DonJunior schreef op zondag 8 december 2024 @ 07:56:
[...]
Nou, je zou eens met een andere bril naar dit topic moeten kijken. Als je hier binnenkomt, met weinig kennis (want je wil jezelf informeren) en je stelt een vraag wordt je behandeld alsof je debiel bent of krijg je überhaupt geen antwoord op je vraag maar allerhande standaard crypto quotes naar je hoofd.
Als je dan een keer in-real-life oprechte interesse toont wordt je ook behandeld als een stuk vuil en krijg je opmerkingen terug waar de honden nog geen brood van lusten. Dan begrijp ik héél goed dat mensen weer afhaken.
Je zou serieus dit topic eens met een andere bril op moeten zien. Heel bijzonder hoe velen, uiteraard niet allemaal (rustig maar), zich verheven voelen boven alles en iedereen en vervolgens zichzelf maar gaan afsluiten op sociale evenementen, zoals verjaardagen, alleen maar om crypto centjes te verdienen.
En ja, nu is het super makkelijk om mij aan te vallen (en dat gaat vast gebeuren, prima) maar ik zou die mensen willen vragen om oprecht eens even dit topic proberen te lezen zonder kennis van zaken.
Probeer er überhaupt eens chocola van te maken.. en lees dan ook vooral de reacties van mensen op elkaar.
En ik weet, er zijn meerdere wegen om crypto kennis op te doen, maar als je iemand in je sociale kringen kent met kennis ga je die eerst uithoren toch? Dat is met vele onderwerpen zo. De crypto wereld is nogal gevoelig voor fraude zeg maar dus je zomaar gaan inlezen is niet echt makkelijk.
Ter info: nee ik ben niet nieuw in deze crypto wereld. Heb al wat jaartjes ervaring, de nodige ups en downs gehad maar wilde even inhaken op de 'sociale' interactie van mensen hier en dan vervolgens de verbazing als mensen hier echt geen behoefte aan hebben en denken 'laat maar zitten'.
Heb wel wat moeite met de wijze waarop je je feedback kenbaar maakt. Ik snap dat de mods nu heel correct en behulpzaam op je gaan reageren, maar ik ben als user wel wat kritischer en vraag me toch af wat je doel is met deze post.
Je woordgebruik is echt wat passief-agressief en niet heel constructief (je start meteen met vingerwijzen en stopt daar niet meer mee) en met zinnen als "het is super makkelijk om mij nu aan te vallen", geef je eigenlijk ook geen ruimte meer om te reageren op je posts ofwel kwalificeer je bijvoorbaat al reacties.
Ook deze alinea:
"Je zou serieus dit topic eens met een andere bril op moeten zien. Heel bijzonder hoe
velen, uiteraard niet allemaal (rustig maar), zich verheven voelen boven alles en iedereen en vervolgens zichzelf maar gaan afsluiten op sociale evenementen, zoals verjaardagen, alleen maar om crypto centjes te verdienen"
Ik zou zeggen: lees even hoe je dit zelf hebt opgeschreven. Met welke 'verhevenheid' je onterechte superlatieven als waarheid poneert en de vinger wijst naar een ander.
Voor mij valt op deze wijze je terechte boodschap, dat het voor nieuwkomers best spannend kan zijn hier, volledig in het niet en lijkt het meer op een jij-bak.
Voor dat laatste pas ik. Op vele fora viert de polarisatie en vingerwijzen naar elkaar hoogtij. Hier in SC viel dat gelukkig mee, maar helaas gaat het hier de laatste dagen ook die kant op en dat maakt het absoluut niet gezelliger.
Feedback geven doe je vanuit jezelf en door aan te geven wat jij prettig zou vinden, niet door de ander negatief te kwalificeren.