[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.707 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:15
Deman23 schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:30:
[...]

Ik het liefst 0 en dan er nog meer terugkopen in de bear. Vorige keer ging dat prima. Al ging er van mijn “bodemaankoop” eerst nog de helft af voordat we gingen stijgen..
Vind volledig naar 0 gaan met Bitcoin een te groot risico. Je weet niet wanneer de top is, dus op welk punt wel je alles verkocht hebben. Voor hetzelfde geldt verkoop je alles en vervolgens komt er een bepaalde ontwikkeling die mega bullish is voor BTC. Sta je daar met 0 sats.

Ik zie het ook echt als een asset die je kunt aanhouden voor de langere termijn. Gedeelte verkopen op in de bear lager terug te kopen, prima. Maar zou nooit volledig naar 0 gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:56
Taro schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:31:
[...]

Ik doe dat via de Phantom wallet op o.a. Jupiter of Raydium.
Voor de Degens: https://www.dexcelerate.com
https://app.dexcelerate.com/scanner

[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 08-12-2024 10:53 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
jeppekroezen schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:21:
Even ander vraagje.
Waar kopen jullie al die SOL memecoins? Aangezien ze vaak al x.... gaa voordat ze op een fatsoenlijke exchange staan :)
https://app.dexcelerate.com/scanner

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@FrambozenTaart je mag ook gewoon toegeven dat je hem niet meer omhoog krijgt opa :+

Al doen die groene BTC staven je nog wel eens wat althans dat vertelde de zuster gistermiddag toen je weer in dromenland was. Was een leuke dame :9B

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
[Twitter: https://x.com/BehizyTweets/status/1865457230268465446]

Durf te wedden dat @FrambozenTaart ook zo mensen de hand schudt

Td lr. Er zijn daar serieuze dingen besproken over met name Oekraïne.
Benieuwd hoe dat allemaal verder gaat verlopen. Elon was ook (heel) duidelijk aanwezig.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-09 04:30
DonJunior schreef op zondag 8 december 2024 @ 07:56:
[...]

Nou, je zou eens met een andere bril naar dit topic moeten kijken. Als je hier binnenkomt, met weinig kennis (want je wil jezelf informeren) en je stelt een vraag wordt je behandeld alsof je debiel bent of krijg je überhaupt geen antwoord op je vraag maar allerhande standaard crypto quotes naar je hoofd.

Als je dan een keer in-real-life oprechte interesse toont wordt je ook behandeld als een stuk vuil en krijg je opmerkingen terug waar de honden nog geen brood van lusten. Dan begrijp ik héél goed dat mensen weer afhaken.

Je zou serieus dit topic eens met een andere bril op moeten zien. Heel bijzonder hoe velen, uiteraard niet allemaal (rustig maar), zich verheven voelen boven alles en iedereen en vervolgens zichzelf maar gaan afsluiten op sociale evenementen, zoals verjaardagen, alleen maar om crypto centjes te verdienen.

En ja, nu is het super makkelijk om mij aan te vallen (en dat gaat vast gebeuren, prima) maar ik zou die mensen willen vragen om oprecht eens even dit topic proberen te lezen zonder kennis van zaken.
Probeer er überhaupt eens chocola van te maken.. en lees dan ook vooral de reacties van mensen op elkaar.

En ik weet, er zijn meerdere wegen om crypto kennis op te doen, maar als je iemand in je sociale kringen kent met kennis ga je die eerst uithoren toch? Dat is met vele onderwerpen zo. De crypto wereld is nogal gevoelig voor fraude zeg maar dus je zomaar gaan inlezen is niet echt makkelijk.

Ter info: nee ik ben niet nieuw in deze crypto wereld. Heb al wat jaartjes ervaring, de nodige ups en downs gehad maar wilde even inhaken op de 'sociale' interactie van mensen hier en dan vervolgens de verbazing als mensen hier echt geen behoefte aan hebben en denken 'laat maar zitten'.
Heb wel wat moeite met de wijze waarop je je feedback kenbaar maakt. Ik snap dat de mods nu heel correct en behulpzaam op je gaan reageren, maar ik ben als user wel wat kritischer en vraag me toch af wat je doel is met deze post.

Je woordgebruik is echt wat passief-agressief en niet heel constructief (je start meteen met vingerwijzen en stopt daar niet meer mee) en met zinnen als "het is super makkelijk om mij nu aan te vallen", geef je eigenlijk ook geen ruimte meer om te reageren op je posts ofwel kwalificeer je bijvoorbaat al reacties.

Ook deze alinea:
"Je zou serieus dit topic eens met een andere bril op moeten zien. Heel bijzonder hoe velen, uiteraard niet allemaal (rustig maar), zich verheven voelen boven alles en iedereen en vervolgens zichzelf maar gaan afsluiten op sociale evenementen, zoals verjaardagen, alleen maar om crypto centjes te verdienen"

Ik zou zeggen: lees even hoe je dit zelf hebt opgeschreven. Met welke 'verhevenheid' je onterechte superlatieven als waarheid poneert en de vinger wijst naar een ander.

Voor mij valt op deze wijze je terechte boodschap, dat het voor nieuwkomers best spannend kan zijn hier, volledig in het niet en lijkt het meer op een jij-bak.

Voor dat laatste pas ik. Op vele fora viert de polarisatie en vingerwijzen naar elkaar hoogtij. Hier in SC viel dat gelukkig mee, maar helaas gaat het hier de laatste dagen ook die kant op en dat maakt het absoluut niet gezelliger.

Feedback geven doe je vanuit jezelf en door aan te geven wat jij prettig zou vinden, niet door de ander negatief te kwalificeren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
LadyS schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:05:
[...]

Heb wel wat moeite met de wijze waarop je je feedback kenbaar maakt. Ik snap dat de mods nu heel correct en behulpzaam op je gaan reageren, maar ik ben als user wel wat kritischer en vraag me toch af wat je doel is met deze post.

Je woordgebruik is echt wat passief-agressief en niet heel constructief (je start meteen met vingerwijzen en stopt daar niet meer mee) en met zinnen als "het is super makkelijk om mij nu aan te vallen", geef je eigenlijk ook geen ruimte meer om te reageren op je posts ofwel kwalificeer je bijvoorbaat al reacties.

Ook deze alinea:
"Je zou serieus dit topic eens met een andere bril op moeten zien. Heel bijzonder hoe velen, uiteraard niet allemaal (rustig maar), zich verheven voelen boven alles en iedereen en vervolgens zichzelf maar gaan afsluiten op sociale evenementen, zoals verjaardagen, alleen maar om crypto centjes te verdienen"

Ik zou zeggen: lees even hoe je dit zelf hebt opgeschreven. Met welke 'verhevenheid' je onterechte superlatieven als waarheid poneert en de vinger wijst naar een ander.

Voor mij valt op deze wijze je terechte boodschap, dat het voor nieuwkomers best spannend kan zijn hier, volledig in het niet en lijkt het meer op een jij-bak.

Voor dat laatste pas ik. Op vele fora viert de polarisatie en vingerwijzen naar elkaar hoogtij. Hier in SC viel dat gelukkig mee, maar helaas gaat het hier de laatste dagen ook die kant op en dat maakt het absoluut niet gezelliger.

Feedback geven doe je vanuit jezelf en door aan te geven wat jij prettig zou vinden, niet door de ander negatief te kwalificeren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4gU6h9E03lOpCauCFbd710Rh1xA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oO651PJo1jGKwKdbaeCIfKBd.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:20

knakworst

Get more sats!

[...]

Ook deze alinea:

Joh het is nog veel erger.
FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:12:
[...]

Toen ik nog regelmatig wat aan het traden was zat ik ooit eens in een shitcoin ritjes te maken terwijl we een dagje weg waren naar 1 of ander park met dolfijnen.

Mooie herinneringen.

Geen idee meer wat we gezien hebben die dag.

En zo zijn er vele belangrijke momenten geweest in het leven van mijn dierbaren die ik compleet heb gemist.

Ook wel eens 150% gepakt op een begravenis.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHutmpoP0cbKUCX5u6BrVjBSXbE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m37Hk9NoaQKdP2POh8meTD7k.png?f=fotoalbum_large

BNB is clean

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/coinpaper/image/upload/v1693846704/DYOR_meme_c55e2f157d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:33
Wispe schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:31:
[...]

Waarom niet een beetje overhouden voor het geval we naar 420k gaan? Je weet immers niet wat de top is.
Zeker waar! Ik ben nu nog niet van plan om te verkopen maar ik ga het echt wel wederom op tijd doen. Vorige keer had ik eerder te laat verkocht (nog steeds ruim op tijd maar de top was toch al geweest) dan te vroeg.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Pffff ben ik weer eens een ochtendje uitslapen en kijk ik eens niet 8h in dit topic....man man man. Kan jullie ook nooit eens alleen laten. Oke oke, gaat niet over shitcoins, maar 10 pagina's over nieuwe users. De tandjes. Bij pagina 4.....mand, next.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Maar serieus, als ik iets graag doe is het wel proberen kennis te delen. Juist naar nieuwkomers. Lijkt mij juist een hele goede richting als we dit wat meer doen in plaats van "domme" vragen afdoen met een grap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
jvel92 schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:48:
[...]

Vind volledig naar 0 gaan met Bitcoin een te groot risico. Je weet niet wanneer de top is, dus op welk punt wel je alles verkocht hebben. Voor hetzelfde geldt verkoop je alles en vervolgens komt er een bepaalde ontwikkeling die mega bullish is voor BTC. Sta je daar met 0 sats.

Ik zie het ook echt als een asset die je kunt aanhouden voor de langere termijn. Gedeelte verkopen op in de bear lager terug te kopen, prima. Maar zou nooit volledig naar 0 gaan.
Ik weet het nu ook niet zeker maar vorige bullmarkt ging dat prima, maar je weet inderdaad nooit wat te top is maar die top kan zomaar ook wel eens geweest zijn (al geloof ik daar nu niks van). Was in mijn geval in 2021 wel zo, sterker nog ik dacht eigenlijk al in mei 2021 maar toen bleef ik maar wel zitten aangezien de boel in elkaar gedonderd was en kreeg ik in het najaar nog een mooie exit kans. Ik weet het, dit is vloeken in de kerk van de maxi’s…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
[...]

Ook deze alinea:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJCj25BOP74Kl276TrUoFCZg5Vw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qtuF2Vw0G1h8se3j9LZh3VQ6.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:22:
Maar serieus, als ik iets graag doe is het wel proberen kennis te delen. Juist naar nieuwkomers. Lijkt mij juist een hele goede richting als we dit wat meer doen in plaats van "domme" vragen afdoen met een grap
Succes daarmee. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
superpolm schreef op zondag 8 december 2024 @ 08:52:
Zitten mensen hier ook in Microstrategy? Het is een leverage play op bitcoin (en niet zomaar een bitcoinfonds) maar met meer substance dan de meeste altcoins.
Ja, ik zit nu weer in MSTR. Het is zoals je zegt een leveraged play op Bitcoin. Zonder kans op liquidatie. Op de klassieke manier dan, je bent alsnog wel ineens afhankelijk van Saylor en z'n keuzes.

Ik denk dat de beste man aardig consequent is geweest in zijn boodschap sinds hij in 2020 Bitcoin eindelijk begreep. Voor mij is het een manier om te proberen meer Bitcoin te vergaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:25
Alpina schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:59:
[Embed]

Benieuwd hoe dat allemaal verder gaat verlopen. Elon was ook (heel) duidelijk aanwezig.
Die stropdassen zijn ook altijd Huge.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43

Coldcat

HODL

Als tweakers echt nieuwe users naar dit topic wil toetrekken is er een noob / beginner topic nodig. Dan is de drempel vele malen lager. Stel je stelt een serieuze vraag. Je komt een uur later terug in dit topic, dan ben je gewoon lost.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:28:
[...]

Als tweakers echt nieuwe users naar dit topic wil toetrekken is er een noob / beginner topic nodig.
Goed idee. Dat scheelt een boel ergernis aan beide kanten. ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

Als tweakers echt nieuwe users naar dit topic wil toetrekken is er een noob / beginner topic nodig. Dan is de drempel vele malen lager. Stel je stelt een serieuze vraag. Je komt een uur later terug in dit topic, dan ben je gewoon lost.
Ik moet zeggen dat ik de kritiek niet herken. Ik kwam hier ook als een n00b (na paar dagen research) en ik heb geen moeite gehad met hoe het hier aan toe ging. @Pinsa heeft mij via DM veel geholpen en de rest hier was ook behulpzaam/aardig.

Maar misschien is in een bullmarkt anders, dat weet ik niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
@Taro ik zie wat fud posts, rondom dllm. Ik stap er echt maar met een klein bedragje in als gokje.

Ga er van uit dat iedereen dat van plan was maar geef t toch even mee.

Heb ook wat andere afgeschaald voor Bitcoin en TAO.

Nu weekend houden zo naar een verjaardag ben benieuwd :') :9B

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[Embed]

Nee hoor, ik schud een hand gewoon normaal. Maar begrijp Trump wel, je moet iets als je kleine handjes hebt en daar ook erg onzeker over bent.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

Mooie feedback voor in het Feedback topic :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Een post over crypto :o

* knakworst checkt of hij in het goede topic zit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 09:03
DonJunior schreef op zondag 8 december 2024 @ 07:56:
[...]

Nou, je zou eens met een andere bril naar dit topic moeten kijken. Als je hier binnenkomt, met weinig kennis (want je wil jezelf informeren) en je stelt een vraag wordt je behandeld alsof je debiel bent of krijg je überhaupt geen antwoord op je vraag maar allerhande standaard crypto quotes naar je hoofd.

Als je dan een keer in-real-life oprechte interesse toont wordt je ook behandeld als een stuk vuil en krijg je opmerkingen terug waar de honden nog geen brood van lusten. Dan begrijp ik héél goed dat mensen weer afhaken.

Je zou serieus dit topic eens met een andere bril op moeten zien. Heel bijzonder hoe velen, uiteraard niet allemaal (rustig maar), zich verheven voelen boven alles en iedereen en vervolgens zichzelf maar gaan afsluiten op sociale evenementen, zoals verjaardagen, alleen maar om crypto centjes te verdienen.

En ja, nu is het super makkelijk om mij aan te vallen (en dat gaat vast gebeuren, prima) maar ik zou die mensen willen vragen om oprecht eens even dit topic proberen te lezen zonder kennis van zaken.
Probeer er überhaupt eens chocola van te maken.. en lees dan ook vooral de reacties van mensen op elkaar.

En ik weet, er zijn meerdere wegen om crypto kennis op te doen, maar als je iemand in je sociale kringen kent met kennis ga je die eerst uithoren toch? Dat is met vele onderwerpen zo. De crypto wereld is nogal gevoelig voor fraude zeg maar dus je zomaar gaan inlezen is niet echt makkelijk.

Ter info: nee ik ben niet nieuw in deze crypto wereld. Heb al wat jaartjes ervaring, de nodige ups en downs gehad maar wilde even inhaken op de 'sociale' interactie van mensen hier en dan vervolgens de verbazing als mensen hier echt geen behoefte aan hebben en denken 'laat maar zitten'.
Jouw frustratie is begrijpelijk, maar je oproep om met een 'andere bril' te kijken, zou sterker overkomen als je diezelfde nuance ook in je eigen betoog toepast.
[...]

Ook deze alinea:

Sluit mij helemaal aan bij @LadyS. Wie heeft jou wat aangedaan man? Het valt hier allemaal reuze mee in SC.
Steady schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:00:
Hoi allemaal,

Long time lurker hier. Voordat de gekte hier losbarst zodra we de 100k aantikken, wil ik me graag even voorstellen.

Allereerst veel respect voor alle OG’s hier! Hopelijk hebben jullie de bear market financieel én mentaal goed overleefd. Ik ben erg benieuwd welke kleuren de Porsches en Lambos volgend jaar de show gaan stelen in de posts hier.

Mijn eigen crypto-reis begon in 2017, toen mijn interesse verder ging dan alleen het af en toe op het nieuws voorbij zien komen. Door persoonlijke omstandigheden heb ik destijds nooit de stap durven zetten en koos ik voor veiligere “boomer-assets.” Inmiddels zijn die omstandigheden veranderd, wat mij in staat stelde om de boel om te gooien en meer risico te nemen binnen mijn portfolio.

In de tussentijd heb ik een minor over blockchain gevolgd, wat mij meer inzicht gaf in het financiële systeem en de kracht van crypto. Conclusie: HFSP. Uiteindelijk heb ik in 2023 de knoop doorgehakt: ik heb mezelf nog meer verdiept in de cryptowereld en ben sindsdien BTC aan het DCA’en. Uiteraard tussendoor de bekende startersfouten gemaakt en rekt gegaan op wat random meme/shitcoins. Ondertussen hebben wij als starters op de woningmarkt recent ook de stap gezet naar een investering in bakstenen (met bijbehorende garage voor de toekomstige Porsche), zonder van mijn portfolio hiervoor te hoeven snoepen (hoera haha).

Tijdens mijn zoektocht naar goede bronnen merkte ik al snel hoe verzadigd de media is met zelfbenoemde experts die vooral bezig zijn met eigen gewin of het promoten van random coins. Betaalde Discord-communities vond ik ook vaak teleurstellend — geen namen natuurlijk, maar de verwachtingen lagen hoger.

Tweakers daarentegen is voor mij al jarenlang een geweldige bron van informatie. Vooral deze SC heeft me ontzettend veel geleerd. IRL is crypto voor mij namelijk een lastig onderwerp, omdat ik vooral omringd ben door boomers of mensen die nog volledig vertrouwen op fiat. Mijn vrienden en familie bestaan uit de gemiddelde Henks en Ingrids, die me inmiddels voor gek hebben verklaard. Om die reden voel ik me hier echt thuis.

Naast crypto op Tweakers volg ik nog twee andere bronnen: Crypto Nutshell en 62ndAlpha. Uiteraard neem ik alles met een korrel zout, trek mijn eigen conclusies en volg ik mijn strategie. Als het hier mag, ben ik benieuwd naar jullie mening over deze twee bronnen.

De afgelopen maand is voor mij, als iemand die zijn eerste cyclus meemaakt, een euforische ervaring geweest. Het voelt fantastisch! Als er ervaren traders zijn die mij tips of advies willen geven, hoor ik dat graag. Dit forum is het afgelopen jaar de beste bron van waarde geweest, en daar wil ik jullie allemaal hartelijk voor bedanken. BTC & SC = GOAT.

Ik kijk uit naar de komende memes en natuurlijk de 100k-babes. Hopelijk zien we vanavond nog die magische en psychologische 100k op de charts, zodat we daar met een biertje op kunnen proosten.

Nogmaals bedankt allemaal, jullie zijn top! ❤️
Na lange tijden mee te lezen heb ik mij ook aangesloten bij de gezelligheid hier en als nieuwkomer wat gepost. Naar mijn mening werd er gewoon positief op gereageerd, uiteraard met de bijbehorende grappen en memes. Je post nou eenmaal op een internet forum, daar horen nou eenmaal wat grappen en memes bij. Je moet daar tegen kunnen en dat ligt gewoon aan jezelf vind ik. Wat je zaait is wat je oogst.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:31:
@Taro ik zie wat fud posts, rondom dllm. Ik stap er echt maar met een klein bedragje in als gokje.

Ga er van uit dat iedereen dat van plan was maar geef t toch even mee.

Nu weekend houden zo naar een verjaardag ben benieuwd :') :9B
Het wordt voor mij ook maar een 500 euro gokje. ;)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OT1b99NFQnQtG-_oVPrH6Snr1e4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vlCueCr9fYf1m9a9Tlqr7BO0.jpg?f=fotoalbum_large

Ook een mooie om in perspectief te zetten voor nieuwkomers.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:42:
[Afbeelding]

Ben jij dit @Gelukszoekr?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-09 04:30
Ik denk dat hier in SC sprake is van een prima balans hoor. Al is het goed om soms weer even extra scherp hierop te zijn.

De meeste nieuwkomers, die zich ook als zodanig bekendmaken, worden volgens mij open ontvangen en krijgen antwoord op hun vragen. Soms pas na een meme of 5, maar er zijn altijd wel users die even de moeite nemen voor die inhoudelijke reactie.

Het ligt denk ik ook een beetje aan de verwachting van de nieuwkomer/gebruik van dit forum.

Ik zie persoonlijk bijvoorbeeld NK echt als de formele inhoudelijke vraagbaak en SC voor het informele sparren en lolletje.
Wil ik nog meer info of even rustig sparren (zonder al te veel verschillende meningen en antwoorden) dan vraag ik de experts hier of ik ze mag DM'en voor wat meer advies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@zwembroek je zou maar een trap gekocht hebben van je Bitcoins.
Zal tweedehands ook niet veel opbrengen :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
LadyS schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat hier in SC sprake is van een prima balans hoor. Al is het goed om soms weer even extra scherp hierop te zijn.

De meeste nieuwkomers, die zich ook als zodanig bekendmaken, worden volgens mij open ontvangen en krijgen antwoord op hun vragen. Soms pas na een meme of 5, maar er zijn altijd wel users die even de moeite nemen voor die inhoudelijke reactie.

Het ligt denk ik ook een beetje aan de verwachting van de nieuwkomer/gebruik van dit forum.

Ik zie persoonlijk bijvoorbeeld NK echt als de formele inhoudelijke vraagbaak en SC voor het informele sparren en lolletje.
Wil ik nog meer info of even rustig sparren (zonder al te veel verschillende meningen en antwoorden) dan vraag ik de experts hier of ik ze mag DM'en voor wat meer advies.
Ik ben altijd zeer behulpzaam, heb gisteren zelfs weer eens iemand geholpen met een vraag. Compleet zonder bijbedoelingen of eigenbelang. Zo ben ik.

In feite denk ik niet dat er mensen bestaan die behulpzamer zijn dan ik. Mijn behulpzaamheid is echt enorm, net als mijn handen. Mijn handen zijn bovengemiddeld groot en sterk. Kijk eens naar deze handen, dat zijn toch grote handen? Zien er niet klein uit als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Gewoon ieder nieuweling verwijzen naar OP voordat iemand uitbundig gaat reageren.

Wanneer ze op de vraag JA zeggen gewoon antwoorden zoals gewoonlijk.. gewoon een ijsbad aanbieden

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
De hypotheek aflossen of een traprenovatie doen (wat de woningwaarde indirect verhoogt) zijn nog altijd beter dan een auto kopen.

Dus voel je je maar niet schuldig.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Wispe schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:56:
[...]

De hypotheek aflossen of een traprenovatie doen (wat de woningwaarde indirect verhoogt) zijn nog altijd beter dan een auto kopen.

Dus voel je je maar niet schuldig.
Of 2 Bitcoins ziens verdampen aan shitcoins. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:42:
[...]

Het wordt voor mij ook maar een 500 euro gokje. ;)
Ja, het is ook niet echt complete fud maar meer van wat doet het? Is het geen vaporware? Waar vorige run metaverse de narrative was is dat risico nu met ai nog veel groter.

Iedereen kan ergens gpu of ai agent etc. bij verzinnen.

Maar goed als je geen of in ieder geval minder risico wil lopen gewoon BTC stacken (voor de nieuwkomers)

Ik zit maandag gewoon achter de knoppen. Ook ongeveer met dat bedrag.

[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 08-12-2024 12:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:40
Too didn't, long read? :?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Sorry weinig geslapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:59:
[...]

Ja, het is ook niet echt complete fud maar meer van wat doet het? Is het geen vaporware? Waar vorige run metaverse de narrative was is dat risico nu met ai nog veel groter.

Iedereen kan ergens gpu of ai agent etc. bij verzinnen.

Maar goed als je geen risico wil lopen gewoon BTC stacken.

Ik zit maandag gewoon achter de knoppen. Ook ongeveer met dat bedrag.
100% vaporware. Maar als je kijk naar de recente launches kan dat zo een snelle x10 opleveren. AIFUN deed een x30.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Eerst 98.2k (1D MA7) en daarna 101.3k weer opzoeken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBXncac2WsGrIunCUiE6NTqArFc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mChZZx9Nr9qSywLMdgoZmqJl.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:01:
[...]

100% vaporware. Maar als je kijk naar de recente launches kan dat zo een snelle x10 opleveren. AIFUN deed een x30.
En dit, lieve slowchatters, is precies de mentaliteit waardoor onze over kleinkinderen straks russisch spreken terwijl ze in Chinese fabrieken op Europees grondgebied een 14 urige werkdag proberen te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:11:
[...]

En dit, lieve slowchatters, is precies de mentaliteit waardoor onze over kleinkinderen straks russisch spreken terwijl ze in Chinese fabrieken op Europees grondgebied een 14 urige werkdag proberen te overleven.
Ik zie hier 7 tokens, in welke moet ik gaan apen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:12:
[...]

Ik zie hier 7 tokens, in welke moet ik gaan apen
DYOR, zie ik er behulpzaam uit ofzo?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43

Coldcat

HODL

Taro schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:33:
[...]

Mooie feedback voor in het Feedback topic :)
Het is een mooi idee maar ik kan me er helaas niet voor inzetten. Binnenkort ga ik met een nieuwe job starten. Door dit topic actief te volgen wordt je overladen door prikkels. In de vorige run werd voor m’n gevoel meer inhoudelijk gereageerd over mooie parels, samenstellingen van portefeuilles. Nu is dat ook wel aanwezig, maar met veel meer BS eromheen. Daar doe ik zelf ook vaak aan mee, echter met beperktere tijd moet je de balans opnieuw opmaken.

Afgelopen weken heb ik m’n portefeuille omgebouwd tot 1 waar ik de bulk mee wil starten. Alle ervaringen hier hebben enorm geholpen om een paar keuzes te maken. Als BTC nog een move omhoog maakt wissel ik nog wat Bitcoin om in shitcoins. Daarna is het de tijd uitzitten. Op basis van prijsactie en tijd is het daarna af en toe de verkoopknop indrukken. Ik geloof nog niet dat dit het einde is van de run. Komt er nog een keer een correctie dan gaat een deel van de coins daar weer in. Rond de $140k is voor mij een moment om grotendeels uit BTC te stappen. Komt de koers daar ooit dan gaan de alts er een paar weken later uit.

Net als crypto is de SC een verslaving. Het is makkelijk om op een dood moment de koersen te checken en een refresh te doen. De portefeuille is hier klaar voor het vervolg van de bull-run! Het is nu de tijd die z’n werk moet doen komende weken/maanden. Dat moet emotieloos en in rust. Het NK topic blijf ik volgen maar ik vertrek uit deze instelling. In plaats van eindeloos te lurken boek ik een ticket naar de zon!

Op een mooi vervolg van de bull-run! :9B

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:11:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1vvWdVBIrT1z3dFG1eluCQaA1s=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/10Pv6XD6llI89rH8110bc5dc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Yoda zin had geen lezen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:15:
[...]

Het is een mooi idee maar ik kan me er helaas niet voor inzetten. Binnenkort ga ik met een nieuwe job starten. Door dit topic actief te volgen wordt je overladen door prikkels. In de vorige run werd voor m’n gevoel meer inhoudelijk gereageerd over mooie parels, samenstellingen van portefeuilles. Nu is dat ook wel aanwezig, maar met veel meer BS eromheen. Daar doe ik zelf ook vaak aan mee, echter met beperktere tijd moet je de balans opnieuw opmaken.

Afgelopen weken heb ik m’n portefeuille omgebouwd tot 1 waar ik de bulk mee wil starten. Alle ervaringen hier hebben enorm geholpen om een paar keuzes te maken. Als BTC nog een move omhoog maakt wissel ik nog wat Bitcoin om in shitcoins. Daarna is het de tijd uitzitten. Op basis van prijsactie en tijd is het daarna af en toe de verkoopknop indrukken. Ik geloof nog niet dat dit het einde is van de run. Komt er nog een keer een correctie dan gaat een deel van de coins daar weer in. Rond de $140k is voor mij een moment om grotendeels uit BTC te stappen. Komt de koers daar ooit dan gaan de alts er een paar weken later uit.

Net als crypto is de SC een verslaving. Het is makkelijk om op een dood moment de koersen te checken en een refresh te doen. De portefeuille is hier klaar voor het vervolg van de bull-run! Het is nu de tijd die z’n werk moet doen komende weken/maanden. Dat moet emotieloos en in rust. Het NK topic blijf ik volgen maar ik vertrek uit deze instelling. In plaats van eindeloos te lurken boek ik een ticket naar de zon!

Op een mooi vervolg van de bull-run! :9B
Succes, veel plezier, en tot januari!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:13:
[...]

DYOR, zie ik er behulpzaam uit ofzo?
Je hebt vlugge antwoorden. Dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:21:
[...]

Je hebt vlugge antwoorden. Dus ja

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Vis schreef op zondag 8 december 2024 @ 09:59:
[...]

Maar echt ja, probeer doelen te stellen hoeveel sats je bij elkaar wilt sprokkelen. 0.1 BTC = 10 miljoen sats.
Denk en reken in sats, dan is het ineens een stuk logischer te begrijpen waar we naar toe gaan.
Helemaal eens! Mijn oudste kwam gisterochtend melden dat hij na zijn laatste aankoop nu 2% van een bitcoin heeft... apetrots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:20

tomtom901

Moderator General Chat
Vis schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:42:
[Afbeelding]

Shitty huis heb je dan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eegee
  • Nu online
De reaguurders op de FP doen ook echt helemaal geen moeite om de voordelen te zoeken van bitcoin en blijven maar al dan niet ongefundeerde negativiteit spuien vanuit hun financieel privilege. Man man man, hopeloos. /insert robgeus #rant #moestweerevenstoomafblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Eegee schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:49:
[...]

De reaguurders op de FP doen ook echt helemaal geen moeite om de voordelen te zoeken van bitcoin en blijven maar al dan niet ongefundeerde negativiteit spuien vanuit hun financieel privilege. Man man man, hopeloos. /insert robgeus #rant #moestweerevenstoomafblazen
Wat bedoel je precies met financieel privilege ? Mensen die ruim vermogend zijn ? Ik heb juist het idee dat armere mensen die de boot stiekem gemist hebben juist afgeven op BTC..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eegee
  • Nu online
Deman23 schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:56:
[...]
Wat bedoel je precies met financieel privilege ? Mensen die ruim vermogend zijn ? Ik heb juist het idee dat armere mensen die de boot stiekem gemist hebben juist afgeven op BTC..
Met financieel privilege bedoel ik dat we hier in Nederland een voor de meeste mensen goed werkend financieel systeem hebben (bankrekening met betaalpas, iDeal enz.) waardoor men niet ziet dat er veel mensen in de wereld zijn die helemaal geen toegang hebben tot zo'n systeem, of waar hun systeem faalt. Ik doel niet op wel of niet-vermogende mensen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina

Dit wordt wel erg scammy zo, aangezien ik ook slecht ben in op een juist moment te verkopen gaan mijn funds terug van Metamask naar mexc voor extra TAO.

Vaak is de jacht ook mooier dan de vangst net als met een horloge _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 19:32
Deman23 schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:56:
[...]

Iets met het hebben van iDeal en niet begrijpen hoe mensen in andere (niet Westerse) landen het moeten doen zonder bankrekening/pinpas/etc?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:03:
[Embed]

Dit wordt wel erg scammy zo, aangezien ik ook slecht ben in op een juist moment te verkopen gaan mijn funds terug van Metamask naar mexc voor extra TAO.

Kol?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PONZ0o_y7n3qwLEAGIOXiS38HKw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/CmgLfLyy5TpEhdexWoe9q8Gx.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[Embed]

DEAI dan nu ook de deur uitdoen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:45
knakworst schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:22:
[...]

Initial Dex Offering.

Bijna hetzelfde maar dan decentraal.
Pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Taro schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:08:
[...]

Oh, zo te zien hebben anderen dat ook al bedacht.... Of is het weer FUD?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:08:
[...]

Ik heb die verkocht Taro.
Maar ieder zijn strategie uiteraard!
Heb alleen Bitcoin en TAO nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:09:
[...]

Ik heb die verkocht Taro.
Maar ieder zijn strategie uiteraard!
Heb alleen Bitcoin en TAO nu.
Hier zijn ze nu ook de deur uit, even kijken wat ik met die USDT ga doen.... Denk maar gewoon een BTC of ETH buy ordertje plaatsen.

Thx voor de heads-up d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
@elektriekert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:47
Jongens pls, stop gewoon met die gure drek memecoins voor die paar grijpstuivers. Echt de uren die je erin stopt is waardevoller hoor. Just my two sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:45
[Embed]

Too dazy little read?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:56

YES

Moderator General Chat
Tering Drek Lol Rekt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
*drunk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
[Embed]

Heb ook even een rondje Twitter gedaan. Pre sale cancelled. I am out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 17:40
Bao_mi1 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:54:
Lurker hier. En nee, ik heet geen henk

Ik had een account bij Huobi, waar ik een of andere shitcoin had staan. Nu zie ik dat Huobi HTX is geworden. Daar heb ik dus ingelogd met een oud emailadres dat ik voor Huobi gebruikte, maar nadat ik dat gedaan heb zie ik allemaal vage inlogpogingen in de email inbox van dat adres. Uit Brazilië, Myanmar, Vietnam en weet ik veel waar allemaal.

Dus ik neem aan dat die vage inlogpogingen komen doordat ik voor het eerst op HTX heb ingelogd. Kan dat? En kan ik die inlogpogingen verder gewoon negeren? En is HTX überhaupt een veilige exchange of is het niet veel soeps?
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Ik vind het nog steeds vreemd dat ik na de 1e keer op de exchange inloggen meerdere 'suspicious login attempts' waarschuwingen heb gekregen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bao_mi1 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:20:
[...]

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Ik vind het nog steeds vreemd dat ik na de 1e keer op de exchange inloggen meerdere 'suspicious login attempts' waarschuwingen heb gekregen..
Zonder verdere informatie of aanwijzingen dat je iets ingesteld hebt wat automatisch dingen doet in die wallet, denk ik toch aan hack pogingen. Misschien is je emailadres ooit in een database opgedoken en gaan ze exchanges af en proberen ze maar wat of zo. Geen idee, maar klinkt niet echt als zuivere koffie.

Ik zou in ieder geval goed nadenken over waar je dit mailadres allemaal gebruikt, of dat op die plekken nog in combinatie met een oud wachtwoord is en ga waar mogelijk MFA instellen/toepassen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Geen idee. Als je alle veiligheidsmaatregelen op orde hebt geen probleem zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Die andere inlogpogingen zijn pas zichtbaar na jouw eerste login?

Geen vage browser extensies draaien?

Zet even alle browser extensies uit en wijzig daarna je wachtwoord en 2FA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:57
Linkie heeft er weer zin in vandaag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:42
[Embed]

Oef dat klinkt niet veelbelovend, dankjewel voor de waarschuwing :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moet je voor de grap 40 dollar eens vermenigvuldigen met de circulating supply en vergelijken met btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 17:40
Taro schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:24:
[...]

Die andere inlogpogingen zijn pas zichtbaar na jouw eerste login?

Geen vage browser extensies draaien?

Zet even alle browser extensies uit en wijzig daarna je wachtwoord en 2FA.
Nu je het zegt zie ik inderdaad eerdere mislukte inlogpogingen, ook gedaan vanuit allerlei exotische oorden. Alleen pas nadat ik het mailaccount zelf weer ben gaan gebruike gisteren en dus op FTX heb ingelogd, komen de meldingen als 'suspicious login attempts.'

Goede tip o. De mailaddrese die ik gebruik na te gaan. Mailadressen die te oud zijn en ik inderdaad op bepaalde schimmige plekken gebruikt heb gooi ik er uit, en dan maak ik nieuwe adressen die ik nergens anders voor ga gebruiken dan specifieke exchanges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:52:
[...]

Ik zie dit op mexc

[Afbeelding]

Inderdaad aan de lage kant maar het is niet anders :+
Ik moet er maar mee doen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:47
Alpina schreef op zondag 8 december 2024 @ 08:16:
@DonJunior het zal best goed bedoel zijn maar heb nog even terug gelezen.

Je gaat al wat ‘jaartjes mee’ maar je weet niet wat cold storage is of waarom dit überhaupt nuttig is en je wou verder heel snel uit het niets een reactie of er iets met Bitvavo aan de hand is?

Het antwoord was vrij snel gegeven maar je wou het toch nog even uitlokken?

Neigt naar trollgedrag maar kan het mishebben :)
...aannames doen en mensen uitmaken voor troll.

Bedankt voor het bevestigen van mijn observatie van gedrag in dit topic.

*sowieso

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:48
PHPResource schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:12:
Jongens pls, stop gewoon met die gure drek memecoins voor die paar grijpstuivers. Echt de uren die je erin stopt is waardevoller hoor. Just my two sats
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:50

Ad Hox

N/A

100K back in play!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Maar weer een biertje openen, het is weer 100k.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:59
Koers sideways, 30 pagina's aan posts in dit forum.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/a5jHzcfCg8YAAAAM/did-not-read-not-reading.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
DonJunior schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:49:
[...]

Prima d:)b

Succes met de verdere observatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Ken de beurs niet, maar het klinkt alsof iemand anders ook toegang probeert te krijgen. Heb je 2FA aanstaan? Zo niet, alsnog doen, en dan niet via je 06 nr.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nou is t los hoor met zijn stempel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:52:
Koers sideways, 30 pagina's aan posts in dit forum.

[Afbeelding]
Gewoon 999 posts op 1 pagina instellen, dan hoef je niet zoveel te lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Wispe schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:53:
[...]

Gewoon 999 posts op 1 pagina instellen, dan hoef je niet zoveel te lezen.
Wel veel scrollen :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/rjoc8.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

[...]

Dit is best selectief quoten. Heb je de andere reacties ook gelezen?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:52:
[...]

Nou is t los hoor met zijn stempel.
Die krijgen we nog vaak te zien ben ik bang. _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Jij ook bedankt voor het bevestigen wat ik al dacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Voor het eerst in het wild gespot, grote blij! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Wie zou me kunnen helpen met een pending transaction?
Ik heb voor MCADE gebruik gemaakt van de superbridge (https://docs.metacade.co/...ase/migration-information). Echter blijft de transactie vast hangen (https://etherscan.io/tx/0...ab0f240591ab2ecd416b920b4)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:47
souljah1h schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:55:
[...]

Dit is best selectief quoten. Heb je de andere reacties ook gelezen?
Zeker en heb er ook diverse een thumbs up gegeven.

@zwembroek ik snap dit dus niet. Er wordt een vraag gesteld waarom mensen niet willen instappen in crypto. Ik antwoord daarop met mijn observaties van o.a. dit topic en reacties van diverse crypto-minded mensen om mij heen.
Vervolgens gaat men mij als persoon doorlichten, mijn posts erbij halen (die niet relevant zijn tot de vraagstelling) quotes uit verband trekken en aannames doen die niet eens terecht zijn. Nu ben ik de gebeten hond en krijg ik zulke plaatjes om mijn oren.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Als ik een apart BTC-"potje" wil aanmaken in Trezor, welk account type moet ik dan kiezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9cT5hL9cgTrZpar9vQFpAP5xUOw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qC0nuvtmobO6mJinA6SaIzFS.png?f=fotoalbum_large

Dit is mij te technisch, vandaar dat ik het even vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:17:
Als ik een apart BTC-"potje" wil aanmaken in Trezor, welk account type moet ik dan kiezen?

[Afbeelding]

Dit is mij te technisch, vandaar dat ik het even vraag.
Native segwit is volgens mij de geldende standaard
Pagina: 1 ... 53 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!