[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 256 Laatste
Acties:
  • 872.279 views

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:35
Zegguh, wordt er ook nog eens gewerkt hier?

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Misschien weet hij niet dat hij om unban moet vragen.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:05
Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:45:
Misschien weet hij niet dat hij om unban moet vragen.
Volgens mij had Taro uitgelegd dat hij netjes een e-mail had gekregen met instructies over aanvragen unban na aflopen van de periode :)

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:13
Trichoglossus schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:45:
Bedoel je met werken het refreshen van coingecko? Dan ja.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:59
Trichoglossus schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:45:
werken

inergatief :arbeid verrichten, lichte vorm van zwoegen en daarmee een resultaat proberen te bewerkstelligen en geld verdienen

Dat doen we hier toch?

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:48:
[...]

Volgens mij had Taro uitgelegd dat hij netjes een e-mail had gekregen met instructies over aanvragen unban na aflopen van de periode :)
Misschien moet hij zijn nadenk-proces beschrijven en vertellen hoe hij voortaan zijn misdragingen gaat voorkomen en heeft hij daar nog steeds niet over nagedacht.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Guere schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:48:
[...]

Wat insight:
Beste Kol Nedra,

Na veel overleg (en wat interne discussie over je stoutmoedige daad) hebben we besloten je ban op [SC] op te heffen. Je hebt het namelijk gedurfd buiten het topic te posten, en daar houden wij van! Helaas is de wet hier op het forum helder: "De regels zijn er voor een reden, en je houdt je eraan... tenzij je het niet doet."

Maar maak je geen zorgen! Je bent welkom om terug te keren, mits je ons overtuigt van je goede bedoelingen. Na een maand reflectie mag je je straffen inlossen en weer met ons meepraten. Wat je daarvoor nodig hebt? Simpel:

500 SUI (je weet wel, die kekke crypto waar je vast al aan hebt gedacht net als @bsmpower )
2 BTC (ja, we zijn niet makkelijk)
Een kratje Schultenbrau (om de pijn te verzachten, uiteraard)

Als je deze eisen vervult, dan mag je in stijl weer meedoen aan de gesprekken op [SC]. We hopen dat je de tijd hebt gehad om na te denken over je wilde uitspattingen, en dat je je les hebt geleerd. 😉

Laat ons weten wanneer je alles hebt geregeld, dan sturen we je een virtuele handdruk en verwelkomen we je terug in de gemeenschap!

Met vriendelijke groet,
Het [SC] Moderator Team

P.S. De Schultenbrau moet echt in een kratje zijn, geen flesjes!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Kol: *registreert nieuw account helemaal gratis en voor niets*
Mods:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGIuD2zu-HzAvBSaXmL0vijuH-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D6l7DOC7B1HERTODXSPQQlw0.jpg?f=fotoalbum_large

• 24c
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:55

24c

Darrell schreef op donderdag 12 december 2024 @ 07:30:
Woohoo.
[Afbeelding]

Geen reclames meer. Mijn speciale dank gaat uit naar @Laurens1970 en @24c O+
Graag gedaan. 🫡👍

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
Had ik niet juist hier gelezen dat hij zijn account direct na de ban had verwijderd? Straks komt hij wellicht dus helemaal niet terug omdat hij het helemaal zat is, who knows?

• TakutoRadiance
OK, maar dat is eigenlijk geen antwoord op de vraag ;) Hoe geef je het aan je vrouw, in FIAT, BTC, ALTS of STABLES? >:)

• Wispe
  • Niet online
TakutoRadiance schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:05:
[...]

Had ik niet juist hier gelezen dat hij zijn account direct na de ban had verwijderd? Straks komt hij wellicht dus helemaal niet terug omdat hij het helemaal zat is, who knows?
Kol Nedra

Ik weet niet wat jij leest hoor. :?

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

[...]

Kol Nedra

Staat er nog zo te zien.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:41

YES

Moderator General Chat
Een kratje Schultenbrëu?? Ik zou toch denken een doos/tray met 18 blikken a 0,5L! En krat en glazen flesjes is veel te fancy voor ons schrale atsers.

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Indianenverhalen.

@Kol Nedra zijn account is er gewoon nog.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
YES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:08:
[...]

Een Kratje Schultenbrëu?? Ik zou toch denken een doos/tray met 18 blikken a 0,5L! En krat en glazen flesjes is veel te fancy voor ons schrale atsers.
Klopt, die glazen flesjes is echt zo'n elite ding.

Ik drink hier het gouden vocht ook gewoon rechtstreeks uit blik, zoals het hoort bij de onderlaag van de maatschappij!

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:58

Darrell

Fiat moonboy

Waar blijft nou toch die @Kol Nedra

Bitcoin wacht nog steeds met vertrekken op die koekebakker.

[ Voor 45% gewijzigd door Darrell op 12-12-2024 13:11 ]

• TakutoRadiance
Aha, dan zal dat gelul geweest zijn of ik heb het verkeerd onthouden O-)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:37
FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:10:
[...]

Ik drink hier het gouden vocht ook gewoon rechtstreeks uit blik, zoals het hoort bij de onderlaag van de maatschappij!
You are not bearish enough ser:
Ik drink de kliekjes die terrasgangers in het glas laten zitten, maar dus wel degelijk uit het glas!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJYHJVnHc4U0OfzEvQZTO_fCiTk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mDnqk9TJp5P9PA5y1ySyJZqo.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
Spellen en vingers blijft een dingetje voor AI. Jammer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d10LfXD9WBxHwzjPoZ9Ua70WOD4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/skWH3LIO4zwlAJxqLSkGzcpY.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:29
Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:13:
[...]

Aan de andere kant (en dit geldt dan voor @YES en anderen. Als @anti elppa of wie dan ook azijnerig is en het triggert wat bij jou, dan moet je als ontvanger ook begrijpen dat een deel aan jou ligt.

Stukje conflictheorie > De sleutel om kalm te blijven bij personen die in jouw ogen vervelend/irritant/geniepig zijn is als volgt. Feitelijk gaan ze over een grens, maar jij reageert erop. Dit noemen we het landmijn-effect. De landmijn is de ontvanger. Die gaat af als er iemand op stapt (lees: iets irritants doet). Het is zaak om je eigen landmijn te de-activeren.
Politie-agenten worden hier bijvoorbeeld uitermate goed op getraind: niet meegaan in de emotie van de ander, maar er boven of buiten staan ook al krijg je een lading bagger over je heen.

Heeft helemaal niks met crypto te maken, maar is wel een inzicht wat je verdraaid goed helpt om in bepaalde situaties afstand te nemen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jx_UenDOpxwcDiIZY3X8p0f013Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XdRn9e5miPqe2TOJaJZ7kPCX.gif?f=user_large

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
[...]

Zal wel zijn second account zijn die na 1 post door de mand viel bij de mods 8)

• FrambozenTaart
  • Niet online
Zou me niets verbazen als Kol in die maand zonder slowchat ineens een leven heeft opgebouwd. Dikke promotie op het werk door verhoogde productiviteit, huis helemaal netjes en onderhoud up to date, harmonie in zijn huwelijk, band met zijn kinderen opgebouwd, succesvol trader geworden zonder de tips hier, etc. Etc.

En dan komt hij hier straks terug om in oude gewoontes te vervallen en alles in real life weer te laten verpieteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lvxP4Id0jhOuIWCM3Zc4X2kzPcY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/N5LxLQi2PEzE0Z8W3Kumbh18.jpg?f=user_large

• elektriekert
Moiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:45:
De winsten die ik er nu uit haal, gaan deze bullrun niet meer terug in crypto.... dat is mijn mantra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ksZ6wL_L_TAIxqeWcyY6-LlVQ5Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/DMtdEDB6k1rgQCHIFBQP5Dgr.gif?f=user_large

Maareh, dit dus

• YES

YES

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:10:
[...]

Wij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ciK9gwzrY9wUFXWU7POEJKjcZ5w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o9tEex3NswkbBdchalNLfLf4.png?f=fotoalbum_large

De elite:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGU_C4eksHDkwSlAzSmcJr3LF4A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E46lpTLbLjVOAoUi0Y9zTudi.png?f=fotoalbum_large

• elektriekert
Moiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:30:
[...]

Met XRP wacht ik tot er dubbele cijfers verschijnen.
Maar uitkijken dat je geen bagholder wordt van die meuk.
Als je de marketcap van XRP zou nemen van de bear naar nu op de 4.126? Fib extensie dan komt dat met het aantal bijgekomen muntjes sinds die tijd ergens rond de 8-13$ uit of zoiets.
Zie BC Backer.

Hij is optimistisch maar ook realistisch. Alleen zijn intro mag wat minder op YT, verder doet ie normaal.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
Take-off?

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-01 06:19
Geen donderdag dipdag?

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
De Yanks slapen nog hè

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:37
MSTR weer bijna op €400. Dat is tot nu toe ook een leuk spelletje moet ik zeggen

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/0MKcBGL/2352wte.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

mayhem

Zo'n algehele dip is echt leuk.
ETH gekocht in de dip, zojuist verkocht wat wat leuke profijtjes. Nu door met DOGE, inzet is winst uit andere trades, dus redelijk risicoloos. If fail then winst weg, else moar winst.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:37
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:57:
MSTR weer bijna op €400. Dat is tot nu toe ook een leuk spelletje moet ik zeggen

[Afbeelding]
Da's gewon een boomer truc om hier te mogen posten! Scheer je weg vlegel!

• YES

YES

Moderator General Chat
Waar blijft @Kol Nedra nou?

• FrambozenTaart
  • Niet online

Politie teleurgesteld na inval bij BTC maxi

Dipdag 12-12-2024, 13:44

De politie is na een regionale actie met lege handen naar huis gegaan, nadat men een vermoedelijk drugslab aantrof. De bewoner van de nieuwbouw woning in een kind arme buurt werd ervan verdacht dat hij betrokken was bij de verwerking en distributie van drugs.

'Het is best ongewoon dat men een achtertuin heeft vol vaten saltpeterzuur en zoutzuur.' Aldus K. Lootviool, de lokale korpschef. 'Ons vermoeden ging daardoor direct uit naar drugsgerelateerde handelingen. Wat echter de werkelijke reden bleek gaat nog steeds onze pet te boven.'

'Ja kijk...' Begint A. Elppa, voormalig verdachte in de zaak: 'Je begint op een dag met een glas azijn. Dat worden er al snel twee, drie... En voor je het weet ben je toe aan wat sterkers.'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BanftPqGR9uPx4HO9tuB9FEaHk0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/24hQnrdJeC0tFQiXb1gruxk8.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3b9eMeo6lih8YSsBxAWIailYT0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XGh1obUBWsA7nL3yliETA3mc.jpg?f=user_large
Foto's van de achtertuin van de voormalig verdachte, gemaakt afgelopen moondag. © Persbureau Laurens Delurker

'De laatste tijd ging het echter wel wat te mal, er is op mijn faforiete communicatie lijnen zelfs geklaagd over de pH-waarde van mijn berichten.' Vervolgt A. Elppa; 'Zal misschien toch eens wat moeten minderen.'

'Wat we hier zien is vrij uniek, maar zeker niet ongewoon.' Stelt dokter S. Hitcoin; 'Mensen die Bitcoin hodlen verzuren nu eenmaal over de jaren. Wanneer er dan een bull-run uitbreekt zorgen de hoge koersen voor versnelde afbraak van het zuur waardoor het immuunsysteem in de war raakt. Vaak is de enige remedie een verhoogde zuur inname om tijdelijke pieken en dalen op te vangen.' Aldus Hitcoin.

Dokter S. Hitcoin vervolgt; 'Maar deze zaak is wel een enorm zuur geval. De bovengenoemde zuren zouden voor een normaal mens dodelijk zijn, zelfs in kleine hoeveelheden. Hoe het fysiek mogelijk is dat een persoon dergelijke hoeveelheden zuur bij het ontbijt kan nuttigen blijft voor ons voorlopig een raadsel.'

Lokale korpschef K. Lootviool vind het aan de ene kant jammer dat de inval is uitgelopen op een fiasco; 'Het was voor ons een mooie kans geweest om Bitcoin weer eens te koppelen aan een drugszaak.'

Of er verder nog stappen worden ondernomen voor de opslag van enorme hoeveelheden gevaarlijk zuur tegen de heer A. Elppa is bij de redactie niet bekend. Wel heeft de Rabobank verklaard dat er nog een onderzoek loopt voor winstnemeningen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:20

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Haha met zijn "tonnen in Bitcoin"..... :N :')

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• YES

YES

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:11:

De politie is na een regionale actie met lege handen naar huis gegaan, nadat men een vermoedelijk drugslab aantrof. De bewoner van de nieuwbouwijk in een kind arme buurt werd ervan verdacht dat hij betrokken was bij de verwerking en distributie van drugs.

'Het is best ongewoon dat men een achtertuin heeft vol vaten saltpeterzuur en zoutzuur.' Aldus K. Lootviool, de lokale korpschef. 'Ons vermoeden ging daardoor direct uit naar drugsgerelateerde handelingen. Wat echter de werkelijke reden bleek gaat nog steeds onze pet te boven.'

'Ja kijk...' Begint A. Elppa, voormalig verdachte in de zaak: 'Je begint op een dag met een glas azijn. Dat worden er al snel twee, drie... En voor je het weet ben je toe aan wat sterkers.'

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Foto's van de achtertuin van de voormalig verdachte, gemaakt afgelopen moondag. © Persbureau Laurens Delurker

'De laatste tijd ging het echter wel wat te mal, er is op mijn faforiete communicatie lijnen zelfs geklaagd over de pH-waarde van mijn berichten.' Vervolgt A. Elppa; 'Zal misschien toch eens wat moeten minderen.'

'Wat we hier zien is vrij uniek, maar zeker niet ongewoon.' Stelt dokter S. Hitcoin; 'Mensen die Bitcoin hodlen verzuren nu eenmaal over de jaren. Wanneer er dan een bull-run uitbreekt zorgen de hoge koersen voor versnelde afbraak van het zuur waardoor het immuunsysteem in de war raakt. Vaak is de enige remedie een verhoogde zuur inname om tijdelijke pieken en dalen op te vangen.' Aldus Hitcoin.

Dokter S. Hitcoin vervolgt; 'Maar deze zaak is wel een enorm zuur geval. De bovengenoemde zuren zouden voor een normaal mens dodelijk zijn, zelfs in kleine hoeveelheden. Hoe het fysiek mogelijk is dat een persoon dergelijke hoeveelheden zuur bij het ontbijt kan nuttigen blijft voor ons voorlopig een raadsel.'

Lokale korpschef K. Lootviool vind het aan de ene kant jammer dat de inval is uitgelopen op een fiasco; 'Het was voor ons een mooie kans geweest om Bitcoin weer eens te koppelen aan een drugszaak.'

Of er verder nog stappen worden ondernomen voor de opslag van enorme hoeveelheden gevaarlijk zuur tegen de heer A. Elppa is bij de redactie niet bekend. Wel heeft de Rabobank verklaard dat er nog een onderzoek loopt voor winstnemeningen.
_O- _O- _O-
Fucking briljant weer Jaapio :')

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

De politie is na een regionale actie met lege handen naar huis gegaan, nadat men een vermoedelijk drugslab aantrof. De bewoner van de nieuwbouwijk in een kind arme buurt werd ervan verdacht dat hij betrokken was bij de verwerking en distributie van drugs.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

SC-bbq bij A. Elppa? Drank lijkt al ingekocht te zijn.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Persbureau Laurens Delurker _O-

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:36

RvV

Wat een slappe klets toch weer. Heerlijk. :D :D

Y'24

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Nou ETH, hup ff door die 4100 heen beuken.. (eerst 4000 ofc)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Blijf maar rustig zitten hoor jongens. Ik hang hem zelf wel alvast om.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1sIs8a_y5CPk4tTLvYa1yhFmIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VFhuHToQ7EC2RCUGj5O4VzFs.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Shitcoin GMX doet wellicht vandaag ook weer een poging voor deze resistance:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ix64OQO21djWHZ5AdjQhOUUdJCE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C0rTtxIvzAC8Km0TxC18H4Oe.png?f=fotoalbum_large

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Bitcoin trekt ook een sprintje

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-01 16:07
keanu_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:21:
Rechtstreeks door naar $6.969,420

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:27
ECB verlaagt rente opnieuw: lenen goedkoper, spaarder de pineut
https://www.telegraaf.nl/...dkoper-spaarder-de-pineut

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:35

tomtom901

Moderator General Chat
keanu_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:21:
ETH moon graag idd. 4k today?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:50

knakworst

Get more sats!

• Wispe
  • Niet online
En de huizenprijzen nog meer door het dak.
Sinds vandaag staat de woning van m’n buren op Funda, in 1 jaar tijd 40k erbij. :') 7(8)7

• Gipsy King
Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:28:
[...]

Sinds vandaag staat de woning van m’n buren op Funda, in 1 jaar tijd 40k erbij. :') 7(8)7
Vertel hem effe dat ie 33% BTC moet halen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:28:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-69D2gM1L31DQXEmHq0inQcJ0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l9bJMw78MG8yMHb4on41tjtN.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Als je dat normaal vindt, ben je de realiteitsbesef kwijt.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Coole wick

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:32:
[...]

Helaas is de markt zo verziekt, dat ik denk bij een gemiddelde huizenprijs van 450k, 40k stijging inderdaad peanuts is. Zeker ook omdat de rente een procentje gedaald is.

ECB verlaagt rente voor vierde keer op rij en dat raakt spaargeld en hypotheken https://www.nu.nl/economi...argeld-en-hypotheken.html

[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 12-12-2024 14:35 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:06

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Haha geweldig weer. Helaas moet ik door deze post weer een extra ibc zuur weg tikken om de boel weer op pijl te brengen.

Ontopic. Zou mooi zijn als we vandaag die 104k slachten

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• keanu_
ik heb zo'n gevoel dat we straks goed up gaan :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:35:
ik heb zo'n gevoel dat we straks goed up gaan :)
ECB voldoet aan de verwachtingen. LFG.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Die huizenmarkt mag van mij echt eens goed door het putje, en dat zeg ik als koopwoning bezitter.

Niet normaal in welke positie vele jonge mensen nu zitten. Wonen blijft toch een eerste levensbehoefte, in tegenstelling tot markten waar speculeren een vrije keuze is.

Meerdere jonge collega's die vast zitten in de huur tegen woekerprijzen of zelfs geen zelfstandige woning kunnen bemachtigen...

Echt diep triest.

• veertje
Ik sta op het punt om een huisje te kopen, dus komt als geroepen.

• MrFX
  • Laatst online: 10-01 18:08
knakworst schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:35:
[...]

ECB voldoet aan de verwachtingen. LFG.
Maar de Unemployment Claims niet

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

veertje schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:36:
[...]

Be careful what you wish for...

Dalende hypotheekrentes werken als een rode lap op de huizenprijzen

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrFX schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:37:
[...]

Toch weer die yanks.

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:34:
[...]

Haha geweldig weer. Helaas moet ik door deze post weer een extra ibc zuur weg tikken om de boel weer op pijl te brengen.

Ontopic. Zou mooi zijn als we vandaag die 104k slachten
Geintje natuurlijk he elppa, gewoon lekker blijven wie je bent :9B

Ik kan het zelf altijd wel waarderen en als ik het niet kan waarderen dan scroll ik gewoon verder _O-

• keanu_
ETH heeft de retest van de kleine bullflag gemaakt.. laten we kijken waar dit naar toe gaat leiden :)

• veertje
NeoflexNL schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:37:
[...]

Be careful what you wish for...

Dalende hypotheekrentes werken als een rode lap op de huizenprijzen
Deze prijs ligt al vast, nieuwbouw.

• Gipsy King
veertje schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:36:
[...]

Lekker Bezig, tis je gegunt :) ! (https://www.blgwonen.nl/hypotheekrente.html , zal morgen wel ververst worden)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrFX schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:37:
[...]

242.000 vs 220.000 verwacht. Overigens vergroot dat de kans op een renteverlaging in de VS. Bullish zou ik zeggen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
veertje schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:40:
[...]

Deze prijs ligt al vast, nieuwbouw.
Dan betaal je sowieso te veel :+ Was getekend, andere nieuwbouw bezitter.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:39:
[...]

Geintje natuurlijk he elppa, gewoon lekker blijven wie je bent :9B

Ik kan het zelf altijd wel waarderen en als ik het niet kan waarderen dan scroll ik gewoon verder _O- delete ik gewoon mn account.
Ftfy

• Nubtrix
knakworst schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:41:
[...]

242.000 vs 220.000 verwacht. Overigens vergroot dat de kans op een renteverlaging in de VS. Bullish zou ik zeggen.
Moar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-g0JlreghnKc0oEly8SYn14H13k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/nzCywaJbFIrkDus8sftXzQLN.gif?f=user_large

• keanu_
paar flinke 4m/6m buys op aggr trade,

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nou even iedereen de tijd geven om na te denken, daarna gaan we inderdaad toch omhoog. Ben wel weer toe aan een nieuwe ath.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Geestelijke instabiliteit komt je niet aanwaaien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cr1y71wFlGw1T78aIUScgQzDbTM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WRcpvxNI6VO2A8A5MurOA9PT.webp?f=fotoalbum_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:47
Dit is misschien wat voor jullie BTC maxi's

https://www.chronoshift.o...2kkb51wz3o8nzixnntl1qn9hf

🤣

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
Met gratis NFT, nope doen we niet aan.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:20

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBz-IXx6E7xIDREZVpPnXMyxqiEPO_2MMGGzZ1dw9zaaFLXxKfrB7Nfz4&s=10

Gebakken lucht :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-12-2025

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Sorry hoor, maar hier moet je toch verbeterd worden. Bij verdachten wordt nooit de achternaam gebruikt. Dus Anti E, geen A. Elppa!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:47
@Nopheros was maar een idee cadeau voor kerst.👍

• FrambozenTaart
  • Niet online
300 ballen voor een klokje zonder saffierglas en met het goedkoopste quartz uurwerk ter wereld?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7E4hXc3xb5dlm4QaXrW1IQrh-1I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mdkKb4StJPhV3XcTYmnjwgkR.jpg?f=user_large

Dit horloge is een absolute shitter.

Voor 150 heb ik een NH35 automaat met custom dial 8)7

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
pletter schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:52:
@Nopheros was maar een idee cadeau voor kerst.👍
Horloge ziet er best aardig uit d:)b

Alleen heb je het over BTC Maxi's dus vervolgens aankomen met NFT's :-(

• MrFX
  • Laatst online: 10-01 18:08

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01 23:49
Masstje schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:29:
[...]

Zeker als je dit in je achterhoofd houdt:
https://www.tradingview.c...etback-for-solana-killer/

Maar daar is @bsmpower zeker en vast al van op de hoogte.
Tja dat is toch het hele onzekere van crypto. Er hoeft maar iets te gebeuren (wereldgebeurtenis, hack, samenwerking, etc of een muntje gaat naar de klote of pumpt als een malle. Dit nieuws heb ik eerder gelezen, deed niet eens zo heel veel met de prijs toen. Lees ook verhalen dat men SUI naar $10 of meer ziet gaan. Ik had eerder SUI op 0,77 gekocht en veel te vroeg verkocht. Achteraf gezien dan he.... En dat geldt nu ook voor het moment om te verkopen. Pas later weet je of het de juiste keuze was.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 19:26
DarkShadow schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:41:
[...]

Ik heb daar wel wat staan, dacht dat dat wel redelijk betrouwbaar was. Maar heb nog nooit wat terug laten storten naar rekening. Wel goed om te weten welke het meest snel en meest betrouwbaar gaat. Wat gebruik je nu>
Heb ook al problemen gehad met Bybit uitbetaling. Slechte karma denk ik haha.
Bitvavo doet het altijd voor mij. Snel en betrouwbaar. Goede snelle support afdeling. Wel wat duurder qua handelen maarja

• FrambozenTaart
  • Niet online
bsmpower schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:54:
[...]

Tja dat is toch het hele onzekere van crypto. Er hoeft maar iets te gebeuren (wereldgebeurtenis, hack, samenwerking, etc of een muntje gaat naar de klote of pumpt als een malle. Dit nieuws heb ik eerder gelezen, deed niet eens zo heel veel met de prijs toen. Lees ook verhalen dat men SUI naar $10 of meer ziet gaan. Ik had eerder SUI op 0,77 gekocht en veel te vroeg verkocht. Achteraf gezien dan he.... En dat geldt nu ook voor het moment om te verkopen. Pas later weet je of het de juiste keuze was.
De top timen is een illusie die slechts voor enkelen is weggelegd. Ik zou dat echt zo snel mogelijk loslaten want het schept onrealistische verwachtingen.

Zolang je geen geld verliest doe je het al beter dan minimaal 50% van de mensen in crypto.

• Gelukszoekr
FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:56:
[...]
De top timen is een illusie die slechts voor enkelen is weggelegd. Ik zou dat echt zo snel mogelijk loslaten want het schept onrealistische verwachtingen.
Welnee. Ik geef wel weer een gil

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:58:
[...]

Welnee. Ik geef wel weer een gil
Nonsens. @Tominatie is de enige die weet waar de top ligt.

• Nubtrix
Wat een tijden waren dat :')

Hetzelfde gebeurt nu met memecoins, gaat over een aantal jaar ook niets meer van overblijven (enkele uitzonderingen daargelaten).

• Nubtrix
bsmpower schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:54:
[...]

Laddertje zetten.

Ik heb vandaag een stuk verkocht (<10% maar goed, het is iets)

Op 6$ nog een stuk, 8, 10, 12, ... enzoverder. Het hoeft geen alles of niets spel te zijn.
10$ is niet eens zo gek. Als we de top marketcap van SOL van vorige bullrun erbij pakken, komen we op $30 SUI...

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/w6mksm6lje6e1.png

_O- Het gaat echt niks worden voorlopig met die grootschalige adoptie. Als ik lees naar de reacties op Bitcoin nieuws dan is men steeds stelliger. Het is een scam en zal net als de tulpenmanie klappen naar 0.

En dat terwijl de vraag nu al zoveel groter is dan het aanbod. Ik ben echt benieuwd hoe de wereld over 20 jaar terugkijkt op deze periode.

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:13:
[Afbeelding]

_O- Het gaat echt niks worden voorlopig met die grootschalige adoptie. Als ik lees naar de reacties op Bitcoin nieuws dan is men steeds stelliger. Het is een scam en zal net als de tulpenmanie klappen naar 0.

En dat terwijl de vraag nu al zoveel groter is dan het aanbod. Ik ben echt benieuwd hoe de wereld over 20 jaar terugkijkt op deze periode.
Microsoft zal spijt krijgen. Mooi idee toch? :)

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QI60XwT3RX9vWzYpPZMnbyi62sE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yaFXWvH22vMRjePDLu2VxypC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xAr068BvYFqVRtRvPTGmU_tPMtc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0KR9lcpCWfg5yL8g9paC45Lb.gif?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:14:
[...]

Microsoft zal spijt krijgen. Mooi idee toch? :)
Eerlijk, ik zie het voordeel ook niet echt voor een bedrijf als $MSFT. Maar iemand hier mag me best overtuigen,

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_FjM_PahxITl5DAdisUvzf261E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYXherOwN96fBguqL2YaxsPD.jpg?f=fotoalbum_large
Hmmmm, wat moet ik nu met mijn spaargeld doen, Henk?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Moiety
Aha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1LBbclOmkYIqfsthTgrAsfwhubY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FKsvLWu3FlYwMBopJv1u0b7w.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:32:
[...]

Volgens huispedia zou ons huis een waarde hebben van tussen de 5,4 en 6 ton.
4 jaar geleden gekocht voor 325k en 2 jaar terug opnieuw laten taxeren :440k

Helemaal leip.
Niet dat je er iets aan hebt want stenen op een andere plek zijn ook gestegen.

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Casino? met 2x een nul op de roulette?
edit, at Moiety

[ Voor 18% gewijzigd door raceneus968 op 12-12-2024 15:21 ]

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Moiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:18:
[Afbeelding]
Hmmmm, wat moet ik nu met mijn spaargeld doen, Henk?
Crypto kopen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:15
pump it

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 68 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!