Even SC bijgelezen. Hele discussie over hoe we ons netjes moeten gedragen enzo.Bao_mi1 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:34:
[...]
Nu je het zegt zie ik inderdaad eerdere mislukte inlogpogingen, ook gedaan vanuit allerlei exotische oorden. Alleen pas nadat ik het mailaccount zelf weer ben gaan gebruike gisteren en dus op FTX heb ingelogd, komen de meldingen als 'suspicious login attempts.'
Goede tip o. De mailaddrese die ik gebruik na te gaan. Mailadressen die te oud zijn en ik inderdaad op bepaalde schimmige plekken gebruikt heb gooi ik er uit, en dan maak ik nieuwe adressen die ik nergens anders voor ga gebruiken dan specifieke exchanges.
En dan komt lurker @Bao_mi1 als newbie met een goede vraag en wordt zo te zien serieus geholpen. Nou zeg, dat is toch een mooi bewijs dat het kan?
In de vorige bull run dacht ik ook te laat te zijn & te weinig te weten. Daarom veel meegelezen en hier en daar vragen gesteld. Tja, af en toe is het inderdaad terecht DYOR. Maar als je een term als DCA steeds voorbij ziet komen, snap je dat je van de strategie buy high, sell low moet afstappen.
Dus heren (en dame), we can do it. Make the SC great again.
==
hoi