[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.801 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:01:
[...]

Zonder gekheid. Als je deze parabolische stijging ziet, dan moet ie toch een keer omlaag gaan? Hoe groot is de kans dat ie doorzet. De parabolisch stijging lijkt er ook een beetje uit en op weg om weer een neerwaartse trend in te gaan?

Disclaimer: het is bekend dat ik geen TA kennis heb. Het is meer een gedachte die bij mij speelt als ik er zo uitgezoomd naar kijk.

[Afbeelding]
Zoals ik al eerder tegen je zei. Waar haal jij je gedachten vandaan mbt deze TA.
Kijk eens naar de halvings.. en vergelijk uberhaupt waar we zijn in de cyclus. 8)7 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 19-12-2024 09:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 06:55
[...]

Zonder gekheid. Als je deze parabolische stijging ziet, dan moet ie toch een keer omlaag gaan? Hoe groot is de kans dat ie doorzet. De parabolisch stijging lijkt er ook een beetje uit en op weg om weer een neerwaartse trend in te gaan?

Disclaimer: het is bekend dat ik geen TA kennis heb. Het is meer een gedachte die bij mij speelt als ik er zo uitgezoomd naar kijk.

[Afbeelding]
Ik heb er de ballen verstand van, daarom HODL, maar miners verkopen niet of nauwelijks, de etfs blijven dagelijks kopen. Volgens mij verkopen nu de mensen die net zijn ingestapt of de mensen die er al 4+ jaar inzitten en winst willen nemen rond de $100.000. Ik zou gewoon geduld hebben en er niet meer naar kijken als ik jou was en het volgend jaar maart pas weer aandacht geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:46

YES

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]
Het rode deel wat ik omcirkeld heb volgde ook na een soortgelijke parabolische stijging. Daarna corrigeerde de koers iets en bleef het daar even een beetje rangen. Na een parabolische stijging hoeft echt niet altijd een dikke vette daling te volgen, even corrigeren en consolideren kan ook prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBxDg1h5Wab6Vdb4tjOQREJAIHA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PpkfFq8qw5Ft5s5SUloHTiyR.png?f=user_large

Mbt je disclaimer herhaal ik nog maar eens dat als je je daarin wel iets gaat verdiepen, je dit soort zaken zelf ook sneller herkent.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:33
[...]

[Afbeelding]
Tsja het is heel simpel, niemand hier weet het ;). Als jij denkt dat we naar beneden gaan dan moet je hierop inspelen, maar nogmaals niemand kan aangeven of we de enorme daling gaan krijgen.

Volgens verschillende twitterkanalen heeft Sailor nog genoeg middelen om te kopen, tsja wanneer is dat op? en gaan we dan naar beneden? Wat doen alle grote beleggingsmaatschappijen? Is trump als president een sell the news event, niemand weet het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:11

NeoflexNL

Forever young

[...]

[Afbeelding]
Als je dan toch aan het uitzoomen bent, pak even de vorige bullruns erbij. Ja, we hebben een mooie stijging achter de rug, maar dat kan nog veel gekker. Er is zeker nog geen sprake van een maniefase. Er is ook geen garantie dat die komt, maar hij is er nu nog niet in ieder geval.

Als je dit interessant vind verdiep je dan oprecht en met aandacht in de data.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Berry powel schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:11:
[...]

Tsja het is heel simpel, niemand hier weet het ;). Als jij denkt dat we naar beneden gaan dan moet je hierop inspelen, maar nogmaals niemand kan aangeven of we de enorme daling gaan krijgen.
Ik zou dit scherper stellen. Als je iets denkt puur op basis van emotie of gevoel, moet je hierop niet inspelen maar zorgen dat je gevoel op basis van valide argumenten/indicatoren bevestigt of ontkracht worden en dan eventueel daarop inspelen.

Hier hing ergens in de vorige cycle iemand rond die ook continue beweerde op gevoel te verkopen en weer in te kopen en dat ging haar allemaal erg goed af zei ze. Ze werd er tientallen keren op gewezen dat alleen gevoel als leidraad een heel dom idee is maar dat was allemaal onzin volgens haar, dit was haar manier en het werkte toch? Tot de koers een aantal keer niet haar gevoel volgde en ze binnen no-time verdween als sneeuw voor de zon.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:58
YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:09:
[...]

Het rode deel wat ik omcirkeld heb volgde ook na een soortgelijke parabolische stijging. Daarna corrigeerde de koers iets en bleef het daar even een beetje rangen. Na een parabolische stijging hoeft echt niet altijd een dikke vette daling te volgen, even corrigeren en consolideren kan ook prima.

[Afbeelding]

Mbt je disclaimer herhaal ik nog maar eens dat als je je daarin wel iets gaat verdiepen, je dit soort zaken zelf ook sneller herkent.
Klopt, dat kan ook. Maar toen ging ie ook van ong 70k naar 55k (-21%). Stel dat je nu rekent vanaf 104K, dan ga je in datzelfde patroon richting de 80K. Maar je kan ook verder terug kijken.

(of horen dit soort discussies in het handel topic?)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Xg8fTbHoVWe5L4oo4PNYeSa5_w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qudj3W0vRNhh8mANerR1RuE1.png?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:02
[...]

[Afbeelding]
Anderen hebben het gras al voor mijn voeten weggemaaid zie ik. Dank, scheelt weer een hoop typewerk. Ik verwijs je bij deze ook graag naar het NK topic. Daar wordt hierover met regelmaat wat serieuzer gediscussieerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:22
Dominance vannacht bijna de 59% aangetikt.

Dat is toch vrij strong.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

When others are fearful

BE GREEDY

https://www.coindesk.com/...de-protection-in-3-months

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:59
[...]

Zonder gekheid. Als je deze parabolische stijging ziet, dan moet ie toch een keer omlaag gaan?
Correct. Maarja, dat kan je dus zeggen over álles. Stonks, bitcoin, vrijwel alles gaat als een malle zonder terug te keren op trendlijnen.

Al helemaal altcoins gaan helemaal nergens over, daar kan je vergelijkbare lijntjes trekken :P

Maarja, we zitten in de bull. Numbers go up! Gebaseerd op het verleden kan het zo 10x over de kop. Is dat ergens op gebaseerd? Zeker niet! Bied het verleden garanties voor de toekomst? Natuurlijk niet.

Je hebt groot gelijk en dit zou iets moeten doen voor je risicoafweging want ja, crypto === risico.
PortFolio. Wat dus voor 100% uit BTC hoort te bestaan :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:20:
Dominance vannacht bijna de 59% aangetikt.

Dat is toch vrij strong.
Anti elppa likes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:04
Toch mijn aanbetaling voor de zomervakantie wat uitgesteld en de dip gekocht (ten minste net boven 100k).
Hopelijk komende week er weer uit met wat winst. Bij verkoop beven de 106k is de ruimbagage naar Indonesië weer betaald door de dip.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 22:03

Vis

Weet je wat pas omlaag gaat @bsmpower ?

Fiat geld ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p31rDSfVJcWDOigtS9qlDvLGz1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KYCeJwFdEb6usyUUgPRbJDGt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AODXoJamkkOdMvj5qbOQyU-DASQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GNC1kXM54np5ZN83X08TweZG.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6-S7huQltO4yocFITEdvlMvImo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9L2Ar8vYPp0gwyGknP9uI22t.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2BiY5EL6CcKBJX3aj9y6Twx8Was=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qRQJqnNcS9UHkysnO9Gq7oj0.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FBcSHzdqUIScpdkBLJoJXQZJLh4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YFzBSAu7DF1KcgwjUXXeONNF.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:53

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:15:
[...]

Ik zou dit scherper stellen. Als je iets denkt puur op basis van emotie of gevoel, moet je hierop niet inspelen maar zorgen dat je gevoel op basis van valide argumenten/indicatoren bevestigt of ontkracht worden en dan eventueel daarop inspelen.
Dankjewel @YES d:)b

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
Staan bijna weer op 102K, geen paniek mensen. Zijn maar 8 dagen in het bestaan van BTC geweest dat we hoger stonden en dan moet ik de wicks al meetellen.

De hardste asset ter wereld!

[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-12-2024 09:34 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:18:
[...]

Klopt, dat kan ook. Maar toen ging ie ook van ong 70k naar 55k (-21%). Stel dat je nu rekent vanaf 104K, dan ga je in datzelfde patroon richting de 80K. Maar je kan ook verder terug kijken.

(of horen dit soort discussies in het handel topic?)

[Afbeelding]
Nee hoor wat je schrijft is correct, op basis van de aanname dat dat zich gaat herhalen. Daar kun je op speculeren (dat is wat traders doen), maar het kan net zo goed eerder bouncen of V-shape recovery doen en dan val je buiten de boot als je niet snel bent. Dat is precies mijn punt. Ik verkocht op 107k en heb op 99-102k (een deel) teruggekocht. Toch een snelle 5% meer BTC in 2 dagen kunnen pakken, maar de keerzijde van die trade had kunnen zijn dat ik bij een nieuwe ATH 2k duurder (laten we zeggen 109k) terug had moeten kopen.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:16

[Afbeelding]
Hier ook zonder gekheid: ik begrijp niet zo goed wat je nu aan het doen bent. Kijk: als je hier oprecht bang voor bent, waarom stel je dan nu verkooptargets in onder de huidige positie? Als je echt denkt bent dat 't feestje nu al voorbij is dan verkoop je nu toch gewoon alles?

Ik snap niet zo goed wat voor antwoord je nu van ons verwacht. Er is hier namelijk al 100x gezegd dat men nog niet denkt dat de cycle voorbij is. Dat dit zelfs nog een vrij milde correctie is. Dat volgens de cycle theory de bull in het post-halving year echt nog even vol gas aan gaat. Sommigen denken aan een peak in Q1 2025, anderen Q4 2025. Er zijn uitzonderingen, maar het sentiment lijkt nog niet compleet te zijn omgeslagen. Dit is al wekenlang de mood hier, maar het is overduidelijk dat jij niet mee wil in die gedachtengang. En dat mag uiteraard: niemand kan je immers 100% zeker garanderen dat 108k niet de top is. Maar jij gelooft er overduidelijk niet meer in: dus wat voor magisch nieuw antwoord verwacht je nu van ons om jou toch te overtuigen dat de bull niet voorbij is?

Dus, mijn vraag blijft: wat ben je dan nu aan het doen? Blijkbaar ben je vannacht bijna op het moment geweest dat je hele PF automatisch is verkocht. Dat klinkt eigenlijk alsof het targets zijn die tijdens een normale bull correctie makkelijk gehaald kunnen worden. Immers, er is al zo vaak gezegd dat 20% tot 30% correcties tijdens de bull fase kunnen voorkomen. Kortom: als je doel is om wel in deze bullmarkt te blijven, dan klinkt het niet echt als verstandig gekozen targets. Maar als het je doel is om uit te stappen omdat je er niet in gelooft, kun je dat beter nu doen dan nog 10% lager. Je hebt jezelf met die verkooptargets op een rare twijfelende manier gepositioneerd.

Concluderend: waarom verkoop je dan niet nu gewoon de hele bende, stap je er volledig uit, en probeer je volgende cycle wel tijdens de bear in te stappen? Je moet denk ik nu echt een keuze voor jezelf gaan maken:

A: Je gelooft er niet meer in en stapt nu uit. Je houdt meer fiat over dan wanneer je er pas op je targets automatisch wordt uitgegooid.

of

B: Je blijft erin, houdt het sentiment & alle metrics uit het NK topic komende weken en maanden goed in de gaten en stelt een mooi realistisch laddertje aan verkooptargets in.

• Passie(f)
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 23:19
Berry powel schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:11:
[...]

Volgens verschillende twitterkanalen heeft Sailor nog genoeg middelen om te kopen, tsja wanneer is dat op? en gaan we dan naar beneden? Wat doen alle grote beleggingsmaatschappijen? Is trump als president een sell the news event, niemand weet het.
Met deze uitspraak van Powell ''we're not allowed to own bitcoin" https://x.com/BitcoinMagazine/status/1869474758083166697 Lijkt het sell the news event in aantocht. Of ben ik nu negatief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:35:
[...]

Hier ook zonder gekheid: ik begrijp niet zo goed wat je nu aan het doen bent. Kijk: als je hier oprecht bang voor bent, waarom stel je dan nu verkooptargets in onder de huidige positie? Als je echt denkt bent dat 't feestje nu al voorbij is dan verkoop je nu toch gewoon alles?

Ik snap niet zo goed wat voor antwoord je nu van ons verwacht. Er is hier namelijk al 100x gezegd dat men nog niet denkt dat de cycle voorbij is. Dat dit zelfs nog een vrij milde correctie is. Dat volgens de cycle theory de bull in het post-halving year echt nog even vol gas aan gaat. Sommigen denken aan een peak in Q1 2025, anderen Q4 2025. Er zijn uitzonderingen, maar het sentiment lijkt nog niet compleet te zijn omgeslagen. Dit is al wekenlang de mood hier, maar het is overduidelijk dat jij niet mee wil in die gedachtengang. En dat mag uiteraard: niemand kan je immers 100% zeker garanderen dat 108k niet de top is. Maar jij gelooft er overduidelijk niet meer in: dus wat voor magisch nieuw antwoord verwacht je nu van ons om jou toch te overtuigen dat de bull niet voorbij is?

Dus, mijn vraag blijft: wat ben je dan nu aan het doen? Blijkbaar ben je vannacht bijna op het moment geweest dat je hele PF automatisch is verkocht. Dat klinkt eigenlijk alsof het targets zijn die tijdens een normale bull correctie makkelijk gehaald kunnen worden. Immers, er is al zo vaak gezegd dat 20% tot 30% correcties tijdens de bull fase kunnen voorkomen. Kortom: als je doel is om wel in deze bullmarkt te blijven, dan klinkt het niet echt als verstandig gekozen targets. Maar als het je doel is om uit te stappen omdat je er niet in gelooft, kun je dat beter nu doen dan nog 10% lager. Je hebt jezelf met die verkooptargets op een rare twijfelende manier gepositioneerd.

Concluderend: waarom verkoop je dan niet nu gewoon de hele bende, stap je er volledig uit, en probeer je volgende cycle wel tijdens de bear in te stappen? Je moet denk ik nu echt een keuze voor jezelf gaan maken:

A) Je gelooft er niet meer in en stapt nu uit. Je houdt meer fiat over dan wanneer je er pas op je targets automatisch wordt uitgegooid

of

B) Je blijft erin, houdt het sentiment & alle metrics uit het NK topic komende weken en maanden goed in de gaten en stelt een mooi realistisch laddertje aan verkooptargets in.
B)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:36
Gelukszoekr schreef op woensdag 18 december 2024 @ 22:53:
Ik lig al 2 dagen met flinke koorts op bed. Not cool. Maar toen MSTR amper meeging met de Bitcoin gains zag ik het wel gebeuren dat deze ging omrollen. Dus vlak voor ik onder zeil ging maar uitgestapt

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKbb2efMJv8xT2F5vvWyg7L5N6I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/SpMoYqBf3EQn8n1pOWGkXtkI.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Passie(f) schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:35:
[...]

Met deze uitspraak van Powell ''we're not allowed to own bitcoin" https://x.com/BitcoinMagazine/status/1869474758083166697 Lijkt het sell the news event in aantocht. Of ben ik nu negatief?
Nee, je leest iets erin wat hij niet gezegd heeft. De FED is een overheidsinstituut wat alleen in overheids securities mag handelen (aka obligaties). Net zo min als ze geen stocks mogen hebben mogen ze geen BTC op de balans hebben.

Overigens, wat een stom en speculatief twitter dingetje. Als mensen dat JUST IN noemen dan snappen ze de rol van de FED niet t.o.v. stocks en crypto.

[ Voor 12% gewijzigd door tomtom901 op 19-12-2024 09:39 ]

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:29
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:02:
[...]

Bijzonder dat iedereen altijd over oneindig geld lijkt te beschikken 'om de dip te kopen'. Of hebben we het over 100,-.
Nee, wij hebben een plan.

Ik heb weer winst genomen bij 107, dat kon er mooi weer in bij 102. Geen sats verloren, cash in het handje.
En dan praten we idd niet over 100 euro

• Moiety
[...]

Hier ook zonder gekheid: ik begrijp niet zo goed wat je nu aan het doen bent.
Knip, niet nodig

[ Voor 23% gewijzigd door tomtom901 op 19-12-2024 09:53 ]

• Passie(f)
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:38:
[...]

Nee, je leest iets erin wat hij niet gezegd heeft. De FED is een overheidsinstituut wat alleen in overheids securities mag handelen (aka obligaties). Net zo min als ze geen stocks mogen hebben mogen ze geen BTC op de balans hebben.

Overigens, wat een stom en speculatief twitter dingetje. Als mensen dat JUST IN noemen dan snappen ze de rol van de FED niet t.o.v. stocks en crypto.
OK, maar hoe moet ik dat dan zien in relatie dat Trump heavy in bitcoin wil om de schulden zo onder controle te kunnen krijgen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Passie(f) schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:44:
[...]

OK, maar hoe moet ik dat dan zien in relatie dat Trump heavy in bitcoin wil om de schulden zo onder controle te kunnen krijgen?
Zie; https://www.reuters.com/t...-reserve-work-2024-12-16/

TL;DR, zijn 2 verschillende dingen. De FED doet dingen met monetair beleid, rentestanden en dat soort dingen. Tegenhanger is de ECB die de rentestanden voor Europa doet. Als de president besluit om een fluf Bitcoin te gaan opbouwen is dat hetzelfde als wat El Salvador aan het doen is. Staat verder dan in principe los van het overheidsorgaan dat als enkele doel heeft om monetair beleid te sturen.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7B1ld_mAQ1GhtBie-beWwFUwPTk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rnY7RTK7ZpVvicbAOrPIe9Jq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:38:
[...]

En dat is o.a. wat ik bedoelde in het NK-topic over propaganda die ook in de cryptowereld exact zo wordt ingezet. Hier is het vooral bedoeld als "nieuws" ter zelfverrijking van shitcoins en nieuwe platformpjes, maar werking is hetzelfde.

"Most trusted voice in #Bitcoin"... sure. Als je dat zelf moet zeggen dan ben je het meestal waarschijnlijk niet.

Lezers van dit forum zouden er veel goeds aan doen om eens in AWM mee te lezen. Ook al ben je het misschien niet overal mee eens, het is wel nuttig om te leren welk nieuws meerwaarde heeft. En dat is niet gebaseerd op wat mensen voelen, maar op harde knaken coinen die je gaat overhouden omdat je niet van de ene naar de andere fad meefladdert :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
"Maar het kan ook meer worden en zo heb ik nog meer winst"

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:14

Darrell

Fiat moonboy

@Taro en @tomtom901 , @BTC100K2021 heeft al tijden een typo in zn usernaam staan.

Kan dat aangepast worden?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• BTC100K2021
Darrell schreef op donderdag 19 december 2024 @ 10:26:
@Taro en @tomtom901 , @BTC100K2021 heeft al tijden een typo in zn usernaam staan.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/7-vLjIzYVfwAAAAM/angry-mad.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety

Naar BTC1MIO2027 graag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:14

Darrell

Fiat moonboy

YANBE

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Anders maar z’n account verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMap

Op Bitget staan een paar flinke posities te smeken om liquidatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Vind vooral die 102.500$ zone interessant nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 10:42:
BTC102,5K2024 vind ik persoonlijk minder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]
Dus, mijn vraag blijft: wat ben je dan nu aan het doen?
1. Weigeren gevoel en emotie uit te schakelen,
2. Weigeren inhoudelijk iets te leren om gevoel en emotie mee onder controle te hebben.

What could possibly go wrong?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 10:59:
[...]

2. Weigeren inhoudelijk iets te leren om gevoel en emotie mee onder controle te hebben.

Niks mis met wat buy high sell low strategie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
@bsmpower ik kom wat betreft crypto ook net kijken en als ik het goed heb, ben je echt aan het boxen boven jouw niveau. Dit zijn de meest speculatieve assets die er zijn, waar zelfs ervaren traders voor verassingen komen te staan. Houdt het in jouw geval zo veilig en overzichtelijk als je kan binnen het cryptobeleggen. Er zijn al diverse mensen geweest binnen het forum die hier adviezen hebben gegeven, dus doe er je voordeel mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hutvXyXNJ9eJ_HNIaLw6MgZum0g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/d1hMUGYWe7jCX5UNOTr9qXRn.jpg?f=user_large

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:01
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:50:
[...]

Zie; https://www.reuters.com/t...-reserve-work-2024-12-16/

TL;DR, zijn 2 verschillende dingen. De FED doet dingen met monetair beleid, rentestanden en dat soort dingen. Tegenhanger is de ECB die de rentestanden voor Europa doet. Als de president besluit om een fluf Bitcoin te gaan opbouwen is dat hetzelfde als wat El Salvador aan het doen is. Staat verder dan in principe los van het overheidsorgaan dat als enkele doel heeft om monetair beleid te sturen.
technisch gezien heb je gelijk. Maar besluiten van een centrale bank werken wel door in de koersen van aandelen en crypto. dus daar is wel veel ruimte voor (in ieder geval de schijn van) handel met voorkennis

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMoY8MSzOqECT0i_3qVIjycy7CQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ubigG21yyt1r5Bz8XkHDohv.png?f=fotoalbum_large

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• ByteMe_
  • Niet online
Ver-assingen? Zijn dit auto assets? Of gaan we cremeren?

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 19-12-2024 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
brothermaynard schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:16:
[...]

technisch gezien heb je gelijk. Maar besluiten van een centrale bank werken wel door in de koersen van aandelen en crypto. dus daar is wel veel ruimte voor (in ieder geval de schijn van) handel met voorkennis
Daarom mogen ze (FED) ook geen zwaar speculatieve assets hebben en wordt van het witte huis verwacht dat ze zich niet met FED policy bemoeien, maar goed, vanaf januari kan dat zomaar eens anders zijn :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
On topic; Onderweg naar de liquidity zone 102.500. Als je denkt dat de downtrend aanhoudt is dit het punt om te shorten of hedgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-ul6d_5QIJUQNmfJX4qJ0tAK_M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kG6vJ14CbXpdPutEbVkdsyHr.png?f=fotoalbum_large

• Steady
ByteMe_ schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:29:
[...]

Ver-assingen? Zijn dit auto assets? Of gaan we cremeren?
Beste taalpolitie,

Ik wil u graag doorverwijzen naar de bron.

Als simpele proleet heb ik enkel een copy-paste uitgevoerd. Desondanks wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor deze onacceptabele fout :P
kbuntu schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:03:
@bsmpower ik kom wat betreft crypto ook net kijken en als ik het goed heb, ben je echt aan het boxen boven jouw niveau. Dit zijn de meest speculatieve assets die er zijn, waar zelfs ervaren traders voor verassingen komen te staan. Houdt het in jouw geval zo veilig en overzichtelijk als je kan binnen het cryptobeleggen. Er zijn al diverse mensen geweest binnen het forum die hier adviezen hebben gegeven, dus doe er je voordeel mee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v03Zf0D5yh4seo9_K0DolRW-mp4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/91m9v4dY2ERfZfhGRy5ua1bM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Ik neem niet meer op
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DbU8BcvIbiOsC1iHpW3INgbj57Y=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/X4aFKwGNAMkjYVrpZlZcijio.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:32:
On topic; Onderweg naar de liquidity zone 102.500. Als je denkt dat de downtrend aanhoudt is dit het punt om te shorten of hedgen.

[Afbeelding]
Ik ben dermate degenerate dat ik dit soort plaatjes niet begrijp en tot nu toe bang om te vragen. Kan je een ELI5 doen hiervan?

[ Voor 4% gewijzigd door Raaafie op 19-12-2024 11:52 ]

• Guere
OK @tomtom901, en wat zijn de opties vanaf hier? Nog iets te melden met een VWAP'je, ofzo? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 19-12-2024 11:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Steady schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:33:
[...]

Beste taalpolitie,

Ik wil u graag doorverwijzen naar de bron.

Als simpele proleet heb ik enkel een copy-paste uitgevoerd. Desondanks wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor deze onacceptabele fout :P

[...]
Dat wordt rapparteren! Het is echt tijd voor vakantie, die laatste dagen zijn killing...

En het wordt tijd voor wat leuks op de lijntjes richting 115k.. Ik wil eens m'n tweede profit pakken, zou wel een leuk extraatje zijn net voor de vakantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Guere schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:39:
OK @tomtom901, en wat zijn de opties vanaf hier? Nog iets te melden met een VWAP'je, ofzo? :+
Gokje, doorschieten naar boven de important low, en dan een terugtest daarop en verder omhoog, danwel omlaag. Of nu omlaag terug naar de low van gisteren om die nog eens te testen.

Ik doe niets, gisteravond bijgekocht en dat stukje even aanhouden en weer dumpen met winst (en dat is het nu nog niet, want ik heb niet de low gekocht, maar ergens er tussenin, falling knife enzo)

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 19-12-2024 11:42 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 07:24
Gelukkig toch nog 420 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WniZpRSJLDFXy3aLxLg22ixSdks=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AOU1A5JxwEYXTfwtcoy0qIOR.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
St@m schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:42:
[...]

Gokje, doorschieten naar boven de important low, en dan een terugtest daarop en verder omhoog, danwel omlaag. Of nu omlaag terug naar de low van gisteren om die nog eens te testen.

Ik doe niets, gisteravond bijgekocht en dat stukje even aanhouden en weer dumpen met winst (en dat is het nu nog niet, want ik heb niet de low gekocht, maar ergens er tussenin, falling knife enzo)
Dat, als we door de important low komen (grofweg 102.500-102.600) kunnen we best een stuk omhoog, richting de 103.5k - 105k max. Als we daar doorheen komen flipt er weer een hoop bullish, maar dat is nog een stuk weg. Voor nu eerst de 102.500 als support maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Raaafie schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:38:
[...]

Ik ben dermate degenerate dat ik dit soort plaatjes niet begrijp en tot nu toe bang om te vragen. Kan je een ELI5 doen hiervan?
Zeker niet bang zijn om te vragen. Dit zijn heatmaps, die vertellen je o.a. waar stops en orders liggen op bitcoin. Zoveel te geler zoveel te meer orders daar liggen en zoveel te sterker de reactie van prijs kan zijn. Prijs wordt als een magneet aangetrokken tot liquidity aan de boven en onderzijde want het heeft liquidity (=orders) nodig om te kunnen bewegen. Het is dus niet het enige instrument wat je hebt, maar biedt mooie confluence (samenvallen van meerdere TA tools).

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:02:
goed nieuws voor alle flufjes drek op ByBit, je kan het nu allemaal converteren naar MNT d:)b

als ze Binance zoveel nadoen, gaat MNT ook een BNBtje doen :Y
Dat Binance en BNB met elkaar getrouwd zijn, hoeven we niet over te discussiëren.

In hoeverre is dit ook voor Bybit en MNT. Waarom heet die coin dan niet bbit ofzo :?

En je krijgt geen korting en voordelen met MNT anders dan launchpool en launchpad :?

• Moiety
ByteMe_ schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:42:
[...]

Heeft die GDP eigenlijk nog een groot effect?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DAUpLIlvfYzzk5mVRzEoZ1z4H0g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/T4xsaVM8rXKyF5YIPn2iCjMJ.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 00:17
knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:59:
[...]

Dat Binance en BNB met elkaar getrouwd zijn, hoeven we niet over te discussiëren.

In hoeverre is dit ook voor Bybit en MNT. Waarom heet die coin dan niet bbit ofzo :?

En je krijgt geen korting en voordelen met MNT anders dan launchpool en launchpad :?
Heel veel exchanges hebben hun eigen token, ook MEXC, MX, en Kucoin KCS?

Nou ja, in ieder geval is BNB wel echt iets anders.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Moiety
Guere schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:39:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuof_y73XSy5_ri6QpEVPTM3ZOc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vr6bV5w6G1jbT54JD7uX464S.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9WLHFjFSuwYtOGlBfPF_rUoFo8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QhSksHd4hHPNeqhnhI5YhhVQ.jpg?f=fotoalbum_large

Bijna 800M dollar geliquideerd 😆

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:59:
[...]

Toen bybit startte hadden ze $bit

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Passie(f) schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:35:
[...]

Waarom denk je dat er vanacht 98k werd aangetikt, die sell the news was vannacht. Eerst was er een dump vanwege de mindere goede uitzichten op rate cuts en toen hij vertelde dat de FED NU geen bitcoin reserve mag hebben (duh) ging het echt hard.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:33:
Staan bijna weer op 102K, geen paniek mensen. Zijn maar 8 dagen in het bestaan van BTC geweest dat we hoger stonden en dan moet ik de wicks al meetellen.

De hardste asset ter wereld!
Gisteren te druk op werk, even hier gespiekt maar bij een kleine stap naar beneden begint iedereen hier te gillen dat we in een bear zitten. Hoe dan?

In dit Ai-gegenereerde artikel wordt het nog eens uitgelegd: rond Kerst is Bitcoin volatiel. https://www.binance.com/en/square/post/17649083640329

==
hoi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
JoebarRC schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:25:
[...]

Waarom denk je dat er vanacht 98k werd aangetikt, die sell the news was vannacht. Eerst was er een dump vanwege de mindere goede uitzichten op rate cuts en toen hij vertelde dat de FED NU geen bitcoin reserve mag hebben (duh) ging het echt hard.
Sorry, je kletst uit je nek.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Eusebius schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:29:
[...]

Gisteren te druk op werk, even hier gespiekt maar bij een kleine stap naar beneden begint iedereen hier te gillen dat we in een bear zitten. Hoe dan?

In dit Ai-gegenereerde artikel wordt het nog eens uitgelegd: rond Kerst is Bitcoin volatiel. https://www.binance.com/en/square/post/17649083640329
Tja dat gaat niet verder terug dan 2021, dat is m.i. niet zo interessant omdat je het sentiment qua cyclemoment nu beter vergelijkt met 2020 en 2016.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de FED geen bitcoinreserve mag aanhouden is geen nieuws. Iedereen die weet wat de FED is, wist dit al. Ten eerste is het de taak van het ministerie van Financiën, niet van de FED. Ten tweede hebben ze toestemming nodig van het Congres om bitcoin aan te wijzen als reserve.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
kbuntu schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:03:
Gewoon alleen bitcoin, dan ben je al een heel eind en goed bezig. Maar dat wil @bsmpower niet horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
Die FED persco was al om 20:30 onze tijd, vrij direct na bekendmaking van de minder goede vooruitzichten. Het nieuws was dus eigenlijk allemaal in een keer al bekend. Die verdere dump van vannacht kun je daar inderdaad niet direct aan relateren. Sowieso vertelde Powell wat die reverse betreft ook niets nieuws.

Als er een echt puur "sell the news event" bij Bitcoin plaatsvindt, dan gebeurd dat meestal al binnen enkele minuten na bekendmaking van het desbetreffende nieuws.

• Passie(f)
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 10:42:
Waarom eigenlijk? Ik zag meer bij de 103,6.
Maar er is nu idd voldoende reactie op de 102,5. Ik zag die niet eerlijk gezegd.

Verwijderd

Eusebius schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:29:
[...]

"Bitcoin is trading at over $100,000, with predictions for the end of the year ranging from $66,000 to $95,000"

O.o

• ByteMe_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:38:
[...]

"Bitcoin is trading at over $100,000, with predictions for the end of the year ranging from $66,000 to $95,000"

O.o
Oe, dat is wel serieus BTFD.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JoebarRC schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:25:
[...]

Om 2 uur 's nachts heb je de daily close, 0:00 UTC. Dan heb je vaak het grootste vuurwerk op de volatiele dagen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mr Ronman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:11:
[...]

Heel veel exchanges hebben hun eigen token, ook MEXC, MX, en Kucoin KCS?

Nou ja, in ieder geval is BNB wel echt iets anders.
Ja alleen bij Mantle network, kan ik niet direct een link met bybit vinden. Maar misschien kijk ik eroverheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
YES schreef op donderdag 19 december 2024 @ 10:59:
[...]

1. Was het maar zo simpel
2. Dat is niet waar. Het klinkt allemaal makkelijker dan het is. Iedereen heeft een eigen persoonlijkheid, grotendeels wordt je daar ook mee geboren. Het andere deel komt door ervaringen, opvoeding, etc.. Ik kan bv ook erg slecht tegen mijn verlies, ook als bij een sport de tegenpartij vele malen beter is. Mijn jongste zoon heeft dat ook. Mijn oudste boeit het weer helemaal niks als ie verliest. Tja, waar zit hem dat in? Mijn glas is altijd half leeg. Vind ik dat leuk, ben ik daar trots op? Nee tuurlijk niet. Is crypto geschikt voor mij? Nee waarschijnlijk niet, maar zit er nu in en vind het lastig er uit te komen omdat ik hoe dan ook het "had ik maar" gevoel zal blijven houden. Voor nu houdt ik hoop op mijn verkooptarget en zal ik waarschijnlijk wel tevreden mee zijn, als het zover komt.

[ Voor 8% gewijzigd door bsmpower op 19-12-2024 12:45 ]

• Mr Ronman
knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:40:
[...]

Ja alleen bij Mantle network, kan ik niet direct een link met bybit vinden. Maar misschien kijk ik eroverheen.
Dat is inderdaad wel wat apart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Wispe schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:37:
[...]

Gewoon alleen bitcoin, dan ben je al een heel eind en goed bezig. Maar dat wil @bsmpower niet horen.
Heb ook al vaak uitgelegd waarom. Met terugwerkende kracht (de bekende koe in de kont kijken) had ik beter Bitcoin gekocht toen die op 16K stond. de bekende "had ik maar". Ik hoop met alts grotere slagen te maken, en inderdaad met het risico dat het ook harder dumpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:40:
[...]

2. Dat is niet waar. Het klinkt allemaal makkelijker dan het is. Iedereen heeft een eigen persoonlijkheid, grotendeels wordt je daar ook mee geboren. Het andere deel komt door ervaringen, opvoeding, etc.. Ik kan bv ook erg slecht tegen mijn verlies, ook als bij een sport de tegenpartij vele malen beter is. Mijn jongste zoon heeft dat ook. Mijn oudste boeit het weer helemaal niks als ie verliest. Tja, waar zit hem dat in? Mijn glas is altijd half leeg. Vind ik dat leuk, ben ik daar trots op? Nee tuurlijk niet. Is crypto geschikt voor mij? Nee waarschijnlijk niet, maar zit er nu in en vind het lastig er uit te komen.
Wat is dan het lastige eraan? Als je je inleg eruit hebt, heb je helemaal niks om je over te frustreren, je hebt winst gemaakt. Dat lijkt me veel beter dan te laat winst proberen te nemen en de top missen.

Greed daarentegen, dat zorgt voor de problemen.

Het lijkt me vooral niet bepaald gezond als je elke dag gestrest thuis zit en elke minuut zorgen maakt om crypto. Althans, dat idee heb ik van jou.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Passie(f) schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:37:
[...]

Waarom eigenlijk? Ik zag meer bij de 103,6.
Maar er is nu idd voldoende reactie op de 102,5. Ik zag die niet eerlijk gezegd.
Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E2MAgXDTJhaQXnfbNJ_25s-_vKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mxE1lZn1U7f9ow3Shb6cq1ax.png?f=fotoalbum_large

• Steady
[...]
vind het lastig er uit te komen
ByteMe_ schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:45:
[...]

Wat is dan het lastige eraan? Als je je inleg eruit hebt, heb je helemaal niks om je over te frustreren, je hebt winst gemaakt. Dat lijkt me veel beter dan te laat winst proberen te nemen en de top missen.

Greed daarentegen, dat zorgt voor de problemen.

Het lijkt me vooral niet bepaald gezond als je elke dag gestrest thuis zit en elke minuut zorgen maakt om crypto. Althans, dat idee heb ik van jou.
Mee eens. Klinkt als greed. Trek lekker die inzet eruit, dan speel je gratis mee en alles hierboven is mooi meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:43
[...]

2. Dat is niet waar. Het klinkt allemaal makkelijker dan het is. Iedereen heeft een eigen persoonlijkheid, grotendeels wordt je daar ook mee geboren. Het andere deel komt door ervaringen, opvoeding, etc.. Ik kan bv ook erg slecht tegen mijn verlies, ook als bij een sport de tegenpartij vele malen beter is. Mijn jongste zoon heeft dat ook. Mijn oudste boeit het weer helemaal niks als ie verliest. Tja, waar zit hem dat in? Mijn glas is altijd half leeg. Vind ik dat leuk, ben ik daar trots op? Nee tuurlijk niet. Is crypto geschikt voor mij? Nee waarschijnlijk niet, maar zit er nu in en vind het lastig er uit te komen omdat ik hoe dan ook het "had ik maar" gevoel zal blijven houden. Voor nu houdt ik hoop op mijn verkooptarget en zal ik waarschijnlijk wel tevreden mee zijn, als het zover komt.
Misschien een tip, want (het enige) wat ik hierin herken aan mezelf is dat glas half vol, dat had ik ook altijd, het negatief denken. Dit kan je prima ombuigen! Maakt veel dingen een stuk leuker in het leven! Luister anders eens naar wat podcasts van Michael Pilarczyk! Zeer interessant.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
bsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:42:
[...]

Heb ook al vaak uitgelegd waarom. Met terugwerkende kracht (de bekende koe in de kont kijken) had ik beter Bitcoin gekocht toen die op 16K stond. de bekende "had ik maar". Ik hoop met alts grotere slagen te maken, en inderdaad met het risico dat het ook harder dumpt.
Je kunt ook gewoon je nick veranderen naar bdsmpower.

Past dan beter bij de mate waarin je zelfkastijding toepast met crypto als tool.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:36
solidslayer schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:50:
[...]

Misschien een tip, want (het enige) wat ik hierin herken aan mezelf is dat glas half vol, dat had ik ook altijd, het negatief denken. Dit kan je prima ombuigen! Maakt veel dingen een stuk leuker in het leven! Luister anders eens naar wat podcasts van Michael Pilarczyk! Zeer interessant.
Oei, ik heb ooit eens een boek gelezen van die gast.
Volgens mij was het weer een aftreksel van iets anders.
Maar het was iets in de trant van: denk met je mind, be your own man, stack monnies. Visualize who you want to be, manifesteer blah blah :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
solidslayer schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:50:
[...]

Ik zou juist spontaan weer depressief worden van zo'n boek van Pilarczyk, maar ieder zijn ding ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Passie(f)
tomtom901 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:46:
[...]

Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden

[Afbeelding]
Ja, zo is er idd wel wat van te zeggen idd :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mr Ronman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:42:
[...]

Dat is inderdaad wel wat apart.
Gevonden inmiddels.

Bybit heeft de bit token omgezet in MNT in juli 2023. Nu proberen ze het wellicht wat meer onafhankelijk te maken.

https://medium.com/@cryto...le-token-mnt-931d85132f89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 00:37
[...]

2. Dat is niet waar. Het klinkt allemaal makkelijker dan het is. Iedereen heeft een eigen persoonlijkheid, grotendeels wordt je daar ook mee geboren. Het andere deel komt door ervaringen, opvoeding, etc.. Ik kan bv ook erg slecht tegen mijn verlies, ook als bij een sport de tegenpartij vele malen beter is. Mijn jongste zoon heeft dat ook. Mijn oudste boeit het weer helemaal niks als ie verliest. Tja, waar zit hem dat in? Mijn glas is altijd half leeg. Vind ik dat leuk, ben ik daar trots op? Nee tuurlijk niet. Is crypto geschikt voor mij? Nee waarschijnlijk niet, maar zit er nu in en vind het lastig er uit te komen.
Dit komt omdat je de "snel rijk worden" methode hebt verkozen boven de lastige "DYOR methode". Verliezen horen er nu eenmaal bij traden. De enige houvast is een bewezen tradeplan welke met ijzeren discipline uitgevoerd dient te worden.

Fordward en backtest je strategie
Maak een Tradeplan
Maak een Playbook
Noteer je handelingen in een Trade journal
Laat de boel periodiek evalueren door irmand anders.

Het bovenstaande is geen kattepis maar zonder enige vorm van discipline is traden niets voor jou. Een bewezen strategie geeft rust.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Cryptopia heeft vannacht aan veel mensen de eerste 90% Bitcoins teruggestort. Ik had er 3 accounts; voor 2 van de 3 heb ik dit vannacht ontvangen.

Aangezien de waarde nu 30x hoger is als ten tijde van de hack (januari 2019) verwacht ik dat veel mensen die iets hebben ontvangen snel zullen gaan verkopen. Zal wel een dagje wat prijsdruk geven. (Ik weet niet of dit samenviel met de drops van vannacht?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

elektriekert schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:53:
[...]

Maar het was iets in de trant van: denk met je mind, be your own man, stack monnies. Visualize who you want to be, manifesteer blah blah :9
Mand

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
Specy schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:59:
Cryptopia heeft vannacht aan veel mensen de eerste 90% Bitcoins teruggestort. Ik had er 3 accounts; voor 2 van de 3 heb ik dit vannacht ontvangen.

Aangezien de waarde nu 30x hoger is als ten tijde van de hack (januari 2019) verwacht ik dat veel mensen die iets hebben ontvangen snel zullen gaan verkopen. Zal wel een dagje wat prijsdruk geven. (Ik weet niet of dit samenviel met de drops van vannacht?)
Verplicht HODLEN :o

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
Mr Ronman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:54:
[...]

Ik zou juist spontaan weer depressief worden van zo'n boek van Pilarczyk, maar ieder zijn ding ;)
Hij heeft wel de gave om uit elke hype munt te slaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
elektriekert schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:53:
[...]

Precies, het is zo'n zwever. De enige zelfhulp die je nodig hebt is een koude wallet.

Dat zit wel Schnorr.

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-10 18:17
Okay, ik zie Mand nu al meerdere keren terugkomen als reactie, maar heb volledig gemist waar het voor staat? (staat niet in de topicstart)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

Durpstick schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:03:
[...]

Okay, ik zie Mand nu al meerdere keren terugkomen als reactie, maar heb volledig gemist waar het voor staat? (staat niet in de topicstart)
Nou vooruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Durpstick schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:03:
[...]

edit:
Stik. Te laat :p

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 19-12-2024 13:04 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
_O- Ik kende het wel, maar nu weet ik de backstory _O-
Pagina: 1 ... 97 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!