[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.884 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:10
Aeronaut schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:45:
[...]

Dan heb je geen CB wallet, maar een Coinbase account. Hop inloggen en gij zult het terugvinden
Daar staat dus niks op (ten minste, niet wat ik zoek, alleen wat dingen die ik gratis heb gekregen via coinbase over de jaren). Zucht

Ik kan via transactie wel zien naar welke adressen ik de crypto heb gestuurd, iets anders dan mn coinbase dus duidelijk. Kan ik iets met dat adres?

[ Voor 17% gewijzigd door Santee op 17-12-2024 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:40

NeoflexNL

Forever young

WarsemaW schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:44:
[...]

Ik kan het verhaal uitschrijven maar dan krijgen we Mand gifjes en memes tot de tweakers site het begeeft.

https://www.bullionbypost...tly%20displayed%20on%20it.

Hier een link met uitleg, beetje scrollen voor het antwoord op jouw vraag.
Cool! Bij box 3 dus gewoon de nominale waarde aangeven? Of werkt dat in NL niet zo?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:13
Lentehoofdje schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:41:
[...]

Ik heb dit topic ook pas recent ontdekt, terwijl ik al jaren in crypto zit. Het voelt hier als een soort warm bad......... gevuld met zoutzuur en azijn :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEDgE5drYfUodBHLKvGXUXrbvEI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eJl8xJ31K93Od8fI4uLtsC01.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
NeoflexNL schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:48:
[...]

Cool! Bij box 3 dus gewoon de nominale waarde aangeven? Of werkt dat in NL niet zo?
Aangeven?

Wel interessant, eigenlijk is het hele luxe cash en is je opmerking niet eens zo gek. Maar ik ben een Enginerd, geen fiscaal eindbaas dus geen idee of je het zo mag doen.

[ Voor 30% gewijzigd door WarsemaW op 17-12-2024 22:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:53

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Santee schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:46:
[...]

Daar staat dus niks op (ten minste, niet wat ik zoek, alleen wat dingen die ik gratis heb gekregen via coinbase over de jaren). Zucht

Ik kan via transactie wel zien naar welke adressen ik de crypto heb gestuurd, iets anders dan mn coinbase dus duidelijk. Kan ik iets met dat adres?
Zou toch kijken of je met de woorden op trust wallet je adres kunt krijgen..

En nee alleen aan adres wat je in eigenbeheer hebt heb je niks aan.

Reminder: als je een DM krijgt dat men hulp wilt aanbieden, bericht rapporteren

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Aeronaut schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:52:
[...]

Zou toch kijken of je met de woorden op trust wallet je adres kunt krijgen..

En nee alleen aan adres wat je in eigenbeheer hebt heb je niks aan.

Reminder: als je een DM krijgt dat men hulp wilt aanbieden, bericht rapporteren
Nieuwelingen moeten wel volledig ingewerkt worden hè. Het is rapparteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:55

Muzzy

Aan het dieken

Hij is ze toch al kwijt, wat hulp kan geen kwaad.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 12:49
elektriekert schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 17:15:
[...]

Lekker man, ik heb onlangs een nieuwe midrange telefoon gekocht, 6 weken op een mooie deal gewacht O-)
N nieuwe? Patser!
Ik heb pas n 2e handse Mi9SE gekocht omdat m'n oude echt niks meer deed maar ik t wel n fijn formaat vind.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Muzzy schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:55:
Hij is ze toch al kwijt, wat hulp kan geen kwaad.
:+ :+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Muzzy schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:24:
Zo, dat ik dit topic nu pas ontdek. Eindelijk nutteloos praten over crypto tijdens het werk als mijn shitcoins muurvast zitten. Gegroet allemaal.
Bereid je baan te verliezen en daarvoor voldoende BTC reserves achter de hand? Dit topic werkt verslavend...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
anti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 19:20:
[...]

oja shit die heb ik nog....fuck....niet 100% btc dus. 99,9999% ;(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MzmtGNkTEr8UZbXkwBsXWbU7qlE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8y2iSo4PE5cDqnf95GETSqT7.gif?f=user_large

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shovelhead1340
anti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:09:
[...]

Ben lang Niet altijd zuur. Irl ook totaal niet trouwens. Online beetje trollen doe ik al 30 jaar. Op aardig veel fora bans of perma bans gehad. Maar eigenlijk moet ik dat niet schrijven hier. Dan verlies ik direct dikke credits. Of haalt @Guere direct dat filmpje offline.
Of @Guere maakt gewoon n nieuw filmpje waarin je n fluffy zachte regenboog eenhoorn met roze hoefjes blijkt te zijn

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Taro schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:02:
[...]

Bereid je baan te verliezen en daarvoor voldoende BTC reserves achter de hand? Dit topic werkt verslavend...
Ik heb een beter idee, ik maak gewoon iedereen op mijn werk verslaafd incl mijn leidinggevende. Dan hoeven we niet te doen alsof en kunnen we gezellig hier met elkaar chatten.

Maar in mei ben ik toch financieel onafhankelijk, dus....

Vraagje aan iedereen, welke influencers/kenners volgen jullie?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Valt mij op dat er weinig eikelige shillers langs-/bijkomen en wel relatief veel slimme pro-Bitcoiners, toffe ontwikkelingen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Muzzy schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:13:
[...]

Ik heb een beter idee, ik maak gewoon iedereen op mijn werk verslaafd incl mijn leidinggevende. Dan hoeven we niet te doen alsof en kunnen we gezellig hier met elkaar chatten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FbdNxp1ddS9vtP5OsFoKksLLyGU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SWKFBD2f8WvX0vDOVw5hBjeJ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIW__8aD53ZVRFD0aJrxyB7olWM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/S09s0JF3Sx4rWXmJhhe0Yf1k.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Taro schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:15:
Valt mij op dat er weinig eikelige shillers langs-/bijkomen en wel relatief veel slimme pro-Bitcoiners, toffe ontwikkelingen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgQuH9Kvq8dCiGz5lyboetokujo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/C2OjSa6pAdrdLHBbdcMlcJCc.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Wat vinden jullie trouwens van Fartcoin?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:46
Moiety schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:20:
Second best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Taro schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:15:
Ja goed punt.

Weet je wat ook goed is en nu naar the Moon gaat? $SHILLING

aargh ik haat dat, onmogelijk om normale gesprekken mee te voeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Moiety schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:20:
Could be the next big thing, dont hold back! :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Fartcoin is zonder twijfel de meest revolutionaire cryptomunt sinds Bitcoin, en hier zijn de redenen waarom:

1. Baanbrekende Technologie:
Fartcoin maakt gebruik van een uniek, efficiënt consensusmechanisme genaamd "Flatulent Proof of Work" (FPoW), dat transacties sneller en met minder energieverbruik valideert dan welke andere cryptomunt dan ook. Dit betekent dat je transacties bijna onmiddellijk bevestigd worden met minimale ecologische voetafdruk.

2. Veiligheid en Privacy:
Met geavanceerde cryptografische technieken biedt Fartcoin een niveau van anonimiteit en beveiliging dat alleen maar wordt overtroffen door de meest geavanceerde militaire encryptiesystemen. Je kunt er zeker van zijn dat je transacties veilig zijn en je identiteit beschermd blijft.

3. Gemeenschap en Adoptie:
De Fartcoin-gemeenschap is een van de meest levendige en toegewijde groepen in de crypto-wereld. Met een groeiende aanvaarding door handelaren, online platforms en zelfs lokale winkels in verschillende steden, wordt Fartcoin snel een huishoudnaam. Er zijn zelfs geruchten dat enkele grote retailers plannen hebben om Fartcoin te accepteren.

4. Innovatieve Gebruiksmogelijkheden:
Fartcoin is niet alleen een valuta maar een ecosysteem. Het ondersteunt smart contracts die alles mogelijk maken, van microtransacties tot complexe financiële instrumenten. Er zijn ook initiatieven zoals "Fartcoin for Charity", waar een deel van elke transactie automatisch wordt gedoneerd aan milieuvriendelijke projecten.

5. Beperkte Voorraad, Grote Waarde:
Net als Bitcoin heeft Fartcoin een harde limiet op het aantal munten dat ooit zal bestaan. Dit, gecombineerd met de groeiende vraag door de unieke waardepropositie, voorspelt een spectaculaire waardestijging. Investeerders zien Fartcoin niet alleen als een grap, maar als een serieuze investering met potentieel voor significante rendementen.

6. Geen Gas Fees:
In tegenstelling tot veel andere smart contract platformen, heeft Fartcoin geen gas fees voor transacties. Dit maakt het uiterst aantrekkelijk voor dagelijks gebruik, van het kopen van een kop koffie tot het betalen van je maandelijkse abonnementen.

7. Humor met een Serieuze Ondertone:
Hoewel de naam en het thema van Fartcoin een lach op je gezicht kunnen brengen, is de achterliggende technologie en de missie om financiële vrijheid te bevorderen volkomen serieus. Dit maakt Fartcoin uniek in de crypto-wereld - het combineert plezier met functionaliteit.

Fartcoin is niet zomaar een meme-coin; het is een serieuze uitdager in de cryptolandschap, met het potentieel om de tweede grootste cryptomunt na Bitcoin te worden. Investeren in Fartcoin zou wel eens de slimste zet kunnen zijn die je in de crypto-wereld doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

knakworst

Get more sats!

Volgens mijn gaan we de komende twee dagen gruwelijk rekt en dan vanaf vrijdag weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:24
knakworst schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:26:
Volgens mijn gaan we de komende twee dagen gruwelijk rekt en dan vanaf vrijdag weer door.
Buy ze dip then pamp it

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

Ik volg de laatste tijd eigenlijk alleen nog anti elppa's zure maxi cryptocorner.

Goede tips en ook altijd wel betrouwbare content.

Voorheen echt mega veel kanalen gevolgd met een breed scala aan influencers, maar deze maakt ze eigenlijk allemaal overbodig.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Maar als serieus antwoord op jouw vraag. Er zijn wel een aantal hele goede Technisch Analisten die door een aantal mensen hier worden gevolgd. Credibull Crypto is er zo een. Door die kerel heb ik een hoop geld verdiend vóór de halving. Echter, later voorspelde hij een grote dump van Bitcoin, welke nooit gebeurd is. Kortom, zijn analyses zijn de moeite waard als je iets wil leren over traden, maar doe vooral je eigen onderzoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Lees een paar boeken. Bekijk wat websites. Installeer TradingView en zet een paar lijnen. Horizontaal, verticaal, diagonaal op wat verschillende timeframes en kijk er heel erg wijs bij. En zeg af en toe “buy low en Sell high”. Neem dit op en zet het op YouTube… en je bent zelf een influencer. Hoezee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Moiety schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:34:
[...]

Maar als serieus antwoord op jouw vraag. Er zijn wel een aantal hele goede Technisch Analisten die door een aantal mensen hier worden gevolgd. Credibull Crypto is er zo een. Door die kerel heb ik een hoop geld verdiend vóór de halving. Echter, later voorspelde hij een grote dump van Bitcoin, welke nooit gebeurd is. Kortom, zijn analyses zijn de moeite waard als je iets wil leren over traden, maar doe vooral je eigen onderzoek.
Tips waar te starten? Ik ben zo'n crypto belegger die alleen maar koopt.... Wil toch wat leren, en me er meer in verdiepen richting einde bullrun etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:40

NeoflexNL

Forever young

Lentehoofdje schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:49:
[...]

Tips waar te starten? Ik ben zo'n crypto belegger die alleen maar koopt.... Wil toch wat leren, en me er meer in verdiepen richting einde bullrun etc.
Ik vind Bitcoin Alpha een erg leuke community en leveren veel (Nederlandstalige) content.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Starten doe je nu niet meer. Alleen maar oogsten. Starten doe je weer begin 2027. Ik ben pas echt gestart eind 2022. Toen stonden alle signalen op groen, alles was door het putje. Als je het geld kon missen kocht je toen tenminste 1 bitcoin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-VUWThxpF95DQpf_Vwh1PC7Ibw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2XNcWZSeBeEaQehPr8cycgP5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Deze vent is verder wel interessant
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQVRGtrtt1dP7CPXuqWBazwvu_4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tc4cSIZpoLZnyUxI4CI54KdF.jpg?f=fotoalbum_large
En dan kijk je door wie deze kerel wordt gevolgd enzovoort

[ Voor 4% gewijzigd door Moiety op 18-12-2024 00:00 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Maar als ik naar Anti Elppa had geluisterd, ipv naar dit soort twitterlui, had ik meer rendement gehad…… nu slapen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 18:35
https://eu.usatoday.com/s...ree-virginia/77042545007/
Jager gedood in US doordat hij de beer die hij dood schoot uit de boom op hem viel :+
Er zit een crypto meme in verstopt …
Hmm something like hunting short liquidations in a bear market >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
[...]

Tehmoonwalker op X en semi-influencer Taro in de sc. Verder doe ik precies het tegenovergestelde van wat @knakworst denkt dat verstandig is

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
Moiety schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:25:
[...]
6. Geen Gas Fees:
In tegenstelling tot veel andere smart contract platformen, heeft Fartcoin geen gas fees voor transacties. Dit maakt het uiterst aantrekkelijk voor dagelijks gebruik, van het kopen van een kop koffie tot het betalen van je maandelijkse abonnementen.
Ik had bij Fartcoin juist wel gas fees verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Raaafie schreef op woensdag 18 december 2024 @ 00:07:
[...]

Ik had bij Fartcoin juist wel gas fees verwacht
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
Vraagje... Welke rijke Aziaat of Aziatische groep wil/is er aan het wedijveren met Microstrategie en Blackrock om 's-werelds meeste Bitcoins ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Moiety schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:54:
[...]

Starten doe je nu niet meer. Alleen maar oogsten. Starten doe je weer begin 2027. Ik ben pas echt gestart eind 2022. Toen stonden alle signalen op groen, alles was door het putje. Als je het geld kon missen kocht je toen tenminste 1 bitcoin.
[Afbeelding]
Bedoel niet starten met een pf opbouwen. Maar bedoelde starten met (day)traden, en de TA leren kennen, op geschiktmoment winst pakken/uitstappen. Enn "handelen" op/indien het moment als een bearmarket aanbreekt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
Moiety schreef op woensdag 18 december 2024 @ 00:03:
Maar als ik naar Anti Elppa had geluisterd, ipv naar dit soort twitterlui, had ik meer rendement gehad…… nu slapen
Ja da's gewoon n dikke ban hè?

Rendamant it is

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:28
Peterre schreef op woensdag 18 december 2024 @ 00:18:
Vraagje... Welke rijke Aziaat of Aziatische groep wil/is er aan het wedijveren met Microstrategie en Blackrock om 's-werelds meeste Bitcoins ?
Xi?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
Xi alleen zal dat niet kunnen beslissen in zijn eentje , lijkt me stug dat zijn secondanten enig bemul hebben wat een Bitcoin is , tenzij wel stelselmatig voorgelogen wordfen door de media qua Chinese berichtgeving, zal me er eens in gaan verdiepen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

FrambozenTaart schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:33:
[...]

Ik volg de laatste tijd eigenlijk alleen nog anti elppa's zure maxi cryptocorner.

[YouTube: anti elppa's Zure Maxi Crypto Corner]

Voorheen echt mega veel kanalen gevolgd met een breed scala aan influencers, maar deze maakt ze eigenlijk allemaal overbodig.
_/-\o_ geweldig dit.
Moiety schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:34:
[...]

Uiteraard, ik probeer gewoon van ze te leren zonder te volgen. Thnx.
Lentehoofdje schreef op woensdag 18 december 2024 @ 00:43:
[...]

Bedoel niet starten met een pf opbouwen. Maar bedoelde starten met (day)traden, en de TA leren kennen, op geschiktmoment winst pakken/uitstappen. Enn "handelen" op/indien het moment als een bearmarket aanbreekt..
Ik zou Alex Becker zeker de kans geven. Enorme blaaskaak met een humoristische ondertoon maar hij legt heel goed uit hoe de markt werkt en wanneer je moet verkopen (shitcoins). Zie dit filmpje bijvoorbeeld. De eerste 7 a 8 minuten kan je overslaan tenzij je in een melige bui bent. YouTube: DUMP IT! EXIT ALL BITCOIN and CRYPTO Before This Crash (Pre 2025 Cra...

Laat even weten wat je van zijn aanpak vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:01
Lentehoofdje schreef op woensdag 18 december 2024 @ 00:43:
[...]

Dat kan net zo goed of zelfs beter in aandelen en veel andere asset classes. Meestal tegen lagere kosten ook nog. Waarom zou je dat in crypto doen?

[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 18-12-2024 01:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

St@m schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:47:
[...]

Volgens mij kun je ze al kopen vanaf 1 gram ofzo (weet het niet precies).
Nee, dat is coke, het witte goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

FrambozenTaart schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:33:
[...]

[YouTube: anti elppa's Zure Maxi Crypto Corner]

Kijk, dit is waarom youtube is uitgevonden. Nooit gedacht dat anti elppa een buitenechtelijk kind van Harry Jekkers en Tom Beugelsdijk was. Maar dat doet nog steeds minder pijn aan de oren dan die aldi-tiësto als intro.

Over dat soort dingen gesproken, spreken jullie 'coin' eigenlijk uit als op z'n engels 'koin' of gewoon 'kwên' zoals het oorspronkelijk bedoeld is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
The Redman schreef op woensdag 18 december 2024 @ 01:05:
[...]

Dat kan net zo goed of zelfs beter in aandelen en veel andere asset classes. Meestal tegen lagere kosten ook nog. Waarom zou je dat in crypto doen?
Dan hoef je niet zo lang te wachten tot je compleet REKT bent.
Of op je eigen eiland zit.
Nee, gewoon compleet REKT bent, echt helemaal blut, niks meer, nada, noppes dus

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Peterre schreef op woensdag 18 december 2024 @ 00:59:
[...]

Xi alleen zal dat niet kunnen beslissen in zijn eentje , lijkt me stug dat zijn secondanten enig bemul hebben wat een Bitcoin is , tenzij wel stelselmatig voorgelogen wordfen door de media qua Chinese berichtgeving, zal me er eens in gaan verdiepen :)
Haha eens hoor. Maar meer het feit dat wat USA doet ze dit 100 procent in de gaten houden of ook gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Glenn Hoddle schreef op woensdag 18 december 2024 @ 01:13:
[...]

Kijk, dit is waarom youtube is uitgevonden. Nooit gedacht dat anti elppa een buitenechtelijk kind van Harry Jekkers en Tom Beugelsdijk was. Maar dat doet nog steeds minder pijn aan de oren dan die aldi-tiësto als intro.

Over dat soort dingen gesproken, spreken jullie 'coin' eigenlijk uit als op z'n engels 'koin' of gewoon 'kwên' zoals het oorspronkelijk bedoeld is?
Bid kojn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Peterre hoi :w

Tot op heden loop ik nog niet in....

Was de vraag gebaseerd op zichtbare koop activiteit of gewoon uit interesse? Er was volgens mij een Jap die mini Saylor wilde doen. Hong Kong, Thailand, Japan hebben ETFs. Singapore weet ik eigenlijk niet. Buthan zit diep in mining. Cambodja verwijderde recent toegang tot 16 exchanges. 8)7

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Maar Hoddle over Franse munten gesproken. Heb deze nog liggen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/in6ln2lxfxx6dDXHsEUbzMXz-n4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TrfmZla1T00GroQihSRq1p3Q.jpg?f=fotoalbum_large

Napoleon 1 goud, mooi hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
sh4d0wman schreef op woensdag 18 december 2024 @ 01:48:
@Peterre hoi :w

Tot op heden loop ik nog niet in....

Was de vraag gebaseerd op zichtbare koop activiteit of gewoon uit interesse? Er was volgens mij een Jap die mini Saylor wilde doen. Hong Kong, Thailand, Japan hebben ETFs. Singapore weet ik eigenlijk niet. Buthan zit diep in mining. Cambodja verwijderde recent toegang tot 16 exchanges. 8)7
Hoi, het is interesse, laatst een post hier , paar 1000 postings geleden :), over landen met Bitcoins, El Salvador en Bhutan , USA wil onder regie van Trump volgen, toen dacht ik na over Chinese lange termijn visies, Auto's zo goedkoop ( onder kostprijs) om de wereldmarkt te saboteren , waarom dan niet ook Crypto macht ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Alpina schreef op woensdag 18 december 2024 @ 01:51:
Maar Hoddle over Franse munten gesproken. Heb deze nog liggen

[Afbeelding]

Napoleon 1 goud, mooi hoor
Goed jaar. Helaas kwamen de Oranjes het hier weer verstjeren. Ziet er ook wel heel netjes uit nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
en om on topic te blijven, moi est 100 % BTC PF :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ai. Zeg je ook voucher in plaats van voûcher?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
Peterre schreef op woensdag 18 december 2024 @ 02:00:
[...]

Hoi, het is interesse, laatst een post hier , paar 1000 postings geleden :), over landen met Bitcoins, El Salvador en Bhutan , USA wil onder regie van Trump volgen, toen dacht ik na over Chinese lange termijn visies, Auto's zo goedkoop ( onder kostprijs) om de wereldmarkt te saboteren , waarom dan niet ook Crypto macht ?
De Chinezen hebben bitcoin al n paar jaar geleden buiten de deur geflikkerd en ondertussen hun eigen digitale renminbi ingevoerd
Wikipedia: Digital renminbi
Ik denk niet dat ze alsnog bitcoin gaan gebruiken.
Misschien worden ze alsnog wél n grootmacht in digitale valuta.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
Glenn Hoddle schreef op woensdag 18 december 2024 @ 02:06:
[...]

Ai. Zeg je ook voucher in plaats van voûcher?
Da's toch gewoon een vouwsjer?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
shovelhead1340 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 02:08:
[...]

De Chinezen hebben bitcoin al n paar jaar geleden buiten de deur geflikkerd en ondertussen hun eigen digitale renminbi ingevoerd
Wikipedia: Digital renminbi
Ik denk niet dat ze alsnog bitcoin gaan gebruiken.
Misschien worden ze alsnog wél n grootmacht in digitale valuta.
ÉÉn ding is zeker, ik onderschat nooit het Chinese volk , een geweldige , vernuftige geschiedenis, vele uitvindingen , ze zijn op hun manier uitgekookt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Voor betalingen is crypto in de regio niet nodig. De centrale banken in ASEAN hebben al CBDCs op blockchain waar ze cross-border betalingen mee kunnen doen. De consument gebruikt qr-codes.

Crypto is wel populair als belegging en op sommige plaatsen kun je USDT gebruiken. Thailand wil in Phuket een sandbox opzetten voor BTC betalingen maar ja, wie durft het in de bullrun uit te geven? :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shovelhead1340
Peterre schreef op woensdag 18 december 2024 @ 02:11:
[...]

ÉÉn ding is zeker, ik onderschat nooit het Chinese volk , een geweldige , vernuftige geschiedenis, vele uitvindingen , ze zijn op hun manier uitgekookt :)
Allemaal mooi enzo maar dit wordt allemaal veel te serieus.

Ik kwam net n filmpje tegen van n wannabe SC-er die de ochtend shake van @anti elppa wilde proeven;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXNbqgjNyvM8PkHLgQSKmJRPK7M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OY3HqXVKPmlOnWFrznvvxHEI.gif?f=user_large

En nu ga ik snurken, morgen $110k godmiljaar!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Peterre schreef op woensdag 18 december 2024 @ 02:11:
[...]

China als land is z'n top al voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
Glenn Hoddle schreef op woensdag 18 december 2024 @ 02:40:
[...]

China als land is z'n top al voorbij.
Laatste wat ik zeg / type over China...Ze hebben ontieglijk veel grondstoffen en een talloos werkvolk om met zeer milieuonvriendlijke manieren al dat speciale erts ( rare aardmetalen ), te ontginnen, een inmense voorraad erts die de wereld van vandaag hard nodig heeft , voor de rest BTC forever :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Peterre schreef op woensdag 18 december 2024 @ 02:47:
[...]

Laatste wat ik zeg / type over China...Ze hebben ontieglijk veel grondstoffen en een talloos werkvolk om met zeer milieuonvriendlijke manieren al dat speciale erts ( rare aardmetalen ), te ontginnen, een inmense voorraad erts die de wereld van vandaag hard nodig heeft , voor de rest BTC forever :P
China heeft al 4 jaar een krimpende beroepsbevolking, wat voor altijd zo zal blijven en al die 'rare earth metals' zijn overvloedig overal te vinden in de aardkorst - in Japan, Servië, Portugal, ga maar door, en voor de rest vind ik het niet aardig om Chinese omaatjes kapot te meppen, maar voor jouw gemoedsrust wil ik het nog wel overwegen. BTC FTW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Peterre ik kwam deze nog tegen:
https://bitcoinmagazine.c...of-ending-its-bitcoin-ban

Vandaag weer FED? Aan de Bitcoin kleur te zien dacht ik even dat het al donderdag was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
sh4d0wman schreef op woensdag 18 december 2024 @ 04:29:
@Peterre ik kwam deze nog tegen:
https://bitcoinmagazine.c...of-ending-its-bitcoin-ban

Vandaag weer FED? Aan de Bitcoin kleur te zien dacht ik even dat het al donderdag was :+
Pfff, bah alweer meer dan 4K eraf :(
Yep, fed dag vandaag, voorlopig ziet het er uit dat we de 103k weer induiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 06:55
Goede?morgen }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:31
[...]

Advies: geen

Behalve Bob Loukas dan op YT

Bc Backer (die is pro XRP, you love it and are retarded, or you hate it) heeft een Amerikaanse intro, is daarna normaal en schreeuwt geen moon de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 00:29

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 08:13:
[...]

Thanks! Heb alleen net mijn eigen inleg er uit gehaald. Dus dan zou ik eerst iets moeten verkopen om fiat te hebben op de zijlijn. Weet niet of de RSI veel zegt, maar die staat erg hoog voor zowel Vechain als SUI. Dat kan een naderende downtrend betekenen? Al lijkt ie bij Vechain al in gang gezet. SUI blijft stabiel maar ook erg hoge RSI.
Snap je nu wat ik bedoelde gisteren? Dit zat er aan te komen, daarom uitgeschakeld. Echter als je niet weet van support levels e.d. kun je beter niets doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:25
JoebarRC schreef op woensdag 18 december 2024 @ 05:25:
[...]

Pfff, bah alweer meer dan 4K eraf :(
Yep, fed dag vandaag, voorlopig ziet het er uit dat we de 103k weer induiken
Niks aan de hand joh, we hebben deze Bull nog amper een correctie gehad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Deman23 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 06:16:
[...]

Niks aan de hand joh, we hebben deze Bull nog amper een correctie gehad.
Exact, ik roep dit al dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Lekker werken boys en girls.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 22:59
Dan komt het vanzelf een keer uit heh 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 06:26:
[...]

Dan komt het vanzelf een keer uit heh 😎
Behalve dat er ook aanleiding voor is, niet voor niks op 107k veel opgeruimd :) onder de 103 weer de shopping list erbij pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 22:59
tomtom901 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 06:27:
[...]

Behalve dat er ook aanleiding voor is, niet voor niks op 107k veel opgeruimd :) onder de 103 weer de shopping list erbij pakken
Ben benieuwd, bij een dip wacht ik voortaan even tot na 15:00 met inkopen, omdat de koers in mijn ervaring dan altijd nog een keer dipt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 06:29:
[...]

Ben benieuwd, bij een dip wacht ik voortaan even tot na 15:00 met inkopen, omdat de koers in mijn ervaring dan altijd nog een keer dipt
Hoeft ook niet gelijk vol gas erin te gaan, altijd in tranches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Das nog maar de vraag bij die man.

Gok het laatste stukje code van het activeren van dit :

[ Voor 26% gewijzigd door Gipsy King op 18-12-2024 06:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
Loop alt season dan toch op de deur te kloppen ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCaqL5Bu5YUe20fITC-GXvvD1Fc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2k8g1US1roDgjUUAjt99fPw1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51
Fomc dip, derisk vd markt. Hodl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40
tomtom901 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 06:15:
[...]

Snap je nu wat ik bedoelde gisteren? Dit zat er aan te komen, daarom uitgeschakeld. Echter als je niet weet van support levels e.d. kun je beter niets doen
Daarom was ik benieuwd naar je gedachtes, waarom je had verkocht gister. Ik heb het liever daar over dan kijken naar memes die hier worden geplaatst. Kan ik er wat leren, verlies (minder winst) beperken, ... Misschien moet ik alleen nog het handelstopic in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40
Gipsy King schreef op woensdag 18 december 2024 @ 06:59:

[Afbeelding]
Zou mooi zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 18-12-2024 07:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

knakworst

Get more sats!

Gipsy King schreef op woensdag 18 december 2024 @ 06:59:

[Afbeelding]
Terwijl die drek door het putje gaat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:35
anti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:01:
[...]

Zilver zit btw op. Zou ik nooit aan beginnen om dat fysiek te kopen.
Op baren zit BTW omdat het wordt gezien als grondstof voor de industrie, op munten (wettelijk betaalmiddel niet). Die munten gaan zelfs tot 10 kilo, 1 kilo zilvermunten zijn vrij breed verkrijgbaar.

https://www.101munten.nl/...-tm-31-kilo&orderby=price

Op de hele grote units zit een vrij grote premium, de 1oz munten en bepaalde 1kg munten zijn qua prijs per kilo het gunstigste.

De zilverpremium t.o.v de papierenprijs is momenteel vrij hoog overigens.

Heb in de coronotijd als een ekster zilver verzameld, maar verkocht toen zilver van 16 naar 28 per troy ounce steeg in korte tijd.

[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-12-2024 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:46
BTC100K2021 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 07:42:
[...]

Op baren zit BTW omdat het wordt gezien als grondstof voor de industrie, op munten (wettelijk betaalmiddel niet). Die munten gaan zelfs tot 10 kilo, 1 kilo zilvermunten zijn vrij breed verkrijgbaar.

https://www.101munten.nl/...-tm-31-kilo&orderby=price

Op de hele grote units zit een vrij grote premium, de 1oz munten en bepaalde 1kg munten zijn qua prijs per kilo het gunstigste.

De zilverpremium t.o.v de papierenprijs is momenteel vrij hoog overigens.

Heb in de coronotijd als een ekster zilver verzameld, maar verkocht toen zilver van 16 naar 28 per troy ounce steeg in korte tijd.
ah wist ik niet. Heb ook nooit echt verdiept in zilver. Trekt me op 1 of andere manier stuk minder dan goud

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Ja tenzij die “dipjes” van vorige week en 2 weken terug als correctie tellen maar in mijn ogen niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:18

YES

Moderator General Chat
Hoi mensen, hoe voelt dat nou, zo'n barre bearmarket? Afzien hoor, zo'n crypto winter. Beniuwd wanneer we eindelijk weer naar boven gaan, of dat de put nog dieper is.

Sterkte allen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:57

Vis

Bodem is in, 110k vanmiddag/avond.

Goede dag verder.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 23:27
Vis schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:08:
Bodem is in, 110k vanmiddag/avond.

Goede dag verder.
Famous last words

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pldVzv92z3EoLyuzuvZkyuIiKLw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6u2JIXoy5kT0noVRkxMv3iSO.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Deman23 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:03:
[...]

Ja tenzij die “dipjes” van vorige week en 2 weken terug als correctie tellen maar in mijn ogen niet.
Zijn het wel, maar op de LTF (lower time frame), de higher time frames moeten nog komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op woensdag 18 december 2024 @ 07:23:
[...]

Daarom was ik benieuwd naar je gedachtes, waarom je had verkocht gister. Ik heb het liever daar over dan kijken naar memes die hier worden geplaatst. Kan ik er wat leren, verlies (minder winst) beperken, ... Misschien moet ik alleen nog het handelstopic in de gaten houden.
Beide zijn leuk toch? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deman23
[...]

Het andere topic is daar meer geschikt voor. Maar klamp je ook niet teveel vast aan anderen maar probeer zelf ook een beetje uit te zoeken hoe het werkt ipv anderen “na te doen”. Ook degene die hier echt goed verstand van TA hebben gaan ook wel eens de mist in.

YouTube video’s helpen ook wel, in het Nederlands vind ik John van Meer erg goed. Niet te schreeuwerig, niet te beroerd om ook de mindere scenario’s te beschrijven ipv alleen maar naar boven te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
YES schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:05:
Hoi mensen, hoe voelt dat nou, zo'n barre bearmarket? Afzien hoor, zo'n crypto winter. Beniuwd wanneer we eindelijk weer naar boven gaan, of dat de put nog dieper is.

Sterkte allen!
Hetzelfde als Feyenoord een voetbalwedstrijd wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:24
Netto is Binance retail nog steeds minderheid long, hetgeen positief is en waarschijnlijk veel degen longs geliquideerd afgelopen uren.

En nog fomc rentebesluit, wat waarschijnlijk een verlaging gaat zijn van 25 basispunten?

[ Voor 25% gewijzigd door Mr Ronman op 18-12-2024 08:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wispe schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:16:
[...]

Hetzelfde als Feyenoord een voetbalwedstrijd wint.
Ja dat is ook wel routine. Fijn dat jij zo'n bearmarket op routine doorstaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Deman23 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:14:
[...]
Het andere topic is daar meer geschikt voor. Maar klamp je ook niet teveel vast aan anderen maar probeer zelf ook een beetje uit te zoeken hoe het werkt ipv anderen “na te doen”. Ook degene die hier echt goed verstand van TA hebben gaan ook wel eens de mist in.
Absoluut
Deman23 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:14:
[...]
YouTube video’s helpen ook wel, in het Nederlands vind ik John van Meer erg goed. Niet te schreeuwerig, niet te beroerd om ook de mindere scenario’s te beschrijven ipv alleen maar naar boven te kijken.
Ik vind hem teveel op patronen rekenen, maar verder wel prima dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje

Lentehoofdje

Ago ergo sum

The Redman schreef op woensdag 18 december 2024 @ 01:05:
[...]

Omdat ik een pf met crypto's heb opgebouwd. En het deze run beter wil aanpakken dan de vorige.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Wat mij geholpen heeft met (denk/hoop ik) beter worden in support en resistance levels en wat patronen, divergences et cetera zien, is gewoon oefenen en dan voornamelijk met betrouwbare munten zoals BTC en ETH, zonder dat ik trade. Sinds ik gestopt ben met actief handelen heb ik het idee dat ik veel vaker goed zit met TA, het geeft mij meer vertrouwen dat ik in/kort na een toekomstige bear market weer wat met trades wil gaan doen.

Er is genoeg te vinden op internet, ik check verder niets op YT maar zou ook niet alleen op de topics hier willen leunen.
Ik zou de website van DTC eens checken, met name onder Basiskennis staat best veel nuttige informatie (althans, de laatste keer dat ik dat checkte).
Je kan ook in die Telegram groep van ze, daar zit ik inmiddels niet meer in, niet per se super nuttig want ze geven niet al teveel weg omdat ze hun paid groep willen promoten.
Die paid groep heb ik ooit eens een paar weken in gezeten doordat ik een prijsvraag had gewonnen, vond ik ook niet per se heel nuttig. Dan moet je wel echt veel tijd nemen om te charten, oefenen en daadwerkelijk gaan traden om dat geld een beetje terug te verdienen, had ik destijds totaal geen zin of vertrouwen in.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:30:
[...]

Wat mij geholpen heeft met (denk/hoop ik) beter worden in support en resistance levels en wat patronen, divergences et cetera zien, is gewoon oefenen en dan voornamelijk met betrouwbare munten zoals BTC en ETH, zonder dat ik trade. Sinds ik gestopt ben met actief handelen heb ik het idee dat ik veel vaker goed zit met TA, het geeft mij meer vertrouwen dat ik in/kort na een toekomstige bear market weer wat met trades wil gaan doen.
Patronen zijn m.i. niet super nuttig, als je als beginner gewoon support en resistance kan identificeren, als je 1 stap verder wil gaan market structure, en de stap daarna is supply en demand, dan kun je echt prima je orders daarom heen cyclen. Bijvoorbeeld aandelen, die trade ik ook niet, maar ik vlam gewoon ordertjes rond support en supply niveaus en dat hou ik dan verder lekker vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:33:
[...]

Patronen zijn m.i. niet super nuttig, als je als beginner gewoon support en resistance kan identificeren, als je 1 stap verder wil gaan market structure, en de stap daarna is supply en demand, dan kun je echt prima je orders daarom heen cyclen. Bijvoorbeeld aandelen, die trade ik ook niet, maar ik vlam gewoon ordertjes rond support en supply niveaus en dat hou ik dan verder lekker vast.
Ja klopt. Wellicht is het beter om te zeggen dat ik naast support en resistance ook steeds makkelijker trends zie. Die twee vormen een beetje de basis voor een paar patronen die soms nuttig zijn.

En gewoon eens inlezen in de halving cycle, hoe lang bepaalde fases daarin doorgaans duren, als je niet dagelijks wilt traden maar wel af en toe wilt inkopen en verkopen (dmv DCA) om op die manier meer crypto voor je fiat te verzamelen.
Pagina: 1 ... 91 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!