Ja. Druk op melden en kies de juiste categorie, dan is die meuk snel off-line.loewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:00:
Wtf is dit dan? Een live vlog van Michael Sailor met stuur 1 btc in en je krijgt er 2 terug:
Knip
Dit is toch dikke spam of wat?
Al 0,7 btc in de bodemloze put gestopt.
https://www.blockchain.co...amdd6879jyx3nkd9n6r7yrftc
En 1.34 ether aan leergeld.
https://etherscan.io/addr...346CE2D31019B8414Bb12c69b
En de video is off-line.
[ Voor 32% gewijzigd door tomtom901 op 28-11-2024 17:22 ]
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Minstens 50 babes, dus 100 boobs. Lijkt mij wel passend om de 100K mee te vieren.Pinsa schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:27:
@sh4d0wman Complimenten voor je portfolio van mooie afbeeldingen met rondingen! Benieuwd wat je gaat posten als we de 100k gaan aantikken![]()
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Eens!Steady schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:28:
[...]
Minstens 50 babes, dus 100 boobs. Lijkt mij wel passend om de 100K mee te vieren.
Voor @LadyS ook 50 hunks, dus 100 pingpongballetjes.Steady schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:28:
[...]
Minstens 50 babes, dus 100 boobs. Lijkt mij wel passend om de 100K mee te vieren.
Aan de omgeving te zien Boobiejaanland. Daar hebben ze altijd grote glijbanen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik ga je dan uit een droom helpen, deep fake gaat heel ver. Als je moeite hebt dit van echt te onderscheiden hou dan wel in je achter hoofd dat je niet op de meest rare berichten meteen gaat acteren.loewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:02:
Vind het wel knap opgezet als dit deepfake is
Ik heb mijn moeder ook op haar hart gedrukt dat alles wat over geld gaat alleen niet in persoon besloten wordt en dat ze niks meer kan vertrouwen. Je zegt dat je niet achterlijk bent, maar daar gaat het niet om. Het feit dat je het serieus nam is exact waar het om gaat. En daar moet je misschien een beetje bij jezelf te raden gaan. Stay safe!
Bizar, kom, we gaan ff een halve Bitcoin overmaken. Dan krijgen we een hele terug.knakworst schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:26:
[...]
Ja. Druk op melden en kies de juiste categorie, dan is die meuk snel off-line.
En de video is off-line.
Uhuh.
*Poef* and it's gone.
De transactie zit vast. Maar als je nog een halve overmaakt, krijg je er zelfs 3. Echt wel hoor!mayhem schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:43:
[...]
Bizar, kom, we gaan ff een halve Bitcoin overmaken. Dan krijgen we een hele terug.
Uhuh.
*Poef* and it's gone.
En dit blijft ongestraft?knakworst schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:26:
[...]
Ja. Druk op melden en kies de juiste categorie, dan is die meuk snel off-line.
En de video is off-line.
Zo ja, wat let ons om dat ook te doen…
Je eigen moraal!Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:47:
[...]
En dit blijft ongestraft?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Geweten?Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:47:
[...]
En dit blijft ongestraft?
PS5
Gisteren was ik boodschappen doen en ik wilde lege statiegeldflesjes inleveren. Toen ik aankwam, stak een statiegeldbon ad €0,25 uit, dus de vorige persoon was vergeten hem mee te nemen. Ik heb hem meegenomen en gebruikt bij het afrekenen.
Ben ik nu slecht?
Ja, want je had er Bitcoin van moeten kopen.Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:52:
[...]
Gisteren was ik boodschappen doen en ik wilde lege statiegeldflesjes inleveren. Toen ik aankwam, stak een statiegeldbon ad €0,25 uit, dus de vorige persoon was vergeten hem mee te nemen. Ik heb hem meegenomen en gebruikt bij het afrekenen.
Ben ik nu slecht?
Er hangen wel camera's, he! Morgen zit je bij opsporing verzocht.Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:52:
Ben ik nu slecht?
Kijk ik heb geen minuut getwijfeld dat dit fake was, toen ik de qr code scande om te kijken waar die heen leidde en er stond dat hetgeen je instuurt verdubbeld wordt. Die scam is al zou als bitcoin is. Ik heb meer bewondering voor hoe goed het is opgezet.mannowlahn schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:43:
[...]
Ik ga je dan uit een droom helpen, deep fake gaat heel ver. Als je moeite hebt dit van echt te onderscheiden hou dan wel in je achter hoofd dat je niet op de meest rare berichten meteen gaat acteren.
Ik heb mijn moeder ook op haar hart gedrukt dat alles wat over geld gaat alleen niet in persoon besloten wordt en dat ze niks meer kan vertrouwen. Je zegt dat je niet achterlijk bent, maar daar gaat het niet om. Het feit dat je het serieus nam is exact waar het om gaat. En daar moet je misschien een beetje bij jezelf te raden gaan. Stay safe!
Je ziet een yt live video op een kanaal waarvan je zou kunnen denken dat het van MSTR is. Dan hoor en zie je de stem van MS en de bewegingen van zijn mond lopen een op een met de woorden die worden uitgesproken. En dan nog de actualiteit die hij beschrijft (BTC bull market).
Ik vind het echt knap gedaan. Bedoel als dit met BTC kan en er zijn dus mensen ingetrapt getuige het adres, ja dan gaan we nog op heel veel fronten om de tuin geleid worden.
Ik krijg iedere week phishing mails van mijn opdrachtgever die zo duidelijk zijn als wat, en ik zelf zit in de infosec/IT maar dit vond ik gewoon next level.
Nee, ik vind van niet.Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:52:
[...]
Ben ik nu slecht?
PS5
Ik leg meteen een connectie in m'n brein....Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:52:
[...]
Ben ik nu slecht?
Nee, slechts de winnaar van de schrale atser awardWispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:52:
[...]
Ben ik nu slecht?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat is dan wel weer diep triest. Ik gebruik altijd de tool online om een bon aan te maken met een waarde tussen de 2 / 5 Euro.mjjveldt schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:55:
Niet slechter dan de mensen die door de transparante donatiebox statiegeldbonnen scannen.
Statiegeld is ook zoiets dat beter op de blockchain kan toch?
www.statiegeldgenerator.nl
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 28-11-2024 17:03 ]
Dan is het misschien verstandiger om dit dan meteen zo uit te leggen in plaats vanloewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:55:
[...]
Kijk ik heb geen minuut getwijfeld dat dit fake was, toen ik de qr code scande om te kijken waar die heen leidde en er stond dat hetgeen je instuurt verdubbeld wordt. Die scam is al zou als bitcoin is. Ik heb meer bewondering voor hoe goed het is opgezet.
waarmee het lijkt alsof je het serieus neemt. In de phishingmails van je baas zitten ook geen werkende scamlinks.Dit is toch dikke spam of wat?
Grappen worden hier genoeg gemaakt die soms best ver gaan voor meelezende nieuwelingen die de /s niet zien, maar een link vind ik wel een stap te ver. Degene die erop klikt ben je kwijt om het door vervolgposts te laten ontkrachten.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
toen ik de qr code scande om te kijken waar die heen leiddeloewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:55:
[...]
Kijk ik heb geen minuut getwijfeld dat dit fake was, toen ik de qr code scande om te kijken waar die heen leidde en er stond dat hetgeen je instuurt verdubbeld wordt. Die scam is al zou als bitcoin is. Ik heb meer bewondering voor hoe goed het is opgezet.
Je ziet een yt live video op een kanaal waarvan je zou kunnen denken dat het van MSTR is. Dan hoor en zie je de stem van MS en de bewegingen van zijn mond lopen een op een met de woorden die worden uitgesproken. En dan nog de actualiteit die hij beschrijft (BTC bull market).
Ik vind het echt knap gedaan. Bedoel als dit met BTC kan en er zijn dus mensen ingetrapt getuige het adres, ja dan gaan we nog op heel veel fronten om de tuin geleid worden.
Ik krijg iedere week phishing mails van mijn opdrachtgever die zo duidelijk zijn als wat, en ik zelf zit in de infosec/IT maar dit vond ik gewoon next level.
en ik zelf zit in de infosec/IT
bruh? Als je in de security werkt, dan had je toch niet die QR-code moeten scannen? Of heb je dit in een veilige sandbox omgeving geopend om te testen?
loewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:55:
[...]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Als ik me niet vergis is dat Larkin LovePinsa schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:34:
Toevallig nog een foto van @zwembroek trading inc gevonden in mijn PF![]()
Beetje opvrolijken he![]()
[Afbeelding]
Deep fake gaat zelfs zo ver dat we tegenwoordig een deep state hebben, als ik de russische propaganda op de Facebook van mijn tante Nelleke moet geloven.mannowlahn schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:43:
[...]
Ik ga je dan uit een droom helpen, deep fake gaat heel ver.
Heftig allemaal.
qr url geopend in een sandbox vm. Maar het doet er niet toe, wil geen discussie verder aanzwengelen.Steady schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:08:
[...]
toen ik de qr code scande om te kijken waar die heen leidde
en ik zelf zit in de infosec/IT
bruh? Als je in de security werkt, dan had je toch niet die QR-code moeten scannen? Of heb je dit in een veilige sandbox omgeving geopend om te testen?
De video is ondertussen down, nadat (ook) ik hem gereport heb.
Ah oké, gelukkig. Dus hoeveel Bitcoin heeft jou dit nou opgeleverd? Ik heb nog niks gekregen.loewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:21:
[...]
qr url geopend in een sandbox vm. Maar het doet er niet toe, wil geen discussie verder aanzwengelen.
De video is ondertussen down, nadat (ook) ik hem gereport heb.
Oh shit tomtom901 in actie
For years through the bear market, many didn't think $ADA would ever hit $1 again.
— Dan Gambardello (@cryptorecruitr) 27 november 2024
Many holders have been waiting to sell at $1.
Now that we've reached $1, it's great to see a consolidation and redistribution.
After this phase is over, Cardano can focus on $5 and $10.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wat lief dat je aan mij denktWispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:30:
[...]
Voor @LadyS ook 50 hunks, dus 100 pingpongballetjes.
Voor het oog heb ik overigens liever de sixpacks ipv de pingpongballetjes.
Aan de rest:
Ik ben jullie heren niet vergeten hoor.
Maar mijn eigen vent verdient (soms) ook wat aandacht. Dus vorige week flufje winst gepakt en lekker wat mooie lingerie, hakken en luchtje gekocht en samen de ATH gevierd
Daarbij ben ik vrouw, dus ik heb maandelijks ook maar een beperkte voorraad aan inhoudsloos gelul en humor wat ik kan posten ...
Ze lijkt er veel op als ik google raadpleeg, flinke voorgevel in ieder gevalDarrell schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:12:
[...]
Als ik me niet vergis is dat Larkin Love
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Cardano is anders weer 4% down, lijkt me een hopium post. 5 usd zie ik misschien wel gebeuren…. In 2045.
333 berichten in 12 minuten is dus 2,16 seconde per bericht.Aeronaut schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:35:
Ik ben weer bij. Tot pagina 3 niks.. pagina 3 🫡 na pagina drie weer shitzooi en koers nogsteeds onder 100k!
Moeten we je overhoren wat er is gepost?
LadyS schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:31:
[...]
Maar mijn eigen vent verdient (soms) ook wat aandacht. Dus vorige week flufje winst gepakt en lekker wat mooie lingerie, hakken en luchtje gekocht en samen de ATH gevierd
bones schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:37:
[...]
Cardano is anders weer 4% down, lijkt me een hopium post. 5 usd zie ik misschien wel gebeuren…. In 2045.
Mogen toch hopen dat we tegen die tijd de 420K al hebben aangetikt en ik mijn eigen babe-plaatje heb kunnen posten.
Wil jullie wel een mooie reet cut geven, geen verlepte
LadyS schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:31:
[...]
Daarbij ben ik vrouw, dus ik heb maandelijks ook maar een beperkte voorraad aan inhoudsloos gelul
LadyS schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:49:
[...]
Mogen toch hopen dat we tegen die tijd de 420K al hebben aangetikt en ik mijn eigen babe-plaatje heb kunnen posten.
Wil jullie wel een mooie reet cut geven, geen verlepte
Doe maarWispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:39:
[...]
333 berichten in 12 minuten is dus 2,16 seconde per bericht.
Moeten we je overhoren wat er is gepost?
Minimaal een keer of 100 vanaf 2013Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:11:
https://www.ad.nl/buitenl...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Weet niet of dit al was gepost
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bij de 5$ ben ik de rest van mijn stack al hard aan het dumpen
Zo’n 6 jaar geleden al:Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:11:
https://www.ad.nl/buitenl...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Weet niet of dit al was gepost
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:09:
James Howells, an IT worker living in the United Kingdom, knows exactly where his misplaced 7,500 bitcoins are but the city council where he lives won't let him retrieve them.
https://www.cnbc.com/2017...ty-wont-let-him-look.html
Veel succes met zoeken als het wel had gemogen, dat dan weer wel.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Netjes, welke man is daar nou geen fan van!LadyS schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:31:
[...]
Wat lief dat je aan mij denkt![]()
Aan de rest:
Maar mijn eigen vent verdient (soms) ook wat aandacht. Dus vorige week flufje winst gepakt en lekker wat mooie lingerie, hakken en luchtje gekocht en samen de ATH gevierd![]()
Daarbij ben ik vrouw, dus ik heb maandelijks ook maar een beperkte voorraad aan inhoudsloos gelul en humor wat ik kan posten ...
@Darrellelektriekert schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:19:
[...]
Netjes, welke man is daar nou geen fan van!
Simpel ?, ik had er mooi bitcoins van gekochtelektriekert schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:23:
[...]
Toch mooi om te zien dat wij mannen gewoon simpele wezens blijven
Something smells fishy here, is that you Kol?LadyS schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:31:
[...]
Wat lief dat je aan mij denkt![]()
Aan de rest:
Maar mijn eigen vent verdient (soms) ook wat aandacht. Dus vorige week flufje winst gepakt en lekker wat mooie lingerie, hakken en luchtje gekocht en samen de ATH gevierd![]()
op dönnerdag dipdag?Aeronaut schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:38:
Denk dat iedereen zn kalkoentje eet.
't is nog vroeg daar, ze zijn nog bezig dat ding te bereiden.
[ Voor 15% gewijzigd door filthy rich op 28-11-2024 19:09 ]
en aans löpt wa vast
filthy rich schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:08:
[...]
op dönnerdag dipdag?
't is nog vroeg daar, ze zijn nog bezig dat ding te bereiden.
Huh, zo vaak gaat het hier toch niet over fruitmanden?Don Guacamole schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:43:
Grappig dat zelfs de advertenties in de SC steeds meer ontopic worden:
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Misschien moet ik mijn username veranderen naar Otolift.Don Guacamole schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:43:
Grappig dat zelfs de advertenties in de SC steeds meer ontopic worden:
[Afbeelding]
He! Weer een livestream
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ach is gewoon een vent die in zijn donkere hok met zijn hand in zijn slonzige broek zit en de vette chips afveegt aan zijn shirt.Antifon schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:53:
Ook wel lekker om een keer een vrouw in de SC te hebben die weet hoe ze met dit zooitje om moet gaan. Is wel eens anders geweest. Mooie aanwinst
==
hoi
TAO heeft nog wat in te halen. Mag van mij uitbreken, net vanmiddag een dikke long geopend.zwembroek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:54:
@Alpina Ellio Trades heeft TAO bij de top 20 coins voor 2025. PRIME zit er ook bij. De influencers draaien weer overuren. Lekker man.
TAO laat zich soms goed traden maar kan ook erg onvoorspelbaar worden 😀JPS schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:02:
[...]
TAO heeft nog wat in te halen. Mag van mij uitbreken, net vanmiddag een dikke long geopend.
zwembroek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:54:
@Alpina Ellio Trades heeft TAO bij de top 20 coins voor 2025. PRIME zit er ook bij. De influencers draaien weer overuren. Lekker man.
Goed zo, blijven adementomtom901 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:12:
Toch wat minder "los" dan gehoopt, maar de long leeft nog
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja dat is het ding, zelfs de specialisten trappen er in. Ik kreeg laatst een boze mail van mijn manager waarom ik een formulier niet ingevuld had. Tja ander domein dus krijg de tering maar en gerapporteerd haha.loewie1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:55:
[...]
Maar we leven nu in een tijd dat je 0,0 kan vertrouwen. Die deep fakes zijn inmiddels vrij eenvoudig te maken. Niet zo eenvoudig als, Big Lebowski, you want a toe nail, i get a toe nail in three hours dude. Maar je kan online heel veel in elkaar draaien.
Zeker, ik ben op mijn hoede maar timing voelt wel goed en hikt nu tegen bovenkant van de driehoek op de daily.zenith schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:06:
[...]
TAO laat zich soms goed traden maar kan ook erg onvoorspelbaar worden 😀
Daar trappen de mods niet in.Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:50:
[...]
Misschien moet ik mijn username veranderen naar Otolift.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Haha mooi. Al zijn sommige al definitief al verloren (overleden mensen, wachtwoord kwijt etc).
Zijn daar überhaupt cijfer van hoeveel BTC dat ongeveer is ?
JaDeman23 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:20:
[...]
Haha mooi. Al zijn sommige al definitief al verloren (overleden mensen, wachtwoord kwijt etc).
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
3,8 miljoen.Deman23 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:20:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat is best een hoop. Ruim 15% van de ooit totale supply
Tijd om te gaan zoeken waar ze zijnDeman23 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:26:
[...]
Dat is best een hoop. Ruim 15% van de ooit totale supply
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Tijd voor een echte quantum AI computer (niet chatgpt. dat is geen AI !)
Nee hoorWispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:32:
[...]
Er liggen zo’n 8000 stuks op een vuilnisbelt in Wales. @YES wil je wel helpen met zoeken.
Als ik die gevonden heb ben ik ook wel tevredenWispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:32:
[...]
Er liggen zo’n 8000 stuks op een vuilnisbelt in Wales. @YES wil je wel helpen met zoeken.
Dit zijn mooie videos. Ik kan me hier helemaal in vinden. Alleen die maanvergelijkingen gaan me de pet te boven.zwembroek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:32:
Mensen fijne dag. Bloed chagrijnig alweer.
Voor de liefhebbers de nieuwe van Kyle staat weer online. 85k still on the table. Spreek jullie later.
[YouTube: URGENT: I Sold ALL My Bitcoin Into 1 Altcoin! [Only 1 Will Survive]]
Het is inderdaad het moment om relatief low-risk in de alts te stappen. Doe je dat bij een volgende leg up dan zul je nog dikkere candles moeten najagen. Die terugval tot $85k kan dit weekend ook perfect gehunt worden waar hij over spreekt. Tot nu toe valt de Thanksgiving drop mee. Al kunnen we met 1 scheet op de $92k staan.
Al zijn bitcoin verkocht voor Solana. @anti elppa wat vinden we ervanzwembroek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:32:
Mensen fijne dag. Bloed chagrijnig alweer.
Voor de liefhebbers de nieuwe van Kyle staat weer online. 85k still on the table. Spreek jullie later.
[YouTube: URGENT: I Sold ALL My Bitcoin Into 1 Altcoin! [Only 1 Will Survive]]
Doe maar bijna t dubbele. Er zit naar schatting zo’n 6 miljoen btc vast waar men niet meer aan komt.
Jij bent ons grote voorbeeld.MrMrq schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:58:
WTF heeft iedereen een nieuwe avatar, ik herken niks meer
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/kyaWkeRcyIZXkKJvzH38CLMD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TTdOBAAMz04UZI9LR4UZCk3w.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sDHBUJ8XYZ4y6CN59M1kItG3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PT0NYFHYrjVw8PsN91A5vrwc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PXiDANYhWDrMPpRCzwvJV8tI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eMtoTJUsVfEocnuaM4N5fmIa.jpg?f=fotoalbum_large)