[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.882 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:35
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/seniorresident.com/wp-content/uploads/2018/05/I-was-told-there-would-be-lambos.jpg?ssl=1

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:09

YES

Moderator General Chat
Mooi voorbeeldje van waarom horizontale levels kunnen spotten nuttig kan zijn als je wilt traden/inkoop en verkoop momenten wil bepalen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zB1Zb3YXYAnCyaOmWBTjcMuCtx0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/85Emn8wat3Eslp0nhGY1WM0j.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40
YES schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:30:
[...]

Wat mij geholpen heeft met (denk/hoop ik) beter worden in support en resistance levels en wat patronen, divergences et cetera zien, is gewoon oefenen en dan voornamelijk met betrouwbare munten zoals BTC en ETH, zonder dat ik trade. Sinds ik gestopt ben met actief handelen heb ik het idee dat ik veel vaker goed zit met TA, het geeft mij meer vertrouwen dat ik in/kort na een toekomstige bear market weer wat met trades wil gaan doen.

Er is genoeg te vinden op internet, ik check verder niets op YT maar zou ook niet alleen op de topics hier willen leunen.
Ik zou de website van DTC eens checken, met name onder Basiskennis staat best veel nuttige informatie (althans, de laatste keer dat ik dat checkte).
Je kan ook in die Telegram groep van ze, daar zit ik inmiddels niet meer in, niet per se super nuttig want ze geven niet al teveel weg omdat ze hun paid groep willen promoten.
Die paid groep heb ik ooit eens een paar weken in gezeten doordat ik een prijsvraag had gewonnen, vond ik ook niet per se heel nuttig. Dan moet je wel echt veel tijd nemen om te charten, oefenen en daadwerkelijk gaan traden om dat geld een beetje terug te verdienen, had ik destijds totaal geen zin of vertrouwen in.
Ja zou/moet er meer in duiken maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen met werk, kinderen, sport, .. Iemand volgen die er wel verstand van heeft is voor mij denk ik minder risico dan zelf maar wat doen. Door Crypto_Ed (wat je er ook van vind) heb ik jaren geleden Vechain gekocht en dikke klappers gemaakt. SUI beetje zelfde verhaal, ook getriggerd door anderen. Beter goed gejat dan slecht bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:40:
[...]

Ja zou/moet er meer in duiken maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen met werk, kinderen, sport, .. Iemand volgen die er wel verstand van heeft is voor mij denk ik minder risico dan zelf maar wat doen. Door Crypto_Ed (wat je er ook van vind) heb ik jaren geleden Vechain gekocht en dikke klappers gemaakt. SUI beetje zelfde verhaal, ook getriggerd door anderen. Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Oké. Wees je wel bewust van de risico's die aan anderen volgen kleven. Doordat je niet de kennis hebt waarop de aankoop of verkoop is gebaseerd, is de kans dat je uit emotie/gebrek aan vertrouwen slechte keuzes maakt.

Als ik teruglees hoe je hier af en toe in de rats zat over bepaalde acties en posities, en hoe vaak je de tijd neemt om te posten, denk ik dat je die tijd ook anders had kunnen besteden en al best wat basiskennis op had kunnen doen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
mijn Solana-wallet is iig rekt! Had ik toch maar alleen BTC aan moeten houden he?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Kol Nedra schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:44:
mijn Solana-wallet is iig rekt! Had ik toch maar alleen BTC aan moeten houden he?
500 USD zou die toch moeten halen hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kom er maar in met die stempel @anti elppa!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJkUYGf_1sGPdYUiQbhQTBpRLhk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ti5G4OtEAdjXPoIPXR2xZQ9L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooie bullish divergence in de maak op de 4h:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R83DkVFK3V702Vt6Abw-GJaOgpQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bth4nxqgkFm04jS6bY4p8FtG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
djatwork007 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:45:
[...]

500 USD zou die toch moeten halen hoor.
Ja maar mijn solana wallet is maar voor 50% SOL, de rest is dikke drek zoals MUMU, Bonk, Nosana, JUP etc :+

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSre8M365bco_o1UuIYT-eqyuFH1c9lSHfaqQ&s

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
YES schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:46:
[Afbeelding]
Is dit niet een bearish divergence? Prijs omhoog, RSI zwakker?

(Er vanuit gaande dat je met de stippellijntjes de divergence hebt geschetst).

[ Voor 9% gewijzigd door Stokstaart op 18-12-2024 08:50 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Ik heb op 103,7k weer flink wat gekocht en laat het nu een tijdje staan. Hoop dat voorlopig alleen stijgende lijn is in btc.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Stokstaart schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:49:
[...]

Is dit niet een bearish divergence? Prijs omhoog, RSI zwakker?

(Er vanuit gaande dat je met de stippellijntjes de divergence hebt geschetst).
Nope, bullish, higher low terwijl hij minder 'overbought' is. Meer ruimte voor kracht naar boven volgens de RSI terwijl de prijs in verhouding daarmee dus minder ver gedaald is.

Cheatsheet hiervoor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3ZvaFnEB0BtCpPmVVHetRM5v28=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Hwz9zAEl0Z87pUwQVc9f6Wwx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:10

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZwuttfMptyJTzFWLhUUgIhFt3p0=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/RA9Wh8ELMh4C1IACM26oQKHk.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
$JUSTIN was overduidelijk in een uptrend gisteren, of niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik word overigens alleen maar hoopvol van de huidige prijsactie.

Het voelt organisch, gelukkig (nog) niet manisch. En dat past op zich ook bij het narratief. Als dit de cycle is waar institutioneel geld en overheden instappen, dan is de kans dat die zich gedragen als dumb money (H&I) een stuk kleiner. Een grote corporatie of overheid doen geen market buys, die gaan naar een OTC desk, resulterend in minder market buys = minder volatiliteit (of gedempte volatiliteit door prijssuppressie).

Dit lijkt mij de enige manier waarop we echt serieus hoger kunnen gaan, een te vroege blow-off top heeft niemand iets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Cougar schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:54:
Ik heb op 103,7k weer flink wat gekocht en laat het nu een tijdje staan. Hoop dat voorlopig alleen stijgende lijn is in btc.
Waarvan akte!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08
YES schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:46:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9NvStjK4QnLRTqnx-LAGPVZuJE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t6AJyLgfxL4c5jNP91BovPXi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:25
Even een aanloopje en dan door de 110K heen, de rente moet wel naar beneden maar dat kan niet, inflatie is hardnekkig, en zolang dat doel niet naar 3% gaat van 2% blijf je aanklooien. Dan is het rente stuur middel te beperkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:06
CornermanNL schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:06:
Even een aanloopje en dan door de 110K heen, de rente moet wel naar beneden maar dat kan niet, inflatie is hardnekkig, en zolang dat doel niet naar 3% gaat van 2% blijf je aanklooien. Dan is het rente stuur middel te beperkt.
Rentedaling verwacht iedereen, als inflatiecijfers tegenvallen misschien weer dipje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
CornermanNL schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:06:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Laatst online: 16:47
bsmpower schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:40:
[...]

Tsja wat wil je bereiken met je crypto. De een wil vervroegd met pensioen, de ander een lambo en de volgende een nieuwe fiets financieren :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:25
kbuntu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:14:
[...]

Rentedaling verwacht iedereen, als inflatiecijfers tegenvallen misschien weer dipje?
Het gaat er mij meer om dat de centrale banken te weinig middelen hebben om de economie te sturen, aanjagen dan wel afkoelen. Eigenlijk alleen de rente voor de ECB (en QE) en in de VS rente, QE en nog een paar kleine dingen.

Daarnaast is een doelstelling van 2% die de afgelopen decennia gehanteerd is erg gevoelig voor schokken, zoals de corona crisis (we moesten negatief gaan met de rente) en de oorlog in Oekraïne die een energieschok teweeg bracht. De banken crisis daarvoor.

Het hele instrumentarium is gebouwd op voorspoed, vrede en veiligheid. (In het westen)
Nu zitten we in een proxy conflict en zijn er nog wat problemen zoals klimaatverandering die nodige schokken teweeg kunnen brengen die op zijn minst een probleem vormen op een paar gebieden, supply chain, efficiency gedreven productie enzovoort.

We zijn niet schokbestendig genoeg in het westen, teveel afhankelijk van bedenkelijke regimes voor energie, grondstoffen en veel van onze voorfabrikaten en consumentengoederen. Daar kan je met een rente instrument niet veel tegen doen, de centrale banken waren altijd al te laat, ze gaan altijd te lang door met een koers om te kijken of het werkt, maar nu is het veel te volatiel om ook maar die 2% te kunnen sturen.

Het is een steeds minder effectief middel. Het moet op de schop. Dus tot die tijd zal er weinig stabiliteit zijn in de inflatie.

Ook hier weer, dit zou goed moeten zijn voor Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40
Trichoglossus schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:25:
[...]

Tsja wat wil je bereiken met je crypto. De een wil vervroegd met pensioen, de ander een lambo en de volgende een nieuwe fiets financieren :+
Zoveel mogelijk geld er uit halen. Concreet heb ik nu een bedrag in mijn hoofd dat ik er volledig uit wil stappen. Dat is bijna een verdubbeling van nu, dus of dat realistisch is... Geen idee of de bullrun al voorbij is, mijn portfolio is wel duidelijk getopt en nu in een slowbleed. Heb ook een soort stoploss voor mezelf. Dus als mijn portfolio onder een bepaald bedrag is wil ik ook verkopen. Maar dat voelt dan een beetje alsof ik mee doe met dat koffertjesspel Miljoenenjacht en je naar huis gaat met 100,-. Het is nog steeds winst want je kwam met niks. Maar er had veel meer ingezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
kbuntu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:14:
[...]

Iedereen verwacht het, dat is ook niet het punt. Zal wel weer zoals iedere FED aankondiging van de afgelopen 2 jaar gaan.
Korte pump of dump, dan wachten op toespraak wat een grotere pump of dump geeft en de dag erna bezinning wat vaak nog extra dump geeft.
Denk nu: 25bps.. vlak… powell die zegt dat ze voor volgend jaar maar 2 of 3 dalingen zien.. dump.. dag erna.. grotere dump

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:21
Volgens mij had nog niemand de ETF getallen gedeeld, toch weer 500 miljoen erbij gisteren. Als je de afgelopen 3 weken bekijkt eigenlijk een vrij steady inflow van ~500 miljoen gemiddeld. De ene dag iets minder en de andere dag iets meer. DCA strong

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1z8r21JM3NIVrqQZ2C0WQNeq9z8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3XQyfBFCdiJXsl5blQHsy8NS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Trichoglossus schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:25:
[...]

Ik las nog laatste mooie reacties van mensen hier die mensen kennen die 10/100M aan BTC hebben, maar het niet gebruiken.

Tenzij ze al 1m fiat hebben met een mooi groot huis, maar anders heb je wel echt kneiterharde diamond hands.

Ik neem zeker de helft op (als BTC natuurlijk die top haalt die ik in ogen heb) en dan is het buffer aanvullen. Ik zag opeens een leuke 'normale' auto die ik wel wil hebben. Maar dat doel ga ik wrs niet halen :+

Acties:
  • +48 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QxAfOKGAdK-NZ05TGfa4NToY3YM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UJWq755ck8myOajWAKeo3Lf5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:02
bsmpower schreef op woensdag 18 december 2024 @ 07:23:
[...]
Ik heb het liever daar over dan kijken naar memes die hier worden geplaatst. Kan ik er wat leren, verlies (minder winst) beperken, ... Misschien moet ik alleen nog het handelstopic in de gaten houden.
Die miems zijn er niet voor jou, jij wil nog leren.

Die miems zijn er voor de paupers die al gepokt en gemazeld zijn, de hele dag lauwe schulties drinken, droge noedels eten en vaak moon en/of rekt roepen. Ondertussen zijn ze al zo vaak rekt gegaan dat ze zelfs de brug van @Slux hebben verpand en hij nu op zoek moet naar een nieuwe plek voor zijn kartonnen doos huis.

Het algemene gevoel van de SC zit ergens in het midden van een psychiatrische inrichting en een daklozen opvang. Ondertussen praten we over porsches, goudbaren, zilver met btw, hypotheken vervroegd aflossen en traprenovaties alsof het niks is.

Mand, wen moon?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:38

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:00
Wiley99 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:41:
[...]

Waar op meerdere niveaus, deze...
_O-

Maktub

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Domino schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:37:
[...]

Die miems zijn er niet voor jou, jij wil nog leren.

Die miems zijn er voor de paupers die al gepokt en gemazeld zijn, de hele dag lauwe schulties drinken, droge noedels eten en vaak moon en/of rekt roepen. Ondertussen zijn ze al zo vaak rekt gegaan dat ze zelfs de brug van @Slux hebben verpand en hij nu op zoek moet naar een nieuwe plek voor zijn kartonnen doos huis.

Het algemene gevoel van de SC zit ergens in het midden van een psychiatrische inrichting en een daklozen opvang. Ondertussen praten we over porsches, goudbaren, zilver met btw, hypotheken vervroegd aflossen en traprenovaties alsof het niks is.

Mand, wen moon?
Valt wel mee, dit zijn mijn huidige vrienden O+
Ik ben te herkennen aan het masker, een aantal stinken nogal omdat ze geen geld hebben voor een douce.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:10

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Daarom was ik benieuwd naar je gedachtes, waarom je had verkocht gister. Ik heb het liever daar over dan kijken naar memes die hier worden geplaatst. Kan ik er wat leren, verlies (minder winst) beperken, ... Misschien moet ik alleen nog het handelstopic in de gaten houden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QspJTTrqpIW-0jqAIYK2abWQF7k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2Z9szZGu3ErGQ2cJNjRiiJPK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Heerlijk.. Laatste 'werkweek' hier voor m'n vakantie. Bijna geen tickets, helft van de collega's is ziek, waaronder manager die met mij wat zaken zou afronden.

Dit wordt een relax-sc-meme-thuiswerkdag.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
[...]

Daarom was ik benieuwd naar je gedachtes, waarom je had verkocht gister. Ik heb het liever daar over dan kijken naar memes die hier worden geplaatst. Kan ik er wat leren, verlies (minder winst) beperken, ... Misschien moet ik alleen nog het handelstopic in de gaten houden.
Leren doen we in het NKntopic natuurlijk!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:40
elektriekert schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:49:
[...]

Leren doen we in het NKntopic natuurlijk!
En het memecoin topic!
Geloof me, daar heb ik ook geleerd. Harde lessen weliswaar, maar toch.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:30

knakworst

Get more sats!

Wippie1234 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 00:07:
[...]

Tehmoonwalker op X en semi-influencer Taro in de sc. Verder doe ik precies het tegenovergestelde van wat @knakworst denkt dat verstandig is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QokE2EvG8kb2vqh9xYVr9W0l-w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eUELqNMEXE93oYAnC4hojzCR.gif?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:58
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Zzg4qXGqgOiO9MT6tz-4MqZ5pg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4ycWwNJj1nZw3NMX1p2d3Igl.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:29

koelebobes

Wen BTC €100K

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9SMCOx5a3Bgzn8Pz3gc17vHmT58=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nUDXrIZRPO7yC471mDJbLjXW.png?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0n0j-_cQkcploUerpkYJk1cAcbw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mjnsC6qC6fxfMDIvtlYexqRB.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC €94.837,08

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:35
[...]
. Ik heb het liever daar over dan kijken naar memes die hier worden geplaatst.
Man, ik lig al sinds zondag met griep in bed, de memes zijn mijn enige lichtpuntje

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
DaWayne schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:45:
[...]

Man, ik lig al sinds zondag met griep in bed, de memes zijn mijn enige lichtpuntje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPq892UKFhKVC14J7hEkKmKNTXQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3fbKcMinJ77BWSMFA523eFRQ.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-10 10:58
DaWayne schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:45:
[...]

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Jij wil weer via een korte route naar meer gains. Zo werkt het niet, je moet eerst alle fases doorlopen.

Eerst ga je nabij de top van de bull cycle alts kopen, die stijgen en je voelt je lekker. Iedereen die BTC koopt is dom, waarom zou je BTC kopen als de alts veel harder stijgen.

Dan ga je in de daarop volgende bear compleet rekt met een mild trauma als gevolg. Je vindt steun in cynische memes. In die periode krabbel je fysiek en mentaal langzaam op, koop je af en toe een flufje BTC op de dagen dat je je goed genoeg voelt om jezelf aan te kleden.

Dan breekt plots de zon door, cynische memes veranderen in memes met groene kaarsen, vrouwen en snelle auto's. Je PF komt weer tot leven. Dan is daar weer het stemmetje in je hoofd: alts gaan harder in de bull. Je probeert het te onderdrukken, op je meest kwetsbare momenten koop je toch een paar zakjes. Gelukkig heb je geleerd van je fouten en neem je op tijd afscheid van je alts. Je stelt een solide winst veilig, klaar om terug in te stappen in de bear.

De cryptowinter breekt weer aan, je harkt middels DCA een heerlijke hoeveelheid van de hardste asset ter wereld binnen. Je bent volwassen geworden, die puberale alts zijn niet interessant meer. Je hebt gezien dat alts op het BTC paar altijd rekt gaan.

En dan is het 18-12-2024. De bull is aan, we staan aan de vooravond van een parabolische eindfase. Je kunt de memes waarderen, omdat ze grappig zijn en omdat je weet dat ze zoveel steun boden toen je het lastig had. Je body is ready voor die eindfase.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Slux schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:46:
[...]

Valt wel mee, dit zijn mijn huidige vrienden O+
Ik ben te herkennen aan het masker, een aantal stinken nogal omdat ze geen geld hebben voor een douce.

[YouTube: Cybergoth Dance Party]
Sluxie! *;

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@DaWayne blijf niet te lang liggen pik.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScQdBtRV3RV9ig8NUdm0Q9PfqXLJd329DMHh0Jt04PCWsFXo3siSQ6Y9A&s=10

Grapje natuurlijk :> (gum voor de zekerheid nog even je seedphrase uit) Beterschap en wellicht kun je nog wat trades maken. Anders lig je ook maar te liggen he?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:40
BTC100K2021 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:52:
[...]

Jij wil weer via een korte route naar meer gains. Zo werkt het niet, je moet eerst alle fases doorlopen.

Eerst ga je nabij de top van de bull cycle alts kopen, die stijgen en je voelt je lekker. Iedereen die BTC koopt is dom, waarom zou je BTC kopen als de alts veel harder stijgen.

Dan ga je in de daarop volgende bear compleet rekt met een mild trauma als gevolg. Je vindt steun in cynische memes. In die periode krabbel je fysiek en mentaal langzaam op, koop je af en toe een flufje BTC op de dagen dat je je goed genoeg voelt om jezelf aan te kleden.

Dan breekt plots de zon door, cynische memes veranderen in memes met groene kaarsen, vrouwen en snelle auto's. Je PF komt weer tot leven. Dan is daar weer het stemmetje in je hoofd: alts gaan harder in de bull. Je probeert het te onderdrukken, op je meest kwetsbare momenten koop je toch een paar zakjes. Gelukkig heb je geleerd van je fouten en neem je op tijd afscheid van je alts. Je stelt een solide winst veilig, klaar om terug in te stappen in de bear.

De cryptowinter breekt weer aan, je harkt middels DCA een heerlijke hoeveelheid van de hardste asset ter wereld binnen. Je bent volwassen geworden, die puberale alts zijn niet interessant meer. Je hebt gezien dat alts op het BTC paar altijd rekt gaan.

En dan is het 18-12-2024. De bull is aan, we staan aan de vooravond van een parabolische eindfase. Je kunt de memes waarderen, omdat ze grappig zijn en omdat je weet dat ze zoveel steun boden toen je het lastig had. Je body is ready voor die eindfase.
Dat kan korter..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

Mand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:03

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu bijkopen of wachten op donderdag dipsdag?

nothing stops this train

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DI9oGU4xJqOd2GV5mfbui3f_QTo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Eowy4kSnxSO1lWPruuXwgpRt.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
goed nieuws voor alle flufjes drek op ByBit, je kan het nu allemaal converteren naar MNT d:)b

als ze Binance zoveel nadoen, gaat MNT ook een BNBtje doen :Y

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Kol Nedra schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:57:
DYOR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Kol Nedra schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:57:
heb vanochtend wel wat gekocht al. Maar houd nog wat achter de hand voor exra voliatiliteit
OVerigens zijn veel ALTS op hun bodem van retrace na de piek vorige maand. Zie dat als een uitgelezen kans. Kan natuurlijk nog lager, maar ''wie de dipt zoekt..''
Ter info welke shitcoins: ZIG, ION, CSIX en LAI :)

[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 18-12-2024 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12:34
Kol Nedra schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:02:
goed nieuws voor alle flufjes drek op ByBit, je kan het nu allemaal converteren naar MNT d:)b

als ze Binance zoveel nadoen, gaat MNT ook een BNBtje doen :Y
Is er iets gewijzigd in het converteren naar MNT? Volgens mij kon dit het hele jaar al.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:35
sh4d0wman schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:53:
@DaWayne blijf niet te lang liggen pik.

[Afbeelding]

Grapje natuurlijk :> (gum voor de zekerheid nog even je seedphrase uit) Beterschap en wellicht kun je nog wat trades maken. Anders lig je ook maar te liggen he?
Het kutte is dat ik na een zeer vasthoudende bear vrijwel alleen BTC en ETH . Nu na 3 dagen op bed liggen ijlen heb ik ineens weer diverse tasjes met shitcoins -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Steady schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:07:
[...]

Is er iets gewijzigd in het converteren naar MNT? Volgens mij kon dit het hele jaar al.
hahah zou kunnen, het viel mij pas net op, want ik kreeg er een bericht van ByBit erover

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 18-12-2024 11:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Hoe blijft XRP boven de 2 dollar redelijk steady, zelfs met wat kleine dips op BTC? Anders alts reageren daar volgens mij sterker op. Ze lijken dan ook niet meer massaal te worden gedumpt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Wanneer wordt Grok ge-re-brand naar Grof?
Gekke DOGE dumperts.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QXvB3EwaRy-SDNwwFQ9i6KLrkpI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RV12qKgFXUAsR8skNE3PSljB.png?f=user_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:00
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g-gb6S90_M1mhfXk2rzBaKSJwIM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1vaigccRpB6qAWOhSnPdvoKS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Ik geloof niet in de shit die in de bijbel staat, maar een BIBLICAL pump, doe maar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sDl3AHNh3DBNEeDzlT4w_BhcxPQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/V8DhLp87cNkYIuUv3wWxvPJm.png?f=user_large

Welke wordt het? o<:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
^ Yanbe, 250k als tussenfase, dan 420k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
mayhem schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:25:
Ik geloof niet in de shit die in de bijbel staat, maar een BIBLICAL pump, doe maar!
[Twitter]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blik1984
Ik denk dat de richting die we opgaan heel erg afhankelijk is van wat de Amerikanen gaan besluiten rondom een Bitcoin reserve. Als die bitcoin reserve er gaat komen, dan verwacht ik dat BTC nog in 2025 boven de 500k gaat, want de Amerikanen gaan dan niet de enigen zijn. Zonder die bitcoin reserve denk ik dat we nog wel richting de 200-250k gaan als top deze bullrun, maar niet veel hoger

Gebaseerd op puur onderbuik gevoel natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Heel goed "Zoom out and chill" voorbeeld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Blik1984 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:32:
Ik denk dat de richting die we opgaan heel erg afhankelijk is van wat de Amerikanen gaan besluiten rondom een Bitcoin reserve. Als die bitcoin reserve er gaat komen, dan verwacht ik dat BTC nog in 2025 boven de 500k gaat, want de Amerikanen gaan dan niet de enigen zijn. Zonder die bitcoin reserve denk ik dat we nog wel richting de 200-250k gaan als top deze bullrun, maar niet veel hoger

Gebaseerd op puur onderbuik gevoel natuurlijk :)
Lijkt me best realistisch. Dat kan ook enorme concurrentie tussen de economische grootmachten aanwakkeren. Je kunt je wel afvragen of het verstandig is dat overheden belastinggeld in bitcoin gaan steken, voel me daar niet helemaal senang bij nog

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYcacxm12FeydE86Br8dJZSV2hU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/42QkJGHWYRGFZCr67OLLVinL.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die horizontale blauwe lijn :?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
kbuntu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:35:
[...]

Lijkt me best realistisch. Dat kan ook enorme concurrentie tussen de economische grootmachten aanwakkeren. Je kunt je wel afvragen of het verstandig is dat overheden belastinggeld in bitcoin gaan steken, voel me daar niet helemaal senang bij nog
De race naar grootste mining macht is begonnen, mining fabrieken zo groot als een gemiddelde stad die de hasj reet opdrijven tot hoogtes die onbevattend zijn voor het menselijk brein.

Bitcoin dedicated kerncentrales gesponsord door Elon Musk die tevens politiek in andere landen financieert om achter te blijven in innovatie zodat een wereldwijde paradigm shift gestuurd kan worden zoals de Dollar.

Ondertussen gaat de koers omlaag en heb ik maar aangevraagd of ik met kerst ook kan werken om staatsloten te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

kbuntu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:16:
Hoe blijft XRP boven de 2 dollar redelijk steady, zelfs met wat kleine dips op BTC? Anders alts reageren daar volgens mij sterker op. Ze lijken dan ook niet meer massaal te worden gedumpt
The army of bagholders is strong.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:43:
[...]

mining fabrieken zo groot als een gemiddelde stad die de hasj reet opdrijven tot hoogtes die onbevattend zijn voor het menselijk brein.
@superpolm approves of this

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
knakworst schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:42:
[...]

Die horizontale blauwe lijn :?
Das gewoon een fib lijn hoor. Ik bedoel de high van de vorige bull.

[ Voor 9% gewijzigd door Raaafie op 18-12-2024 11:50 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:47:
[...]

The army of bagholders is strong.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lChLf-FzvD9xn7-T_x4TeHZerk8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6iZsrgUhC7dgJH8eioOQFZcH.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Raaafie schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:49:
[...]

Das gewoon een fib lijn hoor. Ik bedoel de high van de vorige bull.
Dat begrijp ik.

Ik denk zelf dat we wat volatiliteit zien maar dat we daarna snel tussen 110 en 120 staan en je kans om btc in de lage 100 te scoren verleden tijd is.

YANBE

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

mayhem schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:25:
[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fp30iwmvSiAHYbXCjasjVNnQOm0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OsOy8LhJCnXCWxCQzbO4Gw4q.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJ-Vo5J2ynOrMHD0DRHpt5XRzSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lrTL2qiBf1EV7kKFBBR6SRgV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 19:57

tomtom901

Moderator General Chat
Operatie BTFD op $NVDA en BTC gelukt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cM3LNsaFEs7yQN16NEP_v2YZxpg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1CS7DYxzYtBZvbrPanW5nUtd.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6s5i5hBril06iTLT_M8mY3owXG0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U98WIafLKlEwkVYWj1iMypQ9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
kbuntu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:16:
Henk en Ingrid lezen de Telegraaf

https://www.telegraaf.nl/...ijs-vijf-keer-over-de-kop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pexow
kbuntu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:35:
[...]

Dat gaat helemaal niet gebeuren. 19 januari stappen Trump en Musk uit BTC en op 20 januari komt er mededeling dat de FED onderzoek gaat doen naar het verbieden van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Laatst online: 16:47
bsmpower schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:30:
[...]

Zoveel mogelijk geld er uit halen. Concreet heb ik nu een bedrag in mijn hoofd dat ik er volledig uit wil stappen. Dat is bijna een verdubbeling van nu, dus of dat realistisch is... Geen idee of de bullrun al voorbij is, mijn portfolio is wel duidelijk getopt en nu in een slowbleed. Heb ook een soort stoploss voor mezelf. Dus als mijn portfolio onder een bepaald bedrag is wil ik ook verkopen. Maar dat voelt dan een beetje alsof ik mee doe met dat koffertjesspel Miljoenenjacht en je naar huis gaat met 100,-. Het is nog steeds winst want je kwam met niks. Maar er had veel meer ingezeten.
Ik ken wel via via van iemand die vorig jaar zijn huis heeft verkocht en full in BTC is gestapt.
Toch leuk dan als je voor ca 25k hebt gekocht...Pakt nu vast leuk uit, maar je moet het wel ff durven.

Het enige verschil met de miljoenenjacht is dat je daar met niets kwam, maar je inleg in crypto kan je altijd kwijtraken. Als je zenuwachtig wordt dat je inleg kan verdampen is dit spelletje misschien wat minder geschikt.

Helaas heeft niemand een glazen bol. Soms win je leuk en soms ben je de pineut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
Verder zie ik nog wel gebeuren dat er in de EU een verbod komt op BTC terwijl de rest van de wereld zijn zakken kan vullen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3bqYLTjH-pAF0l73cAXAMEiSWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iziFz97kXj2PtcWKjgiByR0G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
Pexow schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:25:
Verder zie ik nog wel gebeuren dat er in de EU een verbod komt op BTC terwijl de rest van de wereld zijn zakken kan vullen.
dat zou echt een failure van epische proporties zijn. Gaan ze never nooit doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 19:57

tomtom901

Moderator General Chat
Trichoglossus schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:24:
[...]

Ik ken wel via via van iemand die vorig jaar zijn huis heeft verkocht en full in BTC is gestapt.
Toch leuk dan als je voor ca 25k hebt gekocht...Pakt nu vast leuk uit, maar je moet het wel ff durven.
Ja, leuk, maar dat is gewoon risk level off the charts. Stukje overwaarde opnemen en daar iets mee doen is nog tot daar aan toe.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pexow nah die integere tante is ook al om. Kijk maar...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBY8BzAMc6ipcWsTFhXy7prsH5uG3Jvg_wsRfcLcQls11RMP0hNN-XvzNm&s=10

Edit: @FrambozenTaart leuk bedacht maar de laatste stap doen ze niet want "misschien gaat het nog lager" en hoppa de bull is weer aan. Have fun staying poor daar :> >:)

[ Voor 30% gewijzigd door sh4d0wman op 18-12-2024 12:35 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Blik1984 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:28:
[...]

dat zou echt een failure van epische proporties zijn. Gaan ze never nooit doen
Zou juist een geniale move zijn.

- EU voert verbod in.
- Rest van wereld koopt in fomo op de top.
- EU heft verbod op.
- Rest van de wereld gaat REKT in de bear.
- EU koopt de dip.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
FrambozenTaart schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:33:
[...]

- EU voert verbod in.
- EU heft verbod op.
- EU koopt de dip.
Wat als de laagste waarde in de dip hoger is dan het huidige prijsniveau?

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQjkCa3wruJsc1cN1cRXPQG6H7zrQeDPw8uGg&s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:33
FrambozenTaart schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:33:
[...]

- EU voert verbod in.
- EU heft verbod op.
- EU koopt de dip.
voor die strategie zou ik zeker als EU wachten tot de BEAR en dan het verbod opheffen ipv andersom 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:35:
[...]

Wat als de laagste waarde in de dip hoger is dan het huidige prijsniveau?

[Afbeelding]
Dat verschil vangen ze op met in beslag genomen Bitcoin van zure maxi's die weigerden te verkopen maar niet optijd de EU uit konden vluchten.
brothermaynard schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:45:
[...]

voor die strategie zou ik zeker als EU wachten tot de BEAR en dan het verbod opheffen ipv andersom 8)7
Dat zou competent zijn maar dat is niet hoe de EU werkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
[...]

Ik heb het liever daar over dan kijken naar memes die hier worden geplaatst. Kan ik er wat leren, verlies (minder winst) beperken, ... Misschien moet ik alleen nog het handelstopic in de gaten houden.
En ik las de playboy alleen voor de diepgaande artikelen die er in stonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:55

Muzzy

Aan het dieken

Wat een ongestelde dag weer. Hup shitcoins🎊

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Pagina: 1 ... 92 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!