A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dit zie jij dan weer meteen hè, maar heb het opgezocht een GL22 kost je max 6€FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:53:
[...]
300 ballen voor een klokje zonder saffierglas en met het goedkoopste quartz uurwerk ter wereld?
[Afbeelding]
Dit horloge is een absolute shitter.
Voor 150 heb ik een NH35 automaat met custom dial
Hangt er van afelektriekert schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:19:
[...]
Volgens huispedia zou ons huis een waarde hebben van tussen de 5,4 en 6 ton.
4 jaar geleden gekocht voor 325k en 2 jaar terug opnieuw laten taxeren :440k
Helemaal leip.
Niet dat je er iets aan hebt want stenen op een andere plek zijn ook gestegen.
Andersom geldt dat ook voor mensen die kleiner willen wonen.
Gaat toch grondig wat mis daar in NL met jullie manier van omgaan met huizen en hypotheek.elektriekert schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:19:
[...]
Helemaal leip.
(Ook studiebeurs trouwens)
Gelukkig gaat het in
Heb zelf een paar tabs opgeslagen, die MVRV Z huppelbork en de btc pi cycle indicator.
Verder houd ik natuurlijk de indicators bij van @3 cijfer cijfer cijfer cijfer cijfer nogwa bij.
Mij krijg je niet zomaar op de kast. Neem niet veel dingen serieus. En dit is ook precies mijn humor. Ga ik nooit genoeg van krijgen. Ik blijf mezelf wel. Extreem zuurFrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:39:
[...]
Geintje natuurlijk he elppa, gewoon lekker blijven wie je bent![]()
Ik kan het zelf altijd wel waarderen en als ik het niet kan waarderen dan scroll ik gewoon verder
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Goed verhaal: https://www.cbs.nl/nl-nl/...r-4-0-procent-in-novemberMoiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:18:
[Afbeelding]
Hmmmm, wat moet ik nu met mijn spaargeld doen, Henk?
en aans löpt wa vast
Je fiat is gewoon 50% minder waard.elektriekert schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:19:
[...]
Helemaal leip.
en aans löpt wa vast
Ja oké oké, ik woon al in een dorp, dus hier wat minder effectief.Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:24:
[...]
Hangt er van afAls ik uit Amsterdam zou gaan, zou ik sowieso vooruitgaan qua ruimte voor hetzelfde bedrag dat mijn huis zou opleveren.
Andersom geldt dat ook voor mensen die kleiner willen wonen.
Heb heel mijn leven in de stad gewoond maar ik zou niet meer terug willen.
Hier kan je gewoon je sleutels op de deur laten hangen.
Hoe zou het met Roellie gaan?FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:24:
[...]
Doet me denken aan deze oude meme:
[Afbeelding]
En waar blijft onze Key Opinion Leader?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik kom uit een dorp, zou echt niet meer terug willenelektriekert schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:32:
[...]
Ja oké oké, ik woon al in een dorp, dus hier wat minder effectief.
Heb heel mijn leven in de stad gewoond maar ik zou niet meer terug willen.
Hij schijnt nu met boomer stonks te traden...
Poor soul
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dit is iets wat veel mensen vergeten.filthy rich schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:31:
[...]
Je fiat is gewoon 50% minder waard.
Ik kocht mijn woning in 2015, had daar destijds ruim 650 Bitcoinen voor kunnen kopen.
Als ik het nu zou verkopen krijg ik ongeveer 3,5 Bitcoinen.
Schrale deal.
Sja, dan had je al 9 jaar naast @Slux onder de brug geslapen. Maar daar kan je de brommert niet veilig wegzetten hoor! De dakloze wholecoiners jatten alles.FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:36:
[...]
Dit is iets wat veel mensen vergeten.
Ik kocht mijn woning in 2015, had daar destijds ruim 650 Bitcoinen voor kunnen kopen.
Als ik het nu zou verkopen krijg ik ongeveer 3,5 Bitcoinen.
Schrale deal.
Edit:
@filthy rich Bert?.. hoi Henk hier. #Mannen van de Radio
[ Voor 19% gewijzigd door sh4d0wman op 12-12-2024 15:41 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dump naar 98k zou wel weer een mooie bart chart geven inderdaad
Paar keer gehad ook, bellen mensen aan dat je sleutels nog op je deur staanelektriekert schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:32:
[...]
Dat zijn toch Wie en Lo?sh4d0wman schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:39:
@Domino ha die van mij was veilig weggezet. Toen ze hem niet mee konden nemen was ie totaal gestript. Dan kom je smorgens ook niet heel ver
Edit:
@filthy rich Bert?.. hoi Henk hier. #Mannen van de Radio
en aans löpt wa vast
Ach hou toch, dat slappe geneuzel van Rutte. Zieltjes winnen in zijn eerste grote toespraakthierry1982 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:53:
Mark Rutte denkt dat we op oorlogspad gaan, wanneer mega dump en bearmarkt?
au, dat doet pijn. Was natuurlijk wel het advies, maar als je hoort dat landen over adoptie praten, en pensioenfondsen, dan verwacht je toch niet dat een bedrijf als MS met zoveel cash on hand het als een risico beschouwd om 1 of 2% exposure te hebben op bitcoin. Het is nog wel een tech bedrijf...Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:13:
[Afbeelding]
Het gaat echt niks worden voorlopig met die grootschalige adoptie. Als ik lees naar de reacties op Bitcoin nieuws dan is men steeds stelliger. Het is een scam en zal net als de tulpenmanie klappen naar 0.
En dat terwijl de vraag nu al zoveel groter is dan het aanbod. Ik ben echt benieuwd hoe de wereld over 20 jaar terugkijkt op deze periode.
Ik las het ook net.thierry1982 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:53:
Mark Rutte denkt dat we op oorlogspad gaan, wanneer mega dump en bearmarkt?
Stel dat we/de Navo in oorlog komen, dan ga je waarschijnlijk wel weer echt goede prijzen zien. Net als destijds met Corona. Los van alle ellende in de wereld zijn dat wel écht de buitenkansjes qua koopkansen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:54:
[...]
Ik las het ook net.
Stel dat we/de Navo in oorlog komen, dan ga je waarschijnlijk wel weer echt goede prijzen zien. Net als destijds met Corona. Los van alle ellende in de wereld zijn dat wel écht de buitenkansjes qua koopkansen
Ze hebben alleen nog deze maand om de boel te escaleren. Volgende maand is er vrede.Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:54:
[...]
Ik las het ook net.
Ook lastig om zonder ledematen in een loopgraaf de koersen te checken.keanu_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:56:
[...]
ja fijn om naar uit te kijken die koopkansjes
Ach ja dan klagen ze niet meer dat je losse handjes hebt. Soit.FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:58:
[...]
Ook lastig om zonder ledematen in een loopgraaf de koersen te checken.
Ja, je moet het wel vanuit een ontopic bril bekijken. Hypotheken, zonnepanelen en de gevolgen van een oorlog zijn nog steeds offtopickeanu_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:56:
[...]
ja fijn om naar uit te kijken die koopkansjes
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:01:
[...]
Ja, je moet het wel vanuit een ontopic bril bekijken. Hypotheken, zonnepanelen en de gevolgen van een oorlog zijn nog steeds offtopic
Vooraf inkopen en vervolgens de voorraad 155mm granaten van je eenheid verstoppen.
Winst is winst toch.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
YANBE en even geduld aub. Let maar op.sjorremans schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:14:
In plaat van pump it, wordt het dump it
Even de nieuwe bodem van 101k opgezocht, kunnen we nu door naar 120k :-)sjorremans schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:14:
In plaat van pump it, wordt het dump it
juiced01 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:20:
[...]
Even de nieuwe bodem van 101k opgezocht, kunnen we nu door naar 120k :-)
Ben blij dat de NAVO een beetje wakker aan het worden is. Ze zijn al wakker geworden tijdens de inval in de Krim en afgestapt van 'just-in-time' logistiek bij defensie, maar dat gaat natuurlijk nooit snel genoeg. Rusland gaat nooit ver komen, maar ze kunnen wel heel destructief zijn.
Of de oproep van de banken om cash in huis te halen opgaat met een concrete dreiging (waar wij stervelingen niks van weten) op het telecom-netwerk, weet ik niet. Maar frappant vind ik het wel.
Houd in ieder geval je coins offline en bewaar ze in de bezemkast naast de azijn.
==
hoi
Helemaal mee eens. Ik geloof zelf ook dat je Putin echt heel serieus moet nemen als hij zegt dat hij niet bang is om atoomwapens in te zetten. Weet nog zo goed dat in NL media die hele oorlogsdreiging tegen Oekraïne destijds werd afgedaan, want het zou helemaal niet in Putins eigen belang zijn, bla bla bla. Die droeftoeter van een Maarten van Rossum die letterlijk een avond voor de inval het afdeed als onzinnig, dag erop was het oorlog.Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:29:
Russen hebben een perverse cultuur: ik ga onder, dus jij gaat mee. Wij hebben in het Westen te weinig door wat die Russen voor lui zijn (heb diverse contacten achter het voormalige ijzeren gordijn).
Ben blij dat de NAVO een beetje wakker aan het worden is. Ze zijn al wakker geworden tijdens de inval in de Krim en afgestapt van 'just-in-time' logistiek bij defensie, maar dat gaat natuurlijk nooit snel genoeg. Rusland gaat nooit ver komen, maar ze kunnen wel heel destructief zijn.
Of de oproep van de banken om cash in huis te halen opgaat met een concrete dreiging (waar wij stervelingen niks van weten) op het telecom-netwerk, weet ik niet. Maar frappant vind ik het wel.
Houd in ieder geval je coins offline en bewaar ze in de bezemkast naast de azijn.
Of WWIII echt komt weet ik niet, misschien is het al wel begonnen, maar weet wel dat het bijzonder lastig is om de tijd waarin je leeft goed te duiden, geschiedenis leert dat mensen zich meestal toch wel laten verrassen. De laatste 80 jaar waren bijzonder aangenaam in deze regionen, maar een illusie om te denken dat dat altijd zo blijft.
Of de Russen gaan echt los, dat kan ook
Nou mooi. Dan mag je nu memes posten en Moon roepen.bsmpower schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:38:
Ok, ik heb (deels) naar jullie geluisterd. Ik heb zowel een deel SUI als deel Vechain (50/50) verkocht. Precies het bedrag om mijn inleg, die ik in de zomer heb gedaan, weer terug te krijgen. Ik zit nu zonder eigen vermogen in crypto. Alles wat ik nu heb is pure (virtuele) winst. Echt winst pakken in € deze run nog niet gedaan, maar ben wel serieus aan het nadenken wanneer ik er uit wil stappen. Zowel een niveau als we verder omhoog gaan, maar ook een drempel mochten we naar beneden gaan. En had 3 jaar geleden ook een crypto winst gepakt wat nu in aandelen zit en op +19% staat sindsdien. Benieuwd of ik nu wat relaxer in de wedstrijd zit, al heb ik nog steeds veel te verliezen (en winnen).
We zijn al in oorlog met Rusland. Niet de raket gooi fullblown WW3 maar we zijn het wel.Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:29:
Russen hebben een perverse cultuur: ik ga onder, dus jij gaat mee. Wij hebben in het Westen te weinig door wat die Russen voor lui zijn (heb diverse contacten achter het voormalige ijzeren gordijn).
Daarom wat meer mindset van de voormalig Sovjet landen is niet verkeerd.
Verder zal de toekomst het uitwijzen.
Maar Si @Vis pacem para bellum blijft een feit
Ik denk dat Rusland zonder Stalingrad, Sint Petersburg en Moskou niet veel soeps meer is. Hoeveel bommen hebben wij eigenlijk?PHPResource schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:43:
Rutte heeft recent nog gebabbeld met Trump. Die eist minimaal 2% begrptingsbudget per natie anders gaat de VS de NAVO uit. Ik denk dat deze angstzaaierij gewoon bedoeld is om concensus te krijgen voor meer Europees geld richting defensie.
Of de Russen gaan echt los, dat kan ook
Que?Alpina schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:44:
[...]
We zijn al in oorlog met Rusland. Niet de raket gooi fullblown WW3 maar we zijn het wel.
Daarom wat meer mindset van de voormalig Sovjet landen is niet verkeerd.
Verder zal de toekomst het uitwijzen.
Maar Si @Vis pacem para bellum blijft een feit
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:29:
Dan weet je het alvast.
$XRP is going to retire A LOT of people
— Bark (@barkmeta) 2 december 2024
Goed gedaan cowboy.bsmpower schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:38:
Ok, ik heb (deels) naar jullie geluisterd. Ik heb zowel een deel SUI als deel Vechain (50/50) verkocht. Precies het bedrag om mijn inleg, die ik in de zomer heb gedaan, weer terug te krijgen. Ik zit nu zonder eigen vermogen in crypto. Alles wat ik nu heb is pure (virtuele) winst. Echt winst pakken in € deze run nog niet gedaan, maar ben wel serieus aan het nadenken wanneer ik er uit wil stappen. Zowel een niveau als we verder omhoog gaan, maar ook een drempel mochten we naar beneden gaan. En had 3 jaar geleden ook een crypto winst gepakt wat nu in aandelen zit en op +19% staat sindsdien. Benieuwd of ik nu wat relaxer in de wedstrijd zit, al heb ik nog steeds veel te verliezen (en winnen).
bsmpower schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:38:
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Kol is onderweg naar het topic?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Fuck around met de landen die kolonisatie heer en meester hebben gemaakt, find out.
Decimeren die orks.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Waarom dan? Ik kan ook wat roepen.Gipsy King schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:49:
@elektriekert
Dan weet je het alvast.
[Twitter]
==
hoi
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ugdzxlwMB10iVlaCUcBNySqH.gif?f=user_large)
Eén ding weet ik wel, meer dan x20 is niets voor mij, tenzij je bijv. al op +200% staat om dan van 20x naar 30x op te schalen, maar dan nog, dit gaat mij veel te snel omhoog en omlaag qua %.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Taro schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:30:
Dat wordt waarschijnlijk niet the road to 1M, maar naar zero:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Mh8eAyZPkSgR1PM4jH3O3BUF.jpg?f=fotoalbum_large)
@Gipsy King great minds think alike
[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 12-12-2024 17:43 ]
AI gegenereerde tekst waar dus helemaal niks nieuws in staat
Realiteit versus speculatie
Hoewel deze berekeningen aantrekkelijk klinken, blijven ze gebaseerd op speculatie. Er is geen garantie dat XRP $10, $12 of hogere prijstargets zal bereiken. Zoals altijd is het essentieel dat beleggers grondig onderzoek doen en alleen investeren wat ze kunnen missen.
==
hoi
Het is oogpijnverwekkend om te lezen. Maar ja, je moet toch wat blaten.Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:44:
[...]
AI gegenereerde tekst waar dus helemaal niks nieuws in staat![]()
[...]
Bitcoin DeFi is a mission-critical road map item that IOG will be pursuing in 2025 with partners like @FairGateLabs and community projects and wallets. I've given the team a goal of a meaningful demo by Bitcoin 2025 in May. It's an enormous amount of work, but the opportunity is…
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 10 december 2024
saaie meuk idd
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb gelukkig nog een x5 long lopen op Kraken, die compenseert de liquidatie ruimschoots
Het antwoord dat je wist die ging komenTaro schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:03:
[...]
Heb gelukkig nog een x5 long lopen op Kraken, die compenseert de liquidatie ruimschoots
Als je je AVA had vastgehouden: NU
AVA? bedoel je AVAX?
Nee Travala, die bags uit '21.. Of ben ik de enige die die nog had
Binance en bybit kijken naar elkaar. Ieders eigen futures verklapt meestal dat spot ook komt bij beide. Tijd aspect is alleen de vraagMasstje schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:59:
@Aeronaut aero listing op Bybit spottrading.
Nog eentje bij in de rij.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
NeeuheujAlpina schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:21:
Aave gaat echt prima… er was volgens mij ook iemand die deze in de bear bleef kopen?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/lP81fDDvGOVmiMT5bdpbTU7o.png?f=user_large)
Deze
Ja maar die bedoelde ik niet.
Dacht dat het gewoon een good old rondje shitcoins benoemen was
Alpina schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:21:
Aave gaat echt prima… er was volgens mij ook iemand die deze in de bear bleef kopen?
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/SXLgRZNwtity8Kecz2Dfl0LN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/AHjz50tZfFeIaWAPnSS3HV27.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4J4OQUXAYG99C6bmmjKkZ1es.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U0tf0Y2peHn75SYCv4L2f4PH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kDAcpAuWl0YXkibueTSHuao9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fT3JCmnyucXOWNsPYgFBYyvW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eiefhSB69MwzdjkGf5SJh6l7.gif?f=fotoalbum_large)