Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En dan backtesten, eindelijk, want dit wordt weer een groene weeklyanti elppa schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:28:
[...]
Gok iig deze week. Op 105k zit mini muurtje van 200btc op coinbase pro. Daarna is het aardig dun. Hebben alweer aardig lang geconsolideerd. 5k dagje wat niets is word wel weer keer tijd. 7k dagje kan dan ook prima. Das maar +/-6%.
3 weken terug was nog rood. Kunnen prima nu nog 3 groene weken komen en pas dan bij 150k een terug test komen.tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:33:
[...]
En dan backtesten, eindelijk, want dit wordt weer een groene weekly
Het is bij btc of naald naar beneden voor reset, of paar weken choppen. Hebben dat laatste nu 4 weken gehad. Rsi, funding etc allemaal klaar voor dikke pamp up.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit gaat echt niet in een rechte lijn nog 50k omhoog. Maar als ik het mis heb ook goedanti elppa schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:37:
[...]
3 weken terug was nog rood. Kunnen prima nu nog 3 groene weken komen en pas dan bij 150k een terug test komen.
Lol, nee andersomPHPResource schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:19:
[...]
Jij hebt zonder kinderen ook weinig tot geen seks?
--
SOL mag ook wel weer naar de $245 Want da's nog 40% van mn PF.
[ Voor 15% gewijzigd door Lentehoofdje op 15-12-2024 18:47 ]
Helemaal mee eens, die 104K naar 90K was genoeg testwerk.anti elppa schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:37:
[...]
3 weken terug was nog rood. Kunnen prima nu nog 3 groene weken komen en pas dan bij 150k een terug test komen.
Het is bij btc of naald naar beneden voor reset, of paar weken choppen. Hebben dat laatste nu 4 weken gehad. Rsi, funding etc allemaal klaar voor dikke pamp up.
Nu even flink pompen met shorts die gokken op een tweede pullback als raketbrandstof.
Liever nu goed pumpen, stop liever nu met werken dan volgende maand.RvV schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:51:
Ben ik hier de enige die pas na 1 jan graag gaat pompen? Laat nog maar mooi laag zijn even.
We wachten hier al vele jaren op inmiddels. Duurt allemaal best lang dat millionair worden.
Ik lees dit gezien de conversaties daarboven helemaal anders.RvV schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:51:
Ben ik hier de enige die pas na 1 jan graag gaat pompen? Laat nog maar mooi laag zijn even.
Als je nog tot 1 januari moet wachten, heel veel sterkte daarmee..
Worden blauwe ballen of niet dan. Succes!RvV schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:51:
Wispe schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:19:
[...]
Wederom pleur je een plaatje van een kankerstaafje hier in dit topic. Waarom is dat?
Ga eens wat nuttigs doen ipv mensen hier te treiteren met zulke plaatjes.
nothing stops this train
150 zit eerste dikke muur. Maar oke. Wellicht net tikkie te ver. Maar in 2 a 3 weken naar 140 is echt totaal niet bijzonder voor btc. Veel gekkere moves gemaakt.tomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:43:
[...]
Dit gaat echt niet in een rechte lijn nog 50k omhoog. Maar als ik het mis heb ook goed
Boeit me niet heel veel eerlijk gezegd. Als ik veel moet betalen betekent het dat btc hoog staat en dat ik er warmpjes bij zit. Dikke prima dusRvV schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:51:
nothing stops this train
Wel bijzonder, want volgens de meeste weldenkende mensen zijn wij een rare cult. Op diverse fora over investeren, financien, geldzaken etc. Overal wordt Bitcoin weggezet als scam en waardeloos.
Een bijzondere tijd waar we in leven. Ik ben benieuwd hoe snel mensen overstag gaan, en ik hoop voor die tijd nog wel een aardige stack te hebben weten te accumuleren. Maar ik voel wel dat ik haast moet maken.
Straks maar kerst op water en brood doen, kan er zo weer €100 extra ij de pot
Bitcoin - A weapon of mass disruption
velen leven nog steeds in een fiat bubbel, je mindset moet eerst veranderen voordat je inziet wat assets doet vs fiat geld..... en laat BTC nou het beste paard zijn van assets, er is gewoon geen second best!Gelukszoekr schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:20:
Of we morgen op $110k staan, of begin 2025. Het lijkt mij onvermeidelijk.
Wel bijzonder, want volgens de meeste weldenkende mensen zijn wij een rare cult. Op diverse fora over investeren, financien, geldzaken etc. Overal wordt Bitcoin weggezet als scam en waardeloos.
Een bijzondere tijd waar we in leven. Ik ben benieuwd hoe snel mensen overstag gaan, en ik hoop voor die tijd nog wel een aardige stack te hebben weten te accumuleren. Maar ik voel wel dat ik haast moet maken.
Straks maar kerst op water en brood doen, kan er zo weer €100 extra ij de pot
nothing stops this train
Als we na 1 januari gaan pumpen heb ik diamond hands.
Tot 31 december 2025 dan
Na 1 januari graag, wil niet teveel vrh gaan betalenanti elppa schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:15:
[...]
150 zit eerste dikke muur. Maar oke. Wellicht net tikkie te ver. Maar in 2 a 3 weken naar 140 is echt totaal niet bijzonder voor btc. Veel gekkere moves gemaakt.
Ben al een tijdje vegan, maar volgens mij zijn dat shrimps.Gipsy King schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:02:
[...]
Fitgirl meal , rijst , bonen, kip. Schrimps.
Doe mij maar HJ GP en oude brokkelkaas.
Had toch wel whale verwacht bij haar...
Kinren
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Roebels devalueren toch hard he.reshi schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:46:
Geen Porsche, hopelijk wel een bedrag met 6 getallen voor de komma.
100.000 sats kost nog geen meier, goed te doenreshi schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:46:
Geen Porsche, hopelijk wel een bedrag met 6 getallen voor de komma.
But still a rotkopGipsy King schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:02:
[...]
Fitgirl meal , rijst , bonen, kip. Shrimps.
Doe mij maar HJ GP en oude brokkelkaas.
Doe mij maar COW
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
nothing stops this train
Verwijderd
Denk je dat MSTR nog steeds een goede koop is in vergelijking met bitcoin tegen meer dan het dubbele van de NAV?
YouTube: Is Microstrategy a Pyramid Scheme?
En (vond ik) beknopte uitleg hoe de convertible bonds van MSTR werken, en waarom die wel gekocht blijven worden.
YouTube: How $MSTR convertible bonds work | Fully explained for beginners
--
edit : Ik ben geen MSTR aandeelhouden trouwens.
@Gelukszoekr Heb je een mening over deze youtubelinkjes?
[ Voor 11% gewijzigd door Lentehoofdje op 15-12-2024 22:03 ]
Ja. Ik denk ik elk geval dat zolang de Bitcoin bullrun aan is je meer kan pakken door MSTR te hodlen. De premium klink natuurlijk niet aantrekkelijk, maar dat is niet het hele verhaal.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 21:49:
[...]
Denk je dat MSTR nog steeds een goede koop is in vergelijking met bitcoin tegen meer dan het dubbele van de NAV?
Ik heb niet veel, maar zit 100% MSTR nu. Maar zoals je misschien weet. Ik gok ook maar wat
Verwijderd
Ik denk niet dat er veel reden is om MSTR boven de NAV te kopen. Ze zullen de aandelen gewoon blijven verwateren terwijl de premie zo hoog is. De risk/reward ratio is veel slechter dan bitcoin op 2,5x NAV. Het is echter een geweldige aankoop tijdens de dalende markt wanneer het meestal onder NAV ligt.Gelukszoekr schreef op zondag 15 december 2024 @ 21:59:
[...]
Ja. Ik denk ik elk geval dat zolang de Bitcoin bullrun aan is je meer kan pakken door MSTR te hodlen. De premium klink natuurlijk niet aantrekkelijk, maar dat is niet het hele verhaal.
Ik heb niet veel, maar zit 100% MSTR nu. Maar zoals je misschien weet. Ik gok ook maar wat
Ik snap je punt. Dat is namelijk hoe het normaal gesproken werkt. Maar in dit geval verwaterd er niks. Integendeel. Hoe meer aandelen ze uitgeven, hoe lager de NAV wordtVerwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:03:
[...]
Ik denk niet dat er veel reden is om MSTR boven de NAV te kopen. Ze zullen de aandelen gewoon blijven verwateren terwijl de premie zo hoog is.
had ik nog meer ter beschikking dan had ik ook wat extra Tesla meegepakt...
ik bezit wel Tesla, maar helaas 0% MSTR
nothing stops this train
Tesla heb ik ingeruild op een prijspunt van 163$ en daar een paar sats van gehaald. Gaat nog steeds primaKol Nedra schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:11:
wanneer de 13e maand er is alloceer ik wat in MSTR en BTC
had ik nog meer ter beschikking dan had ik ook wat extra Tesla meegepakt...
ik bezit wel Tesla, maar helaas 0% MSTR
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Verwijderd
Dat klopt niet, de NAV stijgt en de premie daalt, en ja het is nog steeds verwatering omdat de converteerbare senior obligaties zijn uitgegeven tegen een enorme premie, de laatste batch kan worden afgelost tegen een premie van 55% ten opzichte van de huidige aandelenkoers in 2028. Dat zijn de kosten van de lening, die de aandeelhouders indirect betalen.Gelukszoekr schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:06:
[...]
Ik snap je punt. Dat is namelijk hoe het normaal gesproken werkt. Maar in dit geval verwaterd er niks. Integendeel. Hoe meer aandelen ze uitgeven, hoe lager de NAV wordt
Ja, in 2028 dan. Tegen die tijd verwacht ik er niet meer in te zittenVerwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:14:
[...]
Dat klopt niet, de NAV stijgt en de premie daalt, en ja het is nog steeds verwatering omdat de converteerbare senior obligaties zijn uitgegeven tegen een enorme premie, de laatste batch kan worden afgelost tegen een premie van 55% ten opzichte van de huidige aandelenkoers in 2028. Dat zijn de kosten van de lening, die de aandeelhouders indirect betalen.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Aeronaut schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:32:
Goede avond m’n donkere kant van de maan tuig
Alleen BTC is groen in mijn PF momenteel... Alle Sats worden weggezogen
metallicattim schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:00:
Ik zie BTC maar stijgen en stijgen, maar mijn PF zakt en zakt maar haha.
Idd, wen +5000%metallicattim schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:00:
Ik zie BTC maar stijgen en stijgen, maar mijn PF zakt en zakt maar haha.
Misschien zet ik ooit alles over op BTC als het genoeg stijgt in Sats, maar de ADA bijv. zijn al paar jaar goed het staken, dus dat levert ook wel een leuke cent op
Dat zijn ook wel über shitcoinsmetallicattim schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:29:
alts (ADA, LTC, VET)
*Zoekt de flow chart*
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Laat ik weten. NachtdienstSteady schreef op maandag 16 december 2024 @ 00:34:
Lig rustig in bed serie op de beamer te kijken en kreeg een notificatie dat mijn 105k sell order gevuld is. Nieuwe ATH, gefeliciteerd iedereen. Ben benieuwd welke verrassing ons morgenochtend te wachten staat! 120k??
nothing stops this train
Dat zit wel Schnorr.
Vaak is Asia de saaiste sessie dus als ze dit vasthouden ben ik tevredenGlenn Hoddle schreef op maandag 16 december 2024 @ 01:39:
Dat ging hard. En dan is Azië grotendeels nog niet eens aan het werk. Het belooft wat.
Dat zou op zich wel een trendbreuk zijn.
Dat zit wel Schnorr.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
You heard it here first, LFGtomtom901 schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:21:
Verwacht wel dat we s00n de ATH gaan aanvallen.
Ja echt nét. Eerste hourly close boven 105 en ETH boven 4K. Nice Nice nice
Mijn fiat lambo is readysh4d0wman schreef op maandag 16 december 2024 @ 01:49:
@Stukfruit mooi, een trendbreuk. Dan ook gelijk de 7 jaar ETF supercycle graagslaan we de beer gewoon over. Af en toe wat 30% dipjes om het leuk te houden.
Dat zit wel Schnorr.
:strip_exif()/f/image/0qMLIScQI3DMfY2hmjWn3XZV.png?f=user_large)
SIGNS
Well donetomtom901 schreef op maandag 16 december 2024 @ 02:18:
Laatste 3 cijfers van de Trezor pf waarde
[Afbeelding]
SIGNS
Stukfruit schreef op maandag 16 december 2024 @ 03:21:
Ik begin die 1 euroton nu al irritant te vinden. When 2 euroton?
Toch gewoon werken straks, echte strijder.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/tfJmr5QED9AsNwXxZ3ydtMcT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Wu8zSXH7mh0E6rnVjb9v04V6.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/HOv0HWQzoZsPvdBqZXOp9oBz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/isWtD0s32tKOpTu9bayRPKq0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dxE4dxF2SLeCt62P4PZ4Pedr.jpg?f=fotoalbum_large)