Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vis schreef op zondag 26 januari 2025 @ 23:16:
[...]
Oke dat ie maar die HP aan gaat zetten dan...
[Afbeelding]
Vis schreef op zondag 26 januari 2025 @ 23:16:
[...]
Oke dat ie maar die HP aan gaat zetten dan...
[Afbeelding]
nothing stops this train
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 27-01-2025 00:00 ]
Ik sta nog steeds op winst, men moet leren goedkoop in tekopen en geduld te hebben . BTC forever
Je schrijft DCA verkeerdPeterre schreef op maandag 27 januari 2025 @ 02:13:
[...]
Ik sta nog steeds op winst, men moet leren goedkoop in tekopen en geduld te hebben . BTC forever
Dat zit wel Schnorr.
Ging ik wel vanuit, maar met alle verhalen over vage spelletjes en experimenten die mensen tegenwoordig doen, weet ik niet 100% 💯 zeker of iedereen die hier leest dat doorheeftsh4d0wman schreef op zondag 26 januari 2025 @ 15:02:
@MrFX moet je een zware dame hebben. Volgens google is het een anti-tank mijn.
@brothermaynard weet ik. Was ook niet serieus bedoeld.
Iemand een idee wrm deze selloff. Liq grab van afgelopen 2 weken?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb gisteren gewoon een DCA gedaan op 105. Hodl.
Dat zit wel Schnorr.
Maareh, @Darrell, ai called it!
YES schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:02:
Benieuwd of we dit horizontale level kunnen doorbreken met een candle close op in ieder geval het 1h timeframe. Mocht dat mislukken en de reject sluit onder de trendlijn, dan verkoop ik misschien wat satjes (ligt eraan hoe ver onder de trendlijn de close is/of ik op tijd aan de knoppen zit) en zet ik kooporders iets boven de 103k
[Afbeelding]
Zien of 100k voor de zoveelste keer support gaat zijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Importheffingen zijn niet zo leuk voor de wereldhandel.
Misschien is dit de reden?
Wat ik toen al schreef, dikke prima, zo zorgen we dat er straks genoeg brandstof is voor een echt mooie top
Was al gekend in de vooravond.CornermanNL schreef op maandag 27 januari 2025 @ 06:22:
Trump gaat importheffingen opleggen aan iedereen die zijn ideeën niet niet zitten. In dit geval Colombia die vliegtuigen met illegalen niet gaat accepteren.
Importheffingen zijn niet zo leuk voor de wereldhandel.
Misschien is dit de reden?
lijkt me ook sterk dat dat soort wilde west uitspraken echt invloed hebben
Hoe meer wilde westen hoe meer onzekerheid. In theorie zou dat goed kunnen zijn voor Bitcoin en slecht voor bijvoorbeeld aandelen. Tenzij de rentes gaan vliegen dan slecht voor beide.anti elppa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 06:36:
[...]
lijkt me ook sterk dat dat soort wilde west uitspraken echt invloed hebben
Het kan ook gewoon zijn dat men wat winst neemt en even aan gaat kijken hoe alles een beetje uitpakt met de cijfers, de Fed en rente.
Hoort er ook allemaal bij, niets gaat alleen maar omhoog. Mooie momenten om bij te kopen.
98% dominance?keanu_ schreef op maandag 27 januari 2025 @ 06:51:
98k incoming?
Gemiddelde altcoin grafiek ziet er wel uit als een double top die nu de bear in stort.
[ Voor 24% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-01-2025 07:00 ]
https://www.telegraaf.nl/...end-populair-slapend-rijkCrypto onder jongeren razend populair: ‘Slapend rijk’
Man man man....
YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 06:12:
En wie lag er op hét moment om wat sats te verpatsen of zelfs daarvoor toen een bearish retest in de maak was, wat orders te zetten, al te slapen. Juist, mooi plan weer
Maareh, @Darrell, ai called it!
[...]
:strip_exif()/f/image/RA9Wh8ELMh4C1IACM26oQKHk.gif?f=fotoalbum_large)
Maakt het wel makkelijker , alles offline enkel btc left.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Same. Maar we verdienen het ook niet door onze hebberigheid. Hadden genoeg kansen om te verkopen.poekiepoes12 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 06:52:
Blijft wel heel weinig over van mn portfolio (shit coins). Man man man. Gingen net een beetje de goeie richting op.
The market tops in euphoria, not depression.
— Patric H. | CryptelligenceX (@CryptelligenceX) 26 januari 2025
Ik was er al bang voor! En morgen is de FOMC, toch gehold of verkocht?bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:11:
[...]
Same. Maar we verdienen het ook niet door onze hebberigheid. Hadden genoeg kansen om te verkopen.
Hodl , verkopen doen we maar in een ander topic.Pinsa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:14:
[...]
Ik was er al bang voor! En morgen is de FOMC, toch gehold of verkocht?
Vrijdag dacht ikPinsa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:14:
[...]
Hebberigheid = shitcoin speculantbsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:11:
[...]
Same. Maar we verdienen het ook niet door onze hebberigheid. Hadden genoeg kansen om te verkopen.
Weten wat je hebt/no worries = Bitcoin
Fijne dag kerel. Geniet van het leven.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Voelde inderdaad al veel langer niet goed. Alleen op gevoel moet je niet te traden zeggen ze dus niet gedaan. Dom blijven holden. Altseizoen komt er niet meer lijkt het, die was achteraf toch Q4 2024? Bitcoin double top? Helaas, de nieuwe auto komt er iig niet meer.Pinsa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:14:
[...]
nee is altijd op woensdagen. Nu dus ook
Gewoon red monday hoor, blue monday is al voorbijbsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:21:
[...]
Voelde inderdaad al veel langer niet goed. Alleen op gevoel moet je niet te traden zeggen ze dus niet gedaan. Dom blijven holden. Altseizoen komt er niet meer lijkt het, die was achteraf toch Q4 2024? Bitcoin double top? Helaas, de nieuwe auto komt er iig niet meer.
Je moet traden zoals jij wil.bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:21:
[...]
Voelde inderdaad al veel langer niet goed. Alleen op gevoel moet je niet te traden zeggen ze dus niet gedaan. Dom blijven holden. Altseizoen komt er niet meer lijkt het, die was achteraf toch Q4 2024? Bitcoin double top? Helaas, de nieuwe auto komt er iig niet meer.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/l6jzLfKgzqbcvaBYLyw61PPS.jpg?f=user_large)
Doe ik ook, maar daana ook de verantwoordelijkheid nemen als het sideways gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 27-01-2025 07:25 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat word idd weer gewoon werken
Hehe gelijk ultiem bearisch he, wie weet komt die er toch nog wel even afwachten op de FOMC en welke richting er word gekozen, welke coins heb je?bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:21:
[...]
Richting lijkt al gekozen, BTC weer onder de 100K. Alts zaten al langer in een slowbleed.Pinsa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:29:
[...]
Hehe gelijk ultiem bearisch he, wie weet komt die er toch nog wel even afwachten op de FOMC en welke richting er word gekozen, welke coins heb je?
Ik zit nog wel echt steeds meer in dubio. Sta overall circa 70% in de min, zit nu jaar of 4/3 in crypto gok ik.bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:11:
[...]
Inderdaad momenten om te verkopen gemist, is een paar maanden echt goed gegaan. Ik ga sowieso mijn verlies nemen waarbij ik mik op circa 30%, maar ik krijg steeds meer het idee hoe meer tijd ik daarvoor uittrek hoe groter de kans dat die 70% richting de 100% gaat..
Zodra je alle moed verloren hebt en wil gaan verkopen... dan.....poekiepoes12 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:33:
[...]
Ik zit nog wel echt steeds meer in dubio. Sta overall circa 70% in de min, zit nu jaar of 4/3 in crypto gok ik.
Inderdaad momenten om te verkopen gemist, is een paar maanden echt goed gegaan. Ik ga sowieso mijn verlies nemen waarbij ik mik op circa 30%, maar ik krijg steeds meer het idee hoe meer tijd ik daarvoor uittrek hoe groter de kans dat die 70% richting de 100% gaat..
Gaat het nog meer naar beneden. Dat is iig ook mijn zwakte, je denkt dat het wel weer goed komt met die alts dus je blijft holden. Maar als je uitzoomt ben je alles aan het verliezen.Lentehoofdje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:36:
[...]
Zodra je alle moed verloren hebt en wil gaan verkopen... dan.....
Dan....?Lentehoofdje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:36:
[...]
Soms is het beter om je verlies te nemen. Maar ook je verlies nemen is niet te timen, zoals de hele markt niet te timen blijkt. Deze week kan het tij zomaar keren met de macro cijfers op de planning maar kan net zo goed down the drain.
gebruikershaes schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:43:
Als ik alts zou hebben. Zou ik sws deze run uitzitten. Wie weet komt het nog. Als het niet komt dan verlies nemen.
:strip_exif()/f/image/3OuPeGFSkV07Mz7u1gNXwe7a.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik heb heel lang geroepen, dood van de gladiolen. Dan maar naar 0. Maar als dat langzaam in zicht komt heb je toch het gevoel dat er betere keuzes zijn.gebruikershaes schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:43:
Als ik alts zou hebben. Zou ik sws deze run uitzitten. Wie weet komt het nog. Als het niet komt dan verlies nemen.
Naar mijn idee is er gewoon TE veel. Waar dat runs hiervoor niet zó'n overvloed aan alts betekende.
[ Voor 11% gewijzigd door poekiepoes12 op 27-01-2025 07:46 ]
Tja, we zitten alweer hoor. Met m`n bek.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wat een slachtveld check de prijs van Virtuals bijvoorbeeld of Prime damn

YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:52:
Afgelopen vrijdag hebben de meesten van ons weer salaris gekregen vermoed ik. Dan is dit toch een cadeautje? Ik heb het verkoop moment in mijn eigen chart dan wel gemist gisterenavond maar ik heb toch gauw even een incidenteel, willekeurig en ongepland DCA momentje ingelast en wat fiat in de ponzi gekieperd!
:no_upscale():strip_exif()/f/image/Beeai1ez3ez8bocdPxOn2mk8.webp?f=user_large)
Nogal, alles is bloedrood. Dow futures al op -350 en dalende. Dit wordt een flink rode start.
Ja, nog niet gezien? Big tech ook een hit. Gelijk BTC en stocks gekocht en een stuk ingelegd op mijn pensioenrekening wat belegd wordt.
1 salaris ontvangen, ruim 2 ingeleverd in Januari 😭YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:52:
Afgelopen vrijdag hebben de meesten van ons weer salaris gekregen vermoed ik. Dan is dit toch een cadeautje? Ik heb het verkoop moment in mijn eigen chart dan wel gemist gisterenavond maar ik heb toch gauw even een incidenteel, willekeurig en ongepland DCA momentje ingelast en wat fiat in de ponzi gekieperd!
Ja, of we hebben de lows al gezien voor market open, ofwel al gehad of voor 15.30.JoebarRC schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:56:
[...]
Nogal, alles is bloedrood. Dow futures al op -350 en dalende. Dit wordt een flink rode start.
Ben je niet alles kwijtLentehoofdje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:36:
[...]
Mn hands hebben t zwaar iig. Ook ik heb de neiging om alles te verkopen als we hopelijk nog terugkomen op 105k.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dan zijn er drie mogelijkheden:bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:57:
[...]
1 salaris ontvangen, ruim 2 ingeleverd in Januari 😭
1. Je zit met zoveel geld in crypto dat een dergelijk verlies procentueel te doen is,
2. Je zit er met teveel geld wat je niet kan/wil kwijtraken in,
3. Je houdt te lang vast aan muntjes waar je je hart/lot aan hebt verpand.
Ze sluiten elkaar niet uit overigens, kan best in combinatie met elkaar.
Haha mooi interview met twee scholieren die zeggen in de "Chillguymeme" munt te hebben geinvesteerd met de creditcard van één van de moeders die het klaarblijkelijk goed vindt
Maar ze hebben (nog) wel winst
Dat zou fijn zijn, niet gerust op ben ik bang. Trumps tariffs en andere uitspattingen kunnen inflatie aanwakkeren en zal de FED ondanks druk van trump niet geruststellen en dus de markt ook niet.tomtom901 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:58:
[...]
Ja, of we hebben de lows al gezien voor market open, ofwel al gehad of voor 15.30.
Zou weleens een lelijke week kunnen worden, maar goed ik ben beetje bearish de afgelopen weken merk ik. Ik verwacht niet veel meer. De bull markt zit in de laatste fase en dan zou ik wel wat hogere waardes willen zien dan waar we nu zitten. Retail is afwezig dus ik vraag me af wat nog een catalisator kan zijn in de crypto markt.
4. je hebt muntjes en je hodl'ed tot je een keer kan verkopen voor de juiste prijs omdat je niet trade.YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:00:
[...]
Dan zijn er drie mogelijkheden:
1. Je zit met zoveel geld in crypto dat een dergelijk verlies procentueel te doen is,
2. Je zit er met teveel geld wat je niet kan/wil kwijtraken in,
3. Je houdt te lang vast aan muntjes waar je je hart/lot aan hebt verpand.
Ze sluiten elkaar niet uit overigens, kan best in combinatie met elkaar.
Voor deze groep mensen is het heel goed dat alles flink rekt gaat. Die zijn inderdaad gewend om slapend rijk te worden. Hebben ook nog gewoon mensen nodig om de economie draaiende te houden.Pseudoniem schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:00:
[...]
Haha mooi interview met twee scholieren die zeggen in de "Chillguymeme" munt te hebben geinvesteerd met de creditcard van één van de moeders die het klaarblijkelijk goed vindt.
Maar ze hebben (nog) wel winst!!!
Verlies nemen? Ik neem aan dat veel mensen nog veel lager ingekocht hebben en flink aan de hodl zijn. Moet echt wel flink dalen voordat ik iig verlies draai 🫣gebruikershaes schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:43:
Geef het paar uurbones schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:11:
Het is nog een matig dropje als dit de januari drop moet zijn. Het is in vorige cycles -30% geweest.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Precies. Ik sta met alles nog dik in de plus, verlies is onmogelijk zelfs.randomice schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:07:
[...]
Verlies nemen? Ik neem aan dat veel mensen nog veel lager ingekocht hebben en flink aan de hodl zijn. Moet echt wel flink dalen voordat ik iig verlies draai 🫣
Ps kan iemand dat tegeltje van exchange manipulatie weer plaatsen? Bij elke dip duurt het ineens heel lang om nog meer fiat over te boeken bij Kraken. Heb gelukkig altijd wat op de exchange staan dus heb al wat kunnen kopen maar wacht nu al een uur op mijn sepa boeking wat normaal slechts een paar min is.
[ Voor 30% gewijzigd door bones op 27-01-2025 08:15 ]
Geen idee, ik las alleen huilie huilie zoveelprocent verlies.randomice schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:07:
[...]
Verlies nemen? Ik neem aan dat veel mensen nog veel lager ingekocht hebben en flink aan de hodl zijn. Moet echt wel flink dalen voordat ik iig verlies draai 🫣
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Dat is op zich vreemd, bij een dip even de stofzuiger extra aanzetten lijkt mij voor de aandeelhouders toch gunstig.
Famous last words 😂.bones schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:12:
[...]
Precies. Ik sta met alles nog dik in de plus, verlies is onmogelijk zelfs.

Compliment naar @zwembroek, deze shitcoin visionair zag deze dip perfect aankomen.
[ Voor 35% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-01-2025 08:26 ]
BTC100K2021 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:25:
[Afbeelding]
Compliment naar @zwembroek, deze shitcoin visionair zag deze dip perfect aankomen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/aG9LS66cTbX6JaQeMo45LJvA.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Is dat via Tradegate?tomtom901 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 07:57:
[...]
Ja, nog niet gezien? Big tech ook een hit. Gelijk BTC en stocks gekocht en een stuk ingelegd op mijn pensioenrekening wat belegd wordt.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!