Dat lijkt wel het patroon jaDeman23 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:32:
Meestal als we overdag dippen gaan de yanks kopen #hopium
De yanks hebben het al bijgelegd met de colombianos dus dat is het niet.
Ik lees overal dit als reden:
https://www.businessinsid...no-1-on-apples-app-store/
Die chinezen zijn stiekem met veel dingen bezig…
Ik denk dan ook dat bdsmpower een Chinees botje is dat de SC wil laten panic sellen om zelf laag Bitcoin te kopen voor de SBR Ali versie.
Ik denk dan ook dat bdsmpower een Chinees botje is dat de SC wil laten panic sellen om zelf laag Bitcoin te kopen voor de SBR Ali versie.
Ik ging in mij drie punten niet uit van traden. Maar dat is idd wel een verduidelijkingS.McDuck schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:03:
[...]
4. je hebt muntjes en je hodl'ed tot je een keer kan verkopen voor de juiste prijs omdat je niet trade.
Jij speelt met 100,- zeker 🤡. Dan maakt het inderdaad niet zoveel uit.gebruikershaes schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:13:
[...]
Geen idee, ik las alleen huilie huilie zoveelprocent verlies.
Was het maar waar.Alpina schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:33:
Stel, je inleg er al uit. Je portfolio was 1000,-. Nu 100,-. Ben je dan nog steeds blij met je "winst"? Dat voelt toch gewoon al dik verliezen.bones schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:12:
[...]
Precies. Ik sta met alles nog dik in de plus, verlies is onmogelijk zelfs.
Ps kan iemand dat tegeltje van exchange manipulatie weer plaatsen? Bij elke dip duurt het ineens heel lang om nog meer fiat over te boeken bij Kraken. Heb gelukkig altijd wat op de exchange staan dus heb al wat kunnen kopen maar wacht nu al een uur op mijn sepa boeking wat normaal slechts een paar min is.
Grote speler alert, iemand een boormachine ?bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:35:
[...]
Jij speelt met 100,- zeker 🤡. Dan maakt het inderdaad niet zoveel uit.
En wat was je inleg?bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:37:
[...]
Stel, je inleg er al uit. Je portfolio was 1000,-. Nu 100,-. Ben je dan nog steeds blij met je "winst"? Dat voelt toch gewoon al dik verliezen.
Deman23 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:38:
[...]
Grote speler alert, iemand een boormachine ?
Ik vertel het je later.kbuntu schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:39:
Is de bottom al in?
Nee, die ligt 50% lager.kbuntu schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:39:
Is de bottom al in?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nee. Dat is 100,- winst.bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:37:
[...]
Stel, je inleg er al uit. Je portfolio was 1000,-. Nu 100,-. Ben je dan nog steeds blij met je "winst"? Dat voelt toch gewoon al dik verliezen.
Half salaris erin gegooid, buy targets op XRP en SOL bijna allemaal gehit vanochtend (had ze op -15% gezet voor het weekend) niet al teveel verloren dusbsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:57:
[...]
1 salaris ontvangen, ruim 2 ingeleverd in Januari 😭
Edit: 9€ (ongerealiseerde) winst op SOL al!
[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 27-01-2025 08:47 ]
Niet relevant. Er zitten hier mensen die de hypotheek ermee afbetaald hebben en mensen die met zakgeld 'spelen'.
Natuurlijk ook een vreemde opmerking van @bsmpower dat 100 euro niet uit maakt.
Wat een shitshow, dat allemaal om een crappy AI app van China? Trieste bedoeling..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Maakt toch niet uit, die heb je er uit in mijn voorbeeld.
Jawel, want dan kan je die €1000 en €100 in perspectief plaatsen, maar als je op die manier denkt heb je het wel zwaar en dan niet alleen in crypto.Wippie1234 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:46:
[...]
Niet relevant. Er zitten hier mensen die de hypotheek ermee afbetaald hebben en mensen die met zakgeld 'spelen'.
als je zelfs je inleg er al uit hebt, dan kun je toch niet op verlies staan??bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:37:
[...]
Het gaat om het gevoel wanneer iets verlies is. Volgens sommige hier mag ik niet spreken van verlies of dat gevoel hebben omdat er geen eigen geld meer in zit. Maar ondertussen "verlies" ik wel 2 maandsalarissen. Dat voelt meer als verlies dan minder winst.Wippie1234 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:46:
[...]
Ik heb niet het gevoel dat >110k deze run nog gaat lukken eerlijk gezegd. Geen TA onderbouwing, gewoon het hoge aantal shitcoins, en steeds nieuwe richtingen zoals die AI.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zou et ?Chinese AI-ontwikkelingen veroorzaken schokgolf
Meerdere factoren lijken bij te dragen aan de forse daling. Een belangrijke reden is de opkomst van DeepSeek, een kunstmatige intelligentie (AI) applicatie van Chinese makelij. Heel Silicon Valley staat op zijn kop, omdat bedrijven zoals OpenAI, Meta en Google honderden miljarden investeren in hun AI-systemen, terwijl DeepSeek erin slaagde een beter model te bouwen voor minder dan $10 miljoen.
Deze ontwikkeling heeft investeerders doen twijfelen aan de waarderingen van Amerikaanse techbedrijven, wat leidde tot een massale verkoop van aandelen. Dit domino-effect sloeg vervolgens over naar de cryptomarkt, waar de koersen massaal kelderden.
@bsmpower Gozer, als je het zo ontzettend zeker weet dat de top is geweest en het over en uit is, VERKOOP DAN GEWOON en stop met posten.
Ik zie heus wel wat je nu aan het doen bent. Je probeert mensen nu te overtuigen van je eigen onzekerheden, in de hoop dat men toegeeft aan jouw angsten en daardoor gaan verkopen. Waarna jij je versterkt voelt in je keuze dat de top in is en moet verkopen.
Kap hiermee. Ben het echt weer helemaal zat dit gezeik.
Ik zie heus wel wat je nu aan het doen bent. Je probeert mensen nu te overtuigen van je eigen onzekerheden, in de hoop dat men toegeeft aan jouw angsten en daardoor gaan verkopen. Waarna jij je versterkt voelt in je keuze dat de top in is en moet verkopen.
Ik wacht nog heel even half 3 af, dan gaan mn aandelen wel flink omlaag ben ik bang, waar de andere helft van het maandsalaris is ingegaanbsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:48:
[...]
Het gaat om het gevoel wanneer iets verlies is. Volgens sommige hier mag ik niet spreken van verlies of dat gevoel hebben omdat er geen eigen geld meer in zit. Maar ondertussen "verlies" ik wel 2 maandsalarissen. Dat voelt meer als verlies dan minder winst.
@bsmpower Neem een voorbeeld aan de Gipsy Hodler , door weer en wind. #baghodler for life.Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:50:
@bsmpower Gozer, als je het zo ontzettend zeker weet dat de top is geweest en het over en uit is, VERKOOP DAN GEWOON en stop met posten.
Ja mag het wel voelen als verlies, je mag het verlies noemen, maar feitelijk is het onjuist, het is minder winst.bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:48:
[...]
Het gaat om het gevoel wanneer iets verlies is. Volgens sommige hier mag ik niet spreken van verlies of dat gevoel hebben omdat er geen eigen geld meer in zit. Maar ondertussen "verlies" ik wel 2 maandsalarissen. Dat voelt meer als verlies dan minder winst.
En in de situatie dat je het als het verliezen van 2 maandsalarissen ervaart, dan zit je er gewoon te dik in. Dan zit je in de situatie dat je meer waarde in je PF hebt dan wat je bereid bent te zien vedampen.
Het is nu te laat wellicht, je staat voor je gevoel al teveel in de min t.o.v. je PF ATH, maar ik zou, mocht er toch nog een flinke bullrun met altseason komen, een plan uitdenken om op een bepaald punt structureel winst te gaan nemen. Je kwelt jezelf enorm op deze manier.
Je mag best vinden 'eerst stond ik op 1k winst, nu op 100 en dat vind ik kwalitatief uitermate teleurstellend' Maar dat hoeven we niet dagelijks te lezen. Deze SC is geen lief dagboek serie. Speltip 1 blijft nog steeds: speel met geld wat je kunt missen. Als je 900 euro kwijt raken al de nodige stress oplevert moet je niet in crypto zitten, want dan zit je gewoon met meer geld erin dan wat goed voor je is.
@Gipsy King
Maar crypto.. gewoon een weakhands panic sell van de boomers/nep tweakers? Ik zie niet direct waarom AI invloed zou hebben op de cryptomarkt. Ze lijken juist voor elkaar gemaakt,
AI+robots+instant (micro) payments == mensheid in de hangmat luieren toch?
Ok dat stukje over waarderingen kan ik begrijpen als de concurrent het voor een fractie van de prijs kan.....deze ontwikkeling heeft investeerders doen twijfelen aan de waarderingen van Amerikaanse techbedrijven, wat leidde tot een massale verkoop van aandelen. Dit domino-effect sloeg vervolgens over naar de cryptomarkt, waar de koersen massaal kelderden.
Maar crypto.. gewoon een weakhands panic sell van de boomers/nep tweakers? Ik zie niet direct waarom AI invloed zou hebben op de cryptomarkt. Ze lijken juist voor elkaar gemaakt,
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als je op die manier naar crypto kijkt, hoe kijk je dan naar je leven.
Er zijn zoveel teleurstellingen in het leven, betekend niet meteen dat alles waardeloos is.
Live a little
Er zijn zoveel teleurstellingen in het leven, betekend niet meteen dat alles waardeloos is.
Live a little
Lichtpuntje...
Zou de dip oorzaak toch dit zijn geweest?
Lief dagboek,
Als dit de dip was, heb ik hem gekocht.
Liefs,
YES
Als dit de dip was, heb ik hem gekocht.
Liefs,
YES
Bitcoin is in de uitverkoop
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dan is het pas een zuur verhaal.Pseudoniem schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:00:
[...]
Haha mooi interview met twee scholieren die zeggen in de "Chillguymeme" munt te hebben geinvesteerd met de creditcard van één van de moeders die het klaarblijkelijk goed vindt.
Maar ze hebben (nog) wel winst!!!
Mama kreeg in Januari 1 salaris en haar kind met dat vervelende baasje uit zijn klas verloren in januari 6x een maandsalaris.
Precies! Al denk ik dat sommigen hier een get rich quick scheme in zien. Vier maanden terug mijn vriendin in de aandelen en ETFs geïntroduceerd. Deden +8% in twee maanden en dat was niet snel genoeg volgens haar. Alles verkocht en rond de 3600€ alles op ETH gezet. Meerdere ETH gekocht... Nu zeurt ze dat die flink in verlies staat.Joosie200 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:53:
Je mag best vinden 'eerst stond ik op 1k winst, nu op 100 en dat vind ik kwalitatief uitermate teleurstellend' Maar dat hoeven we niet dagelijks te lezen. Deze SC is geen lief dagboek serie. Speltip 1 blijft nog steeds: speel met geld wat je kunt missen. Als je 900 euro kwijt raken al de nodige stress oplevert moet je niet in crypto zitten, want dan zit je gewoon met meer geld erin dan wat goed voor je is.
Al zou het heel jammer zijn als je daadwerkelijk met verlies verkoopt, liever bagholder dan verlies in de verkoop
Mjah , het kan natuurlijk wel een domino aan shorts zijn die rekt gaan ? Soort van Unstoppable a.k.a. unreal.sh4d0wman schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:55:
@Gipsy King
[...]
Ok dat stukje over waarderingen kan ik begrijpen als de concurrent het voor een fractie van de prijs kan.
Maar dat AI de trigger is tot deze ''correctie'' want zo zie ik het , ook in een bull bestaat alleen maar up up up niet. soms moet het gas er even af om te hergroeperen en door te pompen. (en nee @Guere ik wil geen groep pump Pic nu !
bones schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:12:
[...]
Precies. Ik sta met alles nog dik in de plus, verlies is onmogelijk zelfs.
Ps kan iemand dat tegeltje van exchange manipulatie weer plaatsen? Bij elke dip duurt het ineens heel lang om nog meer fiat over te boeken bij Kraken. Heb gelukkig altijd wat op de exchange staan dus heb al wat kunnen kopen maar wacht nu al een uur op mijn sepa boeking wat normaal slechts een paar min is.
:strip_exif()/f/image/XjCEG0lSHiXS6f8Vi8AkZfaa.jpg?f=fotoalbum_large)
@bsmpower, wat jij kan doe ik beter.
Maar wanneer ga je eens beseffen dat dit een high risk market is?
Als deze schommelingen je al veel doen, kap er gewoon mee.
1 iemand kan de knoppen bedienen en dat ben je zelf!
sta alweer op winst, ty for the dip
nothing stops this train
Ik snap die bears wel. Vanaf woensdag up only. Laatste kans voor ze.
Nvidia dus flink rekt vanmiddag, kennelijk heb je het peperdure topmodel niet nodig.Alpina schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:33:
92k zal support geven. Zo niet, dan 89k. Als die ook valt gaan we weer 4 jaar lang range tussen 52k en 72k.
baba420 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:00:
92k zal support geven. Zo niet, dan 89k. Als die ook valt gaan we weer 4 jaar lang range tussen 52k en 72k.
baba420 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:00:
:strip_exif()/f/image/Cg9ehQUFeVDtl0IlSSWLIWMR.jpg?f=fotoalbum_large)
Supports kloppen, tijdspanne hopelijk niet
Dit gaat ongetwijfeld weer zo'n paniekerige overdreven reactie zijn.. heeft verder ook helemaal niks met crypto te maken.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Koopt allen Neerlandsch trots. Plukje ASML erbij.
Ik denk dat het ergste al geweest is. Mooi niveau ook voor een higher low op de hogere time framessjorremans schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:11:
Dit gaat ongetwijfeld weer zo'n paniekerige overdreven reactie zijn.. heeft verder ook helemaal niks met crypto te maken.
Ik wacht nog even denk ik, voordat ik bij koop. Zou leuk zijn als nog gaat zakken.
Het zegt wel iets over de huidige staat van de markt dat een nieuwtje uit China over een AI ding of een wel of toch niet geweigerd vliegtuig met immigranten zo'n reactie veroorzaakt. De boel staat op scherp.
Als er nu een black swan komt dan gaan we denk ik een potje hard onderuit. En als er nu ineens heel goed nieuws komt gaan we keihard moon.
Mooie soap dat "Volatiele Tijden".
Als er nu een black swan komt dan gaan we denk ik een potje hard onderuit. En als er nu ineens heel goed nieuws komt gaan we keihard moon.
de bodem is in guys! see you at $120kJanterworst schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:20:
Ik wacht nog even denk ik, voordat ik bij koop. Zou leuk zijn als nog gaat zakken.
nothing stops this train
Zullen we iets afspreken? Volgende topic wordt het beste gepluste topic van 2025 op tweakers
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
We zitten nu juist in een gedeelte waar goed nieuws weinig doet met de koers. Slecht nieuws wordt uitvergroot en goed nieuws doet niks.YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:22:
Het zegt wel iets over de huidige staat van de markt dat een nieuwtje uit China over een AI ding of een wel of toch niet geweigerd vliegtuig met immigranten zo'n reactie veroorzaakt. De boel staat op scherp.
Neeeee verpest het nou niet.baba420 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:27:
[...]
We zitten nu juist in een gedeelte waar goed nieuws weinig doet met de koers. Slecht nieuws wordt uitvergroot en goed nieuws doet niks.
Maar je hebt een punt wellicht.
Retail is aanwezig hoor.JoebarRC schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:01:
[...]
Dat zou fijn zijn, niet gerust op ben ik bang. Trumps tariffs en andere uitspattingen kunnen inflatie aanwakkeren en zal de FED ondanks druk van trump niet geruststellen en dus de markt ook niet.
Zou weleens een lelijke week kunnen worden, maar goed ik ben beetje bearish de afgelopen weken merk ik. Ik verwacht niet veel meer. De bull markt zit in de laatste fase en dan zou ik wel wat hogere waardes willen zien dan waar we nu zitten. Retail is afwezig dus ik vraag me af wat nog een catalisator kan zijn in de crypto markt.
De meesten zitten gewoon in één van de miljoenen tokens op SOL.
ik reageer er gewoon maar niet meer op.YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:00:
[...]
Dan zijn er drie mogelijkheden:
1. Je zit met zoveel geld in crypto dat een dergelijk verlies procentueel te doen is,
2. Je zit er met teveel geld wat je niet kan/wil kwijtraken in,
3. Je houdt te lang vast aan muntjes waar je je hart/lot aan hebt verpand.
Ze sluiten elkaar niet uit overigens, kan best in combinatie met elkaar.
Prima dump. Bob benoemde de kans 2 weken terug al. Nou hier is ie. Mooie kans om nog meer te kopen mocht je nog extra in willen slaan. Kan trouwens ook prima nog naar de 88-92k zone. We zullen zien.
Totaal geen reden tot paniek. De top zal alleen maar hoger zijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
SC bij het ontvangen van de prijsAeronaut schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:25:
Zullen we iets afspreken? Volgende topic wordt het beste gepluste topic van 2025 op tweakers
Lekker druk weer hier 
Zijn jouw verwachtingen intussen nog veranderd, voor wat betreft de top? Je dacht eerst rond de 240k toch?anti elppa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:35:
[...]
ik reageer er gewoon maar niet meer op.
Prima dump. Bob benoemde de kans 2 weken terug al. Nou hier is ie. Mooie kans om nog meer te kopen mocht je nog extra in willen slaan. Kan trouwens ook prima nog naar de 88-92k zone. We zullen zien.
Totaal geen reden tot paniek. De top zal alleen maar hoger zijn
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ben het eens met je hoor. Met name de tech aandelen staan priced for perfection. Dan is het niet lekker als blijkt dat een startup met een budget van 6 miljoen en gebruikmakend van inferieure hardware en open source software bedrijven als Microsoft en Google in het hemd zet.YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:27:
[...]
Neeeee verpest het nou niet.
Maar je hebt een punt wellicht.
Dat trekt de boel nu scherp omlaag:
1. Kennelijk zijn er minder en minder geavanceerde chips nodig om doelen te bereiken (dat raakt de hele chipsector, van ASML tot Nvidia).
2. Kennelijk zijn de tech titans toch minder goed in staat om winnaar te worden dan werd gedacht (dat raakt MSFT, META, GOOGLE etc).
3. Alle miljarden die blind zijn geïnvesteerd blijkt dus deels het verbranden van geld in plaats van waarde creatie voor de toekomst. Feitelijk zijn de grote techbedrijven in de dure kaarten van NVDA geFOMO'ed en zijn ze nu bagholder voor de H100 chips.
Laat maar, dip weer niet gekochtLucky0wn schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:45:
[...]
Half salaris erin gegooid, buy targets op XRP en SOL bijna allemaal gehit vanochtend (had ze op -15% gezet voor het weekend) niet al teveel verloren dushopelijk laag gekocht
Edit: 9€ (ongerealiseerde) winst op SOL al!
nee helemaal hetzelfde gebleven. Kans dat ie hoger word is zelfs groter. Ik schreef in december al dat 1 a 2 maanden consolidatie nu op het menu stonden. Wat gewoon nodig is voor een gezonde hoge top.Bushalte schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:39:
Lekker druk weer hier![]()
[...]
Zijn jouw verwachtingen intussen nog veranderd, voor wat betreft de top? Je dacht eerst rond de 240k toch?
Als we begin december door geknalt hadden dan had de top veel te vroeg gekomen.
Ik heb er nog niets over gelezen verder. Maar in hoeverre is dit nieuws echt betrouwbaar? Is die app echt zo goed of hebben ze hem heel slim laten leunen op bestaande AI data van andere apps bijvoorbeeld (als dat kan)?BTC100K2021 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:41:
[...]
Ben het eens met je hoor. Met name de tech aandelen staan priced for perfection. Dan is het niet lekker als blijkt dat een startup met een budget van 6 miljoen en gebruikmakend van inferieure hardware en open source software bedrijven als Microsoft en Google in het hemd zet.
Dat trekt de boel nu scherp omlaag:
1. Kennelijk zijn er minder en minder geavanceerde chips nodig om doelen te bereiken (dat raakt de hele chipsector, van ASML tot Nvidia).
2. Kennelijk zijn de tech titans toch minder goed in staat om winnaar te worden dan werd gedacht (dat raakt MSFT, META, GOOGLE etc).
3. Alle miljarden die blind zijn geïnvesteerd blijkt dus deels het verbranden van geld in plaats van waarde creatie voor de toekomst. Feitelijk zijn de grote techbedrijven in de dure kaarten van NVDA geFOMO'ed en zijn ze nu bagholder voor de H100 chips.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een 'tech-revolutie' een slim trucje is die helemaal niet zo revolutionair blijkt. Als het blijkt dat het wel legit is, biedt het aan de andere kant natuurlijk ook weer kansen. Dan is het nu even flink pijn voelen maar in de toekomst AI dus veel makkelijker/beter uit te bouwen en toe te passen. Wordt de wereld weer een stuk enger van maar dat is weer een heel andere discussie
Dit zag ik niet aankomen. Jeetje. Gelukkig geen last van weak hands. Zijn we weer in de bear beland?
anti elppa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:45:
[...]
Als we begin december door geknalt hadden dan had de top veel te vroeg gekomen.
nothing stops this train
*schrikt van reacties hier;
*bekijkt chart;
*BTC 4% hoger dan een maand geleden;
*slaapt verder (tot ‘ie een andere asset vindt die jaar in jaar uit +4% per maand laat zien).
*bekijkt chart;
*slaapt verder (tot ‘ie een andere asset vindt die jaar in jaar uit +4% per maand laat zien).
Maktub
Werk zelf voor een groot Chinees bedrijf, wat ik in china allemaal zie, wordt hier nooit in het nieuws getoond. China ligt gewoon voorop met alles in tech, en ze laten dit pas zien als het echt af is. Inferieure technologie was het misschien 5 jaar geleden, nu echt niet meer. China gaat gewoon veel sneller op innovatie dan de Westerse wereld ziet. Vergelijk het eens met NASA en Space X qua snelheid in vooruitgang.YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:47:
[...]
Ik heb er nog niets over gelezen verder. Maar in hoeverre is dit nieuws echt betrouwbaar? Is die app echt zo goed of hebben ze hem heel slim laten leunen op bestaande AI data van andere apps bijvoorbeeld (als dat kan)?
Het zal niet de eerste keer zijn dat een 'tech-revolutie' een slim trucje is die helemaal niet zo revolutionair blijkt. Als het blijkt dat het wel legit is, biedt het aan de andere kant natuurlijk ook weer kansen. Dan is het nu even flink pijn voelen maar in de toekomst AI dus veel makkelijker/beter uit te bouwen en toe te passen. Wordt de wereld weer een stuk enger van maar dat is weer een heel andere discussie
heeft te maken met regeltjes, vooral Europa loopt enorm achter kwa innovatie. in Amerika zullen de regeltjes misschien iets soepeler worden komende tijd.Lucky0wn schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:50:
[...]
Werk zelf voor een groot Chinees bedrijf, wat ik in china allemaal zie, wordt hier nooit in het nieuws getoond. China ligt gewoon voorop met alles in tech, en ze laten dit pas zien als het echt af is. Inferieure technologie was het misschien 5 jaar geleden, nu echt niet meer. China gaat gewoon veel sneller op innovatie dan de Westerse wereld ziet. Vergelijk het eens met NASA en Space X qua snelheid in vooruitgang.
nothing stops this train
Het is toch ook gewoon verrot allemaal. Jij reageert toch ook weer erg emotioneel, dus je hebt er net zo goed last van lijkt het. Fijn dat jij het allemaal nog positief ziet.Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:50:
Is vrij betrouwbaar. Staan al analistenrapporten en artikelen op Bloomberg online. Zit allemaal achter een betaalmuur, maar diverse sites citeren delen uit die rapporten.YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:47:
[...]
Ik heb er nog niets over gelezen verder. Maar in hoeverre is dit nieuws echt betrouwbaar? Is die app echt zo goed of hebben ze hem heel slim laten leunen op bestaande AI data van andere apps bijvoorbeeld (als dat kan)?
Voorlopige conclusie is dat het net zo goed is als ChatGPT (maar dus beter dan Google), maar gebruikt minder rekenkracht.
Dit is iets wat ik niet precies begrijp.Lucky0wn schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:50:
[...]
Werk zelf voor een groot Chinees bedrijf, wat ik in china allemaal zie, wordt hier nooit in het nieuws getoond. China ligt gewoon voorop met alles in tech, en ze laten dit pas zien als het echt af is. Inferieure technologie was het misschien 5 jaar geleden, nu echt niet meer. China gaat gewoon veel sneller op innovatie dan de Westerse wereld ziet. Vergelijk het eens met NASA en Space X qua snelheid in vooruitgang.
Hebben we dan werkelijk te maken met censuur of is het eerder struisvogelview?
M'n chinees is onvoldoende om zelf het nieuws daar op te volgen eigenlijk
heerlijk. Dit had ik ook kunnen tikken idd. Echt ook 0,0 verder aan toe te voegen.MrMrq schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:50:
*schrikt van reacties hier;
*bekijkt chart;
Mocht je meer informatie willen, ik heb er iets meer informatie over daar het getraind is op chips van het bedrijf waar ik voor werk.BTC100K2021 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:55:
[...]
Is vrij betrouwbaar. Staan al analistenrapporten en artikelen op Bloomberg online. Zit allemaal achter een betaalmuur, maar diverse sites citeren delen uit die rapporten.
Voorlopige conclusie is dat het net zo goed is als ChatGPT (maar dus beter dan Google), maar gebruikt minder rekenkracht.
Mooi toch, heel het weekend “klagen” dat er niets gebeurd, en als er dan “iets” gebeurd is er paniek 🤣
“Iets” is bij de meeste altijd naar boven zo lijkt.
Als deze “iets” naar beneden gaat, oei, wat nu, waarom..
ik denk: bijkopen en nog wat overhouden voor volgende level, marge in het oog houden.. dit is een mooie koop kans!
Levels voor mij om meer in te kopen: 94k, 92k en 89k.
Als hij nog lager gaat, dan wacht ik even, want dan zou het wel eens veel dieper kunnen zijn
Toch wel raar, die panic selling. Das toch in 90% van de gevallen dat je er te diep in zit, nee?
“Iets” is bij de meeste altijd naar boven zo lijkt.
Als deze “iets” naar beneden gaat, oei, wat nu, waarom..
ik denk: bijkopen en nog wat overhouden voor volgende level, marge in het oog houden.. dit is een mooie koop kans!
Levels voor mij om meer in te kopen: 94k, 92k en 89k.
Als hij nog lager gaat, dan wacht ik even, want dan zou het wel eens veel dieper kunnen zijn
Toch wel raar, die panic selling. Das toch in 90% van de gevallen dat je er te diep in zit, nee?
[ Voor 14% gewijzigd door kazzzdafke op 27-01-2025 10:00 ]
Never ever financial advice...
zeuh.. even de btc degens bekeken. de drop naar 98k was de meeste een mailtje versturen met een 25x long die zijn opgestart op 16 jan. lagere hefboom of eerder gestart moeten we lager. 96-94-92 etc.
benieuwd.. meeste zijn opgezogen.
benieuwd.. meeste zijn opgezogen.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Kreeg toch wat FOMO, net extra DCA gedaan. Nu weer naar boven
Wat mij betreft is het oké om hier wat meer info te delen. Dit raakt de brede markten en dus ook crypto en lijkt mij derhalve relevant. Plus we zitten hier tenslotte op Tweakers, een IT-gerelateerde website.Lucky0wn schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:57:
[...]
Mocht je meer informatie willen, ik heb er iets meer informatie over daar het getraind is op chips van het bedrijf waar ik voor werk.
Het is meer de manier van werken en informatie delen. Bedrijven werken daar samen met elkaar om sneller te innoveren, immense research and development campusen die cutting edge technologie ontwikkelen dragen hier natuurlijk ook aan bij. Zoals bij Huawei:Masstje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:56:
[...]
Dit is iets wat ik niet precies begrijp.
Hebben we dan werkelijk te maken met censuur of is het eerder struisvogelview?
M'n chinees is onvoldoende om zelf het nieuws daar op te volgen eigenlijk
https://www.theatlantic.c...d-campus-in-china/589342/.
Denk dat het vooral struisvogelview is.
Liever zet ik geen zaken publiekelijk op het internet aangaande dit soort topics. Vandaar PM.BTC100K2021 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:03:
[...]
Wat mij betreft is het oké om hier wat meer info te delen. Dit raakt de brede markten en dus ook crypto en lijkt mij derhalve relevant. Plus we zitten hier tenslotte op Tweakers, een IT-gerelateerde website.
Software is opensource dus je kunt er zelf ook mee aan de slag:
https://www.deepseek.com/
[ Voor 25% gewijzigd door Lucky0wn op 27-01-2025 10:09 ]
Nee hoor, van de daling heb ik geen last. ik sta nog prima in de plus. Ik heb last van jou. En gezien de duimpjes denk ik niet dat ik de enige ben, kerel. Ik ben je echt helemaal zat.bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:55:
Het is toch ook gewoon verrot allemaal. Jij reageert toch ook weer erg emotioneel, dus je hebt er net zo goed last van lijkt het. Fijn dat jij het allemaal nog positief ziet.
Wat jou volgens mij nog het meest dwars zit is dat de overgrote meerderheid hier WEL kan omgaan met deze volatiliteit. Je lijkt oprecht niet te snappen waarom mensen niet massaal verkopen en waarom men 'haha rekt' plaatjes kan posten terwijl hun balans omlaag is gegaan.
Je kreeg van mij paar maanden terug even het voordeel van de twijfel toen je attitude veranderd leek en je bij @tomtom901 op TA les ging. Ik wilde je oprecht een tweede kans geven en heb je zelfs nog in een post verdedigd. Nou, die TA les hield je welgeteld een paar dagen vol en kapte er toen alweer mee. Doorzettingsvermogen van een pinda. En ondertussen begon je wel weer met shitposten en janken bij iedere drop. Ondertussen wil je nog steeds niet begrijpen waarom het gros hier voor 80% / 90% in Bitcoin zit.
Nee, met mijn PF gaat het nog prima. Met mijn geduld voor jou niet - vandaar de boosheid. Ik ben je echt helemaal zat.
Tijd om de custom css oneliner nog eens te posten, me dunkt:Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:06:
Ik heb last van jou. En gezien de duimpjes denk ik niet dat ik de enige ben, kerel.
code:
1
| div[data-owner-id="140639"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; } |
Haha hier hetzelfde. Had gisteren nog winst van onyxcoin en dit gelijk maar weer de markt ingegooid zojuist.Ad Hox schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:02:
Kreeg toch wat FOMO, net extra DCA gedaan. Nu weer naar boven
Deze dip zal wel door de CME futures komen?
Never ever financial advice...
Ik denk dat @Guere liever deze heeft:Slonzo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:13:
[...]
Tijd om de custom css oneliner nog eens te posten, me dunkt:
code:
1div[data-owner-id="140639"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }
code:
1
| div[data-owner-id="140639"] { display:none !important; } |
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Laatste post van @Taro was ook meer dan duidelijk… maar wordt gewoon niks noppes mee gedaan.Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:06:
[...]
Nee hoor, van de daling heb ik geen last. ik sta nog prima in de plus. Ik heb last van jou. En gezien de duimpjes denk ik niet dat ik de enige ben, kerel. Ik ben je echt helemaal zat.
Wat jou volgens mij nog het meest dwars zit is dat de overgrote meerderheid hier WEL kan omgaan met deze volatiliteit. Je lijkt oprecht niet te snappen waarom mensen niet massaal verkopen en waarom men 'haha rekt' plaatjes kan posten terwijl hun balans omlaag is gegaan.
Je kreeg van mij paar maanden terug even het voordeel van de twijfel toen je attitude veranderd leek en je bij @tomtom901 op TA les ging. Ik wilde je oprecht een tweede kans geven en heb je zelfs nog in een post verdedigd. Nou, die TA les hield je welgeteld een paar dagen vol en kapte er toen alweer mee. Doorzettingsvermogen van een pinda. En ondertussen begon je wel weer met shitposten en janken bij iedere drop. Ondertussen wil je nog steeds niet begrijpen waarom het gros hier voor 80% / 90% in Bitcoin zit.
Nee, met mijn PF gaat het nog prima. Met mijn geduld voor jou niet - vandaar de boosheid. Ik ben je echt helemaal zat.
@bsmpower post in het FO topic eens wat crypto verhalen. Ze gaan er daar erg goed op.
Zoals Michael Saylor zegt:
Volatility is a gift to the faithful.
Bijna Bitcoin DCA dag, dus zak maar lekker door.
HODL.
Volatility is a gift to the faithful.
Bijna Bitcoin DCA dag, dus zak maar lekker door.
HODL.
Oeps, gejinxed, rekt. Volgende bullrun nieuwe kansen.YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:19:
$500,- gestegen in een half uurtje, dus:
[Afbeelding]
Oké, klinkt goed, en waar plak ik die tekst?Slonzo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:13:
[...]
Tijd om de custom css oneliner nog eens te posten, me dunkt:
code:
1div[data-owner-id="140639"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }
Hier: https://tweakers.net/instellingen/customcss/Numbers schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:29:
[...]
Oké, klinkt goed, en waar plak ik die tekst?
YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:24:
[...]
Oeps, gejinxed, rekt. Volgende bullrun nieuwe kansen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
BTC.D 59.5%, hebben deze cycle al 61% aangetikt, dus kan zeker nog wat 'erger'.kbuntu schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:38:
Alts staan wel echt stuk lager in verhouding tot btc dan eerdere momenten van dit koersniveau
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/uNKnshID5oL4KXv0oP4IPTzD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QGixXNcJlMHIswfOxGkLaqir.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K6Qf93fAz51kFOjurMGxPeNy.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/rvPkSxcv5tIQCVIMOq1icYlY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/SBUOaS9GaOzWvZWpvU34dsFr.png?f=fotoalbum_large)