[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 256 Laatste
Acties:
  • 863.052 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:00
Hard rijden kan iedereen. Sturen en anticiperen op weersomstandigheden e.d. is iets anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:15
keanu_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:32:
[...]

To be honest, kun je nu nog zeker goede winsten gaan maken met alts, die na hun piek in maart.. een retrace hebben gehad en weer gaan uitbreken. Zeker met de altseason voor de deur.
Juist nu zijn er nog laatste kansen

Zie INJ, FET, die gaan echt wel terug naar een ATH. Dat is al een 2x vanaf hier. Zie ik BTC nog niet direct doen.
Just to name a few
Laatste kansen inderdaad. Maar eigenlijk moet je ze nu al hebben in plaats van allemaal lopen te zoeken en schuiven.

En zo snel mogelijk verkopen voor je bagholder wordt en de bear in sukkelt.

Worldcoin bv daar zit echt flink geld achter die gaat nog wel een stijging meepakken.

Maar ik weiger in de oogbal te stappen :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:29
Lentehoofdje schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:40:
[...]

Ah dat herken ik wel een beetje ja... Vorige bullrun heeft mij ook 60 of 70% gekost tov het hoogtepunt..

Nu van af nov2023 er volgas in gegaan met nieuw geld en pf is ruim verdubbeld. Geen 10x etc, maar wel gewoon prima rendement tot nu toe. Groot deel SOL, en BTC, en wat kleine en/of oude posities.
Hier eind 2017 begin 2018 PF x10 zien doen om vervolgens door hebzucht een jaar later op -80% te staan.
Het verschil heeft gemaakt dat ik toen ben gaan kopen i.p.v. verkopen.
Laatste bullrun redelijk verkocht maar had veelcmeer moeten verkopen.
Heb nu het plan om Alts er grotendeels te verkopen (90% daarvan).
En BTC voor 75% denk ik, 25% behouden en die blootstellen aan de bear.
Voor het geval dat BTC ineens federal reserve wordt ofzo :9

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:48
Cougar schreef op donderdag 28 november 2024 @ 07:32:
Ik heb gisteren ook alles op 97k verkocht. Gelukkig maar.. wat winst gepakt en weer instappen als die laag is. Hopelijk ergens tussen 85 en 90.
Cougar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 07:14:
Goedemorgen.. hij gaat dit weekend nog wel zakken, maar was net ook wel even verrast.
Choo choo! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-EoAvwKEijixJys6RaGteVju5M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/z25z2tuPH1FRCLM9vY3k0Kkk.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Na een 60% verwacht je dat er geen correctie komt? _O-
Amateurs hier.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:07:
[...]

prime was smaak van de week. dat is nu klaar. bagholders4life
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JPS schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:46:
[...]

Klopt, mijn leveraged long (gistermiddag geopend) loopt nog. Had mijn SL bewust net iets boven entry gezet, dus de pulback vannacht overleefd. Nu terugtest naar ~600, daar breid ik de positie uit en dan LFG!
Ik had mijn 480$ long moeten laten staan met de kennis van nu. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-06 11:40

Schuimpje

Couch Warrior

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6moLw62tHGFIbhL6Je9MZ5S-1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P52R6ETFzWieYVnDhEayVE1o.jpg?f=fotoalbum_large

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:55

knakworst

Get more sats!

John245 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:06:
[...]

Laten ze dan met z'n allen maar voor XRP gaan.
Henk en Ingrid zeggen: LFG.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ngL3T2VCDIsnEqy7dU_ppmnWE84=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8fHjfimRmfjqFsPRrpVvOdf9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• zwembroek
We gaan altseason in en de maxi's worden zuurder en zuurder. Stelletje egoïsten bij elkaar. Van 16k naar 100k en nog met afgunst kijken naar een ander. Om te kotsen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:42

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:13:
We gaan altseason in en de maxi's worden zuurder en zuurder. Stelletje egoïsten bij elkaar. Van 16k naar 100k en nog met afgunst kijken naar een ander. Om te kotsen.
Ik moet zeggen dat je een beetje zuur overkomt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:51
Alpina schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:38:
[...]

Laatste kansen inderdaad. Maar eigenlijk moet je ze nu al hebben in plaats van allemaal lopen te zoeken en schuiven.

En zo snel mogelijk verkopen voor je bagholder wordt en de bear in sukkelt.

Worldcoin bv daar zit echt flink geld achter die gaat nog wel een stijging meepakken.

Maar ik weiger in de oogbal te stappen :')
Ligt eraan, voor niets gaat de zon op, dus enige vorm van DYOR is wel genoodzaakt voor winsten toch. En die liggen er echt nog!
Uiteraard is het je eigen risico tolerantie of je nu nog deze ''gok'' durft te wagen.
Met alts moet je nu wel doorhebben dat je deze niet een cyclus lang moet vasthouden :)

Jeez.. noem je met Worldcoin ook wel echt de grootste ponzi die er is. Ook al zou die 2x kunnen gaan, daar zou ik puur vanwege de VC die erin zitten, geen exit liquidity willen worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Onvertussen kietelt BTC de (niet al te nette) trendlijn, benieuwd of het een leuke vrijdagpump gaat worden of niet :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVvPYF0C10CXxd3vVZ2xdOgbViM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6XjitYUy3cpEnWousQUD28s8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 08:13
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:05:
[...]

Na een 60% verwacht je dat er geen correctie komt? _O-
Amateurs hier.
Dat jaa, en het is ook nog eens black friday en de beurzen waren dicht gister :>

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:13:
_O-

Het maakt mij niet uit hoor. Ik heb vanaf januari met niks doen en weinig tot geen risico een ruim jaarsalaris binnengeharkt. Alts zijn niets voor mij. Ik gun iedereen z’n gains. d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:14:
[...]

Ik moet zeggen dat je een beetje zuur overkomt :+
De waarheid mag wel een keer gezegd worden toch. Verder business as usual.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:17:
[...]

De waarheid mag wel een keer gezegd worden toch. Verder business as usual.
Moet zeggen dat ik het niet 'om te kotsen vindt'. Laat ze maar lullen denk ik 9 van de 10 keer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
@Coldcat
De nieuwste van Kyle gezien? Daar word je toch uber bullish van nietwaar!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gebakken lucht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jw6x_Ns6ul8_B1GB_TMqSdhNKKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VeYBsJa4EyXRNQhkON5Gid2n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:46

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:19:
[...]

Moet zeggen dat ik het niet 'om te kotsen vindt'. Laat ze maar lullen denk ik 9 van de 10 keer :)
Ik wel want het is steeds hetzelfde verhaal. Ik hoor het 20 keer aan en ik zeg er niets van en nu dus wel. :)
Ik bedoel waarom kunnen we het hier niet gewoon gezellig houden? Als Bitcoin omhoog gaat ben ik een van de eersten die hier op de banken staat te juinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:02
Complete ponzi bende dat crypto joh

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

zenith schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:08:
[...]

Ik had mijn 480$ long moeten laten staan met de kennis van nu. ;-)
Afgelopen weekend had ik er eentje geopend op 488 maar gesloten met kleine winst want het voelde nog niet stabiel. Met die hoge leverage (met speelgeld) blijft het wat bodemvissen/timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:22:
[...]

Ik wel want het is steeds hetzelfde verhaal. Ik hoor het 20 keer aan en ik zeg er niets van en nu dus wel. :)
Ik bedoel waarom kunnen we het hier niet gewoon gezellig houden? Als Bitcoin omhoog gaat ben ik een van de eersten die hier op de banken staat te juinen.
is het hier niet gezellig dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:22:
Complete ponzi bende dat crypto joh
Sommige houden het wat langer vol dan andere. USD bijvoorbeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:10
[...]

Misschien omdat het beter voor de markt is misschien dat de alts niet te vroeg gaan pompen. Zo sta ik er hier tenminste in, niet zozeer omdat andere mensen op dat
moment meer gains pakken .

Normaliter is namelijk de volgende stap na alt season dat er bloed door de straten loopt en daar heb ik weinig zin in nog.
Dus eerst BTC naar 150k en vervolgens een mooi altseason met een ETH naar 10 k en wat lugubere muntjes waar ik nu de naam nog niet eens van weet.

Volgend jaar rond deze tijd zitten we dan met ze allen op de malediven in een hutje op palen in de zee, kreeft gevoerd door een lieftallige dame en aan een infuus met de lekkerste drankjes die je je kan bedenken. Het enige wat nog zelf moeten doen is onze reet afvegen helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Helemaal eens met dat het leuk moet blijven. Het gaat alleen af en toe de ene of de andere kant op. Er zijn altijd fases waarin de sfeer hier omslaat.

Ja voor mij is het ook alle kanten op feest. Zelfs als de hele tyfuszooi in elkaar dondert vind ik het prima. Snap ook niet zo goed dat mensen (uitsluitend) negatief zijn over het één of het ander. Maar die zijn er nou eenmaal, doe je niets aan, @anti elppa gaat nooit meer van alts houden. Alleen al daarom deel ik het hier als ik een altje oppik :+
Al heb ik soms ook mijn momenten dat ik iemand ff de huis vol wil schelden (en een heel enkele keer doe ik dat dan ook). Ik las gisteren ook al een vrij humeurige reactie van je dus vandaar dat ik er ff flauw op reageer.

Wat ik meer bedoel, als je, je er te druk om gaat maken, wordt je bijna zelf een anti-maxi, daar moet je voor waken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:27:
[...]

Misschien omdat het beter voor de markt is misschien dat de alts niet te vroeg gaan pompen. Zo sta ik er hier tenminste in, niet zozeer omdat andere mensen op dat

Normaliter is namelijk de volgende stap na alt season dat er bloed door de straten loopt en daar heb ik weinig zin in nog.
Volgens mij is het een misvatting dat er maar één altseason is, in een door de halving gestuwde bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:29:
[...]

Volgens mij is het een misvatting dat er maar één altseason is, in een door de halving gestuwde bullrun.
Vorige bull waren er 2. Die kwamen toen ook allebei voor de grote dump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die fase na black friday 2020. Leuke eye-opener. Ben benieuwd of history repeats.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:27:
[...]

Helemaal eens met dat het leuk moet blijven. Het gaat alleen af en toe de ene of de andere kant op. Er zijn altijd fases waarin de sfeer hier omslaat.

Ja voor mij is het ook alle kanten op feest. Zelfs als de hele tyfuszooi in elkaar dondert vind ik het prima. Snap ook niet zo goed dat mensen (uitsluitend) negatief zijn over het één of het ander. Maar die zijn er nou eenmaal, doe je niets aan, @anti elppa gaat nooit meer van alts houden. Alleen al daarom deel ik het hier als ik een altje oppik :+
Al heb ik soms ook mijn momenten dat ik iemand ff de huis vol wil schelden (en een heel enkele keer doe ik dat dan ook). Ik las gisteren ook al een vrij humeurige reactie van je dus vandaar dat ik er ff flauw op reageer.

Wat ik meer bedoel, als je, je er te druk om gaat maken, wordt je bijna zelf een anti-maxi, daar moet je voor waken :)
Ik ben ook helemaal klaar met deze week haha. Maar dat heb je wel in de gaten denk ik. Dikke stress week geweest voor mij en dan ben ik gewoon wat sneller geïrriteerd. Dus niets van aantrekken allemaal het waait wel weer over. Ik heb over een paar uren weekend en dan is het tijd om van het zonnetje te genieten, biertje erbij, morgen feestje en zondag het water op. Happy days.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:05

koelebobes

Wen BTC €100K

Mij geeft het geen ene moer wie er pumpt, als het maar pumpt

Ik gun iedereen zijn gains

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HImMfxGiLBeYfREGMRLH7jjl8LQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SLUSvbSgZCcW0xRgFBUwuK5z.jpg?f=user_large

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:46
knakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:32:
[...]

Die fase na black friday 2020. Leuke eye-opener. Ben benieuwd of history repeats.
Ik werd wel getriggerd door het Hawktuah verhaal _O-

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:29
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:27:
[...]

ligt eraan of ik nog eens in een drugs/ alcohol op de weekly beland. Wellicht dat er dan ineens een maand later enorme ladingen shit ontdekt worden. Of niet, omdat ik de wachtwoorden uberhaubt niet meer weet

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:49

tomtom901

Moderator General Chat
Long target van gisteren nog steeds in play - 97201

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GKixgwZ4hPVdVlsK0mHh1OnRKY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ejaU2YwHpSV3A0G9N2sPb8yK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

koelebobes schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:33:
Mij geeft het geen ene moer wie er pumpt, als het maar pumpt

Ik gun iedereen zijn gains

[Afbeelding]
X
In een echte bull pumpen ze één voor één allemaal, van btc tot dot.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Dus eerst BTC naar 150k en vervolgens een mooi altseason met een ETH naar 10 k en wat lugubere muntjes waar ik nu de naam nog niet eens van weet.

Volgend jaar rond deze tijd zitten we dan met ze allen op de malediven in een hutje op palen in de zee, kreeft gevoerd door een lieftallige dame en aan een infuus met de lekkerste drankjes die je je kan bedenken. Het enige wat nog zelf moeten doen is onze reet afvegen helaas.
Ik snap wat je zegt maar we zitten niet in altseason. Dit is gewoon normale prijsactie voor de tijd in de cycle. Dit betekend ook helemaal niets voor Bitcoin. Die gaat gewoon dik en dik boven de 100k volgend jaar. En misschien dit jaar nog wel. Het is qua timing ook bijna ETH season. Gewoon allemaal volgens het boekje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:34
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:36:
[...]

Ik snap wat je zegt maar we zitten niet in altseason. Dit is gewoon normale prijsactie voor de tijd in de cycle. Dit betekend ook helemaal niets voor Bitcoin. Die gaat gewoon dik en dik boven de 100k volgend jaar. En misschien dit jaar nog wel. Het is qua timing ook bijna ETH season. Gewoon allemaal volgens het boekje.
Moet wel echt zeggen dat die pumps van XRP en ADA me enigszins verbazen, maar aan de andere kant ook weer niet. Tov de BTC stijging lopen ze nog mijlen achter.
Maw met BTC zat je iig tot aan nu sowieso goed. Een paar weken geleden je positie in alts nemen lijkt dus een goede keuze.

In ander nieuws: had hier recent verteld over die maat van me die ooit iets op binance had gezet, hilarisch, van de week z’n Wallet gerecovered. Stond vol 2017 shitcoins die bijna allemaal naar zero waren gegaan, prachtig.
Wel nog ook een goeie stack TRX (4 digits$), daar had ie dan nog wel weer mazzel mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:36:
[...]

Ik zit niet zo diep in die cycles als sommige hier, maar ben wel benieuwd wat we nog van ETH gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

tomtom901 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:40:
[...]

Ik zit niet zo diep in die cycles als sommige hier, maar ben wel benieuwd wat we nog van ETH gaan zien.
10k bij een btc van 250k. 0.04. Is mijn bescheiden voorspelling :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:31:
[...]

Vorige bull waren er 2. Die kwamen toen ook allebei voor de grote dump
Als ik de ETH.D check van die bull waren er toch al gauw 4 flinke runs. Misschien niet direct alt season maar dat is sowieso een definitie kwestie natuurlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:40:
[...]

Als we de normale cycles volgen zie: 2017 - 2021 - 2025?

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/v2/resize:fit:1400/1*BhvH7LCiChRdEESMUsVhGA.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:08
ETH heeft last van haar eigen zwaarlijvigheid.

Henk & Ingrid hebben liever 1500 XRP dan 0,5 ETH.

Veel muntjes voor je geld, verder dan die gedachte gaat het bij sommigen niet.

Op zoek naar de volgende ETH, want als die $3500 per stuk is, dan zijn ze rijk.

Dat zagen we in 2018 ook met BCH, BSV, SuperBitcoin en dergelijke, maar inmiddels is het bij de mensen wel helder dat er geen BTC 2.0 is. Dus proberen ze het met ETH.

ETH heeft ook last van verkoopdruk vanuit institutionele beleggers is mijn eigen idee. Die hebben ook door dat BTC de koning is en dat ETH ondanks zijn naam ook gewoon een shitcoin is als alle andere.

ETH ETF flows zijn ook dramatisch, https://www.coinglass.com/eth-etf, meer dagen met negatieve flows dan positief.

[ Voor 67% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-11-2024 11:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:54

Ad Hox

N/A

[...]

Als BTC naar 150K gaat, koop ik een (gebruikte) BMW X5. Natuurlijk moet ik eigenlijk aflossen op de hypotheek, maar YOLO, LFG!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:24
Algo moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-06 16:15
BTC100K2021 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:46:
ETH heeft last van haar eigen zwaarlijvigheid.

Henk & Ingrid hebben liever 1500 XRP dan 0,5 ETH.

Veel muntjes voor je geld, verder dan die gedachte gaat het bij sommigen niet.
Totdat over 10 jaar de hele economie op ETH draait, of stel ik het me nu te rooskleurig voor? *O*

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pinsa
Bitcoin, Ethereum of Alts

Geen gezeik iedereen rijk! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
keanu_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:14:
[...]

Ligt eraan, voor niets gaat de zon op, dus enige vorm van DYOR is wel genoodzaakt voor winsten toch. En die liggen er echt nog!
Uiteraard is het je eigen risico tolerantie of je nu nog deze ''gok'' durft te wagen.
Met alts moet je nu wel doorhebben dat je deze niet een cyclus lang moet vasthouden :)

Jeez.. noem je met Worldcoin ook wel echt de grootste ponzi die er is. Ook al zou die 2x kunnen gaan, daar zou ik puur vanwege de VC die erin zitten, geen exit liquidity willen worden.
Zoals vrijwel elke shitcoin. TAO is decentralized ai. Vrij eerlijk, daarom dat ik daar een klein tasje van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 09:23

filthy rich

löp wa los

veertje schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:48:
[...]

Totdat over 10 jaar de hele economie op ETH draait, of stel ik het me nu te rooskleurig voor? *O*
ETH.D?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JPS schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:23:
[...]

Afgelopen weekend had ik er eentje geopend op 488 maar gesloten met kleine winst want het voelde nog niet stabiel. Met die hoge leverage (met speelgeld) blijft het wat bodemvissen/timen.
Likewise 😀

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:34
Alpina schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:50:
[...]

Zoals vrijwel elke shitcoin. TAO is decentralized ai. Vrij eerlijk, daarom dat ik daar een klein tasje van heb.
Klein tasje? @Alpina be like:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4yQ58VlemZYrMqOeLfwUvBIamQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/cRuJiu92rTIIrjMZXzNveSYn.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-06 16:15

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Heb hem gezien. Het is precies zoals de vorige cycle gegaan is. Ik heb die uitvoerig bestudeerd en veel van wat je tot nu toe ziet komt overeen eigenlijk. Oké de eerste pump in april net wat anders, dat kwam door de ETF’s wat echt nieuws was.

Extreem bullish! Als we echt door de $100k beuken richting de $150k wordt het pas vuurwerk. Op dat moment gaat er ook een 30% correctie komen ergens. Die gaat pijn doen maar pakken we op.

Dat we nog niet verder teruggevallen zijn dan $92k valt me ook erg mee. Dit past precies in het plaatje. De vorige keer was de eerste dump ook gering.

Waarom zou het nu anders zijn? Ik zie weinig beren op de weg. Een dump dit weekend naar $85k had ik voor mogelijk gehouden dit weekend. Het kan nog steeds maar we lopen weer langzaam op.

Dat mensen zuur zijn op alts kan ik begrijpen. Echter is er 1 moment waar ze ongelijk hebben: Altseason! 90% van de tijd hebben de maxis gelijk. 10% van de tijd hebben ze ergens oogkleppen op.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 09:23

filthy rich

löp wa los

Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:53:
[...]

Heb hem gezien. Het is precies zoals de vorige cycle gegaan is. Ik heb die uitvoerig bestudeerd en veel van wat je tot nu toe ziet komt overeen eigenlijk. Oké de eerste pump in april net wat anders, dat kwam door de ETF’s wat echt nieuws was.

Extreem bullish! Als we echt door de $100k beuken richting de $150k wordt het pas vuurwerk. Op dat moment gaat er ook een 30% correctie komen ergens. Die gaat pijn doen maar pakken we op.

Dat we nog niet verder teruggevallen zijn dan $92k valt me ook erg mee. Dit past precies in het plaatje.

Waarom zou het nu anders zijn? Ik zie weinig beren op de weg. Een dump dit weekend naar $85k had ik voor mogelijk gehouden dit weekend. Het kan nog steeds maar we lopen weer langzaam op.

Dat mensen zuur zijn op alts kan ik begrijpen. Echter is er 1 moment waar ze ongelijk hebben: Altseason! 90% van de tijd hebben de maxis gelijk. 10% van de tijd hebben ze ergens oogkleppen op.
Is die 10% altseason nu, vraag ik voor een vriend? Hij heb nog wat volle kratjes staan, maar wil niet alleen het statiegeld terug.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:44:
[...]

Als we de normale cycles volgen zie: 2017 - 2021 - 2025?

[Afbeelding]
Thanks voor het delen, interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

filthy rich schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:56:
[...]

Is die 10% altseason nu, vraag ik voor een vriend? Ik heb nog wat volle kratjes staan, maar wil niet alleen het statiegeld terug.
Ik zou zeggen tegen die vriend, luie donder, bekijk de video die door @zwembroek gedeeld is.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 09:08
BTC legt momenteel wel de basis voor een mogelijke nieuwe aanval op de 100K vanmiddag.

Beurzen open, vrijdag, veel mensen in de VS met een vrije dag.

LFG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
BTC100K2021 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:59:
BTC legt momenteel wel de basis voor een mogelijke nieuwe aanval op de 100K vanmiddag.

LFG!
Geen black friday sale dus! BTC100K2024 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@zwembroek check die weekly dragonfly doji candle dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QvonbdrEM-CYD33fJYwZfNtYHJ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6q74rUyUhiqqWVtqfLSrhLoj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
veertje schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:48:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vkn8L8Xpd74BuhpxoqKqo30NeJ0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ti3WfyJ6Ufk35T1wUQKAtqXh.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GP7X9GvVNPHEVvihMEDnsp2XXDE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WNhbmGEzv9SVURLrnZMNXIRp.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 08:04
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:02:
[Afbeelding]
speltip 1#

Wacht op candle confirmation

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-06 13:54
Ik zit al een paar weken met de stijgende prijs van m'n wallet op m'n rechterscherm en de dalende prijs van de tweedehands Tesla Model 3 op m'n linkerscherm.. kijken hoelang ik op m'n handen kan blijven zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 07:54

Vis

Stablecoins draaien toch op het ETH netwerk?

Dan zie ik het wel gebeuren dat ETH naar de miljoen miljard MC gaat hoor, stablecoins gebruik gaan super parabolisch worden is mijn verwachting. Het is DE ultieme use case voor digitale valuta.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrFX schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:05:
[...]

speltip 1#

Wacht op candle confirmation
Speltip #1867582

Als je te lang wacht mis je de boot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nk8tOBIs2Cm2ZAMvtS8MMYFaJ6k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fQgb3lwlrfMVNmJE1gSYiSHb.gif?f=user_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:10:
[...]

Speltip #1867582

Als je te lang wacht mis je de boot.

[Afbeelding]
En...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IAUHVwfncxO7xSuIO9iFPzF-c-E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Bh920Re5TWChKr6OiZlP881A.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:33:
[...]

Ik ben ook helemaal klaar met deze week haha. Maar dat heb je wel in de gaten denk ik. Dikke stress week geweest voor mij en dan ben ik gewoon wat sneller geïrriteerd. Dus niets van aantrekken allemaal het waait wel weer over. Ik heb over een paar uren weekend en dan is het tijd om van het zonnetje te genieten, biertje erbij, morgen feestje en zondag het water op. Happy days.
Ja ik maak je zelden zo mee in de slowchat haha. Maar als je veel stress hebt snap ik wel dat je wat scherper uit de hoek kan komen. Mooi dit weekend ff bijkomen idd. En hopelijk niet te lange periode die stress.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

BTC100K2021 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:59:

LFG!
Hier heb ik twee main events:

1: Doorbreken $100k indien toepasselijk
2. De route tot $110k indien toepasselijk

Stel dat we naar de $100 lopen met enkel deze kleine drop is dat extreem bullish voor wat er komen gaat.

Het vervolg is hoe ver we daarna door schieten. Er kan dan een mogelijke snelle correctie plaatsvinden. Als die rond de $98k stopt en we weer krachtig doorschieten ligt de weg open naar een koers dik boven de $100k.

Qua timing kan dat vanmiddag, volgende week of half december zijn. Dit niveau is gewoon je bags op orde hebben. Misschien wat Risk management rond de $100k.

Daarna kan de chaos uitbreken en is het zaak te verkopen met de gedacht die je nu gemaakt hebt. Emotieloos.

Bearish scenario: dit was de top en we gaan naar de $98k en komen nooit meer terug tot over 4 jaar. Dan is duidelijk dat retail echt niet in dezelfde mate geïnteresseerd was. Er is dan adoptie door instituties wat het plaatje van de 4 jarige cycles om zeep geholpen heeft. Kan natuurlijk ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@zwembroek als je nog een boost voor je humeur nodig hebt, moet je ff Bill Dance fishing bloopers kijken, bij mij lopen de tranen soms over de wangen van het lachen als ik die kijk :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:12:
[...]

Ja ik maak je zelden zo mee in de slowchat haha. Maar als je veel stress hebt snap ik wel dat je wat scherper uit de hoek kan komen. Mooi dit weekend ff bijkomen idd. En hopelijk niet te lange periode die stress.
Ach ik zou een heel verhaal kunnen houden maar dan wordt het hier zo'n trieste bende haha. En ik wil het ook niet te persoonlijk maken want ik heb geen zin om gedoxxed te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:16:
@zwembroek als je nog een boost voor je humeur nodig hebt, moet je ff Bill Dance fishing bloopers kijken, bij mij lopen de tranen soms over de wangen van het lachen als ik die kijk :)
Zet hem thuis even op. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:24:
[...]

Ach ik zou een heel verhaal kunnen houden maar dan wordt het hier zo'n trieste bende haha. En ik wil het ook niet te persoonlijk maken want ik heb geen zin om gedoxxed te worden.
Geniet van de koude rakkers en het water dit weekend! 👊🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:24:
[...]

Genieten van de mooie dagen! Het zonnetje schijnt, er komt geen vocht uit de hemel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nog 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 01:29
jmderonde schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:09:
Ik zit al een paar weken met de stijgende prijs van m'n wallet op m'n rechterscherm en de dalende prijs van de tweedehands Tesla Model 3 op m'n linkerscherm.. kijken hoelang ik op m'n handen kan blijven zitten
Prachtig voorbeeld waarom deflatie schadelijk is voor de economie :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:02:
[Afbeelding]
Moon soon!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Een mooi punt voor BTC. Door de $98k is naar de $100k.. Afketsen hier kan ook nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Kzp_gVqXmu-5jEJgUDgljh2Id0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jNfapSTobnVcpSLdQ0CvRKpA.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Moest dit nu weer @jvel92 ouwe whale.
Whale Alert: Big $PRIME Move: 80K Tokens Sold.

A trader 0x303 sold 80,109 PRIME for $919,794 USDC at an average price of $11.482, triggering a 3.86% price drop in just few minutes and 12% down in last 24 hours.

▪️ Price dropped from $11.656 to $11.07.

Transaction Breakdown:

1️⃣ Tx Hash 1: 0x41cb328b5127165c0a81b928ff4ebd29ca7bb58a6b962d33c959b8b8ddbdc8d1

2️⃣ TX Hash 2: 0xead8c92e7de403f2a2ee07295ff64be2aaa8ec985136926f9190f40cadd92999

3️⃣ Tx Hash 3: 0x13e7c38d4391de25fd9951df20bf21d0a60f16614edc156ea5830054908a44d2

4️⃣ Tx Hash 4: 0x1ce574368903b3d5d9f14fe80e93870a8ae4c623d27353cc02d32ea227aeed8c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Ik had vanochtend nog wat ingezet en heb m’n eerste sixpackje 🍺 nu gratis. Lekker weekend in!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
@Eusebius Je vroeg waar die dip vandaan kwam vanmorgen:

https://coinmarketcap.com/community/post/345668418/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qV8znu6OsRZuk_7VhRTZNd29pck=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jlmB61lviYXCmbi6sXJOOcIq.gif?f=user_large

[ Voor 48% gewijzigd door Pinsa op 29-11-2024 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:44:
[...]

Als ik de ETH.D check van die bull waren er toch al gauw 4 flinke runs. Misschien niet direct alt season maar dat is sowieso een definitie kwestie natuurlijk.
Ja ik moet zeggen dat ik het toen ook niet meer bijhield. De Shibu’s en Safemoons vlogen me om de oren. Ik had toen best wat geld gepakt met zo’n raar sportmuntje, geen idee hoe die meer heette.
Het was i.i.g. net gokken toen 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
A whale sold 4.64M VIRTUAL$VIRTUAL for $5.32M over the past 11 hours, netting a $3.98M profit (+224%) as the price spiked 52%.

Currently, the whale still holds 5.05M VIRTUAL$VIRTUAL, with an additional unrealized profit of $4.99M (+259%).
En dan besluit je om dit te doen. :F _O-
Interestingly, after skillfully accumulating 17M VIRTUAL$VIRTUAL at a low average price of $0.382 between Oct 27 and Nov 1, the whale quickly swapped 7.2M VIRTUAL $VIRTUAL for 18.46M $LUNA, now down $1.15M (-39%).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
met gratis geld doe je soms rare dingen

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

97.3. Blijven we boven de 97.2 :? Spannend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:36:
Long target van gisteren nog steeds in play - 97201

[Afbeelding]
Gehit :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
Virtuele geld klotst weer tegen de plinten aan hierzo, helemaal lekker

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
sjorremans schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:49:
Virtuele geld klotst weer tegen de plinten aan hierzo, helemaal lekker
Ja lekker is dat he. Kunnen we in de bear weer zeggen dat we hadden moeten verkopen in plaats van screenshots maken :+

Je kan wel eindelijk een videokaart in dat bakbeest van je stoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
dylan_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:55:
[...]

Ja lekker is dat he. Kunnen we in de bear weer zeggen dat we hadden moeten verkopen in plaats van screenshots maken :+

Je kan wel eindelijk een videokaart in dat bakbeest van je stoppen!

Haha ja niet normaal he, wat een bakbeest dat er staat in de ondertitel hier.
Die PC gebruik ik al heel lang niet meer.. staat hier ergens achter een schot op zolder stof te happen.
Werkt nog wel.

Gamen doe ik ondertussen al jaren op een PS5.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

In normieland:

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/_XpcAX-DZ-gAAAAM/party-train.gif

Als je net je bags gedumpt hebt en op de BTC trein springt. Die bags blijken later vol goud te zitten, weet je nu nog niet :+

Afbeeldingslocatie: https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5b9087e4372b969411b8ad99/1551891981137-790W5GGD2SPA2L8TFN3R/tumblr_n4x34f36v61qeenmqo8_250.gif

Het kan nog, een paar dagen / weken tot het te laat is:

Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/origin/b7/b70a215e345773674246fa78503e7430_w200.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 29-11-2024 13:12 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 10-06 23:28
Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:12:
In normieland:

[Afbeelding]

Als je net je bags gedumpt hebt en op de BTC trein springt. Die bags blijken later vol goud te zitten, weet je nu nog niet :+

[Afbeelding]

Het kan nog, een paar dagen / weken tot het te laat is:

[Afbeelding]
Collega's deze maand: wow, DE bitcoin is nu zo duur zeg, had ik toch maar moeten kopen

Ik het hele jaar: koop Bitcoin, straks ben je te laat.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:51
Volgens mij een inverse head and shoulders breakout voor BTC, maar misschien wishful thinking :>

[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 29-11-2024 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Steady schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:14:
[...]

Collega's deze maand: wow, DE bitcoin is nu zo duur zeg, had ik toch maar moeten kopen

Leuk voor het jaarlijkse Sinterklaasgedicht tijdens het kantoor-Sinterklaas-spel. #kijkernualnaaruit

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Aeronaut schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:07:
[...]

prime was smaak van de week. dat is nu klaar. bagholders4life
Hoezo, sta nog winst. We zijn niet allemaal zo roekeloos als jij ;-)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-06 10:19
Vis schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:14:
100k vandaag, waarom?

Alle Amerikanen zitten uren op de wc hun kalkoen eruit te schijten en drukken massaal op de buy knop uit verveling.
LOL

Gaat allesinds al de goede richting op vandaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Steady ja jammer dat normies nog altijd in hele coins denken. Je koopt toch ook geen kg goud?

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSoAVr7t8ArfYalgWm3QexAUV7SSRRsoOSBKXddItdC8x9iEBIOA7y0cpY&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:13
Heren, wat is de meest efficiënte manier om van BTC naar euro's op de bank rekening te gaan? Staat nu op een hardware wallet. Ik vraag dit voor een vriend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 08:04
Steady schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:14:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5jR16njTlAYRb2TQj6xgNbPeLpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hYLbPWjF1fmmU7qftM64k3Cm.jpg?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
WizzlerNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:26:
Heren, wat is de meest efficiënte manier om van BTC naar euro's op de bank rekening te gaan? Staat nu op een hardware wallet. Ik vraag dit voor een vriend.
Keuze genoeg, ByBit, Bitonic, Bitvavo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
WizzlerNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:26:
Mag onze enige dame geen antwoord geven?
Pagina: 1 ... 6 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!