AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Ik waardeer jullie vertrouwen in Nexo, en een paar ton kan natuulijk ook een heel klein flufje zijn van je totale vermogen. En ze hebben de hele bear doorstaan, dus dat is ook positief. Maar toch: Zet er echt maar een klein gedeelte neer. Not your keys not your coins.Eiland schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:49:
[...]
Je kan natuurlijk de anti phishing code instellen
Maar is legit ja ik dacht krijg je als je platinum bent maar blijkbaar dus nog extra eisen.
Had er eerst een engels spreken maar sinds deze week is er blijkbaar een nederlander in dienst
Lekker man!FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:25:
[...]
Toen we onder de 20k doken ben ik gewoon gaan kopen, al was hier het sentiment dat de 12k eigenlijk bijna onvermijdelijk was.
Niet op gewacht. Sub 20k = bijkopen.
DCA noemen we dat niet overigens ben ik achter gekomen.
Terwijl het geld voor het oprapen lag ging de discussie namelijk vaak over de punctuele definitie van DCA.
Mooie tijden. Weet nog dat @Gelukszoekr een AI shitcoin shillde en daarmee het halve topic uit elkaar scheurde.
En dan zeggen we hier dat je zonder emotie moet investeren![]()
We doen maar wat hier. En het lukt vaak ook nog.
Die dca discussie staat nog op het netvlies inderdaad
Net nog even gekeken naar de laagste dca-jes, toch wel met trots terugkijkend dat ik toen heb gewoon stug heb doorgekocht maar man wat hebben we afgezien die periode.
Heb geen idee negeer het altijd, ze willen altijd heel graag met je videobellen, maar geen behoefte aan.Q_7 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:50:
[...]
Vind ik ook, ik blijf hem negeren.
[...]
Je hebt helemaal gelijk, direct gedaan
@Eiland Whale Spotted !!, waar is die gast goed voor trouwens ?
Tuurlijk, die gedachten komen ook bij mij op, er zijn er immers al zoveel vergaan en mensen zijn in de meeste gevallen de inleg kwijt, maar toch vind ik het erg prettig werken en echt nooit problemen gehad met versturen of ontvangen, geeft mij wel wat vertrouwen.knakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:54:
[...]
Ik waardeer jullie vertrouwen in Nexo, en een paar ton kan natuulijk ook een heel klein flufje zijn van je totale vermogen. En ze hebben de hele bear doorstaan, dus dat is ook positief. Maar toch: Zet er echt maar een klein gedeelte neer. Not your keys not your coins.
Ik vind mijn Ledger pas eng, ben de seed nu al kwijt

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
nog een klein stukje, percentueel stelt het zo weinig voor
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
https://wallet.mycelium.com/
kan ook mijn trezor via een usb-c kabeltje aan mijn telefoon hangen en coins overschrijven als ik wil. Draai dat ding al zeker 6 jaar
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat JIJ het niet verwacht.Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:01:
Het komt altijd op een moment dat je niet verwacht! Dit voelt als zo’n dag!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dzvZSNMU3v988gTSmQVqNnLf.jpg?f=user_large)
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Jeetje, 25 jaar geleden zoog ik nog aan een fopspeen.knakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:00:
Nog 2k. Zou leuk zijn als het morgen gebeurt. Dan ben ik 25 jaar op GOT. Vandaag mag ook hoor.
22,5 jaar op got. Ik ken het gevoel van ouder worden. 😝knakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:00:
Nog 2k. Zou leuk zijn als het morgen gebeurt. Dan ben ik 25 jaar op GOT. Vandaag mag ook hoor.
En toch een mooie trap, 42 btc. Respect.Wispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:01:
[...]
Jeetje, 25 jaar geleden zoog ik nog aan een fopspeen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
in b4 u jinxed itColdcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:01:
Het komt altijd op een moment dat je niet verwacht! Dit voelt als zo’n dag!
en aans löpt wa vast
Proberen? dit is 'm!
We gaan de 100k tijdens de vrijmibo vieren
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Recent genoeg hourly candles gehad waarbij dit erbij of eraf ging
Maar goed, mooi op weg naar de $100k. Laat dit wederom een wijze les zijn voor iedereen die (wilde) gaan traden en/of uitstappen om lager in te kopen: je krijgt vaak echt de kans niet. Natuurlijk was het mogelijk dat we naar die $85k gingen waar sommige influencers om riepen, maar gezien de PA was de kans groter dat we gewoon weer omhoog gingen. En dan mis je dus de boot...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
25 jaar inmiddels toen heette het nog World of TweakingCougar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:04:
[...]
22,5 jaar op got. Ik ken het gevoel van ouder worden. 😝
Dat is precies de trap...Guere schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:14:
Pff, was even buiten wat lampjes ophangen, zag de koers, wist meteen dat ik door 100+ nieuwe posts kon gaan ploegen
Maar goed, mooi op weg naar de $100k. Laat dit wederom een wijze les zijn voor iedereen die (wilde) gaan traden en/of uitstappen om lager in te kopen: je krijgt vaak echt de kans niet. Natuurlijk was het mogelijk dat we naar die $85k gingen waar sommige influencers om riepen, maar gezien de PA was de kans groter dat we gewoon weer omhoog gingen. En dan mis je dus de boot...
Dalen tot $90k en iedereen denkt dat het na de $85k gaat. Vervolgens koopje niet en komt er een voorzichtig herstel. Je bent te laat. Nu staat het op $98k en is het risico een stuk groter. Wat als de $100k reject.
Time in the market beats timing the market.
Vorige week zondag had je prima zo’n move maken. Ja het klinkt als achteraf makkelijk praten (is het ook) maar er waren genoeg indicatoren dat btc even gas terug ging nemen. Dat gebeurde ook, maar die “dipjes” in een bullmarkt zijn vaak maar van korte duur.Guere schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:14:
Pff, was even buiten wat lampjes ophangen, zag de koers, wist meteen dat ik door 100+ nieuwe posts kon gaan ploegen
In crypto zijn er geen wijze lessen, alleen dure lessen.Guere schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:14:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Je kan beter de kraken pro app installeren.anboni schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:55:
Ik heb voor het eerst de kraken app eens geinstalleerd (op android), maar ik kan met geen mogelijkheid de openstaande orders terugvinden die ik via de website heb ingesteld. Kijk ik er ergens finaal overheen of is die app echt zo ruk?
Tweakers bestaat pas sinds 30 september 1998. Dus dan is het na de oprrichting alleen maar achteruit gegaanGelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:06:
Hier ook, vanaf aankomende dinsdag exact 23 jaar een account hier. En ik dacht destijds dat ik laat was. Tweakers was voor mij gevoel eind jaren '90 in z'n prime
Uiteraard, achteraf is altijd makkelijk praten, maar dat we even wat gas terug gingen nemen was idd wel plausibel. Daarom zei @tomtom901 gisteren ook: als je een move had willen pakken, had je die van $98k naar $90k moeten pakken, niet hopen op nog lager terwijl we al herstellen.Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:19:
Vorige week zondag had je prima zo’n move maken. Ja het klinkt als achteraf makkelijk praten (is het ook) maar er waren genoeg indicatoren dat btc even gas terug ging nemen. Dat gebeurde ook, maar die “dipjes” in een bullmarkt zijn vaak maar van korte duur.
Dat is alleen als je in de 3 maand erna met dat geld weer iets nieuws koopt toch.Evanal schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:12:
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in peildatumarbitrage: https://www.businessinsid...et-op-peildatumarbitrage/
Belasting kan uberhaupt niet op een ledger kijken
en aans löpt wa vast
Zeker waar. En dan zelfs voor de zekerheid alvast op 92 of zelfs 93k alweer instappen. Want die bodem time je meestal ook verkeerd.Guere schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:21:
[...]
Uiteraard, achteraf is altijd makkelijk praten, maar dat we even wat gas terug gingen nemen was idd wel plausibel. Daarom zei @tomtom901 gisteren ook: als je een move had willen pakken, had je die van $98k naar $90k moeten pakken, niet hopen op nog lager terwijl we al herstellen.

[ Voor 29% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-11-2024 16:23 ]
Nee vandaag! Ik ben vandaag 24 jaar op GoTknakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:00:
==
hoi
Ik betaal graag jaarlijks 10 miljoen belastingfilthy rich schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:21:
[...]
Dat is alleen als je in de 3 maand erna met dat geld weer iets nieuws koopt toch.
Belasting kan uberhaupt niet op een ledger kijkenMaar goed, vragen over herkomst van het geld beantwoorden met op straat gevonden zal ook wel niet goed gaan.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Daarom heb je in je hoofd ook $99k tot $90k zitten.Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:22:
[...]
Zeker waar. En dan zelfs voor de zekerheid alvast op 92 of zelfs 93k alweer instappen. Want die bodem time je meestal ook verkeerd.
In de praktijk is dat verkopen op $98k en terugkopen op $95. Significant lagere potential gains dan je in je hoofd hebt zitten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bullrun is aan maatskozwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:24:
He gaat goed zie ik!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zeker waar. Sommige hier zijn daar wel goed in maar ik wat minder. Wel eens wat satjes gepakt op die manier maar stap toch altijd later uit en vroeger weer in.Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:23:
[...]
Daarom heb je in je hoofd ook $99k tot $90k zitten.
In de praktijk is dat verkopen op $98k en terugkopen op $95. Significant lagere potential gains dan je in je hoofd hebt zitten.
Daarom:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/caTtikYgExKUGpKRwBO1wkaf.jpg?f=user_large)
Welkom bij de 24 jaar clubEusebius schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:23:
[...]
Nee vandaag! Ik ben vandaag 24 jaar op GoT
Achja, fouten maken we allemaal.Guere schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:21:
[...]
Uiteraard, achteraf is altijd makkelijk praten, maar dat we even wat gas terug gingen nemen was idd wel plausibel. Daarom zei @tomtom901 gisteren ook: als je een move had willen pakken, had je die van $98k naar $90k moeten pakken, niet hopen op nog lager terwijl we al herstellen.
In januari 2021 zelf ook een kleine buy high gedaan toen de prijs zakte van 35K naar 28K en weer snel steeg naar 31K. Toen had ik het geniale idee om een stukje te verkopen en op de retest van 28K weer terug te kopen. Want na zo'n snel herstel volgt altijd een test toch??
Toen gingen we in 1 streep naar de 58K.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-11-2024 16:28 ]
ik had mijn TP 2 op 99k en ook daar mijn long 30% afgeschaald. Spot heb ik die tp2 niet terug gekocht. Mijn doel is nu eens een keer niet met ongeveer 95% de bear in te duiken. DAarom echt wat sell werk.Guere schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:21:
[...]
Ik moest bij die 92k wel echt op mijn handen zitten om niet spot terug te kopen. Ik wist dat dat gevoel zou komen, daarom de schuif bij die long van 13 naar 20x geknald en alle vrijgekomen margin via een market buy erin geknalt op 92k.
Op die manier voelt het toch goed zeg maar. En ondanks dat, doet het afscheid nemen van Sats toch pijn.......
Persoonlijk vind ik dat ook lastig.anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:27:
[...]
ik had mijn TP 2 op 99k en ook daar mijn long 30% afgeschaald. Spot heb ik die tp2 niet terug gekocht. Mijn doel is nu eens een keer niet met ongeveer 95% de bear in te duiken. DAarom echt wat sell werk.
Ik moest bij die 92k wel echt op mijn handen zitten om niet terug te kopen. Ik wist dat dat gevoel zou komen, daarom de schuif bij die long van 13 naar 20x geknald en alle vrijgekomen margin via een market buy erin geknalt op 92k.
Op die manier voelt het toch goed zeg maar. En ondanks dat, doet het afscheid nemen van Sats toch pijn.......
Daarom vind ik het prima om op een $92k terug te kopen. Stel je voor dat de $99k de top was. Dan hersteld het zich toch wel een keer tot de $98.5 bijvoorbeeld. Op dat moment kun je weer met die meuk uitstappen. Toch een paar procent extra gains met een beperkt risico. Dat hangt wel van de fase van de markt af. In het begin kan dat beter dan als we al flink onderweg zijn.
Daarom heb ik hier een target op $xxk. Zakken we vervolgens een percentage terug dan is het prima dat weer terug te kopen todat we de vorige top evenaren. Lijkt me een solide plan
Ja, volgens mij wel. Dat artikel is niet compleet.filthy rich schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:21:
[...]
Dat is alleen als je in de 3 maand erna met dat geld weer iets nieuws koopt toch.
Belasting kan uberhaupt niet op een ledger kijkenMaar goed, vragen over herkomst van het geld beantwoorden met op straat gevonden zal ook wel niet goed gaan.
Als je bv. op 1 november 2024 1000 euro aan bitcoin omzet naar euro's en deze euro's tot en met 1 februari 2025 aanhoudt, wordt dat als spaargeld behandeld.
Zie ook: https://www.belastingdien...-verplaatsen-binnen-box-3, laatste bullet point.
[ Voor 15% gewijzigd door Wispe op 29-11-2024 16:32 ]

Die komt nu, 96k inc
Enorm bullish dat die er niet is!
Deze pump wordt het weekend weer gecashed for Cyber Monday.
Hopelijk na deze run mag ik me eens gaan druk maken over belasting over spaargeld.Wispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:30:
[...]
Ja, volgens mij wel. Dat artikel is niet compleet.
Als je bv. op 1 november 2024 1000 euro aan bitcoin omzet naar euro's en deze euro's tot en met 1 februari 2025 aanhoudt, wordt dat als spaargeld behandeld.
Zie ook: https://www.belastingdien...-verplaatsen-binnen-box-3, laatste bullet point.
maar ik reken er niet op

Landverraad!BTC100K2021 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:39:
Voor Sinterklaas de kerstlampjes ophangen, daar vind ik wat van.
Ik vroeger misschien ook, maar 't was nu een prachtige zonnige middag, in het weekend plannen, dus tsja, dan nu maar ophangen die handel! En dan nog zijn we bij lange na niet de eerste...BTC100K2021 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:39:
Ja ik zie nog een kleine hobbel op de weg. De eerste week van de maand is altijd slecht en valt samen met de bear moon. Daarnaast hebben we ook de FOMC. Vanaf 14 december ultra combo sho-ry-uken candle omhoog.
Partner wil ook altijd begin november al beginnen met de kerstboom, het is me tot nu toe nog altijd gelukt om het uit te stellen tot na het kinterslaas weekend.BTC100K2021 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:39:
(ik moet dat ding tenslotte ophalen)
[ Voor 5% gewijzigd door filthy rich op 29-11-2024 16:42 ]
en aans löpt wa vast
ja das ongeveer het domste wat je kan doen. Zoek ff op wat bitcoin historisch doet in nov tot feb in het jaar na de halving. Dan betaal ik heel erg graag die paar knaken belasting ipv al die rendamenten mis lopenWispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:30:
[...]
Door de $100k breken en daarna een kleine terugval kan ook nog.zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:41:
[...]
Ja ik zie nog een kleine hobbel op de weg. De eerste week van de maand is altijd slecht en valt samen met de bear moon. Daarnaast hebben we ook de FOMC. Vanaf 14 december ultra combo sho-ry-uken candle omhoog.
Ik moet die munten verkopen... ik zie enkel bullish signalen
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 29-11-2024 16:43 ]
Ja niet zo lekker getimed van meneer bitcoin, kan beter ergens pieken binnen een jaaranti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:42:
[...]
ja das ongeveer het domste wat je kan. Zoek ff op wat bitcoin historisch doet in nov tot feb in het jaar na de halving. Dan betaal ik heel erg graag die paar knaken belasting ipv al die rendamenten mis lopen
en aans löpt wa vast
Ik leg alleen uit hoe het werkt.anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:42:
[...]
ja das ongeveer het domste wat je kan doen. Zoek ff op wat bitcoin historisch doet in nov tot feb in het jaar na de halving. Dan betaal ik heel erg graag die paar knaken belasting ipv al die rendamenten mis lopen
ja en sowieso zijn die heffingen in Box 3 echt extreem laag vergeleken bij andere landen. Is ook redelijk zeker dat dit op de schop gaat.....hoop dat het nog lang duurtfilthy rich schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:43:
[...]
Ja niet zo lekker getimed van meneer bitcoin, kan beter ergens pieken binnen een jaar
Kan ook van 120k naar 100k en dan 150k haha.Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:43:
[...]
Door de $100k breken en daarna een kleine terugval kan ook nog.
Ik moet die munten verkopen... ik zie enkel bullish signalen
Nou ik vind het nog wel wat, emigratie naar Duitsland, Dubai, Malta of Panama scheelt een hoop geld.anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:44:
[...]
ja en sowieso zijn die heffingen in Box 3 echt extreem laag vergeleken bij andere landen. Is ook redelijk zeker dat dit op de schop gaat.....hoop dat het nog lang duurt
oh en zo iets gaat nog wel gebeuren ook. Wellicht nog een keer of 5 zo'n move tot de top. Vooral de run van 2017 was een mooi voorbeeld, 7 x terug tot op 21weekly. Telkens een klap van 20 tot 30%zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:46:
[...]
Kan ook van 120k naar 100k en dan 150k haha.
Is het spaargeld als het in EUR of USD op een exchange staat?Wispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:30:
[...]
mwa daar zitten ook zat nadelen aan. 1 ding is wel zeker, ik ga zeker weg uit nederland. Vraag is alleen wanneer. Iig niet aankomende 5 jaar.knakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:46:
[...]
Nou ik vind het nog wel wat, emigratie naar Duitsland, Dubai, Malta of Panama scheelt een hoop geld.
Ja.voil schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:50:
[...]
Is het spaargeld als het in EUR of USD op een exchange staat?
Dan kopen de Europeanen en de Aziaten het voor hun neus op. Kunnen de Amerikanen na al die uitgaven weer hoger terugkopen. Black Friday en cyber Monday voordeel weer door het putje.Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:35:
[...]
Deze pump wordt het weekend weer gecashed for Cyber Monday.
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:46:
[...]
Kan ook van 120k naar 100k en dan 150k haha.
/f/image/vC8CLq77HScCdO61GaKmPRXA.png?f=fotoalbum_large)
Meteen een dikke groene PAAL na dat dump fiasco van laatst.
Hopelijk een beetje een goedmakertje voor de mensen hier die er inzaten.
/f/image/fEWvIfwrlniGso4SRMAe57aF.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Gipsy King op 29-11-2024 16:57 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ik heb net een nieuwe Win11 laptop ingericht, maar ik krijg aggr.trade niet werkend. Ook niet na een reset van aggr.trade. Meerdere browsers, Edge, Chrome Firefox. Iemand een idee?
Het blijft er zo uitzien:
:strip_exif()/f/image/GqXUwxn6fRPgSlyV8hJITnMJ.png?f=user_large)
Normaal gesproken op te lossen met een reset van aggr.trade naar de defauls.
Lijkt wel of ergens wat geblocked wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door BeyondThunder op 29-11-2024 17:01 ]
ik verwacht geen meer dan 20% correcties deze run. Elke cycle zijn ze minder diep. Vorige cycle stelde het al niets meer voor. En komt niet aan met de dip midden in 2021. Dat was geen price discovery dip. Dat was een cycle extension door wat extra geprint geld. Die dip was de te lang en te diep. Zonder dat gratis geld was het al bear geweest.
Im with u.anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:00:
[...]
ik verwacht geen meer dan 20% correcties deze run. Elke cycle zijn ze minder diep. Vorige cycle stelde het al niets meer voor. En komt niet aan met de dip midden in 2021. Dat was geen price discovery dip. Dat was een cycle extension door wat extra geprint geld. Die dip was de te lang en te diep. Zonder dat gratis geld was het al bear geweest.
Arme Taro.FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:55:
Zie nu op ByBit dat PAAL is gelist?
Meteen een dikke groene PAAL na dat dump fiasco van laatst.
Hopelijk een beetje een goedmakertje voor de mensen hier die er inzaten.
Benieuwd wie er sneller is. Jij of de NSBers mannen van de belastingdienst met hun "emigratie tax".
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Sowieso, een account met de naam rektcapital die koersvoorspellingen doet.anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:00:
[...]
Nee bedankt, ik sla wel even over.
Al dat soort bavianen zouden gewoon een internet verbod moeten krijgen. Stuk voor stuk van die snelle gastjes die een keer goed hebben gegokt met een bult centen en denken dat ze nu expert zijn.
CarreraSteady schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:47:
[...]
Voor welke 911 ga jij?
[Afbeelding]
98.1k zou mooi zijn straks![]()
[Afbeelding]
En dit idd; als je pullbacks wil spelen, niet te gulzig zijn in de bull. Ik poste al eerder een screenshot dat ik op 86k euro weer gekocht had, inmiddels 93k euroGuere schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:21:
[...]
paar jaar ervoor gewoon steeds minder opgeven aan de belasting dienst ed. Trezor gewoon ergens in ander land in de kluis donderen. Moment dat je weg gaat gewoon zeggen dat je paar euro hebt. Dikke doeish4d0wman schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:04:
[...]
Benieuwd wie er sneller is. Jij of de NSBers mannen van de belastingdienst met hun "emigratie tax".
Mooiste is nog wat oude adressen zonder whitelistanti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:07:
[...]
paar jaar ervoor gewoon steeds minder opgeven aan de belasting dienst ed. Trezor gewoon ergens in ander land in de kluis donderen. Moment dat je weg gaat gewoon zeggen dat je paar euro hebt. Dikke doei
Good luck proving that.
In theorie wel. Maar in de praktijk is het toch een uitdaging. "Normale" spaarrekeningen worden automatisch doorgegeven aan de fiscus. Een euro bedrag op een exchange niet.
Ik heb ooit een verhaal gehoord van mensen die dus over meerdere wallets Bitcoin voor de belastingdienst 'verstopt' hadden. Die kwamen naar boven drijven in een onderzoek. In tegenstelling van de grappen die we over de Rabobank maken heeft de belastingdienst echt wel kennis en kunde van Blockchain technologie. De creatieve valsspelers ondervonden dat ook en de verborgen tegoeden kwamen aan het licht. Dat was al jaren geleden.FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:09:
[...]
Mooiste is nog wat oude adressen zonder whitelist![]()
Good luck proving that.
Ik zou er echt 0,0% risico mee nemen met de vermogensbelasting die wij hier kennen. Zo lang er geen capital gain tax is mogen we echt in onze handen klappen.
Dan heb je dus een ledger vol met digitale munten maar moet je je iedere dag zorgen maken of de belastingdienst er niet op een dag achter komt. Het bedrag groeit en groeit, en er is geen weg terug.
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 29-11-2024 17:17 ]
Day 24 of the 60-day cycle, tape feels strong, doesn't want to dip hard into a Half Cycle Low. $BTC
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 29 november 2024
Might take numerous attempts at the 6figure level. pic.twitter.com/xAeTcayCkp
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!