Stiekem ben jij een whale die slachtoffers aan het lokken is voor de pump en dump.Aeronaut schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:27:
[...]
Binance en bybit kijken naar elkaar. Ieders eigen futures verklapt meestal dat spot ook komt bij beide. Tijd aspect is alleen de vraag
En toen bleek het toch donderdag te zijn.knakworst schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:42:
Ik weet dat mijn TA in NK thuishoort maar ik mats jullie.
[Afbeelding]
@Gipsy King great minds think alike
Daar staat 30 dagen op tochtomtom901 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:31:
[...]
Stiekem ben jij een whale die slachtoffers aan het lokken is voor de pump en dump.
In ieder geval nooit op een emotioneel zware rode dag verkopen, meestal volgt er nog een bounce. Maar verstandige keus! Je hebt een lastige keuze tegen eigen greed in gemaakt.bsmpower schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:38:
Ok, ik heb (deels) naar jullie geluisterd. Ik heb zowel een deel SUI als deel Vechain (50/50) verkocht. Precies het bedrag om mijn inleg, die ik in de zomer heb gedaan, weer terug te krijgen. Ik zit nu zonder eigen vermogen in crypto. Alles wat ik nu heb is pure (virtuele) winst. Echt winst pakken in € deze run nog niet gedaan, maar ben wel serieus aan het nadenken wanneer ik er uit wil stappen. Zowel een niveau als we verder omhoog gaan, maar ook een drempel mochten we naar beneden gaan. En had 3 jaar geleden ook een crypto winst gepakt wat nu in aandelen zit en op +19% staat sindsdien. Benieuwd of ik nu wat relaxer in de wedstrijd zit, al heb ik nog steeds veel te verliezen (en winnen).
Ik merk dat ik zelf na een flink aantal jaren in deze space wat gemakkelijker de emotie kan loskoppelen, maar heeft ook alles te maken met een lagere instap prijs (alhoewel ik ook in de 90k btc nog kleine buys heb gedaan)
Eyy goed bezig man!bsmpower schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:38:
Ok, ik heb (deels) naar jullie geluisterd. Ik heb zowel een deel SUI als deel Vechain (50/50) verkocht. Precies het bedrag om mijn inleg, die ik in de zomer heb gedaan, weer terug te krijgen. Ik zit nu zonder eigen vermogen in crypto. Alles wat ik nu heb is pure (virtuele) winst. Echt winst pakken in € deze run nog niet gedaan, maar ben wel serieus aan het nadenken wanneer ik er uit wil stappen. Zowel een niveau als we verder omhoog gaan, maar ook een drempel mochten we naar beneden gaan. En had 3 jaar geleden ook een crypto winst gepakt wat nu in aandelen zit en op +19% staat sindsdien. Benieuwd of ik nu wat relaxer in de wedstrijd zit, al heb ik nog steeds veel te verliezen (en winnen).
Ik denk het wel. Ik hem hem nooit over shampoo zien schrijven. Daar ligt een verband.
Wellicht heeft ie gewoon, fuck it, ik ga niet meer naar dat topic/tweakers.
Al die memes en tags dus voor niks.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
DIkke kans, eerst lieten de moderators hem zweten, nu laat ie hen zweten een maandjeByteMe_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:00:
Wellicht heeft ie gewoon, fuck it, ik ga niet meer naar dat topic/tweakers.
en aans löpt wa vast
Inderdaad gewoon optijd een lading winst eruit trekken uit die crypto en wat laten staan dat kan groeien.
filthy rich schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:04:
[...]
DIkke kans, eerst lieten de moderators hem zweten, nu laat ie hen zweten een maandje
Heb toen met de ICO meegedaan, maar vrij snel daarna verkocht.Stokstaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:20:
[...]
Nee Travala, die bags uit '21.. Of ben ik de enige die die nog had
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Haha ja want ik lig er idd wakker van 's nachts.filthy rich schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:04:
[...]
DIkke kans, eerst lieten de moderators hem zweten, nu laat ie hen zweten een maandje
100k is loesoe straks
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja, en Doge gaat ook naar 10$….Gipsy King schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:49:
@elektriekert
Dan weet je het alvast.
[Twitter]
Veel geroeptoeter van ene Bark?
Ik las vandaag dat er naar aanleiding van dat bericht over cash geld gisteren serieus rijen voor pinapparaten stonden
Als die banken nou gewoon eens adviseren om wat btc te kopen, dan schiet het tenminste echt op..
Als die banken nou gewoon eens adviseren om wat btc te kopen, dan schiet het tenminste echt op..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
geloof ik graag, maar maak je niet druk hij komt vast terug.tomtom901 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:18:
[...]
Haha ja want ik lig er idd wakker van 's nachts.
[ Voor 10% gewijzigd door filthy rich op 12-12-2024 20:27 ]
en aans löpt wa vast
Ja Rutte...Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:25:
Heeft iemand in de wereld weer geblaat dat we met z’n allen op de sell-knop moeten drukken?
Eerst NL naar de verdoemenis helpen en nu heel Europa angst aanjagen.
Maar goed voor de geld printer denk ik ...
Moon soon!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Donderdag dipdag doet zijn naam weer eer aan. Pelox z'n kinderen alweer op bed please?
Stierenavond was toch gisteren?Darrell schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:29:
Nou dat was het alweer...
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Kant-en-klaar rekteroni uit de magnetron, yummie
Yes die liggen al..PHPResource schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:30:
Donderdag dipdag doet zijn naam weer eer aan. Pelox z'n kinderen alweer op bed please?
Zero.
Mn SOL short vindt het prima dat we rekt gaan.
Toch donderdag dipdag vandaag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vraag me af waarom het vaak op een bepaald tijdstip is dat er ineens in super korte tijd 3-4K afgaat. Moet toch wel flinke hoeveelheid zijn. Ja zullen vast liquidaties zijn tuurlijk maar iemand zet dit vrijwel iedere dag in beweging toch?
JoebarRC schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:44:
Vraag me af waarom het vaak op een bepaald tijdstip is dat er ineens in super korte tijd 3-4K afgaat. Moet toch wel flinke hoeveelheid zijn. Ja zullen vast liquidaties zijn tuurlijk maar iemand zet dit vrijwel iedere dag in beweging toch?
Manipulasie.. REKT
Edit:
Of was het Marsupilami
Edit:
Of was het Marsupilami
[ Voor 50% gewijzigd door Ad Hox op 12-12-2024 20:47 ]
Is ook gewoon ruisWispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:41:
Ik hoor Anti al denken dat dit maar ruis is en we niet zo moeten aanstellen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ad Hox schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:46:
Manipulasie.. REKT
Dus... Bijna vrijdag de 13e... Kneiterharde dip of juist paal dwars door de maan?
[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 12-12-2024 20:48 ]
Dat laatste.ByteMe_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:47:
Dus... Bijna vrijdag de 13e... Kneiterharde dip of juist paal dwars door de maan?
Lol. Wat n moves. En weer 100
[ Voor 26% gewijzigd door ByteMe_ op 12-12-2024 20:51 ]
Even een melding ingesteld voor lager dan 93000 eurotje’s, vanaf dan ga ik weer overwegen om wat te kopen. De verkoop van een klein deel staat op 99000 ingeplanned
yoloknakworst schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:48:
Ok zet de 100x maar aan. Nfa.
komt goed, laatste flushes voor de echte parabolische run !
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
elektriekert schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:27:
[...]
Heb zelf een paar tabs opgeslagen, die MVRV Z huppelbork en de btc pi cycle indicator.
Verder houd ik natuurlijk de indicators bij van @3 cijfer cijfer cijfer cijfer cijfer nogwa bij.
Is @Kol Nedra nou al een keer terug?
Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:15:
[...]
Je vraagt wel vaak naar hem. Ben je een beetje verliefd op hem?
Een beetje? Helemaal hoteldebotel man!Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:15:
[...]
Je vraagt wel vaak naar hem. Ben je een beetje verliefd op hem?
Wij worden momenteel allemaal geschoren hier.
Is het normaal dat elke transactie/trade op Kraken 1-1,5% van de waarde kost?
Mijn laatste keer traden was op Binance, dat is alweer eff terug, maar dat was toch nooit zo duur!?
Mijn laatste keer traden was op Binance, dat is alweer eff terug, maar dat was toch nooit zo duur!?
Naar EUR is niet gunstig daar. Best wel een nadelige spread ook.metallicattim schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:32:
Is het normaal dat elke transactie/trade op Kraken 1-1,5% van de waarde kost?
Ach.YES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:20:
[...]
Wij worden momenteel allemaal geschoren hier.
De rijkste man ter wereld runt een bedrijf. En dat bedrijf heeft in 2022 $ 140 miljoen afgeschreven door haar Bitcoins op ongeveer 30k het stuk te verkopen.
Let that sink in.
Maktub
Cardano blijft ook mooi in het neerwaartse kanaal, tijd om vannacht / morgen uit te breken!
Elke trade is bagger, naast een duchtig nadelige spread, ook elke keer 1% aan kosten.Deman23 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:36:
[...]
Naar EUR is niet gunstig daar. Best wel een nadelige spread ook.
Ik mis Binance
Moet wel weer terug naar de bekende dollar.keanu_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:41:
Cardano blijft ook mooi in het neerwaartse kanaal, tijd om vannacht / morgen uit te breken!
[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 12-12-2024 21:52 ]
Snel wat bijgekocht..Taro schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:01:
1D MA7 aangetikt, nu weer up graag:
[Afbeelding]
Ja dat klopt, ben onverwacht een whale geworden.tomtom901 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:31:
[...]
Stiekem ben jij een whale die slachtoffers aan het lokken is voor de pump en dump.
Maar er was iemand op X die bijhield wanneer bybit en binance tokens ging plaatsen. Eerste hint zijn de futures… en dan volgt ander meestal snel om volume niet te missen.. of nou beter gezegd volume te verliezen aan elkaar.
Kan die man niet meer vinden
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 12-12-2024 22:03 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
We zijn aan het bodemen.Raaafie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:18:
Jammer weer die rode domper!
Dat de theorie van @Moiety is dat Kol wellicht kaal zou kunnen zijn omdat Kol nooit over shampoo heeft gepost.
Shampoo schijnt slecht te zijn voor je. Je moet eens proberen je haar in te smeren met je eigen pis, gewoon tijdens het douchen. Kennelijk zeer goed voor je hoofdhuid, een soort conditioner voor je haar. De euro's die je daarmee bespaart kan je meteen in Elonigga stoppen.Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:22:
[...]
Dat de theorie van @Moiety is dat Kol wellicht kaal zou kunnen zijn omdat Kol nooit over shampoo heeft gepost.
Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:22:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zI62X30EazbTFY5CaLYMwpYK.jpg?f=user_large)
Maar euh, is het dan Kaal Nedra? Of is ie al lang weer onder ons onder het account @Kaale?
Ja, het was nog echt wat ik dacht ook
Survival of the fittest - S01E01anti elppa schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:43:
[...]
ja dat roep ik ook nog wel eens. De kuip of arena vol zetten met al dat tuig, hekken erom heen, camara's aan, lading stokken, messen, zwaarden erin gooien en GOOOOOO Kost het geen belasting centen, geen cellen tekort, goed voor CO2 want minder mensen enz enz. Maar zal wel afgekeurd worden
Ik wachtte eigenlijk op een screenshot van een reactie van Kol waarin hij een head&shoulders fles toont. Dan zou ik mijn theorie kunnen verwerpen. Maar vooralsnog idd Plausibel.Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:22:
[...]
Kale Kol. Zo gaan we hem noemen.
Raaafie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:25:
[...]
Shampoo schijnt slecht te zijn voor je. Je moet eens proberen je haar in te smeren met je eigen pis, gewoon tijdens het douchen. Kennelijk zeer goed voor je hoofdhuid, een soort conditioner voor je haar. De euro's die je daarmee bespaart kan je meteen in Elonigga stoppen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik mis het astronautje...Moiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:57:
Grappig hoor. Nu slapen.
Is het weer dip dag? Vergeten doritos te halen
Hoe ik het zie zitten we nog steeds in een uptrend maar we hikken tegen de fib 1.618 aan. Ik roep overigens maar watFordius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:09:
Is het weer dip dag? Vergeten doritos te halen
[ Voor 36% gewijzigd door Raaafie op 12-12-2024 23:16 ]
Ik ook das het mooie aan cryptoRaaafie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:16:
[...]
Hoe ik het zie zitten we nog steeds in een uptrend maar we hikken tegen de fib 1.618 aan. Ik roep overigens maar wat
[Afbeelding]
Past gelijk bij de samenzweringstheorieën die in de jaren negentig rondgingen dat shampoo van Head & Shoulders kaalheid kon veroorzakenMoiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:43:
[...]
Ik wachtte eigenlijk op een screenshot van een reactie van Kol waarin hij een head&shoulders fles toont. Dan zou ik mijn theorie kunnen verwerpen. Maar vooralsnog idd Plausibel.
Kale Kol. Zo gaan we hem noemen.
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb Kol gebeld hierover, hij zei "Ik gebruik altijd Andrelon "!Stukfruit schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:25:
[...]
Past gelijk bij de samenzweringstheorieën die in de jaren negentig rondgingen dat shampoo van Head & Shoulders kaalheid kon veroorzaken
Nikki Glaser past denk ik ook wel in jouw straatje.anti elppa schreef op woensdag 11 december 2024 @ 06:27:
[...]
ken ik niet, hoef ik ook niet te zien. Ik ben erg oud kwa comedy. Als ik wil lachen klik ik gewoon wat aan van waardenberg en de jong, jiskefet, hans teeuwen en theo maassen. Al dat nieuwe spul trek ik niet. Komt oa door die hele cancel, lthbiyereaf+++ drek enz Kunnen die cabaretiers ook niets aan doen uiteraard.
Omdat hij het waard is? Klinkt wel heel crypto.Peterre schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:28:
[...]
Ik heb Kol gebeld hierover, hij zei "Ik gebruik altijd Andrelon "!
Dat zit wel Schnorr.
Andrelon was o.a. van "Pam, je haar danst"Stukfruit schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:32:
[...]
Omdat hij het waard is? Klinkt wel heel crypto.
Dus:
Kol, je haar danst!
Kol, je knar glanst!
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 12-12-2024 23:34 ]
Daar puzzel ik nog op , klote shampoo dat Andrelon , beter AndrelonK gehetenYES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:33:
[...]
Andrelon was o.a. van "Pam, je haar danst"
Dus:
Kol, je haar danst!
Kol, je knar glanst!
Misschien heeft Kol wel een haartransplanktatie ondergaan?
Voor 0.1 Bitcoin lukt dat wel.
Voor 0.1 Bitcoin lukt dat wel.
Dat zit wel Schnorr.
Andrelok. 1 n omwisselen voor een k en het is hem gewoon.Peterre schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:37:
[...]
Daar puzzel ik nog op , klote shampoo dat Andrelon , beter AndrelonK geheten
Arme Kol.. hij zal wel denken, stelletje bemooyals
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Darrell schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:47:
[...]
Andrelok. 1 n omwisselen voor een k en het is hem gewoon.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/BztJUYDW2uxx682RyMgWRygy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pkbQblO9w5QMM8gVX4nRaOJy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u1zmIlN47R9ZUaSgC3x2lRp4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nli6bQBk10y79Ky2H2XKZxYk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)