[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 256 Laatste
Acties:
  • 871.861 views

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Lekker zeg, PF ATH op de zondagmiddag 😎

[ Voor 12% gewijzigd door CHRlS op 15-12-2024 13:17 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-01 14:54

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:51:
[...]

Hier slaapt onze dochter sinds een paar nachten matig, komen weer tandjes door en snipverkouden.
Bij ons in bed gehad, gaat ze liggen keten. Terug in haar eigen bed, krijsen en huilen, weer bij ons en keten.
Daarna maar weer in haar eigen bed gelegd en laten huilen, na een kwartier was het stil en konden wij ook weer slapen :X .
Haha, super herkenbaar. Ik word gewoon continue aan mijn haren getrokken als die kleinste bij ons in bed ligt, niet echt ideaal zeg maar. Zodra je haar dan op tilt om naar haar eigen bed te brengen begint ze ook meteen te gillen want ze weet dan gewoon dat ze naar haar eigen bed gaat.

De oudste kan inmiddels wel de rust vinden als ze een keer bij ons in bed komt liggen en kan heerlijk tussen ons in slapen.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 19:31
Lekker weekend pumpert dit

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-01 11:02
Normaal volg ik BTC/EUR niet zo natuurlijk maar als er een ATH te viertje is zet ik hem toch maar even op. Nog ~150 EUR op kraken :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 19:31
YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:20:
[...]

Haha, super herkenbaar. Ik word gewoon continue aan mijn haren getrokken als die kleinste bij ons in bed ligt, niet echt ideaal zeg maar. Zodra je haar dan op tilt om naar haar eigen bed te brengen begint ze ook meteen te gillen want ze weet dan gewoon dat ze naar haar eigen bed gaat. De jongste probeert het nog wel eens, met altijd hetzelfde antwoord en resultaat 😂 gaat ‘m niet worden.

De oudste kan inmiddels wel de rust vinden als ze een keer bij ons in bed komt liggen en kan heerlijk tussen ons in slapen.
Wij hebben dat gelukkig nooit gedaan, kinderen tussen ons in bed..op een enkele uitzondering na.

Zie het ook bij een vriend, die kleine wordt straks 5 en slaapt nog steeds elke nacht tussen hun. Altijd halfbakken doorgezet met het slapen in een eigen bed dus ja, zodra die door heeft dat ze in haar eigen bed moet slapen is het complete drama

Ik moet daar echt niet aan denken; elke nacht een kind naast je in bed waardoor je zelf beroerd slaapt en elke nacht op het randje ligt.. en je zelf samen ook geen privacy meer hebt in je eigen slaapkamer :+

[ Voor 4% gewijzigd door sjorremans op 15-12-2024 13:30 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11-2025
Ziet er nagenoeg hetzelfde uit als de periode oct-dec vorig jaar. Toen we de 38 doorbraken en vlogen naar de 43k

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
103k - yihaa

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kl4XY7KNnsnFxnhfvKCEMIpsjIE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8wDcgxzHZUxcerhwSe0wIRmg.jpg?f=user_large

Lekkah!

• twit
  • Laatst online: 02-01 11:02
twit schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:28:
[...]

Normaal volg ik BTC/EUR niet zo natuurlijk maar als er een ATH te viertje is zet ik hem toch maar even op. Nog ~150 EUR op kraken :)
Daar is tie al :) 8)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• YES

YES

Moderator General Chat
sjorremans schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:29:
[...]

Wij hebben dat gelukkig nooit gedaan, kinderen tussen ons in bed..op een enkele uitzondering na.

Zie het ook bij een vriend, die kleine wordt straks 5 en slaapt nog steeds elke nacht tussen hun. Altijd halfbakken doorgezet met het slapen in een eigen bed dus ja, zodra die door heeft dat ze in haar eigen bed moet slapen is het complete drama

Ik moet daar echt niet aan denken; elke nacht een kind naast je in bed waardoor je zelf beroerd slaapt en elke nacht op het randje ligt.. en je zelf samen ook geen privacy meer hebt in je eigen slaapkamer :+
Ik zie niet helemaal wat je punt is. Wat jij beschrijft is totaal niet van toepassing op ons.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 14:18
Met al die kinderverhalen is t meer n weekend pampert -O-

Ik lul ook zomaar wat

• YES

YES

Moderator General Chat
shovelhead1340 schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Gsp3YNvrKC8VqMDYodYFto8VOE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N94ewJqjSx8AY5iKEz1G5jn0.jpg?f=fotoalbum_large

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12-2025

filthy rich

löp wa los

Richh schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:50:
[...]

China is veel slimmer, zij hebben namelijk dingen zoals een 'visie'. En oneindig diepe zakken.
Ondertussen denkt verdeeld Europa maximaal 1 stemronde vooruit en is het alleen belangrijk dat het NU betaalbaarder moet worden. Daar maakt China natuurlijk gebruik van.

Voor talloze grondstoffen geldt dat China bereid Is geweest om deze tegen kostprijs te verkopen, misschien soms zelfs met verlies. Gevolg: alle concurrentie gaat failliet. Alle infra en handel droogt op. En als het eenmaal zover is gekomen, dan kan China de prijzen opschroeven en de monopolie benutten. Dit gebeurd nu al voor allerlei essentiele goederen. Talloze goederen en producten komen uiteindelijk uit Azië.

De auto industrie is inderdaad next. En daarmee een van de laatste stukjes echte maakindustrie in West Europa. En dat is uiteindelijk gewoon onze eigen keuze en een vicieuze cirkel die zichzelf aansterkt.

[...]

De wereld is groter dan West Europa, in China is de transitie al heel lang gaande en die is veel bepalender voor de toekomst dan wat een EU besluit met wel of geen verbod op ICE's.

Belangrijkste om je te realiseren is: met een ICE blijf je afhankelijk van de import van olie. Dat hebben we in de Europese Unie niet voldoende voor enkel het wegverkeer. Dus misschien importeer je niet de auto - maar je importeert wel tienduizenden liters benzine om het ding te laten rollen.

Voor West Europa is elektrificatie de enige weg om onafhankelijk te zijn en zo op de lange termijn over eigen prijzen en stabiliteit te kunnen gaan. Maarja, dan moeten we wel een visie hebben en verder kijken dan 1 regeerperiode.
Klopt we kunnen als EU en helemaal als NL bar weinig nog zelf. Alles verplaatst naar china, want goedkoper. Indirect wordt je dan ook de bitch van china, als je zelf niks meer kan (produceren).

en aans löpt wa vast

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01 17:17
YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:20:
[...]

Haha, super herkenbaar. Ik word gewoon continue aan mijn haren getrokken als die kleinste bij ons in bed ligt, niet echt ideaal zeg maar. Zodra je haar dan op tilt om naar haar eigen bed te brengen begint ze ook meteen te gillen want ze weet dan gewoon dat ze naar haar eigen bed gaat.

De laatste tijd slaapt mijn zoontje bij mij, die heeft behoefte aan meer rust want slapen bij moeder en zusje vind ie voortaan te druk.
moet nog steeds wel beetje wennen want ik ben al 2 jaar gewend om alleen te slapen.

nothing stops this train

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:46:
[...]

De laatste tijd slaapt mijn zoontje bij mij, die heeft behoefte aan meer rust want slapen bij moeder en zusje vind ie voortaan te druk.
moet nog steeds wel beetje wennen want ik ben al 2 jaar gewend om alleen te slapen.
Gelukkig had je de afgelopen maand wat extra tijd vrij om er aan te wennen.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11-2025
Hier zo het eerste ''kerstetentje'' met 4 stellen die we nog kennen van de zwangerschapscursus (om even in het thema te blijven).
1 vriend sinds 4 weken actief via bybit en bitvavo ingestapt na wat eerdere (kortstondige) verhalen van mij.. ''hey jij deed toch iets met crypto..'' en zo geschiedde

Hopelijk gaat de avond niet teveel over luiers (alweer 2,5 jaar alle kleintjes gelukkig) en al zeker niet teveel over crypto.
Een ATH zou wel mooi zijn zo :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:46:
[...]

Poeh, ik vind dit serieus wel heftig hoor.
Is er tussen jouw vrouw/vriendin gewoon geen liefde meer en zijn jullie 'voor de kinderen' nog bij elkaar, of is er iets anders?

• Kol Nedra
YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:50:
[...]

Poeh, ik vind dit serieus wel heftig hoor.
Is er tussen jouw vrouw/vriendin gewoon geen liefde meer en zijn jullie 'voor de kinderen' nog bij elkaar, of is er iets anders?
is ook heftig (geweest) heb er nu vrede mee en zijn bij elkaar voor de kids/financiën en ook handig ivm 3 ploegendienst/tijden.

en waar het naar toegaat weet ik in mijn achterhoofd al wel...

we kunnen gelukkig gewoon door 1 deur, vrijwel weinig ruzie en we zitten voor de kids gelukkig op 1 lijn.
zolang de kids er niet onder lijden is het prima, kinderen blijven op nr1 staan! Je wilt toch het beste voor ze

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

knakworst

Get more sats!

LadyS schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:00:
[...]

Zie filmpje @Guere.
Is zeer treffend, kreeg ik op vermakelijke wijze hier thuis te horen :+

... bij de 420K post ik zeker mijn babe-plaatje beloofd
Gelukkig heb je dan nog een paar maanden. Tegen die tijd weet dall-e dat een mens 5 vingers heeft.

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-12-2025
shovelhead1340 schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:43:
[...]

Pampert, die mag wat mij betreft in het SCwoordenboek 😄

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:20
WarsemaW schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:37:
[...]

Onze tweede was een huilbaby. Man man man, dan kom je er achter dat slaap echt wel noodzaak is. Na anderhalf jaar een pedagoog er bij gehaald die het volgende advies had: Opvoeding was prima, binding was prima, sfeertje thuis was prima. Ik zie eigenlijk geen andere optie dan jullie te vertellen dat je het moet uitzitten. Anderhalve maand later ging ze lopen en was het klaar, schijnt frustratie te zijn geweest aldus de pedagoog.
Parasiet? Ik heb in donkere momenten veel ergere benamingen door mijn hoofd laten schieten. Hier heeft mijn dochter gelukkig geen last van gehad en nu een paar jaar later hebben we het ontzettend goed.

@elektriekert ik weet niet of het je eerste is maar het wordt echt steeds beter en steeds leuker! Maar de schaduw kant die het hebben van een kind/kinderen kan hebben daar heeft niemand het over in onze perfecte-plaatje-maatschappij en daar heb ik het best moeilijk mee gehad.
Wij hebben het wel getroffen met onze dochter. Ze sliep na 10 dagen al langer dan 5 uur aan een stuk, na een maand al 8 uur. Voor ons waren de afgelopen nachten het ergste in een heel jaar, dus wij prijzen onszelf wel gelukkig :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:59:
[...]

is ook heftig (geweest) heb er nu vrede mee en zijn bij elkaar voor de kids/financiën en ook handig ivm 3 ploegendienst/tijden.
Tja, maar op deze manier kan je wel eenzaam zijn terwijl je samenwoont, qua genegenheid/intimiteit ook zeg maar. Of niet?
Scheiden zodra de kids de deur uit zijn? Of iets anders?
we kunnen gelukkig gewoon door 1 deur, vrijwel weinig ruzie en we zitten voor de kids gelukkig op 1 lijn.
zolang de kids er niet onder lijden is het prima, kinderen blijven op nr1 staan! Je wilt toch het beste voor ze
Ja dat is wel mooi natuurlijk, zou je niet met elkaar kunnen dan was het geheid slecht geweest voor de kids.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01 16:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8VRMaHIm1BlfzDa1z9pN5foIbY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wA7ouVNq3vQy8DnD545Iw5CD.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:04:
[...]

Wij hebben het wel getroffen met onze dochter. Ze sliep na 10 dagen al langer dan 5 uur aan een stuk, na een maand al 8 uur. Voor ons waren de afgelopen nachten het ergste in een heel jaar, dus wij prijzen onszelf wel gelukkig :)
Haha ja hier ook, gekke kind slaapt al sinds maand 1 gewoon 12 uur, die gooien we rond 19u erin en rond 6.30 a 7.00 hoor je hem weer :+

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:15
YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:04:
[...]

Scheiden zodra de kids de deur uit zijn? OF iets ander?
OnlyFans? :9

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• YES

YES

Moderator General Chat
Hehe, heb hem meteen ge-edit ;)

• WarsemaW
elektriekert schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:04:
[...]

Zo ging dat bij onze oudste dochter ook. Super fijn, dan kun je heel intens genieten. beetje zoals dit:

• WarsemaW
[...]

Heftig man... succes en sterkte...

sowieso de afgelopen jaren veel intense verhalen voor bij zien komen hier.
Bijzonder dat iedereen dat deelt. Bijzonder clubje mensen.

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10-2025
Wij hebben een zoontje van nu 7 en een tweeling van nu 5. Slapen gaat gelukkig fantastisch nu, je kan figuurlijk een kanon afschieten.

Maar dat is heel anders geweest, 2 kinderen snachts voeden, 1 wakker betekend 3 wakker want de oudste kon net als ons niet slapen. Jaaaaren zo geweest, 20x per nacht er uit, je bent compleet naar de kl*ten. Hierdoor gaat alles van je af, je werk, je vrienden, je romantiek, alles eigenlijk. Ook net als bovenstaande verhalen, vaak een in het bed.

Er zit nog geen knip in, maar nooit weer haha!!

Een echte golver is nooit uitgeput

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Sterkte, was een grapje natuurlijk he :(:)

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:35
Kinderen is een beetje als crypto. Je kunt mensen niet overtuigen als ze niks hebben, maar het gemis is enorm er niets meer is.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:35
Ontopic

Sorry wipsel

[ Voor 92% gewijzigd door Alpina op 15-12-2024 14:38 ]

• Kol Nedra
wil er niet teveel over zeggen meer, het allemaal lastig en ik hoop dat de meeste hier een fijne relatie hebben, dat is eigenlijk toch het mooiste wat je kan hebben naast gezondheid!

dus when BTC $250k?

nothing stops this train

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Wederom pleur je een plaatje van een kankerstaafje hier in dit topic. Waarom is dat?

Ga eens wat nuttigs doen ipv mensen hier te treiteren met zulke plaatjes.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:46
Als ik de geluk heb om oud genoeg te worden om naar een bejaardentehuis te mogen of verzorging nodig heb wil ik niet dat mijn zoon mij verzorgd. Hij mag zijn eigen leven leven en doen wat hij wil doen.

Als hij mij soms belt of een keertje langs komt wordt dat mijn hoogtepunt van mijn week/maand/leven. Dan heb ik iets om naar uit te kijken terwijl ik wegrot en mij herinnering met mijn geliefden koester.

En als ik met btc ervoor kan zorgen dat ik echt niet zijn zorg nodig heb en zijn leven makkelijker kan maken, is missie geslaagd.

Misschien denk ik heel anders als het zoveer is of denk ik helemaal niet.

We shall see.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Alpina
Wispe schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:19:
[...]

Wederom pleur je een plaatje van een kankerstaafje hier in dit topic. Waarom is dat?

Snowflake :*)

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
LadyS schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:35:
[...]

Ik ben geen mama.
Was ons gegund, toen toch niet, dus daarna erg helaas en nu inmiddels bewust en gelukkig.
Dat is wel ronduit klote gewoon. Top dat je tot acceptatie bent gekomen en gelukkig bent. Lijkt mij heel lastig om te accepteren…

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:04

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:19:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9E6Ae0OrZSMmmcspiJ3S_ghEGZU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IwCIuP0XWjDZ2HU4kUqkvfQS.gif?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 15-12-2024 14:27 ]

• YES

YES

Moderator General Chat

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Toch maar aangepast. Wil niet de kat op het spek binden.

• Alpina
Ja jezus zeg, ik zocht eigenlijk die meme van vallende baby maar denk gooi snel deze erin.

Mag ook al niet meer. Dus we hebben geen memes, geen babes en geen bierplaatjes meer.

Maar wel een Bitcoin ath, wat ook wat waard is ;)

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:28:
[...]

Toch maar aangepast. Wil niet de kat op het spek binden.
Huh waarom? Ik zou ook geen katten op spek gaan binden, vind ik sneu, maar die gif was prima!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ach natuurlijk kan het nog wel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zIavfm1Y_KyOwCSoR1YvsQR0iNM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/AhOuuR9gojMb3BF8oqUDA03i.gif?f=user_large

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 14:18
YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:30:
[...]

Huh waarom? Ik zou ook geen katten op spek gaan binden, vind ik sneu, maar die gif was prima!
Ook gewoon goor, al die katteharen op je spek

Ik lul ook zomaar wat

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Alpina schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:29:
[...]

Ja jezus zeg, ik zocht eigenlijk die meme van vallende baby maar denk gooi snel deze erin.

Mag ook al niet meer. Dus we hebben geen memes, geen babes en geen bierplaatjes meer.

Mag zeker wel. Echt niks mis mee. Maar ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om te stoppen met roken. Dus mijn reactie op Wispe zelf heb ik maar aangepast. Die xrp miem moet gewoon kunnen.

• Alpina
Darrell schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:33:
[...]

Mag zeker wel. Echt niks mis mee. Maar ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om te stoppen met roken. Dus mijn reactie op Wispe zelf heb ik maar aangepast. Die xrp miem moet gewoon kunnen.
Oh ja zeker hoor. Ik kan af en toe met een avondje uit nog eens een peukie doen. Vandaag al weer last van dus meteen afgeleerd.

Verder 3 jaar gestopt maar kan nu niet zeggen dat ik offended raak door een plaatje of als iemand naast me staat te roken.

Ongezond is het sowieso maar wat niet tegenwoordig.

Ik haal m weg voor de wel offended mensen :)

• Gipsy King
  • Laatst online: 18-12-2025
Als dat ventje een hodler was opt moment van de foto is hij nu koning. Of xrp nu drek is of niet.

Thanks mom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_QIPvmGhyeXNoOtgSvEGeIOD3PE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/THchXySgpLH6B92lsopLZQWy.jpg?f=fotoalbum_large

• MrFX
  • Laatst online: 26-12-2025
Alpina schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:37:
[...]

Oh ja zeker hoor. Ik kan af en toe met een avondje uit nog eens een peukie doen. Vandaag al weer last van dus meteen afgeleerd.

Verder 3 jaar gestopt maar kan nu niet zeggen dat ik offended raak door een plaatje of als iemand naast me staat te roken.

Ongezond is het sowieso maar wat niet tegenwoordig.

Ik haal m weg voor de wel offended mensen :)
Daar is niemand bij gebaat. Je moet je daemons gewoon onder ogen komen.

Tegenwoordig wordt niets meer gepikt en alles betutteld.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:29:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qw2gQOLLDpjkXgdqrEAHPjtJc9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tGs61FTd3yzPBM5l8SeEETra.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Alpina
MrFX schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:42:
[...]

Daar is niemand bij gebaat. Je moet je daemons gewoon onder ogen komen.

Tegenwoordig wordt niets minder gepikt en alles betutteld.
Daemons of dragons toys?

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08-2025

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Gondor schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:21:
Als ik de geluk heb om oud genoeg te worden om naar een bejaardentehuis te mogen of verzorging nodig heb wil ik niet dat mijn zoon mij verzorgd. Hij mag zijn eigen leven leven en doen wat hij wil doen.

Als hij mij soms belt of een keertje langs komt wordt dat mijn hoogtepunt van mijn week/maand/leven. Dan heb ik iets om naar uit te kijken terwijl ik wegrot en mij herinnering met mijn geliefden koester.

En als ik met btc ervoor kan zorgen dat ik echt niet zijn zorg nodig heb en zijn leven makkelijker kan maken, is missie geslaagd.

Misschien denk ik heel anders als het zoveer is of denk ik helemaal niet.

We shall see.
Denk dat ik op een goed/mooi moment een pil of spuitje neem en een ledger richting de kids schuif. :+

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:34
Tegen die tijd zitten we al met z'n allen op de lijndienst naar Mars omdat Tsaar Musk in z'n 4e periode heeft besloten om de dollar in te ruilen voor Dogecoin waardoor de hele wereldeconomie in elkaar is gestort en we met zijn allen Marscoins gaan minen op Mars via Neuralink dat daarvoor onze hersencapaciteit gebruikt.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ik heb een oma van bijna 104 die in een fijn bejaardenhuis zit. Daar hebben ze een woonkamer waar de ouderen overdag kunnen zitten. Wat mij dan altijd opvalt als ik een bezoekje breng is dat ze met een kliekje van een persoon of 7 rond de tv zitten, en wat enkelingen met een krantje of analoge bezigheid zoals tekenen/schilderen.

Natuurlijk zitten er ook een aantal mensen bij die niet helemaal fris van geest meer zijn en dan is het wel begrijpelijk. Maar niemand zit daar met een telefoontje ofzo, echt stuk voor stuk mensen uit de generatie die de digitalisering/internet compleet gemist heeft.

Ben wel benieuwd hoe dat straks gaat als de huidige generatie hoog bejaard is.

Ik zie dan al helemaal beelden voor me van een hoog bejaarde slowchat, waar we met z'n allen in zo'n huiskamertje zitten op 26 graden met pantoffels en grijze vestjes aan. Allemaal met een laptop/telefoon/tablet/vr bril, druk aan het traden en memes shitposten.

LadyS die geschokt is als er een babe van onder de 70 wordt gepost.

Wispe en Alpina samen aan de sigaren, terwijl ze kibbelen over wie het eerst met de traplift mag.

Anti elppa die super confronterend mensen aanstaart terwijl hij zichzelf helemaal onderschijt met zure dunne drek, Zwembroek die nog steeds op zoek is naar low cap pareltjes maar dan onder de boekenkast en in de laatjes van de keuken.

Kol Nedra die weer eens alleen in de hoek zit omdat hij is gebanned.

De tol die de slowchat mods moeten betalen voor jarenlang de boel in het gareel houden...

Tomtom901 met een Porsche petje en een rollator met dikke velgen, die tegengehouden wordt door de zuster omdat hij chronisch verward op zoek is naar zijn Porsche en de huiskamer wil verlaten terwijl hij al 10 jaar rijontzegging heeft...

Taro die in zichzelf de seedphrases van 105 ledgers zit te mompelen tussen de dutjes door, en met een klein banhamertje van Fisher Price af en toe op tafel slaat tot ergenis van de rest van de oudjes.

Voor het fruithapje nog ff snel een x100 zetten, in 1 stoffige zondagmiddag meer geld pakken of verliezen dan een jaarsalaris van zo'n zuster of broeder die de boel bewaakt.

Snachts constant prijs alerts als de prijs volatiel doet, nachtzuster/broeder helemaal gek van al die oudjes die in paniek posities dumpen of aankopen doen, etc _O-

Ik weet het niet, maar denk dat er echt wel een groot verschil zit tussen de oudjes van nu en van de toekomst.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:26:

Tomtom901 met een Porsche petje en een rollator met dikke velgen, die tegengehouden wordt door de zuster omdat hij chronisch verward op zoek is naar zijn Porsche en de huiskamer wil verlaten terwijl hij al 10 jaar rijontzegging heeft...
Hahahahahaha

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@FrambozenTaart thx gabber, dan ga ik nu alvast maar een plaatje zoeken welke ik tzt compleet vergeet te tonen.

@Guere hebbie nu ook weer inspiratie? :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
Gipsy King schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:38:
[...]

Als dat ventje een hodler was opt moment van de foto is hij nu koning. Of xrp nu drek is of niet.

Thanks mom.

[Afbeelding]
Maakt niet uit waar je je geld insteekt toch. Als je elke dag maar winst maakt. 😛

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-01 09:57

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Met 2 TP's in de incontinentieluier

• Wispe
  • Niet online

Wispe en Alpina samen aan de sigaren, terwijl ze kibbelen over wie het eerst met de traplift mag.
_O-

@Alpina mag eerst, zo aardig kan ik wel zijn.

• Moiety
Ik heb een oma van bijna 104 die in een fijn bejaardenhuis zit. Daar hebben ze een woonkamer waar de ouderen overdag kunnen zitten. Wat mij dan altijd opvalt als ik een bezoekje breng is dat ze met een kliekje van een persoon of 7 rond de tv zitten, en wat enkelingen met een krantje of analoge bezigheid zoals tekenen/schilderen.

Natuurlijk zitten er ook een aantal mensen bij die niet helemaal fris van geest meer zijn en dan is het wel begrijpelijk. Maar niemand zit daar met een telefoontje ofzo, echt stuk voor stuk mensen uit de generatie die de digitalisering/internet compleet gemist heeft.

Ik zie dan al helemaal beelden voor me van een hoog bejaarde slowchat, waar we met z'n allen in zo'n huiskamertje zitten op 26 graden met pantoffels en grijze vestjes aan. Allemaal met een laptop/telefoon/tablet/vr bril, druk aan het traden en memes shitposten.

Anti elppa die super confronterend mensen aanstaart terwijl hij zichzelf helemaal onderschijt met zure dunne drek, Zwembroek die nog steeds op zoek is naar low cap pareltjes maar dan onder de boekenkast en in de laatjes van de keuken.

De tol die de slowchat mods moeten betalen voor jarenlang de boel in het gareel houden...

Taro die in zichzelf de seedphrases van 105 ledgers zit te mompelen tussen de dutjes door, en met een klein banhamertje van Fisher Price af en toe op tafel slaat tot ergenis van de rest van de oudjes.

Voor het fruithapje nog ff snel een x100 zetten, in 1 stoffige zondagmiddag meer geld pakken of verliezen dan een jaarsalaris van zo'n zuster of broeder die de boel bewaakt.

Snachts constant prijs alerts als de prijs volatiel doet, nachtzuster/broeder helemaal gek van al die oudjes die in paniek posities dumpen of aankopen doen, etc _O-

Ik weet het niet, maar denk dat er echt wel een groot verschil zit tussen de oudjes van nu en van de toekomst.
En wie vinden we dan op de bovenste verdieping? In de gesloten afdeling?

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:24
Is dat een memecoin? :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Wispe
  • Niet online
Moiety schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:36:
[...]

Die Bansheeboy. In een dwangbuis.

• Moiety
Cougar schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:31:
[...]

Maakt niet uit waar je je geld insteekt toch. Als je elke dag maar winst maakt. 😛
Mijn vader zei altijd: don’t stick it in crazy

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Moiety schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:47:
[...]

Mijn vader zei altijd: don’t stick it in crazy
Dat gaat over andere palen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-01 13:40

Geniaal, hoe verzin je het. Alvast een preview van jullie bejaardentijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DJ01x5iZZPKEKQTMV97sd6lAC7s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v347DFLxO6MT3nGXHLnK7aJQ.webp?f=fotoalbum_large

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:34

Ik weet niet wie het laatst deed maar deze geweldige teksten in een AI generator gooien is wel geniaal: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDh9gEylpxVSQ6mtFfY-URztgWA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3opv3Byzzabkm3pRQi8hDqTh.webp?f=fotoalbum_large

Zo te zien zit iedereen er wel warmpjes bij O+

• FrambozenTaart
  • Niet online
Steady schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:53:
[...]

Geniaal, hoe verzin je het. Alvast een preview van jullie bejaardentijd:

[Afbeelding]
_O-

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:50

Dit klinkt wel als een gezellige endgame eigenlijk. Kan ik mij alvast ergens op de wachtlijst zetten?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:20
Moiety schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:36:
[...]

Degene die ooit in XRP zijn gestapt..

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-01 18:47
Victor Belli schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:54:
[...]

Ik weet niet wie het laatst deed maar deze geweldige teksten in een AI generator gooien is wel geniaal: [Afbeelding]

Zo te zien zit iedereen er wel warmpjes bij O+
Hopelijk bedoelen ze hier 222.000.000 en niet 222

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06
sh4d0wman schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:30:
@FrambozenTaart thx gabber, dan ga ik nu alvast maar een plaatje zoeken welke ik tzt compleet vergeet te tonen.

@Guere hebbie nu ook weer inspiratie? :>
Haha, als je doelt op dat stukje van Japie dan spreekt dat al genoeg tot de verbeelding! Dat staat op zichzelf al als een mooi kunstwerkje :D

Verder heb ik hier meestal wel genoeg andere inspiratie! Heb momenteel 3 weken vrij: denk dat ik af en toe wel tijd & zin heb om aan iets nieuws te werken. Sterker nog, zonet al ff wat lopen kloten aan iets dat al eerder is genoemd... een anti elppa persiflage. Het idee dat ik heb vergt alleen behoorlijk wat tijd, dus ik weet niet of ik 'm überhaupt afkrijg en ik doe daarom ook geen enkele belofte over wanneer die eventueel zou verschijnen :+

• FrambozenTaart
  • Niet online
jvel92 schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:57:
[...]

Hopelijk bedoelen ze hier 222.000.000 en niet 222
Ik denk toch echt 222, natuurlijk wel vanaf de bounce op 6 cent.

En de vraag is natuurlijk welke eenheid FIAT of CBDC we tegen die tijd hebben.

Kunnen ook zomaar roebels of renminbi zijn.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01 14:58

Hahahaha heerlijk weer. Zie nu zo'n puzzel voor me van jan van haasteren. SC editie 1000 stukjes

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
Guere schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:59:
[...]

Haha, als je doelt op dat stukje van Japie dan spreekt dat al genoeg tot de verbeelding! Dat staat op zichzelf al als een mooi kunstwerkje :D

Verder heb ik hier meestal wel genoeg andere inspiratie! Heb momenteel 3 weken vrij: denk dat ik af en toe wel tijd & zin heb om aan iets nieuws te werken. Sterker nog, zonet al ff wat lopen kloten aan iets dat al eerder is genoemd... een anti elppa persiflage. Het idee dat ik heb vergt alleen behoorlijk wat tijd, dus ik weet niet of ik 'm überhaupt afkrijg en ik doe daarom ook geen enkele belofte over wanneer die eventueel zou verschijnen :+
Haha kan niet wachten. Zet de schultenbrau vast koud.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Guere ga eens wat doen dan ipv mij te quoten. :P Grapje natuurlijk :>

Valt me wel tegen dat in dat eerste AI plaatje de verzorgers ons lopen te dissen. Gaan er met het looprek van opa een insta pic staan maken. :-(

Ik regel wel verzorgsters. Tegen die tijd is NL zo grijs dat alle werkvolk immigranten zijn.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSdaZSFBOUdDXV7VlVk2h0IxEaSYec33Ysj4A&usqp=CAU

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Verwacht wel dat we s00n de ATH gaan aanvallen.

• jvel92
FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:02:
[...]

Ik denk toch echt 222, natuurlijk wel vanaf de bounce op 6 cent.

En de vraag is natuurlijk welke eenheid FIAT of CBDC we tegen die tijd hebben.

Kunnen ook zomaar roebels of renminbi zijn.
Als in de top op 420k verkoop en vervolgens de bounce op 6 cent koop, dan vind ik 220 helemaal gezegend :P

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:21:
Wordt wel eens tijd, dit topic gaat al dagen offtopic. :+

• jvel92
Betaald met de Bybit card dus 10% cashback en daarom on-topic :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ieEjGciyhalIMqb1ShuMU-Zkrn0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eGWDX0mvcz4FQMgHvpm8oktD.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:24:
[...]

Wordt wel eens tijd, dit topic gaat al dagen offtopic. :+
Al sinds de befaamde ban gaat het los hier. En vanavond... Ja.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r-793246zY4UJhHFFQZrqlLrIPU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZZ4AfqKkagsK5lrzIl9NmBpE.png?f=user_large

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:36
ByteMe_ schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:31:
[...]

Al sinds de befaamde ban gaat het los hier. En vanavond... Ja.

[Afbeelding]
We moeten toch weer ff de nieuwe pf ath vieren en met wat geluk ook alweer een nieuwe BTC ath straks *O*

• ByteMe_
  • Niet online
Nopheros schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:33:
[...]

We moeten toch weer ff de nieuwe pf ath vieren en met wat geluk ook alweer een nieuwe BTC ath straks *O*
Bijna weer klaar voor de volgende ronde lijkt het met die symmetrische triangle van de laatste uurtjes.

• LadyS
  • Laatst online: 24-12-2025
reshi schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:26:
[...]

Dat is wel ronduit klote gewoon. Top dat je tot acceptatie bent gekomen en gelukkig bent. Lijkt mij heel lastig om te accepteren…
Het is altijd lastig te accepteren dat het leven niet loopt zoals je het zelf hebt bedacht (of hoe de maatschappij verwacht dat het moet lopen).

We hebben het door omstandigheden relatief snel geaccepteerd. Hadden al wat heftige dingen meegemaakt in het leven met familie en naaste vrienden. Daarnaast veel stelletjes in onze omgeving gezien die jaren (en jaren, en jaren) alleen maar bezig zijn geweest met die ene kinderwens.
Voor ons was die kinderwens uiteindelijk niet groter dan de wens om samen elke dag te genieten zolang het kan, want het kan ook zo over zijn.

We genieten heel erg van de kinderen in onze omgeving, mogen ook echt wat bijdragen in hun leven en ontvangen liefde terug.
En we genieten net zo van onze vrijheden en de tijd/energie die we hebben voor werk, sport, leuke dingen, onze relatie etc. en voelen geen druk van hele grote verplichtingen en zorgen.

Belangrijkste voordeel:
Zonder kinderen kunnen we nu 4x zoveel DCA'en (en samen een goed feestje bouwen als de koers midden in de nacht naar een ATH schiet).

• PHPResource
  • Laatst online: 02-01 08:12
LadyS schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:46:
[...]

Het is altijd lastig te accepteren dat het leven niet loopt zoals je het zelf hebt bedacht (of hoe de maatschappij verwacht dat het moet lopen).

We hebben het door omstandigheden relatief snel geaccepteerd. Hadden al wat heftige dingen meegemaakt in het leven met familie en naaste vrienden. Daarnaast veel stelletjes in onze omgeving gezien die jaren (en jaren, en jaren) alleen maar bezig zijn geweest met die ene kinderwens.
Voor ons was die kinderwens uiteindelijk niet groter dan de wens om samen elke dag te genieten zolang het kan, want het kan ook zo over zijn.

We genieten heel erg van de kinderen in onze omgeving, mogen ook echt wat bijdragen in hun leven en ontvangen liefde terug.
En we genieten net zo van onze vrijheden en de tijd/energie die we hebben voor werk, sport, leuke dingen, onze relatie etc. en voelen geen druk van hele grote verplichtingen en zorgen.

Belangrijkste voordeel:
Zonder kinderen kunnen we nu 4x zoveel DCA'en (en samen een goed feestje bouwen als de koers midden in de nacht naar een ATH schiet).
En je APY op je seksleven is ook 300+% zonder kinderen dan mét

• LadyS
  • Laatst online: 24-12-2025
PHPResource schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:48:
[...]

En je ROI op je seksleven is ook 300+% zonder kinderen dan mét
Sex, drugs en crypto. Rinse and repeat. 8)

Edit: en toen spatte de droom uiteen ... ook zonder kinderen zijn er nog genoeg zaken die gedaan moeten worden en is het leven niet elke minuut een feestje :+

[ Voor 25% gewijzigd door LadyS op 15-12-2024 17:02 ]

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

mayhem

Nieuwe PF ATH.

*Plopt goeie fles Champagne open* 🥂🍾

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06
tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:21:
Misschien moet je dat even uiteen zetten met wat metrieken en vooruitzichten... :P

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:06:
[...]

Misschien moet je dat even uiteen zetten met wat metrieken en vooruitzichten... :P
Zou wat zijn hè

• Moiety
mayhem schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:56:
Nieuwe PF ATH.

*Plopt goeie fles Champagne open* 🥂🍾
Daar heb ik al teveel voor afgeroomd -O-

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
LFG!!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-01 10:22
Sja 103000$ mag er geen babe geplaats worden mietjes.

Ik doe er wel een,Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFeaau7FvTh6WHfXd4gGJg51MC8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CusA507RTwGea3OsdH303KYQ.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Niet online
ByteMe_ schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:37:
[...]

Bijna weer klaar voor de volgende ronde lijkt het met die symmetrische triangle van de laatste uurtjes.
Jup, lfg!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
ByteMe_ schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:37:
[...]

Een what now?

• Gipsy King
  • Laatst online: 18-12-2025

• Lentehoofdje
  • Laatst online: 10-08-2025

Lentehoofdje

Ago ergo sum

PHPResource schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:48:
[...]

En je APY op je seksleven is ook 300+% zonder kinderen dan mét
_Dat_ ben ik niet met je eens. 8)

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Gokje, voor de weekly close nog een breakout richting 104k

• anti elppa
tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:12:
Gokje, voor de weekly close nog een breakout richting 104k
Met deze setup morgen 110k

• MrFX
  • Laatst online: 26-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AxIz_k_6_Zur_lG9BXxv96eyH5Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XcwTkRD52CxJd9MXOpkrCq2x.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• PHPResource
  • Laatst online: 02-01 08:12
Lentehoofdje schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:11:
[...]

_Dat_ ben ik niet met je eens. 8)
Jij hebt zonder kinderen ook weinig tot geen seks? :7

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Das wel weer heel bullish maar ook de volgende TP dus prima voor mij :)

• anti elppa
tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:24:
[...]

Das wel weer heel bullish maar ook de volgende TP dus prima voor mij :)
Gok iig deze week. Op 105k zit mini muurtje van 200btc op coinbase pro. Daarna is het aardig dun. Hebben alweer aardig lang geconsolideerd. 5k dagje wat niets is word wel weer keer tijd. 7k dagje kan dan ook prima. Das maar +/-6%.

Pagina: 1 ... 79 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!