TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Alles screenshotten op 1 januari om 00:00 uur ipv champagne drinken.knakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:15:
[...]
In theorie wel. Maar in de praktijk is het toch een uitdaging. "Normale" spaarrekeningen worden automatisch doorgegeven aan de fiscus. Een euro bedrag op een exchange niet.
Mag ook op een later tijdstip met de laagste koers als het maar 1 januari isWispe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:19:
[...]
Alles screenshotten op 1 januari om 00:00 uur ipv champagne drinken.
ja maar wat de fuck maakt het uit dan? als je toch al de benen genomen hebt? Zie je het voor je dat de belastingdienst je gaat opzoeken in panama? Als ik eenmaal weg ben, komt ik sowieso niet meer terug. Tot ik de keuze gemaakt heb geef ik alles netjes op. Doe ik al jarenColdcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:16:
[...]
Ik heb ooit een verhaal gehoord van mensen die dus over meerdere wallets Bitcoin voor de belastingdienst 'verstopt' hadden. Die kwamen naar boven drijven in een onderzoek. In tegenstelling van de grappen die we over de Rabobank maken heeft de belastingdienst echt wel kennis en kunde van Blockchain technologie. De creatieve valsspelers ondervonden dat ook en de verborgen tegoeden kwamen aan het licht. Dat was al jaren geleden.
Ik zou er echt 0,0% risico mee nemen met de vermogensbelasting die wij hier kennen. Zo lang er geen capital gain tax is mogen we echt in onze handen klappen.
Dan heb je dus een ledger vol met digitale munten maar moet je je iedere dag zorgen maken of de belastingdienst er niet op een dag achter komt. Het bedrag groeit en groeit, en er is geen weg terug.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
maar de dino coin Enjin (2017) doet het ook goed genoeg voor een gamify token afgelopen 18 maanden. best gelijkwaardig tbhPinsa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:20:
Dip van prime is weer goed opgeslokt @zwembroek soon moon!
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ah kijk, zo leer ik nog wat.Pinsa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:21:
[...]
Mag ook op een later tijdstip met de laagste koers als het maar 1 januari is
Gewoon aantal # coins opschrijven + daily low. Voor coins zonder EUR pairing kun je dan de daily low USD/EUR pakken.
Je mag altijd in je voordeel rekenen bij de belastingdienst.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Pinsa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:20:
Dip van prime is weer goed opgeslokt @zwembroek soon moon!
[Afbeelding]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Enjin ken ik nog wel uit de vorige run, alleen prime word ook gebruikt voor een ai project wayfinder zoek maar eens op, stiekem wil Aeronaut ook een zakje primeAeronaut schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:25:
[...]
maar de dino coin Enjin (2017) doet het ook goed genoeg voor een gamify token afgelopen 18 maanden. best gelijkwaardig tbh
Alleen is PRIME AI x Gaming. En betere tokenomics en new shiny token + Coinbase.Aeronaut schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:25:
[...]
maar de dino coin Enjin (2017) doet het ook goed genoeg voor een gamify token afgelopen 18 maanden. best gelijkwaardig tbh
Het was mijn eerste beer. Exchanges vielen bij de vleet. Amerika ging failliet, de Russen werden agressief. Bijna mijn hele 2021-winst was verdampt. Chinees vastgoed ging door het putje.knakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:53:
[...]
Het leverde @MrMrq slechts 8 duimpjes op temidden van de diepe beer.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72472962
‘Bitcoin heeft nog nooit een macro economische beer meegemaakt dus…’
Dus ‘ik nam winst’ (deed een panic sell) op ongeveer 19k, in plaats van dat ik wat spaartegoeden omzette in een hele BTC.
Met de kennis van nu echt een super stom idee. Maar ik daag iedere first bearer uit om het beter te doen.
Gelukkig hebben we de memes nog.
Maktub
HerkenbaarMrMrq schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:37:
[...]
Het was mijn eerste beer. Exchanges vielen bij de vleet. Amerika ging failliet, de Russen werden agressief. Bijna mijn hele 2021-winst was verdampt. Chinees vastgoed ging door het putje.
Dus ‘ik nam winst’ (deed een panic sell) op ongeveer 19k, in plaats van dat ik wat spaartegoeden omzette in een hele BTC.
Met de kennis van nu echt een super stom idee. Maar ik daag iedere first bearer uit om het beter te doen.

Gelukkig is achteraf mooi wonen en is spijt hebben zelden nuttig.
MrMrq schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:37:
[...]
Het was mijn eerste beer. Exchanges vielen bij de vleet. Amerika ging failliet, de Russen werden agressief. Bijna mijn hele 2021-winst was verdampt. Chinees vastgoed ging door het putje.
:strip_exif()/f/image/prA3oYv1EHe3Q1IH9tAzvxgh.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarom blijft deze meme zo scherp.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
duurde bij mij ook 2 cycles. 3e stuk beter, nu bij de 4e vraag ik mezelf regelmatig af hoe het kan dat het zo makkelijk gaat (gevaarlijk.....)MrMrq schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:37:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nog wel.. sign of pending doom.anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:53:
[...]
nu bij de 4e vraag ik mezelf regelmatig af hoe het kan dat het zo makkelijk gaat (gevaarlijk.....)
Daar zit ook mijn twijfel, zo makkelijk kan het toch niet zijn?anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:53:
[...]
duurde bij mij ook 2 cycles. 3e stuk beter, nu bij de 4e vraag ik mezelf regelmatig af hoe het kan dat het zo makkelijk gaat (gevaarlijk.....)
Heb je nu niet een beter beeld van wat gaat komen? Of was dat vorige keer eenzelfde gevoel?anti elppa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:53:
[...]
duurde bij mij ook 2 cycles. 3e stuk beter, nu bij de 4e vraag ik mezelf regelmatig af hoe het kan dat het zo makkelijk gaat (gevaarlijk.....)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/o4uzGcrU0qr6LNPPNcJdYbrI.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 1,000,000,000 #USDT (1,001,039,166 USD) minted at Tether Treasuryhttps://t.co/cCj4UrVL57
— Whale Alert (@whale_alert) 29 november 2024
Laatste 4 jaar gebeurd dat al…Deman23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:06:
Amerikanen willen nog even winst pakken voor ze gaan shoppen ?
Guess it was inevitable.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 29 november 2024
Throw some bucks for fun at an Art🤞Memecoin somebody suggests, goes up 50x, and now you're like 30 years of trading confused.
*Now doing my rEseARcH.
(reply guy "top signal" incoming). pic.twitter.com/Fz01c5pvyW

🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 300,000,000 #USDT (300,213,475 USD) transferred from Tether Treasury to #Bitfinexhttps://t.co/xbEQkVgyLb
— Whale Alert (@whale_alert) 29 november 2024
Haha. Een mooie hoor!MrFX schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:05:
@24c nadat eerder @Laurens1970 in het zonnetje werd gezet voor zijn inzet is het nu jouw beurt voor een nieuwe avatar. Hope you like it!
[Afbeelding]
Dank je wel @MrFX een dikke duim waard.
BTC voor ever
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/F0QxVtoLwDh7dph6I0HrakUA.jpg?f=user_large)
😋👍
Dit kun je toch geen dip noemen. BTC schommelt nog netjes rond de 97k.pletter schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:56:
Net was het druk hier gaat zeker wat minder met BTC mijn advies,[Afbeelding]
😋👍
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wat mij betreft blijven we hier nog 3 maanden hangen. Zou wel goed zijn voor de cycle, en heb ik nog wat meer tijd om meer te kopenByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:08:
Pfff. die 100k nog steeds niet doorbroken. Wat een rotpunt.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik niet ivm het zoeken van een nieuwe baan volgend jaar gezien ik eruit gekieperd zal worden (nee, geen McDonalds). Dus maar alles apart houden en hopen dat crypto nog even doorzet. Dus voorlopig geen DCA denk ikGelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:15:
[...]
Wat mij betreft blijven we hier nog 3 maanden hangen. Zou wel goed zijn voor de cycle, en heb ik nog wat meer tijd om meer te kopen
[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 29-11-2024 19:32 ]
Een aantal weken geleden was dat nog niet zeker toch? Hopelijk snel wat nieuws!ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:30:
[...]
Ik niet ivm het zoeken van een nieuwe baan volgend jaar gezien ik eruit gekieperd zal worden (nee, geen McDonalds). Dus maar alles apart houden en hopen dat crypto nog even doorzet. Dus voorlopig geen DCA denk ik
Sterkte dan kerel! Al moet een nieuwe baan vinden wel te doen zijn toch?ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:30:
[...]
Ik niet ivm het zoeken van een nieuwe baan volgend jaar gezien ik eruit gekieperd zal worden (nee, geen McDonalds). Dus maar alles apart houden en hopen dat crypto nog even doorzet. Dus voorlopig geen DCA denk ik
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zuur, hopelijk land je weer goedByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:30:
[...]
Succes man, wat een kloten nieuws. Is er al een datum vastgesteld voor einde dienstverband?ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:30:
[...]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Balen, sterkte! Hopelijk snel iets nieuws! Beetje gunstige vooruitzichten met betrekking tot de arbeidsmarkt of zit je net in een sector waar het niet voor het oprapen ligt?ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:30:
[...]
't Enige spijt van mijn uitgevoerde plan is dat ik slechts 5% van mijn spaargeld heb gebruikt. Door mijn plan heb ik nu een GAK van 30k in BTC. Maarja, aan de andere kant: als ik met 100% van mijn spaargeld in BTC zat, dan had ik wel een paar slapeloze nachten gehad, denk ik.MrMrq schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:37:
[...]
Dat zeggen heel veel mensen, een nieuwe baan vinden is vaak geen probleem, maar echt wel een stuk lastiger als je daarbij minimaal dezelfde voorwaarden wil.Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:47:
[...]
Al moet een nieuwe baan vinden wel te doen zijn toch?
Hier overigens ook ontslagen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Heb jij nog een baan nodig dan?Taro schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:05:
[...]
Dat zeggen heel veel mensen, een nieuwe baan vinden is vaak geen probleem, maar echt wel een stuk lastiger als je daarbij minimaal dezelfde voorwaarden wil.
Hier overigens ook ontslagen
spoiler:Maar gelukkig vandaag wel weer direct binnen een andere BV onder dezelfde holding aangenomen op dezelfde functie
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Sterkte en succes, hopelijk in een branche waar je snel weer iets nieuws kunt vinden. En mogelijk ook iets beters. Of tijd om naar iets anders te kijken. Dit soort momenten kan je vaak ook benutten om eens iets anders te kiezen/zoeken, wat je vanuit een bepaalde veiligheid waarschijnlijk niet had gedaan.ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:30:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nope..Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:37:
[...]
Een aantal weken geleden was dat nog niet zeker toch? Hopelijk snel wat nieuws!
Vast contract, geen harde datum, maar de projecten zijn al laatste tijd ten einde en veel nieuws komt er verder niet. Dus ik 'mag' gaan zoeken.Steady schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:55:
[...]
Succes man, wat een kloten nieuws. Is er al een datum vastgesteld voor einde dienstverband?
Development ligt t voor t oprapen. Dus ik hoef ook niet in paniek te raken.YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:58:
[...]
Balen, sterkte! Hopelijk snel iets nieuws! Beetje gunstige vooruitzichten met betrekking tot de arbeidsmarkt of zit je net in een sector waar het niet voor het oprapen ligt?
Qua salaris en doorgroeimogelijkheden geeft dit wel flink wat mogelijkheden. En voor ooit dat FO helaas ook noodzakelijk. De flexibiliteit en vrijheid van een baan op 5min fietsen afstand ben ik hoogstwaarschijnlijk wel kwijt en dat ligt me wel zwaar.
Als ik de afgelopen jaren wat minder fouten had gemaakt niet nee. Maar ja, dat is achteraf
Taro schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:09:
[...]
Als ik de afgelopen jaren wat minder fouten had gemaakt niet nee. Maar ja, dat is achteraf

Wat een dubbel gevoel moet dat zijn. Aan de ene kant is het balen dat je huidige werk tot een einde lijkt te komen, zeker als je daar zoveel flexibiliteit en vrijheid had. Aan de andere kant biedt het natuurlijk ook nieuwe kansen, vooral als er veel mogelijkheden zijn in jouw sector.ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:08:
[...]
Nope..
[...]
Vast contract, geen harde datum, maar de projecten zijn al laatste tijd ten einde en veel nieuws komt er verder niet. Dus ik 'mag' gaan zoeken.
[...]
Development ligt t voor t oprapen. Dus ik hoef ook niet in paniek te raken.
Qua salaris en doorgroeimogelijkheden geeft dit wel flink wat mogelijkheden. En voor ooit dat FO helaas ook noodzakelijk. De flexibiliteit en vrijheid van een baan op 5min fietsen afstand ben ik hoogstwaarschijnlijk wel kwijt en dat ligt me wel zwaar.
Hopelijk vind je iets dat niet alleen goed aansluit qua salaris, maar ook qua werkplezier en balans. Mijn vriendin en ik zitten allebei ook midden in een wisseling van banen, al zijn het wel onze eigen keuzes. Vandaar dat ik mij goed kan voorstellen hoeveel stress het je kan opleveren door de onzekerheden. Sterkte met het zoeken!

Doe maar iddHet Fantoom schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:16:
Voor het slapen maar weer 80% verkopen, voordat de weekenddip weer alles opsnoept
Succes gewenst man, blijft toch stressvol.ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:08:
[...]
Nope..
[...]
Vast contract, geen harde datum, maar de projecten zijn al laatste tijd ten einde en veel nieuws komt er verder niet. Dus ik 'mag' gaan zoeken.
[...]
Development ligt t voor t oprapen. Dus ik hoef ook niet in paniek te raken.
Eerst maar ff lekker een jaartje de WW in, bijkomen van de gekte.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
En crypto heb ik als backup als ik toch nasty fiat nodig heb
[ Voor 15% gewijzigd door ByteMe_ op 29-11-2024 20:35 ]
Snap ik wel. Beetje bezig zijn/blijven is ook niet gekByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:34:
Ww, meegemaakt met corona. Nooit meer. Ik vond die maanden thuiszitten met daarbij bedrijven die constant hun vacatures introkken verschrikkelijk. Nu is t anders gelukkig.
Aan de andere kant zou ik het niet verkeerd vinden eens een maand of twee geen werk te hebben. Er liggen hier thuis nog zoveel (kleine) klusjes die nog moeten gebeuren maar geen haast hebben, daar zou ik me prima een tijdje mee kunnen vermaken.
En verder natuurlijk een beetje gamen en op een bankje in de voortuin blikken Schültenbrau zuipen.
Bullish, minder voorraad!
Een echte golver is nooit uitgeput
Wake-up call om niet meer dan een ton op Bitvavo te hebben staan!
Die €50,- van mij zijn veilig
Soms heb ik dat met gamen dat ik er zin in heb. Na n paar dagen in n vakantie ben ik t alweer zat. Interesse is veel meer naar crypto gegaan laatste jaren. En financiële excels maken. Daarvan kan de helft weer in de prullenbakYES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:37:
[...]
Snap ik wel. Beetje bezig zijn/blijven is ook niet gek
Aan de andere kant zou ik het niet verkeerd vinden eens een maand of twee geen werk te hebben. Er liggen hier thuis nog zoveel (kleine) klusjes die nog moeten gebeuren maar geen haast hebben, daar zou ik me prima een tijdje mee kunnen vermaken.
En verder natuurlijk een beetje gamen en op een bankje in de voortuin blikken Schültenbrau zuipen.

1,7 miljoen... Da's ongeveer 20 BTC. Wereldnieuws!
Ik lul ook zomaar wat
Er zijn dagen dat ik het niet kwijtraakshovelhead1340 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:45:
[...]
1,7 miljoen... Da's ongeveer 20 BTC. Wereldnieuws!
Vallen die echt onder het deposito garantie stelsel…?Moiety schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:42:
[...]
Wake-up call om niet meer dan een ton op Bitvavo te hebben staan!
Die €50,- van mij zijn veilig
Maktub
Tja…. daar ga ik gemakshalve van uit.MrMrq schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:50:
[...]
Vallen die echt onder het deposito garantie stelsel…?
Wordt sowieso gezeik als zoiets gebeurt
https://support.bitvavo.c...5-Bitvavo-Accountgarantie
[ Voor 22% gewijzigd door Moiety op 29-11-2024 20:54 ]
Oh nice, weer wat geleerd: https://support.bitvavo.c...5-Bitvavo-Accountgarantie
Je moet het uiteraard niet zelf veroorzaakt hebben: Als iemand ondanks onze beveiligingsmaatregelen ongeoorloofd toegang krijgt tot jouw Bitvavo-account en geld verduistert, kun je in aanmerking komen voor een vergoeding van maximaal EUR 100.000 euro onder ons Bitvavo Accountgarantie-programma.
Vooral dat woordje “kun” stelt niet gerust, natuurlijk.Steady schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:54:
[...]
Oh nice, weer wat geleerd: https://support.bitvavo.c...5-Bitvavo-Accountgarantie
Je moet het uiteraard niet zelf veroorzaakt hebben: Als iemand ondanks onze beveiligingsmaatregelen ongeoorloofd toegang krijgt tot jouw Bitvavo-account en geld verduistert, kun je in aanmerking komen voor een vergoeding van maximaal EUR 100.000 euro onder ons Bitvavo Accountgarantie-programma.
Guere schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:56:
[...]
Guere zit gezellig met vrouwlief op de bank
:gifsicle():strip_exif()/f/image/xNri6PGnT74oI4ZhulkDGNG1.gif?f=user_large)
Geen betere gelegenheid om even wat memes te gaan maken!Guere schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:56:
[...]
Guere zit gezellig met vrouwlief op de bank
De enige garantie is dat je nooit uitbetaald gaat krijgen.Moiety schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:55:
[...]
Vooral dat woordje “kun” stelt niet gerust, natuurlijk.
Wan het is:
1) jouw schuld
2) en zo niet, dan is natuurlijk iedereen gehackt, en heeft Bitvavo geen cent meer te makken.
[ Voor 20% gewijzigd door knakworst op 29-11-2024 21:03 ]
Beetje economische opleiding cq. helder kunnen nadenken en excel power skills en vertaling eventueel naar power BI rapportages kunnen je ver brengen.ByteMe_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:43:
[...]
Soms heb ik dat met gamen dat ik er zin in heb. Na n paar dagen in n vakantie ben ik t alweer zat. Interesse is veel meer naar crypto gegaan laatste jaren. En financiële excels maken. Daarvan kan de helft weer in de prullenbak
Hier spreekt iemand van 43, accountant geweest (12 jaar) bij de big 4, en nu in het hogere mkb financial controller.
En nu beetje spelen met geld omdat het leuk is. En daarnaast alles stabiel is, woning, vriendin, 2 honden. Ben ik al bijna burgerlijk? 😉😂.
Voor geval 2 is Bitvavo verzekert.knakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:02:
[...]
De enige garantie is dat je nooit uitbetaald gaat krijgen.
Wan het is:
1) jouw schuld
2) en zo niet, dan is natuurlijk iedereen gehackt, en heeft Bitvavo geen cent meer te makken.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat is met een d. En laat ik nou net in de verzekeringsbranche werken, dus hierbij regel 1: dat valt nou net buiten de dekking. Regel 2 ook.
Bitvavo zelf zegt overigens:
En FTX had ook een grote banner dat ze een verzekering hadden tot 250 miljoen dollar.De Bitvavo Accountgarantie is ook geen verzekering.
https://cryptoslate.com/u...into-ftx-cant-be-insured/
Oeps.
[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 29-11-2024 21:12 ]
Reken maar niet dat ze omvallen en jij 2 uur later netjes je geld hebt.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Valt weer tegen. Dacht dat we na LadyS ook een Cougar in ons midden hadden.Cougar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:03:
[...]
Beetje economische opleiding cq. helder kunnen nadenken en excel power skills en vertaling eventueel naar power BI rapportages kunnen je ver brengen.
Hier spreekt iemand van 43, accountant geweest (12 jaar) bij de big 4, en nu in het hogere mkb financial controller.
En nu beetje spelen met geld omdat het leuk is. En daarnaast alles stabiel is, woning, vriendin, 2 honden. Ben ik al bijna burgerlijk? 😉😂.
De custody aanbieders zijn verzekerd tot $ 755 miljoenknakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:06:
[...]
Dat is met een d. En laat ik nou net in de verzekeringsbranche werken, dus hierbij regel 1: dat valt nou net buiten de dekking. Regel 2 ook.
Bitvavo zelf zegt overigens:
[...]
En FTX had ook een grote banner dat ze een verzekering hadden tot 250 miljoen dollar.
https://cryptoslate.com/u...into-ftx-cant-be-insured/
Oeps.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Hierop terugkomend, de altseason.zwembroek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:13:
We gaan altseason in en de maxi's worden zuurder en zuurder. Stelletje egoïsten bij elkaar. Van 16k naar 100k en nog met afgunst kijken naar een ander. Om te kotsen.
Wat ik nu zie t.o.v. de vorige bullrun is dat Henk&Ingrid toch meer op zoek gaan naar casinocoins (meme)
Of naar de alts die vooral bekend zijn van de vorige bullrun.
Wellicht dat dit ligt aan de findluencers en Youtoepers?
Maar ik kreeg een paar weken geleden de vraag van collega’s (aangezien ik had vertelt dat ik wel pro bitcoin ben) : Of ik nog andere muntjes had.
Waarop ik vertelde o.a. XRP, ADA en andere meuk.
Die 2 collega’s verwachten van XRP heel veel en ze waren benieuwd hoeveel ik had, ze vroegen zelfs of ik mijn PF wilde laten zien…
Nou, bitch please, ik track muntjes alleen maar qua prijs. Mijn PF staat in een Excel duhhhh (boomerlife)
Ik ga natuurlijk niet vertellen dat mijn zakken zo vol zitten dat, als ik de Titanic op zou stappen deze meteen tot zinken zou brengen.
Dus lang verhaal kort,
Dat de altcoins flink meestijgen nu is dan ook niet gek, men kiest snel voor goedkopere muntjes, want als die net zo groot worden als bitcoin dan worden ze rijk.
Iedereen heeft toch wel zoiets om zijn IT omgeving te beschermenknakworst schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:02:
[...]
De enige garantie is dat je nooit uitbetaald gaat krijgen.
Wan het is:
1) jouw schuld
/f/image/eREZ3h8DzExrr1cmfCyiKOfi.png?f=fotoalbum_large)
Heb trouwens zelf een kleinere versie. De kosten zijn trouwens niet de hardware maar de licenties
Hahaha ik krijg helemaal 2017 vibes van dit verhaal over XRP en rijk worden. Zo stond ik destijds dronken op allerlei kerstborrels te fantaseren over hoe rijk ik ging worden. Wel vaker dronken geworden maar rijk zat er niet in.elektriekert schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:16:
[...]
Hierop terugkomend, de altseason.
Wat ik nu zie t.o.v. de vorige bullrun is dat Henk&Ingrid toch meer op zoek gaan naar casinocoins (meme)
Maar ik kreeg een paar weken geleden de vraag van collega’s (aangezien ik had vertelt dat ik wel pro bitcoin ben) : Of ik nog andere muntjes had.
Die 2 collega’s verwachten van XRP heel veel en ze waren benieuwd hoeveel ik had, ze vroegen zelfs of ik mijn PF wilde laten zien…
Nou, bitch please, ik track muntjes alleen maar qua prijs. Mijn PF staat in een Excel duhhhh (boomerlife)
Ik ga natuurlijk niet vertellen dat mijn zakken zo vol zitten dat, als ik de Titanic op zou stappen deze meteen tot zinken zou brengen.
Dus lang verhaal kort,
Dat de altcoins flink meestijgen nu is dan ook niet gek, men kiest snel voor goedkopere muntjes, want als die net zo groot worden als bitcoin dan worden ze rijk.
Daarom heb ik ook POND (nu € 0,018591 per stuk). Maar als die stijgen naar 100k koop ik gewoon een heel deel van Nederland opelektriekert schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:16:
[...]
Hierop terugkomend, de altseason.
Dus lang verhaal kort,
Kelder eronder, thuisaccu erin?John245 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:22:
[...]
Maar als die stijgen naar 100k koop ik gewoon een heel deel van Nederland op
Heb jij de kerstlampjes al buiten hangen?Cougar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:03:
[...]
Beetje economische opleiding cq. helder kunnen nadenken en excel power skills en vertaling eventueel naar power BI rapportages kunnen je ver brengen.
Ja: burgerlijk
Nee: niet burgerlijk
Laatste optie: Je woont in een pauperbuurt en je lampjes zijn gejat!
Dat zat er wel in je heb de gok niet gewaagd.YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:19:
[...]
Hahaha ik krijg helemaal 2017 vibes van dit verhaal over XRP en rijk worden. Zo stond ik destijds dronken op allerlei kerstborrels te fantaseren over hoe rijk ik ging worden. Wel vaker dronken geworden maar rijk zat er niet in.
Eur 10.000 inzetten en je had nu 2,8 miljoen
Als je het al in 2014 had gedaan dan had je nu 4,6 miljoen.
Waarschijnlijk ook een paar stress momenten
Die fantasieën ook met iedereen gedeeld zeker, iedereen denkt nu waarschijnlijk nog steeds: ‘Daar heb je die autist weer die geloofd in gebakken lucht’YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:19:
[...]
Hahaha ik krijg helemaal 2017 vibes van dit verhaal over XRP en rijk worden. Zo stond ik destijds dronken op allerlei kerstborrels te fantaseren over hoe rijk ik ging worden. Wel vaker dronken geworden maar rijk zat er niet in.
Maar ondertussen op je btc broeden

Mooi verhaal maar ik heb op geen enkel moment ergens 10k in 'ingezet'.John245 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:30:
[...]
Dat zat er wel in je heb de gok niet gewaagd.
Eur 10.000 inzetten en je had nu 2,8 miljoen
Als je het al in 2014 had gedaan dan had je nu 4,6 miljoen.
Waarschijnlijk ook een paar stress momenten
Timing om XRP te kopen destijds kon niet beroerder.
In die zin ben ik nu (hopelijk) wel wat wijzer geworden.
Zeker, en met de grond die vrijkomt laat ik de hoogste berg van Nederland maken.
Alleen het is niet realistisch dat POND 100k wordt

Nope, had slechts twee vrienden waarmee ik toen over crypto praatte. Eén is nog steeds heel fanatiek, de ander doet er niets meer mee.elektriekert schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:31:
[...]
Die fantasieën ook met iedereen gedeeld zeker, iedereen denkt nu waarschijnlijk nog steeds: ‘Daar heb je die autist weer die geloofd in gebakken lucht’
Maar ondertussen op je btc broeden
Toch gedaan en als ze me vragen zeg ik gewoon niets. Ik zou ook niemand aanraden BTC te kopen. Staan je bij je aan te kloppen als ze CUMROCKET gekocht hebben en hij niet meer omhoog wil komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 29-11-2024 21:35 ]
Geduld hebben. Extreem boellies.Coldcat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:34:
Ik heb met vrienden gedeeld dat ik ETH en BTC wilde kopen in 2020. Ze verklaarden me voor gek. Ik zag de luchtkastelen al voor me.
Toch gedaan en als ze me vragen zeg ik gewoon niets. Ik zou ook niemand aanraden BTC te kopen. Staan je bij je aan te kloppen als ze CUMROCKET gekocht hebben en hij niet meer omhoog wil komen.
https://www.coingecko.com/nl/coins/cumrocket
Ah ja, dat heb je eerder vertelt.YES schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:34:
[...]
Nope, had slechts twee vrienden waarmee ik toen over crypto praatte. Eén is nog steeds heel fanatiek, de ander doet er niets meer mee.
Wilde die cryptoloze vriend nu niet alsnog kopen?
Ik had vroeger ook een collega, die moest een flinke aankoop doen, alles verkocht met verlies en naar mijn weten nooit meer ingestapt.
Kerstlampjes nee, al zou ik wel willen, maar m’n vriendin nog niet. Rij wel een gechipte bmw 118i met 210 pk, een kawa ninja 636 met 140 pk, en 2e week van januari gaat de schop erin voor een nieuw huis. Ik zie geen problemen als ik met een aantal K ga spelen. Al moest ik m’n vriendin wel even overtuigen. Haha.
/f/image/LzvNJSSQcBjCcMcnh3tTxAdD.png?f=fotoalbum_large)
Haha nee dat is een andere, die heeft op een paar duizend van de bodem aan me gevraagd of dat een goed moment was om te kopen. Als ie toen met mijn aanmoediging daadwerkelijk ingestapt was had hij vermoedelijk het grootste deel van de SC verslagen qua bodem timen haha.elektriekert schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:36:
[...]
Ah ja, dat heb je eerder vertelt.
Wilde die cryptoloze vriend nu niet alsnog kopen?
Maar hij durfde het niet aan. Heeft er nu overigens ook geen spijt van volgens mij. Investeert in andere (veiligere) dingen. Prima allemaal, ik rij hem wel een keer rond in mijn lambo over een jaartje of wat.
Tja, als je met een groot bedrag in gaat stappen moet je ook accepteren dat je zwaar in het rood kan komen te staan of niet instappen met zo'n bedrag. Andere optie is de bodem per ongeluk goed timen en vervolgens denken dat je een trade-koning bent met al je rijkdom.Ik had vroeger ook een collega, die moest een flinke aankoop doen, alles verkocht met verlies en naar mijn weten nooit meer ingestapt.
Pk's aan de krukas tellen niet!Cougar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:39:
[...]
Kerstlampjes nee, al zou ik wel willen, maar m’n vriendin nog niet. Rij wel een gechipte bmw 118i met 210 pk, een kawa ninja 636 met 140 pk, en 2e week van januari gaat de schop erin voor een nieuw huis. Ik zie geen problemen als ik met een aantal K ga spelen. Al moest ik m’n vriendin wel even overtuigen. Haha.
[Afbeelding]
Een Kawa 636 met 140 pk aan het wiel gaat hem niet worden.
Pfff ik heb een shitbox 10 jaar terug voor 4400€ gekocht, staat nu 3 ton op de Fransman. (Bijna 20 jaar jong)Cougar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:39:
[...]
[Afbeelding]
Motor heb ik wel, een drol die altijd start, ouwe Suzuki met net 100Pk met bijna dubbele cilinderinhoud
Alle 2 dorstige machines-> minder geld voor crypto dus.
Flink huis met graogie zo te zien.
Ik kan me niet voorstellen dat ie geen Frikandel uit de mayo kan trekken met dat dingRox92 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:48:
[...]
Pk's aan de krukas tellen niet!![]()
Een Kawa 636 met 140 pk aan het wiel gaat hem niet worden.
Friet meej een bult meej mayo, juin en hela curry.
Dat kenne ze niej in Amsterdam.
Derin deruit!!! Dit ken jij sowieso niet Wispe

Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!