Het aanmaken van een account onder de 18 jaar mag niet op Tweakers. Gerappateerd.Durpstick schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:03:
[...]
Okay, ik zie Mand nu al meerdere keren terugkomen als reactie, maar heb volledig gemist waar het voor staat? (staat niet in de topicstart)
Mand versie voor wanneer BTC tp-1 bereikt heeft.tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:05:
Ik kende het wel, maar nu weet ik de backstory
/f/image/MbpkpZY1X1Oq5Hvpt03jQyD0.png?f=fotoalbum_large)
Wen "Het is de schuld van de Bunq Bank" meme 
nieuws: FD: Bunq spoort klant achter anoniem Wikipedia-acount op na kritiek -...
nieuws: FD: Bunq spoort klant achter anoniem Wikipedia-acount op na kritiek -...
Bedankt, ik durfde niets te posten met de vraag naar het mandje maar nu weet ik het, tranen over mijn wangen.mayhem schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:03:
[...]
Nou vooruit.
[YouTube: Omroep Maxim: Meneer Mandje]
Was dat een tijdje terug hier niet? Over dat je moet *groter denken* enzo. Dat je geen model 3 moet ambiëren maar een grote vierkante Mercedes.elektriekert schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:53:
[...]
Oei, ik heb ooit eens een boek gelezen van die gast.
Volgens mij was het weer een aftreksel van iets anders.
Maar het was iets in de trant van: denk met je mind, be your own man, stack monnies. Visualize who you want to be, manifesteer blah blah
Zelfs chatGPT snapt de prompt MAND ik ging echt stuk toen ik het probeerde.tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:05:
Ik kende het wel, maar nu weet ik de backstory
Je kan desondanks wel gewoon met gezond verstand blijven denken natuurlijkWarsemaW schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:22:
Dat je geen model 3 moet ambiëren maar een grote vierkante Mercedes.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee, gezond verstand was er toen niet bij. Alleen Groter denken.Richh schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:24:
[...]
Je kan desondanks wel gewoon met gezond verstand blijven denken natuurlijkzo'n G-wagon is een achterlijk apparaat voor OF dames.
Haha ja die gast met zijn GLC.WarsemaW schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:22:
[...]
Was dat een tijdje terug hier niet? Over dat je moet *groter denken* enzo. Dat je geen model 3 moet ambiëren maar een grote vierkante Mercedes.
@Richh inderdaad! En een Porsche is voor oude kale mannen met een kleine pielemuis. 
Edit: haaa, post ie net boven mij.
Edit2: hehe bewust niet getagged. Toch nog scherpe ogen die man... PM je walletadres maar even, alles is onderhandelbaar toch?

Edit2: hehe bewust niet getagged. Toch nog scherpe ogen die man... PM je walletadres maar even, alles is onderhandelbaar toch?
[ Voor 50% gewijzigd door sh4d0wman op 19-12-2024 13:34 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Moet jij ook ff afkoelen vriend?sh4d0wman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:29:
@Richh inderdaad! En een Porsche is voor oude kale mannen met een kleine pielemuis.
sh4d0wman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:29:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mzZon7upA20n64v3DHeKD925.gif?f=user_large)
BTC is in ieder geval veiliger, met alts kan je leuke winsten maken maar het risico dat je met je munten blijft zitten is vele malen groter.bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:42:
[...]
Heb ook al vaak uitgelegd waarom. Met terugwerkende kracht (de bekende koe in de kont kijken) had ik beter Bitcoin gekocht toen die op 16K stond. de bekende "had ik maar". Ik hoop met alts grotere slagen te maken, en inderdaad met het risico dat het ook harder dumpt.
Natuurlijk is het leuk als je voor 10.000 euro altcoin X koopt en het x10 kan verkopen. Of je blijft ermee zitten en is het nog maar 500 euro waard.
Al doende leert men, en voor sommigen kost dat een bak geld.
sh4d0wman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:29:
@Richh inderdaad! En een Porsche platgeslagen kever is voor oude kale mannen met een kleine pielemuis.
Natuurlijk, aan je emotionele betrokkenheid kan je niet zoveel doen misschien, dat had ik misschien niet zo moeten zeggen. Waar je wel wat aan kan doen is iets proberen te doen met de adviezen die hier gegeven worden. Je blijft echter in dezelfde soort vragen vervallen en geeft tegelijk aan dat je geen tijd hebt om inhoudelijk iets over TA te leren.bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:40:
[...]
1. Was het maar zo simpel
2. Dat is niet waar. Het klinkt allemaal makkelijker dan het is. Iedereen heeft een eigen persoonlijkheid, grotendeels wordt je daar ook mee geboren. Het andere deel komt door ervaringen, opvoeding, etc.. Ik kan bv ook erg slecht tegen mijn verlies, ook als bij een sport de tegenpartij vele malen beter is. Mijn jongste zoon heeft dat ook. Mijn oudste boeit het weer helemaal niks als ie verliest. Tja, waar zit hem dat in? Mijn glas is altijd half leeg. Vind ik dat leuk, ben ik daar trots op? Nee tuurlijk niet. Is crypto geschikt voor mij? Nee waarschijnlijk niet, maar zit er nu in en vind het lastig er uit te komen omdat ik hoe dan ook het "had ik maar" gevoel zal blijven houden. Voor nu houdt ik hoop op mijn verkooptarget en zal ik waarschijnlijk wel tevreden mee zijn, als het zover komt.
Dan kun je dus je 1) emotionele betrokkenheid niet goed beteugelen en 2) mis je de kennis om hem daarmee wat meer onder controle te houden.
Het eerste kan inderdaad echt een kwestie van niet kunnen zijn, het tweede is wel degelijk een keuze. Prima als je een andere keuze maakt, daar is niets mis mee. Maar dan is crypto (nu) denk ik inderdaad niet iets waar je gelukkig van wordt.
Alles is ook leuk en aardig maar van mijn jongensdroom blijven jullie afYES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:39:
[...]
Alles leuk een aardig, tot ie zelf een keer door de mangel wordt gehaald hè.
Je piel? Heb je die pas net dan?tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:40:
[...]
Alles is ook leuk en aardig maar van mijn jongensdroom blijven jullie af
Hij moest natuurlijk wel even wat shorts doen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik oordeel niet, ik ben slechts geïnteresseerd
TP1 gehitByteMe_ schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:43:
[...]
Hij moest natuurlijk wel even wat shorts doen
https://gooischevrouwen.fandom.com/wiki/Tippi_Wan
[ Voor 34% gewijzigd door souljah1h op 19-12-2024 13:47 ]
Hoop dat het voor midden januari nog een beetje gaat stijgen allemaal, heb CJIB fanmail binnen en hoop dat meneer Satoshi die gaat betalen
Komt @Kol Nedra straks weer in het topic, zit ie alleen omdat de hele SC-gang gehamerd is door @tomtom901
Eens even wat sats bij elkaar schrapen om de God mod tevreden te stellen...
Edit: @metallicattim boefje! Wat heb je nu weer gedaan?
Eens even wat sats bij elkaar schrapen om de God mod tevreden te stellen...
[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 19-12-2024 13:52 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bitvaveau. Gaat niet voor kwaliteit maar kwantiteit. 23 nieuwe shitcoins afgelopen 14 dagen die Henk & Ingrid gaan kopen met de feestdagen. Ik denk dat Ingrid voor 'Thena' gaat, Henk voor 'Just a chill guy' en voor de kinderen kopen ze 'Pengu'...

Nou dit hit ik niet hoor.
FD neemt het wrappen via bv Lido en Eigenlayer op de korrel.
https://fd.nl/financiele-...kredietcrisis-doet-denken
Een belangrijk adagium in de cryptowereld: doe je eigen onderzoek, om precies te snappen waar je je spaargeld in stopt. De nieuwste innovatie maakt dat wel erg moeilijk: cryptomunten worden op complexe wijze diverse keren ‘gekloond’, waarbij beleggers maar moeten hopen dat de cryptokloners weten wat ze doen.
Dankzij het klonen kunnen beleggers dezelfde cryptomunt twee, drie of zelfs tien keer opnieuw gebruiken. Alleen is het klonen zo ingewikkeld dat de risico’s moeilijk zijn in te schatten.
https://fd.nl/financiele-...kredietcrisis-doet-denken
Een belangrijk adagium in de cryptowereld: doe je eigen onderzoek, om precies te snappen waar je je spaargeld in stopt. De nieuwste innovatie maakt dat wel erg moeilijk: cryptomunten worden op complexe wijze diverse keren ‘gekloond’, waarbij beleggers maar moeten hopen dat de cryptokloners weten wat ze doen.
Dankzij het klonen kunnen beleggers dezelfde cryptomunt twee, drie of zelfs tien keer opnieuw gebruiken. Alleen is het klonen zo ingewikkeld dat de risico’s moeilijk zijn in te schatten.
Snelheidsbelasting voor de motorsh4d0wman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:51:

Die emoties zijn wel degelijk onder controle te krijgen maar het vergt heel veel tijd. Onrealistische doelstellingen, geen strategie en zonder al te veel kennis aan dingen beginnen is vragen om problemen.YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:37:
[...]
Natuurlijk, aan je emotionele betrokkenheid kan je niet zoveel doen misschien, dat had ik misschien niet zo moeten zeggen. Waar je wel wat aan kan doen is iets proberen te doen met de adviezen die hier gegeven worden. Je blijft echter in dezelfde soort vragen vervallen en geeft tegelijk aan dat je geen tijd hebt om inhoudelijk iets over TA te leren.
Dan kun je dus je 1) emotionele betrokkenheid niet goed beteugelen en 2) mis je de kennis om hem daarmee wat meer onder controle te houden.
Het eerste kan inderdaad echt een kwestie van niet kunnen zijn, het tweede is wel degelijk een keuze. Prima als je een andere keuze maakt, daar is niets mis mee. Maar dan is crypto (nu) denk ik inderdaad niet iets waar je gelukkig van wordt.
Het leven heeft helaas de nare eigenschap om onze fouten te blijven herhalen net zolang tot dat we ze snappen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik zeg ook bewust dat je er misschien niet alles aan kan doenMrFX schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:01:
[...]
Die emoties zijn wel degelijk onder controle te krijgen maar het vergt heel veel tijd. Onrealistische doelstellingen, geen strategie en zonder al te veel kennis aan dingen beginnen is vragen om problemen.
Het leven heeft helaas de nare eigenschap om onze fouten te blijven herhalen net zolang tot dat we ze snappen.
Ze zijn vooral, zoals je zelf ook voorzichtig lijkt aan te geven, onder controle te krijgen door vooraf te voorkomen dat ze een rol gaan spelen door bv. een plan te volgen.MrFX schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:01:
[...]
Die emoties zijn wel degelijk onder controle te krijgen maar het vergt heel veel tijd. Onrealistische doelstellingen, geen strategie en zonder al te veel kennis aan dingen beginnen is vragen om problemen.
Dus in dat opzicht heeft @YES gelijk: je pakt niet de emoties aan, je voorkomt vooral dat ze roet in het eten kunnen gooien
Oud worden helpt trouwens wel enigszins. No more f*cks to give
Dat zit wel Schnorr.
Hier MORPHO gekocht 04DEC. Al meer dan 100% rendement, en natuurlijk winst genomen en in BTC gestopt.cavemees schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:51:
Bitvaveau. Gaat niet voor kwaliteit maar kwantiteit. 23 nieuwe shitcoins afgelopen 14 dagen die Henk & Ingrid gaan kopen met de feestdagen. Ik denk dat Ingrid voor 'Thena' gaat, Henk voor 'Just a chill guy' en voor de kinderen kopen ze 'Pengu'...
Volgens mij is BTC geen 100% gestegen sinds 04DEC.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik had er vooral veel ETH staan. Ze zeiden in het begin nog wel dat er het één en ander teruggevorderd was na de hack. Maar de laatste tijd gaat het alleen nog over BTC. Zal wel foetsie zijn...Specy schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:59:
Cryptopia heeft vannacht aan veel mensen de eerste 90% Bitcoins teruggestort. Ik had er 3 accounts; voor 2 van de 3 heb ik dit vannacht ontvangen.
Aangezien de waarde nu 30x hoger is als ten tijde van de hack (januari 2019) verwacht ik dat veel mensen die iets hebben ontvangen snel zullen gaan verkopen. Zal wel een dagje wat prijsdruk geven. (Ik weet niet of dit samenviel met de drops van vannacht?)
Wel fijn voor de mensen die BTC hadden overigens. Na al die jaren.
Ze zouden het stap voor stap doen, zijn begonnen met BTC en DOGE. ETH zal vast ook nog wel komen. Eerlijk gezegd had ik de afgelopen jaren (met alle berichten over de hoge kosten die ze maakten en hoe lang het duurde) ook weinig vertrouwen dat die BTC's terug zouden komen.Dav0s schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:34:
[...]
Ik had er vooral veel ETH staan. Ze zeiden in het begin nog wel dat er het één en ander teruggevorderd was na de hack. Maar de laatste tijd gaat het alleen nog over BTC. Zal wel foetsie zijn...
Wel fijn voor de mensen die BTC hadden overigens. Na al die jaren.
Mijn halve portfolio daar bestond overigens uit munten die vaak niet eens meer bestaan (er waren er nogal wat die alleen op Cryptopia te verhandelen waren, tja, als die site dan weg is...)
Ik ga wel langzaam verkopen wat ik nu teruggekregen heb, zit alleen een beetje op de psychologische grens van de 100K (euro) te wachten. Het voelt een beetje jammer om nu te verkopen, en het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat we net vorige week de piek gehad hebben. Sowieso ontbreekt de echte hype nog.
Valt wel mee, na 1 beer ben je gewoon compleet emotioneel afgestompt op financieel gebied.MrFX schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:01:
[...]
Die emoties zijn wel degelijk onder controle te krijgen maar het vergt heel veel tijd.
En vervolgens beland je in de emotionele rollercoaster die de bullrun heet en ben je weer terug bij af.Domino schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:11:
[...]
Valt wel mee, na 1 beer ben je gewoon compleet emotioneel afgestompt op financieel gebied.
En dan je vrouw nog uitleggen dat de Porsche wat langer moet wachten.Domino schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:11:
[...]
Valt wel mee, na 1 beer ben je gewoon compleet emotioneel afgestompt op financieel gebied.
Nou, nieuwe poging om $102.5k te beslechten?
Edit: haha nope, dump it!
[ Voor 27% gewijzigd door Guere op 19-12-2024 15:45 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Donderdag dipdag in de maak hoor
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
102,5k says no!Guere schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:31:
Nou, nieuwe poging om $102.5k te beslechten?
Laat maar lekker dippen tot ergens in de 90k-100k range. Kan ik de 5% die ik verkocht had er ook weer direct insteken....
De MtGox payout heeft uiteindelijk ook niet echt veel gedaan qua koers en volgens mij waren dat veel meer bitcoins dus ik denk dat t n ook erg meevalt.Specy schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:59:
Cryptopia heeft vannacht aan veel mensen de eerste 90% Bitcoins teruggestort. Ik had er 3 accounts; voor 2 van de 3 heb ik dit vannacht ontvangen.
Aangezien de waarde nu 30x hoger is als ten tijde van de hack (januari 2019) verwacht ik dat veel mensen die iets hebben ontvangen snel zullen gaan verkopen. Zal wel een dagje wat prijsdruk geven. (Ik weet niet of dit samenviel met de drops van vannacht?)
Ik lul ook zomaar wat
GERAPPARTEERD het is RendamentJohn245 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:29:
[...]
Hier MORPHO gekocht 04DEC. Al meer dan 100% rendement, en natuurlijk winst genomen en in BTC gestopt.
Volgens mij is BTC geen 100% gestegen sinds 04DEC.
😉
Ga nou eens omhoog! (I know, normale fluctuaties, maar na die Cryptopia-uitbetaling heb ik ineens veel meer, nou voel ik het echt).
Nice. 3 jaar de cryptowinter des horrordoods doorgehoddeld voor 2 schrale maandjes bullmarket.
RISK/reward
Atsermarkt.
RISK/reward
Atsermarkt.
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 19-12-2024 16:10 ]
Dit is vooral om de late longs te liquideren, het was iets te simpel als we om 15:30 vrolijk weer up only hadden.Oepsje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:06:
Zo wat een weak hands die yanks
Ik gok toch de Asian low van vannacht
DarkShadow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:49:
Iemand die hem gaat vangen?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/o9Zt4Vt75jvtmSJged3EXPCP.jpg?f=user_large)
Wat een zure bende hier. Elke keer als ik dit topic open, open ik met angst en beven Bybit om de koers te checken en dat blijkt die gewoon nog boven de 100k te staan....
[ Voor 8% gewijzigd door Pexow op 19-12-2024 16:16 ]
Aldus iemand die zuur doet over de sfeer hier.Pexow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:16:
Wat een zure bende hier. Elke keer als ik dit topic open, open ik met angst en beven Bybit om de koers te checken en dat blijkt die gewoon nog boven de 100k te staan....
Zuur? Ik denk dat je eerder 'paniekerig' bedoeld. Zuur is wat @anti elppa is zodra het weer eens een paar seconden over altcoins gaat.Pexow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:16:
Wat een zure bende hier.
Deze opmerking op zichzelf is ook al een beetje een meme geworden. Vrijwel niemand zal nog oprecht bang worden als er in dit topic over rektheid wordt gesprokenPexow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:16:
Elke keer als ik dit topic open, open ik met angst en beven Bybit om de koers te checken en dat blijkt die gewoon nog boven de 100k te staan....
En verder horen rekt memes er gewoon altijd bij. Ook als de boel met slechts ~8% is gecorrigeerd
[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 19-12-2024 16:22 ]
NOG...Pexow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:16:
Dat kan ook gewoon betekenen dat @Kol Nedra weer terug is van zijn ban.Guere schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:20:
[...]
Tenzij er ineens 350+ nieuwe berichten zijn terwijl de koers daalt, dan kun je er wel van op aan dat er meer aan de hand is.
Hier wel aardig rekt de laatste dagen, zowel beurs als crypto 😂 van mij hoeft dat allemaal niet en mag het wel weer lekker omhoog gaan
Tijd zat gehad om genoeg in te slaan en je bags goed gevuld te hebben
Tijd zat gehad om genoeg in te slaan en je bags goed gevuld te hebben
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat nietkbuntu schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:26:
Cardano neemt ff een flinke duik
Donderdagdipdag, so it does exist.
Laat het maar lekker zo tot 1 januari 00:01. Dan boeit het nog even een jaartje niks als we afkloppen op 420k. Scheelt weer.
Laat het maar lekker zo tot 1 januari 00:01. Dan boeit het nog even een jaartje niks als we afkloppen op 420k. Scheelt weer.
El Salvador heeft geen diamanten handen.
nieuws: El Salvador gaat acceptatie van bitcoin als betaalmiddel niet langer ...
nieuws: El Salvador gaat acceptatie van bitcoin als betaalmiddel niet langer ...
Dat zit wel Schnorr.
Toch wel? Ze gaan niet verkopen maar willen wel geld vangen van het IMF waardoor ze wel wat aanpassingen moeten doen..Stukfruit schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:29:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ra4fvAUlEbzwizjcGJLoG127.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Het is een beperking en loslaten van een bepaald gedachtengoed.Nopheros schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:31:
[...]
Toch wel? Ze gaan niet verkopen maar willen wel geld vangen van het IMF waardoor ze wel wat aanpassingen moeten doen..
Niet dat het mij verder zal storen, maar hey
Dat zit wel Schnorr.
Ik zie het als: IMF is bang voor bitcoin als concurrerend betaalmiddel. Bullish.Stukfruit schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:29:
Heb ik al geprobeerd in '20. Gelukkig wisselen die franchisers weinig personeelsgegevens uitknakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:09:
[...]
Mand versie voor wanneer BTC tp-1 bereikt heeft.
[Afbeelding]
/f/image/gamptX7t0JRrIZIEL80Fj9V0.png?f=fotoalbum_large)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
De reacties op de fp zijn trouwens weer prachtig aan het worden:
Is nog nooit zo geweest, maar hey"Ene dag koop je een brood voor bitcoin, volgende dag kan je voor hetzelfde bedrag een bakkerij kopen.
Als je iets koopt met bitcoin in een winkel, is dat net alsof je alles op zwart zet in het casino"
Dat zit wel Schnorr.
Ik zie het als wat ze zeggen: het verlagen van risico. Ik ben het alleen niet eens met het risicoknakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:36:
[...]
Ik zie het als: IMF is bang voor bitcoin als concurrerend betaalmiddel. Bullish.
Dat zit wel Schnorr.
Maar hij gaat toch maar fking zeroStukfruit schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:38:
[...]
Ik zie het als wat ze zeggen: het verlagen van risico. Ik ben het alleen niet eens met het risico
Vanwaar de paniek, iedereen weet toch dat 20-30% dumps normaal en gezond zijn in een bullrun? We kunnen nog veel lager en dan nog steeds niks aan de hand. En iedereen heeft 25% van zijn FP achter de hand om nu de dips te kopen toch. Want iedereen heeft flufjes verkocht op de weg omhoog dus dat mag geen probleem zijn. Zie je, ik leer wel wat in dit topic
[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 19-12-2024 16:43 ]
FTFY.knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:41:
[...]
Maar hij gaat toch maar fking zero zes cent
Dat zit wel Schnorr.
Mag je geld bijleggen om ze straks kwijt te mogen. Kun je je cryptoschaamte afkopen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iDyZbLrh5c0u9EK1HEKRUcS0.jpg?f=user_large)
Jankt nu wel weer met een k omhoog ..
Morgen 120k!diersestook schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:50:
diersestook schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:50:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XhGN2q3iKPPmwa3nOpp9H9xJ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UiqGJoxZpnAKL9GMqZkFqNMv.jpg?f=user_large)
Is jouw account gehackt?bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:42:
Vanwaar de paniek, iedereen weet toch dat 20-30% dumps normaal en gezond zijn in een bullrun? We kunnen nog veel lager en dan nog steeds niks aan de hand. En iedereen heeft 25% van zijn FP achter de hand om nu de dips te kopen toch. Want iedereen heeft flufjes verkocht op de weg omhoog dus dat mag geen probleem zijn. Zie je, ik leer wel wat in dit topic
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Is 1 van mijn 15 accounts die ik hier inzet om sentiment te sturen.
Zou je denken. Ik dacht ik spiegel even terug wat ik aan adviezen krijg hier. Of advies... iedereen doet dit toch al? Ik ben de enige met emoties en zonder plan.
Juich niet te vroegytr81 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:09:
bearmarkt confirmed
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:42:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qPpPUU8MEBjAOjDMHYbhZHSW.gif?f=user_large)
Ah ruk, de gif doet het niet
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!