Lekker zeg, PF ATH op de zondagmiddag 😎
[ Voor 12% gewijzigd door CHRlS op 15-12-2024 13:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 12% gewijzigd door CHRlS op 15-12-2024 13:17 ]
Haha, super herkenbaar. Ik word gewoon continue aan mijn haren getrokken als die kleinste bij ons in bed ligt, niet echt ideaal zeg maar. Zodra je haar dan op tilt om naar haar eigen bed te brengen begint ze ook meteen te gillen want ze weet dan gewoon dat ze naar haar eigen bed gaat.elektriekert schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:51:
[...]
Hier slaapt onze dochter sinds een paar nachten matig, komen weer tandjes door en snipverkouden.
Bij ons in bed gehad, gaat ze liggen keten. Terug in haar eigen bed, krijsen en huilen, weer bij ons en keten.
Daarna maar weer in haar eigen bed gelegd en laten huilen, na een kwartier was het stil en konden wij ook weer slapen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Normaal volg ik BTC/EUR niet zo natuurlijk maar als er een ATH te viertje is zet ik hem toch maar even op. Nog ~150 EUR op krakensjorremans schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:25:
Lekker weekend pumpert dit
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wij hebben dat gelukkig nooit gedaan, kinderen tussen ons in bed..op een enkele uitzondering na.YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:20:
[...]
Haha, super herkenbaar. Ik word gewoon continue aan mijn haren getrokken als die kleinste bij ons in bed ligt, niet echt ideaal zeg maar. Zodra je haar dan op tilt om naar haar eigen bed te brengen begint ze ook meteen te gillen want ze weet dan gewoon dat ze naar haar eigen bed gaat. De jongste probeert het nog wel eens, met altijd hetzelfde antwoord en resultaat 😂 gaat ‘m niet worden.
De oudste kan inmiddels wel de rust vinden als ze een keer bij ons in bed komt liggen en kan heerlijk tussen ons in slapen.
[ Voor 4% gewijzigd door sjorremans op 15-12-2024 13:30 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ziet er nagenoeg hetzelfde uit als de periode oct-dec vorig jaar. Toen we de 38 doorbraken en vlogen naar de 43k
Daar is tie altwit schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:28:
[...]
Normaal volg ik BTC/EUR niet zo natuurlijk maar als er een ATH te viertje is zet ik hem toch maar even op. Nog ~150 EUR op kraken
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik zie niet helemaal wat je punt is. Wat jij beschrijft is totaal niet van toepassing op ons.sjorremans schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:29:
[...]
Wij hebben dat gelukkig nooit gedaan, kinderen tussen ons in bed..op een enkele uitzondering na.
Zie het ook bij een vriend, die kleine wordt straks 5 en slaapt nog steeds elke nacht tussen hun. Altijd halfbakken doorgezet met het slapen in een eigen bed dus ja, zodra die door heeft dat ze in haar eigen bed moet slapen is het complete drama
Ik moet daar echt niet aan denken; elke nacht een kind naast je in bed waardoor je zelf beroerd slaapt en elke nacht op het randje ligt.. en je zelf samen ook geen privacy meer hebt in je eigen slaapkamer
Met al die kinderverhalen is t meer n weekend pampertsjorremans schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:25:
Lekker weekend pumpert dit
Ik lul ook zomaar wat
shovelhead1340 schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:43:
[...]
Met al die kinderverhalen is t meer n weekend pampert
Klopt we kunnen als EU en helemaal als NL bar weinig nog zelf. Alles verplaatst naar china, want goedkoper. Indirect wordt je dan ook de bitch van china, als je zelf niks meer kan (produceren).Richh schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:50:
[...]
China is veel slimmer, zij hebben namelijk dingen zoals een 'visie'. En oneindig diepe zakken.
Ondertussen denkt verdeeld Europa maximaal 1 stemronde vooruit en is het alleen belangrijk dat het NU betaalbaarder moet worden. Daar maakt China natuurlijk gebruik van.
Voor talloze grondstoffen geldt dat China bereid Is geweest om deze tegen kostprijs te verkopen, misschien soms zelfs met verlies. Gevolg: alle concurrentie gaat failliet. Alle infra en handel droogt op. En als het eenmaal zover is gekomen, dan kan China de prijzen opschroeven en de monopolie benutten. Dit gebeurd nu al voor allerlei essentiele goederen. Talloze goederen en producten komen uiteindelijk uit Azië.
De auto industrie is inderdaad next. En daarmee een van de laatste stukjes echte maakindustrie in West Europa. En dat is uiteindelijk gewoon onze eigen keuze en een vicieuze cirkel die zichzelf aansterkt.
[...]
De wereld is groter dan West Europa, in China is de transitie al heel lang gaande en die is veel bepalender voor de toekomst dan wat een EU besluit met wel of geen verbod op ICE's.
Belangrijkste om je te realiseren is: met een ICE blijf je afhankelijk van de import van olie. Dat hebben we in de Europese Unie niet voldoende voor enkel het wegverkeer. Dus misschien importeer je niet de auto - maar je importeert wel tienduizenden liters benzine om het ding te laten rollen.
Voor West Europa is elektrificatie de enige weg om onafhankelijk te zijn en zo op de lange termijn over eigen prijzen en stabiliteit te kunnen gaan. Maarja, dan moeten we wel een visie hebben en verder kijken dan 1 regeerperiode.
en aans löpt wa vast
De laatste tijd slaapt mijn zoontje bij mij, die heeft behoefte aan meer rust want slapen bij moeder en zusje vind ie voortaan te druk.YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:20:
[...]
Haha, super herkenbaar. Ik word gewoon continue aan mijn haren getrokken als die kleinste bij ons in bed ligt, niet echt ideaal zeg maar. Zodra je haar dan op tilt om naar haar eigen bed te brengen begint ze ook meteen te gillen want ze weet dan gewoon dat ze naar haar eigen bed gaat.
De oudste kan inmiddels wel de rust vinden als ze een keer bij ons in bed komt liggen en kan heerlijk tussen ons in slapen.
nothing stops this train
Gelukkig had je de afgelopen maand wat extra tijd vrij om er aan te wennen.Kol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:46:
[...]
De laatste tijd slaapt mijn zoontje bij mij, die heeft behoefte aan meer rust want slapen bij moeder en zusje vind ie voortaan te druk.
moet nog steeds wel beetje wennen want ik ben al 2 jaar gewend om alleen te slapen.
Poeh, ik vind dit serieus wel heftig hoor.Kol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:46:
[...]
De laatste tijd slaapt mijn zoontje bij mij, die heeft behoefte aan meer rust want slapen bij moeder en zusje vind ie voortaan te druk.
moet nog steeds wel beetje wennen want ik ben al 2 jaar gewend om alleen te slapen.
is ook heftig (geweest) heb er nu vrede mee en zijn bij elkaar voor de kids/financiën en ook handig ivm 3 ploegendienst/tijden.YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:50:
[...]
Poeh, ik vind dit serieus wel heftig hoor.
Is er tussen jouw vrouw/vriendin gewoon geen liefde meer en zijn jullie 'voor de kinderen' nog bij elkaar, of is er iets anders?
nothing stops this train
Gelukkig heb je dan nog een paar maanden. Tegen die tijd weet dall-e dat een mens 5 vingers heeft.LadyS schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:00:
[...]
Zie filmpje @Guere.
Is zeer treffend, kreeg ik op vermakelijke wijze hier thuis te horen![]()
... bij de 420K post ik zeker mijn babe-plaatje beloofd
Pampert, die mag wat mij betreft in het SCwoordenboek 😄shovelhead1340 schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:43:
[...]
Met al die kinderverhalen is t meer n weekend pampert
Wij hebben het wel getroffen met onze dochter. Ze sliep na 10 dagen al langer dan 5 uur aan een stuk, na een maand al 8 uur. Voor ons waren de afgelopen nachten het ergste in een heel jaar, dus wij prijzen onszelf wel gelukkigWarsemaW schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:37:
[...]
Onze tweede was een huilbaby. Man man man, dan kom je er achter dat slaap echt wel noodzaak is. Na anderhalf jaar een pedagoog er bij gehaald die het volgende advies had: Opvoeding was prima, binding was prima, sfeertje thuis was prima. Ik zie eigenlijk geen andere optie dan jullie te vertellen dat je het moet uitzitten. Anderhalve maand later ging ze lopen en was het klaar, schijnt frustratie te zijn geweest aldus de pedagoog.
Parasiet? Ik heb in donkere momenten veel ergere benamingen door mijn hoofd laten schieten. Hier heeft mijn dochter gelukkig geen last van gehad en nu een paar jaar later hebben we het ontzettend goed.
@elektriekert ik weet niet of het je eerste is maar het wordt echt steeds beter en steeds leuker! Maar de schaduw kant die het hebben van een kind/kinderen kan hebben daar heeft niemand het over in onze perfecte-plaatje-maatschappij en daar heb ik het best moeilijk mee gehad.
Tja, maar op deze manier kan je wel eenzaam zijn terwijl je samenwoont, qua genegenheid/intimiteit ook zeg maar. Of niet?Kol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:59:
[...]
is ook heftig (geweest) heb er nu vrede mee en zijn bij elkaar voor de kids/financiën en ook handig ivm 3 ploegendienst/tijden.
Scheiden zodra de kids de deur uit zijn? Of iets anders?en waar het naar toegaat weet ik in mijn achterhoofd al wel...
Ja dat is wel mooi natuurlijk, zou je niet met elkaar kunnen dan was het geheid slecht geweest voor de kids.we kunnen gelukkig gewoon door 1 deur, vrijwel weinig ruzie en we zitten voor de kids gelukkig op 1 lijn.
zolang de kids er niet onder lijden is het prima, kinderen blijven op nr1 staan! Je wilt toch het beste voor ze
Haha ja hier ook, gekke kind slaapt al sinds maand 1 gewoon 12 uur, die gooien we rond 19u erin en rond 6.30 a 7.00 hoor je hem weerelektriekert schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:04:
[...]
Wij hebben het wel getroffen met onze dochter. Ze sliep na 10 dagen al langer dan 5 uur aan een stuk, na een maand al 8 uur. Voor ons waren de afgelopen nachten het ergste in een heel jaar, dus wij prijzen onszelf wel gelukkig
OnlyFans?YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:04:
[...]
Scheiden zodra de kids de deur uit zijn? OF iets ander?
Hehe, heb hem meteen ge-edit
Zo ging dat bij onze oudste dochter ook. Super fijn, dan kun je heel intens genieten. beetje zoals dit:elektriekert schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:04:
[...]
Wij hebben het wel getroffen met onze dochter. Ze sliep na 10 dagen al langer dan 5 uur aan een stuk, na een maand al 8 uur. Voor ons waren de afgelopen nachten het ergste in een heel jaar, dus wij prijzen onszelf wel gelukkig
Heftig man... succes en sterkte...Kol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:59:
[...]
is ook heftig (geweest) heb er nu vrede mee en zijn bij elkaar voor de kids/financiën en ook handig ivm 3 ploegendienst/tijden.
en waar het naar toegaat weet ik in mijn achterhoofd al wel...
we kunnen gelukkig gewoon door 1 deur, vrijwel weinig ruzie en we zitten voor de kids gelukkig op 1 lijn.
zolang de kids er niet onder lijden is het prima, kinderen blijven op nr1 staan! Je wilt toch het beste voor ze
Een echte golver is nooit uitgeput
Sterkte, was een grapje natuurlijk heKol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:59:
[...]
en waar het naar toegaat weet ik in mijn achterhoofd al wel...
we kunnen gelukkig gewoon door 1 deur, vrijwel weinig ruzie en we zitten voor de kids gelukkig op 1 lijn.
nothing stops this train
Wederom pleur je een plaatje van een kankerstaafje hier in dit topic. Waarom is dat?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
SnowflakeWispe schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:19:
[...]
Wederom pleur je een plaatje van een kankerstaafje hier in dit topic. Waarom is dat?
Ga eens wat nuttigs doen ipv mensen hier te treiteren met zulke plaatjes.
Dat is wel ronduit klote gewoon. Top dat je tot acceptatie bent gekomen en gelukkig bent. Lijkt mij heel lastig om te accepteren…LadyS schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:35:
[...]
Ik ben geen mama.
Was ons gegund, toen toch niet, dus daarna erg helaas en nu inmiddels bewust en gelukkig.
Wispe schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:19:
[...]
Ga eens wat nuttigs doen ipv mensen hier te treiteren met zulke plaatjes.
[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 15-12-2024 14:27 ]
Ik kan deze gif horen
Toch maar aangepast. Wil niet de kat op het spek binden.
Ja jezus zeg, ik zocht eigenlijk die meme van vallende baby maar denk gooi snel deze erin.
Huh waarom? Ik zou ook geen katten op spek gaan binden, vind ik sneu, maar die gif was prima!Darrell schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:28:
[...]
Toch maar aangepast. Wil niet de kat op het spek binden.
Ook gewoon goor, al die katteharen op je spekYES schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:30:
[...]
Huh waarom? Ik zou ook geen katten op spek gaan binden, vind ik sneu, maar die gif was prima!
Ik lul ook zomaar wat
Mag zeker wel. Echt niks mis mee. Maar ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om te stoppen met roken. Dus mijn reactie op Wispe zelf heb ik maar aangepast. Die xrp miem moet gewoon kunnen.Alpina schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:29:
[...]
Ja jezus zeg, ik zocht eigenlijk die meme van vallende baby maar denk gooi snel deze erin.
Mag ook al niet meer. Dus we hebben geen memes, geen babes en geen bierplaatjes meer.
Maar wel een Bitcoin ath, wat ook wat waard is
Oh ja zeker hoor. Ik kan af en toe met een avondje uit nog eens een peukie doen. Vandaag al weer last van dus meteen afgeleerd.Darrell schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:33:
[...]
Mag zeker wel. Echt niks mis mee. Maar ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om te stoppen met roken. Dus mijn reactie op Wispe zelf heb ik maar aangepast. Die xrp miem moet gewoon kunnen.
Daar is niemand bij gebaat. Je moet je daemons gewoon onder ogen komen.Alpina schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:37:
[...]
Oh ja zeker hoor. Ik kan af en toe met een avondje uit nog eens een peukie doen. Vandaag al weer last van dus meteen afgeleerd.
Verder 3 jaar gestopt maar kan nu niet zeggen dat ik offended raak door een plaatje of als iemand naast me staat te roken.
Ongezond is het sowieso maar wat niet tegenwoordig.
Ik haal m weg voor de wel offended mensen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Alpina schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:29:
[...]
Mag ook al niet meer. Dus we hebben geen memes, geen babes en geen bierplaatjes meer.
Maar wel een Bitcoin ath, wat ook wat waard is
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Daemons of dragons toys?MrFX schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:42:
[...]
Daar is niemand bij gebaat. Je moet je daemons gewoon onder ogen komen.
Tegenwoordig wordt niets minder gepikt en alles betutteld.
Denk dat ik op een goed/mooi moment een pil of spuitje neem en een ledger richting de kids schuif.Gondor schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:21:
Als ik de geluk heb om oud genoeg te worden om naar een bejaardentehuis te mogen of verzorging nodig heb wil ik niet dat mijn zoon mij verzorgd. Hij mag zijn eigen leven leven en doen wat hij wil doen.
Als hij mij soms belt of een keertje langs komt wordt dat mijn hoogtepunt van mijn week/maand/leven. Dan heb ik iets om naar uit te kijken terwijl ik wegrot en mij herinnering met mijn geliefden koester.
En als ik met btc ervoor kan zorgen dat ik echt niet zijn zorg nodig heb en zijn leven makkelijker kan maken, is missie geslaagd.
Misschien denk ik heel anders als het zoveer is of denk ik helemaal niet.
We shall see.
HahahahahahaFrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:26:
Tomtom901 met een Porsche petje en een rollator met dikke velgen, die tegengehouden wordt door de zuster omdat hij chronisch verward op zoek is naar zijn Porsche en de huiskamer wil verlaten terwijl hij al 10 jaar rijontzegging heeft...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Maakt niet uit waar je je geld insteekt toch. Als je elke dag maar winst maakt. 😛Gipsy King schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:38:
[...]
Als dat ventje een hodler was opt moment van de foto is hij nu koning. Of xrp nu drek is of niet.
Thanks mom.
[Afbeelding]
Met 2 TP's in de incontinentieluierFrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:26:
Tomtom901 met een Porsche petje en een rollator met dikke velgen, die tegengehouden wordt door de zuster omdat hij chronisch verward op zoek is naar zijn Porsche en de huiskamer wil verlaten terwijl hij al 10 jaar rijontzegging heeft...
FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:26:
Wispe en Alpina samen aan de sigaren, terwijl ze kibbelen over wie het eerst met de traplift mag.
En wie vinden we dan op de bovenste verdieping? In de gesloten afdeling?FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:26:
Ik heb een oma van bijna 104 die in een fijn bejaardenhuis zit. Daar hebben ze een woonkamer waar de ouderen overdag kunnen zitten. Wat mij dan altijd opvalt als ik een bezoekje breng is dat ze met een kliekje van een persoon of 7 rond de tv zitten, en wat enkelingen met een krantje of analoge bezigheid zoals tekenen/schilderen.
Natuurlijk zitten er ook een aantal mensen bij die niet helemaal fris van geest meer zijn en dan is het wel begrijpelijk. Maar niemand zit daar met een telefoontje ofzo, echt stuk voor stuk mensen uit de generatie die de digitalisering/internet compleet gemist heeft.
Ben wel benieuwd hoe dat straks gaat als de huidige generatie hoog bejaard is.
Ik zie dan al helemaal beelden voor me van een hoog bejaarde slowchat, waar we met z'n allen in zo'n huiskamertje zitten op 26 graden met pantoffels en grijze vestjes aan. Allemaal met een laptop/telefoon/tablet/vr bril, druk aan het traden en memes shitposten.
LadyS die geschokt is als er een babe van onder de 70 wordt gepost.
Wispe en Alpina samen aan de sigaren, terwijl ze kibbelen over wie het eerst met de traplift mag.
Anti elppa die super confronterend mensen aanstaart terwijl hij zichzelf helemaal onderschijt met zure dunne drek, Zwembroek die nog steeds op zoek is naar low cap pareltjes maar dan onder de boekenkast en in de laatjes van de keuken.
Kol Nedra die weer eens alleen in de hoek zit omdat hij is gebanned.
De tol die de slowchat mods moeten betalen voor jarenlang de boel in het gareel houden...
Taro die in zichzelf de seedphrases van 105 ledgers zit te mompelen tussen de dutjes door, en met een klein banhamertje van Fisher Price af en toe op tafel slaat tot ergenis van de rest van de oudjes.
Voor het fruithapje nog ff snel een x100 zetten, in 1 stoffige zondagmiddag meer geld pakken of verliezen dan een jaarsalaris van zo'n zuster of broeder die de boel bewaakt.
Snachts constant prijs alerts als de prijs volatiel doet, nachtzuster/broeder helemaal gek van al die oudjes die in paniek posities dumpen of aankopen doen, etc![]()
Ik weet het niet, maar denk dat er echt wel een groot verschil zit tussen de oudjes van nu en van de toekomst.
Die Bansheeboy. In een dwangbuis.Moiety schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:36:
[...]
En wie vinden we dan op de bovenste verdieping? In de gesloten afdeling?
Mijn vader zei altijd: don’t stick it in crazyCougar schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:31:
[...]
Maakt niet uit waar je je geld insteekt toch. Als je elke dag maar winst maakt. 😛
Dat gaat over andere palenMoiety schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:47:
[...]
Mijn vader zei altijd: don’t stick it in crazy
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Geniaal, hoe verzin je het. Alvast een preview van jullie bejaardentijd:FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:26:
Ik heb een oma van bijna 104 die in een fijn bejaardenhuis zit. Daar hebben ze een woonkamer waar de ouderen overdag kunnen zitten. Wat mij dan altijd opvalt als ik een bezoekje breng is dat ze met een kliekje van een persoon of 7 rond de tv zitten, en wat enkelingen met een krantje of analoge bezigheid zoals tekenen/schilderen.
Natuurlijk zitten er ook een aantal mensen bij die niet helemaal fris van geest meer zijn en dan is het wel begrijpelijk. Maar niemand zit daar met een telefoontje ofzo, echt stuk voor stuk mensen uit de generatie die de digitalisering/internet compleet gemist heeft.
Ik zie dan al helemaal beelden voor me van een hoog bejaarde slowchat, waar we met z'n allen in zo'n huiskamertje zitten op 26 graden met pantoffels en grijze vestjes aan. Allemaal met een laptop/telefoon/tablet/vr bril, druk aan het traden en memes shitposten.
Anti elppa die super confronterend mensen aanstaart terwijl hij zichzelf helemaal onderschijt met zure dunne drek, Zwembroek die nog steeds op zoek is naar low cap pareltjes maar dan onder de boekenkast en in de laatjes van de keuken.
De tol die de slowchat mods moeten betalen voor jarenlang de boel in het gareel houden...
Taro die in zichzelf de seedphrases van 105 ledgers zit te mompelen tussen de dutjes door, en met een klein banhamertje van Fisher Price af en toe op tafel slaat tot ergenis van de rest van de oudjes.
Voor het fruithapje nog ff snel een x100 zetten, in 1 stoffige zondagmiddag meer geld pakken of verliezen dan een jaarsalaris van zo'n zuster of broeder die de boel bewaakt.
Snachts constant prijs alerts als de prijs volatiel doet, nachtzuster/broeder helemaal gek van al die oudjes die in paniek posities dumpen of aankopen doen, etc![]()
Ik weet het niet, maar denk dat er echt wel een groot verschil zit tussen de oudjes van nu en van de toekomst.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ik weet niet wie het laatst deed maar deze geweldige teksten in een AI generator gooien is wel geniaal:FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:26:
/f/image/3opv3Byzzabkm3pRQi8hDqTh.webp?f=fotoalbum_large)
Steady schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:53:
[...]
Geniaal, hoe verzin je het. Alvast een preview van jullie bejaardentijd:
[Afbeelding]
Dit klinkt wel als een gezellige endgame eigenlijk. Kan ik mij alvast ergens op de wachtlijst zetten?FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:26:
Degene die ooit in XRP zijn gestapt..Moiety schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:36:
[...]
En wie vinden we dan op de bovenste verdieping? In de gesloten afdeling?
Hopelijk bedoelen ze hier 222.000.000 en niet 222Victor Belli schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:54:
[...]
Ik weet niet wie het laatst deed maar deze geweldige teksten in een AI generator gooien is wel geniaal: [Afbeelding]
Zo te zien zit iedereen er wel warmpjes bij
Haha, als je doelt op dat stukje van Japie dan spreekt dat al genoeg tot de verbeelding! Dat staat op zichzelf al als een mooi kunstwerkjesh4d0wman schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:30:
@FrambozenTaart thx gabber, dan ga ik nu alvast maar een plaatje zoeken welke ik tzt compleet vergeet te tonen.
@Guere hebbie nu ook weer inspiratie?
Ik denk toch echt 222, natuurlijk wel vanaf de bounce op 6 cent.jvel92 schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:57:
[...]
Hopelijk bedoelen ze hier 222.000.000 en niet 222
Hahahaha heerlijk weer. Zie nu zo'n puzzel voor me van jan van haasteren. SC editie 1000 stukjesFrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:26:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Haha kan niet wachten. Zet de schultenbrau vast koud.Guere schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:59:
[...]
Haha, als je doelt op dat stukje van Japie dan spreekt dat al genoeg tot de verbeelding! Dat staat op zichzelf al als een mooi kunstwerkje
Verder heb ik hier meestal wel genoeg andere inspiratie! Heb momenteel 3 weken vrij: denk dat ik af en toe wel tijd & zin heb om aan iets nieuws te werken. Sterker nog, zonet al ff wat lopen kloten aan iets dat al eerder is genoemd... een anti elppa persiflage. Het idee dat ik heb vergt alleen behoorlijk wat tijd, dus ik weet niet of ik 'm überhaupt afkrijg en ik doe daarom ook geen enkele belofte over wanneer die eventueel zou verschijnen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als in de top op 420k verkoop en vervolgens de bounce op 6 cent koop, dan vind ik 220 helemaal gezegendFrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:02:
[...]
Ik denk toch echt 222, natuurlijk wel vanaf de bounce op 6 cent.
En de vraag is natuurlijk welke eenheid FIAT of CBDC we tegen die tijd hebben.
Kunnen ook zomaar roebels of renminbi zijn.
Wordt wel eens tijd, dit topic gaat al dagen offtopic.tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:21:
Verwacht wel dat we s00n de ATH gaan aanvallen.
Al sinds de befaamde ban gaat het los hier. En vanavond... Ja.Wispe schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:24:
[...]
Wordt wel eens tijd, dit topic gaat al dagen offtopic.
We moeten toch weer ff de nieuwe pf ath vieren en met wat geluk ook alweer een nieuwe BTC ath straksByteMe_ schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:31:
[...]
Al sinds de befaamde ban gaat het los hier. En vanavond... Ja.
[Afbeelding]
Bijna weer klaar voor de volgende ronde lijkt het met die symmetrische triangle van de laatste uurtjes.Nopheros schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:33:
[...]
We moeten toch weer ff de nieuwe pf ath vieren en met wat geluk ook alweer een nieuwe BTC ath straks
Het is altijd lastig te accepteren dat het leven niet loopt zoals je het zelf hebt bedacht (of hoe de maatschappij verwacht dat het moet lopen).reshi schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:26:
[...]
Dat is wel ronduit klote gewoon. Top dat je tot acceptatie bent gekomen en gelukkig bent. Lijkt mij heel lastig om te accepteren…
En je APY op je seksleven is ook 300+% zonder kinderen dan métLadyS schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:46:
[...]
Het is altijd lastig te accepteren dat het leven niet loopt zoals je het zelf hebt bedacht (of hoe de maatschappij verwacht dat het moet lopen).
We hebben het door omstandigheden relatief snel geaccepteerd. Hadden al wat heftige dingen meegemaakt in het leven met familie en naaste vrienden. Daarnaast veel stelletjes in onze omgeving gezien die jaren (en jaren, en jaren) alleen maar bezig zijn geweest met die ene kinderwens.
Voor ons was die kinderwens uiteindelijk niet groter dan de wens om samen elke dag te genieten zolang het kan, want het kan ook zo over zijn.
We genieten heel erg van de kinderen in onze omgeving, mogen ook echt wat bijdragen in hun leven en ontvangen liefde terug.
En we genieten net zo van onze vrijheden en de tijd/energie die we hebben voor werk, sport, leuke dingen, onze relatie etc. en voelen geen druk van hele grote verplichtingen en zorgen.
Belangrijkste voordeel:
Zonder kinderen kunnen we nu 4x zoveel DCA'en (en samen een goed feestje bouwen als de koers midden in de nacht naar een ATH schiet).
Sex, drugs en crypto. Rinse and repeat.PHPResource schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:48:
[...]
En je ROI op je seksleven is ook 300+% zonder kinderen dan mét
[ Voor 25% gewijzigd door LadyS op 15-12-2024 17:02 ]
Misschien moet je dat even uiteen zetten met wat metrieken en vooruitzichten...tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:21:
Verwacht wel dat we s00n de ATH gaan aanvallen.
Zou wat zijn hèGuere schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:06:
[...]
Misschien moet je dat even uiteen zetten met wat metrieken en vooruitzichten...
Daar heb ik al teveel voor afgeroomdmayhem schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:56:
Nieuwe PF ATH.
*Plopt goeie fles Champagne open* 🥂🍾
Jup, lfg!ByteMe_ schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:37:
[...]
Bijna weer klaar voor de volgende ronde lijkt het met die symmetrische triangle van de laatste uurtjes.
Een what now?ByteMe_ schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:37:
[...]
Bijna weer klaar voor de volgende ronde lijkt het met die symmetrische triangle van de laatste uurtjes.
A $PEPE whale that had been dormant for 600 days transferred all 2.1T $PEPE($52M) to a new address.
— Lookonchain (@lookonchain) 14 december 2024
This whale initially only spent 0.0135 $ETH($27) to buy 2.1T $PEPE and has held it until now.
From $27 to $52M—an extraordinary 1,900,000x return!https://t.co/Et442zxUGk pic.twitter.com/35sp0Iu46E
_Dat_ ben ik niet met je eens.PHPResource schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:48:
[...]
En je APY op je seksleven is ook 300+% zonder kinderen dan mét
Met deze setup morgen 110ktomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:12:
Gokje, voor de weekly close nog een breakout richting 104k
Jij hebt zonder kinderen ook weinig tot geen seks?
Das wel weer heel bullish maar ook de volgende TP dus prima voor mij
Gok iig deze week. Op 105k zit mini muurtje van 200btc op coinbase pro. Daarna is het aardig dun. Hebben alweer aardig lang geconsolideerd. 5k dagje wat niets is word wel weer keer tijd. 7k dagje kan dan ook prima. Das maar +/-6%.tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:24:
[...]
Das wel weer heel bullish maar ook de volgende TP dus prima voor mij
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq