Hoezo, iedereen?MrMrq schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:58:
WTF heeft iedereen een nieuwe avatar, ik herken niks meer
Nee jij niet, [old userid but same avatar]
[ Voor 12% gewijzigd door MrMrq op 28-11-2024 22:23 ]
Maktub
Ken die nerd niet. Klik er ook niet op. Geen zin om mijn feed naar de tyfus te helpen.knakworst schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:57:
[...]
Al zijn bitcoin verkocht voor Solana. @anti elppa wat vinden we ervan
Die gast gaat 99% zeker gewoon net zo rekt als vd poppe. Na 1 jaar rektheid ziet ie er 10 jaar ouder uit.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pls not mention old userid ivm lullo die me gedoxed had
[ Voor 13% gewijzigd door YES op 28-11-2024 22:10 ]
Heb je het groene streepje niet gezien. Hopium.anti elppa schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:08:
[...]
Ken die nerd niet. Klik er ook niet op. Geen zin om mijn feed naar de tyfus te helpen.
Die gast gaat 99% zeker gewoon net zo rekt als vd poppe. Na 1 jaar rektheid ziet ie er 10 jaar ouder uit.
The best chart you want to see on #Altcoins.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 28 november 2024
A massive bullish divergence on the #Altcoin market capitalization vs. BTC.
The last time, in 2019, it was the low and we had a bull cycle since.
Finally, after the longest bear market ever, we have the same.
It's bull season. pic.twitter.com/DT6T9ArX0V
Wat viel er mee te halen is de vraag?YES schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:09:
[...]
Pls not mention old userid ivm lullo die me gedoxed had
Ik had jaren geleden hier een vraag gesteld in een ander forum. Daar wist iemand via via van.
Werd ik persoonlijk benaderd door die persoon: Ey ben jij Elektriekrt uit such and such...
Ja gvd, account naar de klote
Weg privacy
Moet eerlijk zeggen dat dat voor mij de reden was om in alle financiele/crypto gerelateerde topics hier en elders met een ander account te werken dan bij op oa Tweakers vraag/aanbod etc.elektriekert schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:21:
[...]
Wat viel er mee te halen is de vraag?
Ik had jaren geleden hier een vraag gesteld in een ander forum. Daar wist iemand via via van.
Werd ik persoonlijk benaderd door die persoon: Ey ben jij Elektriekrt uit such and such...
Weg privacy
Lentehoofdje schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:25:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat dat voor mij de reden was om in alle financiele/crypto gerelateerde topics hier en elders met een ander account te werken dan bij op oa Tweakers vraag/aanbod etc.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/bZwSbTIosmCjAwkZV7xRAtiG.gif?f=user_large)
Dat dus, alhoewel ik voorheen hier voor technische zaken kwam.Lentehoofdje schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:25:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat dat voor mij de reden was om in alle financiele/crypto gerelateerde topics hier en elders met een ander account te werken dan bij op oa Tweakers vraag/aanbod etc.
Ik zat al een aantal jaar in crypto en had heel mijn PF naar de vinkentering zien gaan.
Kwam ik hier in de bearmarket lekker een beetje hangen en crypto bijscheppen.
Daarom verdraai ik soms de dingen die ik zeg.elektriekert schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:21:
[...]
Weg privacy
Wel grappig dat iedereen hier dacht dat die ‘42’ btc echt klopte.
Het moest eigenlijk 420 BTC zijn, maar dat wist ook iedereenWispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:27:
[...]
Daarom verdraai ik soms de dingen die ik zeg.
Wel grappig dat iedereen hier dacht dat die ‘42’ btc echt klopte.
Ik ga het niet in detail vertellen want als die absolute hondenlul hier nog een beetje een oogje in het zeil houdt kan hij wellicht weer 1+1 doen, al betwijfel ik dat want dan had hij me veel eerder al veel harder kunnen naaien.elektriekert schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:21:
[...]
Weg privacy
Laat ik het zo zeggen, ik werd chantabel doordat ik doxed werd en dat was precies wat hij probeerde. Door snel te handelen en terug te bluffen (iets met aangifte) ging hij terug zijn hok en in en hij had zich niet genoeg verdiept in mijn posts dat hij me daarna nog kon terugvinden, denk ik althans.
Als hij me ooit nog benaderd ga ik daadwerkelijk aangifte doen omdat die kluns later, via Whatsapp bevestigde dat hij me probeerde te chanteren
Je let ook even niet op en Virtual zit boven de dollar. Gewoon even een 50x in krap 2 maanden tijd...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Mwwwwaaahhh Gertje!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat mag toch niet?Lentehoofdje schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:25:
[...]
Ah dat herken ik wel een beetje ja... Vorige bullrun heeft mij ook 60 of 70% gekost tov het hoogtepunt..elektriekert schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:27:
[...]
Dat dus, alhoewel ik voorheen hier voor technische zaken kwam.
Ik zat al een aantal jaar in crypto en had heel mijn PF naar de vinkentering zien gaan.
Kwam ik hier in de bearmarket lekker een beetje hangen en crypto bijscheppen.
Nu van af nov2023 er volgas in gegaan met nieuw geld en pf is ruim verdubbeld. Geen 10x etc, maar wel gewoon prima rendement tot nu toe. Groot deel SOL, en BTC, en wat kleine en/of oude posities.
Heb het geprobeerd en idd, mag niet en komen ze snel genoeg achter als je niet erg secuur met seperate mailadressen en VPN werkt en zo.
Kol schijnt er ook een handje van te hebben
Don't jinx it. Het is een zwarte vrijdag he.Taro schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:42:
Iedereen weer ingestapt? Donderdag dipdag is bijna voorbij, stijgende vrijdag gaat bijna beginnen.
[Afbeelding]
FET begint ook bijna uit zijn re-accumulatie te breken. Tegen de weerstand van juni 2024
Er mogen toch meerdere mensen uit één huishouden een Tweakers account hebben? En vpn etc etc werkt idd ook prima.
Dan ga ik nu ook eentje aanmaken voor mijn kat.Lentehoofdje schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:44:
[...]
Er mogen toch meerdere mensen uit één huishouden een Tweakers account hebben? En vpn etc etc werkt idd ook prima.
Je zei dit gisteren ook al, dat is niet slim, want dat mag niet. Zie ook: Het algemeen beleid #banrichtlijnen. Je kunt dus maar beter besluiten welk account je wil houden en de rest zelf opdoeken, voordat dat voor je wordt gedaan.Lentehoofdje schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:25:
[...]
En ik zeg dit bewust even publiek want je bent nummer 2 in een paar weken tijd.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:47:
[...]
Je zei dit gisteren ook al, dat is niet slim, want dat mag niet. Zie ook: Het algemeen beleid #banrichtlijnen. Je kunt dus maar beter besluiten welk account je wil houden en de rest zelf opdoeken, voordat dat voor je wordt gedaan.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/bja264BHDIt4I8ykVRiwk5zA.gif?f=user_large)
Ik zit er weer goed in. Echter houd ik nog rekening met een move naar onderen. Het lange weekend in de US is het perefecte moment om nog een keer naar onderen te gaan zonder teveel pijn achter te laten.Taro schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:42:
Iedereen weer ingestapt? Donderdag dipdag is bijna voorbij, stijgende vrijdag gaat bijna beginnen.
[Afbeelding]
Ik gok er niet op, maar het is wel een mogelijkheid.
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 28-11-2024 22:51 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het kan stijgen, of het kan dalen. Ik ben voorbereid!Coldcat schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:50:
[...]
Ik zit er weer goed in. Echter houd ik nog rekening met een move naar onderen. Het lange weekend in de US is het perefecte moment om nog een keer naar onderen te gaan zonder teveel pijn achter te laten.
Ik gok er niet op, maar het is wel een mogelijkheid.
RektFriday & CyberMoonday
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Yes, een hoop altcoins weer geswapped naar koning BTC. Kom maar op!Taro schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:42:
[Afbeelding]
Idd, Done!Taro schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:47:
[...]
Je zei dit gisteren ook al, dat is niet slim, want dat mag niet. Zie ook: Het algemeen beleid #banrichtlijnen. Je kunt dus maar beter besluiten welk account je wil houden en de rest zelf opdoeken, voordat dat voor je wordt gedaan.
“#Bitcoin will win, BUT..” pic.twitter.com/j69iMLa9Zm
— RŌNIN (@ronin21btc) 28 november 2024
:strip_exif()/f/image/QfurVZwFivcOucUouMrKuxEs.png?f=user_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Vis op 28-11-2024 23:17 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Pfff, moeten we toch ff een knuppelbrigrade opstellen!YES schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:29:
[...]
Ik ga het niet in detail vertellen want als die absolute hondenlul hier nog een beetje een oogje in het zeil houdt kan hij wellicht weer 1+1 doen, al betwijfel ik dat want dan had hij me veel eerder al veel harder kunnen naaien.
Laat ik het zo zeggen, ik werd chantabel doordat ik doxed werd en dat was precies wat hij probeerde. Door snel te handelen en terug te bluffen (iets met aangifte) ging hij terug zijn hok en in en hij had zich niet genoeg verdiept in mijn posts dat hij me daarna nog kon terugvinden, denk ik althans.
Als hij me ooit nog benaderd ga ik daadwerkelijk aangifte doen omdat die kluns later, via Whatsapp bevestigde dat hij me probeerde te chanteren
Sinterklaas zat relaxed op zijn troon,
Met z’n tablet, helemaal in de zone.
"Wat zie ik nou? Dit is toch bizar?
Bitcoin naar 100k, ja écht, het wordt waar!"
Maar de boomers roepen: "Wat een gedoe,
Die Bitcoin hype gaat echt naar nul toe!"
Ze klampen zich vast aan hun fiat-biljet,
Niet wetend dat crypto hun toekomst redt.
De koers schommelt als een wilde zee,
Maar de Sint zegt: "Rustig, komt wel oké."
Van 95 duizend met pieken en dalen,
De 100k is waar we over verhalen!
Piet keek op en zei met een lach:
“Die chart lijkt wel op m’n pakhuisvracht.
Eén moment omhoog, een daling erbij,
Een bull run, toch spannend, nietwaar, wij blij?”
Met candles en charts, het lijkt wel kunst,
Traders roepen: "Dit wordt een stunt!”
Maar de beren blijven brommen heel hard,
Zij zien liever de bodem van de chart.
"Geen zorgen," zei de Sint met zijn staf,
"Dit is gewoon marktgedrag, wat een maf.
Maar één ding weet ik, het wordt een festijn,
Bij 100k komen die babes er zeker bij!"
Dus hou je vast, het wordt een mooi verhaal,
Een bull run vol glamour, het ultieme kabaal.
Met de koers omhoog viert SC straks feest,
Want bij 100k geniet iedereen het meest!

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Steady schreef op donderdag 28 november 2024 @ 23:32:
Sinterklaas zat relaxed op zijn troon,
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6bVe9MOS1XKmJAXqBBwP4bLz.gif?f=user_large)
Zo… 15 pagina’s teruggelezen. Volgens mij ging het vandaag nog harder dan op de 10k dag
Niet te doen.
Black Friday begint met een flinke pump! Ben benieuwd hoe we het weekend ingaan.
Black Friday begint met een flinke pump! Ben benieuwd hoe we het weekend ingaan.
Nog harder en we gaan terug in de tijd.AlterBridge schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 00:13:
Zo… 15 pagina’s teruggelezen. Volgens mij ging het vandaag nog harder dan op de 10k dagNiet te doen.
Welterusten
(Dan kunnen we pas echt goedkoop de Bitcoinen aanschaffen)
[ Voor 7% gewijzigd door Moiety op 29-11-2024 00:26 ]
Kraken down?
Ben ineens uitgelogd en kom er ook niet meer in... Op X te lezen ben ik niet de enige.
Ben ineens uitgelogd en kom er ook niet meer in... Op X te lezen ben ik niet de enige.
Hier nog geen problemen, zit er al heel de avond in.Vis schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 00:28:
Kraken down?
Y'24
Wellicht alleen de app dan.RvV schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 00:34:
[...]
Hier nog geen problemen, zit er al heel de avond in.
Nja zie morgen wel weer of funds safu zijn.
Op de status pagina staat wel iets van "degraded performance". Ik gebruik alleen web, en funds is nog aanwezig.Vis schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 00:37:
[...]
Wellicht alleen de app dan.
Nja zie morgen wel weer of funds safu zijn.
Y'24
En daarom mensen laten we nooit onze micropenis, sorry @YES , ik bedoel ATH paal op video zien. Al die leuke dames zijn ook maar een AI versie.YES schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:29:
[...]
Ontopic: de koers heeft zo te zien ook alleen maar geslapen. Moet Azie weer pumpen.
[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 29-11-2024 01:18 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
In de schaduw van cryptonacht,
Werd een bull run losgebracht.
Bitcoin stijgt als een zon in 't Oosten,
Mensen hopen op gouden toosten.
Iedereen droomt van rijkdom snel,
Shitcoins vieren, het lijkt een spel.
Ze zegevieren, klimmen hoog,
Maar 't gevaar ligt in de boog.
Als een tijger die sluimert stil,
Komt de crash, haast tegen wil.
Rekt gaan ze, de lucht verdwijnt,
Winst en hoop, in één keer gepeinsd.
Werd een bull run losgebracht.
Bitcoin stijgt als een zon in 't Oosten,
Mensen hopen op gouden toosten.
Iedereen droomt van rijkdom snel,
Shitcoins vieren, het lijkt een spel.
Ze zegevieren, klimmen hoog,
Maar 't gevaar ligt in de boog.
Als een tijger die sluimert stil,
Komt de crash, haast tegen wil.
Rekt gaan ze, de lucht verdwijnt,
Winst en hoop, in één keer gepeinsd.
[ Voor 8% gewijzigd door dylan_ op 29-11-2024 06:12 ]
Fijne black pumpday allen!
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Goedemorgen.. hij gaat dit weekend nog wel zakken, maar was net ook wel even verrast.
Alles kan. De koers van BTC blijf sterk staan rond de $96k. Je zou denken dat deze dagen een lage volatiliteit hebben. Echter ging de raketmotor eerder op zondag ook.CornermanNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 07:20:
Goedemorgen iedereen! Vandaag 100k?
De huidiges monthly candle is wel enorm dik. Als de $100k eraan gaat dan verwacht ik dat het snel kan gaan. Puur naar de monthly candles gekeken is december dan beter.
Met kerst $150k zou me niets verbazen. Klinkt het raar? 1 november stonden we ook op de 66k. Het is hard gegaan.
In absolute getallen is het hard gegaan, maar in percentages valt het nog mee. Bij gelijkblijvende procenten wordt het alleen maar leuker bij hogere getallenColdcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 07:52:
[...]
Alles kan. De koers van BTC blijf sterk staan rond de $96k. Je zou denken dat deze dagen een lage volatiliteit hebben. Echter ging de raketmotor eerder op zondag ook.
De huidiges monthly candle is wel enorm dik. Als de $100k eraan gaat dan verwacht ik dat het snel kan gaan. Puur naar de monthly candles gekeken is december dan beter.
Met kerst $150k zou me niets verbazen. Klinkt het raar? 1 november stonden we ook op de 66k. Het is hard gegaan.

Trust me when I say this is only the beginning.
100k vandaag, waarom?
Alle Amerikanen zitten uren op de wc hun kalkoen eruit te schijten en drukken massaal op de buy knop uit verveling.
Alle Amerikanen zitten uren op de wc hun kalkoen eruit te schijten en drukken massaal op de buy knop uit verveling.
Inflatie loopt nog verder op naar 4%
(ABM FN-Dow Jones) De inflatie in Nederland is in november nog verder opgelopen. Dit bleek vrijdag uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
De prijzen stegen volgens een snelle raming afgelopen maand met 4,0 procent. In oktober was de inflatie 3,5 procent. Vooral de prijzen voor voedingsmiddelen, dranken en tabak zaten in de lift. De energieprijzen daalden juist nipt.
De reguliere inflatiecijfers voor november worden op 10 december gepubliceerd.
Door: ABM Financial News.
info@abmfn.nl
Redactie: +31(0)20 26 28 999

‘Act 1: the ai prophecy’ Moon
(Niets bekend over de oprichters en geen gedetailleerde roadmap. Sorry deze hoort in het shitcoin topic)
(Niets bekend over de oprichters en geen gedetailleerde roadmap. Sorry deze hoort in het shitcoin topic)
[ Voor 61% gewijzigd door Moiety op 29-11-2024 08:26 ]
Energieprijzen daalden ?
Haha en volgend jaar gaan ze weer omhoog las ik van de week.
Naaiers en leugenaars zijn het.
XRP outperformed de BTC wel de laatste tijd
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nogal slecht verwoord artikel. De prijzen zijn in de afgelopen maand niet 4% gestegen, de 4% is de stijging in de afgelopen 12 maanden: de prijzen in november 2024 zijn gewogen genomen 4% hoger dan de prijzen in november 2023. Het verschil met oktober kan dus ook komen doordat de prijzen in oktober 2023 vs november 2023 gelijk bleven/daalden.
Edit: goh, volgens https://www.cbs.nl/nl-nl/...hboard-consumentenprijzen was de maand mutatie van November vorig jaar -3,3% (de maand mutatie!), ten opzichte van de year over year vergelijking met vorige maand valt er dus een uitzonderlijke maand weg.
[ Voor 18% gewijzigd door _superboer_ op 29-11-2024 08:32 ]
Mocht je USDC op Coinbase hebben staan, dan krijg je daar binnenkort geen rente van 4,75% uitbetaald. Dit vanwege de MICA wetgeving in de EU.
Toch wel fijn dat de bureaucraten in de EU ons beschermen tegen het ontvangen van rente.
Toch wel fijn dat de bureaucraten in de EU ons beschermen tegen het ontvangen van rente.
Ja, van 700 sats naar bijna 1700. Misschien wordt het tijd deze drek te shorten.John245 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:27:
[...]
XRP outperformed de BTC wel de laatste tijd
Gelukkig krijg je op de spaarrekening meer. Toch
Ik vind het wel grappig, helemaal omdat ETH 0,0 beweegt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:30:
[...]
Ja, van 700 sats naar bijna 1700. Misschien wordt het tijd deze drek te shorten.
Zitten nu flink wat shitcoin "experts" tandenknarsend toe te kijken.
Hoe zit dat op Bybit met USDT? Dat zou onder dezelfde wetgeving moeten vallen logischerwijs.jvel92 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:29:
Mocht je USDC op Coinbase hebben staan, dan krijg je daar binnenkort geen rente van 4,75% uitbetaald. Dit vanwege de MICA wetgeving in de EU.
Klopt, mijn leveraged long (gistermiddag geopend) loopt nog. Had mijn SL bewust net iets boven entry gezet, dus de pulback vannacht overleefd. Nu terugtest naar ~600, daar breid ik de positie uit en dan LFG!Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:35:
Als ik zo naar de grafiek van TAO kijk zie ik een interessant niveau. We zitten tegen een horizontale weerstand te duwen en bovendien is er een driehoek te tekenen op de daily waar de koers tegenaan hikt.
Ja, ik denk ook dat er heel veel mensen al een tijdje angstig wachten op een alt-season. In de tussentijd bloeden de meeste alts langdurig tegenover Bitcoin. Niet dat dit zal verdwijnen overigens. Het idee dat ze te laat zijn voor Bitcoin, en dat shitcoin x het nieuwe goud zal worden is een horde die iedereen moet nemen.BTC100K2021 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:35:
[...]
Ik vind het wel grappig, helemaal omdat ETH 0,0 beweegt.
Zitten nu flink wat shitcoin "experts" tandenknarsend toe te kijken.
Everyone get's Bitcoin at the price they deserve
BTC Dominance hangt nu overigens precies op de trendlijn die vanaf 2022 is te tekenen. Voor de cycle high van BTC zou het mooi zijn als die nu nog niet breekt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:46:
[...]
Ja, ik denk ook dat er heel veel mensen al een tijdje angstig wachten op een alt-season. In de tussentijd bloeden de meeste alts langdurig tegenover Bitcoin. Niet dat dit zal verdwijnen overigens. Het idee dat ze te laat zijn voor Bitcoin, en dat shitcoin x het nieuwe goud zal worden is een horde die iedereen moet nemen.
Als de 58% breekt dan kunnen alle targets boven de 150K in de ijskast. Toen de BTC.D in 2021 definitief brak was het nog 2 maanden altseason en toen was het klaar. BTC heeft in die periode geen noemenswaardige gains meer gemaakt.
[ Voor 29% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-11-2024 09:02 ]
@tomtom901 bij veel electronica kun je tweedekansjes kopen. Je was nog op zoek naar een Porsche?
https://www.ad.nl/112-nie...-a9-bij-lijnden~a5c3ca7a/
Benieuwd wanneer we de 420k eens gaan zien...

https://www.ad.nl/112-nie...-a9-bij-lijnden~a5c3ca7a/
Benieuwd wanneer we de 420k eens gaan zien...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Neh, pas in de groene box m.i.Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:30:
[...]
Ja, van 700 sats naar bijna 1700. Misschien wordt het tijd deze drek te shorten.
:strip_exif()/f/image/d2zfydiu4MeVyjn8WRsOhbXK.jpg?f=fotoalbum_large)
Huh? Wat maakt Prime opeens een rare drop?
https://coinmarketcap.com/currencies/echelon-prime/
==
hoi
Wat is er raar aan? Het is hard omhoog gegaan. Als je uitzoomt lijkt het vrij normaal.Eusebius schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:55:
Meh, hij bounced een fractie boven mijn order. Positie onveranderd dus.JPS schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:46:
[...]
Nu terugtest naar ~600, daar breid ik de positie uit en dan LFG!
prime was smaak van de week. dat is nu klaar. bagholders4lifeEusebius schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:55:
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 29-11-2024 09:07 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Aeronaut schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:07:
[...]
prime was smaak van de week. dat is nu klaar. bagholders4life

Ik zei toch dat ie naar zero gingEusebius schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:55:
*InsertZEROolddude
Vis schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:13:
[...]
Ik zei toch dat ie naar zero ging
*InsertZEROolddude
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lYrZwccwxMwIOTSK4ogIoa3R.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/km2DdgoKnXnsA1q95rZ2SmBU.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Bij wie kan ik me melden voor geleden schade m.b.t. PRIME? Ik wil mijn geld én mijn nier graag terug.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
Nergens. Had je maar aan de regels moeten houden.YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:16:
Bij wie kan ik me melden voor geleden schade m.b.t. PRIME? Ik wil mijn geld én mijn nier graag terug.
Bij voorbaat dank.
:strip_exif()/f/image/OPdGpMFODSS7TnBs7pkXgfxb.jpg?f=fotoalbum_large)
Drukte ze maar een keer op de buy knop, dan ging de heleboel niet naar benedenVis schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:14:
100k vandaag, waarom?
BTC €94.837,08
Mijn post was niet al te serieus hoor. Ik hou PRIME lekker vast en zie wel of ik er straks nog 6 cent uit kan peuren of nietPinsa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:42:
@Eusebius en @YES kijk eens over de weekly of monthly chart
Op zich gaan sommige alts toch best goed tegen de verwachting in? Dat zo’n Cardano nog 1 euro zou bereiken had ook niemand verwachtGelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:46:
[...]
Ja, ik denk ook dat er heel veel mensen al een tijdje angstig wachten op een alt-season. In de tussentijd bloeden de meeste alts langdurig tegenover Bitcoin. Niet dat dit zal verdwijnen overigens. Het idee dat ze te laat zijn voor Bitcoin, en dat shitcoin x het nieuwe goud zal worden is een horde die iedereen moet nemen.
Misschien na het weekend weer. Nu zijn Henk en Ingrid aan de beurt. Bitcoin is te duur. Wordt het Ada, Doge, of XRP?
De TomTom: sla hier rechtsaf.dylan_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:58:
Wie was dit vannacht? Eerlijk toegeven heren.
https://www.nu.nl/313070/...iel-op-a9-na-ongeluk.html
Laten ze dan met z'n allen maar voor XRP gaan.knakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:55:
[...]
Misschien na het weekend weer. Nu zijn Henk en Ingrid aan de beurt. Bitcoin is te duur. Wordt het Ada, Doge, of XRP?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zit hem al in de naam hier he @tomtom901
rap verkopen die troepBTC100K2021 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:05:
[Afbeelding]
Vorige ATH inclusief correctie voor inflatie: $ 85.560
We staan een dikke 10% boven die gecorrigeerde ATH. Wat een gains mensen! Dikke tech!
[ Voor 43% gewijzigd door filthy rich op 29-11-2024 10:16 ]
en aans löpt wa vast
Tja, iedereen die vanaf 15 maart dit jaar ADA heeft gekocht heeft het op dit moment beter gedaan dan Bitcoin.kbuntu schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:54:
[...]
Op zich gaan sommige alts toch best goed tegen de verwachting in? Dat zo’n Cardano nog 1 euro zou bereiken had ook niemand verwacht
Maar iedereen die tussen 1 februari 2021 en 15 maart van dit jaar heeft gekocht had beter Bitcoin kunnen kopen.
De trend is duidelijk. En dat is eigenlijk voor elke altcoin hetzelfde. Je had beter gewoon Bitcoin kunnen kopen
Er is nog een Binance wick die gefilled moet worden. Dacht iets van 1250 dollar.Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:35:
Als ik zo naar de grafiek van TAO kijk zie ik een interessant niveau. We zitten tegen een horizontale weerstand te duwen en bovendien is er een driehoek te tekenen op de daily waar de koers tegenaan hikt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En anders wil ik mijn geld terug.
kbuntu schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:54:
[...]
Op zich gaan sommige alts toch best goed tegen de verwachting in? Dat zo’n Cardano nog 1 euro zou bereiken had ook niemand verwacht
Cardano is en blijft een grote speler.
Cardano is ondertussen uit een bullflag aan het breken (inclusief retest), dus 1.25$ is de volgende stap
[ Voor 27% gewijzigd door keanu_ op 29-11-2024 10:26 ]
Eens, als ik gewoon de bitcoin had gehodled, die ik eind 2022 kocht, dan had ik nu méér bitcoin gehad. Ondanks het feit dat ik de enorme stijging van SOL heb meegepakt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:17:
[...]
De trend is duidelijk. En dat is eigenlijk voor elke altcoin hetzelfde. Je had beter gewoon Bitcoin kunnen kopen
Deels. En als je dan vanaf 2022 wat nieuwe parels had opgepikt was je helemaal happy.Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:17:
[...]
Tja, iedereen die vanaf 15 maart dit jaar ADA heeft gekocht heeft het op dit moment beter gedaan dan Bitcoin.
Maar iedereen die tussen 1 februari 2021 en 15 maart van dit jaar heeft gekocht had beter Bitcoin kunnen kopen.
Zou ik nu ook niet aanraden trouwens, is voor een volgende bear.
Precies dit! Gebrainwashed dat een chain die constant in storing is beter zou zijn. Wellicht voor korte termijn gains...maar of dat de beste keuze is...keanu_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:25:
[...]
denk dat je gebrainwashed bent door X en dit topic.
Cardano is en blijft een grote speler.
Cardano is ondertussen uit een bullflag aan het breken (inclusief retest), dus 1.25$ is de volgende stap
To be honest, kun je nu nog zeker goede winsten gaan maken met alts, die na hun piek in maart.. een retrace hebben gehad en weer gaan uitbreken. Zeker met de altseason voor de deur.Alpina schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:30:
[...]
Deels. En als je dan vanaf 2022 wat nieuwe parels had opgepikt was je helemaal happy.
Zou ik nu ook niet aanraden trouwens, is voor een volgende bear.
Juist nu zijn er nog laatste kansen
Zie INJ, FET, die gaan echt wel terug naar een ATH. Dat is al een 2x vanaf hier. Zie ik BTC nog niet direct doen.
Just to name a few
[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 29-11-2024 10:33 ]
Ook nog een 992 ook, dus geen oudje. Zonde.dylan_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:58:
Wie was dit vannacht? Eerlijk toegeven heren.
https://www.nu.nl/313070/...iel-op-a9-na-ongeluk.html
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!