4ssx.gif?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Haha, sterkbsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:42:
Vanwaar de paniek, iedereen weet toch dat 20-30% dumps normaal en gezond zijn in een bullrun? We kunnen nog veel lager en dan nog steeds niks aan de hand. En iedereen heeft 25% van zijn FP achter de hand om nu de dips te kopen toch. Want iedereen heeft flufjes verkocht op de weg omhoog dus dat mag geen probleem zijn. Zie je, ik leer wel wat in dit topic
Nee hoor. Ik doe dit niet. Ik trade niet actief, ik HODLbsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:07:
[...]
Zou je denken. Ik dacht ik spiegel even terug wat ik aan adviezen krijg hier. Of advies... iedereen doet dit toch al? Ik ben de enige met emoties en zonder plan.
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:42:
Want iedereen heeft flufjes verkocht op de weg omhoog
/f/image/CaBQhW8hIKWhdQLKm0lILW1c.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Ik reageer toch nog een keertje. Je bent tenminste wel eerlijk elke keer in je vragen en geeft ook gewoon toe dat je inhoudelijke TA kennis ontbeert én geen tijd kan vinden hier echt aan te werken. Je krijgt wel bakken stront over je heen (deels terecht, maar soms gaat het ook wel té lomp, ook mijn eigen reacties zo nu en dan) maar ik denk dat er genoeg hier lurken die hetzelfde hebben maar het niet durven te zeggen. Die gaan stilzwijgend rekt.bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:07:
[...]
Ergens dus wel gewoon netjes van je, dat je open reageert hier.
Mag komende dagen wel weer omhoog, anders wordt het Texel ipv Flores & KomodoDaWayne schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:24:
Toch mijn aanbetaling voor de zomervakantie wat uitgesteld en de dip gekocht (ten minste net boven 100k).
Hopelijk komende week er weer uit met wat winst. Bij verkoop beven de 106k is de ruimbagage naar Indonesië weer betaald door de dip.
Omdat er met kerst eigenlijk gewoon heel weinig gebeurd? Met kerst zijn beurzen dicht en is men gezellig aan het doen met familie (zeker in US). Ik verwacht eigenlijk helemaal geen pump meer komende weken. In januari weer verderkbuntu schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:06:
Ik mis ook wat cycles, maar heb nog wel vertrouwen in de kerstvakantiepump. Deze ruk omhoog speelde zich in korte tijd af, ook al voelt dat anders als je dagelijks de koers volgt. Waarom zou er nu niet juist nog wat flink wat inflow gaan komen?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
DaWayne schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:07:
[...]
Mag komende dagen wel weer omhoog, anders wordt het Texel ipv Flores & Komodo
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VC8vHuuUkYoQq69LDFroq46d.gif?f=user_large)
Vis schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:52:
[...]
En daarna lekker zuur dit topic binnen komen wandelen.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Z3U9b7XLn5zFZVwvC8bmccC4.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe kleiner de bal, hoe groter de kwalDarrell schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:22:
Ik ga golfen. Doei.
Liever dat dan dat @Pelox de kinderen naar bed brengt.Darrell schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:22:
Ik ga golfen. Doei.
Kwa uitgaven afgezien van de vlucht zijn Flores en Komodo goedkoper. Op Texel heb je geen nasi goreng voor een euro bij de plaatselijke toko 😜DaWayne schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:07:
[...]
Twijfelachtig of het een blijvertje is dan… serieuze money drain, maar tegelijk zijn er zat exemplaren die dat een heeeeeeeel stuk sneller kunnenRichh schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:24:
[...]
Nooit alles in 1x erin stoppen en regelmatig winst nemen
En de ene fluf is de andere niet. Voor sommigen is €100 ook gewoon veel geld. Mijn vriendin kan dat in 5 minuten bij de Prenatal uitgeven.
Laat dat golf gifje maar weer zienDarrell schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:22:
Ik ga golfen. Doei.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als ik de prijzen voor een vakantie in Nederland zie, is Indonesië echt niet zoveel duurder. Afgelopen jaar op Flores en Komodo geweest, absolute aanrader en dus gewoon gaan. Texel is leuk voor een meivakantie ofzoDaWayne schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:07:
[...]
Ik snap Darrell wel. Even de focus op iets groens
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0IdYwCfCouXGcQvPi9DigFxS.gif?f=user_large)
98771 nog ff ophalen en dan als een raket omhoog. Sounds like a plansjorremans schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:32:
Donderdag dipdag is nog niet voorbij
Of de focus op iets roods..Moiety schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:34:
[...]
Ik snap Darrell wel. Even de focus op iets groens
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4aQNioi2I5vSpL7fLkhHGgQv.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
S00n, morgen moonMr Ronman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:42:
When bottom sir?
[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 19-12-2024 18:44 ]
Neuh bodem vanavond al gok ik. Op sommige plekken is het dan al vrijdag!Jelmer schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:47:
Donderdag is nog niet om hè, morgenochtend 94k?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
lekker he?kbuntu schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:47:
Ik ga nu wel goed REKT
BTC is the answer.kbuntu schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:47:
Ik ga nu wel goed REKT
Je wordt gehunt.Passie(f) schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:52:
Ik zit weer eens in een long. Het zal eens mee zitten ....
Bijna 10% vanaf ATH valt toch wel mee?kbuntu schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:47:
Ik ga nu wel goed REKT
Ok, sommige alts zullen wel wat meer gedipt zijn maar wie boeit dat nou?
Ik lul ook zomaar wat
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nothing stops this train
De bizarre stijging van de afgelopen weken.juiced01 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:56:
Is er een reden voor eigenlijk? Of papieren handjes in de US?

Wat ik niet hoop is dat die 100k nu weer als resistance gaat gelden, waardoor crypto de komende weken wel weer even heel saai gaat zijn.
Is dit het begin van de 30%-drop?knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:57:
[...]
De bizarre stijging van de afgelopen weken.
gok dat we deze run max 20% dips krijgen
Nee zou me varbazen als btc 30 procent gaat droppen in deze fase, te veel hongerige kopers.
Qua zakgeld zal het wel goedkoper zijn ja, maar voor een rondreis Texel blijft toch wel ruim onder de 4k per persoon verwacht ikDeman23 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:28:
[...]
Kwa uitgaven afgezien van de vlucht zijn Flores en Komodo goedkoper. Op Texel heb je geen nasi goreng voor een euro bij de plaatselijke toko 😜

Ga eens omhoog BTC-koers

Je kan nu nog wat verkopen om straks meer terug te kopen. Money glitch.
Maar meestal pakt dat andersom uit, dus doe ons een lol en verkoop wat, anders ban.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Hij is nog aan het zakken toch?Wispe schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:09:
Net al mijn hebben en houden voor deze maand erin geflikkerd (behalve een twintigje in m’n portemonnee voor nood tot en met morgenmiddag).
Waarom? Lower time frame trend is overduidelijk tegen je. Je moet shorten of de dip kopen met spot.Passie(f) schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:52:
Ik zit weer eens in een long.
Mooie call Slux, voorlopig in elk geval danSlux schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:18:
Einde jaar copy van 2017? Het was me wel weer een run dit keer.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat is wel heul voorbarig, geen paniek mensen.Gelukszoekr schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:15:
[...]
Mooie call Slux, voorlopig in elk geval dan
Klopt, slechts 12K minder winst sinds 3 december door mijn shitcoins. Ach het is maar geld dat door inflatie toch minder waard wordtFrambozenTaart schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:18:
[...]
Zou best kunnen, ik zit hier zonder plan, maar ook zonder emoties.
Cashen staat voorlopig toch niet op de planning, ben geen trader maar een hodler. Bitcoin moet je gewoon wat van bezitten.
Actieve traders moet je niet teveel naar luisteren. Die investeren een boel tijd en moeite in luchtfietsen. Worden ze vast niet minder van, maar de meeste traders die lang in deze space actief zijn kunnen lang niet meer hun oorspronkelijke Bitcoin positie terugkopen en zijn met een hoop verspilde tijd gewoon verslagen door de markt.
Maargoed, dit alles is op jou sowieso niet van toepassing want je zit in shitcoins, dus geen idee waarom ik dit neerplemp
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik krijg er ook absoluut dec2017 vibes van, mooi REKT was dat na die ATH op 17dec17Gelukszoekr schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:15:
[...]
Mooie call Slux, voorlopig in elk geval dan
[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 19-12-2024 19:21 ]
97k. Wauw. En aero is van een brug afgesprongen..
[ Voor 54% gewijzigd door tomtom901 op 19-12-2024 19:24 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ok niemand dan, ik net poging gedaan, mooie buy op 97,5, maar wel bloederige handen.
Zelfs coinstats laat mijn totale PF waarde ondersteboven zien wtf

Holy, 59k? buy buy buy
DarkShadow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:49:
Iemand die hem gaat vangen?

idd, grootste bullshit ever. Hele aanloop, soort top, RSI, F&G, etc etc allemaal gigantisch anders. Ook de dump is totaal niet te vergelijken. Ging in 2017 extreem hard. Dit is gewoon wat geprutteltomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:17:
[...]
Dat is wel heul voorbarig, geen paniek mensen.
Nouja, gepruttel. Het gaat wel met een redelijke snelheid, maar het is altijd zo mooi in dit topic. Knalt die raket omhoog is iedereen euforisch, gaan we met dezelfde snelheid een backtest doen dan is het paniek.anti elppa schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:30:
[...]
idd, grootste bullshit ever. Hele aanloop, soort top, RSI, F&G, etc etc allemaal gigantisch anders. Ook de dump is totaal niet te vergelijken. Ging in 2017 extreem hard. Dit is gewoon wat gepruttel
:strip_exif()/f/image/c5WEq8nnbUXwIaCj1UI5mMfM.png?f=user_large)
Total open interest is ook lekker gezakt, van $68.1 miljard naar $64.8 miljard.
[ Voor 27% gewijzigd door Guere op 19-12-2024 19:32 ]
Lijkt alweer een eeuwigheid geleden maar amper 2 maanden terug zagen we dat nog 😂
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!