[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 256 Laatste
Acties:
  • 861.788 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:34:
[...]

Nu je het zegt zie ik inderdaad eerdere mislukte inlogpogingen, ook gedaan vanuit allerlei exotische oorden. Alleen pas nadat ik het mailaccount zelf weer ben gaan gebruike gisteren en dus op FTX heb ingelogd, komen de meldingen als 'suspicious login attempts.'

Goede tip o. De mailaddrese die ik gebruik na te gaan. Mailadressen die te oud zijn en ik inderdaad op bepaalde schimmige plekken gebruikt heb gooi ik er uit, en dan maak ik nieuwe adressen die ik nergens anders voor ga gebruiken dan specifieke exchanges.
Even SC bijgelezen. Hele discussie over hoe we ons netjes moeten gedragen enzo.
En dan komt lurker @Bao_mi1 als newbie met een goede vraag en wordt zo te zien serieus geholpen. Nou zeg, dat is toch een mooi bewijs dat het kan? d:)b

In de vorige bull run dacht ik ook te laat te zijn & te weinig te weten. Daarom veel meegelezen en hier en daar vragen gesteld. Tja, af en toe is het inderdaad terecht DYOR. Maar als je een term als DCA steeds voorbij ziet komen, snap je dat je van de strategie buy high, sell low moet afstappen.

Dus heren (en dame), we can do it. Make the SC great again.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:54:
Lurker hier. En nee, ik heet geen henk

Ik had een account bij Huobi, waar ik een of andere shitcoin had staan. Nu zie ik dat Huobi HTX is geworden. Daar heb ik dus ingelogd met een oud emailadres dat ik voor Huobi gebruikte, maar nadat ik dat gedaan heb zie ik allemaal vage inlogpogingen in de email inbox van dat adres. Uit Brazilië, Myanmar, Vietnam en weet ik veel waar allemaal.

Dus ik neem aan dat die vage inlogpogingen komen doordat ik voor het eerst op HTX heb ingelogd. Kan dat? En kan ik die inlogpogingen verder gewoon negeren? En is HTX überhaupt een veilige exchange of is het niet veel soeps?
Ken HTX niet. Is dat een valide partij?
Heb je daar je mailadres gewisseld en 2FA aangezet?

==
hoi

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
DonJunior schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:17:
[...]

Zeker en heb er ook diverse een thumbs up gegeven.

@zwembroek ik snap dit dus niet. Er wordt een vraag gesteld waarom mensen niet willen instappen in crypto. Ik antwoord daarop met mijn observaties van o.a. dit topic en reacties van diverse crypto-minded mensen om mij heen.
Vervolgens gaat men mij als persoon doorlichten, mijn posts erbij halen (die niet relevant zijn tot de vraagstelling) quotes uit verband trekken en aannames doen die niet eens terecht zijn. Nu ben ik de gebeten hond en krijg ik zulke plaatjes om mijn oren.
Ik zou er weinig waarde aan hechten.

Dit topic is verworden tot compleet irrelevant als feitelijk onderbouwde informatiebron, ongelooflijk nutteloos en nodeloos kwetsend. Hier hangen de wappies, de lasereyed nuttelozen der maatschappij, de vleesgeworden resultaten van polarisatie en populistische verrechtsing, de zelfverrijkers en moraal afgestompten. Maar daardoor wel een topic met enorm hoge entertainment waarde.

De slowchat zal met de tijd ook wel eens dichtgegooid worden door hogere hand, tenzij Tweakers echt nog wat afroomt met ad views en eventueel clicks op het forum.

Tot die tijd gewoon lekker genieten van de sfeer, of wegblijven.

Tis niet zo moeilijk.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:58
Paar weken geleden met mn stomme kop Floki tokens via verkeerde chain verstuurd naar Bitvavo om te verkopen. Ooit geswapped via pancakeswap, dus op BNB chain. Maar verstuurd naar een ERC20 adres.

@zwembroek gaf toen als tip toch even met support contact op te nemen.
zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 00:09:
[...]

Even met de support contact opnemen morgen. Misschien heb je geluk.
Nu duurde het eventjes vanwege grote drukte bij die exchange, maar kreeg toch te horen dat het mogelijk was, mits ik 50 euro stortte als onkostenvergoeding (wat ik niet meer dan terecht vind, want eigen user error).

En vandaag netjes op mn Bitvavo account de floki tokens bijgeschreven gekregen! Nu toch bijna 800 eu waard.
Helemaal blij dus, geeft ook vertrouwen in een NL exchange!

Vond het de moeite waard om even te delen, voor als iemand anders nog een keer een soortgelijke fout maakt, het kan dus gefixed worden als je een beetje geluk hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:26
Staat naar mijn mening best een aardig crypto artikel op de fp, komt niet vaak voor.

Zo kom ik er nu achter dat CAPS(SI Computers) directe Bitcoin betalingen accepteerd. Ik ben van plan om een nieuwe videokaart aan te schaffen in Q1 2025, misschien maar eens proberen in Bitcoin te betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 08-12-2024 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
FrambozenTaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:25:
[...]

Dit topic is verworden tot compleet irrelevant als feitelijk onderbouwde informatiebron, ongelooflijk nutteloos en nodeloos kwetsend. Hier hangen de wappies, de lasereyed nuttelozen der maatschappij, de vleesgeworden resultaten van polarisatie en populistische verrechtsing, de zelfverrijkers en moraal afgestompten. Maar daardoor wel een topic met enorm hoge entertainment waarde.

De slowchat zal met de tijd ook wel eens dichtgegooid worden door hogere hand, tenzij Tweakers echt nog wat afroomt met ad views en eventueel clicks op het forum.

Tis niet zo moeilijk.
hoho, uitzondering @zwembroek , zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:27
DarkShadow schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:25:
Paar weken geleden met mn stomme kop Floki tokens via verkeerde chain verstuurd naar Bitvavo om te verkopen. Ooit geswapped via pancakeswap, dus op BNB chain. Maar verstuurd naar een ERC20 adres.

@zwembroek gaf toen als tip toch even met support contact op te nemen.

[...]

Nu duurde het eventjes vanwege grote drukte bij die exchange, maar kreeg toch te horen dat het mogelijk was, mits ik 50 euro stortte als onkostenvergoeding (wat ik niet meer dan terecht vind, want eigen user error).

En vandaag netjes op mn Bitvavo account de floki tokens bijgeschreven gekregen! Nu toch bijna 800 eu waard.
Helemaal blij dus, geeft ook vertrouwen in een NL exchange!

Vond het de moeite waard om even te delen, voor als iemand anders nog een keer een soortgelijke fout maakt, het kan dus gefixed worden als je een beetje geluk hebt.
Nice! Kost wat, maar dan heb je ook wat.

[ Voor 4% gewijzigd door reshi op 08-12-2024 14:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05:29
souljah1h schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:51:
Maar weer een biertje openen, het is weer 100k.
Vieren met champagne :) Hier nog 6 flessen staan dus het moet niet te veel schommelen. O-)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:32
FrambozenTaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 08:29:
[...]

Er werd laatst op een verjaardag tegen mij gezegd: 'Jaapie, jij hebt een drankprobleem.'

Altijd van die mensen die nergens voor openstaan.

Klopt ook helemaal niks van, zolang er drank is heb ik helemaal geen probleem.
Sinds ik weet dat je niet in problemen moet denken, maar in kansen, heb ik een drank kans.

Maktub

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Nopheros schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:26:
Staat naar mijn mening best een aardig crypto artikel op de fp, komt niet vaak voor.

Zo kom ik er nu achter dat CAPS(SI Computers) directe Bitcoin betalingen accepteerd. Ik ben van plan om een nieuwe videokaart aan te schaffen in Q1 2025, misschien maar eens proberen in Bitcoin te betalen.
Gewaagd. Dat wordt in 2030 de duurste videokaart die deze wereld ooit heeft gezien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
FrambozenTaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:25:
[...]

Tis niet zo moeilijk.
Maar linkse meisjes houden van rechtse praatjes.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:26
FrambozenTaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:33:
[...]

Gewaagd. Dat wordt in 2030 de duurste videokaart die deze wereld ooit heeft gezien.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@souljah1h ha, had dat biertje maar in BTC gedrukt. Dan was het volgende run toch zeker een rolcontainer geworden :9B

Mijn grijze MS key, aangeschaft met sats, is inmiddels ook wel iets duurder uitgevallen dan een echte licentie :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15:42
[...]

Je bent mij vergeten ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

John245 schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:30:
[...]

Vieren met champagne :) Hier nog 6 flessen staan dus het moet niet te veel schommelen. O-)
Die moet je ook wel in 1x leegdrinken toch :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

sh4d0wman schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:35:
@souljah1h ha, had dat biertje maar in BTC gedrukt. Dan was het volgende run toch zeker een rolcontainer geworden :9B

Mijn grijze MS key, aangeschaft met sats, is inmiddels ook wel iets duurder uitgevallen dan een echte licentie :+
Ik heb een bier adventskalender van de Sint gekregen, heb nog wat in te halen :+

Heb mijn hypotheek vorige run afgelost, was nu ook een mooi ander huis geweest. Maar woon hier nu gratis en prima, geeft veel rust.

[ Voor 13% gewijzigd door souljah1h op 08-12-2024 14:38 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

@zwembroek ik snap dit dus niet. Er wordt een vraag gesteld waarom mensen niet willen instappen in crypto. Ik antwoord daarop met mijn observaties van o.a. dit topic en reacties van diverse crypto-minded mensen om mij heen.
Vervolgens gaat men mij als persoon doorlichten, mijn posts erbij halen (die niet relevant zijn tot de vraagstelling) quotes uit verband trekken en aannames doen die niet eens terecht zijn. Nu ben ik de gebeten hond en krijg ik zulke plaatjes om mijn oren.
Omdat ik een wappie ben, de lasereyed nutteloze der maatschappij, het vleesgeworden resultaat van polarisatie en populistische verrechtsing, de zelfverrijker en moraal afgestompte. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
tomtom901 schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:21:
[...]

Native segwit is volgens mij de geldende standaard
Tnx. Had ook wat verder moeten kijken op Google dan mijn neus lang is, dan lag het antwoord voor de hand. ;)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:18
DonJunior schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:49:
[...]

...aannames doen en mensen uitmaken voor troll.

Bedankt voor het bevestigen van mijn observatie van gedrag in dit topic.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZWZ7Ard-rAMcNpHY__IbfrPieBg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/By68WNt8i5fHTvkqWTAQhrOD.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
Er is al veel gezegd over de mores in deze slow chat.

Feit is dat een beetje tegencultuur, branie en memes bij crypto horen. Dat is op X en Telegram niet anders.
Andersom horen sommige andere topics op Tweakers bloedserieus te zijn. Zoals een topic over indexbeleggen.

Het zou onze eigen portfolio's inderdaad heel goed doen als we on topic zouden blijven. Als we nieuwe instroom zinnige en zinvolle feedback zouden geven.
Maar branie en memes zijn te lekker, dat gevoel om ‘met de vrienden’ een beetje te rellen.

* PS: Is de discussie niet langs elkaar heen aan het gaan?
We begonnen met de vraag waarom sommige mensen maar niet durven en zullen instappen - zoals het voorbeeld op Taro’s avondje uit. Maar dit is daarna (te) snel gekoppeld aan de instapdrempel hier, op het forum?

M.i. twee verschillende dingen.

In mijn ervaring is iedere crypto enthousiast offline méér dan bereid om anderen op weg te helpen. Zurigheid ontstaat pas wanneer je investeert in een ander en die daar consequent niks mee doet - of niet eens wíl doorpakken.

Dat we online niet toegankelijk zijn heeft volgens mij (dus) een andere oorzaak (tegencultuur, branie, memes, …).

Maktub

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:39:
[...]

Omdat ik een wappie ben, de lasereyed nutteloze der maatschappij, het vleesgeworden resultaat van polarisatie en populistische verrechtsing, de zelfverrijker en moraal afgestompte. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZR3VfBX4hgwA3aWaLLB_5lQ3jTc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qYkc745SUvdkfBfxAcczh6yU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
souljah1h schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:36:
[...]

Die moet je ook wel in 1x leegdrinken toch :P
Ja die moet wel in 1 keer leeg.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:10
Dat zijn @zwembroek en @anti elppa toen ze vol
in hemule stapten :+ ik heb het plaatje niet bij de hand maar zal vast wel iemand kunnen posten

[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 08-12-2024 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Laatst online: 16:07
PHPResource schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:12:
Jongens pls, stop gewoon met die gure drek memecoins voor die paar grijpstuivers. Echt de uren die je erin stopt is waardevoller hoor. Just my two sats
Hangt er maar net vanaf hoeveel kratjes je erin steekt,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Helaas dames, de bubbel is dan toch gebarsten...
Beleggingen in verfijnde Schotse whisky waren jaren zeer populair naast aandelen en vastgoed. Maar de waarde van flessen zeldzame single malt die op veilingen worden verkocht is dit jaar fors gedaald. Volgens een marktexpert is de beleggingsbubbel „eindelijke gebarsten.”
Korreltje zout: de "marktexpert" zal wel zoiets zijn als "Bitcoin expert". Dan ipv FIRE maar een Fireball whisky weg tikken. Jaja is niet Schots, zoveel weet ik nog wel van drank. :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 03-06 12:49
Dit filmpje komt uit november 2021 en 2 dagen erna startte de bear market.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:00
Odrai schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:16:
Wie zou me kunnen helpen met een pending transaction?
Ik heb voor MCADE gebruik gemaakt van de superbridge (https://docs.metacade.co/...ase/migration-information). Echter blijft de transactie vast hangen (https://etherscan.io/tx/0...ab0f240591ab2ecd416b920b4)?
K :( unnen jullie geen antwoord geven aan een nieuwe ivm euforie BTC slap hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odrai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Ik heb voor MCADE gebruik gemaakt van de superbridge (https://docs.metacade.co/...ase/migration-information). Echter blijft de transactie vast hangen (https://etherscan.io/tx/0...ab0f240591ab2ecd416b920b4)?
Gelukkig kunnen oplossen, blijkt dat Trust Wallet de transaction op pending liet staan terwijl deze na een half uur al was afgebroken. Gelukkig niets verloren gegaan en uiteindelijk weer via vertrouwde MetaMask de bridge kunnen uitvoeren.

Hoe is jullie ervaring met Trust Wallet? (na bovenstaande ervaring ga ik alleen nog MetaMask gebruiken zoals ik al deed... Was even overgestapt omdat ik bij gebruik van de bridge ook problemen had met MetaMask, maar dit lag meer aan Chrome die de Ledger verbinding niet goed kon maken. Inmiddels ook gefixed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 16:13
Je hebt amper eth gas betaald he? Dan zal het lang duren. Je transactie is niet te zien dus nog niet geaccepteerd. Probeer opnieuw en gebruik meer gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
Aeronaut schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:57:
[...]

Je hebt amper eth gas betaald he? Dan zal het lang duren. Je transactie is niet te zien dus nog niet geaccepteerd. Probeer opnieuw en gebruik meer gas.
Hoe kan je zien dat ik te weinig gas heb betaald? (Via Trust Wallet vond ik dit eigenlijk niet inzichtelijk, via MetaMask was dit wel helder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Odrai schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:58:
[...]

Hoe kan je zien dat ik te weinig gas heb betaald? (Via Trust Wallet vond ik dit eigenlijk niet inzichtelijk, via MetaMask was dit wel helder).
Zou automatisch moeten gaan met deze wallets. Je betaald dan gemiddeld laag, maar snel genoeg.

Geen idee waar het probleem ligt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
Aeronaut schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:05:
[...]

Zou automatisch moeten gaan met deze wallets. Je betaald dan gemiddeld laag, maar snel genoeg.

Geen idee waar het probleem ligt dan
Mag ik nu wel aannemen dat de transactie van https://etherscan.io/tx/0...ab0f240591ab2ecd416b920b4 volledig is gecanceld/ afgebroken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Odrai schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:23:
[...]

Mag ik nu wel aannemen dat de transactie van https://etherscan.io/tx/0...ab0f240591ab2ecd416b920b4 volledig is gecanceld/ afgebroken?
Je hebt toch nu via metamask transactie uitgevoerd en voltooid?

Die hash kun je gewoon vergeten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:05:
[...]

Dat zijn @zwembroek en @anti elppa toen ze vol
in hemule stapten :+ ik heb het plaatje niet bij de hand maar zal vast wel iemand kunnen posten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7J7fc6n45Xke2JwG_nDpy8e61I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/thm31Us7DCVn2eOwXMCJmcws.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 16:27
zwembroek schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:34:
[...]

Maar linkse meisjes houden van rechtse praatjes.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/46E4X-3yh5oAAAAM/hans-teeuwen-goed-hard-raggen.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:59
Wanneer ga jij je naam corrigeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:19
sh4d0wman schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:38:
Helaas dames, de bubbel is dan toch gebarsten...

[...]

Korreltje zout: de "marktexpert" zal wel zoiets zijn als "Bitcoin expert". Dan ipv FIRE maar een Fireball whisky weg tikken. Jaja is niet Schots, zoveel weet ik nog wel van drank. :>
Buy the dip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CK4n6Asz7NRWg1qV1eCTEAdNPQA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ByUud8r5czYCOrd8GdGeGHyk.png?f=user_large

Nog meer SUPRA holders hier? Let op: 5min chart en hij is de afgelopen dagen al flink aan de beurt geweest.
Ik ben donderdag ingestapt met een flufje dus mijn risk-reward ratio ziet er flink anders uit..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
En 100k! Hebben we nog fris over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:16

knakworst

Get more sats!

DoeEensGek schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:49:
[...]

Wanneer ga jij je naam corrigeren? :)
BTC1000k2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:33

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
(jarig!)
pletter schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:44:
[...]

K :( unnen jullie geen antwoord geven aan een nieuwe ivm euforie BTC slap hoor.
Jij kunt toch ook helpen? :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:27
Aeronaut schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:10:
En 100k! Hebben we nog fris over?
Best I can do is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dM2pKWadU2HnFk3UetQ_yFPrOO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lpDdapgk9ZWTcHeuDYIik0Fh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:10
Gelukszoekr schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:31:
[...]

Tussenstand. Geen. Ik heb het niet volgehouden. Eindstand - rekt dus
Ik heb net even de moeite genomen en je lijstje van toen in Excel geknald:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nKrIpAkVGrBnqlbivCk0IRi2PTE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kQHXyZYklQPDh9siUyxCiTzY.jpg?f=user_large

Helaas, @anti elppa heeft in dit geval weer eens gelijk en ondanks de pareltjes zoals SUI en HBAR, kon je beter in BTC zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:50
exelletor schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:38:
[...]

[Afbeelding]

Helaas, @anti elppa heeft in dit geval weer eens gelijk en ondanks de pareltjes zoals SUI en HBAR, kon je beter in BTC zitten.
Nice! En ook leuk om te zien dat je beter in Bitcoin kon zitten. Zoals zo vaak al.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:20
shit sorry O+

*sowieso

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:20
LadyS schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:05:
[...]

Heb wel wat moeite met de wijze waarop je je feedback kenbaar maakt. Ik snap dat de mods nu heel correct en behulpzaam op je gaan reageren, maar ik ben als user wel wat kritischer en vraag me toch af wat je doel is met deze post.

Je woordgebruik is echt wat passief-agressief en niet heel constructief (je start meteen met vingerwijzen en stopt daar niet meer mee) en met zinnen als "het is super makkelijk om mij nu aan te vallen", geef je eigenlijk ook geen ruimte meer om te reageren op je posts ofwel kwalificeer je bijvoorbaat al reacties.

Ook deze alinea:
"Je zou serieus dit topic eens met een andere bril op moeten zien. Heel bijzonder hoe velen, uiteraard niet allemaal (rustig maar), zich verheven voelen boven alles en iedereen en vervolgens zichzelf maar gaan afsluiten op sociale evenementen, zoals verjaardagen, alleen maar om crypto centjes te verdienen"

Ik zou zeggen: lees even hoe je dit zelf hebt opgeschreven. Met welke 'verhevenheid' je onterechte superlatieven als waarheid poneert en de vinger wijst naar een ander.

Voor mij valt op deze wijze je terechte boodschap, dat het voor nieuwkomers best spannend kan zijn hier, volledig in het niet en lijkt het meer op een jij-bak.

Voor dat laatste pas ik. Op vele fora viert de polarisatie en vingerwijzen naar elkaar hoogtij. Hier in SC viel dat gelukkig mee, maar helaas gaat het hier de laatste dagen ook die kant op en dat maakt het absoluut niet gezelliger.

Feedback geven doe je vanuit jezelf en door aan te geven wat jij prettig zou vinden, niet door de ander negatief te kwalificeren.
Je hebt helemaal gelijk.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:24
exelletor schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:38:
[...]

[Afbeelding]

Mooi man. Thanks voor de moeite. Ben wel benieuwd hoe de stand over 3 maanden zal zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
Stokstaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:07:
[Afbeelding]

Nog meer SUPRA holders hier? Let op: 5min chart en hij is de afgelopen dagen al flink aan de beurt geweest.
Ik ben donderdag ingestapt met een flufje dus mijn risk-reward ratio ziet er flink anders uit..
Nog iemand een gokje gewaagd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Db-HRV3wYKhLThsHejEQr2mTukM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Rb2SSedrmFccdJNEoBDsbHdC.png?f=fotoalbum_large

edit: of was die groene paal 1 van jullie bullwhales? :o

[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 08-12-2024 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Stokstaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:33:
[...]

[Afbeelding]

Bestaat er ook een tool die bullflags herkent of moet je ze allemaal zelf gaan lopen tekenen? Want als je een bot oid hebt die deze of gene coin signaleert, kun je makkelijk geattendeerd worden op bullflags en eventueel instappen.

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Pfff.. om maar een Kol Nedraatje te voorkomen blijf ik weer uit andere financiële topics. Wat een labelling van crypto investeerders door 'old school Investeerders'.

Dat het niet je manier is om te investeren en niet fysiek tastbaar is betekent niet dat het allemaal maar shit is.

Ja, de overload aan harrypottermariobidensonic coins en nog n miljoen andere naam combinaties maakt het niet beter, maar btc op zichzelf staat stevig op de markt. Jammer dat nog teveel mensen er niet in willen stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Eusebius schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:14:
[...]

Bestaat er ook een tool die bullflags herkent of moet je ze allemaal zelf gaan lopen tekenen? Want als je een bot oid hebt die deze of gene coin signaleert, kun je makkelijk geattendeerd worden op bullflags en eventueel instappen.
Niet dat ik weet. Toen Binance nog beschikbaar was (vorige 2 bulls) gebruikte ik wel deze tool.

https://agile-cliffs-23967.herokuapp.com/binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Stokstaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:33:
[...]

[Afbeelding]

Breakout mislukt overigens, nieuwe poging ergens rond 3:00 uur vannacht?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YUJ0D3ynQUgW_FimpQN84ZgxAxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lDgIktfgXYy9DDkyWQplFeTq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7fccUXQst4H6njYQ8lvTEd8lfQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0tAkx3mTlPKE1xvFhnQ9Iya7.jpg?f=user_large😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:19
[...]

Support and Resistance - Luxalgo

Oh wacht dat zijn alleen de wicks nvm

[ Voor 5% gewijzigd door STIMPPYYY op 08-12-2024 19:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
(jarig!)
99.0k lijkt onvermijdelijk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NqtZeytB94Iux5V4--DA9s0Iat0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ny7crREVZQdkp7MuNXcHMH6S.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyS
  • Laatst online: 15:42
Je omgang met sommige heren hier verloopt wellicht wat stroef, but you sure know how to treat a Lady O+

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/ZkqzMBDDQoWpG/giphy.gif?cid=6c09b952lqjt72m6c2q3hfwbcahiwha4gip8nakbmotrs7mb&ep=v1_internal_gif_by_id&rid=giphy.gif&ct=g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

Ik zag laatst iemand zoiets gebruiken in het NK topic. Een weekje geleden denk ik.

Deze.

[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 08-12-2024 19:44 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
"If we repeat the 2017 pattern"

En op welke basis zouden we dat doen?
Die gaat heeft ook gewoon bags waar ie vanaf moet _O- ,

Maareh go XRP *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Dan moet ie wel harder vliegen als dat ie nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
d:)b

FTFY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:50
Dunne $DEAI, zo te lezen is men hier er alweer uit. Twijfel wat ik er mee doe, als t echt scam was, was t wel -80% gegaan vandaag, bij FUD zie je de -30:40% vaker, kijk bijv naar $PAAL en $ATOR, maar die zijn nagenoeg wel weer hersteld. Ok de aanleiding is wel overal anders, maar aangezien t om een kleine bag gaat laat ik t voorlopig staan.
$TAO is de verstandigste keuze, maar wellicht ook minder risk en dus minder reward.
We shall see..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wiley99 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:52:
[...]

Ik ken Coinmerce niet, heb de gegevens die ze van Binance kregen laten verwijderen. Als je Bitonic hebt kun je toch nakijken wat de fees (ze gebruiken spread en zijn heel transparant) gaan zijn voor jouw soort bedragen? Als je een nieuwe exchange wil gebruiken ben je ook fees kwijt aan het verplaatsen. Ik weet niet of Bybit ook nog EUR withdrawal/bankkosten rekent... kortom, het is niet eenvoudig vast te stellen hoeveel euro's of tientjes je kan besparen, dan moet je de hele keten nalopen. Of denken, die 20 euro heb ik destijds voor 20 cent gekocht...
Ik kan het idd even nakijken, maar advies is altijd welkom. Even een snelle check op Bitonic zie ik dat 1 BTC daar 92.796 oplevert en op Bybit 94.397 Euro. Alleen dat vind ik al een best groot verschil, tenzij je idd met tientjes werkt.

Dat stond mij nog bij vroeger, dat een broker zoals Bitonic altijd duurder was. Zo te zien scheelt dat nog steeds wel aardig. Het staat alleen nog niet op Bitonic, maar op BL3P. Zo te zien is het daar 94.000, wat al een stuk beter is.

Ik dacht eventueel voordat het automatisch naar Bitonic wordt verplaatst, het zelf naar elders te verplaatsen.
https://bl3p.eu/nl/fees
https://bitonic.nl/nl/tarieven
Bij beiden staat Dynamisch*

Het is mij eigenlijk niet duidelijk hoeveel het gaat kosten. Ik dacht dat dit normaal gesproken een vast klein BTC tarief was? Het liefst doe ik ook eerst een testtransactie, aangezien het voor mij lang geleden is en toch best spannend is om alles in 1x over te boeken :P .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:54
[Afbeelding]

komtie nu mee, had donderdag dan even getipt :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Omdat ik vanmiddag nog (een deel) verkocht heb!

Graag gedaan!

Dat maakt de tuin renovatie 7,5x zo goedkoop :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZveenT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:11
#devve over de 0.50,- usd. >:)

https://coinmarketcap.com/currencies/devve/

Ranking to the stars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Odrai schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:56:
[...]

Gelukkig kunnen oplossen, blijkt dat Trust Wallet de transaction op pending liet staan terwijl deze na een half uur al was afgebroken. Gelukkig niets verloren gegaan en uiteindelijk weer via vertrouwde MetaMask de bridge kunnen uitvoeren.

Hoe is jullie ervaring met Trust Wallet? (na bovenstaande ervaring ga ik alleen nog MetaMask gebruiken zoals ik al deed... Was even overgestapt omdat ik bij gebruik van de bridge ook problemen had met MetaMask, maar dit lag meer aan Chrome die de Ledger verbinding niet goed kon maken. Inmiddels ook gefixed.)
Gebruik het al jaren, nooit problemen mee gehad. Maar gebruik heel veel, spreiden is imho goede tactiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Bij Quant lijkt de resistance van 160$ doorbroken te zijn,
2x rejected en vervolgens erdoor heen.
Op 23 Januari 2023 was dit ook een resistance level:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KQuP3BZmDDF1faxrlks8omPM1ec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6CVw980UptT1b62giEoZE05U.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd hoeveel puf er nog in zit. Rond de 190 schaal ik nog wat af.
Iets hoger ligt een level wat eenmaal resistance is geweest. Dit was mijn magere TA B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GeS3M2fbUAAT0yG?format=png&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
(jarig!)
Bagholder met hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZveenT
Ja!
Nu ben ik wel geframed, maar heb er wel meer vertrouwen in dan gemiddeld.

Ze gaan iets doen met een exchanges in Texas. Snap er niet alles van maar ziet er wel goed uit 👨🏿‍🦰

En zie ook een stabiele stijging in de coinmarketcap #1000 dus ach - wie niet waagt wie niet wint. 👵🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Laatst online: 12:52
ZveenT schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:33:
[...]

Ja!
Nu ben ik wel geframed, maar heb er wel meer vertrouwen in dan gemiddeld.

Ze gaan iets doen met een exchanges in Texas. Snap er niet alles van maar ziet er wel goed uit 👨🏿‍🦰

En zie ook een stabiele stijging in de coinmarketcap #1000 dus ach - wie niet waagt wie niet wint. 👵🏻
Hou ze lekker vast! Misschien stijgen ze ooit nog eens >:)
En anders nog 10.000 andere muntjes om in te investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:54
Zit ik in het Memecoin-topic?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
Beter dan de verjaardag, mobiliteit, hypotheek en FO in 1 topic

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:24
Nee hoor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JY4pjkFyqkb1VsMHZ7oqCkvBhVM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NXo8bVuKz2rRD2IGRJ4sN123.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Ja!

Ze gaan iets doen met een exchanges in Texas. Snap er niet alles van.
All in.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
(jarig!)
[...]

Doe jezelf een plezier en geef toe dat je verkeerd hebt gegokt... Je snapt er niet alles van, maar het ziet er wel goed uit, wat ziet er precies goed uit of praat je dat jezelf aan? En welke relevante exchange zit er in Texas waardoor dit ook maar enig effect op de prijs zal hebben? En als ie op plek 9997 had gestaan, had je dan gezegd: Een stabiele stijging in de coinmarketcap #10000 ?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/6pJNYBYSMFod2/giphy.gif?cid=6c09b952gsiacqk8r116z121ubpccxfujne4qfynegpb8856&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:21

Vis

Ze moeten wel, anders worden ze ingehaald op de MC lijst.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 12:01
Ik neem aan dat de weekly afsluiten op/boven 100k usd het doel is nu right? Of is er een ander level belangrijk ? Dan weet ik weer waar ik met een bak popcorn en drankje naar kan staren vanavond ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-06 20:04
twit schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:09:
Ik neem aan dat de weekly afsluiten op/boven 100k usd het doel is nu right? Of is er een ander level belangrijk ? Dan weet ik weer waar ik met een bak popcorn en drankje naar kan staren vanavond ;)
Boven de 100k zou wel Nice zijn. Wordt tijd dat dat support wordt ook, anders kunnen we wel eens lager gaan..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
(jarig!)
Blijft toch mooi he *O* :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJrdu-syBa4-wr73ku6TmxCCUnQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uYuVh46dWNNWfDxyWEdvIV0S.gif?f=user_large

Edit: Pffft, die compressie is allesbehalve mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-06 22:18
Eusebius schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:23:
[...]

Ken HTX niet. Is dat een valide partij?
Heb je daar je mailadres gewisseld en 2FA aangezet?
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar staat op coinmarketcap in de top 10 grootste exchanges, dus daar kan het niet aan liggen.

Verder heb ik naar aanleiding hiervan een ander (nieuw) email adres in gebruik en inderdaad een goede 2FA. Thanks voor de hulp allen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:07
Aeronaut schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:46:
Beter dan de verjaardag, mobiliteit, hypotheek en FO in 1 topic
Je vergeet de traprenovatie

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZveenT
Taro schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:54:
[...]

Doe jezelf een plezier en geef toe dat je verkeerd hebt gegokt... Je snapt er niet alles van, maar het ziet er wel goed uit, wat ziet er precies goed uit of praat je dat jezelf aan? En welke relevante exchange zit er in Texas waardoor dit ook maar enig effect op de prijs zal hebben? En als ie op plek 9997 had gestaan, had je dan gezegd: Een stabiele stijging in de coinmarketcap #10000 ?
“gokken kent twee genoegens, dat van winnen en dat van verliezen”

Ik wacht het rustig af. Het heeft me absoluut geen geld gekost hoor - mocht je ik dat idee wekken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 30-05 11:14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-06 20:07
Taro schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:23:
Blijft toch mooi he *O* :7
[Afbeelding]

Edit: Pffft, die compressie is allesbehalve mooi....
save as: *.png

You're welcome

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:22
Deman23 schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:11:
[...]

Boven de 100k zou wel Nice zijn. Wordt tijd dat dat support wordt ook, anders kunnen we wel eens lager gaan..
100 heeft totaal geen waarde meer

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
(jarig!)
D_Jeff schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:51:
[...]

You're welcome
Hey ja, is ergens ineens naar .gif gegaan. Wie zal ik eens de schuld geven....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 31-05 12:01
D_Jeff schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:51:
[...]

You're welcome
Ik dacht tot deze post dat Taro op bij elkaar komende lijntjes op btc graph doelde. Maar zie nu pas hoe brak de afbeelding zelf is :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Taro schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:54:
[...]

Hey ja, is ergens ineens naar .gif gegaan. Wie zal ik eens de schuld geven....
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/-z1_0x6hok8AAAAM/probleemwijken-den-bosch.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Nou, 99.8k. Zal wrs niet veel spannends meer gebeuren. Morgen moondag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-06 20:04
anti elppa schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:53:
[...]

100 heeft totaal geen waarde meer
Op basis van TA niet maar blijft een psychologische grens.
Pagina: 1 ... 54 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!