[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.637 views

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

sh4d0wman schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:18:
@Guere ha dat zijn amateurs.

Ik ben de koers beu dus ga even de kids uitlaten....

[Afbeelding]

* sh4d0wman zou toch zweren dat er ergens ook glijbanen waren
Vette glijbanen, waar is dit? 8)

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Retail in de US vandaag toch drukker met koken, eten en zuipen dan magische internetmuntjes kopen. En morgen met een kater allemaal market buys doen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:31

knakworst

Get more sats!

loewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:00:
Wtf is dit dan? Een live vlog van Michael Sailor met stuur 1 btc in en je krijgt er 2 terug:
Knip
Dit is toch dikke spam of wat?
Ja. Druk op melden en kies de juiste categorie, dan is die meuk snel off-line.

Al 0,7 btc in de bodemloze put gestopt.

https://www.blockchain.co...amdd6879jyx3nkd9n6r7yrftc

En 1.34 ether aan leergeld.

https://etherscan.io/addr...346CE2D31019B8414Bb12c69b

En de video is off-line.

[ Voor 32% gewijzigd door tomtom901 op 28-11-2024 17:22 ]

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

Laat ze in de US maar lekker genieten van de kalkoen, na het weekend weer biefstuk hier!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:44
@sh4d0wman Complimenten voor je portfolio van mooie afbeeldingen met rondingen! Benieuwd wat je gaat posten als we de 100k gaan aantikken O+ d:)b

OT kleine dip morgen weer up?

[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 28-11-2024 16:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 03-09 09:08
Pinsa schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:27:
@sh4d0wman Complimenten voor je portfolio van mooie afbeeldingen met rondingen! Benieuwd wat je gaat posten als we de 100k gaan aantikken O+ d:)b
Minstens 50 babes, dus 100 boobs. Lijkt mij wel passend om de 100K mee te vieren.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• Pinsa
Steady schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:28:
[...]

Minstens 50 babes, dus 100 boobs. Lijkt mij wel passend om de 100K mee te vieren.
Eens!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Steady schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:28:
[...]

Voor @LadyS ook 50 hunks, dus 100 pingpongballetjes.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Pinsa
Toevallig nog een foto van @zwembroek trading inc gevonden in mijn PF :7

Beetje opvrolijken he O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ivEETnpdeu38h9E-SkIpjVLIZZU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/u6TMTgu0XJ0ygHAbQ0f1k44K.gif?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
mayhem schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:19:
[...]

Vette glijbanen, waar is dit? 8)
Aan de omgeving te zien Boobiejaanland. Daar hebben ze altijd grote glijbanen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
loewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:02:
Vind het wel knap opgezet als dit deepfake is
Ik ga je dan uit een droom helpen, deep fake gaat heel ver. Als je moeite hebt dit van echt te onderscheiden hou dan wel in je achter hoofd dat je niet op de meest rare berichten meteen gaat acteren.

Ik heb mijn moeder ook op haar hart gedrukt dat alles wat over geld gaat alleen niet in persoon besloten wordt en dat ze niks meer kan vertrouwen. Je zegt dat je niet achterlijk bent, maar daar gaat het niet om. Het feit dat je het serieus nam is exact waar het om gaat. En daar moet je misschien een beetje bij jezelf te raden gaan. Stay safe!

• mayhem

mayhem

knakworst schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:26:
[...]

En de video is off-line.
Bizar, kom, we gaan ff een halve Bitcoin overmaken. Dan krijgen we een hele terug.

Uhuh.

*Poef* and it's gone.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

mayhem schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:43:
[...]

Bizar, kom, we gaan ff een halve Bitcoin overmaken. Dan krijgen we een hele terug.

Uhuh.

*Poef* and it's gone.
De transactie zit vast. Maar als je nog een halve overmaakt, krijg je er zelfs 3. Echt wel hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:26:
[...]

En de video is off-line.
En dit blijft ongestraft? :X
Zo ja, wat let ons om dat ook te doen…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

Coldcat

HODL

Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:47:
[...]

Je eigen moraal! :Y

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:58
Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:47:
[...]

Geweten? ;)

PS5

• Wispe
  • Niet online
Gisteren was ik boodschappen doen en ik wilde lege statiegeldflesjes inleveren. Toen ik aankwam, stak een statiegeldbon ad €0,25 uit, dus de vorige persoon was vergeten hem mee te nemen. Ik heb hem meegenomen en gebruikt bij het afrekenen.

Ben ik nu slecht?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:52:
[...]

Gisteren was ik boodschappen doen en ik wilde lege statiegeldflesjes inleveren. Toen ik aankwam, stak een statiegeldbon ad €0,25 uit, dus de vorige persoon was vergeten hem mee te nemen. Ik heb hem meegenomen en gebruikt bij het afrekenen.

Ben ik nu slecht?
Ja, want je had er Bitcoin van moeten kopen.

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 13:45
Niet slechter dan de mensen die door de transparante donatiebox statiegeldbonnen scannen.

Statiegeld is ook zoiets dat beter op de blockchain kan toch?

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:24

Ben ik nu slecht?
Er hangen wel camera's, he! Morgen zit je bij opsporing verzocht.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
mannowlahn schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:43:
[...]

Ik ga je dan uit een droom helpen, deep fake gaat heel ver. Als je moeite hebt dit van echt te onderscheiden hou dan wel in je achter hoofd dat je niet op de meest rare berichten meteen gaat acteren.

Ik heb mijn moeder ook op haar hart gedrukt dat alles wat over geld gaat alleen niet in persoon besloten wordt en dat ze niks meer kan vertrouwen. Je zegt dat je niet achterlijk bent, maar daar gaat het niet om. Het feit dat je het serieus nam is exact waar het om gaat. En daar moet je misschien een beetje bij jezelf te raden gaan. Stay safe!
Kijk ik heb geen minuut getwijfeld dat dit fake was, toen ik de qr code scande om te kijken waar die heen leidde en er stond dat hetgeen je instuurt verdubbeld wordt. Die scam is al zou als bitcoin is. Ik heb meer bewondering voor hoe goed het is opgezet.

Je ziet een yt live video op een kanaal waarvan je zou kunnen denken dat het van MSTR is. Dan hoor en zie je de stem van MS en de bewegingen van zijn mond lopen een op een met de woorden die worden uitgesproken. En dan nog de actualiteit die hij beschrijft (BTC bull market).

Ik vind het echt knap gedaan. Bedoel als dit met BTC kan en er zijn dus mensen ingetrapt getuige het adres, ja dan gaan we nog op heel veel fronten om de tuin geleid worden.

Ik krijg iedere week phishing mails van mijn opdrachtgever die zo duidelijk zijn als wat, en ik zelf zit in de infosec/IT maar dit vond ik gewoon next level.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:58
[...]

Ben ik nu slecht?
Nee, ik vind van niet.

PS5

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Ben ik nu slecht?
Ik leg meteen een connectie in m'n brein....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Il02wc5QbFY-5WckJX4skGk_py4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DwQ0CuBuRXvHQCdk4V7oFGUH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53
[...]

Ben ik nu slecht?
Nee, slechts de winnaar van de schrale atser awardAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fGYvRc8iHsvxQvMM8OUh5WS2Aa4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8kl4194aWfBfzhWfDTFGZDlj.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

mjjveldt schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:55:
Niet slechter dan de mensen die door de transparante donatiebox statiegeldbonnen scannen.

Statiegeld is ook zoiets dat beter op de blockchain kan toch?
Dat is dan wel weer diep triest. Ik gebruik altijd de tool online om een bon aan te maken met een waarde tussen de 2 / 5 Euro.

www.statiegeldgenerator.nl

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 28-11-2024 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:20
loewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:55:
[...]

Kijk ik heb geen minuut getwijfeld dat dit fake was, toen ik de qr code scande om te kijken waar die heen leidde en er stond dat hetgeen je instuurt verdubbeld wordt. Die scam is al zou als bitcoin is. Ik heb meer bewondering voor hoe goed het is opgezet.
Dan is het misschien verstandiger om dit dan meteen zo uit te leggen in plaats van
Dit is toch dikke spam of wat?
waarmee het lijkt alsof je het serieus neemt. In de phishingmails van je baas zitten ook geen werkende scamlinks.
Grappen worden hier genoeg gemaakt die soms best ver gaan voor meelezende nieuwelingen die de /s niet zien, maar een link vind ik wel een stap te ver. Degene die erop klikt ben je kwijt om het door vervolgposts te laten ontkrachten.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steady
[...]

Je ziet een yt live video op een kanaal waarvan je zou kunnen denken dat het van MSTR is. Dan hoor en zie je de stem van MS en de bewegingen van zijn mond lopen een op een met de woorden die worden uitgesproken. En dan nog de actualiteit die hij beschrijft (BTC bull market).

Ik vind het echt knap gedaan. Bedoel als dit met BTC kan en er zijn dus mensen ingetrapt getuige het adres, ja dan gaan we nog op heel veel fronten om de tuin geleid worden.

Ik krijg iedere week phishing mails van mijn opdrachtgever die zo duidelijk zijn als wat, en ik zelf zit in de infosec/IT maar dit vond ik gewoon next level.
toen ik de qr code scande om te kijken waar die heen leidde
en ik zelf zit in de infosec/IT

bruh? Als je in de security werkt, dan had je toch niet die QR-code moeten scannen? Of heb je dit in een veilige sandbox omgeving geopend om te testen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pa6XzErNivRhsi109qvkPwBI1_o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6TV0VZzfxrVyEJnPONzfddqm.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:25

Darrell

Fiat moonboy

Pinsa schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:34:
Toevallig nog een foto van @zwembroek trading inc gevonden in mijn PF :7

Beetje opvrolijken he O+

[Afbeelding]
Als ik me niet vergis is dat Larkin Love

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
mannowlahn schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:43:
[...]

Ik ga je dan uit een droom helpen, deep fake gaat heel ver.
Deep fake gaat zelfs zo ver dat we tegenwoordig een deep state hebben, als ik de russische propaganda op de Facebook van mijn tante Nelleke moet geloven.

Heftig allemaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqPoI8L0c4DwCBlQ5L2xDv2iMcc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kyaWkeRcyIZXkKJvzH38CLMD.png?f=fotoalbum_large

• loewie1984
Steady schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:08:
[...]

toen ik de qr code scande om te kijken waar die heen leidde
en ik zelf zit in de infosec/IT

bruh? Als je in de security werkt, dan had je toch niet die QR-code moeten scannen? Of heb je dit in een veilige sandbox omgeving geopend om te testen?
qr url geopend in een sandbox vm. Maar het doet er niet toe, wil geen discussie verder aanzwengelen.
De video is ondertussen down, nadat (ook) ik hem gereport heb.

discogs

• Steady
loewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:21:
[...]

qr url geopend in een sandbox vm. Maar het doet er niet toe, wil geen discussie verder aanzwengelen.
De video is ondertussen down, nadat (ook) ik hem gereport heb.
Ah oké, gelukkig. Dus hoeveel Bitcoin heeft jou dit nou opgeleverd? Ik heb nog niks gekregen.

Oh shit tomtom901 in actie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIZAnmn9lYcrNY5NeI-JoP9U6Ss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QBI5HDhyDupoOvb7hXQWY4Gl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 22:47
333 berichten. Doe es ff normaal jongens en meisjes.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-09 04:30
Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:30:
[...]

Voor @LadyS ook 50 hunks, dus 100 pingpongballetjes.
Wat lief dat je aan mij denkt :>
Voor het oog heb ik overigens liever de sixpacks ipv de pingpongballetjes.

Aan de rest:
Ik ben jullie heren niet vergeten hoor.
Maar mijn eigen vent verdient (soms) ook wat aandacht. Dus vorige week flufje winst gepakt en lekker wat mooie lingerie, hakken en luchtje gekocht en samen de ATH gevierd :P

Daarbij ben ik vrouw, dus ik heb maandelijks ook maar een beperkte voorraad aan inhoudsloos gelul en humor wat ik kan posten ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Darrell schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:12:
[...]

Als ik me niet vergis is dat Larkin Love
Ze lijkt er veel op als ik google raadpleeg, flinke voorgevel in ieder geval

• Aeronaut
Ik ben weer bij. Tot pagina 3 niks.. pagina 3 🫡 na pagina drie weer shitzooi en koers nogsteeds onder 100k!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Cardano is anders weer 4% down, lijkt me een hopium post. 5 usd zie ik misschien wel gebeuren…. In 2045.

• Wispe
  • Niet online
Aeronaut schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:35:
Ik ben weer bij. Tot pagina 3 niks.. pagina 3 🫡 na pagina drie weer shitzooi en koers nogsteeds onder 100k!
333 berichten in 12 minuten is dus 2,16 seconde per bericht.

Moeten we je overhoren wat er is gepost?

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:38

Vis

In 2049

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F9lGAKeq3tIMdDgKox_tH67SBkA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/z4zrVZoGCW37S7RBWMgYHVqT.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Gipsy King

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 22:58

tomtom901

Moderator General Chat
LadyS schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:31:
[...]

Maar mijn eigen vent verdient (soms) ook wat aandacht. Dus vorige week flufje winst gepakt en lekker wat mooie lingerie, hakken en luchtje gekocht en samen de ATH gevierd :P
_/-\o_

• Gipsy King
bones schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:37:
[...]

Cardano is anders weer 4% down, lijkt me een hopium post. 5 usd zie ik misschien wel gebeuren…. In 2045.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/byxVhB-aauTqtIX69brRfoQrIw8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9BNPwmrMyzrnLRa1pJ9k8j5e.gif?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-09 04:30
Mogen toch hopen dat we tegen die tijd de 420K al hebben aangetikt en ik mijn eigen babe-plaatje heb kunnen posten.

Wil jullie wel een mooie reet cut geven, geen verlepte ;(

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Daarbij ben ik vrouw, dus ik heb maandelijks ook maar een beperkte voorraad aan inhoudsloos gelul
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgwOKF4cGyFk-RhtJwRphH3rkgE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZbMBjsbcwenLdfNPuCMXjF1q.jpg?f=user_large

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
LadyS schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:49:
[...]

Mogen toch hopen dat we tegen die tijd de 420K al hebben aangetikt en ik mijn eigen babe-plaatje heb kunnen posten.

Wil jullie wel een mooie reet cut geven, geen verlepte ;(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u7a07Iz_FJLXsPfClsS1H4Z1mUk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/n5kVBYPN1hrdzlsZNQgQVvqC.gif?f=user_large

• Aeronaut
Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:39:
[...]

333 berichten in 12 minuten is dus 2,16 seconde per bericht.

Moeten we je overhoren wat er is gepost?
Doe maar

• Wispe
  • Niet online

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:02
Minimaal een keer of 100 vanaf 2013

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:09
Bij de 5$ ben ik de rest van mijn stack al hard aan het dumpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Zo’n 6 jaar geleden al:
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:09:
James Howells, an IT worker living in the United Kingdom, knows exactly where his misplaced 7,500 bitcoins are but the city council where he lives won't let him retrieve them.

https://www.cnbc.com/2017...ty-wont-let-him-look.html

Veel succes met zoeken als het wel had gemogen, dat dan weer wel.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
[...]

lekker wat mooie lingerie, hakken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUXxrqhW4osmv1VBTX7bBodvEC0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lt5lIRrVjh1oo1GaVJBZOCSJ.jpg?f=user_lar%0D%0Age

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Aan de rest:

Daarbij ben ik vrouw, dus ik heb maandelijks ook maar een beperkte voorraad aan inhoudsloos gelul en humor wat ik kan posten ...
Netjes, welke man is daar nou geen fan van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Toch mooi om te zien dat wij mannen gewoon simpele wezens blijven

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• zwembroek
elektriekert schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:19:
[...]

Netjes, welke man is daar nou geen fan van!
@Darrell
Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/8-07-2015/s-GIus.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
elektriekert schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:23:
[...]

Toch mooi om te zien dat wij mannen gewoon simpele wezens blijven
Simpel ?, ik had er mooi bitcoins van gekocht :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 13:57
[...]

Aan de rest:

Something smells fishy here, is that you Kol? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qv6_TmczUw3vcIjKR63DfbBaj74=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TTdOBAAMz04UZI9LR4UZCk3w.png?f=fotoalbum_large

Ik moet zo denken aan die video van @Guere.... "En zo gebeurd er iedere dag wat." Dit is nog maar dag 1 in het deel #100. Fucking $2 trillion market cap _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJjAShOgp0RoaPm-rM1GlmG9MIo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sDHBUJ8XYZ4y6CN59M1kItG3.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door Coldcat op 28-11-2024 18:39 ]

• Vis

Vis

• Aeronaut
Denk dat iedereen zn kalkoentje eet.

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 12:37

filthy rich

löp wa los

Aeronaut schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:38:
Denk dat iedereen zn kalkoentje eet.
op dönnerdag dipdag?

't is nog vroeg daar, ze zijn nog bezig dat ding te bereiden.

[ Voor 15% gewijzigd door filthy rich op 28-11-2024 19:09 ]

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:16
@filthy rich Op mijn werk altijd op donderdag , dönnerdag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pwYnPQftET5q_hPnRmw3duGtQVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PT0NYFHYrjVw8PsN91A5vrwc.jpg?f=fotoalbum_large

😋

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
filthy rich schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:08:
[...]

op dönnerdag dipdag?

't is nog vroeg daar, ze zijn nog bezig dat ding te bereiden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iXge1JXPDXUlc2PI6NhQRSF0g8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7W8m553ZPdYqQsnrfO9WavHh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:39
Grappig dat zelfs de advertenties in de SC steeds meer ontopic worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGW3jsxF-7qfEgb_o_vNhXkii0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PXiDANYhWDrMPpRCzwvJV8tI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:42
Don Guacamole schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:43:
[Afbeelding]
Huh, zo vaak gaat het hier toch niet over fruitmanden? :+

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Don Guacamole schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:43:
[Afbeelding]
Misschien moet ik mijn username veranderen naar Otolift.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:15
Ook wel lekker om een keer een vrouw in de SC te hebben die weet hoe ze met dit zooitje om moet gaan. Is wel eens anders geweest. Mooie aanwinst _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
@Alpina Ellio Trades heeft TAO bij de top 20 coins voor 2025. PRIME zit er ook bij. De influencers draaien weer overuren. Lekker man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Antifon schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:53:
Ook wel lekker om een keer een vrouw in de SC te hebben die weet hoe ze met dit zooitje om moet gaan. Is wel eens anders geweest. Mooie aanwinst _/-\o_
Ach is gewoon een vent die in zijn donkere hok met zijn hand in zijn slonzige broek zit en de vette chips afveegt aan zijn shirt.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:54:
@Alpina Ellio Trades heeft TAO bij de top 20 coins voor 2025. PRIME zit er ook bij. De influencers draaien weer overuren. Lekker man.
TAO heeft nog wat in te halen. Mag van mij uitbreken, net vanmiddag een dikke long geopend.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JPS schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:02:
[...]

TAO heeft nog wat in te halen. Mag van mij uitbreken, net vanmiddag een dikke long geopend.
TAO laat zich soms goed traden maar kan ook erg onvoorspelbaar worden 😀

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03:54
zwembroek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:54:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/602xT653Cn3bYI05grOWX91dofQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Z6DW0fZgMwVFfSaZYj7cLdjm.gif?f=user_large

• tomtom901
  • Laatst online: 22:58

tomtom901

Moderator General Chat
Toch wat minder "los" dan gehoopt, maar de long leeft nog :)

• Vis

Vis

tomtom901 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:12:
Toch wat minder "los" dan gehoopt, maar de long leeft nog :)
Goed zo, blijven ademen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
[...]

Ja dat is het ding, zelfs de specialisten trappen er in. Ik kreeg laatst een boze mail van mijn manager waarom ik een formulier niet ingevuld had. Tja ander domein dus krijg de tering maar en gerapporteerd haha.

Maar we leven nu in een tijd dat je 0,0 kan vertrouwen. Die deep fakes zijn inmiddels vrij eenvoudig te maken. Niet zo eenvoudig als, Big Lebowski, you want a toe nail, i get a toe nail in three hours dude. Maar je kan online heel veel in elkaar draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

zenith schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:06:
[...]

TAO laat zich soms goed traden maar kan ook erg onvoorspelbaar worden 😀
Zeker, ik ben op mijn hoede maar timing voelt wel goed en hikt nu tegen bovenkant van de driehoek op de daily.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:50:
[...]

Misschien moet ik mijn username veranderen naar Otolift.
Daar trappen de mods niet in.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtdPVH8INSC1FF96oQhjbgPpADc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eMtoTJUsVfEocnuaM4N5fmIa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:31
Oude shill coin ROOT probeert ook een sprintje te trekken, nog even en hij staat eindelijk in het groen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:43
Haha mooi. Al zijn sommige al definitief al verloren (overleden mensen, wachtwoord kwijt etc).
Zijn daar überhaupt cijfer van hoeveel BTC dat ongeveer is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
Deman23 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:20:
[...]

Haha mooi. Al zijn sommige al definitief al verloren (overleden mensen, wachtwoord kwijt etc).
Ja

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 23:48

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
Deman23 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:20:
[...]

3,8 miljoen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:43
Dat is best een hoop. Ruim 15% van de ooit totale supply

• John245
Deman23 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:26:
[...]

Dat is best een hoop. Ruim 15% van de ooit totale supply
Tijd om te gaan zoeken waar ze zijn :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
John245 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:28:
[...]

Tijd voor een echte quantum AI computer (niet chatgpt. dat is geen AI !)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
John245 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:28:
[...]

Er liggen zo’n 8000 stuks op een vuilnisbelt in Wales. @YES wil je wel helpen met zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 23:48

YES

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:32:
[...]

Er liggen zo’n 8000 stuks op een vuilnisbelt in Wales. @YES wil je wel helpen met zoeken.
Nee hoor

• John245
Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:32:
[...]

Als ik die gevonden heb ben ik ook wel tevreden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:32:
Mensen fijne dag. Bloed chagrijnig alweer.

Voor de liefhebbers de nieuwe van Kyle staat weer online. 85k still on the table. Spreek jullie later.
[YouTube: URGENT: I Sold ALL My Bitcoin Into 1 Altcoin! [Only 1 Will Survive]]
Dit zijn mooie videos. Ik kan me hier helemaal in vinden. Alleen die maanvergelijkingen gaan me de pet te boven.

Het is inderdaad het moment om relatief low-risk in de alts te stappen. Doe je dat bij een volgende leg up dan zul je nog dikkere candles moeten najagen. Die terugval tot $85k kan dit weekend ook perfect gehunt worden waar hij over spreekt. Tot nu toe valt de Thanksgiving drop mee. Al kunnen we met 1 scheet op de $92k staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:32:
Mensen fijne dag. Bloed chagrijnig alweer.

Voor de liefhebbers de nieuwe van Kyle staat weer online. 85k still on the table. Spreek jullie later.
[YouTube: URGENT: I Sold ALL My Bitcoin Into 1 Altcoin! [Only 1 Will Survive]]
Al zijn bitcoin verkocht voor Solana. @anti elppa wat vinden we ervan :|

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:42
WTF heeft iedereen een nieuwe avatar, ik herken niks meer

Maktub

• loewie1984
Doe maar bijna t dubbele. Er zit naar schatting zo’n 6 miljoen btc vast waar men niet meer aan komt.

discogs

• Wispe
  • Niet online
MrMrq schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:58:
WTF heeft iedereen een nieuwe avatar, ik herken niks meer
Jij bent ons grote voorbeeld.
Pagina: 1 ... 4 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!