[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 256 Laatste
Acties:
  • 871.857 views

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
reshi schreef op zondag 15 december 2024 @ 05:58:
Zo… goedemorgen :?
Lekker off topic op de zaterdagavond, goed bezig. We stuiteren weer mooi af op de $101.800, terug naar 99k of gaan we toch door naar boven?
Geen idee, sowieso eerst koffie.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Peterre schreef op zondag 15 december 2024 @ 03:58:
[...]

wat was de trigger voor de val van het Romeinse rijk ?
XRP

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-01 12:38
Gisteravond vroeg naar bed geweest maar weer een mooie take profit vannacht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tl0NW4cJ-EjWEfDUF7mVDuutjlw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f7igdbFEvr62re0SkDBs0V0I.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 06:04:
[...]

Geen idee, sowieso eerst koffie.
En een nicotinepleister.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:51
Superdomme vraag misschien hier. Heb net een klein bedrag in de presale van een coin gestopt (BTFD). Betaald door DOGE te sturen vanaf mijn Coinbase wallet. Nu zie ik op de website staan dat ik inderdaad voor het gekozen bedrag gekocht heb (door mijn Coinbase wallet te connecten) en snap ik dat ik die coins pas kan claimen als de presale over is. Maar hoe werkt dat dan? Waar krijg ik ze dan in welke wallet? Heb ook Metamask gedownload want dat stond op de website - kan ik ze daar dan claimen? Of had ik meteen vanuit Metamask moeten kopen en ben ik dat kleine bedrag via Coinbase nu kwijt?

Sorry voor de ongetwijfeld domme vragen, maar zo’n presale is helemaal nieuw voor mij.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 15 december 2024 @ 07:01:
[...]

En een nicotinepleister.
Hier ook geprobeerd, moet er nog ff aan wennen. Sowieso krijg je er geen vloeipapier bij wat ik al een nadeel vind. Rolt ook lastig.

Als het dan toch lukt krijg je amper de brand erin, constant een aansteker erbij. En het smaakt gewoon echt naar natte krant en gesmolten plastic...

Ik geeft het nog een kans want heb nog bijna een heel pakje, maar heb toch liever gewoon tabak.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Taro schreef op zondag 15 december 2024 @ 00:04:
Vroeger was het hier op zaterdagavond echt heel gezellig. Moest ik regelmatig nog even wat verwijderen van mensen die uit de school waren geklapt over hun relaties enzo. En tegenwoordig gaat men gewoon vroeg naar bed... Nou dan ga ik ook maar. Volgende week zaterdag maken we er hier wel weer een positief en gezellig feestje van toch?
Verlang je echt terug naar de tijd dat @Slux en @Tominatie hier om kwart over vier 's ochtends dronken discussies voerden met Jaapiooo (God rest his account)?

Ik ook ;w

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• FrambozenTaart
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 15 december 2024 @ 07:13:
Superdomme vraag misschien hier. Heb net een klein bedrag in de presale van een coin gestopt (BTFD). Betaald door DOGE te sturen vanaf mijn Coinbase wallet. Nu zie ik op de website staan dat ik inderdaad voor het gekozen bedrag gekocht heb (door mijn Coinbase wallet te connecten) en snap ik dat ik die coins pas kan claimen als de presale over is. Maar hoe werkt dat dan? Waar krijg ik ze dan in welke wallet? Heb ook Metamask gedownload want dat stond op de website - kan ik ze daar dan claimen? Of had ik meteen vanuit Metamask moeten kopen en ben ik dat kleine bedrag via Coinbase nu kwijt?

Sorry voor de ongetwijfeld domme vragen, maar zo’n presale is helemaal nieuw voor mij.
Je hebt ze vanuit Coinbase wallet aangeschaft en daar zullen ze vermoedelijk ook gestort worden wanneer de presale over is en de distributie plaatsvindt.

Soms moet je (bij trustwallet in ieder geval) een token handmatig toevoegen om de balans weer te kunnen geven.

• Wispe
  • Niet online

Goeie vraag, ik heb van de zomer ergens voor 30 euro aan PEPE Unchained gekocht en het ging precies zoals jij beschrijft. Ik zie nu pas op de website dat de pre-sale voorbij is en kan claimen, maar ik heb geen toegang meer tot mijn Coinbase Wallet (nieuwe telefoon, ik weet niet of ik überhaupt de 12 woorden heb gekregen (kan het me niet eens herinneren) en in mijn iCloud vind ik ook niks). Kortom, ik kom er niet meer in.

Zie wel in mijn mail dat dit de transactie was:
https://etherscan.io/tx/0...1120c61ec953eccfac0c6f7d5

Geen idee wat er mee is gebeurd, maar volgens mij is het gewoon een scam. _O-

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Since BTFD is still in its presale phase, purchased $BTFD tokens aren’t immediately available in your wallet. However, you can view your purchased coins anytime by visiting the presale page, connecting your wallet, and checking your dashboard. Once the presale concludes, you’ll be able to claim your $BTFD directly to your wallet from our website. More information on the claiming process will be provided as we approach the end of the presale.

Uit de FAQ van de homepage.

• donleone83
Playa del C. schreef op zondag 15 december 2024 @ 07:35:
[...]

Since BTFD is still in its presale phase, purchased $BTFD tokens aren’t immediately available in your wallet. However, you can view your purchased coins anytime by visiting the presale page, connecting your wallet, and checking your dashboard. Once the presale concludes, you’ll be able to claim your $BTFD directly to your wallet from our website. More information on the claiming process will be provided as we approach the end of the presale.

Uit de FAQ van de homepage.
Ja dank dit had ik natuurlijk ook gelezen. Maar omdat ze zeggen dat je MetaMask of Trust moet hebben en het ook hebben over staken enzo (en die opties heb ik allemaal niet gehad) vind ik het vrij ondoorzichtig allemaal. Nou ja, ik heb de transaction hash en address van de transactie dus hopelijk komt het goed.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-01 11:02
Zou zo mooi zijn om wat dagen boven die 102k ipv 100k te blijven hangen he, 103k is de nieuwe 100k lijkt het qua weerstand? (Geen TA’er ik open alleen tradingview en delta een 500x per dag :) )

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
donleone83 schreef op zondag 15 december 2024 @ 07:47:
[...]

Ja dank dit had ik ook gelezen. Maar omdat ze zeggen dat je MetaMask of Trust moet hebben en het ook hebben over staken enzo (en die opties heb ik allemaal niet gehad) vind ik het vrij ondoorzichtig allemaal. Nou ja, ik heb de transaction hash en address van de transactie dus hopelijk komt het goed.
Heb het bekeken en wat verder onderzocht. Het kan uiteraard winst opleveren, maar het ziet er shady uit en het is gelinkt aan een 'immersive game' wat nog niet bestaat.

Gekke wereld.

• donleone83
Playa del C. schreef op zondag 15 december 2024 @ 07:55:
[...]

Heb het bekeken en wat verder onderzocht. Het kan uiteraard winst opleveren, maar het ziet er shady uit en het is gelinkt aan een 'immersive game' wat nog niet bestaat.

Gekke wereld.
Helemaal eens dat het een gekke wereld is. Ik wilde vooral eens proberen hoe dit werkt en het bedrag is (uiteraard) klein genoeg om er geen seconde minder van te slapen als ik het kwijt ben.

Waarom dan deze? Puur en alleen omdat er al veel geld opgehaald is en hij in lijstjes van interessante presales voorkomt. Verder op nul kennis gebaseerd. Gokje dus.

• Wispe
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 15 december 2024 @ 07:59:
[...]

Helemaal eens dat het een gekke wereld is. Ik wilde vooral eens proberen hoe dit werkt en het bedrag is (uiteraard) klein genoeg om er geen seconde minder van te slapen als ik het kwijt ben.

Waarom dan deze? Puur en alleen omdat er al veel geld opgehaald is en hij in lijstjes van interessante presales voorkomt. Verder op nul kennis gebaseerd. Gokje dus.
Laat je het weten? d:)b

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:28

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 00:29:
[...]

Die jongste van anderhalf vreet meer dan ik weg krijg dus dat zit wel goed :+
Dan ben je goed bezig.

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Ja dank dit had ik natuurlijk ook gelezen. Maar omdat ze zeggen dat je MetaMask of Trust moet hebben en het ook hebben over staken enzo (en die opties heb ik allemaal niet gehad) vind ik het vrij ondoorzichtig allemaal. Nou ja, ik heb de transaction hash en address van de transactie dus hopelijk komt het goed.
De munt zit nog in de presale fase en distributie is nog niet begonnen. Ze staan momenteel nog locked op het dashboard van de presale site. Er staat ook dat je ze kunt claimen naar een wallet zodra de presale is beëindigd. Je kunt wel alvast via die site je balans bekijken op het dashboard.

Je zult dus de presale periode af moeten wachten en daarna kun je de munten claimen, vermoedelijk krijg je ook op dat punt de keuze om te withdrawen naar je eigen wallet of om ze te staken via het dashboard.

Ff in de gaten houden dus wanneer de presale eindigt, dan handmatig je tokens claimen. Moet goedkomen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Bullish BOS op de 4H op de BTC.D. Hogere timeframes zitten nog in een downtrend. Wenn altseason?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5lrthQO4Do_qv_thwNPFqk79G6o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sruToPA9xpBDVrqXgiQlbh3M.png?f=fotoalbum_large

• donleone83
FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 08:12:
[...]

De munt zit nog in de presale fase en distributie is nog niet begonnen. Ze staan momenteel nog locked op het dashboard van de presale site. Er staat ook dat je ze kunt claimen naar een wallet zodra de presale is beëindigd. Je kunt wel alvast via die site je balans bekijken op het dashboard.

Je zult dus de presale periode af moeten wachten en daarna kun je de munten claimen, vermoedelijk krijg je ook op dat punt de keuze om te withdrawen naar je eigen wallet of om ze te staken via het dashboard.

Ff in de gaten houden dus wanneer de presale eindigt, dan handmatig je tokens claimen. Moet goedkomen.
Dank voor het nogmaals bevestigen wat ik ook al dacht. Ben benieuwd. Grappig om een keer dit proces zo te doorlopen en natuurlijk stiekem hopen op een x1000 run 😂😂😂

• Stokstaart
[...]

Je kan sowieso je coinbase wallet aan de trust wallet koppelen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mr Ronman schreef op zondag 15 december 2024 @ 06:56:
Gisteravond vroeg naar bed geweest maar weer een mooie take profit vannacht

[Afbeelding]
Hier heel die move gemist behalve een paar 100$ op een ETH trade :(

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:04

Darrell

Fiat moonboy

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-01 14:54

YES

Moderator General Chat
YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 00:08:
[bla bla bla]
ik zit een beetje te shitposten op een crypto forum en te bidden dat mijn dochters deze nacht eindelijk wel doorslapen..
Godverdorie beste nacht in tijden. Meiden beiden hele nacht stil, sliepen ook beiden voor 20:00 uur dus ook nog echt de avond voor onszelf gehad en vanmorgen pas om 7:30 wakker. Goud.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
YES schreef op zondag 15 december 2024 @ 08:36:
[...]

Godverdorie beste nacht in tijden. Meiden beiden hele nacht stil, sliepen ook beiden voor 20:00 uur dus ook nog echt de avond voor onszelf gehad en vanmorgen pas om 7:30 wakker. Goud.
Mooi he. 07:30 is het nieuwe 11:00 uur.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Kan geen 05.00 uur pump tegenop.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

knakworst

Get more sats!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:21
[...]

Hier het tegenovergestelde. Mijn zoon is al vanaf 6 uur wakker met hoofd en buikpijn. En ik zit dus ook als een zombie op de bank...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik heb gisteren niet weer gedronken. Goed geslapen. En nog 5 weken wachten op onze kleine terror O+

Bitcoin blijft ook mooi liggen, maar de shitcoins bloeden wel zeg. Had toch wat extra TP’tjes moeten doen.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Hier 3 hele uren geslapen en nu gewoon aan het werk.

Ik bedank onze lieve heer voor het schapen van de koffie, dat wel.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:26
AlterBridge schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:07:
...

Bitcoin blijft ook mooi liggen, maar de shitcoins bloeden wel zeg. Had toch wat extra TP’tjes moeten doen.
En morgen nog maandag dumpdag 😑 Niet heel lang meer en dan zit ik op mijn verkoop target (bearish scenario) 😔

[ Voor 28% gewijzigd door bsmpower op 15-12-2024 09:14 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:08:
Ik bedank onze lieve heer voor het schapen van de koffie, dat wel.
Hoeveel schapen koffie doe je er in om zo goed te kunnen slapen?

Dat zit wel Schnorr.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:13:
[...]

Hoeveel schapen koffie doe je er in om zo goed te kunnen slapen?
Ik hou je dit antwoord nog ff verschuldigd, door het slaapgebrek kom ik niet verder dan het getal 7.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-01 08:54
115k soon, fijne zondag iedereen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:12:
[...]

En morgen nog maandag dumpdag 😑 Niet heel lang meer en dan zit ik op mijn verkoop target (bearish scenario) 😔
Voor SUI of?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01 14:58
STIMPPYYY schreef op zondag 15 december 2024 @ 08:40:
[...]

Mooi he. 07:30 is het nieuwe 11:00 uur.
ik heb geen kinderen (wat meesten hier wel weten). Maar als ik 07.30 haal is dat ook al een uitzondering. Laatste 10 jaar ben ik gewoon altijd tussen 6 en 7 wakker. Soms een keer 8h maar dan houd het wel op.

Helemaal prima natuurlijk, maar als ik een keer wel lang doorhaal ben ik echt fucked. Maargoed, vergeleken bij mensen met een parasiet valt het allemaal wel mee natuurlijk. Heb er soms wel medelijden mee. Maar na 2 sec denk ik dan, eigenschuld >:) :P

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 15-12-2024 09:25 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
kan geen week meer duren gok ik zo

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
[...]

Verkopen? Ik dacht dat je je inleg er uit had gehaald joh... Dan zou ik geen gegarandeerd "verlies" nemen. Rode kaarsen verkopen is in mijn ogen niet heel anders dan groene kaarsen kopen

Of lees ik het niet goed🤔

[ Voor 3% gewijzigd door WarsemaW op 15-12-2024 09:28 ]

• anti elppa
[...]

als btc uitbreekt, en dat gaat niet lang meer duren, gaan je shitcoins idd rekt in btc pair. Btc kan ook naar onderen uit breken (kans is kleiner, maar niet 0), dan gaat alles helemaal door de goot.

Het blijft moeilijk voor je zo te zien. Ik zou echt overwegen om er mee te stoppen als ik jou was. Dit is echt niet gezond voor je. Of anders DCA hodl bitcoin, en over paar jaar nog eens kijken ipv elke seconde

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:28:
[...]

als btc uitbreekt, en dat gaat niet lang meer duren, gaan je shitcoins idd rekt in btc pair. Btc kan ook naar onderen uit breken (kans is kleiner, maar niet 0), dan gaat alles helemaal door de goot.

Het blijft moeilijk voor je zo te zien. Ik zou echt overwegen om er mee te stoppen als ik jou was. Dit is echt niet gezond voor je. Of anders DCA hodl bitcoin, en over paar jaar nog eens kijken ipv elke seconde
Of de dominance zet een lower low en altcoins krijgen nog een rondje. Kan ook.

• anti elppa
tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:32:
[...]

Of de dominance zet een lower low en altcoins krijgen nog een rondje. Kan ook.
ja nog een week idd, of in extreem geval 2. en dan in januari uitbraak btc

• bsmpower
Alles. Heb voor mezelf 2 targets als het gaat over mijn hele portfolio in €. Een bullish en een bearish target. Om niet dezelfde fout te maken als eerder en de hele downtrend te holden tot het nog maar 80% waard is van de top.

[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 15-12-2024 09:38 ]

• bsmpower
[...]

Zo emotioneel is mijn bericht toch niet. Mijn verkoop target komt nu gewoon dichtbij. Had alleen liever het bullish verkoop target gehad dan mijn bearish. Zie het als mijn stoploss.

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Het blijft lastig dergelijke berichten te interpreteren op stressniveau. Wie weet tikt hij zijn bericht super ontspannen in zijn badjas, onder het genot van een croissantje kaas met aardbeien jam en een vers geperst glaasje sinaasappelsap.

Het kan ook zijn dat hij in complete paniek wakker is geworden van prijs alerts en half in een psychose wordt geslagen door de koersen.

Je weet het niet en een aanname is snel gemaakt.

Vooralsnog leeft bsmpower gewoon verder met een blockchain aan zijn been.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:24:
[...]

ik heb geen kinderen (wat meesten hier wel weten). Maar als ik 07.30 haal is dat ook al een uitzondering. Laatste 10 jaar ben ik gewoon altijd tussen 6 en 7 wakker. Soms een keer 8h maar dan houd het wel op.

Helemaal prima natuurlijk, maar als ik een keer wel lang doorhaal ben ik echt fucked. Maargoed, vergeleken bij mensen met een parasiet valt het allemaal wel mee natuurlijk. Heb er soms wel medelijden mee. Maar na 2 sec denk ik dan, eigenschuld >:) :P
Weet je wat het voordeel van kinderen is? Als je oud en verzuurd bent (dat laatste kan ook al eerder plaatsvinden) en de mensen in de zorg vinden je niet zo aardig, dan heb je altijd nog de bloedband met je kinderen die als je ze goed en leuk hebt opgevoed met alle liefde langskomen om je te helpen en verzorgen.

Mocht ik nou later mijn 85e verjaardag vieren in een bejaardentehuis, samen met mijn kids, aanhang en kleinkinderen, het erg gezellig zijn en een man verzuurd in een hoekje zien zitten dan vraag ik je er wel bij, ok? En denk dan even terug aan dit bericht als dat nog lukt :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:40:
[...]

Het blijft lastig dergelijke berichten te interpreteren op stressniveau. Wie weet tikt hij zijn bericht super ontspannen in zijn badjas, onder het genot van een croissantje kaas met aardbeien jam en een vers geperst glaasje sinaasappelsap.

Het kan ook zijn dat hij in complete paniek wakker is geworden van prijs alerts en half in een psychose wordt geslagen door de koersen.

Je weet het niet en een aanname is snel gemaakt.

Vooralsnog leeft bsmpower gewoon verder met een blockchain aan zijn been.
_O- dat laatste stukkie

maar true dat weten we zeer zeker niet. Zeker niet op basis van die post hierboven. Maar gezien zijn post historie kan je er toch wel iets van zeggen.

Maar oke, laten we hopen dat ie er super chill bij zit en dat ie niet rekt gaakt.

• bsmpower
WarsemaW schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:25:
[...]

Verkopen? Ik dacht dat je je inleg er uit had gehaald joh... Dan zou ik geen gegarandeerd "verlies" nemen. Rode kaarsen verkopen is in mijn ogen niet heel anders dan groene kaarsen kopen

Of lees ik het niet goed🤔
Klopt, heb er geen eigen geld meer in. Dus wat bedoel je met verlies nemen? Verlies is het verschil tussen de top en wat het nu waard is, maar dat is ook niet realistisch want niemand verkoopt precies op de top.

Wat ik bedoel is dat ik er wel graag een leuke winst wil uithalen. Bang dat ik weer tot in de eeuwigheid blijf holden en er weinig winst overblijft. Daarom heb ik voor mezelf een uiterste verkoopmoment bedacht, dat ik er iig nog een leuk bedrag aan overhoudt.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:40:
[...]

Zo emotioneel is mijn bericht toch niet. Mijn verkoop target komt nu gewoon dichtbij. Had alleen liever het bullish verkoop target gehad dan mijn bearish. Zie het als mijn stoploss.
Oke, je hebt iig een plan. Linksom of rechtsom is dat gewoon belangrijk.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:48:
[...]

Klopt, heb er geen eigen geld meer in. Dus wat bedoel je met verlies nemen? Verlies is het verschil tussen de top en wat het nu waard is, maar dat is ook niet realistisch want niemand verkoopt precies op de top.

Wat ik bedoel is dat ik er wel graag een leuke winst wil uithalen. Bang dat ik weer tot in de eeuwigheid blijf holden en er weinig winst overblijft. Daarom heb ik voor mezelf een uiterste verkoopmoment bedacht, dat ik er iig nog een leuk bedrag aan overhoudt.
Als het glas halfvol is noem je geld dat je eerst niet had winst. Als het glas halfleeg is noem je geld tussen de waarde op de top en wat het nu waard is, ondanks dat je het eerder niet had, verlies.

Als je je inzet er al uit hebt gehaald dan heb je nu toch sowieso winst en geen verlies? Ja, het had meer kunnen zijn, maar dat is niet altijd realistisch zoals je zelf zegt. Dus dan is het toch gewoon minder winst ipv verlies? Of heb je je inzet er nog niet uitgehaald?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• anti elppa
Taro schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:46:
[...]

Weet je wat het voordeel van kinderen is? Als je oud en verzuurt bent (dat laatste kan ook al eerder plaatsvinden) en de mensen in de zorg vinden je niet zo aardig, dan heb je altijd nog de bloedband met je kinderen die als je ze goed en leuk hebt opgevoed met alle liefde langskomen om je te helpen en verzorgen.

Mocht ik nou later mijn 85e verjaardag vieren in een bejaardentehuis, samen met mijn kids, aanhang en kleinkinderen, het erg gezellig zijn en een man verzuurt in een hoekje zien zitten dan vraag ik je er wel bij, ok? En denk dan even terug aan dit bericht :)
veel plezier met dat eerste deel. Dat is al heel lang de standaard niet meer. Daar moet je voor naar mediteraanse landen. Sowieso heb ik dat van dichtbij meerdere keren meegemaakt. Hopen dat door wat goede opvoeding je kinderen zo gek zijn om op te komen draven over tich jaar is extreem naief.

En sowieso, kinderen nemen zodat je later niet alleen bent en er zorg is? ik ken er een paar die dit dus gewoon letterlijk zo melden in een gesprek 8)7 :F

Ik heb iig zekerheid, heb geen kinderen, dus hoef ze niet te guildtrippen in luiers verschonen. Ik zorg gewoon dat ik gigantisch veel geld heb, dan betaal ik mijn eigen zorg wel als het me niet bevalt.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/atJ7xlRpa3sAAAAM/kramer-seinfeld.gif

Anyway, iemand bekend met bybit biometrische instellingen? Opeens werkt dit niet meer en kan ik het niet aanzetten. Update bug of bekend fenomeen?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03:52
Stukfruit schreef op zondag 15 december 2024 @ 04:09:
[...]

Het probleem met wappies is dat ze doorgaans (gewild of ongewild laat ik even in het midden) een bruin hemd aan blijken te hebben omdat ze zo guitig met een realiteit meegaan.

Mijn opa lag trouwens ook in de loopgraven en hij zou zich in zijn graf omdraaien als hij had kunnen zien dat we nu weer terug gaan naar die goede oude tijd waarin je je buren verlinkte en erger. De verhalen uit die periode zijn echt niet mals en het heeft mensen voor het leven getekend qua karaktereigenschappen.

* Stukfruit was er trouwens al even bewust bij toen de muur viel
Goedemorgen, ja dat laat ik in het midden. Ben ik ook zeker geen fan van. Maar de term wordt tegenwoordig wel heel snel gebruikt vind ik persoonlijk. Maar goed , offftopic. When moon? :)

• bsmpower
Taro schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:51:
[...]

Als het glas halfvol is noem je geld dat je eerst niet had winst. Als het glas halfleeg is noem je geld tussen de waarde op de top en wat het nu waard is, ondanks dat je het eerder niet had, verlies.

Als je je inzet er al uit hebt gehaald dan heb je nu toch sowieso winst en geen verlies? Ja, het had meer kunnen zijn, maar dat is niet altijd realistisch zoals je zelf zegt. Dus dan is het toch gewoon minder winst ipv verlies? Of heb je je inzet er nog niet uitgehaald?
Klopt, minder winst.
Niet goed verwoord.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:51:
[...]

veel plezier met dat eerste deel. Dat is al heel lang de standaard niet meer. Daar moet je voor naar mediteraanse landen. Sowieso heb ik dat van dichtbij meerdere keren meegemaakt. Hopen dat door wat goede opvoeding je kinderen zo gek zijn om op te komen draven over tich jaar is extreem naief.

En sowieso, kinderen nemen zodat je later niet alleen bent en er zorg is? ik ken er een paar die dit dus gewoon letterlijk zo melden in een gesprek 8)7 :F

Ik heb iig zekerheid, heb geen kinderen, dus hoef ze niet te guildtrippen in luiers verschonen. Ik zorg gewoon dat ik gigantisch veel geld heb, dan betaal ik mijn eigen zorg wel als het me niet bevalt.
Het voegt ook heel veel toe aan je leven (eigen ervaring), maar het is niet voor iedereen, en dat is ook prima. Ik dacht een tijdje zoals jij maar nu ons mannetje er is wil ik niet meer terug hoor.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:50

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Weet je wat het voordeel van kinderen is? Als je oud en verzuurd bent (dat laatste kan ook al eerder plaatsvinden) en de mensen in de zorg vinden je niet zo aardig, dan heb je altijd nog de bloedband met je kinderen die als je ze goed en leuk hebt opgevoed met alle liefde langskomen om je te helpen en verzorgen.

Mocht ik nou later mijn 85e verjaardag vieren in een bejaardentehuis, samen met mijn kids, aanhang en kleinkinderen, het erg gezellig zijn en een man verzuurd in een hoekje zien zitten dan vraag ik je er wel bij, ok? En denk dan even terug aan dit bericht als dat nog lukt :)
tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:54:
[...]

Het voegt ook heel veel toe aan je leven (eigen ervaring), maar het is niet voor iedereen, en dat is ook prima. Ik dacht een tijdje zoals jij maar nu ons mannetje er is wil ik niet meer terug hoor.
Kunnen we even on-topic gaan heren?

>:)

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious op 15-12-2024 09:56 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
@bsmpower complimenten, je hebt een plan en je houdt je eraan zo te lezen. Beter dan een tijdje terug toen je alle kanten op vloog in je emotionele betrokkenheid bij de koersen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:56:
[...]

[...]

Kunnen we even on-topic gaan heren?

>:)
Stil jij, anders mag je ook een maandje afkoelen. 8)

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:58:
[...]

Abuse of power !
😧

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:58:
[...]

Modjes machtmisbruik, classis :+

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Weet je wat het voordeel van kinderen is? Als je oud en verzuurt bent (dat laatste kan ook al eerder plaatsvinden) en de mensen in de zorg vinden je niet zo aardig, dan heb je altijd nog de bloedband met je kinderen die als je ze goed en leuk hebt opgevoed met alle liefde langskomen om je te helpen en verzorgen.

Mocht ik nou later mijn 85e verjaardag vieren in een bejaardentehuis, samen met mijn kids, aanhang en kleinkinderen, het erg gezellig zijn en een man verzuurt in een hoekje zien zitten dan vraag ik je er wel bij, ok? En denk dan even terug aan dit bericht als dat nog lukt :)
Kinkt prachtig en zo zou het ook moeten zijn.

Realiteit is echter dat ik altijd op mijn hoede moet zijn voor kaliumcyanide in mijn eten of bier en de Trezor en seed periodiek een andere verstopplek moet geven.

Het zijn net aasgieren die constant cirkeltjes vliegen boven mijn bestaan, geduldig wachtend op een teken van zwakte...

Nu ik nog redelijk fit en dominant ben binnen het gezin trek ik het nog, maar die kleine van 11 kijkt me al bijna recht in m'n ogen aan als ie staat en heeft ook nog eens de bouw van Semmy Schilt...

Dat gaat niet lang duren voordat ik in een nekklem mijn satjes over moet maken naar zijn wallet terwijl ik hem ook nog eens huur moet gaan betalen voor het wonen in mijn eigen koophuis.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:41

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LC9h0vMK-LM_QuYfKbWapaJeFrU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SS9YJYfGlhCOCpP8OlPFlWjl.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01 17:17
kinderen hebben is wel prachtig om te hebben, enige nadeel is dat je wel 95% van je leven moet inleveren en dat je relatie ook drastisch veranderd.

Als je geen kinderen neemt en je doet dca/hodl strategie en je begint al vroeg, dan kan je denk ik met je 45e al met pensioen.

vanaf je 45e kan je ook nog beginnen met kinderen. :7

nothing stops this train

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-01 09:57

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Daarom heeft Anti zo'n hekel aan shitcoins, omdat hij weet dat hij later zijn BTC moet verkopen om te worden geassisteerd met poepen.

Hele confronterende gedachte dat hij eigenlijk de grootste houder is van toekomstige dunne drek.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01 16:30
Kol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:17:
kinderen hebben is wel prachtig om te hebben, enige nadeel is dat je wel 95% van je leven moet inleveren en dat je relatie ook drastisch veranderd.

Als je geen kinderen neemt en je doet dca/hodl strategie en je begint al vroeg, dan kan je denk ik met je 45e al met pensioen.

Tegenwoordig begin je vanaf je 45e aan je tweede leg :+

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:17:

Bitcoin fixes this.

Door het hodlen van Bitcoin ben je straks 75 met een vriendin van eind 20, schiet je er nog snel 1 in, en ben je dood voordat het allemaal lastig wordt.

Genen doorgegeven, leven vervuld.

Trezor geef je gewoon door. Als het een zoon is kan hij hetzelfde doen, als het een dochter is voorkom je dat ze hetzelfde moet doen.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01 16:30
Bijna weer bitcoin verkocht voor schrale shitcoins. Toch dit filmpje nog maar een paar keer bekijken:

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

[...]

Wake up. We zitten op 102k *O* o<:) *O*

YANBE

• ByteMe_
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:38:
[...]

Wake up. We zitten op 102k *O* o<:) *O*

YANBE
En nog niet onder de 100 dit weekend. Als dit nou een stabiele basis voor een volgende gooi naar wat hogers op kort termijn....

• ByteMe_
  • Niet online
Luna doet ook weer en poging tot 'iets' :+

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:20
Richh schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:50:
[...]

China is veel slimmer, zij hebben namelijk dingen zoals een 'visie'. En oneindig diepe zakken.
Ondertussen denkt verdeeld Europa maximaal 1 stemronde vooruit en is het alleen belangrijk dat het NU betaalbaarder moet worden. Daar maakt China natuurlijk gebruik van.

Voor talloze grondstoffen geldt dat China bereid Is geweest om deze tegen kostprijs te verkopen, misschien soms zelfs met verlies. Gevolg: alle concurrentie gaat failliet. Alle infra en handel droogt op. En als het eenmaal zover is gekomen, dan kan China de prijzen opschroeven en de monopolie benutten. Dit gebeurd nu al voor allerlei essentiele goederen. Talloze goederen en producten komen uiteindelijk uit Azië.

De auto industrie is inderdaad next. En daarmee een van de laatste stukjes echte maakindustrie in West Europa. En dat is uiteindelijk gewoon onze eigen keuze en een vicieuze cirkel die zichzelf aansterkt.

[...]

De wereld is groter dan West Europa, in China is de transitie al heel lang gaande en die is veel bepalender voor de toekomst dan wat een EU besluit met wel of geen verbod op ICE's.

Belangrijkste om je te realiseren is: met een ICE blijf je afhankelijk van de import van olie. Dat hebben we in de Europese Unie niet voldoende voor enkel het wegverkeer. Dus misschien importeer je niet de auto - maar je importeert wel tienduizenden liters benzine om het ding te laten rollen.

Voor West Europa is elektrificatie de enige weg om onafhankelijk te zijn en zo op de lange termijn over eigen prijzen en stabiliteit te kunnen gaan. Maarja, dan moeten we wel een visie hebben en verder kijken dan 1 regeerperiode.
Verkopen tegen kostprijs en monopolie bemachtigen is hetzelfde wat de grote webshops doen/hebben gedaan.

Jarenlange spotgoedkoop verkopen en wanneer de rest over de kop ging kunnen de zakken gevuld gaan worden. Amazon is er daar volgens mij ook een van.

Die realisatie van olie importeren voor je auto zullen de meeste niet doen, daar sta ik ook niet bij stil maar is inderdaad goed om je te realiseren :)

• MrFX
  • Laatst online: 26-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q4eYW2GT3ZdsFIHVlihrT1C2aVA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/91HMyR6XTqJWKOUZkCikyFMB.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 24-12-2025
Karen-modus on:

- Kinderen zijn geen parasieten noch zorgverleners
- Kinderen neem je niet, dat is je gegund of niet
- Het is een zeldzaamheid dat vrouwen boven de 45 op natuurlijke wijze kinderen krijgen

- Lieve kleine meisjes worden met respect behandeld en beschermd totdat ze semi-volwassen zijn en andere papa's ze als babe-plaatje posten en beoordelen op een forum.

Karen-modus off.

Fijne zondag iedereen :>

PS: krijg ik nu ook een soortgelijke zure @anti elppa sticker.
Daar is het me eigenlijk wel om te doen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:04

Darrell

Fiat moonboy

LadyS schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:39:
Karen-modus on:

- Het is een zeldzaamheid dat vrouwen boven de 45 op natuurlijke wijze kinderen krijgen

- Lieve kleine meisjes worden met respect behandeld en beschermd totdat ze semi-volwassen zijn en andere papa's ze als babe-plaatje posten en beoordelen op een forum.

Karen-modus off.

Je mist een punt.

- Lieve kleine jongetjes worden met respect behandeld en beschermd totdat ze semi-volwassen zijn en andere mama's ze als hunk-plaatje posten en objectiveren op een forum.

• elektriekert
[...]

Hier slaapt onze dochter sinds een paar nachten matig, komen weer tandjes door en snipverkouden.
Bij ons in bed gehad, gaat ze liggen keten. Terug in haar eigen bed, krijsen en huilen, weer bij ons en keten.
Daarna maar weer in haar eigen bed gelegd en laten huilen, na een kwartier was het stil en konden wij ook weer slapen :X .

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
De dames en kleine man slapen hier gelukkig wel door ondertussen, dat was jaren lang wel anders jammer genoeg :O

Maar nu ben ik standaard rond half 6 wakker omdat ik zelf van van alles last heb. Ook leuk -O-

• elektriekert
Karen-modus on:

Karen-modus off.

Meisjes die vragen worden overgeslagen was het gezegde toch?

• elektriekert
Zo, ben weer bij gelezen, en dat nog voor de lunch!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-01 20:41

Woohooo

Smilie, James Smilie

Bijna ATH en jullie hebben het over kinders. Weinig Euphoria phase hier te bekeken, wen moon?

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20:02
Woohooo schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:00:
Bijna ATH en jullie hebben het over kinders. Weinig Euphoria phase hier te bekeken, wen moon?
Iedereen wacht tot een uitbraak confirmed is, denk ik. Tot die tijd is het gerommel in de marge en kunnen we nu net zo goed weer even onder de 100k gaan dippen.

Wel grappig hoe voorspelbare dit topic soms is. Ik hoef de koers er niet eens bij te pakken om te weten hoe het ervoor staat, hier lezen is genoeg. Bitcoin goes up? Auto's, trappen en babes. Bitcoin goes down, recteroni memes. Bitcoin does nothing? Free for all. Gaat dan over alles behalve crypto.

Keep it up, boys! Scheelt weer charts checken.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:50
De Viva-forum-vibes slaan weer toe. Is er ook een topic voor mensen die spijt hebben van kinderen? Zelf geen last van trouwens, bewust kinderloos. Die paar jaar verzuren in het verzorgingstehuis neem ik op de koop toe.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oipg4yTXGKtZ1gsV509cvvjky5c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3Sg1jossncHq2z1Iprj7jRgo.jpg?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door FrambozenTaart op 15-12-2024 12:16 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:47
Ray_ schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:10:
De Viva-forum-vibes slaan weer toe. Is er ook een topic voor mensen die spijt hebben van kinderen? Zelf geen last van trouwens, bewust kinderloos. Die paar jaar verzuren in het verzorgingstehuis neem ik op de koop toe.
Zodra je in een verzorgingshuis terecht komt verzuur je toch, ondanks dat je wel of geen kinderen hebt. Geen enkel kind zit er op te wachten om zijn of haar ouders te verzorgen. Vind ook niet dat je dit van je kinderen kunt verwachten.Bij kinderen weet je in ieder geval dat ze op een gegeven moment zelfstandiger worden. Dat is bij ouderen niet het geval en kan zo 10-20 jaar duren.

Als je voldoende geld hebt, kun je ervoor zorgen dat je ouders en jezelf goede zorg krijgen. Vergeet ook vooral niet nu te genieten van het leven en niet alles op te potten voor meer sats.

• WarsemaW
bsmpower schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:53:
[...]

Klopt, minder winst.
Niet goed verwoord.
Mijn fout dat ik het woord verlies gebruikt heb, stond met reden tussen aanhalingstekens 🙂.
Zoals eerder genoemd is het goed dat je een concreet plan hebt! Ik las je berichtje en dacht daar veel emotie in te lezen (niet invullen voor een ander, excuses)
Dan leest het als meer als een soort paniekactie waarbij de koersen een ruft omlaag doen en meteen alles verkocht wordt. Blijkt niet zo te zijn bedoeld @bsmpower gelukkig niet💪

• FrambozenTaart
  • Niet online
jvel92 schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:19:
[...]

Zodra je in een verzorgingshuis terecht komt verzuur je toch, ondanks dat je wel of geen kinderen hebt. Geen enkel kind zit er op te wachten om zijn of haar ouders te verzorgen. Vind ook niet dat je dit van je kinderen kunt verwachten.Bij kinderen weet je in ieder geval dat ze op een gegeven moment zelfstandiger worden. Dat is bij ouderen niet het geval en kan zo 10-20 jaar duren.

Als je voldoende geld hebt, kun je ervoor zorgen dat je ouders en jezelf goede zorg krijgen. Vergeet ook vooral niet nu te genieten van het leven en niet alles op te potten voor meer sats.
No way, als ik ooit in een verzorgingshuis kom dan sluit ik al mijn oude retro consoles aan en zet ik 2 powerplantjes in de vensterbank.

En dan de hele dag mariokarten en waterpijpjes klappen met de zusters.

• LadyS
Darrell schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:47:
[...]

Je mist een punt.

- Lieve kleine jongetjes worden met respect behandeld en beschermd totdat ze semi-volwassen zijn en andere mama's ze als hunk-plaatje posten en objectiveren op een forum.
Ik ben geen mama.
Was ons gegund, toen toch niet, dus daarna erg helaas en nu inmiddels bewust en gelukkig.

Ben wel een hele trotse tante (en de leukste natuurlijk) van mijn neefjes en nichtje en trotse voogd van de dochter van een maatje.

Dat is wel een reden dat ik zelf niet snel een plaatje zal posten van een jonge of onbekende hunk/babe. Of niet van een onbekende site zal plukken als ik niet weet of de dame/heer in kwestie wel toestemming heeft gegeven.
(Maar ik begrijp ook dat dit niet altijd zo strikt gedaan wordt door anderen hoor).
d:)b

Deze ga ik maandelijks zeker een week lang gebruiken.

• Wispe
  • Niet online
LadyS schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:35:
[...]

Dat is wel een reden dat ik zelf niet snel een plaatje zal posten van een jonge of onbekende hunk/babe. Of niet van een onbekende site zal plukken als ik niet weet of de dame/heer in kwestie wel toestemming heeft gegeven.
(Maar ik begrijp ook dat dit niet altijd zo strikt gedaan wordt door anderen hoor).
Een plaatje van jouzelf zal niemand hier erg vinden hoor.

• WarsemaW
elektriekert schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:51:
[...]

Hier slaapt onze dochter sinds een paar nachten matig, komen weer tandjes door en snipverkouden.
Bij ons in bed gehad, gaat ze liggen keten. Terug in haar eigen bed, krijsen en huilen, weer bij ons en keten.
Daarna maar weer in haar eigen bed gelegd en laten huilen, na een kwartier was het stil en konden wij ook weer slapen :X .
Onze tweede was een huilbaby. Man man man, dan kom je er achter dat slaap echt wel noodzaak is. Na anderhalf jaar een pedagoog er bij gehaald die het volgende advies had: Opvoeding was prima, binding was prima, sfeertje thuis was prima. Ik zie eigenlijk geen andere optie dan jullie te vertellen dat je het moet uitzitten. Anderhalve maand later ging ze lopen en was het klaar, schijnt frustratie te zijn geweest aldus de pedagoog.
Parasiet? Ik heb in donkere momenten veel ergere benamingen door mijn hoofd laten schieten. Hier heeft mijn dochter gelukkig geen last van gehad en nu een paar jaar later hebben we het ontzettend goed.

@elektriekert ik weet niet of het je eerste is maar het wordt echt steeds beter en steeds leuker! Maar de schaduw kant die het hebben van een kind/kinderen kan hebben daar heeft niemand het over in onze perfecte-plaatje-maatschappij en daar heb ik het best moeilijk mee gehad.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Moiety schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:35:
Bijna weer bitcoin verkocht voor schrale shitcoins. Toch dit filmpje nog maar een paar keer bekijken:
[YouTube: Interstellar Saylor.]
Hij blijft mooi :)

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

• Trichoglossus
  • Laatst online: 02-01 15:21
Ray_ schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:10:
Je kan nog best lang in een verzorgingstehuis verblijven. In een verpleegtehuis is het al op het einde van het doodlopende straatje dat leven heet.
Voor die tijd wel even je crypto lozen, anders betaal je je scheel daar :+

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
Enige spijt die ik heb wbt mijn dochter van 13, is dat ik die “gemaakt” heb met m’n ex. Haha. Verder is het een plaatje en doet het goed op school. 👍 inmiddels alweer 12 jaar een nieuwe vriendin waar ik over 3 weken een nieuw huis mee ga bouwen. 🏡

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:36
Cougar schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:53:
Enige spijt die ik heb wbt mijn dochter van 13, is dat ik die “gemaakt” heb met m’n ex. Haha. Verder is het een plaatje en doet het goed op school. 👍 inmiddels alweer 12 een nieuwe vriendin waar ik over 3 weken een nieuw huis mee ga bouwen. 🏡
Als Bitcoin nog even doorstijgt ga ik ook voor nieuwbouw d:)b

Ben er nog helemaal uit over die kids though..

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06
Nou, we zijn bij de bovenste lijn van o.a. het patroon van Taro (de rising wedge). Bij mij loopt 'ie op 102.7k, bij anderen wellicht nog ietsje hoger. Ben benieuwd!

• LadyS
Wispe schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:37:
[...]

Een plaatje van jouzelf zal niemand hier erg vinden hoor.
Zie filmpje @Guere.
Is zeer treffend, kreeg ik op vermakelijke wijze hier thuis te horen :+

... bij de 420K post ik zeker mijn babe-plaatje beloofd

• Wispe
  • Niet online
Nog whales hier die nu extra gemotiveerd zijn om Bitcoin naar 420k te stuwen?

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-01 08:12
LadyS schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:00:
[...]

Zie filmpje @Guere.
Is zeer treffend, kreeg ik op vermakelijke wijze hier thuis te horen :+

... bij de 420K post ik zeker mijn babe-plaatje beloofd
Oké, deze gaan we archiveren!!
Vind eigenlijk dat dit zelfs in de OP mag :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZnMh6t9neG8WYPqD4t5s_IL12Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/65bdHwr1exdl0jlCzoyQgOfU.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 78 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!