[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 256 Laatste
Acties:
  • 861.401 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:52

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:51:
[...]

Thanks 👍🏻. Op advies hier probeerde ik even afstand te nemen van alles. Die dump zorgde weer voor een enorme frustratie aan mijn kant, dat ik weer zo dom was geweest om maar te blijven holden. Vond het niet helemaal passend om nu ineens helemaal euforisch te worden over de recente stijgingen na mijn klagen eerder. Portfolio staat bijna weer gelijk als voor de dump, dat is fijn. Maar zorgt bij ook weer voor stress, want de vorige heb ik niet verkocht dus eigenlijk zou ik dat nu wel moeten doen(?). Maar dan zal je net zien dat alles blijft pumpen. Het blijft in mijn hoofd zitten dat dit een once in a lifetime kans is die ik nooit meer krijg. Als ik nu verkoop is het klaar, heb ik wat euros extra op de spaarrekening. Kan ook een deel verkopen, dat betekent een kleinere winst maar ook minder snelle stijging van mijn portfolio. Grootste risico blijft natuurlijk een echt serieuze dump of bearish trend. Het is de vraag in hoeverre we nog in de bulltrend zitten en hoe lang die nog duurt. En of er nog een altseason aan zit te komen of dat we dit nu eigenlijk al wel hebben gehad. Deze quote van een presentatie laatst vat het wel goed samen.

[Afbeelding]
Ik ga hier even @anti elppa zijn goedkeuring meepakken met mijn advies:

1. lees je in op wat de halving cycle inhoudt, probeer eens op basis daarvan een inschatting te maken van hoe lang de bullrun nog duurt.
2. Ga in Bitcoin, als je dan toch in crypto wilt investeren maar je krijgt al helemaal de kriebels en stress van altcoins die stijgen of dumpen, dan is kennis van de halving cycle, op basis daarvan kennis van hoe lang de bullrun nog (ongeveer) duurt en een relatief betrouwbare munt als Bitcoin de beste keuze denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:27

St@m

@ Your Service

Guere schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:30:
@bsmpower Meerdere mensen hebben je gisteren al getagged, maar gezien de verdere stijging van vannacht wil ik je toch even attenderen op SUI. Staat nu op +32% op de daily, super mooie stijging. Ik zie zelfs nog een bullflag op de 15m/1h (toch, @tomtom901?), dus wellicht dat 'ie zelfs nog een niveautje hoger gaat.

Dat gezegd hebbende: er komt ongetwijfeld binnenkort een keer een pullback. Wees dus op tijd met profits nemen. Mijn alt-season targets staan nog wel wat hoger dan dit, maar m'n eerste echte grote take profit niveau is in ieder geval heel dichtbij.
Er is in de afgelopen dagen een pullback geweest van $4.2 naar $3.3, dat is ~25%. Nu is er een recovery en een plusje geweest van zo'n 8%.

Ik verwacht, mits BTC het gewoon blijft doen, nu niet nog eens een dikke pullback op zo'n korte termijn. Die pullback van 25~30% zal vast nóg wel een keer komen. Maar 2x in de week lijkt me niet. Wellicht weer een pullback vanaf $6 ofzo :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:39
Dat gezegd hebbende: er komt ongetwijfeld binnenkort een keer een pullback. Wees dus op tijd met profits nemen. Mijn alt-season targets staan nog wel wat hoger dan dit, maar m'n eerste echte grote take profit niveau is in ieder geval heel dichtbij.
Dank voor de waarschuwing. Hier ook wat afgeroomd.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor alles en iedereen hier

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/D9ADy2j8YVkAAAAC/carebear-carebears.gif

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:00:
[...]

Psst, voetbal boeit me niet, kan mij het schelen dat je een Feyenoord-shirt hebt gekocht. Was gewoon om even te trollen. :+

xo
Hehe, dat vond ik ook wel grappig hoor. Zijn gewoon grapjes die een tijdje door blijven gaan :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:14

Darrell

Fiat moonboy

elektriekert schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:40:
[...]

Haha, nice try!

Mijn sport wordt het toch echt niet.

Wat ik wel jammer vind is dat de groepen hooligans het nodig vinden om alles kort en klein te slaan, stenen te gooien etcetera.
In dat geval kan men de bus beter volzetten met hooligans en die het water in dirigeren.

Ergens snap ik de reactie van Anti wel, zij het zo direct dat het vrijwel altijd bot is, maar ik vind het ook doodzonde van mijn belastingcenten.
Dat is geen voetbal maar een maatschappelijk probleem. Had punniken volkssport nummer 1 geweest was het daar rellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:20

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:50:
[...]

Zeg je dit dan ook tegen degenen die met het negatieve gezeik beginnen? Je vraagt mij of een gevoelige snaar geraakt is, je vraagt mij het leuk te houden maar degene die hier altijd alles afzeikt wordt niets gevraagd.
Ik quotte jou, maar het was een algemeen verzoek. Dus trek je dat niet (alleen) aan, maar het zou wel chill zijn als we de sfeer hier gewoon goed kunnen houden.

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 00:58
r0bb schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:59:
Dus we kijken weer vooruit! Hebben jullie nog TPs ?!
[Afbeelding]
105K BTC 5%

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:04
GVD gaat vandaag gewoon weer stoten 😁

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 17:22
Al die TP's die ik langs zie komen, gaan die naar stables? Of gaan ze naar alts? Of gaan ze wellicht naar andere alts (indien de TP's al op alts waren)? (ik laat hier bewust fiat weg)

[ Voor 10% gewijzigd door TakutoRadiance op 12-12-2024 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
YES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:00:
[...]

Ik ga hier even @anti elppa zijn goedkeuring meepakken met mijn advies:

1. lees je in op wat de halving cycle inhoudt, probeer eens op basis daarvan een inschatting te maken van hoe lang de bullrun nog duurt.
2. Ga in Bitcoin, als je dan toch in crypto wilt investeren maar je krijgt al helemaal de kriebels en stress van altcoins die stijgen of dumpen, dan is kennis van de halving cycle, op basis daarvan kennis van hoe lang de bullrun nog (ongeveer) duurt en een relatief betrouwbare munt als Bitcoin de beste keuze denk ik.
2.b. we hebben nu de inkoop van particulieren via ETF's* en een Amerikaanse regering (administration) die heel pro-crypto is. Volgens mij is de consensus hier in de SC dat we nog niet weten wat die 2 factoren gaan doen. Is de piek al wat ingekocht? Krijgen we na 20 januari vuurwerk? Het zal veel hetzelfde zijn, maar er zijn dus ook wat nieuwe factoren bij.

* vziw komt het geld van die ETF's van particulieren, maar corrigeer me gerust als ze zelf ook investeren.

==
hoi

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
YES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:58:
[...]

Nee ik zie gewoon teveel negatief gezeik van je. Je zeikt altijd over alles wat je niet aanstaat en dat is nogal veel. Het valt me al langer op en het stoort me ook al een tijdje, maar ik zeg er normaal niets van. Totdat je direct op mij reageerde.
Misschien had ik het al een keer eerder wat minder lomp kunnen aankaarten want nu ging het ff snel van 0 naar 100. Dat is van mijn kant niet goed.

Ik heb gewoon de pest aan negatief doen en als reactie ga ik er zelf heel negatief op reageren, wat me uiteindelijk ook weer frustreert want zo wil ik niet zijn. Dus ik dinger mezelf wel ff van een brug (figuurlijk uiteraard) :+
Duidelijk! Geen probleem uiteraard. Is ook niet mijn bedoeling om mensen een slechte dag (of dagen te bezorgen). Moet hier vooral leuk, leerzaam en gezellig zijn. Ik zal er rekening mee houden dat ik niet door sla in de azijn.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Thanks 👍🏻. Op advies hier probeerde ik even afstand te nemen van alles. Die dump zorgde weer voor een enorme frustratie aan mijn kant, dat ik weer zo dom was geweest om maar te blijven holden. Vond het niet helemaal passend om nu ineens helemaal euforisch te worden over de recente stijgingen na mijn klagen eerder. Portfolio staat bijna weer gelijk als voor de dump, dat is fijn. Maar zorgt bij ook weer voor stress, want de vorige heb ik niet verkocht dus eigenlijk zou ik dat nu wel moeten doen(?). Maar dan zal je net zien dat alles blijft pumpen. Het blijft in mijn hoofd zitten dat dit een once in a lifetime kans is die ik nooit meer krijg. Als ik nu verkoop is het klaar, heb ik wat euros extra op de spaarrekening. Kan ook een deel verkopen, dat betekent een kleinere winst maar ook minder snelle stijging van mijn portfolio. Grootste risico blijft natuurlijk een echt serieuze dump of bearish trend. Het is de vraag in hoeverre we nog in de bulltrend zitten en hoe lang die nog duurt. En of er nog een altseason aan zit te komen of dat we dit nu eigenlijk al wel hebben gehad. Deze quote van een presentatie laatst vat het wel goed samen.

[Afbeelding]
Je zou eens goed na moeten denken over je risico tolerantie, daarom raad ik altijd aan om in stukjes winst te nemen, dat pakt niemand je meer af. De absolute top verkopen is voor niemand mogelijk. Beter wat te vroeg en winst op je bank dan heel de drawdown pakken.

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:05:
[...]

De absolute top verkopen is voor niemand mogelijk.
Challenge accepted!

• Moiety
[...]

Beter wat te vroeg en winst op je bank....
en in cash schijnbaar

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:05:
[...]

Duidelijk! Geen probleem uiteraard. Is ook niet mijn bedoeling om mensen een slechte dag (of dagen te bezorgen). Moet hier vooral leuk, leerzaam en gezellig zijn. Ik zal er rekening mee houden dat ik niet door sla in de azijn.
d:)b

En probeer anders eens iets anders bij het ontbijt. Balsamicoazijn of witte wijnazijn bijvoorbeeld :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Of Porsches
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kK8syKm7kMGrfbc53ZhRrG6t1iQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wh8JhDJRdz3F9aiJbPIdj8Io.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:09:
[...]

En probeer anders eens iets anders bij het ontbijt. Balsamicoazijn of witte wijnazijn bijvoorbeeld :+
hahahaha ja das een goeie.

Koers btc en opbouw is wel mooi voor een volgende leg up

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 12-12-2024 10:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

knakworst

Get more sats!

r0bb schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:59:
Dus we kijken weer vooruit! Hebben jullie nog TPs ?!
[Afbeelding]
150k 10 procent
200k 10 procent
250k 10 procent

Rest hodl.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-05 22:41

filthy rich

löp wa los

[...]

Je zou eens goed na moeten denken over je risico tolerantie, daarom raad ik altijd aan om in stukjes winst te nemen, dat pakt niemand je meer af. De absolute top verkopen is voor niemand mogelijk. Beter wat te vroeg en winst op je bank dan heel de drawdown pakken.
Fiat aanhouden, dat is pas riskant ;)

FIAT WILL GO TO ZERO!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VnP2w6uppY2KVMxCIwLyqIFVdHk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vqhZhgIm9D8eeiOZ9CZdEnZS.jpg?f=user_large

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik ga in het nieuwe jaar ook maar eens een exitplan in elkaar draaien. Verkooporders plaatsen en er niet meer aankomen. Ik heb een fiatdoel in gedachten, dus eens zien of we het zo in elkaar kunnen draaien dat ik er dicht bij kom, als alles volgens plan verloopt uiteraard :P )

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:05:
[...]

Aan de andere kant (en dit geldt dan voor @YES en anderen. Als @anti elppa of wie dan ook azijnerig is en het triggert wat bij jou, dan moet je als ontvanger ook begrijpen dat een deel aan jou ligt.

Stukje conflictheorie > De sleutel om kalm te blijven bij personen die in jouw ogen vervelend/irritant/geniepig zijn is als volgt. Feitelijk gaan ze over een grens, maar jij reageert erop. Dit noemen we het landmijn-effect. De landmijn is de ontvanger. Die gaat af als er iemand op stapt (lees: iets irritants doet). Het is zaak om je eigen landmijn te de-activeren.
Politie-agenten worden hier bijvoorbeeld uitermate goed op getraind: niet meegaan in de emotie van de ander, maar er boven of buiten staan ook al krijg je een lading bagger over je heen.

Heeft helemaal niks met crypto te maken, maar is wel een inzicht wat je verdraaid goed helpt om in bepaalde situaties afstand te nemen :)

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
St@m schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:12:
Ik ga in het nieuwe jaar ook maar eens een exitplan in elkaar draaien. Verkooporders plaatsen en er niet meer aankomen. Ik heb een fiatdoel in gedachten, dus eens zien of we het zo in elkaar kunnen draaien dat ik er dicht bij kom, als alles volgens plan verloopt uiteraard :P )
Alts alles volgens plan verloopt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Moiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:14:
[...]

Alts alles volgens plan verloopt :+
Uiteraard :P
Nu eerst naar de Bruna.. ja echt.. iets met profits en kerstcadeau's

[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 12-12-2024 10:15 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:13:
[...]

Aan de andere kant (en dit geldt dan voor @YES en anderen. Als @anti elppa of wie dan ook azijnerig is en het triggert wat bij jou, dan moet je als ontvanger ook begrijpen dat een deel aan jou ligt.

Stukje conflictheorie > De sleutel om kalm te blijven bij personen die in jouw ogen vervelend/irritant/geniepig zijn is als volgt. Feitelijk gaan ze over een grens, maar jij reageert erop. Dit noemen we het landmijn-effect. De landmijn is de ontvanger. Die gaat af als er iemand op stapt (lees: iets irritants doet). Het is zaak om je eigen landmijn te de-activeren.
Politie-agenten worden hier bijvoorbeeld uitermate goed op getraind: niet meegaan in de emotie van de ander, maar er boven of buiten staan ook al krijg je een lading bagger over je heen.

Heeft helemaal niks met crypto te maken, maar is wel een inzicht wat je verdraaid goed helpt om in bepaalde situaties afstand te nemen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HmtnGASTJtbyFbdPlj4j5FjM998=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/w7hZ7wcRvNwGgX6xqdyiTamU.gif?f=user_large

In ander nieuws: https://tweakers.net/nieu...ng-bij-overboekingen.html

Be your own bank!

[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 12-12-2024 10:17 ]

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:09:
[...]

150k 10 procent
200k 10 procent
250k 10 procent

Rest hodl.
Dat zijn flinke tussenpozen :o Na 250K was ik gestopt/HODL.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j6EDGzxixvZ8QXisfksuOoUGdLs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/m2Qeq2J2TPrNxE4ZED9zkMaj.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:13:
[...]

Het is inderdaad waarschijnlijk het verstandigst om jezelf te deactiveren en afstand te nemen. Maar dat had ik dus al een aantal keer gedaan. Voor mij is dat ook een deel opkroppen en dan wordt de volgende landmijn wat zwaarder dan de eerdere die ik gedeactiveerd heb, om maar in dat voorbeeld te blijven.

Dus behalve deactiveren en afstand nemen is zo nu en dan daarop terugkomen en het wel uitspreken (op een rustige manier) denk ik wel zo verstandig. Voor mijzelf in ieder geval.

Mooi, we zijn nu in een zelfhulp/psychologie topic verzeild geraakt :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:40
[...]

[Afbeelding]
De grootste les voor jou is toch wel dat op de een of andere manier moet proberen je emoties af te stompen. Dit gaat vanzelf als je wat langer hier mee bezig bent, maar toch. Helemaal als je in shitcoins zit. Accepteer dat je in 2 weken tijd 50% kan inleveren.
dat ik weer zo dom was geweest om maar te blijven holden
Je hebt dit nu een paar keer benoemd. Je gaat nooit de markt op deze manier kunnen timen. Accepteer dit. Accepteer ook dat je bijna alle pumps gaat missen. Train jezelf om geduld te hebben en je niet gek te laten maken.

Dan, je kiest voor SUI. Dat is voorlopig een goede zet geweest. Gefeliciteerd. Ik zou wel gewoon winst nemen nu. SUI is gewoon een behoorlijk bewegelijke shitcoin. Met de hoeveelheid emotie jij hebt bij deze dingen lijkt me zo'n volatiel ding niet het meest verstandige keuze

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:19:
[...]

Dan, je kiest voor SUI. Dat is voorlopig een goede zet geweest. Gefeliciteerd. Ik zou wel gewoon winst nemen nu. SUI is gewoon een behoorlijk bewegelijke shitcoin. Met de hoeveelheid emotie jij hebt bij deze dingen lijkt me zo'n volatiel ding niet het meest verstandige keuze

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_VadhWlT9uLX8tYcDp0bxzoYLM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/g6kJ87jXEChPT0rcA2qLnfAM.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:19:
[...]

hahah nou idd. Ongekend dit forum!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-05 22:41

filthy rich

löp wa los

Sowieso Uberhaupt, die emoties, wat moet je ermee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrovWU5BpgxD1JChYenwBSLMkb0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hp5xaEbiiYpOoBFcNPpJ3l8d.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door filthy rich op 12-12-2024 10:22 ]

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GkmE_Ou_uLRlWwHs5knnruIs1pw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WXlxyKrgqW8rQhoKOPVCOxSK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:19:
[...]

Het is inderdaad waarschijnlijk het verstandigst om jezelf te deactiveren en afstand te nemen. Maar dat had ik dus al een aantal keer gedaan. Voor mij is dat ook een deel opkroppen en dan wordt de volgende landmijn wat zwaarder dan de eerdere die ik gedeactiveerd heb, om maar in dat voorbeeld te blijven.

Dus behalve deactiveren en afstand nemen is zo nu en dan daarop terugkomen en het wel uitspreken (op een rustige manier) denk ik wel zo verstandig. Voor mijzelf in ieder geval.

En toch flink ontopic want met zoveel gelul op een dag kom je er niet onderuit dat het regelmatig schuurt.

Ik ben iig blij dat het hier gedeeld is want ik kan me ook ongelovelijk ergeren aan het gedrag van anderen en dat ligt idd dan toch vooral aan je zelf.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:17
Ik dacht dat iedereen als bear-survivors zijnde emotioneel afgestompt was. Dit emotionele geraaskal valt mij vies tegen van jullie.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
Darrell schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:24:
[...]

En toch flink ontopic want met zoveel gelul op een dag kom je er niet onderuit dat het regelmatig schuurt.

Ik ben iig blij dat het hier gedeeld is want ik kan me ook ongelovelijk irriteren aan het gedrag van anderen en dat ligt idd dan toch vooral aan je zelf.
het is ergeren. Je ergert je aan iets of iets irriteert je. Zoals, ik erger mij aan taapuristen. Of taalpuristen irriteren mij.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Ray_ naast de koers zal het wel een generatie dingetje zijn...

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9Yh4Wrj/img-1-1728013231891.webp

* sh4d0wman schenkt nog even bij...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 10:15
Ray_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:24:
Ik dacht dat iedereen als bear-survivors zijnde emotioneel afgestompt was. Dit emotionele geraaskal valt mij vies tegen van jullie.
Een bull is emotioneel veel zwaarder..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
sh4d0wman schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:27:

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTXY0LxYLVnm2XsFdiQn8R3crJQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ckBPLI3fkqv8itgWmUP1zxGI.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:26:
[...]

het is ergeren. Je ergert je aan iets of iets irriteert je. Zoals, ik erger mij aan taapuristen. Of taalpuristen irriteren mij.
Eens, dit kan echt niet. Heb het aangepast.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5DUN1g7TGGhpIbFTEI60NparEg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/IdqkhVkewOzSILcJCr3p2E6J.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:17

[Afbeelding]

Hee, dit lijkt wel mijn werkomgeving. Dan heeft zo'n gen-z'er weer iets hips gezien op TikTok wat voor de oude zeurende boomer gesneden koek blijkt te zijn en over stom taalgebruik begint te mijmeren.

Ik ben trouwens die boomer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steady
Ray_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:24:
Zoiets dacht ik ook. Bijna alles staat dik in het groen, bijna overal mooie candles, dikke +37% op de BTC november monthly. Maar toch raakt een dipje sommigen meer dan ik had verwacht. Zoom uit en zet die emoties uit zoals een echte kerel 8)7

@FrambozenTaart we hebben snel wat memes nodig om de boel op te vrolijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zoveel emotie... Ik denk dat ik maar wat shitcoins ga kopen.

En Kol reageert niet op onze 5miljoenmiljard tags :(

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/wEBFegYRQfYAAAAM/dont-think.gif

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQYdDn9mOMdH98QRAevij5KmofU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/64aZPhNIS4a4QFc62DaS9VOI.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Darrell schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:29:
[...]

Eens, dit kan echt niet. Heb het aangepast.
Het is ook ongelofelijk en niet ongelovelijk.
Ban voor jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:36:
[...]

Het is ook ongelofelijk en niet ongelovelijk.
Ban voor jou.
of ongelooflijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Deman23 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:27:
[...]

Een bull is emotioneel veel zwaarder..
jep 2000% waar. In de bear heb je amper onzekerheid. Alles is toch ZERO. Duidelijker word het niet. DCA vol gas, post hier wat zure maxi meuk en gaan met die banaan.

Bull is lastiger omdat meeste mensen (incl mezelf) veel te greedy zijn en niet verkopen (of te weinig). En die greed en fomo houd je hele dagen/ weken in bedwang.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ongelofeloos

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:33:
[...]

Dus je hebt winst genomen op Verus?
Auch :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RG_N87-zJKnkN1cTRAslkNFBsGM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/2GsSWGXf3ZmAxErbLBVvNVrx.gif?f=user_large

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:32

[Afbeelding]

Precies. Ik sla tegenwoordig alle moderne opvoedadviezen in de wind. Gewoon een lekkere 'ouderwetse' opvoeding.

En nee, niet op een fysieke manier..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
anti elppa schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:38:
[...]

jep 2000% waar. In de bear heb je amper onzekerheid. Alles is toch ZERO. Duidelijker word het niet. DCA vol gas, post hier wat zure maxi meuk en gaan met die banaan.

Bull is lastiger omdat meeste mensen (incl mezelf) veel te greedy zijn en niet verkopen (of te weinig). En die greed en fomo houd je hele dagen/ weken in bedwang.
Het helpt als je een duidelijk financieel doel hebt. Of het nou een traprenovatie betreft of een nieuwe Porsche.
Wat ook helpt is om je winsten over te boeken naar de gezamenlijke rekening. Dan moet je immers aan de vrouw verantwoorden als je er weer wat fiat uit wil trekken als de boel weer inzakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
De winsten die ik er nu uit haal, gaan deze bullrun niet meer terug in crypto.... dat is mijn mantra

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Moiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:42:
[...]

Het helpt als je een duidelijk financieel doel hebt. Of het nou een traprenovatie betreft of een nieuwe Porsche.
Wat ook helpt is om je winsten over te boeken naar de gezamenlijke rekening. Dan moet je immers aan de vrouw verantwoorden als je er weer wat fiat uit wil trekken als de boel weer inzakt.
ja doel helpt wel. Maar niet genoeg hier helaas. Heb nu vooral gewoon een plan, dca out, en dat werkt wel. Eerst 2 TP's zijn al geweest. TP 3 zal ook over paar weekjes wel ingaan.

Oh en de vrouw weet exact hoe of wat er op de trezors staat. We zijn ooit in 2013 samen ook ingestapt, en hebben het heel vaak over trades, pf waarde enz. Wel blij mee ook, als ik soms dat gezeur lees wat anderen hebben mbt crypto en partner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Moiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:45:
De winsten die ik er nu uit haal, gaan deze bullrun niet meer terug in crypto.... dat is mijn mantra
same here

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:00
[...]

[Afbeelding]
Heb je ook nog een zooitje loten van de postcodeloterij die je niet op durft te zeggen? Want je zal net zien dat die dikke vette prijs erop valt de maand nadat je opgezegd hebt. >:)

Wellicht had je beter je geld in btc kunnen beleggen, altcoins kunnen gigantisch opleveren of helemaal niets meer opleveren.
Mijn bescheiden pf aan altcoins daalde deze zomer met 40% tov aankoop, en staan inmiddels op +60% tov aankoop.
Doel was een nieuwe versterker, daar kom ik bij in de buurt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:33:
[...]

Dus je hebt winst genomen op Verus?
Uiteraard. Zit erin sinds 5 cent dus zou maar raar zijn om niets te 'cashen'.

Ik heb al winst genomen op Verus, BTC, ETH en SUI :)
Overigens nog meer dan genoeg over voor het ritje naar de maan.

Maar ja, deze bull is voor mij al meer dan geslaagd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
anti elppa schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:47:
[...]

ja doel helpt wel. Maar niet genoeg hier helaas. Heb nu vooral gewoon een plan, dca out, en dat werkt wel. Eerst 2 TP's zijn al geweest. TP 3 zal ook over paar weekjes wel ingaan.

Oh en de vrouw weet exact hoe of wat er op de trezors staat. We zijn ooit in 2013 samen ook ingestapt, en hebben het heel vaak over trades, pf waarde enz. Wel blij mee ook, als ik soms dat gezeur lees wat anderen hebben mbt crypto en partner
Exact. Ik trek er winst uit op groene dagen. Daarvan gaat een gedeelte in fiat. Een ander gedeelte laat ik staan voor de onvermijdelijke dump die weer volgt. Buying the dip.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]
Voor de meeste vrouwen werkt dat niet. Die hebben na het zien van geld maar één emotie:
Afbeeldingslocatie: https://freedesignfile.com/upload/2017/06/Exciting-shopping-woman-Stock-Photo.jpg

Logisch dus dat wanneer je iets wilt opbouwen je dit beter voor jezelf kan houden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Stokstaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:41:
[...]

Precies. Ik sla tegenwoordig alle moderne opvoedadviezen in de wind. Gewoon een lekkere 'ouderwetse' opvoeding.

En nee, niet op een fysieke manier..

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Steady
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9dickc.jpg

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzAXET9UxDSuJYpwyftWnVRh5IE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uyzBvLB9KRF2M0ZorTzJcTlh.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deman23
[...]

Greed is a hell of a drug..

Ja, je zou denken je geld door het putje zien gaan veel zwaarder zou zijn, maar meer winst mis lopen is blijkbaar veel erger. Vreemd hoe het menselijk brein werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05 15:30
Welke dump? Heb ik iets gemist?

*Kraakt weer een schulty open*

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tijd om af te schalen. Het is donderdag :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Ik overweeg niet op basis van bedragen te gaan uitstappen maar puur op gezette momenten. Dus bijvoorbeeld, zomer '25 beginnen tot aan het najaar met elke week een aantal % van de munten te verpatsen. Ergens vind ik het namelijk ongelofelijk lastig om bedragen te bedenken waarbij ik zou willen uitcashen en is het plan sowieso om met de fiat die ik eruit haal in de bear weer DCA in te gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online

[Afbeelding]

Ik ben altijd kwijt tot welke generatie ik hoor, maar blijkbaar mag ik drinken. Kan het al? Het is 11 uur .. jawel .. plop!

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:59:
[...]

Ik overweeg niet op basis van bedragen te gaan uitstappen maar puur op gezette momenten. Dus bijvoorbeeld, zomer '25 beginnen tot aan het najaar met elke week een aantal % van de munten te verpatsen. Ergens vind ik het namelijk ongelofelijk lastig om bedragen te bedenken waarbij ik zou willen uitcashen en is het plan sowieso om met de fiat die ik eruit haal in de bear weer DCA in te gaan doen.
ja zo iets wilde ik vorige run doen, maar issue toen was dat de "top" in het voorjaar was en ik die dus volledig gemist had. Daarna kwam er nog een topje, en was ik helemaal in de war. Ik merk gewoon dat ik verkopen echt extreem moeilijk vind.
Daarom dan nu maar een dca out plan. En ja dat gaat me zeker hoop rendamenten kosten tov iemand die dichter bij de top een dikke sell doet. Maar ik neem het nu voor lief. Ik weet gewoon dat ik me pas echt kut zou voelen als ik de 4e keer een bear in rol zonder een deel verkocht te hebben (vorige run, paar kleine flufjes verkocht).
Maar wat ik al eerder schreef, ik zal nooit alles verkopen. Stel we gaan echt naar 250 tot 300k, dan zal het ongeveer de helft zijn.
Mocht er echt iets idioots gebeuren en we gaan naar 400k, dan ga ik echt nog wel deel verkopen. Maar kans dat we dat deze cycle gaan halen is erg klein.

• Eusebius
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:53:
[...]

Voor de meeste vrouwen werkt dat niet. Die hebben na het zien van geld maar één emotie:
[Afbeelding]

Logisch dus dat wanneer je iets wilt opbouwen je dit beter voor jezelf kan houden
Oh ja, of het iets subtielere '.. maar de kinderen hebben ook weer nieuwe kleren nodig' Gloeiende frituurpan nog aan toe, alsof die kinderen doorgroeien? Ik wil een CNC-machine :(

==
hoi

• Eusebius
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:05:
[...]

ja zo iets wilde ik vorige run doen, maar issue toen was dat de "top" in het voorjaar was en ik die dus volledig gemist had. Daarna kwam er nog een topje, en was ik helemaal in de war. Ik merk gewoon dat ik verkopen echt extreem moeilijk vind.
Daarom dan nu maar een dca out plan. En ja dat gaat me zeker hoop rendamenten kosten tov iemand die dichter bij de top een dikke sell doet. Maar ik neem het nu voor lief. Ik weet gewoon dat ik me pas echt kut zou voelen als ik de 4e keer een bear in rol zonder een deel verkocht te hebben (vorige run, paar kleine flufjes verkocht).
Maar wat ik al eerder schreef, ik zal nooit alles verkopen. Stel we gaan echt naar 250 tot 300k, dan zal het ongeveer de helft zijn.
Mocht er echt iets idioots gebeuren en we gaan naar 400k, dan ga ik echt nog wel deel verkopen. Maar kans dat we dat deze cycle gaan halen is erg klein.
Welke verhouding houd je aan? 1/3 omhoog verkopen, 1/3 traden/zo hoog mogelijk, 1/3 hodl'en?

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:05:
[...]

Hm ja, daar heb je ook een punt. Maar dan is het nog zo moeilijk om TP's te bepalen..

En ik verkoop ook zeker nooit alles, dat is sowieso geen optie :)

• anti elppa
Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:07:
[...]

Welke verhouding houd je aan? 1/3 omhoog verkopen, 1/3 traden/zo hoog mogelijk, 1/3 hodl'en?
ja is iets van 30% DCA omhoog verkopen, dan nog 20% top proberen te timen, en dan 5% leverage traden en daarmee proberen PF is sats zo stabiel mogelijk te houden :P, en dan 45% hodl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nubtrix
[...]

Dit. Bear is zoveel simpeler. Ik voel ook die greed.

Ik merk wel dat ik echt veranderd ben, heb al mooie stukken verkocht. Dit gaat niet meer mis.
Stoppen met gemiste winsten als verlies aan te zien, helpt ook wel. Winst blijft winst.

Vorige bull was het echt nog alles of niets. En uiteindelijk draaide het uit op niets. Bull daarvoor net hetzelfde. 3de keer, goede keer :)

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 21:34
Nubtrix schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:14:
[...]

Ik merk wel dat ik echt veranderd ben, heb al mooie stukken verkocht. Dit gaat niet meer mis.
Stoppen met gemiste winsten als verlies aan te zien, helpt ook wel. Winst blijft winst.

Vorige bull was het echt nog alles of niets. En uiteindelijk draaide het uit op niets. Bull daarvoor net hetzelfde. 3de keer, goede keer :)
Idd. Als je PF ineens een 6x doet in 2 maanden dan wordt ik wel wat onrustig. Had vorige run nog een hoop hodl troep (AVAX, MATIC==POL NU, ADA, KDA etc..) en wat spul op Kucoin en nu op Bitvavo. Was allemaal winst, maar met die dikke damperino's heb ik het maar laten staan allemaal. Maar dat is bij elkaar echt een leuk bedrag inmiddels. Heb een derde eruit getrokken en de rest is hodl of voor het traden op spot.

Toevallig nog klein bedragje a 200usdt op BSC staan en in leverage geduwt op MEXC 3 dagen geleden. Natuurlijk meteen weer rekterino en net niet op de SL (SOL).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Nubtrix schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:14:
[...]

Dit vind ik dus lastig. Ik sta met een flufje XRP 40% in de plus (PF vooral BTC) Maar XRP zou nog kunnen stijgen .. verkoop ik wel? Verkoop ik niet? Terwijl je in het dagelijks leven 40% gewoon erg mooi meegenomen vindt. FOMO is een b*tch.

==
hoi

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-05 18:25
Kom je die bij ons in het prachtige Roeselare kopen :)B :)B

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-05 18:25
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:19:
[...]

De grootste les voor jou is toch wel dat op de een of andere manier moet proberen je emoties af te stompen. Dit gaat vanzelf als je wat langer hier mee bezig bent, maar toch. Helemaal als je in shitcoins zit. Accepteer dat je in 2 weken tijd 50% kan inleveren.

[...]

Je hebt dit nu een paar keer benoemd. Je gaat nooit de markt op deze manier kunnen timen. Accepteer dit. Accepteer ook dat je bijna alle pumps gaat missen. Train jezelf om geduld te hebben en je niet gek te laten maken.

Zeker als je dit in je achterhoofd houdt:
https://www.tradingview.c...etback-for-solana-killer/

Maar daar is @bsmpower zeker en vast al van op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:24:
[...]

Dit vind ik dus lastig. Ik sta met een flufje XRP 40% in de plus (PF vooral BTC) Maar XRP zou nog kunnen stijgen .. verkoop ik wel? Verkoop ik niet? Terwijl je in het dagelijks leven 40% gewoon erg mooi meegenomen vindt. FOMO is een b*tch.
Met XRP wacht ik tot er dubbele cijfers verschijnen.
Maar uitkijken dat je geen bagholder wordt van die meuk.

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:23
Aanname (1): BTC zien we nooit meer onder de 60k.

Aanname (2): er is een "gold rush" gaande vanuit (minimaal) institutionele beleggers en bedrijven die niet (snel) verkopen, de BTC raakt op (als gedeelte long term holders retail heeft verkocht). Er komt dus nog een grote bull run de komende periode.

Strategie: met 20% uitstappen om mijn GAK naar nul te krijgen op een prijspunt (helaas) ver weg. Dit gaat natuurlijk wel naar aandelen dan. Die 80% gaat als overtuiging correct is nooit meer verkocht worden.

Gevolg bij succes: partner gerust stellen met feit dat de investering in fiat is terugverdiend (terwijl 80% nog in de volatiele BTC zit). Belangrijker: we komen (met andere beleggingen) heel dicht bij FO.

Tot die tijd: HODL.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Steady schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:31:
[...]

@FrambozenTaart we hebben snel wat memes nodig om de boel op te vrolijken.
Sorry, maar een kooigevecht tot de dood is de enige oplossing hier.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Nubtrix
Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:24:
[...]

Op 40% verkopen doe ik ook niet snel :p

Sui entry rond 1$
BTC rond 60k en dat waren dan voornamelijk gecashte winsten uit Verus. Tot 3 maand geleden had ik helemaal geen BTC.
ETH gemiddelde entry rond de 2300$

Dat zijn zware bags en die dienen dus afgeroomd te worden.

Mijn 'kleinere' bags (< 1,5% van de portfolio) heb ik nog niets van gecasht en staan toch ook allemaal minstens x3 :) Het is iets mentaal.

Ik sta nu in de positie waarvan ik vorig jaar nog had gezegd dat ik dan 100% zou uitstappen. Eigenlijk staan we zelfs 3x hoger dan mijn vooropgestelde doel en guess what... Greed. 100% cashen doe ik toch nooit waarschijnlijk. Zit nu op 30% cash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Moiety schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:30:
[...]

Met XRP wacht ik tot er dubbele cijfers verschijnen.
Maar uitkijken dat je geen bagholder wordt van die meuk.
Het advies is dus aanhouden voor de winst en verkopen omdat je anders bagholder wordt :+

Is er al een muntje 'Schrödingers kat'? Die gaat tegelijkertijd omhoog en omlaag. Een quantumcomputingmuntje.

==
hoi

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-05 06:42
let op als je via coinbase crypto verkoopt voor euro en naar ing stuurt. euro stond er pas na 18 uur op ing. storing ing en coinbase

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Eusebius schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:45:
[...]

Het advies is dus aanhouden voor de winst en verkopen omdat je anders bagholder wordt :+

Is er al een muntje 'Schrödingers kat'? Die gaat tegelijkertijd omhoog en omlaag. Een quantumcomputingmuntje.
Of een coin waarvan je niet weet of die gemined is of niet totdat die in een transactie gebruikt wordt.

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 21:34
dudescool schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:50:
let op als je via coinbase crypto verkoopt voor euro en naar ing stuurt. euro stond er pas na 18 uur op ing. storing ing en coinbase
Is dat zo raar dan? Bij Bitvavo durut het soms een dag of 3. Soms bijna instant, meestal de wat kleinere bedragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-05 06:42
Via coinbase was het geld normaal gesproken binnen 10 minuten op ing gestort, gisteren 18 uur. Dus dat vind ik een trendbreuk.

• Deman23
dudescool schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:06:
Via coinbase was het geld normaal gesproken binnen 10 minuten op ing gestort, gisteren 18 uur. Dus dat vind ik een trendbreuk.
Kan een keer gebeuren toch, lig ik niet zo wakker van.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

Iets wat tegelijkertijd omhoog en omlaag gaat is stabiel, en daarmee is USDT of een andere stable de munt die je zoekt.

Echter is niets wat het lijkt, want door inflatie verlies je koopkracht over je stabiele balans. Dit kun je weer oplossen door te staken, echter geeft dat weer het risico van exchange exposure.

Stake je teveel en kom je boven de grens van vermogenbelasting, roomt de staat dit weer voor je af.

Succesvol zou betekenen dat je vermogen sneller groeit dan inflatie en sneller groeit dan de staat het af kan romen. Dat betekent dus eigenlijk dat je vermogen constant moet groeien. Maak je de verkeerde keuzes, dan ga je achteruit. We noemen dit de rat race.

Het lijkt daarmee wel of het leven ontworpen is om uiteindelijk alles kwijt te raken. En dat klopt natuurlijk ook wel, want de dood is je enige garantie.

Dusja. Omhoog, omlaag, winnen, verliezen... Uiteindelijk is het allemaal irrelevant op het grotere plaatje. Wat je ook doet, het leidt allemaal tot je dood.

Mijn tip is dan ook om op een (goedkope) stoel te gaan zitten in een lege kamer, wachten op de dood die onvermijdelijk komt.

Je ervaart op deze manier niets. Geen stress en verdriet, geen voldoening en geluk.

Je mist hiermee de mooie dingen, maar ook de vervelende dingen. Dus je krijgt een hele gezonde balans in het leven.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Precies. hetzelfde geldt voor je vrouw/vriendin. Aanhouden zolang je er nog mee kunt pronken, maar wegdoen voordat je een bagholder wordt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ehBNdngb0iU8PRpeE9zrlKsmq0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/J9YeiZj3psF2nVaDsLyTkjKz.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ethereum strong.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:38
TakutoRadiance schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:04:
Al die TP's die ik langs zie komen, gaan die naar stables? Of gaan ze naar alts? Of gaan ze wellicht naar andere alts (indien de TP's al op alts waren)? (ik laat hier bewust fiat weg)
Naar de vrouw…

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
FrambozenTaart schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:13:
[...]

Iets wat tegelijkertijd omhoog en omlaag gaat is stabiel, en daarmee is USDT of een andere stable de munt die je zoekt.

Echter is niets wat het lijkt, want door inflatie verlies je koopkracht over je stabiele balans. Dit kun je weer oplossen door te staken, echter geeft dat weer het risico van exchange exposure.

Stake je teveel en kom je boven de grens van vermogenbelasting, roomt de staat dit weer voor je af.

Succesvol zou betekenen dat je vermogen sneller groeit dan inflatie en sneller groeit dan de staat het af kan romen. Dat betekent dus eigenlijk dat je vermogen constant moet groeien. Maak je de verkeerde keuzes, dan ga je achteruit. We noemen dit de rat race.

Het lijkt daarmee wel of het leven ontworpen is om uiteindelijk alles kwijt te raken. En dat klopt natuurlijk ook wel, want de dood is je enige garantie.

Dusja. Omhoog, omlaag, winnen, verliezen... Uiteindelijk is het allemaal irrelevant op het grotere plaatje. Wat je ook doet, het leidt allemaal tot je dood.

Mijn tip is dan ook om op een (goedkope) stoel te gaan zitten in een lege kamer, wachten op de dood die onvermijdelijk komt.

Je ervaart op deze manier niets. Geen stress en verdriet, geen voldoening en geluk.

Je mist hiermee de mooie dingen, maar ook de vervelende dingen. Dus je krijgt een hele gezonde balans in het leven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1lnhd1aRCh9wDHjdA8q17qYqeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKZozWOc5GpH1mAee3Z3VACp.jpg?f=fotoalbum_large

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:53
dudescool schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:50:
Mij lukken transacties al helemaal niet vanaf coinbase. Heb alles via ADA versluisd. Weg daar

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:58
Bullflagje aan het ontwikkelen? }:O

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
PHPResource schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:22:
[...]

Mij lukken transacties al helemaal niet vanaf coinbase. Heb alles via ADA versluisd. Weg daar
Ik heb daar wel wat staan, dacht dat dat wel redelijk betrouwbaar was. Maar heb nog nooit wat terug laten storten naar rekening. Wel goed om te weten welke het meest snel en meest betrouwbaar gaat. Wat gebruik je nu>

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2gy-a4jy6rk4Bw2BOsXydwS_U_w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QJ2qYVPSPYE3FdFVGb4YQT0Y.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 67 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!