Dan zul je het niet fijn vinden om te horen dat VPRO Tegenlicht gaat stoppenjvel92 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:12:
[...]
Zie liever dat we het geld besteden aan stimuleren van werken, innovatie en technologische vooruitgang.
Die posts van @anti elppa
Je kan er zo weer een top zure aflevering van maken @Guere !
Wel helemaal gelijk hoor. Werken moet meer lonen! Volgende maand met vaderschapsverlof en dan werk ik een dag minder het hele jaar. Zal daarna vast ook niet meer terug willen, maar waarom zou ik ook…
Wel helemaal gelijk hoor. Werken moet meer lonen! Volgende maand met vaderschapsverlof en dan werk ik een dag minder het hele jaar. Zal daarna vast ook niet meer terug willen, maar waarom zou ik ook…
Zal morgen wel wat dieper ingaan op SOL, zit ook in mijn tassie.Lentehoofdje schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 18:52:
PF hier met 37% SOL, Dus fijn dat er weer momentum in komt! Heb er wel belang bij![]()
--
@tomtom901 : In het kader van de domme vragen ; Kun je deze uitleggen? Waarom/waardoor trek je die lijn precies daar?
Het materiaal schrijft zichzelf, inderdaadAlterBridge schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:20:
Die posts van @anti elppa![]()
Terwijl hij appelciderazijn weer wegtikt alsof het gratis is...Guere schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:25:
[...]
Het materiaal schrijft zichzelf, inderdaadOok mooi dat we (nouja, ik althans) eindelijk z'n nickname snappen... vroeg mij altijd al af wtf een elppa was.
Ja vroeger waren het geen shitcoiners maar mensen een apple die et moesten ontgelden. Nu al benieuwd wat de volgende doelgroep volgend decennium gaat worden.Guere schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:25:
[...]
Het materiaal schrijft zichzelf, inderdaadOok mooi dat we (nouja, ik althans) eindelijk z'n nickname snappen... vroeg mij altijd al af wtf een elppa was.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
XRP bagholders ?anti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:27:
[...]
Ja vroeger waren het geen shitcoiners maar mensen een apple die et moesten ontgelden. Nu al benieuwd wat de volgende doelgroep volgend decennium gaat worden.
Die staan al 10 jaar in mijn lijstje. Das niets nieuws. Is gewoon een shitcoin
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 17-12-2024 20:35 ]
@anti elppa ben wel met de dag meer benieuwd hoe jij in het echt bent
Een verzuurde oude brompot.tomtom901 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:46:
tomtom901 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:46:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
/f/image/8iRjLAAZtvv4H9gCZH87AKMI.webp?f=fotoalbum_large)
Hier mag wel een mooie voice over met als onderwerp crypto

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Gaat gewoon door met dezelfde mensen en met een soortgelijk programma, alleen onder een andere naam.WhySoSerious schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:14:
[...]
Dan zul je het niet fijn vinden om te horen dat VPRO Tegenlicht gaat stoppen
'Hebbie nou godverdegodver weer vannie shitcoins lope kope??? Krijg je toch de pokkepestpleuris van joh al die dunne drek in me portefeuille!!!1! WAAR BENNIE NOU MEE BEZIG DANByteMe_ schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:51:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JpBHLhLBXAzHcHMVTLvLNVX2.jpg?f=user_large)
Geintje, Big Love to onze BTC Maxi hier !
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 17-12-2024 20:55 ]
Dat denk ik niet want die kerel ligt al onder de zoden volgens mij.knakworst schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:52:
[...]
Zouden die mensen zonder camera nou ook zo met elkaar omgaan vraag ik me dan af...
:strip_exif()/f/image/EVew4eCrfNfJKtGhCl47fyIG.jpg?f=fotoalbum_large)
Dacht ik ook direct aan. Niet eerder gezien ook met voice over memeByteMe_ schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:51:
[...]
Haha fred en ria van draadstaal was ook altijd prachtig. Lijkt er sterk opFrambozenTaart schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:54:
[...]
'Hebbie nou godverdegodver weer vannie shitcoins lope kope??? Krijg je toch de pokkepestpleuris van joh al die dunne drek in me portefeuille!!!1! WAAR BENNIE NOU MEE BEZIG DAN'
#Bitcoin ETFs now hold more assets than Gold ETFs 🤯
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 17 december 2024
WHAT A TIME TO BE ALIVE! pic.twitter.com/DwqPxEc0zD
when Gold flippening?
nothing stops this train
Bybit heeft in Frankrijk GEEN licentie.Kol Nedra schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 16:42:
ByBit announcement, voor nu French users only, maar dit kan in nederland ook gebeuren![]()
https://announcements.byb...sets-blt1cc27bcc231c3b4f/
https://www.amf-france.or...latform-bybit-blacklisted
In Nederland via Satos wel. Wel een beetje shady dus via een tussenpartij. Maar in Frankrijk was dus al in 2022 door de Franse AFM gewaarschuwd.
We are still early
Yeah, awesome bro....You celebrate that "monopoly" money....instead of calling it out as you should.
— MD WAGNER (@Matthew97748567) 17 december 2024
Or, you believe it is real....amazing the willful fuckery
Kan jij geen award op het werk krijgen voor het draaiende houden van de slowchat hier?FrambozenTaart schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:04:
[...]
Doet er niet toe, is in de baas zijn tijd.
edit: url kwijt
[ Voor 92% gewijzigd door Kol Nedra op 17-12-2024 21:04 ]
nothing stops this train
BTC is echt voor de Hoddle,
Ben al ruim een half uur bezig met verzenden naar Bitvavo, Tx opnemen in block en dan nog wachten op een paar confirmaties….
Ben al ruim een half uur bezig met verzenden naar Bitvavo, Tx opnemen in block en dan nog wachten op een paar confirmaties….

Dikke tech, onderliggende waarde bevestigd!elektriekert schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:04:
Mijn favoriete filmpje voor deze tijd van het jaar.
Probeer eens fysiek goud te kopen…elektriekert schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:04:
Kom je nooit achter, allebei doodknakworst schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:52:
[...]
Zouden die mensen zonder camera nou ook zo met elkaar omgaan vraag ik me dan af...
Haha mijn vrouw is ook al jaren fan van die Tiny & Lau kerstvideo... staat volledig achter een nasynchronisatie over crypto

[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 17-12-2024 21:17 ]
tomtom901 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:21:
[...]
Zal morgen wel wat dieper ingaan op SOL, zit ook in mijn tassie.
Nee, kan gewoon bij zo'n goud inwisselkantoor.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Er zijn zelfs winkels waar ze hele juwelen maken van goud die je dan kan kopen. Heb ik gehoord.St@m schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:19:
[...]
nadeel wel is, is het dan ook puur goud? Bitcoin is makkelijker te verifiëren, there is no second best!St@m schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:19:
[...]
nothing stops this train
En kan dus niet met je luie reet op de bank binnen een uurtje verstuurd worden naar een plekje waar jij wiltSt@m schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:19:
[...]
24 karaat is puur toch, maar waar je dat kan kopen als plakje voor de marktprijs zou ik niet weten.Kol Nedra schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:23:
[...]
nadeel wel is, is het dan ook puur goud? Bitcoin is makkelijker te verifiëren, there is no second best!
Lees Archimedes eureka momentKol Nedra schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:23:
[...]
nadeel wel is, is het dan ook puur goud? Bitcoin is makkelijker te verifiëren, there is no second best!
101munten.nl is handig voor Edelmetalen is mijn ervaring. Niet binnen een uur maar vlot zat hoor.veertje schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:28:
[...]
24 karaat is puur toch, maar waar je dat kan kopen als plakje voor de marktprijs zou ik niet weten.
Edit: mag dit wel hier? Weinig trek in een Kolletje😆😅
[ Voor 8% gewijzigd door WarsemaW op 17-12-2024 21:33 ]
https://goudzaken.nl/product/umicore-goudbaar-1000-gram/veertje schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:28:
[...]
24 karaat is puur toch, maar waar je dat kan kopen als plakje voor de marktprijs zou ik niet weten.
Als je er meer koop krijg je korting
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
This guy. Absolute savage. They don't even know what to do with him. pic.twitter.com/cUUXvBiuju
— Alex Stanczyk ∞/21m (@alexstanczyk) 16 december 2024
nothing stops this train
Veel wachtlijsten zo te zien.WarsemaW schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:32:
[...]
101munten.nl is handig voor Edelmetalen is mijn ervaring. Niet binnen een uur maar vlot zat hoor.
Edit: mag dit wel hier? Weinig trek in een Kolletje😆😅
Je kan gewoon plakjes goud kopen, vraag was of dat moeilijk was
het antwoord is nee. Je fietst naar zo'n winkel en je wisselt je geld om voor een plakje goud en gaat weer weg. Online zal ook vast kunnen. Verder geen ervaring mee.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is net als met crypto 😄 2-3 jaar geleden had ik goud en zilver binnen 24 uur in huis. En nu is er een ATH en gaat iedereen zitten hamsteren. Zullen Hendrik en Irma zijn gok ik, Henk en Ingrid zitten al in de bitcoin
[ Voor 11% gewijzigd door WarsemaW op 17-12-2024 21:40 ]
Klinkt wel leuk om een goudbaar in huis te hebbenWarsemaW schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:39:
[...]
Het is net als met crypto 😄 2-3 jaar geleden had ik goud en zilver binnen 24 uur in huis. En nu is er een ATH en gaat iedereen zitten hamsteren. Zullen Hendrik en Irma zijn gok ik, Henk en Ingrid zitten al in de bitcoin
Leuk op feestjes om (hele kleine) kaasjes vanaf te serveren. Niet bij tante Greetje op de tenen laten vallen, komt narigheid van.Wispe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:41:
[...]
Klinkt wel leuk om een goudbaar in huis te hebbenNooit over nagedacht.
Wen moontomtom901 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:21:
[...]
Zal morgen wel wat dieper ingaan op SOL, zit ook in mijn tassie.
:strip_exif()/f/image/tTlAQ056r7jPXGi4fqrVndni.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij kun je ze al kopen vanaf 1 gram ofzo (weet het niet precies).Wispe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:41:
[...]
Hou rekening met de kosten van converteren. Je koopt het namelijk eenvoudig, gecertificeerd en ingepakt.Wispe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:41:
[...]
Maar als je het wil terug verkopen gaan ze het uitpakken en de dichtheid bepalen.
Voorbeeld: 10 gram umicore op GWK kost 900 euro. Biedprijs op Inkoopedelmetaal is 790 euro.
[ Voor 15% gewijzigd door MrMrq op 17-12-2024 21:57 ]
Maktub
Hemule of Heraeus, tis allemaal hetzelfde😆 fiat in iets anders proppen in de hoop dat het niet helemaal stuk gaat aan inflatieSt@m schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:47:
[...]
Volgens mij kun je ze al kopen vanaf 1 gram ofzo (weet het niet precies).
Maar wel mooi dat BTC zo hard gestegen is in de afgelopen dagen
:strip_exif()/f/image/uRVvMECCNCosGdko4NhgJVDS.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben al een paar keer gefeliciteerd vandaag
:strip_exif()/f/image/uRVvMECCNCosGdko4NhgJVDS.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben al een paar keer gefeliciteerd vandaag
[ Voor 5% gewijzigd door Moiety op 17-12-2024 21:59 ]
als je goed kijkt, zitten er al groene en rode candles in de boomGuere schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:17:
Haha mijn vrouw is ook al jaren fan van die Tiny & Lau kerstvideo... staat volledig achter een nasynchronisatie over crypto
Jep vanaf 1 gram. In 2020 aardig wat fysiek goud dca gedaan. Heb plakjes (van sommige meerdere) van 1, 2, 5, 10, 20, 50 en 100 gram. Wil nog keer van die dikkere klonten kopen van 250, 500 en 1000gram.St@m schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:47:
[...]
Volgens mij kun je ze al kopen vanaf 1 gram ofzo (weet het niet precies).
Oja trouwens gewoon online gekocht. Werd met speciale koerier bezorgd. Bestelde het bij Holland gold. http://www.goudstandaard.com/
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 17-12-2024 22:02 ]
Hangt er wel vanaf waar je het verkoopt, hoeveel je verkoopt en wat je aan bewijsmateriaal naast je goud hebt. Goud en zilver zou je met een beetje moeite weg kunnen doen zonder verlies. Maar of je een kg aan goud via marktplaats wilt wegzetten... denk het niet. Maar tubejes zilver of netjes verpakte 1oz goud munten kun je heel netjes verkopen zonder dikke percentages af te hoeven staan.MrMrq schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:48:
[...]
Hou rekening met de kosten van converteren. Je koopt het namelijk eenvoudig, gecertificeerd en ingepakt.
Maar als je het wil terug verkopen gaan ze het uitpakken en de dichtheid bepalen.
Voorbeeld: 20 gram umicore op GWK kost 900 euro. Biedprijs op Inkoopedelmetaal is 790 euro.
I see. Als je over langere periode bekijkt, haal je die ‘verlies’ er toch zo uit? Beter dan in fiat laten staan in ieder geval.MrMrq schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:48:
[...]
Hou rekening met de kosten van converteren. Je koopt het namelijk eenvoudig, gecertificeerd en ingepakt.
Voorbeeld: 20 gram umicore op GWK kost 900 euro. Biedprijs op Inkoopedelmetaal is 790 euro.
Ik wil na deze bull meer diversifiëren en met goud ETF heb je toch hetzelfde probleem als je bitcoin op een exchange laten staan of niet?
Geinig, ik zat hier dus toevallig gisteren even naar te kijken. Die kantoren zitten tegenwoordig overal en ziet er aardig simpel uit..
Even later bedacht ik me dat ik net zo goed weer verder kan gaan met digitaal goud sprokkelen.
Even later bedacht ik me dat ik net zo goed weer verder kan gaan met digitaal goud sprokkelen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
je gaat nooit de volle pond voor je goud krijgen met handelskantoren, itt digitaal goud (BTC in deze).
Zilver zit btw op. Zou ik nooit aan beginnen om dat fysiek te kopen.WarsemaW schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:59:
[...]
Hangt er wel vanaf waar je het verkoopt, hoeveel je verkoopt en wat je aan bewijsmateriaal naast je goud hebt. Goud en zilver zou je met een beetje moeite weg kunnen doen zonder verlies. Maar of je een kg aan goud via marktplaats wilt wegzetten... denk het niet. Maar tubejes zilver of netjes verpakte 1oz goud munten kun je heel netjes verkopen zonder dikke percentages af te hoeven staan.
Mwoah dat laatste gaat wat mij betreft niet helemaal op. Een ETF bij Blackrock of Vanguard is een stuk meer solid dan je munten op een gure exchange wat mij betreft.Wispe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:59:
[...]
I see. Als je over langere periode bekijkt, haal je die ‘verlies’ er toch zo uit? Beter dan in fiat laten staan in ieder geval.
Ik wil na deze bull meer diversifiëren en met goud ETF heb je toch hetzelfde probleem als je bitcoin op een exchange laten staan of niet?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kluis verdekt opgesteld en goed aan een gemetselde muur zetten dan is het echt een leuke hobby hoor. Muntjes kijken 😄 de mate van detail die ze kunnen slaan is echt fantastisch. Ik verdeel ze en pak ze samen met mijn oudste dochter in leuke hoesjes in "hun eigen" bewaardoos. Hardstikke leuk om samen te doen. Daarnaast kun je zo je nageslacht iets meegeven maar is er wel een drempel om het uit te geven later. Gaat het niet op aan onzinnige shit is mijn idee.Wispe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:59:
[...]
I see. Als je over langere periode bekijkt, haal je die ‘verlies’ er toch zo uit? Beter dan in fiat laten staan in ieder geval.
Ik wil na deze bull meer diversifiëren en met goud EFT heb je toch hetzelfde probleem als je bitcoin op een exchange laten staan of niet?
Idd. Vind het ook gewoon echt leuk. Dat soortelijke gewicht blijft ook humor. En heb nu in 5 jaar toch ook wel dikke rendamentenWarsemaW schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:03:
[...]
Kluis verdekt opgesteld en goed aan een gemetselde muur zetten dan is het echt een leuke hobby hoor. Muntjes kijken 😄 de mate van detail die ze kunnen slaan is echt fantastisch. Ik verdeel ze en pak ze samen met mijn oudste dochter in leuke hoesjes in "hun eigen" bewaardoos. Hardstikke leuk om samen te doen. Daarnaast kun je zo je nageslacht iets meegeven maar is er wel een drempel om het uit te geven later. Gaat het niet op aan onzinnige shit is mijn idee.
Waar is die zure reactie dananti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:05:
[...]
Idd. Vind het ook gewoon echt leuk. Dat soortelijke gewicht blijft ook humor. En heb nu in 5 jaar toch ook wel dikke rendamenten
Maakt het nog uit welk merk je neemt?anti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:57:
[...]
Jep vanaf 1 gram. In 2020 aardig wat fysiek goud dca gedaan. Heb plakjes (van sommige meerdere) van 1, 2, 5, 10, 20, 50 en 100 gram. Wil nog keer van die dikkere klonten kopen van 250, 500 en 1000gram.
Oja trouwens gewoon online gekocht. Werd met speciale koerier bezorgd. Bestelde het bij Holland gold. http://www.goudstandaard.com/
Mwah, die BTW is in intussen al lang en breed verdampt in de waardestijging de afgelopen jaren. Het is een belegging voor misschien wel 20 jaar en je betaald er geen belasting over bij schenken/erven. Althans... dat zou je achterwege KUNNEN laten net als met onze magische internetmuntjes.anti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:01:
[...]
Zilver zit btw op. Zou ik nooit aan beginnen om dat fysiek te kopen.
Hier is vast een forum voor @anti elppa Voordat we op de vingers getikt worden 😄. Ik gun je in iedergeval dikke gains met al je beleggingen.
Intussen in cryptoland. Moon? Rekt? Geitenbende? Hoe staat het er voor😊
[ Voor 19% gewijzigd door WarsemaW op 17-12-2024 22:11 ]
Ben lang Niet altijd zuur. Irl ook totaal niet trouwens. Online beetje trollen doe ik al 30 jaar. Op aardig veel fora bans of perma bans gehad. Maar eigenlijk moet ik dat niet schrijven hier. Dan verlies ik direct dikke credits. Of haalt @Guere direct dat filmpje offline.
https://www.justetf.com/e...ls&search=ETFS&index=Gold
Zit ook serieus te denken om in een van deze in te stappen. Voor de leuk ooit een Canadian Maple Leaf gehaald online, het heeft wel iets zo een fysiek muntje.
Zit ook serieus te denken om in een van deze in te stappen. Voor de leuk ooit een Canadian Maple Leaf gehaald online, het heeft wel iets zo een fysiek muntje.
Nee ik heb alles van hafner en umicore. Maar persoonlijk vind ik die van hafner het mooiste. Maar is beide gewoon goed, incl certificaten.
Hier trouwens foto toen ik net begon.
:strip_exif()/f/image/99gkKRRVfDmDgHLjH7UIkq3f.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door anti elppa op 17-12-2024 22:12 ]
Mooi jaanti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:11:
[...]
Nee ik heb alles van hafner en umicore. Maar persoonlijk vind ik die van hafner het mooiste. Maar is beide gewoon goed, incl certificaten.
[Afbeelding]
Laat je ze dan in die verpakking zitten of moeten ze nog ergens in?
De kluisWispe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:14:
[...]
Mooi ja![]()
Stack Sats
Het mooiste vind ik nog wel hoe klein die dingen in het echt zijn. Je tikt nu 900 euro af en krijgt 10 gram, ongeveer een oude simkaartanti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:11:
[...]
[Afbeelding]

Maktub
Met moeilijk bedoelde ik uiteraard zo moeilijk is dat toch niet. Zit ook al even in het wereldje
Groet Peter

Groet Peter
Jaren geleden was mijn eerste aankoop 1/10 Oz. Als je die uitpakt mag je niet niezen want dan ben je hem kwijtMrMrq schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:16:
[...]
Het mooiste vind ik nog wel hoe klein die dingen in het echt zijn. Je tikt nu 900 euro af en krijgt 10 gram, ongeveer een oude simkaart
Hallo, ik had een wallet met wat crypto, niet heel veel maar het zou wel wat waard zijn. Ik heb nooit de apps weggegooid of iets ermee gedaan maar toch zijn bitcoin en XLM/stellar uit mn portefuille weg. Trust wallet of coinbase. Ik heb 12 woorden opgeschreven (is alweer van 3 jaar geleden oid). Ik snap niet goed waarom het uberhaupt verdwenen is uit mijn wallet? Misschien werd XLM niet meer ondersteund, maar hoezo is bitcoin weg. Zeer vreemd.
Edit, zie ook dit, het was coinbase wallet waar die uit weg is:
https://www.reddit.com/r/..._longer_supporting/?tl=nl
Edit, zie ook dit, het was coinbase wallet waar die uit weg is:
https://www.reddit.com/r/..._longer_supporting/?tl=nl
[ Voor 16% gewijzigd door Santee op 17-12-2024 22:20 ]
Haha ja idd. Vooral die 1, 2 en 5 gram zijn debiel kleinMrMrq schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:16:
[...]
Het mooiste vind ik nog wel hoe klein die dingen in het echt zijn. Je tikt nu 900 euro af en krijgt 10 gram, ongeveer een oude simkaart
Rechtsbovenin in de app van trustwallet kun je coins aan en uit zetten. Zeker met wat updates tussendoor kan het best zijn dat je zecwel hebt maar dat je de coins "uit" hebt staan in de appSantee schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:18:
Hallo, ik had een wallet met wat crypto, niet heel veel maar het zou wel wat waard zijn. Ik heb nooit de apps weggegooid of iets ermee gedaan maar toch zijn bitcoin en XLM/stellar uit mn portefuille weg. Trust wallet of coinbase. Ik heb 9 woorden opgeschreven (is alweer van 3 jaar geleden oid). Ik snap niet goed waarom het uberhaupt verdwenen is uit mijn wallet? Misschien werd XLM niet meer ondersteund, maar hoezo is bitcoin weg. Zeer vreemd.
Ik laat ze in de verpakking. Want daar staat certificaat nr enz op. Die van 250, 500 en 1kg zitten in een zak met papieren certificaat. Maar zoals geschreven, die heb ik dus niet.Wispe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:14:
[...]
Mooi ja![]()
Maar je kan die kleine ook wel uitpakken. Maar wellicht kan je daarna iets minder er voor terug krijgen
10 gram? Pamp it!MrMrq schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:16:
[...]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Munten van gerenommeerde minters verpak ik in nette hoesjes. Tubes met coins, mits gesealed, laat ik dicht. Slabs (zoals die jij hebt) zou ik zeker in de verpakking laten zitten. Mooi luchtdicht en inc certificaat. Vet handiganti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:20:
[...]
Ik laat ze in de verpakking. Want daar staat certificaat nr enz op. Die van 250, 500 en 1kg zitten in een zak met papieren certificaat. Maar zoals geschreven, die heb ik dus niet.
Maar je kan die kleine ook wel uitpakken. Maar wellicht kan je daarna iets minder er voor terug krijgen
[ Voor 4% gewijzigd door WarsemaW op 17-12-2024 22:24 ]
Jammer dat je niet met Bybit card kan afrekenen bij HollandGold, anders was het een goede deal geweest met 10% cb

Zo, dat ik dit topic nu pas ontdek. Eindelijk nutteloos praten over crypto tijdens het werk als mijn shitcoins muurvast zitten. Gegroet allemaal.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ik heb mn wallet met de 12 phase recovery ingevoerd in coinbase wallet, maar er verschijnt niks, geen bitcoin of XLM. Ik zie dat XLM dus niet meer ondersteund werd sinds 2-3 jaar geleden, maar die crypto verdwijnt dan niet neem ik aan. Ik vind het maar heel erg vaag dit. Ik heb geprobeerd de bitcoin te importeren via trustwallet met dezelfde code, maar die laat ook $0 zien.WarsemaW schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:20:
[...]
Rechtsbovenin in de app van trustwallet kun je coins aan en uit zetten. Zeker met wat updates tussendoor kan het best zijn dat je zecwel hebt maar dat je de coins "uit" hebt staan in de app
welkom! En laat je niet teveel raken door de zure bitcoin maxi's hier he! Jouw shitcoins zullen vast de wereld veroveren!Muzzy schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:24:
Zo, dat ik dit topic nu pas ontdek. Eindelijk nutteloos praten over crypto tijdens het werk als mijn shitcoins muurvast zitten. Gegroet allemaal.
Ik heb even op die site gekeken, je koopt voor ruim 2,6k€ een gouden munt met daarop 100 euro/dollars afgedruktanti elppa schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:57:
[...]
Jep vanaf 1 gram. In 2020 aardig wat fysiek goud dca gedaan. Heb plakjes (van sommige meerdere) van 1, 2, 5, 10, 20, 50 en 100 gram. Wil nog keer van die dikkere klonten kopen van 250, 500 en 1000gram.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Pas 28 topics oud, net zoals Bitcoin zijn we net begonnen.Muzzy schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:24:
Het is een wettelijk betaalmiddel, er is dus een waarde aan toegekend en je zou er mee moeten kunnen betalen zoals je met een bankbiljet doet. Niet aan te raden.Gondor schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:28:
[...]
Ik heb even op die site gekeken, je koopt voor ruim 2,6k€ een gouden munt met daarop 100 euro/dollars afgedrukt
Haha idd. De ontvanger zal je extreem dankbaar zijn. X26 rendamenten in 2 sec. Dat haalt de gemiddelde shitcoin niet eensWarsemaW schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:30:
[...]
Het is een wettelijk betaalmiddel, er is dus een waarde aan toegekend en je zou er mee moeten kunnen betalen zoals je met een bankbiljet doet. Niet aan te raden.
Maar de waarde indicatie klopt dan toch niet. Het verandert natuurlijk constant, dan kunnen ze toch beter niet de waarde erop zetten.WarsemaW schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:30:
[...]
Het is een wettelijk betaalmiddel, er is dus een waarde aan toegekend en je zou er mee moeten kunnen betalen zoals je met een bankbiljet doet. Niet aan te raden.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Inflatie was nog nooit zo tastbaar...Gondor schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:28:
[...]
Ik heb even op die site gekeken, je koopt voor ruim 2,6k€ een gouden munt met daarop 100 euro/dollars afgedrukt
Zo kocht een oom van me jaren geleden kilo’s koperen centen (of stuivers) voor 2x de nominale waarde.Gondor schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:28:
[...]
De familie lachtte hem vierkant uit, maar hij lachtte het laatst.
Maktub
Thnx, als ik straks miljonair ben koop ik ook btc en wordt ik vanzelf net zo zuur.keanu_ schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:27:
[...]
welkom! En laat je niet teveel raken door de zure bitcoin maxi's hier he! Jouw shitcoins zullen vast de wereld veroveren!
Nopheros schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:28:
[...]
Pas 28 topics oud, net zoals Bitcoin zijn we net begonnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Muzzy op 17-12-2024 22:36 ]
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ik heb dit topic ook pas recent ontdekt, terwijl ik al jaren in crypto zit. Het voelt hier als een soort warm bad......... gevuld met zoutzuur en azijnMuzzy schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:35:
[...]
Thnx, als ik straks miljonair ben koop ik ook btc en wordt ik vanzelf net zo zuur.
[...]
Beter laat dan nooit. Ik zal al mijn gemiste kansen binnen no time inhalen.
Volgens mij stonden mijn stellar en bitcoin op Coinbase pro en dit dat platform ondertussen weg. Heeft iemand enig idee wat gebeurd is met middelen die daarop stonden?
Ik kan het verhaal uitschrijven maar dan krijgen we Mand gifjes en memes tot de tweakers site het begeeft.Gondor schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:32:
[...]
Maar de waarde indicatie klopt dan toch niet. Het verandert natuurlijk constant, dan kunnen ze toch beter niet de waarde erop zetten.
https://www.bullionbypost...tly%20displayed%20on%20it.
Hier een link met uitleg, beetje scrollen voor het antwoord op jouw vraag.
Dan heb je geen CB wallet, maar een Coinbase account. Hop inloggen en gij zult het terugvindenSantee schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:43:
Volgens mij stonden mijn stellar en bitcoin op Coinbase pro en dit dat platform ondertussen weg. Heeft iemand enig idee wat gebeurd is met middelen die daarop stonden?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!