[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.648 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:36
WizzlerNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:26:
Heren, wat is de meest efficiënte manier om van BTC naar euro's op de bank rekening te gaan? Staat nu op een hardware wallet. Ik vraag dit voor een vriend.
Dat kan een paar euro verschillen, afhankelijk van hoeveel fee je meegeeft aan je transactie, en wat je exchange pakt voor het verkopen en versturen.

Maar als het dan toch maar om een paar euro gaat zou ik niet zo moeilijk doen. Gebruik de exchange waar je al een account hebt

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:57
Steady schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:14:
[...]

Collega's deze maand: wow, DE bitcoin is nu zo duur zeg, had ik toch maar moeten kopen

Ik het hele jaar: koop Bitcoin, straks ben je te laat.
Zo’n collega heb ik ook. Nog hele gesprekken meegevoerd in november 2022 en hij was van plan in te stappen, maar ging toch wachten tot het nog iets lager stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:30:
[...]

Zo’n collega heb ik ook. Nog hele gesprekken meegevoerd in november 2022 en hij was van plan in te stappen, maar ging toch wachten tot het nog iets lager stond..
Is die uiteindelijk wel ingestapt?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:26
Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:30:
[...]

Voor dat soort mensen is er altijd een reden om het niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:34:
[...]

Is die uiteindelijk wel ingestapt?
Nee natuurlijk niet 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:33

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Coldcat "draagt die collega een speedo of een @zwembroek "? :P :>

Ons zwembroekie zit er weer helemaal in toch?

Edit: wat ligt de postcount weer hoog... :D

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 29-11-2024 13:41 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
Ik werd nog net niet uitgelachen op werk toen ik aangaf Bitcoin te kopen op 18k in de maanden na de ATH van 69k..

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Nopheros schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:41:
Ik werd nog net niet uitgelachen op werk toen ik aangaf Bitcoin te kopen op 18k in de maanden na de ATH van 69k..

8)
En die mensen die toen aan het lachen waren zijn nu ingestapt op 98k?😆

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
sh4d0wman schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:40:
@Coldcat "draagt die collega een speedo of een @zwembroek "? :P :>

Ons zwembroekie zit er weer helemaal in toch?

Edit: wat ligt de postcount weer hoog... :D
Ballsdeep.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik snap dat niet. Op de een of andere manier moet je toch BTC volgen.

Jij bent ook een lul niet zo vriendelijke collega om hem niet gezegd te hebben de DCA strategie toe te passen :+ :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 29-11-2024 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ja, bijzonder volk is dat, wel soort van interesse, maar niet tegen de huidige prijs. Dom gedoe. Ik ging all-in in Bitcoin op een moment dat ie +10% op de daily en +25% op de weekly stond.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
$QUBIC gaat HARD woohoo \o/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLqFE4bAgWXK2MjA21a4w7xlHeU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GLi2VOGahczQmbT6vDJXjjls.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:42:
[...]

En die mensen die toen aan het lachen waren zijn nu ingestapt op 98k?😆
Ze hebben uiteindelijk rond de 70k Bitcoin hun shitcoins maar eens verkocht die ze nog hadden uit de vorige bullrun :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 12:37

filthy rich

löp wa los

Nopheros schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:41:

8)
Ik heb dus een vriend gezegd om in te leggen op 18k, wat denk je: deed die sukkel het ook nog en kocht een hele bitcoin, kneus.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:28
filthy rich schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:46:
[...]

Ik heb dus een vriend gezegd om in te leggen op 18k, wat denk je: deed die sukkel het ook nog en kocht een hele bitcoin, kneus.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1otri4.jpg?a481272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Nopheros schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:45:
[...]

Ze hebben uiteindelijk rond de 70k Bitcoin hun shitcoins maar eens verkocht die ze nog hadden uit de vorige bullrun :9
Dat zijn de mooiste, in de laatste fase van de bear, in de diepte je alts verkopen 8)7
KWestie van nog even paar manden wachten had je zoveel meer gains kunnen geven...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
filthy rich schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:46:
[...]

Maat van me wist zeker dat het nog naar 10k ging..

Dit bleef hij volhouden tot 55k. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Op de 18k stroomde het bloed vol door de straten. Ik kan begrijpen dat men dan voorzichtig is. Hier dachten velen ook dat het nog naar de $12k zou gaan. Als je vertelde dat je all-in was gegaan zou je hier ook keihard zijn uitgelachen. Wat ik niet begrijp is dat men dan niet een deel koopt, en bijvoorbeeld 75% later inlegd. Zo werkt het blijkbaar niet. Alles of niets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:13

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:47:
[...]

Hij volgt il Capo op X?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 09:28
Nopheros schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:47:
[...]

Dat zijn mensen die eigenlijk niet van plan zijn om te kopen.

Bij het halen van de prijstarget, stellen ze hem naar beneden bij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:48:
Op de 18k stroomde het bloed vol door de straten. Ik kan begrijpen dat men dan voorzichtig is. Hier dachten velen ook dat het nog naar de $12k zou gaan. Als je vertelde dat je all-in was gegaan zou je hier ook keihard zijn uitgelachen. Wat ik niet begrijp is dat men dan niet een deel koopt, en bijvoorbeeld 75% later inlegd. Zo werkt het blijkbaar niet. Alles of niets.
Viel wel mee hier, het was vooral rustig, maar de mensen die er nog waren zaten wel te wachten op het moment dat het zou kantelen. Ik hoop dat we dat de volgende bear weer kunnen doen. Elkaar scherp houden en dichtbij de bodem weer hard kunnen inschalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:44:
[...]

Ik snap dat niet. Op de een of andere manier moet je toch BTC volgen.

Jij bent ook een lul niet zo vriendelijke collega om hem niet gezegd te hebben de DCA strategie toe te passen :+ :9~
DCA is ook niet perse mijn strategie maar ik heb die wel degelijk genoemd. Maar goed ik ben ook weer geen Petrus van de BTC dat ik iemand ga hersenspoelen om in te stappen. Graag of niet 😋

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:52:
[...]

Viel wel mee hier, het was vooral rustig, maar de mensen die er nog waren zaten wel te wachten op het moment dat het zou kantelen. Ik hoop dat we dat de volgende bear weer kunnen doen. Elkaar scherp houden en dichtbij de bodem weer hard kunnen inschalen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7Ul3As050on_wIaF-KDrYLYXhY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/W5ZANT6kaYHV0EFERp75A7Vi.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXCi42veBUJnm8Io5VvTwl_RClE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/D94RnUW7fXe3r0cfp3bgxGGp.png?f=user_large

Het leverde @MrMrq slechts 8 duimpjes op temidden van de diepe beer.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72472962

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 29-11-2024 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

[...]

1 team 1 taak!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:44:
Ja, bijzonder volk is dat, wel soort van interesse, maar niet tegen de huidige prijs. Dom gedoe. Ik ging all-in in Bitcoin op een moment dat ie +10% op de daily en +25% op de weekly stond.
Als je echt gelooft ergens in en ook gewoon voor een lange tijd wil instappen kan dat ook prima.
Er zijn betere momenten, maar in een bullmarlt kunnen die momenten wel eens heel erg op zich laten wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10:17
Eusebius schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:22:
[...]

Hoezo, sta nog winst. We zijn niet allemaal zo roekeloos als jij ;-)
bang geld maakt geen geld :+

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
Ik kocht zelf op 28k en zelfs daar ging nog bijna de helft vanaf daarna. Je kan ook niet alles goed doen en dat willen veel mensen wel, vooral de mensen aan de zijlijn. Gevolg is dat ze juist niks doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:56:
[...]

Als je echt gelooft ergens in en ook gewoon voor een lange tijd wil instappen kan dat ook prima.
Er zijn betere momenten, maar in een bullmarlt kunnen die momenten wel eens heel erg op zich laten wachten
Wat maakt het uit om op 100k in te stappen als hij binnenkort $ 13 miljoen waard is :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

Mijn levensdoel is om in de volgende bodem een hele Bitcoin te kopen. Als dat lukt, ben ik dit topic eeuwig dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Vis schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:10:
[...]

Stablecoins draaien toch op het ETH netwerk?

Dan zie ik het wel gebeuren dat ETH naar de miljoen miljard MC gaat hoor, stablecoins gebruik gaan super parabolisch worden is mijn verwachting. Het is DE ultieme use case voor digitale valuta.
Naast Ethereum ook op o.a. Tron en Solana.

Worden stable coins niet vooral gebruikt om in/ uit te stappen en geld tijdelijk te parkeren? Het is een vaak een indicator voor verse instroom.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 00:50
Oproep aan allen hier. Heb de beste van het beste nodig van Michael Saylor om wat (Engelstalige) vrienden lastig te vallen. Zitten allemaal in boomer stonks and roep al jaren dat ze een beetje Bitcoin moeten kopen maar geloven meer in s&p500 en extra inleggen in pensoenfondsen. Stelletje paupers! Zal ze leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 03-09 09:08
Wispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:59:
[...]

Mijn levensdoel is om in de volgende bodem een hele Bitcoin te kopen. Als dat lukt, ben ik dit topic eeuwig dankbaar.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat tijdens deze cycle "de volgende bodem" een hele Bitcoin relatief duur zal zijn. In ieder geval niet heel veel lager dan 100k, als de komende pieken heel hoog zullen zijn.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Steady schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:02:
[...]

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat tijdens deze cycle "de volgende bodem" een hele Bitcoin relatief duur zal zijn. In ieder geval niet heel veel lager dan 100k, als de komende pieken heel hoog zullen zijn.
Dat kan. Anderen zeggen dat 60-70k de bodem zal zijn.
Bij 150k is mijn inleg volledig eruit en zie ik wel waar het schip strandt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:00
Wispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:04:
[...]

69

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
Met een top van 0.42m ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

[...]

420k is de bodem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:59:
[...]

Ik zou dat ook wel willen, maar waarschijnlijk ga ik dat nooit meer halen helaas. Ik ga het wel proberen. Ik ben ondertussen wel gewend op water en brood te leven. Dus kan er maandelijks wel wat in gooien. En heb best vaak goede entry's en exits gehad

Maar dan moet er toch wel veel meezitten. Een goede blackswan, zoals corona destijds bijvoorbeeld. Dan ga ik wel serieus geld lenen om bij te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

[...]

Zo lang je niet weet wat de top is kun je nog minder of de bodem zeggen. Zelfs volgende week weet niemand waar het staat.

$80k is mogelijk maar $115k ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:07:
[...]

Ik zou dat ook wel willen, maar waarschijnlijk ga ik dat nooit meer halen helaas. Ik ga het wel proberen. Ik ben ondertussen wel gewend op water en brood te leven. Dus kan er maandelijks wel wat in gooien. En heb best vaak goede entry's en exits gehad

Maar dan moet er toch wel veel meezitten. Een goede blackswan, zoals corona destijds bijvoorbeeld. Dan ga ik wel serieus geld lenen om bij te kopen
Organen verkopen op de zwarte markt is ook een optie. Kan je misschien meerdere BTC voor kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:07:
[...]

Ik wilde niet zeggen dat ik desnoods mijn hypotheek ga verhogen als mijn inkomen dat toelaat. :+ Met nog geen 25% LTV, in het begin van carrière staan en alleen mezelf moeten onderhouden is er vrijwel geen risico voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
dylan_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:02:
Oproep aan allen hier. Heb de beste van het beste nodig van Michael Saylor om wat (Engelstalige) vrienden lastig te vallen. Zitten allemaal in boomer stonks and roep al jaren dat ze een beetje Bitcoin moeten kopen maar geloven meer in s&p500 en extra inleggen in pensoenfondsen. Stelletje paupers! Zal ze leren!
Ik weet niet of je dan Saylor moet laten zien. Die komt denk ik vooral over als een overenthousiaste verkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:07:
[...]

Zo lang je niet weet wat de top is kun je nog minder of de bodem zeggen. Zelfs volgende week weet niemand waar het staat.

$80k is mogelijk maar $115k ook.
Dat klopt. :) We gaan zien of onze Anti Elppa weer gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:10:
[...]

Ik wilde niet zeggen dat ik desnoods mijn hypotheek ga verhogen als mijn inkomen dat toelaat. :+ Met nog geen 25% LTV, in het begin van carrière staan en alleen mezelf moeten onderhouden is er vrijwel geen risico voor mij.
Denk je echt dat je dat gaat doen? Waarom heb je dat dan drie weken geleden niet gedaan toen Trump herkozen werd?

Voor je gevoel gaat een volgende dip precies zo aanvoelen. Misschien met nog wel minder risico dan bij een volgende dip.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:35
Deze plannen passeren wel vaker de revue. Ja zodra we dippen ga ik all-in, of in de diepe bear ga ik al mijn fiat omzetten naar btc. Maar als het eenmaal zover is wordt men toch meegenomen in het angstige en nehatieve sentiment en wordt het niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Ik zit gewoon wat te spelen met m’n 13e maand alvast. Waarschijnlijk heb ik tot nu toe even geluk gehad, maar heb helaas geen glazen bol. 🔮 spaar geld en salaris blijven gewoon staan. Heb een wallet bedrag afgesproken met mezelf en daar doe ik het mee. Moest ook verantwoording aan de vrouw afleggen toen ik het vertelde, aangezien we straks nieuw gaan bouwen. Haha. 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:11:
[...]

Denk je echt dat je dat gaat doen? Waarom heb je dat dan drie weken geleden niet gedaan toen Trump herkozen werd?

Voor je gevoel gaat een volgende dip precies zo aanvoelen. Misschien met nog wel minder risico dan bij een volgende dip.
Omdat ik vorig jaar december een hypotheek heb afgesloten en nu niet veel extra vrije ruimte heb.
Volgend jaar ben ik klaar met mijn opleiding en ga ik met mijn salaris significant vooruit.

Maar ik wil deze discussie zoals begin dit jaar niet opnieuw aanwakkeren. Iedereen moet zelf weten waar hij goed bij voelt/wilt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Steady schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:09:
[...]

Organen verkopen op de zwarte markt is ook een optie. Kan je misschien meerdere BTC voor kopen?
Valt tegen, een nier gaat over de toonbank voor zo'n €20k meen ik. En dat doe je maar 1x

Misschien is dit wat https://proefpersoon.nl/geld-verdienen-medisch-onderzoek/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Er staat een crisis voor de deur, inflatie krijgt de kop niet ingedrukt, duitsland wordt ontslagen, ben benieuwd wat dat betekent voor BTC.

Stonks gaan dan door het putje, goud stijgt.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:14:
[...]

Omdat ik vorig jaar december een hypotheek heb afgesloten en nu niet veel extra vrije ruimte heb.
Volgend jaar ben ik klaar met mijn opleiding en ga ik met mijn salaris significant vooruit.

Maar ik wil deze discussie zoals begin dit jaar niet opnieuw aanwakkeren. Iedereen moet zelf weten waar hij goed bij voelt/wilt. :)
Het is meer om je te triggeren zoals @PHPResource ook aangeeft. Men heeft vaak mooie plannen maar ze uitvoeren is een tweede.

Met 25% lees ik dat je nog 75% ruimte hebt. Geen idee hoe woningen werken :+ Maar met een 25% increase zit je nog steeds op 50%.
filthy rich schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:15:
Er staat een crisis voor de deur, inflatie krijgt de kop niet ingedrukt, duitsland wordt ontslagen, ben benieuwd wat dat betekent voor BTC.

Zoals BC ook aangeeft, het narratief wordt aan de koersen toegeschreven. Vaak staat het er los van.

[ Voor 22% gewijzigd door Coldcat op 29-11-2024 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:14:
[...]

Valt tegen, een nier gaat over de toonbank voor zo'n €20k meen ik. En dat doe je maar 1x

Misschien is dit wat https://proefpersoon.nl/geld-verdienen-medisch-onderzoek/
Ik heb dit een keer gedaan, heb het ternauwernood overleefd. Blijkt dat die zwarte markt het niet zo boeit of je leeft of doodgaat.

Gelukkig was er iemand in de buurt die ingreep toen zij mijn tweede nier wilden pakken.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Duitsland wordt ontslagen?

Wat?

Ze hebben zelf hun ontslag ingediend door hun Bitcoin te verkopen.
HFSP Deutschland, alles ist vorbei.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Enorm verzuurd wakker geworden vandaag, al zin om shitcoins te bashen voordat ik een been uit bed had.

Maar lees nu dat het gevoelig ligt dus laat maar weer.

Nee grapje hoor. Ben zelf ook wel toe aan een altseizoen. Heb als smerig cryptosletje toch altijd wel altcoins gehad, ook al prefereer ik Bitcoin en zal ik nooit alts erkennen als investering maar meer als leuke gok op gebakken vislucht.

Heb nog best een leuke zak alts met diverse strontkorrels die toch ook alweer een aardige periode werken representeert aan fiatwaarde.

Maarja wanneer dump je die meuk?

Wil niet weer weer een ' blij als een kind 50k DOGE verkopen voor 12 bankjes terwijl het 2 maanden later 3500 bankjes was geweest' scenario.

Dan ga ik serieus nog liever helemaal ongecontroleerd compleet rekt.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Laat 2026.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Vis schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:17:
[...]

Duitsland wordt ontslagen?

Wat?

Ze hebben zelf hun ontslag ingediend door hun Bitcoin te verkopen.
HFSP Deutschland, alles ist vorbei.
https://archive.is/C7L2b

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:16:
[...]

Het is meer om je te triggeren zoals @PHPResource ook aangeeft. Men heeft vaak mooie plannen maar ze uitvoeren is een tweede.

Met 25% lees ik dat je nog 75% ruimte hebt. Geen idee hoe woningen werken :+ Maar met een 25% increase zit je nog steeds op 50%.
Simpel; je krijgt X hypotheek op basis van je inkomen en de rest moet je met eigen geld inleggen.
Van de woningwaarde kreeg ik maar 25% hypotheek, de rest is eigen geld. Die kan ik niet "opnemen" omdat mijn inkomen dat niet (helemaal) toelaat.

Over 2/3 jaar is dat waarschijnlijk anders in mijn geval.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:31
nee je werd hier echt niet uitgelachen op dat moment. Zaten ook maar iets van 20 active leden toen. Ik heb toen ook gewoon op 16k een hele grote spot aankoop gedaan (nov 2022). Werd heel normaal op gereageerd. Een enkeling hing nog wat vast aan die joetubers die 12k op het menu hadden. Oa die idioot van een il capo of crypto. Maar ik was echt niet de enige die toen kocht. Totaal niet zelfs

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-09 23:09
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:14:
[...]

Ik moet zeggen dat je een beetje zuur overkomt :+
Zwembroek is toe aan weekend!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:23:
[...]

nee je werd hier echt niet uitgelachen op dat moment. Zaten ook maar iets van 20 active leden toen. Ik heb toen ook gewoon op 16k een hele grote spot aankoop gedaan (nov 2022). Werd heel normaal op gereageerd. Een enkeling hing nog wat vast aan die joetubers die 12k op het menu hadden. Maar ik was echt niet de enige die toen kocht. Totaal niet zelfs
Die mooie tijd waar je nog eens op een middag kon denken ach fuck it ik koop er een halve bij (of hele voor de nog grotere jongens). Je zou het bijna gaan missen ;) . Nu moet je al serieus met je bank gaan bellen om transactie limieten te veranderen wil je uberhaupt nog 0,1+ BTC of meer aan je wallet toe te voegen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:12:
Deze plannen passeren wel vaker de revue. Ja zodra we dippen ga ik all-in, of in de diepe bear ga ik al mijn fiat omzetten naar btc. Maar als het eenmaal zover is wordt men toch meegenomen in het angstige en nehatieve sentiment en wordt het niet gedaan.
Toen we onder de 20k doken ben ik gewoon gaan kopen, al was hier het sentiment dat de 12k eigenlijk bijna onvermijdelijk was.

Niet op gewacht. Sub 20k = bijkopen.

DCA noemen we dat niet overigens ben ik achter gekomen.

Terwijl het geld voor het oprapen lag ging de discussie namelijk vaak over de punctuele definitie van DCA.

Mooie tijden. Weet nog dat @Gelukszoekr een AI shitcoin shillde en daarmee het halve topic uit elkaar scheurde.

En dan zeggen we hier dat je zonder emotie moet investeren _O-

We doen maar wat hier. En het lukt vaak ook nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

[...]

nee je werd hier echt niet uitgelachen op dat moment. Zaten ook maar iets van 20 active leden toen. Ik heb toen ook gewoon op 16k een hele grote spot aankoop gedaan (nov 2022). Werd heel normaal op gereageerd. Een enkeling hing nog wat vast aan die joetubers die 12k op het menu hadden. Maar ik was echt niet de enige die toen kocht. Totaal niet zelfs
Ja wellicht dat ik toen die Youtubbers nog teveel volgde en dat m'n herinnering beïnvloed. DCA was wel volledig aan bij de meesten.

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 29-11-2024 14:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-09 23:09
Wispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:17:
[...]

_O-

Het maakt mij niet uit hoor. Ik heb vanaf januari met niks doen en weinig tot geen risico een ruim jaarsalaris binnengeharkt. Alts zijn niets voor mij. Ik gun iedereen z’n gains. d:)b
Dat gaat ook vlot met een uitkering hè :+ .

Hier heb ik mijn uitkering ook al x 2,5 zien doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:25:
[...]

Toen we onder de 20k doken ben ik gewoon gaan kopen, al was hier het sentiment dat de 12k eigenlijk bijna onvermijdelijk was.

Terwijl het geld voor het oprapen lag ging de discussie namelijk vaak over de punctuele definitie van DCA.

Mooie tijden. Weet nog dat @Gelukszoekr een AI shitcoin shillde en daarmee het halve topic uit elkaar scheurde.

DCAwtl is dat

DCA wen tyfus low

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
https://proefpersoon.nl/o...kte-van-parkinson-deel-b/

Hier, 6k met minder risico dan investeren in crypto.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08:01
Ik zat met 5k aan de zijlijn idd op 12k te wachten. Zoveel vrees. Wilde het niet inleggen, want dan had ik geen fiat over voor de dip.

Vervolgens met een GAK van 30k op een paar momenten winst genomen om lager weer terug te kunnen kopen en zo mijn gemiddelde te verlagen, zonder succes uiteraard.

Zo gaat dat. Zou nu ook wel terug in de tijd willen!

Nog genoeg exposure naar Crypto hoor… Maar toch teleurgesteld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
  • Gezonde mannen tussen de 18-55 jaar
  • Niet roken
  • Geen medicatie gebruiken
  • Geen crypto moonboys
  • Nooit gearresteerd voor juinen in de Bruna
Val meteen al af op de eerste 2 eisen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
AlterBridge schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:32:
Ik zat met 5k aan de zijlijn idd op 12k te wachten. Zoveel vrees. Wilde het niet inleggen, want dan had ik geen fiat over voor de dip.

Vervolgens met een GAK van 30k op een paar momenten winst genomen om lager weer terug te kunnen kopen en zo mijn gemiddelde te verlagen, zonder succes uiteraard.

Zo gaat dat. Zou nu ook wel terug in de tijd willen!

Nog genoeg exposure naar Crypto hoor… Maar toch teleurgesteld.
Hahaha dat is echt zo typisch crypto.

Flinke winst maken maar toch teleurgesteld zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08:01
De mensen die hier zo verlangen naar het bezitten van een hele BTC… Wat dan? Een enkel satje verkopen en je bent geen trotse wholecoiner/21 million club member meer. Dus bewaren voor het nageslacht? Of durf je toch uit te ladderen om dan opnieuw te verlangen naar een hele BTC voor minder?

Antwoord is in dit topic natuurlijk ‘ja’, maar even serieus. Ik ben benieuwd hoe je daar dan mee om zou gaan ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:32:
[...]
  • Niet roken
  • Geen crypto moonboys
Ze hadden die vereisten niet eens hoeven opnemen.

Studieperiode:
  • 1 studieperiode van 17 dagen en 16 nachten
Alsof iemand hier voor de lol 17 dagen uit de SC vertrekt. Ja in een bull-run kan dat wel goed zijn voor je geestelijke gesteldheid. Dan krijg je vanzelf diamond hands.

Wanneer start dat onderzoek? Half januari ben ik erbij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:25:
[...]

Ja, top shitcoin was dat. Maar los daarvan ging ik wel all-in met een aanzienlijke tas op 21k, en wat een rit was het daarna _/-\o_

Dat gaat straks gewoon weer lukken, beetje hoog uitstappen, een jaartje zoeken naar wat rendament aan de zijlijn en dan weer knallen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:36:
[...]

Studieperiode:
Alsof iemand hier voor de lol 17 dagen uit de SC vertrekt. Ja in een bull-run kan dat wel goed zijn voor je geestelijke gesteldheid. Dan krijg je vanzelf diamond hands.

gratis vreten?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:36:
[...]

Studieperiode:

Hoe meer ik lees hoe kutter het wordt:
  • Alcohol: niet toegestaan vanaf 48 uur voor de medische keuring en vanaf 48 uur voor de start van het onderzoek tot en met het einde van het onderzoek.
  • Niet roken: roken heeft een bekende invloed op de metingen. Hierdoor kunnen rokers niet mee doen aan het onderzoek.
  • Drugs: niet toegestaan vanaf 2 weken voor de medische keuring tot en met het einde van het onderzoek.
Lol. 48 uur zonder alcohol, 2 weken zonder drugs.

Geen mens die dat kan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steady
FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:42:
[...]

• Alcohol: niet toegestaan vanaf 48 uur voor de medische keuring en vanaf 48 uur voor de start van het onderzoek tot en met het einde van het onderzoek.
  • Niet roken: roken heeft een bekende invloed op de metingen. Hierdoor kunnen rokers niet mee doen aan het onderzoek.
  • Drugs: niet toegestaan vanaf 2 weken voor de medische keuring tot en met het einde van het onderzoek.

Geen mens die dat kan.
Wat zij zoeken, valt niet onder de categorie "mens"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:32:
[...]
  • Niet roken
  • Geen crypto moonboys
trej schulties per dag mag wel. Dat scheelt

ondertussen bij het intake gesprek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:33

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:42:
[...]

Geen mens die dat kan.
oh, dan val ik toch af. Nouja, gezond ben ik ook niet, verre van.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:53:
[...]

oh, dan val ik toch af. Nouja, gezond ben ik ook niet, verre van.
Ik denk dat ze lichamelijke gezondheid bedoelen, niet geestelijke gezondheid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:24
[...]

nee je werd hier echt niet uitgelachen op dat moment. Zaten ook maar iets van 20 active leden toen. Ik heb toen ook gewoon op 16k een hele grote spot aankoop gedaan (nov 2022). Werd heel normaal op gereageerd. Een enkeling hing nog wat vast aan die joetubers die 12k op het menu hadden. Oa die idioot van een il capo of crypto. Maar ik was echt niet de enige die toen kocht. Totaal niet zelfs
Mooie tijd was dat, kon je volstaan met eenmaal per dag dit topic openen O-) .
Ik herinner me nog een 'sujet' die all-in ging op 21k, maar dan ook echt balls deep, all-in, spot.

/note to self: eerst de rest van de reacties lezen |:(
AlterBridge schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:35:
De mensen die hier zo verlangen naar het bezitten van een hele BTC… Wat dan? Een enkel satje verkopen en je bent geen trotse wholecoiner/21 million club member meer. Dus bewaren voor het nageslacht? Of durf je toch uit te ladderen om dan opnieuw te verlangen naar een hele BTC voor minder?

Antwoord is in dit topic natuurlijk ‘ja’, maar even serieus. Ik ben benieuwd hoe je daar dan mee om zou gaan ;)
Die ene hele coin boeit weinig, moment van trots denk ik. Zichzelf ooit een doel gesteld en behaald.
0.99 btc is net zo indrukwekkend.

[ Voor 34% gewijzigd door Domino op 29-11-2024 15:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Domino schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:04:
[...]

Mooie tijd was dat, kon je volstaan met eenmaal per dag dit topic openen O-) .
Ik herinner me nog een 'sujet' die all-in ging op 21k, maar dan ook echt balls deep, all-in, spot.

/note to self: eerst de rest van de reacties lezen |:(
Dat was wel nog even zweten met de Ledger :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
Alpina schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:08:
[...]

Dat was wel nog even zweten met de Ledger :*)
Zo hee, ledger had juist op dat moment effe een sync storing op hun nodes

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ja, donders. Ik werd vroeg wakker, 6 uur in de morgen. Dit was het moment we gaan nu er in met alles! Direct naar de Ledger en ja hoor, storing bij Ledger waardoor het iets van 2 uur uit m'n zicht verdwenen was. Dat voelde niet lekker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Trouwens ook maar afscheid genomen van Ledger, dat avontuur met je seed laten backuppen. Wat een prutsers. Helemaal blij met de Trezor nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:15:
Ja, donders. Ik werd vroeg wakker, 6 uur in de morgen. Dit was het moment we gaan nu er in met alles! Direct naar de Ledger en ja hoor, storing bij Ledger waardoor het iets van 2 uur uit m'n zicht verdwenen was. Dat voelde niet lekker...
Ik zag je (spreekwoordelijk) al staan op een brug.. met een touw om je nek.
Gelukkig was het vrij snel 'opgelost' met andere blockchain explorers.
AlterBridge schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:35:

Ik moet de trezor nog in gebruik nemen, gebruikte de ledger alleen nog maar met sparrow.

[ Voor 38% gewijzigd door Domino op 29-11-2024 15:18 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:15:
Heb dat deze run ook een keer gehad met de Trezor. Waarde 0 en diverse foutmeldingen, funds waren ook nergens terug te halen. Paar uur later klopt het weer. Mijn vrouw vroeg waarom ik zo stil en wat bleekjes was _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5dSehqMEslvv9ZmK_BfFNWEv-Ic=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7yaaiBjE5iVhdOHmcMVEjht9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Alpina schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:17:
[...]

Heb dat deze run ook een keer gehad met de Trezor. Waarde 0 en diverse foutmeldingen, funds waren ook nergens terug te halen. Paar uur later klopt het weer. Mijn vrouw vroeg waarom ik zo stil en wat bleekjes was _O-

[Afbeelding]
Snap die paniek niet zo, gewoon ff adres in blockchain explorer bekijken dan weet je direct hoe of wat. Heb ook een app op mijn telefoon waar ik mijn trezors mee kan zien. Incl bij en afschrijvingen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:26:
[...]

Snap die paniek niet zo, gewoon ff adres in blockchain explorer bekijken dan weet je direct hoe of wat. Heb ook een app op mijn telefoon waar ik mijn trezors mee kan zien. Incl bij en afschrijvingen
Dat klopt. Toch geeft het een behoorlijk unheimlich gevoel als je er geen controle over lijkt te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:28
Dat klopt niet helemaal hoor.
Ik ben vanaf 15k (een paar vergeten lucky orders) weer ingestapt tot 27k want toen was m'n fiat op.
Geen OG slowchat tweaker die dat raar vond volgens mij.
Tuurlijk zijn er mensen die uiteindelijk nooit kopen omdat t altijd spannend is. Dat zijn de mensen die je volgens mij bedoeld. Yoeptjoep kijkers die dan geloven dat t altijd slechter of beter kan maar uiteindelijk aan de zijlijn achterblijven

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
US market is open. Benieuwd wat ze vandaag gaan doen met hun gevulde buikjes vol met kalkoen. Hopelijk straks 98k BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 10:17
vandaag door 100k. zoveel opties die verlopen vandaag.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Ik hoop ook rond de 98. Gaat lekker sinds vanochtend 👍🍺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Heeft iemand ook een persoonlijke adviseur toegewezen gekregen via Nexo ? Legit of SCAM ?
Blijf mails binnenkrijgen die ik uiteraard volledig negeer :P

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HzXScmD/NEXO.jpg

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

shovelhead1340 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:35:
[...]

Dat klopt niet helemaal hoor.
Ik ben vanaf 15k (een paar vergeten lucky orders) weer ingestapt tot 27k want toen was m'n fiat op.
Geen OG slowchat tweaker die dat raar vond volgens mij.
Tuurlijk zijn er mensen die uiteindelijk nooit kopen omdat t altijd spannend is. Dat zijn de mensen die je volgens mij bedoeld. Yoeptjoep kijkers die dan geloven dat t altijd slechter of beter kan maar uiteindelijk aan de zijlijn achterblijven
Ja @Taro heeft daar ooit een blijvende opmerking over gemaakt die ik heb onthouden. Mensen stoppen ergens tientallen uren door naar dingen te kijken en informatie op te zoeken. Maar vervolgens zetten ze niet die eerste stap. Met veel zaken in het leven gaat dat zo.
Q_7 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:39:
Heeft iemand ook een persoonlijke adviseur toegewezen gekregen via Nexo ? Legit of SCAM ?

[Afbeelding]
Whale spotted! Ik heb nog een aantal Nexo tokens. Mochten ze weer naar de VS gaan dan komt er ook een flinke pump verwacht ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQigGMzvNKF25IiG7b116tt-pPk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9gvV2pMP7toN9Br8ZBXlEPk6.png?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 29-11-2024 15:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:25

tomtom901

Moderator General Chat
We zijn weer lekker onderweg. 911 soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:26:
[...]

Welke app is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[Afbeelding]
Stel overal waar het kan een anti-phishing code in. Een anti-phishing code is binnen een minuut geregeld, dan weet je altijd 100% zeker of iets legit is. Want de scammers worden steeds beter, maar een anti-phisihing code kennen ze natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:39:
[...]

Ja @Taro heeft daar ooit een blijvende opmerking over gemaakt die ik heb onthouden. Mensen stoppen ergens tientallen uren door naar dingen te kijken en informatie op te zoeken. Maar vervolgens zetten ze niet die eerste stap. Met veel zaken in het leven gaat dat zo.

[...]

Whale spotted!

[Afbeelding]
Valt nog wel mee, deze Bullrun ben ik een whale hopelijk als ik na 3x passen, alles op tijd kwijtraak natuurlijk :+

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Debank is een goede voor erc-20.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online

[Afbeelding]
Het feit dat hij/zij ervan uitgaat dat jij dat gesprek wel wil en ingepland gaat worden is voor mij al een red flag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
tomtom901 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:42:
We zijn weer lekker onderweg. 911 soon?
Voor welke 911 ga jij?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aNdtyE3aR0wn5D7awNCsntxzJCc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hHLsp0ve6Nlth5VuWhJsFKWY.png?f=user_large

98.1k zou mooi zijn straks :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4Gg9hivCjVQCI5SCuNJNfwHG1Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/CWFWG54XFvzr18lgR8iTI80C.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:39

[Afbeelding]
Je kan natuurlijk de anti phishing code instellen

Maar is legit ja ik dacht krijg je als je platinum bent maar blijkbaar dus nog extra eisen.

Had er eerst een engels spreken maar sinds deze week is er blijkbaar een nederlander in dienst
Pagina: 1 ... 7 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!