[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.790 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
Durpstick schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:03:
[...]

Okay, ik zie Mand nu al meerdere keren terugkomen als reactie, maar heb volledig gemist waar het voor staat? (staat niet in de topicstart)
Het aanmaken van een account onder de 18 jaar mag niet op Tweakers. Gerappateerd.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:05:
_O- Ik kende het wel, maar nu weet ik de backstory _O-
Mand versie voor wanneer BTC tp-1 bereikt heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5SWCTygB_HfY4dhtYMfurz6xlBs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MbpkpZY1X1Oq5Hvpt03jQyD0.png?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-10 09:42
Bedankt, ik durfde niets te posten met de vraag naar het mandje maar nu weet ik het, tranen over mijn wangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
elektriekert schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:53:
[...]

Oei, ik heb ooit eens een boek gelezen van die gast.
Volgens mij was het weer een aftreksel van iets anders.
Maar het was iets in de trant van: denk met je mind, be your own man, stack monnies. Visualize who you want to be, manifesteer blah blah :9
Was dat een tijdje terug hier niet? Over dat je moet *groter denken* enzo. Dat je geen model 3 moet ambiëren maar een grote vierkante Mercedes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WarsemaW
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:05:
_O- Ik kende het wel, maar nu weet ik de backstory _O-
Zelfs chatGPT snapt de prompt MAND ik ging echt stuk toen ik het probeerde.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:59
WarsemaW schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:22:
Dat je geen model 3 moet ambiëren maar een grote vierkante Mercedes.
Je kan desondanks wel gewoon met gezond verstand blijven denken natuurlijk :) zo'n G-wagon is een achterlijk apparaat voor OF dames.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• WarsemaW
Richh schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:24:
[...]

Je kan desondanks wel gewoon met gezond verstand blijven denken natuurlijk :) zo'n G-wagon is een achterlijk apparaat voor OF dames.
Nee, gezond verstand was er toen niet bij. Alleen Groter denken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:53

tomtom901

Moderator General Chat
WarsemaW schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:22:
[...]

Was dat een tijdje terug hier niet? Over dat je moet *groter denken* enzo. Dat je geen model 3 moet ambiëren maar een grote vierkante Mercedes.
Haha ja die gast met zijn GLC. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Richh inderdaad! En een Porsche is voor oude kale mannen met een kleine pielemuis. O-)

Edit: haaa, post ie net boven mij. :P

Edit2: hehe bewust niet getagged. Toch nog scherpe ogen die man... PM je walletadres maar even, alles is onderhandelbaar toch? :*)

[ Voor 50% gewijzigd door sh4d0wman op 19-12-2024 13:34 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:29:
@Richh inderdaad! En een Porsche is voor oude kale mannen met een kleine pielemuis. O-)

Moet jij ook ff afkoelen vriend?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:31:
[...]

Moet jij ook ff afkoelen vriend?
Een maandje ofzo ;)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• WarsemaW

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OXS0qpmqrpr_K-vUU-epaw6G1CA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mzZon7upA20n64v3DHeKD925.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:35
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:42:
[...]

Heb ook al vaak uitgelegd waarom. Met terugwerkende kracht (de bekende koe in de kont kijken) had ik beter Bitcoin gekocht toen die op 16K stond. de bekende "had ik maar". Ik hoop met alts grotere slagen te maken, en inderdaad met het risico dat het ook harder dumpt.
BTC is in ieder geval veiliger, met alts kan je leuke winsten maken maar het risico dat je met je munten blijft zitten is vele malen groter.

Natuurlijk is het leuk als je voor 10.000 euro altcoin X koopt en het x10 kan verkopen. Of je blijft ermee zitten en is het nog maar 500 euro waard.

Al doende leert men, en voor sommigen kost dat een bak geld.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYsdYBO1o64CT3DUHvljwWwXDTY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wQOLg1WqV3ar4IbuQEmtp2mZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pexow
@Richh inderdaad! En een Porsche platgeslagen kever is voor oude kale mannen met een kleine pielemuis. O-)
:+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TvImj5VEYqK-nVxrmFRM1w7fng=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PmyJGggBuLxHvXNFI2WTjHvV.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:46

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:40:
[...]

1. Was het maar zo simpel
2. Dat is niet waar. Het klinkt allemaal makkelijker dan het is. Iedereen heeft een eigen persoonlijkheid, grotendeels wordt je daar ook mee geboren. Het andere deel komt door ervaringen, opvoeding, etc.. Ik kan bv ook erg slecht tegen mijn verlies, ook als bij een sport de tegenpartij vele malen beter is. Mijn jongste zoon heeft dat ook. Mijn oudste boeit het weer helemaal niks als ie verliest. Tja, waar zit hem dat in? Mijn glas is altijd half leeg. Vind ik dat leuk, ben ik daar trots op? Nee tuurlijk niet. Is crypto geschikt voor mij? Nee waarschijnlijk niet, maar zit er nu in en vind het lastig er uit te komen omdat ik hoe dan ook het "had ik maar" gevoel zal blijven houden. Voor nu houdt ik hoop op mijn verkooptarget en zal ik waarschijnlijk wel tevreden mee zijn, als het zover komt.
Natuurlijk, aan je emotionele betrokkenheid kan je niet zoveel doen misschien, dat had ik misschien niet zo moeten zeggen. Waar je wel wat aan kan doen is iets proberen te doen met de adviezen die hier gegeven worden. Je blijft echter in dezelfde soort vragen vervallen en geeft tegelijk aan dat je geen tijd hebt om inhoudelijk iets over TA te leren.

Dan kun je dus je 1) emotionele betrokkenheid niet goed beteugelen en 2) mis je de kennis om hem daarmee wat meer onder controle te houden.
Het eerste kan inderdaad echt een kwestie van niet kunnen zijn, het tweede is wel degelijk een keuze. Prima als je een andere keuze maakt, daar is niets mis mee. Maar dan is crypto (nu) denk ik inderdaad niet iets waar je gelukkig van wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alles leuk een aardig, tot ie zelf een keer door de mangel wordt gehaald hè. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:39:
[...]

Alles leuk een aardig, tot ie zelf een keer door de mangel wordt gehaald hè. :+
Alles is ook leuk en aardig maar van mijn jongensdroom blijven jullie af :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:40:
[...]

Alles is ook leuk en aardig maar van mijn jongensdroom blijven jullie af :*)
Je piel? Heb je die pas net dan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21:12
YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:41:
[...]

Het is 2024, alles kan tegenwoordig.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:41:
[...]

Hij moest natuurlijk wel even wat shorts doen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• YES

YES

Moderator General Chat
Steady schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:42:
[...]

Het is 2024, alles kan tegenwoordig.
Ik oordeel niet, ik ben slechts geïnteresseerd :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

ByteMe_ schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:43:
[...]

Hij moest natuurlijk wel even wat shorts doen
TP1 gehit :+

Afbeeldingslocatie: https://images.ad.nl/YjcxNjNmOGM2ZmI5MTNiNTQ1ODEvZGlvLzE3MzMwNzM2NS9maXQtd2lkdGgvNjk0/cystine-carreon-als-tippi-wan

https://gooischevrouwen.fandom.com/wiki/Tippi_Wan

[ Voor 34% gewijzigd door souljah1h op 19-12-2024 13:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 12:27
Hoop dat het voor midden januari nog een beetje gaat stijgen allemaal, heb CJIB fanmail binnen en hoop dat meneer Satoshi die gaat betalen :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Komt @Kol Nedra straks weer in het topic, zit ie alleen omdat de hele SC-gang gehamerd is door @tomtom901 :P

Eens even wat sats bij elkaar schrapen om de God mod tevreden te stellen...

Edit: @metallicattim boefje! Wat heb je nu weer gedaan?

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 19-12-2024 13:52 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:29
Bitvaveau. Gaat niet voor kwaliteit maar kwantiteit. 23 nieuwe shitcoins afgelopen 14 dagen die Henk & Ingrid gaan kopen met de feestdagen. Ik denk dat Ingrid voor 'Thena' gaat, Henk voor 'Just a chill guy' en voor de kinderen kopen ze 'Pengu'... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FD neemt het wrappen via bv Lido en Eigenlayer op de korrel.

https://fd.nl/financiele-...kredietcrisis-doet-denken

Een belangrijk adagium in de cryptowereld: doe je eigen onderzoek, om precies te snappen waar je je spaargeld in stopt. De nieuwste innovatie maakt dat wel erg moeilijk: cryptomunten worden op complexe wijze diverse keren ‘gekloond’, waarbij beleggers maar moeten hopen dat de cryptokloners weten wat ze doen.

Dankzij het klonen kunnen beleggers dezelfde cryptomunt twee, drie of zelfs tien keer opnieuw gebruiken. Alleen is het klonen zo ingewikkeld dat de risico’s moeilijk zijn in te schatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 12:27
Snelheidsbelasting voor de motor ;) heb sinds december '23 mijn rijbewijs en ze hebben me pas in november voor het eerst weten te snaaien oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 00:37
YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:37:
[...]

Natuurlijk, aan je emotionele betrokkenheid kan je niet zoveel doen misschien, dat had ik misschien niet zo moeten zeggen. Waar je wel wat aan kan doen is iets proberen te doen met de adviezen die hier gegeven worden. Je blijft echter in dezelfde soort vragen vervallen en geeft tegelijk aan dat je geen tijd hebt om inhoudelijk iets over TA te leren.

Dan kun je dus je 1) emotionele betrokkenheid niet goed beteugelen en 2) mis je de kennis om hem daarmee wat meer onder controle te houden.
Het eerste kan inderdaad echt een kwestie van niet kunnen zijn, het tweede is wel degelijk een keuze. Prima als je een andere keuze maakt, daar is niets mis mee. Maar dan is crypto (nu) denk ik inderdaad niet iets waar je gelukkig van wordt.
Die emoties zijn wel degelijk onder controle te krijgen maar het vergt heel veel tijd. Onrealistische doelstellingen, geen strategie en zonder al te veel kennis aan dingen beginnen is vragen om problemen.

Het leven heeft helaas de nare eigenschap om onze fouten te blijven herhalen net zolang tot dat we ze snappen.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrFX schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:01:
[...]

Die emoties zijn wel degelijk onder controle te krijgen maar het vergt heel veel tijd. Onrealistische doelstellingen, geen strategie en zonder al te veel kennis aan dingen beginnen is vragen om problemen.

Het leven heeft helaas de nare eigenschap om onze fouten te blijven herhalen net zolang tot dat we ze snappen.
Ik zeg ook bewust dat je er misschien niet alles aan kan doen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Ze zijn vooral, zoals je zelf ook voorzichtig lijkt aan te geven, onder controle te krijgen door vooraf te voorkomen dat ze een rol gaan spelen door bv. een plan te volgen.

Dus in dat opzicht heeft @YES gelijk: je pakt niet de emoties aan, je voorkomt vooral dat ze roet in het eten kunnen gooien :)

Oud worden helpt trouwens wel enigszins. No more f*cks to give ;(

Dat zit wel Schnorr.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23:17
cavemees schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:51:
Bitvaveau. Gaat niet voor kwaliteit maar kwantiteit. 23 nieuwe shitcoins afgelopen 14 dagen die Henk & Ingrid gaan kopen met de feestdagen. Ik denk dat Ingrid voor 'Thena' gaat, Henk voor 'Just a chill guy' en voor de kinderen kopen ze 'Pengu'... 8)7
Hier MORPHO gekocht 04DEC. Al meer dan 100% rendement, en natuurlijk winst genomen en in BTC gestopt.

Volgens mij is BTC geen 100% gestegen sinds 04DEC.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Specy schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:59:
Cryptopia heeft vannacht aan veel mensen de eerste 90% Bitcoins teruggestort. Ik had er 3 accounts; voor 2 van de 3 heb ik dit vannacht ontvangen.

Aangezien de waarde nu 30x hoger is als ten tijde van de hack (januari 2019) verwacht ik dat veel mensen die iets hebben ontvangen snel zullen gaan verkopen. Zal wel een dagje wat prijsdruk geven. (Ik weet niet of dit samenviel met de drops van vannacht?)
Ik had er vooral veel ETH staan. Ze zeiden in het begin nog wel dat er het één en ander teruggevorderd was na de hack. Maar de laatste tijd gaat het alleen nog over BTC. Zal wel foetsie zijn...

Wel fijn voor de mensen die BTC hadden overigens. Na al die jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Dav0s schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:34:
[...]

Ik had er vooral veel ETH staan. Ze zeiden in het begin nog wel dat er het één en ander teruggevorderd was na de hack. Maar de laatste tijd gaat het alleen nog over BTC. Zal wel foetsie zijn...

Wel fijn voor de mensen die BTC hadden overigens. Na al die jaren.
Ze zouden het stap voor stap doen, zijn begonnen met BTC en DOGE. ETH zal vast ook nog wel komen. Eerlijk gezegd had ik de afgelopen jaren (met alle berichten over de hoge kosten die ze maakten en hoe lang het duurde) ook weinig vertrouwen dat die BTC's terug zouden komen.

Mijn halve portfolio daar bestond overigens uit munten die vaak niet eens meer bestaan (er waren er nogal wat die alleen op Cryptopia te verhandelen waren, tja, als die site dan weg is...)

Ik ga wel langzaam verkopen wat ik nu teruggekregen heb, zit alleen een beetje op de psychologische grens van de 100K (euro) te wachten. Het voelt een beetje jammer om nu te verkopen, en het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat we net vorige week de piek gehad hebben. Sowieso ontbreekt de echte hype nog.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:29
[...]

Die emoties zijn wel degelijk onder controle te krijgen maar het vergt heel veel tijd.
Valt wel mee, na 1 beer ben je gewoon compleet emotioneel afgestompt op financieel gebied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Domino schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:11:
[...]

Valt wel mee, na 1 beer ben je gewoon compleet emotioneel afgestompt op financieel gebied.
En vervolgens beland je in de emotionele rollercoaster die de bullrun heet en ben je weer terug bij af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Domino schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:11:
[...]

En dan je vrouw nog uitleggen dat de Porsche wat langer moet wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:16
Nou, nieuwe poging om $102.5k te beslechten?

Edit: haha nope, dump it!

[ Voor 27% gewijzigd door Guere op 19-12-2024 15:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TlR9W8U5o3_aTZervgr62zgUZb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ctCLQ1x6PbN4FHMX91ERzV8I.jpg?f=fotoalbum_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
Donderdag dipdag in de maak hoor

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:57
Iemand die hem gaat vangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01:15
Guere schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:31:
Nou, nieuwe poging om $102.5k te beslechten?

Edit: haha nope, dump it!
102,5k says no!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/axUyrG3JmEqq26xmtWjEeCQJf0Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zl00NC8DZXYcDcrSXwvM9Aak.jpg?f=fotoalbum_large

Amerikaanse beurs wel groen.

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 19-12-2024 15:54 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 23:54
Laat maar lekker dippen tot ergens in de 90k-100k range. Kan ik de 5% die ik verkocht had er ook weer direct insteken....

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:53
Specy schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:59:
Cryptopia heeft vannacht aan veel mensen de eerste 90% Bitcoins teruggestort. Ik had er 3 accounts; voor 2 van de 3 heb ik dit vannacht ontvangen.

Aangezien de waarde nu 30x hoger is als ten tijde van de hack (januari 2019) verwacht ik dat veel mensen die iets hebben ontvangen snel zullen gaan verkopen. Zal wel een dagje wat prijsdruk geven. (Ik weet niet of dit samenviel met de drops van vannacht?)
De MtGox payout heeft uiteindelijk ook niet echt veel gedaan qua koers en volgens mij waren dat veel meer bitcoins dus ik denk dat t n ook erg meevalt.

Ik lul ook zomaar wat

• kbuntu
  • Laatst online: 21:56
John245 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:29:
[...]

Hier MORPHO gekocht 04DEC. Al meer dan 100% rendement, en natuurlijk winst genomen en in BTC gestopt.

Volgens mij is BTC geen 100% gestegen sinds 04DEC.
GERAPPARTEERD het is Rendament

😉

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Ga nou eens omhoog! (I know, normale fluctuaties, maar na die Cryptopia-uitbetaling heb ik ineens veel meer, nou voel ik het echt).

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
Zo wat een weak hands die yanks

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:10

Darrell

Fiat moonboy

Nice. 3 jaar de cryptowinter des horrordoods doorgehoddeld voor 2 schrale maandjes bullmarket.

RISK/reward

Atsermarkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 19-12-2024 16:10 ]

• Mr Ronman
  • Laatst online: 00:17
Dit is vooral om de late longs te liquideren, het was iets te simpel als we om 15:30 vrolijk weer up only hadden.

Ik gok toch de Asian low van vannacht

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
Als mstr dadelijk omvalt was de vorige crypto winter nog childsplay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Guere
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIj4dMjAEcQNxbczdLFUoDarT3k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hR3ZApHmoTZk495uwesaqEdH.jpg?f=user_large

• kbuntu
Morgenmiddag veel mensen vakantie en salaris, dus lekker goedkoop inkopen!!!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:03

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYz6RipsPnePc-Hl225g08wVmoI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E8XMTFHUh1ob4sAeW1egr37J.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pexow
Wat een zure bende hier. Elke keer als ik dit topic open, open ik met angst en beven Bybit om de koers te checken en dat blijkt die gewoon nog boven de 100k te staan....

[ Voor 8% gewijzigd door Pexow op 19-12-2024 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xDwsk6dNfhlighvdmi6dceNR778=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/D1mSsPoeLGbQwcVycHXwvI02.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pexow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:16:
Wat een zure bende hier. Elke keer als ik dit topic open, open ik met angst en beven Bybit om de koers te checken en dat blijkt die gewoon nog boven de 100k te staan....
Aldus iemand die zuur doet over de sfeer hier. :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ArBhBnP4evp5nAA8mLOhD-hwaQo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OqlWl9zO5vj3W6dWnpg7iQ3q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
Zuur? Ik denk dat je eerder 'paniekerig' bedoeld. Zuur is wat @anti elppa is zodra het weer eens een paar seconden over altcoins gaat.
Elke keer als ik dit topic open, open ik met angst en beven Bybit om de koers te checken en dat blijkt die gewoon nog boven de 100k te staan....
Deze opmerking op zichzelf is ook al een beetje een meme geworden. Vrijwel niemand zal nog oprecht bang worden als er in dit topic over rektheid wordt gesproken ;) Tenzij er ineens 350+ nieuwe berichten zijn terwijl de koers daalt, dan kun je er wel van op aan dat er meer aan de hand is.

En verder horen rekt memes er gewoon altijd bij. Ook als de boel met slechts ~8% is gecorrigeerd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 19-12-2024 16:22 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NOG...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:20:
[...]
Tenzij er ineens 350+ nieuwe berichten zijn terwijl de koers daalt, dan kun je er wel van op aan dat er meer aan de hand is.
Dat kan ook gewoon betekenen dat @Kol Nedra weer terug is van zijn ban.

• juiced01
  • Laatst online: 00:31
Hey, daat is 99k!

*inkoopt

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Btc.d strong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
Hier wel aardig rekt de laatste dagen, zowel beurs als crypto 😂 van mij hoeft dat allemaal niet en mag het wel weer lekker omhoog gaan

Tijd zat gehad om genoeg in te slaan en je bags goed gevuld te hebben

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• kbuntu
Cardano neemt ff een flinke duik

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 08:23
Wat niet :P

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Donderdagdipdag, so it does exist.

Laat het maar lekker zo tot 1 januari 00:01. Dan boeit het nog even een jaartje niks als we afkloppen op 420k. Scheelt weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 23:54
Toch wel? Ze gaan niet verkopen maar willen wel geld vangen van het IMF waardoor ze wel wat aanpassingen moeten doen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 06:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DotnxgXe_78lmdyOIV820GOLcoA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gr0YtwXiOeUXSkg3XnFZI9ip.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AohAXUCRFvIRIuhgmMeZBS03chY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/viOrczrRwoLMfe55e4C0RJL2.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5mqzjZ0q-IpbGOMpvku0X2JymM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yD3whdRxn2ArO6iD5iuHmL9M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2WBfkil6TDsz-3Eq6a-KLw1y7A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ra4fvAUlEbzwizjcGJLoG127.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Stukfruit
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:31:
[...]

Toch wel? Ze gaan niet verkopen maar willen wel geld vangen van het IMF waardoor ze wel wat aanpassingen moeten doen..
Het is een beperking en loslaten van een bepaald gedachtengoed.

Niet dat het mij verder zal storen, maar hey :P

Dat zit wel Schnorr.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik zie het als: IMF is bang voor bitcoin als concurrerend betaalmiddel. Bullish.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:47
knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:09:
[...]

Mand versie voor wanneer BTC tp-1 bereikt heeft.

[Afbeelding]
Heb ik al geprobeerd in '20. Gelukkig wisselen die franchisers weinig personeelsgegevens uitAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbEuEIwLqGC1AVVDTPzSaohbVhc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gamptX7t0JRrIZIEL80Fj9V0.png?f=fotoalbum_large

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Stukfruit
  • Niet online
De reacties op de fp zijn trouwens weer prachtig aan het worden:
"Ene dag koop je een brood voor bitcoin, volgende dag kan je voor hetzelfde bedrag een bakkerij kopen.
Als je iets koopt met bitcoin in een winkel, is dat net alsof je alles op zwart zet in het casino"
Is nog nooit zo geweest, maar hey :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 00:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5dVzv2RCfR85Xb61EbQvm2azJo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/2Mwk4MhLCZtELw965931XvbV.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Stukfruit
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:36:
[...]

Ik zie het als: IMF is bang voor bitcoin als concurrerend betaalmiddel. Bullish.
Ik zie het als wat ze zeggen: het verlagen van risico. Ik ben het alleen niet eens met het risico :P

Dat zit wel Schnorr.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Stukfruit schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:38:
[...]

Ik zie het als wat ze zeggen: het verlagen van risico. Ik ben het alleen niet eens met het risico :P
Maar hij gaat toch maar fking zero :?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:58
Vanwaar de paniek, iedereen weet toch dat 20-30% dumps normaal en gezond zijn in een bullrun? We kunnen nog veel lager en dan nog steeds niks aan de hand. En iedereen heeft 25% van zijn FP achter de hand om nu de dips te kopen toch. Want iedereen heeft flufjes verkocht op de weg omhoog dus dat mag geen probleem zijn. Zie je, ik leer wel wat in dit topic ;)

[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 19-12-2024 16:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J7frcMlSQleyyhz6QXmvh5EBZV4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S5YACjb1GuekTDXaq0bcW6gx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WarsemaW
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_L1amDh7-N7h1VWgP2npbhMPmdM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BVlOwzaN8LXdLHgzXyLhvfWs.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:41:
[...]

Maar hij gaat toch maar fking zero zes cent :?
FTFY.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:41:
[...]

Maar hij gaat toch maar fking zero :?
Mag je geld bijleggen om ze straks kwijt te mogen. Kun je je cryptoschaamte afkopen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BALtvmiLCDEu0BeSdVHXFsAlA5k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iDyZbLrh5c0u9EK1HEKRUcS0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diersestook
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23-09 07:39
Jankt nu wel weer met een k omhoog ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juiced01
  • Laatst online: 00:31
diersestook schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:50:
Morgen 120k!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:33
diersestook schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:50:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/79Vw9BzdDEK0YLop-rKu-n4hHW8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XhGN2q3iKPPmwa3nOpp9H9xJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKsmL-aJt3oYBJtYWGeiY5n_sfc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UiqGJoxZpnAKL9GMqZkFqNMv.jpg?f=user_large

• Mr Ronman
  • Laatst online: 00:17

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:03

Vis

bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:42:
Vanwaar de paniek, iedereen weet toch dat 20-30% dumps normaal en gezond zijn in een bullrun? We kunnen nog veel lager en dan nog steeds niks aan de hand. En iedereen heeft 25% van zijn FP achter de hand om nu de dips te kopen toch. Want iedereen heeft flufjes verkocht op de weg omhoog dus dat mag geen probleem zijn. Zie je, ik leer wel wat in dit topic ;)
Is jouw account gehackt?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Is 1 van mijn 15 accounts die ik hier inzet om sentiment te sturen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:58
Zou je denken. Ik dacht ik spiegel even terug wat ik aan adviezen krijg hier. Of advies... iedereen doet dit toch al? Ik ben de enige met emoties en zonder plan.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:56
bearmarkt confirmed

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Juich niet te vroeg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:27
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:42:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38c0sxncsVWJ6syiS2-60I0fn-o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qPpPUU8MEBjAOjDMHYbhZHSW.gif?f=user_large

Ah ruk, de gif doet het niet
Pagina: 1 ... 98 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!